Mergi la conţinut

motosadik

Membri
  • Conţinut

    185
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre motosadik

  • Data naşterii 02.05.1980

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Targu Mures
  • Posesor(oare) de
    Triumph Trophy

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    cavalerulsadik

Vizitatori recenţi

3.616 vizualizări profil

Realizarile lui motosadik

  1. Nu exista taxa de inmatriculare la motociclete. E taxa de talon, numar, carte identitate si autentificare si asigurarea. Toate o sa te coste pana intr-o mie de ron. Nici rovinieta pe moto nu este.
  2. Bun ideea cu statistica , multumim de informare. O chestie la care ma gandesc e ca de fapt in uz real nu sunt nici jumatate din motocicletele aparute in statistica ... Eu (si sotia) aparem cu 4 motoare in total DAR unul e grav accidentat si nu l-am radiat si al ei e stricat de vreun an si cel mai probabil nu o sa il mai repar niciodata. (4-2=2 real.) Iar IJ-uri (Jawe, MZ-uri) nefolosite in garaje cred ca sunt peste 90% fata de cele care mai circula. DECI in realitate avem probabil 1 motocicleta la 400 de persoane. NICE.
  3. E de 900 ca consuma mai putin decat cel de 1200. De vanzare ar fi daca as avea bani sa pun o diferenta la un Tiger nou. P.D.A.P.D din cauza unui accident a trebuit sa-l fac naked. Am facut si alte crash-uri ...
  4. Eu am schimbat la DR-ul meu din 90' cam tot in motor , deci si ambreiajul. Ambreiajul e TRW luat din Louis, dar sunt total nemultumit de el. Practic nu pot sa il reglez sa decupleze total , fara sa nu imi patineze daca trag tare de gaz. Asa ca l-am lasat asa si nicicum nu mai pot sa scot din viteza 1 cu motorul pornit. Desi sunt multumit de placutele de frana TRW si pe Triumph si pe DR , dar ambreiaj nu mai iau de la ei. In rest si eu am reconditionat 2 DR-uri , dar tu ai facut-o si la capitolul estetica, de care eu nu ma-am ocupat ca sunt trantite prea des pe jos ca sa merite. Felicitari ca ai avut rabdare, faza buna e ca acest motor de 21 ani inca e suficient de bun (ca preformanta) sa nu iti fie rusine cu el pe strada , sau chiar pe forestier.
  5. Marc , vad ca ai ramas singur pe aici ... Asta te face lider de piata ? Pacat ca incet dar sigur ni se sting revistele moto. Mie imi place revista ONLINE, dar nimic nu se compara cu o revista din hartie.
  6. Mie mi-a mers ....fara sa buy nimic.
  7. Daca vrei sa dai o carca de bani pe un motor (HD) a carui putere, frane si stabilitate lasa de dorit , doar pt. ca e o "legenda" nu ai decat. Daca in schimb vrei un motor de Super-calitete ... Triumph NU te va dezamagi. Chestia cu suntetul e in mare parte adevarata, dar si un pic subiectiva. Chestia cu lantul se poate rezolva usor cu investitie de 100 E intr-un sistem Scott Oiler ... pana ti se duce lantul nu il mai ungi niciodata si nici nu o sa ai de ce sa il cureti. Dar la capitolul fiabilitate eu garantez ca un motor de Trimph duce pana nu mai poti tu sa tragi de el.(asta cu conditia sa ii dai ulei bun si la timp) La capitolul intretinere, iar iesi mai bine ca un HD. Filtrele, uleiurile ,bujii, partea de electrica/electronica e in mare parte compatibila cu motoarele japoneze, deci nu ai de ce sa apelezi la un dealer autorizat sau cine mai stie ce service cu pretentii. Nu am mers pe Speed Master , dar am mers pe Thruxton (care are practic acelasi motor, cu diferente la managementul aprinderii) si e o splendoare !!! E atart de fin , maleabil placut din toate punctele de vedere. Are cuplu, dar si putere suficienta. Iar atentia la detalii e o regula, nu o exceptie. E drept ca lipsesc vibratiile si daca fara ele nu te simiti maco, nu iti lua Triumph. Am mers si pe Thunderbird .... mmmmaaama frate !!! Putere e terifianta pt. un Cooper !!! Te tii de ghidoane ca altfel e de rau. Nu imi plac cooperelem, dar aste sunt prea bine facute ca sa nu te impresioneze. Oricum , daca nu esti convins, fa un test drive si HD o sa iti sara din minte. In Budapesta au reprezentanta oficiala care are si motoare de test drrive. Si avand in vedere ca si orasul e frumos nu o sa regreti banii cheltuiti pana acolo. http://www.triumphmotorcycles.co.uk/triumph-world/test-ride Bafta oricum ... Si daca iti iei Triumph poate ne vedem la Neukirchen.
  8. Vad ca tot cu un triumph ai ramas ... da un semn pe mess, ca si eu sunt un R.A.T

