Mergi la conţinut

black_ays

Membri
  • Conţinut

    3
  • Membru din

  • Ultima vizită

Realizarile lui black_ays

  1. frate chiar aiurea ca nu se pot downloada de toti userii:(((:(( parea interesant:|
  2. fratie uleiul in perioada de rodaj se schimba la 300 km apoi la fiecare 500....si nu stiu daca la tine 4L% e consum de scuter:))))) si la vitezele alea....si dimpotriva nu este bine sa mergi constant la un motor in rodaj si nu stiu ce intelegi tu prin ulei bun dar uleiul de la motor scuter,motor,moped ETC este 10w40....IGOL,CASTROL etc pt o calitate superioara.si neinteresant stii faza cu "urmele de honuiala" pe peretii la cilindru ,mai ales la un BMW cand topicul era destinat scuter moped.....la 2t uleiul nu conteaza pt ca este ulei obijnuit 2t ceea ce nu conteaza ff mult. turatie mica la fel nu trebe deoarece nu exista o racire la motor corespunzatoare,deci se duce setul:))) acele "urme de honuiala" sunt urmele ce rapan pe peretii cilindrului dupa ce acesta a fost fabricat se "freaca" cilindrul.nesemnificativ pt ca te poti uita daca mai exista acele urme in dupa desfacerea setului pt schimbare....deci:)))) neinteresant.asta doar daca vrei sa vezi daca ai avut un set bun.eoo am un set care are 15.500 km si nu are absolut nimic si cand l-am desfacut sa ii schimb ceva zici ca era nou cilindrul....
  3. Cel mai corespunzator rodaj la iun motor in 4T se face folosind un ulei semisintetic 10W40,acesta fiind un ulei folosit pe anotimp de vara fiind mai subtire si cu o rezistenta mai mare la temperaturi ridicate, iar in perioada de rodaj( 300-500km) este foarte recomandat a nu se depasii viteza de 35km\h la motoarele de pana in 50 cmc iar la motoarele cu o capacitate mai mare de 50 cmc viteza maxima admisa este de 40 km\h.In perioada de rodaj este benefic a nu se depasii 1h parcursa intervalul de racire fiind de cel putin 10 min dupa care se poate relua drumul.Este adevarata faza cu viteza,este foarte bina a se accelera apoi reducandu-se cu maxim 10 km\h repetand schema.Nu se accelereaza brusc la plecarea de pe loc si nu este bina sa se faca un rodaj foarte indelungat la viteze foarte mici deoarece motorul se supraincalzeste(nu isi face racirea cum trebuie) este foarte fortat la acele viteze si consumul este foarte ridicat.sper ca va pot fi de folos aceste argumente.Pt mai multe detalii si explicatii folositi forumul sau goofy_aly_1993@yahoo.com
×
×
  • Creează O Nouă...