Mergi la conţinut

Isha

Membri
  • Conţinut

    56
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 18h 36m 11s

Reputation Activity

  1. Like
    Isha got a reaction from cristelu in Bmw R1200 Gs Model 2004 Vs Honda Varadero Xl 1000 Model 2003   
    Eu as alege BMW ( desi inca nu am A-ul)....doar o "experienta" intr-ale cititului (inca)....Vazusem un film (documentar) cu motoarele astea ( BMW R 1200 GS Adventure) , in care erau denumite SUV-urile pe 2 roti; si, pe buna dreptate, pana la urma;  :) 
  2. Like
    Isha reacted to MARIUSMARIUSESCU in Începător Fără Idei Cu Privire La Prima Motocicletă? Inspiră-Te De Aici   
    Incepator fara idei... OK dar, nu inteleg de ce nu recomanda nimeni clasa turing sau sport turing? Desi sunt motoare aproape doar de asfalt (totusi am cutreierat multe drumuri de padure cu astfel de motoare), au deosebit de multe avantaje.
    -In primul rand, pentru incepatori, sunt ceva mai lungi, foarte greu de ridicat pe o roata (accidental). Cu honda CBF600 nu risti sa te trezesti cu motorul peste tine daca nu ai prins acceleratia corect. Cu CBR600 da.
    -Confortul. Turing inseamna confort.
    -Stabilitate dar si manevrabilitate. Mai lung de obicei inseamna mai stabil dar, in acelasi timp, inclinatia furcii fata de 25-26 grade intalnita la majoritatea sport-turingurilor le fac si foarte manevrabile. Se intelege, frane mai de incredere.
    -Nu pot paria dar, cred ca un turing e in stare sa intoarca multe priviri. Din experienta pot spune ca da.
    -Majoritatea sunt carenate sau, se poate alege un motor carenat. Inseamna foarte mult carenajul. Ploaie, vreme rece, etc. in plus un motor se mai scapa si pe jos... (NU am spus se cade cu el). Manevrarea pe loc cu spatele, lasat motorul pe cricul lateral FARA CRIC (desigur, eu am comis-o si chiar recent)  Carena protejaza suficient si o zgarietura iese usor.
    -Saua de inaltime medie. Nu trebuie sa fi prea inalt pentru a putea merge pe el.
    Pentru cineva pasionat doar de enduro, e ok un enduro sau un mixt dar, pentru sosea, turingul e ideal. De ce credeti ca politia a optat pentru acest gen de motor?
    Dezavantaje nu prea stiu. Daca stie cineva mai multe, rog faceti o completare la acest capitol.
    Personal recomand incepatorilor sa nu se teama nici de motoare masive. Pe un motor de 300 de kile nici nu vei simti un pasager de 60-70 si inaltime medie, chiar daca acesta e mai speriat si intr-un viraj va pune piciorul jos(credeti ca e imposibil? am trecut si prin asta). La fel nu ar trebui sa ne temem nici de motoare mai mari (800, 1000 sau chiar peste). Bine nu spun sa-ti iei hayabusa ori zzr la 20 de ani dar, la 30-35 poti sa-ti iei chiar daca e primul motor. Trebuie doar sa ai foarte multa rabdare pentru a invata sa mergi pe el. Daca nu o ai, ia-ti ceva mic si mare atentie la schimbare. O trecere de la 250 la 1000 poate necesita sa inveti din nou sa mergi pe motor.
    Genul de motor pe care il vei alege tine in primul rand de gusturi totusi, e necesar sa mergi multe mii de kilometri pe toate genurile pana sa te regasesti clar intr-unul. Dar, se intelege, conteaza si influentele din jur. Si eu vruiam sa-mi iau (primul motor) un virago535 dar cineva m-a convins si mi-am luat un gsx1100g. Ii voi multumi toata viata.
    Deci, asfalt uscat tuturor, felicitari celor care s-au hotarat, foarte multa atentie si foarte multa rabdare.
  3. Like
    Isha reacted to Dan Rosca in Sa Ne Veselim   
    Basescu merge sa “consulte” o vrajitoare.
     Vrajitoarea inchide ochii si ii spune:
     – Va vad trecand pe un bulevard foarte mare, intr-o masina decapotabila si lumea strigand de bucurie.
    Basescu zambeste si o intreaba:
     – Deci multimea este fericita?
    – Da, ca niciodata!
    – Si oamenii alearga dupa …masina ?
    – Da, alearga in jurul masinii, ca nebunii. Politiei ii este foarte dificil sa faca loc masinii.
     – Sunt si oameni care poarta drapele?
     – Da, drapele si bannere cu cuvinte de speranta pentru un viitor mai bun
    – Chiar asa? Si oamenii striga, canta?
    – Da, oamenii striga fraze de speranta: – Oh! De-acum incolo totul va fi mai bine !!! Poporul este in sarbatoare.
     – Si eu, eu cum reactionez la toate astea?
    – Nu pot sa vad! Cosciugul este inchis…
  4. Like
    Isha reacted to matrixxx in Unde Călătoresc Fetele Motocicliste?   
    Nu te supara dar ai familie ? copii ? nevoi ?  si o leafa de 300 de euro pe luna, vreau sa vad ca mai faci turu europei atunci , eventual turu casei ,sa nu mai zic intretinerea motorului ca nu poti pleca la drum cu o trotineta .
    Normal ca dintr-o perspectiva fara griji fara probleme si cand sti ca vine sezonul si tu intr-un an de zile ai pus macar 2000 euro deoparte clar ca faci o excursie pe masura.
    Cati dintre noi au fost nevoiti sa renunte la motor din cauza problemelor , e usor de privit lucrurile cand nu sant probleme si sant si bani.
    Apropo de altii care au facut turu lumii sau europei , crezi ca o fac zilnic sau in fiecare an?, poate au adunat peste 5 ani bani sa faca asta sa implineasca un vis , iar cei care o fac zilnic nu au descoperit o comoara pur si simplu o au si isi permit. 