  9. Asta e solutia mea ieftina pt. a evita neplacerile materiale cauzate de scapatul motocicletei de pe cric, sau la o intoarcere prea brusca, sau o cazatura la viteza mica. De mentionat faptul ca din pacate am testat crash bar-ul de doua ori : 1. Cand incercam sa bag motorul in curte si piciorul mi-a alunecat pe namol ... si nici o parte din motocicleta nu a fost in vreun fel avariata (cu 2 luni inainte mi-a scapat din mana la 1km./h si semnalizarea stanga s-a facut varza si totul m-a costat 360 ron) 2. Cand am trecut o cale ferata dezafectata pe ploaie si nu am observat groapa de langa sina => o cazatura la 60 la ora de toata frumusetea. Crash Barul stanga s-a indoit tare semnalizarea praf, dar carenajul a scapat numai cu julituri ceea ce mi se pare f. bine avind in vedere ca motorul la gol are 260 kg si probabil ca daca nu erau carenajul era facut zob. 3. Stiu ca trebuie revopsite, caci se pare ca vopseaua a fost de prea proasta calitate. 4. La capat Crash Barurile au crash-uri de la ghidoane usor modificate. P.S. Cine vrea detalii ... sa scrie un mail. Daca vreti sa faceti asa ceva in afara de indemanare si un pic de experienta va mai trebe: Aparat de sudura, Flex, Menghina, un strungar sa va modifice crash-urile de ghidon si restul de chei si scule pt. a desface motorul. Eu nu am modificat nimic la carenaj , am gandit problema ca totul sa fie reversibil, sa pot scoate Crash-bar-urile fara sa las nici o urma pe moto. In orice caz un carenaj nou costa f. mult si indiferent de rezolvare recomand pt. oricine Crash-Bar !!!!!!!!!!!!!!!! Home made va va lua cam 12 ore de munca si maxim 300 Ron. Daca aveti bani puteti apela la solutia data de ane_ane tst
  10. Solutie ideala din ce punct de vedere ? Al consumului sau al performantei ? Caci deca e vorba de performanta oricum motoarele de motocicleta se descurca excelent fara turbina ... 1. Sondaj de opinie ... pai cam stiu ce e o turbina(supercharger) si ce face , dar faptul ca e centrifugal C15 ins. ca e mai special ??? 3. Punerea in practica se face la ce pret ?
  11. Nu ai zis in ce buget te incadrezi. Minim Africa Twin ... enduro touring. Daca vrei doar Asfalt-Touring mai ieftin ... Banditul de 1200. Sau daca ai bani BMW GS 1150 sau modele asemanatoare.
  12. E SINGUR in ORAS !?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Eu am DRS-ul din 1990 de 3 ani si merg cu el mult. Sotia mea are DRS-ul E din 1991 de 2 ani. Si mai e si Marius, si mai e unul care acum e pus de vanzare la Sangeorgiu ... Dar daca prietenul tau are chef de o endureala prin apropieri sunt "disponibil"
  13. Eu nu am zis poponari. Am zis GAY ... nu e acelasi lucru. Pai da din experienta , dar doar experienta BMW. Si totusi Honda Goldwing a inventat notiunea de Grand Touring. Mie nu imi place lantul dar ii accept eficienta. As prefera un motor hibrid ... in fiecare roara cate un motor electric. Si asa nu mai ne certam pe lant/cardan/curea. E foarte potrivita Honda Transalp pt. incepatorii care vor touring !!!! E docila , manevrabila, fiabila, potenta, consuma putin si nu iti baga in cap gargauni (ca nu cere ture inalte) Si DA ieftina .
