Mergi la conţinut

Lenny

Membri
  • Conţinut

    102
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre Lenny

  • Grad
    drug test dummy
  • Data naşterii 28.02.1969

Despre mine

  • Locatie
    India
  • Posesor(oare) de
    Transhimalayan

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. Lenny

  2. Ziua Bucurestiului - Miting Moto

    Tu ai dreptate. O singura statuie nu e suficienta. Este nevoie de un grup statuar. In fata - manelistul cu supersport, in urma lui - un pletos tatuat, cu cioc si braincap luand in brate un chopper contorsionat, si mai in spate un puradel si un scuter sau moped in plina evolutie aeriana. Enduristii nu prea fac accidente, propun sa-i omitem din aceasta lucrare. Daca mai lipseste ceva, nu ezitati sa veniti cu sugestii.
  3. Ziua Bucurestiului - Miting Moto

    Ati facut mai mult decat atat, nu fii modest, ca nu are rost. E dificil sa urmaresti indivizii astia, ca, de regula merg foarte tare. Unii mai stiu si karate. N-as recomanda oricui manevra. Explica, te rog, sa citeasca toata lumea de ce avem noi, motociclistii, nevoie acum de eroii din primul razboi mondial, in ce mod, si de ce ne strangem la Arcul de Triumf. Ca sa corespunda realitatii crude, statuia ar trebui sa arate asa: Un tanar in tricou, bermude si adidasi, fara casca, tuns scurt, cu mustata abia mijita si nelamuita, cu cercel intr-o ureche, o privire surprinsa si o saorma in mana stanga, ridicata in pripa deasupra capului, calare pe un R6 nou, aflat intr-un impunator wheelie, chiar peste trupurile unor elevi cu ghiozdanele in spate. In fata statuii, un pom gros.
  4. Ziua Bucurestiului - Miting Moto

    Asa da! Cinste si onoare! Genialul mesaj "suntem si noi in trafic" si-a atins scopul: Conservarii ingoranti au facut ieri seara 45 de minute intre Casa Scanteii si Arcul de Triumf, au avut timp suficient sa observe motovehiculele adunate, iar cei care au ramas acasa, le-au vazut la televizor, daca mai ramasese vreunul care nu le bunghise pana ieri, prin oras. Mult mai important, ieri s-a creat istorie. Memoria eroilor neamului nostru, care s-au jertfit in primul razboi mondial - incheiat cu unificarea tuturor teritoriilor romanesti, in cinstea carora a fost ridicat initial Arcul, a palit in fata martirilor motociclisti care s-au prapadit in evenimente cotidiene ale civilizatiei motorizate, conducand vehicule exagerat de puternice pentru varsta si experienta lor, concurand la liniute, spulberand sau ologind chiar si pe trecerea de pietoni mame, copii, pasageri, alti pietoni sau conducatori de vehicule, imprastiindu-se prin parcari sau prin copaci dupa cascadorii esuate, insinuandu-se tragic pe sub alte vehicule grele, s.a. Copiii stiu deja ca Arcul de Triumf este monumentul motoristilor si motoretelor busite, caci acolo s-au aciuat supravietuitorii acestei indeletniciri vitejesti si acolo se aprind candele, iar peste ani si ani, cartile de istorie vor trebui rescrise. Cineva propunea pe un forum sa se faca o statuie. Ceva transparent, cu o motoreta cazuta la baza. Nu mai este nevoie. Arcul a fost preluat, scobitura e relativ transparenta si, din cand in cand, se mai infig motorete grabite in el, desi n-ar fi o idee rea sa fie upgradate statuile ecvestre din oras, macar cu scutere. Avem nevoie de eroi proaspeti, moderni! Cu putin efort, se poate sa modelam lumea care ne inconjoara dupa chipul, imaginatia si cultura noastra. Oare ce va urma? Motomausoleul din Parcul Carol? Catedrala Mantuirii Motociclistilor? Tot inainte, bravii mei calareti de armasari cu roti!
  5. Ziua Bucurestiului - Miting Moto

    Propun adaugarea in agenda a urmatorului obiectiv foarte important: LEGALIZAREA PROSTITUTIEI. Beneficiile promovarii acestui demers vor fi multiple: * Vom avea conducatori de vehicule mai relaxati, mai calmi, care nu refuleaza energiile sexuale neconsumate printr-o conduita agresiva in trafic, * Vor fi si conducatoare mai atente in trafic, constiente ca daca fac pagube, concurenta este acerba si nu le pot acoperi usor in natura, * Tinerii vor afla in masa ca pentru a-si satisface anumite nevoi nu trebuie neaparat sa se sparga in figuri cu vehicule performante prin parcari sau pe drumurile patriei, * Prin controlul oficial al acestei industrii vom avea un popor mai sanatos si servicii mai bune, * Vor fi create conditii de lucru superioare in domeniu, * Vor fi atrasi turisti straini, investitori, * Vor fi colectate contributii substantiale la bugetul de stat, * Vor avea carte de munca mai multe persoane tinere, asigurari de sanatate, pensii, * Efective numeroase ale organelor de ordine vor fi degrevate de sarcini dupa trecerea acestei industrii in legalitate si se vor putea reprofila si concentra pe asigurarea sigurantei rutiere, si nu in ultimul rand: * Motociclistii vor fi priviti in premiera cu simpatie pentru curajul si inspiratia de a se implica in aceasta problema ce ne framanta pe toti cei care inca mai avem motive sa ne framantam. Nota pt. cititori: Aceasta propunere se doreste a fi un pamflet, desi, personal cred ca o asemenea actiune ar avea un efect benefic asupra populatiei, insa mai cred si ca populatia nu merita si nici nu ar accepta sa i se faca un bine. In fond, facerea de bine nu e lucru pozitiv in cultura noastra galagioasa. Felicitari organizatorilor acestei parade! De mult n-am mai avut ocazia sa ma implic intr-o activitate disciplinata de calibru. Din 23 August '89 mai precis.
  6. distractiv Învingător la puncte Noul Cod Rutier