    Eu as incerca sa plec si sa ma opresc sa muncesc pe alocuri ca sa am de benzina si cazare si as calatorii toata lumea asta , sper sa reusesc.
  5. Like
    Isha reacted to matrixxx in Unde Călătoresc Fetele Motocicliste?   
    Faza cu a intalni fete nu va de ce nu si chiar este de admirat la o femeie pe un motor sa faca multi km si sa-l stapaneasca.
    Pe de alta parte am mai ziso si in alt post , una e pasiunea si alta e sa poti sa-ti permiti, eu unu m-as duce intruna toata lumea asta si cati nu sant ca mine dar........ vechea problema ##  BANII  ##  fara de care oricum ai calcula nu prea ai cum so scoti la liman. 
  6. Like
    Isha reacted to Responsabilu in Hai-Hui Cu Zeta   
    Inception
     
    Prin primăvara asta țin minte ca-mi lipeam ochii de monitor clipind rar si puțin, ca orice IT-ist tipic, in timp ce parcurgeam avid topicuri despre romanii noștri ce s-au încumetat sa-si verse nebunia in varii calatorii din astea cu motociclete. Pana aici nimic de zis, nu eram nici primul, nici ultimul cititor corporatist. Si daca in timp ce vezi textul asta ești înconjurat de 100 alte lectopuri  intr-un open space si te gândești ca ar trebui sa dai clima mai pe rece si sa muncești – da’ mai încolo puțin -, atunci înțelegi sigur ce zic.
     

     
    Numai ca așa, ușor ușor, începuse sa-mi încolțească un gând. Țin minte ca acum vreo câțiva ani văzusem undeva intr-un documentar de călătorie minunățiile curgătoare de la Plitvice, insulițele alea muuuuulte de pe coasta Adriatica, munții mari ai Croației care se prăvălesc direct in mare, golful Kotor si multe altele de prin zona. Si, evident, am zis ca pana dau colțu’ le vad. Musai. Numai că, „meanwhile pă Drumu’ Taberei”  banii nu erau foarte mulți, miile de kilometri păreau a fi mai mulți decât sunt iar posibilele peripeții aveau proporții cam gri. Așaa…închis. Vedeam cum sar băieții si mă jefuiesc cu metoda Maradona, cum mi se fura din bagaje, cum zbor prin parapeți in curbe pe străine drumuri desfundate si cum plânge mama cu zece rânduri de lacrimi după mine.
     

     
     Ei bine, a venit vara, a trecut timpul, in loc de XJR-ul meu de atunci a venit Zeta, un 750 superb pe care l-am luat cu cea mai mare febra de impulsivitate prin martie (dar asta-i alta istorie) si gândul respectiv prindea contur. După primii 5000 de km cu ea, deja mi se aprinseseră călcâiele. Palmele mă ardeau, mintea plecase înainte iar in piept băteau pistoanele in cadența de 4 timpi. Bineînțeles ca am purces către Google Maps, Booking, Trip Advisor samd. Si am hotărât împreuna cu un prieten sa plecam, cu ce altceva decât cu…mașina! J
     

     
     Dar așa cum se întâmplă de obicei, planurile se schimba, banii mai pleacă si spre alte scopuri iar de plouat sigur la noi nu ploua cu zile de concediu. Așa ca din 3 indivizi cu mașina am rămas doar eu. Si Zeta. Si o vara in care puteam sa plec la drum sau nu. Așa ca mi-am băgat picioarele in apa rece - ca n-am aer condiționat - si am început sa mă documentez febril.
     Mi-am făcut planul cu drumul, mi-am făcut rezervări la cazare, mi-am făcut lista cu modificările ce trebuiau aduse Zetei, mi-am făcut lista cu ce trebuia sa iau la mine…ce sa mai, meniu complet. Nu-mi dau seama exact cine mi-a făcut treaba la munca in perioada aia ca eu sigur nu! A fost greu dar sunt mandru ca am reusit sa-mi duc la bun sfarsit atat indatoririle personale cat si cele legate de munca. 
     

     
    Traseul final?
    București – Niș(Serbia) – Kotor(Muntenegru) – Dubrovnik(Croația) – Split(Croația) – Plitvice(Croația) – p...(Croația) – Koper(Slovenia) – Veneția(Italia) – Maribor(Slovenia) – Timișoara si apoi București. Total cam 6000 km in doua săptămâni.
    După ce a fost totul gata, mi-am zis ca frate…asta e. Plec. Toata lumea zicea ca-s nebun, chestie pe care eu sincer nu prea am reușit s-o înțeleg pentru ca deși hai sa zicem ca-s destule pericole, parca nu mă duc chiar in No man’s land. In fine.
    In dimineața plecării nu mi-a fost prea…in nici un fel. Nici nu știam cum sa reacționez. Eram puțin concentrat la ale drumui, puțin îngrijorat de diverse, puțin entuziasmat ca mă duc sa vad lumea, si nu in ultimul rând puțin apăsat ca trebuia sa-mi pup de papa pe vreo doua săptămâni pe atunci recenta-mi prietena (exemplar cu carte tehnica, garanție, dotări opționale full, model de colecție).
     

