Mergi la conţinut

rockk

Membri
  • Conţinut

    31
  • Membru din

  • Ultima vizită

1 Urmăritor

Despre rockk

  • Data naşterii 26.05.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Oradea, Bihor
  • Posesor(oare) de
    ducati 996

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.server.lineage2media.com
  1. rockk

  2. motocicliste Ce Ma Fac Daca Sunt Mica De Inaltime?

    garantez ca vei ajunge cu calcaii la schimbator, etc , asta pentru cei care cred ca cm cubi au de a face cu ceva legat de "marimea" celui in sa Seat height 770mm (30.3in) Torque 94lb-ft (127.5Nm) @ 8000rpm , adica cu vreo 70 mai mult torque decat orice ninja de 600 sau cbr 600 rr , si asta la 8000 rpm, nu la 15 000 lol. sa nu mai zic ca e si v-twin, are un sunet probabil prea barbatesc pt tine, insa e amuzant sa auzi cum alarmele masinilor se declanseaza in spatele tau, cum treci pe langa coloana de masini..., si asta daca nu ti pui termi pe ele. cu alea provoci cataclisme in japonia. :)) ah da, si e doar de 1198.4cc :) 0-100 in 2.8. ( probabil 3.5 -4 real, dar la ce torque are, nu prea te iau gsxr istii pe linie dreapta, eventual un vmax). eu zic ca un power cruiser ti ar fi sta cel mai bine probabil.
  3. Program Intruniri Moto 2011

    nimic in bihor ?
  4. Cbr600 Rr Sau Gsxr?

    si se mai zice ca ducati nu s fiabile lol la suzuki in rest, ducati face din tine mecanic, mereu sunt probleme, dar mici, mai ales electrice, de parca nu italienii ar fi inventat electricitatea sau ceva pe acolo :)) dar n as da o pe nimic din lume. am avut ghinionul de a intra intr o masina parcata pe sosea (unde altundeva, doar suntem in Romania) dupa o curba, aveam pe la 140 cand am inceput sa franez, dar nu mai aveam unde... s au rupt farurile , cu suport cu tot si ghidonul dreapta. nici o problema la cadru , nici macar la furci, chiar si carenel s-au zgariat mai mult, si partea pe care am alunecat s a rupt putin. insa la ducati chestiile electrice sunt blestemate, mereu apare cate ceva, nu probleme mari, mai nu ti se aprinde un far, da jos carenele (2 minute, ca doar sunt prinse cu fastener uri), si refaci legatura, e neplacut dar cum zicea cineva, ducati face mecanic din tine si cere fibra de carbon, regina garajului, nu pt ca e necesar, ci pt ca te face sa vrei sa ai grija de ea. probabil daca vroiam motor pentru practicitate, cumparam un japonism, dar probabil daca vroiam ceva doar pt fiabiitate, nu mi mai luam motor. Pt mine motocicleta inseamna pasiune, asa ca nici n am stat pe ganduri cand am ales o , iar cand am auzit o pentru prima data... m a dat gata, a fost dragoste la prima vedere si primul auz :) cam atat despre ducati bine nteles e o parere personala, subiectiva. sunt constient ca la noi in romania, toata lumea ureste ducati, daca nu i suzuki, nu i bun.
  5. R1 sinucidere?

    moarte daca esti prost. dar de fapt ce ai scris confirma asta, nici nu ai scris bine r1, ca repede, te ai gandit la "performante" si nimic altceva, de parca doar asta ar insemna o motocicleta , daca vrei 1 la 100, suie-te pe o racheta, si da ti drumu n larg. de parca un r1 sau chiar si desmo n ar avea tot aceleasi comenzi... doar nu vrei sa i dai in gura in oras ca prostu, bine din pacate la noi nu sunt nici autostrade nici circuite, deci mai greu, daca ti iei moto doar pt asta, adica sa i dai in gura, IN LINIE DREAPTA< normal, ca tot prostu atata stie, si sa te uiti la vitezometru, ca a doua zi in spatele blocului sau pe mess sa te rupi in figuri cat de tare ai mers tu, in linie dreapta. Da, intr-adevar necesita multa aptitudine. de asta si tre sa fii un pic sarit de pe fix , sau prost sa ti iei motor doar pentru performante, cel putin in romania, si ce daca faci 3 sec la 100, asta nu nseamna ca tre sa i dai mereu 3 la 100. eu in majoritatea cazurilor nu depasic 60-70 in oras, e greu sa te nveti s o tii in frau, mai ales cand vreun bemWeu trage langa tine, si tureaza motorul de parca ar avea vreun sens... e amuzant primele dati cand o turezi putin si nu l mai vezi nici in oglinzi, dar devine plictisitor si oricum, cea mai frumoasa parte e sa mergi cu ea, in ritmul tau... cand ma gandesc ce drumuri, autostrazi au peste granita, sa nu mai zic de state, drumuri drepte pe mii de km...acolo cred ca e intr-adevar o placere sa fii motociclist. aici, prinzi doar gustul. mi se pare ca majoritatea isi iau motociclete sa se rupa n figuri de parca cifrele de pe o hartie le-ar mai da cativa centimetri in plus intre picioare, si nu pentru ca , intr-adevar iubesc motocicleta in pricina, oricum ar fi ea.
  6. Tot Incepator ... Pe Rsv Mille

    topic la bascalie, bine ca nu vii cu alte avioane, data viitoare fii destept, fa un topic cu "incepator pe desmo". va fi si mai interesant. romania...la ce sa te astepti..
  7. nup. vad ca te referi la paint scheme. pt circuit insa da, oricum e bine sa ti iei carene special pt circuit, fara gauri pt faruri, etc.
  8. Carene De Pe Ebay

    si eu am cumparat un kid de pe ebay, fabricat in hong kong, arata perfect, vopseaua e standard, dar nu are nici o greseala estetica, gaurile sunt ok, se potriveste tot si a ajuns tot pachetul in 7 zile (*+10 zile fabricatia). e platic abs, totusi nu e atat de "groasa" precum oem urile (originalele) , in rest e totul ok, m a costat tot cu transport 400 usd.
  9. POZELE MEMBRILOR ACESTUI FORUM!

    buna tuturor, cam greu de gasit un forum decent de motociclisti in ro, felicitari. asta sunt eu
  10. Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    sal tuturor sunt Rockk, am o 996 galbena, a fost dragoste la prima vedere, asta pana s a suparat si m-a trecut deja de primul accident cu bine. dar ne am impacat de-atunci, si am si recompensat-o cu putin carbon si niste parti rizoma am inceput cu un cagiva mito,125/2008 , mic dar cu atitudine. :)
  11. zi ploioasa

  12. salut,

    am nevoie de carena fata sau set de carena pentru ducati 916.

    daca aveti , va rog trimiteti un mesaj

×