Mergi la conţinut

OnRace.ro

Membri
  • Conţinut

    914
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    74
  • Online

    150d 12h 6m 36s

OnRace.ro last won the day on 5 Februarie 2016

OnRace.ro had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Minsk 125

Vizitatori recenţi

2.497 vizualizări profil
  1. OnRace.ro

  2. Lubrifiantii romanesti din perioada interbelica. Luboil http://onrace.ro/calitatea-uleiului-de-motor-produs-romania-interbelica/
  3. CNIR Viteza 2016

    Scheduled for Apr 24, 2016 Pentru prima data in Romania vom putea viziona in direct o etapa de Campionat National de Motociclism Viteza. Cei ce nu se pot deplasa in Grecia pe circuitul de la Serres pot vedea duminica 24 aprilie cursele: - 14:30 Formula 600 - 15:10 Formula 1000 - 15:45 Supersport - 16:25 Superbike.
  4. Video, campionul Nicolae Ionescu Cristea https://www.facebook.com/Century-Team-579062992209790/?fref=ts
  5. S-a intamplat in aceasta zi. In urma cu 86 de ani, ora 13.00, automobilul Bugatti din imagine , lua startul in GP Monaco.. Pilot si proprietar , braileanul George Burianu. Automobilul este expus la Indianapolis Motor Speedway Hall Of Fame Museum
  6. Lugoj 2016, CNMX Echipe