     
    Mi-am băut cafeaua si am plecat de parca plecam pe front. Pe drum însă…kilometrii aia mulți si-au schimbat mult proporțiile, lumea a devenit dintr-o data mica, accesibila si plina de posibilități frumoase.; iar drumul – o plăcere, ca întotdeauna.
    Si asta in pofida faptului ca a fost cam obositor. Din Niș in Kotor spre exemplu am reușit sa fac peste 12 ore, care a fost si cea mai lunga perioada petrecuta non-stop pe moto in călătoria asta. Si asta pentru ca se circula cam încet prin acei munți si am avut multe sute de km in care nu aveam cum sa depășesc decât daca îmi asumam niște riscuri. Si apoi trebuia sa fac asta iar, si iar, si iar, si iar…Ați prins ideea. Nu se merita decât daca voiam s-o iau in cele din urma pe scurtătură la Sf. Petru. Si parca nu mi-e așa drag de el, că-i diferență mare de generații si n-as avea ce sa discut cu omu’.
     

     
    In Serbia am dat peste oameni care, deși eram un simplu turist,  m-au băgat in sânul familiei, mi-au dat de mâncare si de băutură doar pentru ca eram ca ei ca fire, curiozitate si pasiune. Mare lucru dom’le, mare lucru sa fii om in zilele noastre! Nici mie nu-mi iese des. Mi-am notat undeva prin colturile creierului sa revin la ei.
     

     
     Iar prin Split m-am surprins nu fără oarece rușine când râvneam la a locui pe-acolo. Mi-am adus atunci aminte un mic pasaj, îmi scapă autorul, oarece individ pașoptist daca nu mă înșel. Si pasajul zice ca a-ți dori sa ai alta țara e ca si cum ți-ai dori alta mama,  mai chipoasa. Ei bine, Croația in momentul ala mi se părea Naomi Campbell pe lângă Rona Hartner. Si mie nu-mi place Rona Hartner. Deloc. Are mustața mai mare ca a mea.
     

     
    S-au petrecut chiar multe in doua săptămâni, dar așa in general, am reușit sa mă:
    - ud ca un peste si sa îmi fac bagajele fleașcă
    - lapovițeze – in August!
    - caut frenetic un service pentru ca mi se uzase până la sârme guma spate
    - întâlnesc cu oameni de prin colturi ascunse ale Romaniei cu care mi-am dat seama ca am cunoștințe in comun (Salut Ollie!)
    - mă îmbăt, rămân încuiat pe afara si sa mă încălzesc la căldura motorului
    - îmbăiez in apa aia demențială a Adriaticei
    - înfățișez in fata celor mai tari locuri văzute de mine vreodată
    - cunosc mai mult din istoria Bătrânului Continent
    - împrietenesc cu oameni total random si străini care m-au tratat ca pe un vechi prieten
    - găsesc in situația de a mi se fi furat silencerul din toba (In rest mi-au lăsat totul așa cum era pe moto)
    - simt de parca lumea ar fi o curte mare si veche dintr-o casa de la tara
     
    Ei bine, după toate nebunia asta frumoasa m-am ales cu un kil de magneți de frigider si o droaie de amintiri si simțăminte ce trebuiesc punctate pe undeva ca printre altele eu sunt prieten si cu Bachus si sigur le uit.
     
    Pana data viitoare!
     
         
  7. Like
    Isha got a reaction from green.kecske in Cine Zice Că Femeile Nu Pot? Roxana A Ajuns Singură La Nordkapp   
    Super faina treaba! Exemplu demn de urmat!
  8. Like
    Isha got a reaction from matrixxx in De Ce Să Alegi Un Motociclist?   
    da! corect! :) "drimi sesion"- so to say...ca sa zic asa; insa, ca sa fiu cea mai carcotasa dintre carcotasi , as spune ca sunt oameni si oameni, sunt motocicilisti si motociclisti, si asa mai departe ( vitezisti si vitezisti, linistiti si linistiti, visatori si visatori etc); pana la urma, generalitatile nu fac nimic altceva decat sa dea, de cele mai multe ori, un subiect incitant de discutie ( cu tenta, de cele mai multe ori, de barfa); asadar si pri urmare, deci , eu cred ca soarta, norocu' , mana proprie si personala ( din dotarea fiecaruia - a nu se intelege tenta aia...), cosmosul, al de sus, gravitatia, bataia vantului, ploaia, traficul, coada de nush pe  unde....,etc.te fac sa alegi  exact ce-ti trebuie tie ( fie ca esti fata ori baiat) in momentul ala. :) poate oi fi mai...nu-stiu-cum, insa... stop drimi seshion pliz :)
  9. Like
    Isha reacted to matrixxx in Ce Te Atrage La O Motociclistă?   
    Pe mine unu personal singuru lucru ce-mi place respect si admir este ca conduce o motocicleta , asta denota ca o stapaneste are firea necesara pentru a conduce si deci are sange in vene sa nu mai zic care fac drumuri de mi de km , in rest daca e sa fie sexy si sa fie femeie atunci sa isi vada de treburi unde e locul ei.
  10. Like
    Isha reacted to green.kecske in Cine Zice Că Femeile Nu Pot? Roxana A Ajuns Singură La Nordkapp   
    Chiar nu contează cine eşti şi ce eşti, dacă pasiunea este suficient de puternică pentru a-ţi îndeplini un vis. Pe asta s-a bazat şi Roxana M. (cunoscută şi ca Petit sau Roxynel) când a plecat în călătoria ei. Nu a ascultat gurile rele care îi spuneau că nu va putea şi foarte bine a făcut.
     

