Mergi la conţinut

lixi

Membri
  • Conţinut

    84
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    13h 25m 3s

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Brasov
  • Posesor(oare) de
    Suzuki Bandit 600N
  1. lixi

  2. chopper Probleme Electrice Virago 535

    eu zic sa schimbi bateria sau sa o duci la un centru de baterii sa vada daca mai duce... eventual sa-i puna electrolit si sa o incarce... apoi zic sa masori cat incarca la relanti si apoi cu consumatori porniti... vezi daca umbli la firele de la releul de incarcare daca incarca tot atat, sa nu fie un contact imperfect pe acolo... cauta pe circuitul electric un scurt, este posibil ca acesta sa fie cauza arderii sigurantelor (si eu pateam la fel la un scuter, aveam scurt la fire, la ghidon - din cauza miscarii stanga-dreapta s-a ros invelisul firelor si faceau scurt) vezi sa nu ai alti consumatori decat cei originali, alte becuri sau instalatii montate aiurea vezi ca releul de incarcare sa fie cel original, sa nu fie vreo adaptare citeste in cartea tehnica ce sigurante trebuiesc puse, sa nu fie prea mari/ mici Spor!
  3. Cum Sa Iti Tii Si Masina Si Motorul In Garaj

    Si eu am avut o situatie de genul... Cu greu reuseam sa bag moto in pozie similara. Problema s-a marit cand am mai luat o moto... Punctul slab pe care il vad eu este pozitionarea sistemului de moto care iese in afara garajului. Iarna poate sa fie foarte complicat sa impingi placa aia pe role daca e putina zapada sau gheata...
  4. Modificare Topcase

    da, cele 4 manere arata fain si sunt simplu de montat problema o reprezinta materialul topcase-ului, care daca e foarte "finut" se poate degrada, aparand zgarieturi de la incarcatura de deasupra, care inevitabil are mici jocuri in timpul mersului Spor!
  5. Modificare Topcase

    motoreta, din cate am inteles eu... tu vrei sa-ti faci ceva de genul http://www.louis.de/_20f27bb28669f6bb143669c3a7ff4f10c7/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=510&wgr=242&list_total=76&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10022946 Daca ai mai multe poze un sudor cred ca ti-l face in 20 de minute, cu un cost maxim de 40 de lei...
  6. Ford Focus Hatchback 1.6 2003

    Salut, si eu am Ford Focus si sunt foarte multumit Daca vrei mai multe informatii intra pe: http://www.clubford.ro Vezi ca gasesti foarte multe piese de schimb originale la firme care vand pe acest forum. Ca intretinere... eu zic ca este ok. Am facut acum revizie anuala (ulei, filtre) in service Ford si m-a costat 340 lei. Tot acum am facut revizia si la Loganul neveste-mii si m-a costat 370 lei (ulei filtre+placute frana).
  7. O Mica Pata De Ulei...

    multumesc mult, voi face cu mi-ati sugerat! va tin la curent
  8. O Mica Pata De Ulei...

    Va multumesc mult pentru sfaturi. Astept sa vad ce mai face dupa ce trec cateva zile... Adevarul ca l-am uns "bine" si acum si data trecuta, deci cred ca la pionon s-a strans ceva unsoare cu jeg... Oare cum sa-l curat? trebuie sa desfac mult? ajuta cu ceva daca dau cu apa calda la spalatorie fara sa desfac?
  9. Salut, am si eu o problema si va cer sfatul Ieri am curatat lantul cu motorina, din belsug pana a aratat ca nou, l-am sters cu carpa, am bagat in viteza pe cricul central, am dat cateva acceleratii sa se usuce mai repede lantul si apoi l-am uns, ca de obicei cu spray din belsug - prefer sa dau mai mult spray decat sa nu fie uns bine... Azi dimineata o mica pata sub moto (vezi figura). Plec, o las parcata in soare 3-4 ore, cand vin iar o pata de aceleasi dimensiuni... Culoarea uleiului din pata este maronie. Spray-ul de lant are culoare alba, dar la bascula unde se aduna surplusul este inchis la culoare. Ce sa fie? Oare a ajuns motorina prin locuri cu multa "vaselina" (ce este de fapt in spray-ul de uns lantul) si a topit-o? sau este vorba de o garnitura pe la cutie de viteze, si curge ulei de motor? Ce sa fac? Astept raspunsurile voastre! Multumesc anticipat!
  10. Parcatul Pe Trotuar

