Mergi la conţinut

Cata M

Membri
  • Conţinut

    221
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    38m 35s

1 Urmăritor

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Posesor(oare) de
    KTM 250 / XTZ 750

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.piese-moto-accesorii.ro/
  • Yahoo
    piesemotoaccesorii
  1. Intalnirile Motoveteranilor In 2011

    Multumesc mult pentru invitatii!
  2. Intalnirile Motoveteranilor In 2011

    As dori sa merg si eu la Bestfest daca mai sunt invitatii disponibile (Catalin Mihai Ionescu) Multumesc
  3. Vino Pe Hungaroring Sa Te Dai Pe Pista

    Salut Ionut. Se organizeaza free prectice si la alte circuite in afara de Serres? (tot asa pe 3 zile) A intrat microbu'
  4. Transport Moto Cu Remorca

    Serviciu valabil. Atasez si o poza cu "ustensilele"
  5. Asigur transport moto cu remorca in Bucuresti si in tara. Valabil si in regim de urgenta 24h din 24. Detalii si preturi aici
  6. CHEMTRADERS-IMPORT ANVELOPE MOTO

    Pentru info sunati la 021/3611919 si cereti departamentul vanzari.
  7. enduro 2T vs. 4T

    perfect de acord cu tine.am trecut si eu de la dr 350 la RM 250. e o adevarata provocare :))...merita fiecare moment. singurul neajuns pe care il vad eu la 2T cross e ca folosit la enduro, in zone tehnice e mai complicat pt. ca nu ai putere la ture mici, implicit viteza mica, si pt asta trebuie folosit ambreiajul, care fie vorba intre noi e on-off, zici ca e buton de ambreiaj, nu maneta :)) si mai trebuie sa ai in rucsac 1 litru, doi, de benzina. in rest merita, un 2 T e salbatic si-ti injecteaza adrenalina pura. :) P.S. bugetul alocat la cumparare pt. 2 T este evident mai mic decat un 4T, poate chiar si la intretinere...asta ramane de vazut.
  8. enduro suzuki dr 350 se nevoie de niste sfaturi!

    intr-adevar si al meu cand era rece (10-14 grade) si nepornit de mai mult timp o lua cam greu..multe pedale, peste 10, dar la cald o lua din prima, maxim a doua. mentionez ca saracu' nu prea mai avea compresie(scotea fum ca un 2T), asa ca l-am inteles.in rest isi facea(si- isi face in continuare) treaba. soc tras la maxim, cu decompresor, fara sa tragi de maneta de accelelratie...si multe pedale bafta, buna motoreta de inceput
  9. enduro help

    la un DR650 au costat 45 euro marime standard(TVA inclus) la reprezentanta . asta ca sa ai un pret de reper. facuti nu-ti recomand. am facut si eu si s-au tocit f. repede.tot eu a trebuit sa muncesc in plus sa-i scot si sa pun altii originali.
  10. Daca il bagi pe pante abrupte va trebui sa-i schimbi foaia pe spate si sa-i pui cu 48 de dinti(standard are 42), pt. ca altfel o sa prajesti ambreiajul mergand tot timpul cu el.
  11. intrunuri/concursuri enduro 2006?

    Da, si la Buzau e prima etapa de enduro-cross pe anul asta ...
  12. Pai, dupa cum ai zis ca vrei mai mult touring, orienteaza-te catre Transalp.
  13. Enduro...de strada?!?!

    @motosadik:..pot sa-ti raspund la primele 3 intrebari cu o poza Eu am fost cu GPZ-ul si am avut si pasager Acum am un cbr si nu l-am iertat nici pe el pana cand mi-am luat un enduroi.Singura problema e ca nu poti merge tare, in rest sa nu fie super-sport, ca-ti rupi mainile.(si-l rupi si pe el)
  14. enduro DR 650 SE

    Am si eu un manual in limba franceza scanat de mine si facut pdf pt. DR 650R, RS, RSE numa' ca are fo 30 de mega.Deci n-am cum sa-l trimit pe mail, numai sa-l luati de pe DC++ pe hubul:MOTOhub.no-ip.info:456 (Cata_M)
×