     
    Puţine femei de 30 de ani se pot lăuda cu 20.000 de kilometri făcuţi singură în zece săptămâni, atingând cel mai nordic punct al Europei, Nordkapp.
     
    Roxynel declară că "totul a început cu pasiunea pentru viteză, având în vedere că proveneam dintr-o lume a curselor de maşini. Dorinţa de a descoperi ceva nou m-a condus spre motociclism. Deşi am început cu stunt-ul, am trecut cu uşurinţă de la o etapă la alta: de la stunt şi circuit la endure, până am descoperit plăcerea plimbărilor lungi şi bucuria regăsită din îmbinarea a două hobby-uri - motociclismul şi călătoriile. Chiar dacă a început ca o pasiune, a devenit un stil de viaţă, o parte din mine".
     

     
    Roxana are deja ceva experienţă, aşa că a ales pentru călătoria ei o Honda Hornet 600. A făcut o alegere bună spun eu, motocicleta fiind joasă şi având forma şeii şi a rezervorului perfectă pentru femei. Poate o alegere ceva chiar mai bună ar fi fost un model Adventure, dar nicio problemă, oricum Roxynel are de gând ca această experienţă să fie doar începutul.
     

     
    Iniţial, Roxana convenise cu încă doi prieteni să plece, dar ştim cu toţii cum se întâmplă când există diferenţe de opinii şi planuri, aşa că a hotărât să îi lase deoparte şi să plece singură, pe 3 August anul current. Din Bucureşti a plecat spre Oradea, apoi a străbătut Ungaria, Slovacia, Polonia, Lituania, Letonia şi Estonia.
     

     
    Din păcate, în Estonia, după 4000 de kilometric parcurşi cu bine, schimbătorul de viteze i-a cedat. Stresul şi supărarea nu au făcut-o însă să renunţe, aşa că a rugat localnicii să o ajute. Aceştia i-au făcut o improvizaţie, cu ajutorul căreia Roxana a reuşit să ajungă la un atelier din Rusia, în Sankt Petersburg, unde a fost întâmpinată de o comunitate moto înfrăţită cu Hell’s Angels, din România.
     

     
    De aici, fata a plecat spre graniţa cu Finlanda, iar apoi a poposit la Helsinki, îndreptându-se mai departe spre Ţara lui Moş Crăciun, în regiunea Rovaniemi. De aici, nu mai exista cale de întors, totul era la "doi paşi", aşa că a mers mai departe spre destinaţia finală, Nordkapp, numit de mulţi "capătul lumii".
     

     
    Până să ajungă la Nordkapp însă, din cauza oboselii şi a altitudinii, fata a cedat şi a căzut din picioare la propriu, când mai avea doar 100 de kilometric până la atingerea scopului ei. Din fericire, după câteva ore de odihnă, a făcut un effort şi şi-a împlinit visul.
     

     
    Mai departe, Roxana a plecat să viziteze Norvegia, unde a cunoscut o familie de australieni, care îşi vânduseră toate bucurile şi plecaseră cu motocicletele într-un tur al lumii. Tot aici, fata a luat şi singura sa amendă din călătorie, pentru circularea cu o viteză de 63 km/h, în loc de 50 km/h, cât era limita legală. Ca să nu mai credem că noi românii avem amenzi mari, află că Roxana a trebuit să plătească pentru cei 13 km/h în plus nu mai puţin de 2900 de coroane, adică aproximativ 1900 de lei.
     

     
    După ce a făcut-o şi pe asta, Roxynel a parcurs la întoarcere traseul Suedia, Danemarca, Germania, Olanda, Belgia, Luxemburg, Franţa, Elveţia, Lichtenstein şi Austria. Aici s-a hotărât totuşi să nu revină încă acasă şi să se întoarcă în Germania, pentru a participa la OktoberFest. De aici, totul a decurs firesc şi a plecat înapoi spre Austria, după care a traversat Ungaria şi a ajuns acasă, pe data de 14 Octombrie.
     

     
    Acum putem să vă spunem şi un mic secret: aceasta nu e prima aventură a fetei, anul trecut parcurgând 11.000 de kilometri, făcând turul Angliei şi al Scoţiei. Acolo, Roxana nu s-a putut abţine. A simţit nevoia absolută să încerce şi celebrul circuit stradal “Isle of Man”, considerat extreme de dificil chiar şi de profesioniştii din Moto GP.
     
    Nu îmi mai rămâne decât să spun: bravo, Roxana, la cât mai multe şi mai frumoase călătorii!
     
     
     
  11. Like
    Isha reacted to Coxanelu Cxn in Mototech Offroad   
    Se ofera constatare gratuita pentru orice marca si model din segmentul enduro/mx/atv :) 
  12. Like
    Isha reacted to paulcannibal in Alpinestars A Dezvaluit Tech-Air Street La Eicma!   
    Sistemul Tech-Air Street consta in Tech-Air Airbag System Vest, care este compatibil cu geaca Valparaiso si Viper. Acesta foloseste senzori electronici la nivelul umerilor. Vesta detecteaza impactul iminent si se umfla rapid precum un airbag la nivelul pieptului, spatelui si abdomenului. Vesta es...


    Sursa
  13. Like
    Isha reacted to green.kecske in 15 Recomadări Pentru A Călători Cu Motocicleta Prin Ploaie   
    Cu sau fără voia noastră, vine toamna. Deja am avut parte de prima ninsoare (acum media chiar e îndreptăţită să spună că autorităţile au fost luate prin surprindere) şi vremea a rămas instabilă. Temperaturile sunt scăzute, plouă sau picură, dar încă mai avem voinici care sunt plini de curaj şi merg cu motorul. Pentru ei (şi pentru încurajarea celorlalţi) am creat această listă de 15 sfaturi pentru mersul pe ploaie.
     