    https://www.facebook.com/onracetv/
  7. Un nou inceput

    http://onrace.ro/un-nou-inceput/ “Avem din 2015 in tara un circuit de viteza. Am asteptat 25 de ani acest lucru si acum iata ca s-a intamplat. Motorpark Romania este primul circuit de viteza si singurul pana la acest moment, costruit de oameni pasionati pentru motociclisti si automobilisti iubitori de viteze mari. Trebuie sa folosim aceasta oportunitate pentru dezvoltarea motorsportului romanesc , sa lasam orgoliile la o parte, sa ne strangem si sa demonstram ca meritam acest circuit atat pentru noi cat si pentru drapelul romanesc pe care avem datoria sa-l fluturam in curse internationale. Nu mai exista loc de scuze, daca chiar suntem buni avem la indemana si locul in care o putem demonstra” declara Virgil Marin managerul Campionatului National de Motociclism Viteza al Romaniei. Noutate sezonului competitional CNIR Viteza 2016 consta in numirea de catre Federatia Romana de Motociclism a unui manager pentru acest campionat. Pentru ca sportul cu motor este costisitor atat pentru practicanti cat si pentru organizatorii de etape iar difuzorii de stiri nu sunt motivati sa comunice publicului prea multe despre acest lucru, Virgil Marin a decis dezvoltarea unei platforme de comunicare care va genera stiri si imagini catre un public prezent pe retelele de socializare. Fiecare etapa se va bucura de Live Streaming pe toata durate ei, de albume foto in care se vor regasi toti sportivii si reportaje facute la fata locului. Secvente din aceste productii proprii vor fi trimise catre toate canalele de stiri sportive. Aceasta platforma va putea sprijinii sportivii participanti in CNIR Viteza prin afisarea sponsorilor personali in cadrul articolelor de prezentare. Partea sportiva a campionatului a fost si ea revizuita. Pentru ca prima regula in sport este aceea prin care toti sportivii au dreptul la sanse egale s-a decis pentru anul competitional 2016 un campionat format din sase etape valide toate. In acest fel s-au eliminate strategiile prin care se putea lipsi la o etapa motivand diverse scuze, crescand sansele ca lupta pentru podiumul campionatului sa se dea pana in ultima etapa. ”Aceasta decizie va conduce la cresterea valorii sportive, un campionat trebuie muncit de la prima pana la ultima etapa, sportivii vor trebuie sa puna accent pe pregatirea fizica, tehnica si psihica in acelasi timp cu strategia de exploatare a motocicletei proprii” subliniaza Virgil Marin. O alta noutate a campionatului din acest an este infiintarea clasei Hobby, o clasa oferita stradalilor care pot participa cu motocileta proprie indiferent de cilindree sau stil. Aceasta clasa doreste sa ofere posibilitatea tuturor motociclistilor sa guste din placerea rularii pe un circuit de curse si poate, cine stie, din ei vor aparea doritori care sa participe in clasele de debutanti in anul urmator. Cluburi cu experienta se vor implica in organizarea etapelor CNIR Viteza 2016 si au incredere ca noua formula va fi apreciata de sportivi. CNMVR 2016 E1 22-24 aprilie/ Seres (GR)/ Century Team E2 24-26 iunie/ Motorpark (RO)/ Lupo Racing E3 02-03 iulie/ Motorpark (RO)/ Century Team E4 27-28 august/ Motorpark (RO)/ Amckart Racing Team E5 10-11 septembrie/ Motorpark (RO)/ ASL Racing E6 08-09 octombrie/ Motorpark (RO)/ CSM Bucuresti Sursa calendar: Federatia Romana de Motociclism Text: Andrei Gemes Foto: Luminita Gemes
  8. 1949 , Cursa motociclista, Sa construim Casa Scanteii ( Scanteia)
  9. In curand pe www.onrace.ro, comentarii, foto si filmari de la curse auto-moto din Romania. www.OnRace.ro On Race TV https://www.facebook.com/onracetv/
  10. 1957, International Six Days, Alexandru Lazarescu, medalie de argint Erwin Jelinek/Technisches Museum Wien
  11. 1957, Sadeanu Nicolae, International Six Days Erwin Jelinek/Technisches Museum Wien
  12. Locul 2 in clasamentul realizat de marele nostru campion Nicolae Ionescu Cristea,al celor mai buni piloti straini care au concurat in Romania in 1931 si 1932, il ocupa Fernand Meynier ( motocicleta Jap), campionul Frantei , detinatorul Cupei Europei in 1931,1932,1933. " Are multa tehnica si toate calitatile unui alergator de mare clasa" 1932, Fernand Meynier ( Jap) Artur Fenzlau/Technisches Museum Wien Locul 3, in acelasi clasament, il ocupa Leopold Killmeyer, Austria. "De la el am invatat foarte multe lucruri" Nicolae Ionescu Cristea In montajul foto, dreapta sus, Leopold Killmeyer si Fernand Meyner la Bucuresti. Artur Fenzlau/Technisches Museum Wien Locul nr. 8, in acelasi clasament, Tivadar Zamecsnik, campionul Ungariei. "...Minusculul alergator ungur este tocmai ca o sfarleaza. Vioi si foarte bun gimnastic, trage turnantele in plin.si cu destula siguranta. La noi Zamecsnik si-a castigat multa popularitate1932, Tivadar Zamecsnik,nr.28, motocicleta Rudge Artur Fenzlau/Technisches Museum Wien Locul nr. 5, germanul Hans Winkler. "Este un adept al sporturilor mecanice. In lunga lui cariera sportiva, a fost aviator, automobilist si motociclist" Hans Winkler, in 1936, si-a pierdut viata. Hans Winkler https://de.wikipedia.org/wiki/Hans_Winkler_%28Rennfahrer%29 1934, Hans Winkler (DKW) Artur Fenzlau/Technisches Museum Wien
  13. Salutari Noni :): ...Doar este topicul care prezinta secvente din povestea unui secol de motociclism , unui secol de motorsport , fie motociclism, fie automobilism, chiar si aviatie, pe alocuri chiar si nave maritime :), " 5 Ani de motociclism" Clasament , realizat de marele nostru campion Nicolae Ionescu Cristea, al celor mai buni piloti straini care au concurat in Romania in 1931 si 1932 Locul 1, Friedrich Cerny , Austria (motocicleta AJS) "Cel mai rapid dintre toti alergatorii cu care am alergat" 1932, Friedrich Cerny ( AJS 492cc) Artur Fenzlau/Technisches Museum Wien
  14. In data de 11 august 1935, a avut loc cursa Austria-Cehoslovacia-Romania, la startul careia s-a aflat si Franta Juhan. Clasamentul general: Locul 1 , Romania, Nicolae Ionescu Cristea Locul 2, Cehoslovacia, Franta Juhan Locul 3, Austria, Hans Hubmann Franta, was a world class rider competing in multiple events including, Speedway, GP Road Racing, Ice Racing and Trials. http://hondacentre.com/honda-centre-history-1/ 1935, Franta Juhan ( Jawa 500cc) Artur Fenzlau/Technisches Museum Wien 11 august 1935
×