    Stie cineva care este viteza maxima admisa pentru remorci? si daca acestea pot fi si impinse, nu doar tractate? Ce tip de vehicul este cel de pe platforma din poza de mai sus? Si cand apare codul rutier al lui da Vinci? Si de ce? Multumesc
  7. legislatie Magazine+site MOTO (motoare,echipament,piese)

    www.motoboom.ro - Importator ATV-uri si Quad-uri inmatriculabile, Motociclete, Anvelope, Accesorii, Piese de schimb Marcile de vehicule noi importate: Boom, Kawasaki, Honda, Suzuki, Yamaha. Din cate vad pe site, preturile sunt mult sub cele de la alte magazine. O sa ma informez si o sa revin cu precizari daca este cazul. Sediu in Sebes, filiale in Buc, CT, Oradea, Deva, Iasi, Buzau, Pitesti, TM. Contact: http://www.motoboom.ro/contact.php
  8. legislatie Taxe Vamale Incepand Cu 2007

    Rezulta ca motorul tau a fost deja inmatriculat in Ro pe firma de leasing... doar poti sa circuli cu el. Concluzionez fara a fi initiat in tainele legislative ca scapi de eventualele taxe cu conditia ca inmatricularea asta provizorie sa nu fie o exceptie. Ramane de vazut. Sa ne anunti daca afli ceva cert.
  9. legislatie Taxe Vamale Incepand Cu 2007

    Eu cred ca zvonurile legate de taxele imense de la anu' sunt vrajeli lansate de comerciantii de vehicule ca sa lichideze stocurile, ca altfel pierd multi bani sau vorbe aruncate aiurea de fatalisti. Au mai fost soparle din astea si in anii trecuti cum ca ar fi urmat sa se inmatriculeze numai motoare care respecta normele de poluare euro X, mari taxe/accize si nu s-a intamplat nimic. Parerea mea e ca nu va fi mai rau decat acum in privinta taxelor si birocratiei. Am auzit ca in curand, (poate ca s-a aplicat deja decizia asta) - la cumpararea unei moto inmatriculate aici nu mai trebe sa trecem pe la RAR si sa pierdem timp si bani; pur si simplu se va trece pe numele noului proprietar la militie si in evidenta fiscului, cu cheltuiala minima si acte putine. Pun pariu ca o sa scada taxele la japoneze noi suficient de mult incat pretul final sa fie mai mic, chiar daca n-o sa mai fie valabila smekeria cu taxarea la valoarea reziduala.
  10. legislatie Certificat EUR 1

    io tot n-am inteles hai sa o luam pe etape ma duc in italia, sa zicem si iau moto de la un cetatean, dau banii - ce acte imi trebuiesc (lista) si ceferticatu asta eur1 de unde il iau k sa nu platesc vama? de la reprezentanta, de la comisionar vamal italian? unde il gasesc pe nenea comisionaru? in vama? in centrul orasului? alt aspect - dominatoru fabricat in italia am auzit ca are motor facut in japonia. trebuie platite taxe vamale la modelul asta? adica - trebuie sa fie facuta integral motoreta in EU? sau partial. daca partial, dominatoru e sau nu e european din punct de vedere al vemesului roman? pentru BMW sau aprilia mai trebe ceferticat eur1? k sunt marci europene... Si TVA in ce situatii si cum se poate recupera?
  11. legislatie Certificat EUR 1

    formularul de unde se obtine si ce trebuie completat in el? dati, va rog, exemple pentru: honda dominator aprilia pegaso bmw f650
  12. ask

    scandalos domu negustor, puneti o poze cu dvs si angajatii pe forum, sa va cunoastem din vedere Lancer, lucrezi la PR sau in aviatie? dispui de calm si rabdare.
  13. ask

    hahahhahahaaaa ne fura nemtzii - razbunare pentru cat au furat ai nostri concetatzeni migratori de la ei eu am vrut sa iau un motor de la firma in discutie si: - avea o modificare in acte - probleme tehnice pe care promiteau sa le remedieze - pretul difera de cel din oferta (in plus) sau n-o fi neamtz? o fi tot de-al nostru sau vreun chinez ca aia care fabrica Peneasonic, Rolax, Mergedes Bends... k nemtzii sunt oameni seriosi sa vedem poza cu neamtzu!!!
  14. istorice Ulei 2T

    Multumesc pentru raspuns. As mai avea o intrebare. Ar fi util un filtru pe conducta de benzina, chiar sub rezervor? Am vazut un motor parcat pe strada care avea asa ceva montat.
×