     
    1. Alege un costum de ploaie care încorporează o membrană care respiră, precum Gore-Tex, Reissa, Hipora sau un material similar.
    2. Împachetează costumul de ploaie şi pune-l deasupra genţilor laterale ale motocicletei, nicidecum dedesubt.
    3. Urmăreşte parbrizele maşinilor care vin pentru a observa dacă plouă în faţă sau nu.
    4. Pune-ţi costumul de ploaie înainte ca aceasta să înceapă.
    5. Poartă culori luminoase pentru a-ţi creşte vizibilitatea în trafic.
    6. Mută portofelul, cheile şi alte lucruri esenţiale în buzunarele impermeabile.
    7. Parbrizul trebuie să fie coborât suficient de mult încât să poţi vedea peste şi nu prin acesta.
    8. Foloseşte avariile în caz de ploaie torenţială sau ceaţă densă.
    9. Măreşte distanţa de urmărire a vehiculului din faţă şi stai în rând când este coadă la semafor.
    10. Evită zonele cu apă de pe carosabil pentru că pot ascunde găuri sau gunoaie. Nici momentele în care apa începe să intre apa în asfalt sau când abia începe să plouă nu sunt indicate, deoarece iese la suprafaţă uleiul din asfalt.
    11. Verifică periodic presiunea în pneuri. Cele care nu sunt umflate suficient cresc riscul de acvaplanare.
    12. Acţionează uşor frâna spate pentru a semnala în avans frânarea, cu scopul de a-i alerta pe cei care te urmează.
    13. Acţionează încetişor şi regulat frânele, pentru a şterge discurile de apă, noroi sau resturi.
    14. Evită sau acordă atenţie sporită liniilor şi săgeţilor de marcaj vopsite, pentru că pot fi extrem de alunecoase. Acelaşi lucru se aplică şi pentru şinele de tramvai.
    15. După ce ai terminat tura nu împacheta echipamentul de ploaie până nu este complet uscat.
  14. Like
    Isha reacted to AlexT.A. in Honda Transalp (1994)   
    Nume: Honda Transalp (1994)
    Data Adaugarii: 08 October 2014 - 11:26 AM
    Proprietar: AlexT.A.
    Scurta Descriere: Nimic Furnizat

    Vezi Vehicul
  15. Like
    Isha reacted to XXergiu 13 in Yamaha Tt 600 (2014)   
    Nume: Yamaha tt 600 (2014) Data Adaugarii: 09 November 2014 - 10:50 AM Proprietar: Sergiulius Scurta Descriere: Are doua roti, un motor dispus central cu un piston ce se misca de unu singur in sus si-n jos producand un sunet placut si pt placerea calaretului, vibromasaj care conform astora de la tembelizor, cica ajuta la prapadirea celulitei... Vezi Vehicul
  16. Like
    Isha reacted to XXergiu 13 in Honda Cbr 1100 Xx (1998)   
    Nume: Honda CBR 1100 XX (1998) Data Adaugarii: 09 November 2014 - 12:09 PM Proprietar: Sergiulius Scurta Descriere: Ori la bal, ori la spital... te poate duce la oricare dintre ele cat se poate de repede! Vezi Vehicul
  17. Like
    Isha reacted to Onrace in Romania Motociclistica In Imagini Si Povestiri Din Secolul 20   

    https://www.facebook.com/pages/Romania-in-negru-pe-alb-photo/1398076253750015
  18. Like
    Isha reacted to Onrace in Romania Motociclistica In Imagini Si Povestiri Din Secolul 20   
    37 de posesori de motocilete clasice au raspuns "Prezent" la invitatia Sectiei RETROMOTOR din cadrul Retromobil Club Romania sambata 30 august. Platoul de la intrarea in Parcul Carol din capital a gazduit editia a III-a a expozitiei moto "2 roti istorice" desfasurata in intervalul 10:30-13:00 cu sprijinul Primariei Sectorului 4.    Cea mai apreciata dintre motoretele, motocicletele si scuterele expuse de colectionari din intreaga tara a fost o motocicleta germana Zundapp EM 250 (1926) detinuta de presedintele sectiei RETROMOTOR, dl. Gabriel Paunescu. Motocicleta, care parcurge in prezent o etapa de restaurare conservativa,i a incantat asistenta atat prin patina celor aproape 90 de ani de la data fabricatiei cat si prin autenticitate, toate piesele fiind cele originale (exceptie anvelopele si camerele).   Reclama asigurata de forumul motociclsim.ro (caruia ii multumim pe aceasta cale) a atras la eveniment un public avizat, zecile de motociclisti sositi la eveniment cu motoare moderne completand in mod fericit aproape un secol din istoria motocicletei. Multumim tururor participantilor si speram ca editia 2015 "2 roti istorice" sa confirme trendul ascendent inregistrat de la an la an de segmentul colectionistic moto. http://automobilia-romania.blogspot.ro/
     
    Fotografii de la eveniment:
    http://motocicletedeepoca.blogspot.ro/2014/08/doua-roti-istorice-editia-iii-fotografii.html
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

     

     
    https://www.facebook.com/pages/Romania-in-negru-pe-alb-photo/1398076253750015
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  19. Like
    Isha reacted to dshacky in Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii   
    Am citit forumul asta ceva vreme fara sa scriu nimic.
    Pe urma am prins curaj si am inceput sa intreb nici nu mai stiu ce prostii, imi doream motor, sport, 600. Am inceput sa intreb, unii ziceau ca e ok daca te stapanesti, altii sa incep pe ceva mic, eu eram de acord ca sunt cu capul pe umeri si ma pot descurca pe un 600.
     
