Mergi la conţinut

EnduroSanyi

Membri
  • Conţinut

    125
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    7
  • Online

    9d 13h 27m 33s

EnduroSanyi last won the day on 26 Decembrie 2012

EnduroSanyi had the most liked content!

3 Urmăritori

Despre EnduroSanyi

  • Data naşterii 09.04.1979

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Brasov
  • Posesor(oare) de
    XT660Z Tenere
  1. N S E W Moto, Accesorii Enduro Turing

    Te mai ocupi de cutii? Care ar mai fi pretul pentru o pereche de 40L? Eventual pot fi customizate? De ex. in doua culori si capac fara balamale (sa se dea jos de tot cand deschizi). In momentul de fata am suporti pt sidecase-uri Kappa K33. Le-ai putea modifica sa se potriveasca la cutiile tale? Cat ar dura executia dn momentul comenzii?
  2. service Retapitez Scaune Moto

    Salut, Am o Yamaha XT660Z Tenere din 2011, si saua nu este una "foarte" comfortabila, cel putin nu la drumuri lungi. La ture mai scurte (pana la 200-250 km) nu ma deranjeaza, dar peste..... As vrea sa modific putin saua, atat pt pilot, cat si pt pasager, incat sa fie mai confortabila, dar in acelasi timp sa nu influenteze foarte mult look-ul de Off-road-er al motocicletei. Merg si off-road cu ea (bine-inteles singur) si nu as vrea nici sa ajunga sa arata ciudat cu o sa super touring, pe un motor enduro-touring. Totusi, nu m-ar deranja o profilare mai accentuata decat la stock. Eu am aprox. 92 kg, pasagera ~ 48-50 kg. Pe mine ma deranjeaza la drum lung, pe la noada, cred ca o scobire in acea zona ar ajuta. Dar asta e doar parerea mea neavizata, sunt convins ca tu poti avea idei mult mai bune. La culoare as vrea sa pastrez aceasi combinatie ca si originalul: negru + gri inchis pe laterale-spate. Care ar fi pretul si durata unei modificari? Multumesc anticipat pt raspuns!
  3. N S E W Moto, Accesorii Enduro Turing

    La ce pret e un set de cutii laterale? Ma intereseaza pt un Tenere 660, fara rame pt prindere (am barele pt cutii PVC KAPPA). Multumesc!
  4. Nume: HONDA CRF 250 X (2008) Data Adaugarii: 07 December 2010 - 03:12 PM Proprietar: EnduroSanyi Scurta Descriere: Nimic Furnizat Vezi Vehicul
  5. Dakar 2013

    Salutare si imi cer scuze ca in acest an nu am reusit sa va tin la curent cu noutatile din DAKAR, asa cum am facut-o anii trecuti, dar din motive independente de mine, nu am avut aceasta posibilitate. Si eu culegeam informatiile cu cateva ore intarziere, si doar informatii scurte (clasament, cate un clip din cand incand etc.) Dar totusi, as dori sa postez clipurile fiecarei etape din DAKAR 2013, ca oricine, oricand doreste, sa le poata viziona aici. Banuiesc ca toti stiti deja clasamentul Moto, dar pentru a ramane si acesta scris il prezint: 1) 1 DESPRES (FRA) KTM 2) 11 FARIA (PRT) KTM 3) 7 LOPEZ (CHL) KTM 4) 32 JAKES (SVK) KTM 5) 12 PEDRERO (ESP) KTM 6) 9 PAIN (FRA) YAMAHA 7) 3 RODRIGUES (PRT) HONDA 8) 30 PIZZOLITO (ARG) HONDA 9) 15 VERHOEVEN (NLD) YAMAHA 10) 20 GONÇALVES (PRT) HUSQVARNA Iar acum clipurile zilelor: Etapa 1 - Lima-Pisco:: Etapa 2 - Pisco-Pisco: Etapa 3 - Pisco-Nazca: Etapa 4 - Nazca-Arequipa: Etapa 5 - Arequipa-Arica: Etapa 6 - Arica-Calama: Etapa 7 - Calama-Salta: Etapa 8 - Salta-Tucuman: Etapa 9 - Tucuman-Cordoba Etapa 10 - Cordoba-La Rioja Etapa 11 - La Rioja-Fiambala http://www.youtube.com/watch?v=lnFwzjsJ7n0 Etapa 12 - Fiambala-Copiapo http://www.youtube.com/watch?v=fZwKF0oRSno Etapa 13 - Copiapo-La Serena http://www.youtube.com/watch?v=ER7eVXaiVtM Etapa 14 - La Serena-Santiago http://www.youtube.com/watch?v=BiZDYfX1Kkk
  6. Dakar 2013

