Mergi la conţinut

capcaunu'

Membri
  • Conţinut

    21
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    2h 8m 25s

capcaunu' last won the day on 26 Iunie 2011

capcaunu' had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre capcaunu'

  • Data naşterii 13.08.1978

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti, Ploiesti
  • Posesor(oare) de
    Suzuki DR-Z 400
  1. capcaunu'

  2. Son Of Anarchy

    Nu prea obisnuiesc sa scriu, pentru ca nu vreau sa dau nastere comentariilor de prisos sau sa ofer ocazia cuiva sa imi critice gramatica, dar vazand primul raspuns nu pot sa nu fiu de acord cu @Crocopter......acum despre serial. Parerea mea personala este ca se putea si mai bine, are cateva episoade de exceptie si cine o sa se uite la toate seriile o sa se convinga, exista de asemeanea si episoade nu foarte reusite....per ansamblu mie mi-a placut, nu m-a dat pe spate, dar mi-a placut, are cateva personaje foarte bine conturate pe care nu stii daca sa le urasti sau sa le indragesti si de la care, sincer, macar cativa de pe acest forum ar avea ce invata (da stiu - "ia uite si la asta frateee, vine sa ne zica noua sa invatam dintr-un cacat de serial, da' ce baaaah ne crezi americani idioti? noi suntem romani bah...cu tone de oo, bah lache flaushat" - ....mda, oare????) Oricum, iti multumesc ca ai impartasit cu noi aceasta informatie, mi-ai adus aminte de muzica din film si pentru asta iti multumesc. Cu stima. LE si cateva momente din serial, puse pe o muzica..... dar fiecare va intelege ce vrea
  3. Topic Despre Schimbatul Gumelor

    cred ca merita incercat pe la magazinele cu profil mai enduristic . iar pentru mai multa siguranta se poate pune asa ceva care la gauri mici face fata cu brio pana la prima vulcanizare. eu folosesc in rotile de endureala si o sa imi pun si in cele de SM. iar un alt sfat, cules din experienta celor care mai participa pe la competitii, in momentul in care se schimba camera, aceasta e bine sa fie "stropita" din plin cu pudra de talc (o mai folosesc mamele pe c..ururile bebelusilor) de ce? pentru ca favorizeaza alunecarea camerei pe anvelopa(se aseaza mai usor si nu face cute) si ajuta si in prevenirea supraincalzirii anvelopei. Spor Alex
  4. Topic Despre Schimbatul Gumelor

    Salut! Levierele cred ca sunt aceleasi indiferent de tipul de cauciuc folosit si pot fi de genul asta, in cazul in care ai loc prin bagaje, sau asta in cazul in care le porti prin buzunare. Pentru cauciucuri tubeless mai merg si snururile, cel putin la gaurile cauzate de cuie. Un model de kit care pe mine m-ar "coafa" este asta. Nu am pus poze pentru ca nu stiu daca se va considera reclama. Spor si stati departe de pene. Alex
  5. enduro Sfaturi Pentru Nou Nascut