    Ma angajasem curieri pe scuter, planul era perfect, lucrez pe 2 roti, strang bani, fac scoala iau motor dar nu a fost sa fie asa caci socoteala de acasa si cea din targ rar se intampla sa se potriveasca, asa ca nu am reusit sa imi iau motor. B-ul il aveam de putina vreme, masina nu aveam, mai imi dadea tata sa conduc, mai varamiu, mai ceva prieteni, imi placea foarte mult, si inca imi place (am condus cu aceeasi pasiune orice am avut ocazia, pentru mine nu a contat niciodata modelul).
     
    Anii au trecut, m-am angajat, am schimbat joburi, am progresat, am reinceput sa ma mai uit pe 'celalalt' forum moto, pentru ca dorinta nu s-a stins niciodata, doar e acolo undeva in background. Eu strangeam bani de masina de fapt, impreuna cu prietena, dar intamplarea sortii a facut ca timp de 4 ani sa avem o masina, asa ca am zis ca asta e momentul, sa imi indeplinesc in sfarsit visul, banii stransi pentru masina sa ii folosesc pentru motor, si asta am si facut, cu toate ca nu aveam scoala facuta.
     
    Doar ca intre timp probabil m-am maturizat, nu mai vroiam de 600, am zis sa imi iau ceva mic, mai nou, si am ales ceva de 250.
    Am fost cu un prieten am cumparato (din alt oras), el in fata eu in spate in masina, era a mea, cel mai fericit eram... si sunt
     
    Impreuna cu un alt prieten m-am inscris la o scoala moto din bucuresti care oferea niste pachete cu mai putine ore la un pret mai avantajos. Avand experienta de ~5 ani cu masina + 3-4 luni de curierat pe scuter (unde mi-am mai luat niste trante, trantele incepatorului) am zis ca asta ar fi cea mai buna solutie. Iarasi socotelile au fost incurcate, in pachet aveam 6 ore de poligon (3 sedinte), 4 ore de trafic (2 sedinte), in capul meu totul se termina super rapid si imi luam permisul. Aveam acasa motocicleta de cateva saptamani cand m-am inscris in sfarsit, ca sa aflu ca totul dura minim 1 luna.... m-am inscris vineri si mi-a zis tipa de acolo ca de luni ma pot duce la cursurile de legislatie (minim 1 saptamana din punct de vedere legal), avand b-ul deja si recitind legislatia acasa inainte sa ma inscriu, au zis sa ma duc macar o data si daca trec 2 chestionare am terminat cu legislatia, bun si facut, am fost acolo am facut vreo 3 chestionare (16 pct, 18pct si 19pct) si mi-a zis ca sunt ok din partea lui dar nu pot incepe inca pregatirea practica pana nu trece 1 saptamana de legislatie, asa ca d'abea in a 2 a saptamana am inceput sa mergem la poligon. Planul meu de a face sedintele pe banda a cazut cand am aflat ca trebuie sa treaca o perioada de 4 saptamani, de la inceperea pregatirii practice pana ce pot da examen.... ceea ce m-a facut sa aranjez cate 1 sedinta / saptaman pentru poligon, iar in ultima saptamana iesirile in trafic (care ulterior am aflat ca de fapt 1 era de enduro si 1 singura de trafic prin oras) bun si facut, in poligon ne-am descurcat binisor zic eu, la inceput am facut plecari/opriri vreo 20 de minute, pe urma jaloane, opturi, mers cu o mana (mie mi-a dat un cb500 si prietenului meu un enduro de 125). A 2 a sedinta, ne-a inversat, eu pe 125 si prietenul meu pe cb, dar am mai schimbat pe parcurs, tot asa jaloane opturi, plimbat prin poligon. A 3 a sedinta ne-a suit pe er-6 pe care dadeam si examenul, am avut noroc ca erau 2, si fiind cam singurii cu pachet mic ne-a lasat toata sedinta numai pe noi pe ele, si am facut numai traseul de poligon. Sedinta de enduro mi s-a parut interesanta, e mult mai greu sa mergi pe coclauri prin gropi si teren denivelat, din cauza ca tot comportamentul este diferit fata de asfalt, iar iesirea in trafic.... a fost foarte rapida :)) mi-ar fi placut sa ma plimb ore intregi dar... am plecat in sedinta pe o aprilia rs50, si prietenul meu in fata pe er6+instructor, am mers prin oras pana intr-un anumit punct, acolo ne-a inversat, eu cu instructorul pe er-6 prietenul pe rs50, si ne-am intors la scoala. cam asta a fost scoala pe care am facut-o.
     
