Mergi la conţinut

Cruder

Membri
  • Conţinut

    3
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    7m 34s

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Nuthin' yet
  1. Cruder

  2. sfat Motor Enduro-Touring Pentru Incepatori

    @Speedy: nu recomanzi monocilindu in general sau nu recomanzi incepatorilor? Nu intreb la oha, chiar ma intereseaza raspunsul. Eu mi-am luat de curand un F650 ST. Ma inteleg de minune cu el, intr-adevar este "vibros" dar nu ma deranjeaza foarte mult. Intr-un fel vibratiile si zgomotul ma descurajeaza sa merg nebuneste cu el, dar imi place ca daca am nevoie de putere, am de unde sa ma servesc. Am patit de cateva ori in trafic sa fiu "incoltit" si sa ma ajut cu succes de acceleratie. Oricum impresia mea e ca este usor de stapanit gazul. Nu am avut niciodata senzatia ca m-ar conduce el pe mine si nu invers, sau sa simt ca nu e sub control la o acceleratie mai puternica. Si eu sunt incepator, am probat mai multe motoare si pe asta m-am simtit cel mai bine. De exemplu un bandit de 600 (78cp) mi s-a parut cam prea-prea pentru mine. GS500 - prea mic. Am cautat un motor in genul lui F650 (ieftinache si maxim 50-60cp) care sa se preteze si la iesiri light in afara asfaltului. Probabil as fi fost mai inspirat daca n-as fi luat modelul ST (strada, cu roata mai mica pe fata fata de Funduro), dar asta s-a nimerit in buget si cica e f bun dpdv mecanic, deci deocamdata e ok. E doar primul motor. Pentru initiator: recomand probe cu tot felul de motoare. Daca as fi avut malaiul corespunzator, eu m-as fi aruncat la o proba cu SM-ul lui tzake. N-am avut ocazia sa ma dau cu asa ceva insa cam peste tot se zice de bine de DRZ400. Dar hei, daca nu-l da pana mi se acreste mie de F650, cine stie Acum am citit cu atentie, 183cm am si eu dar... vreo 40 kg in plus. F650-ul s-ar putea sa fie cam greu - undeva la 190kg cu benzina. Nu se simte in mers dar pe loc la manevre s-ar putea... Bine daca esti doar fibra si esti atent nu o sa ai probleme cu o greutate ca asta. Stiu ca e oarecum offtopic, dar eu as sugera sa iei echipamentul inainte de motor. Ia-l pe masura ce faci scoala. Ca dupa aia sigur o sa directionezi finantele catre mobra.
  3. Apropo de chestia asta, in scoala faceam un "concurs" interesant, eram 5 cursanti si castiga cel care termina ultimul Era un exercitiu interesant pentru indemanare si echilibru. Mergeam mai jos de relanti, practic cand ajungeam la ~0km/h dadeam drumul la ambreiaj pana patina putin, apoi iar il cuplam, si tot asa. Am iesit mereu ultimul, dar cred ca eram si avantajat de motorisca, un YBR125 usor. Celor cu GS-uri sau chopper le era mai greu.
×