    din pacate cu toate metodele tale nu poti sa asiguri si piesele... mie mi-au furat releul de incarcare, care era prins in 2 suruburi Alarma este foarte foarte buna si recomand sa o setezi cat mai sensibil... mai bine sa dea alarme false decat sa nu sune cand e cazul!
  11. muntenia Am Nevoie De Ajutor!

    da, este posibil sa se si arda electromotorul dar in principiu nu ar trebui sa mai faca nimic, nici macar clac... Este posibil sa nu mai ai baterie... Eu am patit cu Volty-ul meu ceva de genul... In parcare mi-a fost furat releul de incarcare... am plecat, mergea, evident mergeam pe baterie... dupa cativa km, s-a oprit si gata... nu mai pornea... a pornit impinsa si apoi mergeam cu farul stins si cu motorul turat... asa am ajuns acasa. Am pus un alt releu de incarcare si a mers excelent. Este posibil ca releul sa fie stricat (in cazul in care nu ai patit ca mine). Poti sa verifici tensiunea in baterie... Tensiunea trebuie sa fie peste 12,2 la pornire si peste 13,6 in timp ce motorul merge (valorile sunt aproximative... fiecare zice altceva, cel mai bine e sa citesti in manualul moto.) Oricum bag de seama ca "discutam" fara rezultat. Intai trebuie sa ajungi la mecanic sa vada ce a bubuit si el te va ajuta cel mai bine. Piese din dezmembrari nici sa nu cauti, fiindca este o moto rara cel putin in Rom. Eu am cautat site-uri cu piese (desi nu am avut niciodata nevoie) si nu prea am gasit. Eu recomand sa comanzi piese originale noi de la Suzuki. Sunt mai scumpe, dar sunt 100% bune, noi si te vor tine. PS: Uite ce am gasit pe net: http://www.srvmoto.ro/ transporta si repara!
  12. muntenia Am Nevoie De Ajutor!

    Problema la prima vedere pare grava datorita troncanitului din mers. Poti identifica de unde s-a auzit bubuitura? Din motor? din toba? Nu inteleg de ce nu mai invarte electromotorul dupa ce ai scos bujia, nu are nici o legatura. Daca ai pus contactul, circuitul electric este pe ON, nu ai facut nici un scurt, electromotorul trebuie sa invarta. Verifica siguranta. (este intr-o cutie neagra parca langa baterie. Langa siguranta ai una de rezerva - daca nu a fost deja folosita. Daca e arsa gasesti in orice benzinarie). Daca bubuitura s-a auzit din motor este nasol, trebuie desfacut motorul la service. Inainte de bubuitura, motorul a dat semne ca nu mai trage, nu merge bine? Uleiul l-ai verificat? Racirea fiind pe aer, nu l-ai supraincalzit? Stiu ca pare o idee tampita si deloc practica dar eu as incerca sa imping motorul pana la service. Acum 2 ani, eu am impins un scuter de 110 kg cca 10 km pe o caldura infernala. Bineinteles depinde si de tine... daca poti asta. Gandeste-te ca Volty are 115 kg si nu 220-230 kg cat are una de 600 sau 1000cc.
  13. Cabluri De Curent Auto

    cablurile din comert cu 30-40 ron cred ca sunt bune doar pentru pornit moto Pentru masina trebuie ceva mai serios... Am vazut asa ceva de vanzare la 200 de ron. Era o diferenta foarte mare fata de cele cu 30 de lei. Oricum daca le faci tu, te costa tot 30-40 de lei si fac cat alea de 200...
  14. Construirea Unei Case. Vis Sau Realitate?

    eu chiar eram hotarat pe tehnologia asta si un constructor ma vrajea ca pretul este 70% fata de caramida
×