    Apoi teroarea si mai mare, exact cand puteam sa ma duc sa dau sala pentru ca trecusera cele 4 saptamani de pregatire practica..... am plecat in concediu (paradox mare mare, cumva fericit ca plec in concediu, cumva trist ca plec in concediu ca nu mai puteam sa dau sala...) bine ca am fost in grecia si am putut sa inchiriez 2 zile un motor de acolo si m-am mai plimbat intre plaje :)))) am zis ca inca putina experienta in trafic nu strica :))
     
    D'abea asteptam sa se termine ca sa pot sa imi dau examenele, m-am intors am fost la sala, cred ca am stat maxim 5-6 minute, am raspuns la foc automat, stiam si intrebarile pe dinafara ca timp de o luna am facut la greu chestionare de pe http://www.i-drpciv.ro/chestionare-auto-drpciv/ recomand tuturor sa citeasca legislatia si sa faca chestionare de aici (sunt similiare cu softul de la politie) si sa nu uitati, cand nu sunteti 100% siguri de un raspuns, dati pe raspunde mai tarziu, cand ramaneti doar cu intrebari la care nu sunteti siguri, dati mereu pe RASPUNDE MAI TARZIU, nu are limita, poti sa dai la infinit, cititi intrebarile si raspundeti la cea care vi se pare cea mai usoara, nu aveti cum sa picati sala. Am luat 19.
     
    In ziua de examen, ne-a chemat cu 45 de minute mai devreme sa mai dam o tura din partea casei pe poligon, fiind vara  eu am plecat in tricou, sa vezi dardaiala pe mine la 6 jumate pe racoare diminetii, am fost si foarte multi si cand mi-a venit randul sa fac tura de poligon, de la neexersarea poligonului de ceva vreme, am daramat 1 jalon din primele 5... mi-am continuat tura si am dat motocicleta altcuiva, asteptand sa imi vina iar randu sa mai fac o data.... ca nu eram multumit ca am daramat jalonul.... nu a fost sa fie, la 7:20 politistii erau acolo, au strigat comisiile, s-au impartit si s-a inceput examenul.... la politistul meu eram ultimul pe foaie.... m-am concentrat, stiam ca e timp suficient, si in afara de o mica 'bruscare' a acceleratiei la opturi de era sa ies de pe traseu, dar m-am redresat din ambreiaj si frana spate, am terminat in 2:42, si am fost declarat admis la poligon, imediat am iesit pe traseu, am fost al 3 lea, la traseu e super usor, teoretic trebuie sa conduci 30 de minute dar practic, mergi maxim 10, am fost in masina, martor la primii 2 examinati, apoi am urmat si eu, al 3 lea, am primit 6 puncte pentru nesemnalizarea directiei de mers (din cauza ca am prostul obicei sa iau repede semnalul la schimbarea benzii.... trebuie sa imi remediez problema asta, semnalul trebuie mentinut pe intreaga durata a manevrei)
     
    din 3 iulie sunt si eu motociclist cu acte in regula, si dupa ani de citit forumurile, in sfarsit vad si eu drumurile prin vizorul castii am 1400 de km pana acum si sper la cat mai multi pana vine zapada.
     
    Ca sfaturi la poligon, sa nu va panicati, timp este destul, sa nu scapati mobra ca va declara respins direct, mai bine puneti piciorul jos doar va depuncteaza. Daca daramati un jalon, va depuncteaza, dar ramaneti pe traseul stabilit, altfel va declara respinsi. (ex primele 5 jaloane, il darami pe primul, sau al 2 lea sau al 3 lea, si in momentul de panica mintea iti spune sa lasi jaloanele sa te duci in continuare la opturi, pentru asta va respinge, trebuie sa terminati toate jaloanele, sa respectati traseul)
     
    Nu recomand sa va luati motocicleta inainte de a face scoala (eu mi-am luat in speranta ca ma mai duce un prieten in poligon sa ma plimb cat vreau eu, dar nu tot timpul au prietenii timp sa vad duca motocicleta in poligon), insa m-am abtinut sa ies cu ea desi stau intr-o zona unde nu prea trec masini de politie si e mai retrasa de drumurile principale.
     
    Iesind si cu alti prieteni de cateva ori, am aflat ca motoarele mai mari, cele de 600 se incing foarte tare in oras, acum nu stiu daca toate, sau doar au ei probleme cu ele, de asta le tureaza unii printre masini ca sa treaca in fata, ca se incing foarte tare in aglomeratie. Eu unu daca am loc ma strecor, daca nu stau in coloana, daca omu ma vede si imi face loc trec daca nu, nu imi turez pe acolo arsenalu ca se incinge si mai rau. Si am inteles ca scot si consumuri mai mari... ceea ce ma face sa ma bucur si mai mult ca mi-am luat un 250, nu se incinge foarte tare, si imi consuma si mai putin, la ultimul plin am scos 4.2, fata de 7-10 cat scot ei.
     
    Am scris cam mult, scuze pentru off-topic :)) mi-am etalat povestea aici, dar a fost tranzitia mea de la doritor la practicant
     
    Asflat uscat de preferat, mai mergem si pe ud, dar cel mai important, atentie sporita si viteza mai mica in locuri fara vizibilitate sau cu potentiale pericole.
  20. Like
    Isha reacted to XXergiu 13 in Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii   
    Cei mai multi nu te-ar putea ajuta oricum... Keith zicea: "There is a lot of advice out there!" In A twist of the wrist. Mai bine "no advice" decat "bad advice."
  21. Like
    Isha reacted to green.kecske in Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii   
    Trebuie doar sa nu te mai gandesti la cazaturi si sa te concentrezi pe ce faci. Cum zicea si Sergiulius, in mintea ta esti inca pe jos cu motorul...
    Inca o chestie pe care trebuie sa o eviti este graba, mai ales la examen. Ai timp suficient de facut poligonul, ideea este sa te concentrezi sa il faci bine, mai ales sa numeri opturile corect. Intr-adevar, poligonul din Electronicii e cam aglomerat, de asta ti-a intrat cineva in fata, dar a fost doar o intamplare. Ia-o ca pe o lectie, data viitoare vei sti ca in loc sa te apleci prea mult ca sa ocolesti pe cineva, chiar daca esti in viraj cand iesi de la jaloane, mai bine folosesti ambreiaj si frana spate. Daca totusi vrei sa te apleci, trebuie sa iti faci curaj sa accelerezi putin mai mult, cu viteza intai/a doua la relanti e destul de greu in poligon unde nu ai spatiu disponibil prea mult, mai ales ca incepator... Mult succes!
     
