fratie uleiul in perioada de rodaj se schimba la 300 km apoi la fiecare 500....si nu stiu daca la tine 4L% e consum de scuter:))))) si la vitezele alea....si dimpotriva nu este bine sa mergi constant la un motor in rodaj si nu stiu ce intelegi tu prin ulei bun dar uleiul de la motor scuter,motor,moped ETC este 10w40....IGOL,CASTROL etc pt o calitate superioara.si neinteresant stii faza cu "urmele de honuiala" pe peretii la cilindru ,mai ales la un BMW cand topicul era destinat scuter moped.....la 2t uleiul nu conteaza pt ca este ulei obijnuit 2t ceea ce nu conteaza ff mult. turatie mica la fel nu trebe deoarece nu exista o racire la motor corespunzatoare,deci se duce setul:)))
acele "urme de honuiala" sunt urmele ce rapan pe peretii cilindrului dupa ce acesta a fost fabricat se "freaca" cilindrul.nesemnificativ pt ca te poti uita daca mai exista acele urme in dupa desfacerea setului pt schimbare....deci:)))) neinteresant.asta doar daca vrei sa vezi daca ai avut un set bun.eoo am un set care are 15.500 km si nu are absolut nimic
si cand l-am desfacut sa ii schimb ceva zici ca era nou cilindrul....