  14. Frate cand ma uit pe net si vad ca o motocicleta cu 12 CP in plus si la tot atati km. cat are si a mea costa mai mult decat dublu Trophy-ului ... scuze ce ai scris tu mai sus nici nu mai conteza. Cat despre toate "dotarile" ale mi se par mai mult pt. gay ... sau dupa cum am mai spus daca vrei adevarat confort ia-ti masina !!!!! Mie chiar nu imi trebe reglare electronica a suspensiei fiindca eu o singura data reglez suspensia : cand iau motorul. Apoi uit de ea. DEFINITIV. Si de unde ti-a rezultat tie ca Trophy-ul nu e comod? Am zis eu asa ceva sau vreun alt posesor de Trophy? Sau doar asa ti se pare din poze sau din vise? Nu iti fa griji ... nu o sa ma orientez spre BMW. Nu au rafinament. Si sunt si prea scumpe. Si au si prea multe chestii in plus pe ele. Si RT-ul cel putin din fata arata urat. Scuze dar mie asa mi se pare. Comod e , puternic e , nu consuma mult,protectie aero-dinamica excelenta, bagaje cat trebe, stabilitate pana la Dumnezeu ... astea le am deja la aprox 4000 Eu. De fiabil motorul toti zic ca e foarte fiabil .... De ce sa dau dublu pentru ce am deja ? Mai bine cu banii aia imi mai iau un motor. Daca ar fi sa ma reorientez (dar nu se va intampla prea curand) mi-as lua Triumph Sprint ST, care de altfel costa nou cat unul de al tau second de prin 2006.
  15. Cred ca ai citit prea mult de pe net ... In primul rand nu are rost sa argumentez ca Triumph 675 a mancat pe paine si pe circuit toate jappo din aceeasi clasa. Ca Tigerul a iesit (subiectiv) pe locul doi la capitolul "Alpen Masters". Si ca Rocket 3 e cel mai mare cruieser de serie produs vreodata si ca ........................... lista e mai lunga. Niciodata nu au fost Triumphurile mai bune si paradoxal mai ieftine decat acum !!!!!!!! Asta nu are nici o legatura cu legenda, care prea putin ma intereseaza. Eu nu laud acest motor pt. ca am citit nus ce rewiews despre el ... ci pt. ca am mers pe el !!! Asa ca e o mare diferenta intre a citi si a merge ... Mie personal nu imi place cardanul ... la auto e ok in rest nu imi trebuie greutatea in plus.Dar daca as avea ar fi tot ok. Acum exista (si am vazut pe Trophy de fabrica) sistem de ungere de lant automata. Pe Louis e cu 135 Euro. Asa ca adio uns la 300 km. Eventual strangere la 5000. Si daca tot vorbiti de BMW ... o gramada de bani pt. un motor total nerafinat si ciudat de multe ori ... nu neaparat in sensul bun. Cutia de viteze troncane, cand cuplezi in tr. unu bubuie, cand accelerezi brutal in trepte joase ceva troncane in motor. Cand folosesti ambreiajul in mers scoate iar nus' ce masa de sunete ... Poate aste nu conteaza pt. voi ... eu m-am lecuit defintiv de BMW. La zgomotele care vin din motor si la cutia de viteze de cacat pe care o fac sigur nu isi merita banii. Am mers si pe GS-ul de 650 si pe noul f 800 s si pot sa sun ca primul m-a dezamagit prin lipsa de nerv si incapacitatea pe drumuri mai grele, iar al doilea la aproape 10.000 euro cat face nou ... troncane mult prea mult. In rest merge bine. Iar de chestia cu semnalizarea ce sa spun ... altii au un boton ei pt. acelasi lucru au 3 ... de nus' cate ori am apasat claxonul si in loc sa fiu atent la drum cautam disperat butonul de decuplare a semnalizarii ... Incapatanare si prostie fara rost. Din nou primul factor pt. care recomand Trpohy este greutatea mica (si pretul mic) !!!! Care mai ales in Romania e cruciala!!! Ce faci daca iti scapa din mana un monstru de 350 kg. cu bagaje pe el si rezervorul plin ? Iar pe gropile romanesti tre sa fie un adevarat aparat de masaj la scala mare.
×
×
  • Creează O Nouă...