     
    Ishta, nu tine de ce motoare are la scoala faptul ca face pe mai multe. In prima-a doua sedinta te pune sa mergi pe un motor foarte mic (125-250 cmc), dupa care te muta pe unul de 500 cmc, iar abia apoi pe unul de 600-650 cmc, pe care vei da si examenul. Nu risca nimeni sa urce pe cineva care n-a mai mers niciodata direct pe o motocicleta de 200-250 kg. Apoi, cand iese in trafic, iar o ia treptat. Prima data il scoate cu o motocicleta de 500 cmc, iar apoi cu cea mare, de examen.
    La CDI spre exemplu, motocicleta de 125 cmc este un Formula, de 500 cmc sunt doua naked-uri Suzuki GS 500, iar de 600 sunt un Bandit, o Yamaha si inca unele. Depinde de la scoala la scoala ce motociclete sunt, dar ideea de a schimba motocicletele treptat tine de motorizare.
  22. Like
    Isha reacted to XXergiu 13 in Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii   
    Doru, totu-i in capul tau. Cand cazi, te ridici si mergi mai departe... tu in mintea ta esti tot pe jos in poligon, tre' sa te ridici! Se curata cu mai mult antranament/exercitiu.
     
    Legat de ce ziceai mai devreme, SV-ul este o alegere buna dupa parerea mea. Sunt multe, ieftine, deci gasesti piese, simple ca mentenanta si ce te intereseaza pe tine mai mult, are destula putere si este manevrabila. Poti merge si in doi pe ea. Cu un 250 nu faci mare branza, mai ales cand vrei sa mergi pe Transfagarasan/-aplina. Experienta cu "B" te ajuta enorm spun eu, unu, nu esti pierdut in trafic, stii cu ce se mananca, asa ca pt o vreme te vei concentra la comenzi si unde sa stai in trafic, pana cand si astea devin un obicei si nu va mai trebui sa te gandesti la ele, devin un instinct. Apoi iti dai repede seama de cine trebuie sa stai departe in trafic, stim ca sunt anumite specimene care au multe de dovedit (cat sunt de sportivi si abili si talentati si neapreciati... mult mai rapizi decat o parlita de motocicleta....)
     
    Nu iti bate capul tu acum cu toate astea, ia-le treptat, ridica-te, ia-ti permisul, si de acolo mai discutam... Succes!

    Ishta, de ce sa nu incepi cu enduro? Ai mai multe de invatat asa, eu asa am inceput iar acum este si mai distractiv motociclismul. Daca stai la margine aorasului si ai acces la o zona necirculata, nici nu trebuie sa-ti mai bati capul cu permisul, iti iei echipament din banii de scoala... Mai tarziu cand vrei sa mergi pe strada poti merge la scoala fara emotii ca tu ai invatat pe coclauri mult mai multe decat te invata in scoala. Daca incepi pe enduro, fii pregatita sa cazi, off road e ca la ski, oricat ai fi de bun tot se cade!!!
  23. Like
    Isha got a reaction from Aferim in Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii   
    search-uri pe net evident ca am facut;am intrat pe forumul asta, pentru ca aici sunt multi motociclisti care sunt mult mai avizati decat un site ( al unei scoli de soferi, care, din intamplare....are si o mobra...de isi ia cate unu un A ...din an in Pasti- recunosc ca sunt si ironica-imi asum ironia :)   ), al carui unic scop e publicitatea...si nu neaparat adevarul; m-am interesat si personal la alea cateva scoli amarate de pe aici; am nevoie de cineva care a obtinut aici ( in Ct) A-ul, l-a luat bine-mersi.....si merge zilnic pe soselele de aici,din Ct; 
  24. Like
    Isha reacted to Delo Gasqui in Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii   

    Batman! Batman!
    Prostia,ignoranta,aroganta nu tin de nationalitate.
    Sunt si oameni superbi in Romania.
    Cand te vei plimba putin prin lume,te rog sa iei un an de gandit si sa reanalizezi romanii. Sunt sigur ca vei vedea lucrurile in mod pozitiv.
  25. Like
    Isha reacted to XXergiu 13 in Vrei Să Fii Motociclist? Noi Te Ajutăm Cu Tot Ce Vrei Să Ştii   
    Eu nu-i mai condamn. Te oboseste prostia unora... Ieri, mai lulti soferi taiau virajele si depaseau linia continua cu intreaga masina, nu semnalizau... Parcheaza pe locul de handicapati de-a latul astfel incat ocupa doua locuri... Azi eram pe motor gata de plecare cand o duduie imi bloca iesirea din fata blocului, o claxonez si ii fac semn cu degetul: NU-NU! Iar ea imi arata ca numai un minut.... exemple sunt nenumarate si astfel de ......... sunt din fiecare patura sociala. Pe mine m-au obosit rromanii astia, mai-mai ca m-am saturat de ei. Azi am mers intr-un magazin si patroana fuma inauntru.... Suntem o natie de iresponsabili, neghiobi si.... amd, cei ce traiesc altfel si vrem sa schimbam lucrurile suntem o minoritate...
     
    Am deviat de la subiect si bine ar fi sa revenim.
×