    Cum ne-a obisnuit Dakar-ul in decursul anilor, oricand, orice se poate intampla, "jucatorii" ne rezerva surprize si pentru aceasta editie: spaniolul Marc Coma, cel mai important rival al lui Cyril Despres nu va lua startul in editia din 2013, nefiind inca recuperat dupa accidentul suferit in Raliul Marocului, cand a reusit sa-si disloce umarul. Stirea a fost facuta publica pe 21.12.2012 cand lumea "astepta" vestea sfarsitului lumii.... Oare Despres va intra putin mai relaxat in cursa stiind ca marele sau rival nu mai prezinta nici un pericol in aceasta editie, sau Helder Rodrigues va prelua "rolul" lui Coma si va incerca cu al sau nou Honda sa-l impiedice pe francez sa castige al 5-lea titlu de "Dakar Winner"? Sa nu uitam ca Rodrigues a terminat pe podium ultimele doua editii, speram ca CRF-ul sau il va juta sa ne ofere aceleasi emotii cu care ne-a obisnuit lupta dintre Coma si Despres. Eu astept cu nerabdare data de 5 Ianuarie, cand va incepe "marea batalie"...... Pana atunci odihna placuta cititorilor acestui forum, Craciun Fericit in continuare si Un An Nou plin de iesiri pe doua roti, fara evenimente neplacute!!!
  7. Dakar 2013

    S-a afisat lista oficiala a participantilor la DAKAR 2013 si din pacate, nu apare nici un nume romanesc pe acesta. Chiar daca azi vara Mani imi spunea ca vor participa din nou la Dakar, in aceasi formatie ca si in ultimii doi ani, se pare ca din anumite motive planurile lor au fost schimbate. Sa speram ca e o doar o pauza de un an, iar la DAKAR 2014 numele baietilor nostrii o sa apara din nou pe aceste liste. Dar pana atunci, asteptam sa vedem ce se intampla in etapa care urmeaza al DAKAr-ului, ce mai fac protagonistii, cum o sa-si imparta locurile, iar fiind si eu un detinator de HONDA, ce o sa faca Helder Rodrigues si echipa Honda cu noile lor CRF450 Rally. Eu personal, abia astept sa inceapa aventura pentru ei si show-ul pentru noi.....
  8. Calendar Frm 2012

    Intr-un final, postez si Calendarul Competitional FRM 2012..... calendar-frm-19-aprilie-2012---13.pdf
  9. Dakar 2013

    Pe 21 Martie, la Paris a fost prezentat calendarul editiei cu numarul 35 al celui mai mare raliu din lume, si anume DAKAR 2013. Pentru a cinciea oara consecutiv, Dakar-ul se va tine tot in America de Sud, noutatea fiind ca aceasta editie va lua startul pe 5 Ianuarie 2013 din Lima, Peru si se va termina pe 20 Ianuarie 2013 in Santiago, Chile. Pentru prima data, desertul va intra in peisajul concurentilor din primele zile ale Dakarului. Ziua de odihna va fi pe data de 13 Ianuarie, in San Miguel de Tucuman din Argentina. Inca nu stim daca baietii nostrii de la Vectra vor participa sau nu, dar mai e timp sa se decida, respectiv sa-si anunte intentia. Noi speram ca da, respectiv ca isi vor inbunatatii performantele cu fiecare participare. Pana acum asa a fost.
  10. Calendar Frm 2012

    A aparut si Calendarul Provizoriu din Martie... Oare asa o s-o tina pana in Decembrie? :) calendar-frm-provizoriu---7-martie-2012.pdf
  11. Dakar 2012

    Eu multumesc Cesar, in numele celor care au gasit topic-ul primul din lista, pentru acest ajutor.
  12. Dakar 2012