    Salut! Asculta la unu' care tocmai se recupereaza dupa o disjunctie claviculara(reparata prin interventie chirurgicala), Gaxel are perfecta dreptate.....cazi cand crezi ca ai inceput sa crezi ca stii deja cu ce se mananca. Sfatul meu este sa nu te uiti macar la ea fara echipamentul de protectie adecvat, asta inseamna CASCA(nu te zgarci aici), PROTECTIE(de preferat ceva care sa iti acopere coastele, coloana, umerii si coatele), MANUSI, GENUNCHERE(de preferat ceva Asterix, daca nu? ceva bun care sa iti ofere protectie si la impact lateral) si nu in ultimul rand CIZME(neaparat pentru enduro). Eu am multumit producatorilor si nu imi pare rau ca am bagat ceva bani in echipament, la cum am cazut am scapat extrem de usor si asta doar cu ajutorul ECHIPAMENTULUI. Spor si sa auzim numai de bine Alex
  6. Salut! Am tot cautat informatii vis-a-vis de reglarea suspensiilor si nu am gasit mai nimic pe intelesul meu, asa ca am hotarat sa-i ajut pe cei in nevoie sau nu cu un mic tutorial facut de mine dupa studierea mai multor filmulete, articole, discutii pe alte forumuri (nu romanesti ). Va spun de la inceput ca nu sunt vreun grease-monkey care mananca piulite si caruia ii curge benzina prin vene, sunt doar un endurist "wanna be", asa ca daca vreti sa dati cu pietre aveti in vedere ca gestul a fost unul de ajutor nu de a face pe desteptul, dar suficient cu asta....sa trecem la treaba: Verificare sireglare SAG in suspensiile motocicletelor off-road cu linkage system Sag (eng.)- To sink, droop, or settle from pressure or weight. Plecand de la definitia cuvantului in engleza ne putem da seama ca influenteaza comportamentul motocicletei in termeni de echilibru si manevrabilitate, cu altecuvinte reglarea defectuoasa te poate pune in cap :0). ReglareSAG(Static&Rider): StaticSAG – valorile intre care variaza sunt 25-35 mm Pasul 1: Cu motocicleta pe stander(de preferat) sau un alt mijloc prin care se elimina orice solicitare insuspensia spate se masoara distanta intre axul spate si un punct de pe aripa spate(se recomanda ca banda de masurat sa fie perpendiculara pe sol), se marcheaza punctul de pe aripa pentru ca urmatoarele masuratori sa se faca inacelasi punct (punct de referinta) Pasul 2: Motocicleta se lasa pe sol in asa fel incat sa-si suporte propria greutate si se reia masuratoarea. Diferenta intre prima masuratoare(dela pasul 1), in urma careia am stabilit punctul de referinta si masuratoarea de la pasul 2 trebuie sa se incadreze in variatia de 25-35 mm. RiderSAG – valorile intre care variaza sunt 95-105 mm Pasul 3: Aici ar fi depreferat putin ajutor pentru ca riderul nu trebuie sa se sprijine de nimic,deci …cu riderul in sa, in pozitie neutra pe motocicleta(adica cu sezutul asezat imediat dupa linia scaritelor), masuram distanta pana la punctul de referinta. Diferenta intre punctul de referinta si ultima masuratoare nut rebuie sa depaseasca intervalul 95-105 mm. Daca diferentele nu se incadreaza intre aceste valori se procedeaza la reglarea amortizorului spate in functie de nevoi. Mai exact: Situatia 1 – valorile(diferentele) sunt mai mici Rezolvare? Se procedeaza la destinderea arcului, in felul acesta tensiunea preload-ului scade. Situatia 2 – valorile(diferentele) sunt mai mari Rezolvarea vine prin strangerea arcului amortizorului spate, creste tensiunea de preload. Ca referinta, o tura completa de strangere/desfacere a arcului = 3 mm deplasare pe verticala. Daca in urma acestui proces cele doua valori nu se incadreaza in limite,arcurile trebuiesc schimbate in conformitate cu greutatea riderului. * Nota: Daca greutatea riderului depaseste cca 88 kg? Se recomanda schimbarea arcurilor in furca. Pentru motocicletele faralinkage sistem valorile sunt urmatoarele: Static SAG– 30-40 mm Rider SAG – 100-110 mm Informatiile au fost luate de pe net, studiate, comparatesi compilate in aceasta prezentare. Formatul ".docx" in attach. Sa ne citim sanatosi cu cu oasele intregi Respect Alex Verificare si reglare SAG.docx Verificare si reglare SAG.docx
  7. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    Salut! Sunt Alex, ploiestean din nastere, bucurestean de conjunctura. Permis de anul trecut, calaresc un DR-Z 400, sunt genul care citeste, tace si face.....iar pana imi iau roti de sosea ne putem vedea doar pe coclauri, pe langa Comarnic. Bafta si asfalt uscat!!!
×