    Articol de pe www.adevarul.ro Emanuel Gyenes, pilot de raliu-raid: „Nu mergi la Dakar dacă te sperie moartea“ 31 ianuarie 2012, FOTO: MARIAN VILĂU Emanuel Gyenes a luat nenumărate premii de-a lungul cariere i Cel mai bine clasat român la o competiţie renumită pentru gradul ei de periculozitate ne-a povestit cum e să parcurgi 8.500 de kilometri pe motocicletă şi să dormi în deşert, sub o furtună de nisip. Component al echipei braşovene Vectra, Mani şi-a ameliorat anul acesta cea mai bună clasare în raliul-raid Dakar, la moto. El a terminat dura întrecere automobilistică din America de Sud pe locul 17 şi crede că e capabil să urce în Top 10 în viitorul apropiat. La revenirea în ţară, Gyenes ne-a dezvăluit amănunte fascinante despre călătoria sa printre dunele de nisip. „Adevărul": Ai concurat cu un motor nou în 2012. Eşti mulţumit? Emanuel Gyenes: Mi-am îmbunătăţit rezultatul de anul trecut. Acesta e un lucru important pentru mine, însă nu pot să zic că sunt mulţumit în totalitate de evoluţia mea. Obiectivul meu a fost să termin între primii 15. Am fost foarte aproape. Şi de ce n-ai reuşit? Am mers cu un KTM 450 RR, care e o motocicletă foarte bună şi performantă. Din păcate, a fost livrată prea târziu şi nici eu, nici Marcel Butuza n-am reuşit să o testăm înainte de a o trimite în Argentina. Cum v-a afectat problema asta? Primele două, trei zile din raliul-raid Dakar au trecut pentru noi cu testarea motocicletelor. Chiar în aceste zile eu am avut ceva probleme tehnice şi atunci am pierdut timp preţios. Ai fost unul dintre puţinii participanţi care au scăpat fără penalizare. Am fost foarte atent la acest aspect, fiindcă altfel cazi în clasament. Am încercat să am grijă de motocicletă. N-am spart nimic la ea. E o motocicletă mai uşoară decât cea de anul trecut şi asta mă avantajează, dar e şi mai slabă ca putere, ceea ce nu-mi place. Comparativ cu ediţiile precedente ale Dakar-ului, cum ţi s-a părut aceasta? Traseul a fost mult mai greu decât în anii trecuţi. în primele zile a fost o căldură insuportabilă. La soare, termometrele arătau plus 45 de grade Celsius, iar noaptea nu puteam să dormim, deoarece pietrele şi tot ce era în jur se încălzeau în timpul zilei degajând o căldură sufocantă. Cum rezişti la temperaturile acelea îmbrăcat în combinezon? Nu te gândeşti să treci la auto? Sunt momente când ţi-e foarte cald în echipament, dar întotdeauna vine o zonă mai de viteză şi acolo te răcoreşti. Nu m-am gândit niciodată să trec la maşini, deoarece acolo costurile sunt şi mai mari. Pentru un pilot român, şi o participare cu motocicleta e destul de costisitoare. Din punct de vedere al susţinerii financiare, cum mai stai? Pe mine mă sprijină foarte mult echipa Vectra, firma AutoNet. Anul acesta am fost ajutat şi de Consiliul Judeţean Satu Mare şi de Complexul turistic Cheile Grădiştei. Care a fost cel mai dificil moment pentru tine în acest raliu-raid? Cea mai mare problemă a fost în primele zile, până am reuşit să găsim o setare potrivită pentru motocicletă. După prima proba specială am fost puţin dezamăgit când m-am gândit că o să merg 8.500 de kilometri cu o motocicletă pe care nu o pot controla deloc. împreună cu asistenţii echipei, Romeo Duicu şi Liviu Butuza, am reuşit însă să facem reglaje importante la motocicletă. în timpul competiţiei, viaţa în bivuac e dură? Ai condiţii bune. E un cort mare în formă de U, unde mergem să mâncăm. Mâncarea e foarte bună. Eu sunt mai pretenţios, dar chiar îmi place mâncarea. Dormim în cort în fiecare noapte. E mai greu de aţipit când e furtună, iar cortul e plin de nisip. în rest, dorm cu dopuri în urechi să nu aud generatoarele de curent şi compresoarele cu care lucrează băieţii noaptea. în raliul Dakar au murit foarte mulţi oameni. Nu ţi-e teamă că ţi s-ar putea întâmpla ceva rău? Atunci când am ales să fac acest sport mi-am asumat orice risc. Altfel, aş fi ales să fac altceva. Nici n-ai cum să iei startul în Dakar dacă ţi-e frică de moarte. 5 participări în raliul-raid Dakar a avut Emanuel Gyenes de-a lungul carierei /bbtcontent/clipping/ADVIMA20120131_0598/1.jpg „O să ajung în Top 10" La o ediţie trecută a raliului Dakar, l-ai ajutat pe Gordon, împrumutându-i benzină. Sunt normale astfel de gesturi? Da. S-a întâmplat în 2007. Atunci nu prea eram interesat de locul pe care o să-l obţin la finalul raliului. Era important doar să termin. în 2009, David Casteu a concurat şi el pentru echipa Vectra şi în prima zi a avut probleme cu roata spate. Eu am hotărât să-i dau roata mea. Am continuat cursa cu roata lui, care, de fapt, nu mai avea cauciuc. Din această cauză am căzut mult în clasament. în ziua următoare am vrut să forţez şi am făcut o greşeală de pilotaj. Am abandonat. Atunci mi-am spus că nu o să mai ajut pe nimeni. De ce? Pentru că prima dată mă uit la interesele mele şi după aceea la ale celorlalţi. E un singur pilot la care m-aş opri, fără să stau pe gânduri, şi acel pilot e Marcel Butuza. Aşa i-aş putea mulţumi pentru participările mele la raliul-raid Dakar din America de Sud. Peterhansel s-a impus la auto. E a zecea victorie a lui în Dakar. Ce părere ai despre pilotul francez, ca om şi ca sportiv? Nu cred că a câştigat Dakarul de zece ori doar pentru că a avut noroc. E un om care a umblat foarte mult prin deşert. Cred că ştie orice amănunt de acolo şi asta îl ajută foarte mult. Ca om, nu prea ştiu ce să zic de el, căci nu prea îl cunosc. în acest an am văzut o filmare cu el. Trecea un râu. Era acolo un motociclist şi l-a dat jos, în apă. Parcă mi-am schimbat părerea despre el. N-a fost un lucru frumos. Parcă a uitat că mai de mult şi el era pe două roţi. Raliul-raid Dakar a ajuns în Peru. Cum ţi s-a părut această ţară? Peisajele sunt admirabile, dar când intri într-un oraş doar lucruri triste vezi. Şi anume, cât de modest trăiesc oamenii de acolo. în Argentina v-aţi văzut cu un grup de fani români. Erau rezidenţi? Erau din Copiapo. S-au uitat pe lista de start şi ne-au văzut numele. în ziua de odihnă au venit să ne încurajeze. Te bucuri să te întâlneşti cu români la celălalt capăt al lumii? Normal. Anul acesta, în prima zi de concurs, a mai venit un clujean la noi. Ne-a spus că stă de 20 de ani în America şi va veni după caravana Dakar până la Lima. Aşa a şi făcut. La sosire, când am urcat pe podium, el era acolo şi ne-a felicitat. Vei merge în continuare la Dakar? Da. Cred că e mai bine să urci în clasament pas cu pas. Eu cred că în câţiva ani pot să vin în primii zece. Din Dakar a rămas doar numele La început, cel mai important raliu-raid se numea Paris - Dakar, concurenţii traversând un traseu ce lega capitalele Franţei şi Senegalului. în timp, parcursul s-a mai schimbat. în 1992, de pildă, sosirea a avut loc la Cape Town, iar în 2000 s-a plecat din Dakar şi s-a ajuns la Cairo. Apoi, startul s-a dat din Madrid şi Lisabona, iar din 2009 întrecerea a fost mutată în America de Sud din cauza ameninţărilor teroriste venite din partea unor grupări radicale din Africa. în ciuda acestor schimbări, raliul-raid e numit şi acum Dakar. Emanuel Gyenes - Data și locul nașterii: 3.03.1984, Satu Mare - E cel mai bun pilot de enduro şi rally-raid din România. - A obţinut două victorii la Red Bull Romaniacs, clasa Experţi- echipe. - în 2007 a debutat în Dakar, ocupând locul 9 la categoria debutanţi, respectiv 18 la categoria Super Producţie. La „general", a terminat pe 46 din 245 de concurenţi care au luat startul. - E multiplu campion naţional la enduro şi endurocros. - A obţinut Medalia de argint la International Six Days Enduro 2007. - în 2008, la Dakar Series Central Europe Rally, competiţie desfăşurată în România şi Ungaria, a terminat pe 2 la clasa 450 cmc. - E primul pilot de moto de la noi care a câştigat o probă specială în Campionatul Mondial de Rally-raid (2008, în Raliul-raid al Faraonilor). Atunci, el a ocupat locul 6 în clasamentul general, respectiv 2 la Rally Extrem. - Anul acesta a terminat pe 17 în raliul Dakar, îmbunătăţind performanţa de anul trecut, locul 18.
  13. Calendar Frm 2012

    calendar--frm-2012-----provizoriu-ianuarie1.pdf
  14. Dakar 2012

    http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_INT/Video/dakar-2012-best-of-video-021243151025227
  15. Dakar 2012

    Cei de la Vectra au ajuns inapoi in tara. Ne poate povesti cineva, care i-a primit pe aeroport, primele impresii care le-au povestit?
×