Mergi la conţinut

rosu adrian

Membri
  • Conţinut

    19
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Locatie
    Galati
  • Posesor(oare) de
    in cautare

Realizarile lui rosu adrian

  1. rosu adrian

    Honda F4 Sau Zx6R

    S-a cam terminat sezonul pe anul acesta si pot sa zic ca am facut undeva la 3500km pe F4i meu de 600cm3, nu am avut probleme pana acum, daca ma dau tare la ea inca ma mai sperie si acum depinde si de voi si de mana si ce aveti sus la radiator(cap), mai precis F4i sau F4 este foarte controlabila, poate printre cele mai iertatoare dintre vitezanele de 600 si este buna pentru un incepator cu capul pe umeri(sa tineti minte asta), ca daca e sa mergi ca inconstientul poti sa iti rupi gatul sau sa mori si cu scuterul si cu 125cm. De ex eu am cam 100kg si pot sa zic ca nu simt deloc ca e submotorizata, am 181cm inaltime si sunt destul de solid, iar daca m-as urca pe 125cm3 as arata ca la circ(desene animate) ca sa nu mai zic ca daca e sa iesi in afara localitatii mori cu ea pe drum. Sfatul meu este sa cauti un F4 sau F4i si n-o sa fii dezamagit si in plus arata si foarte bine ca motocileta si sunt foarte fiabile. Sa nu uiti sa ne zici ce alegere ai facut
  2. rosu adrian

    Honda F4 Sau Zx6R

    Sunt incepator si eu , mai exact de pe data de 18 august de cand mi-am luat F4i din 2001, super ingrijita, ca noua cu 12.000km(nou nouta), cu mentiunea ca am B-ul din 2001 si 28 ani, 100kg si pana la mobra asta nu am mai mers decat pe o honda de 125cm3 de la scoala. Ce sa zic nu mi-am pus mintea cu ea ca banuiesc ca ma face, dar asa pe drum drept am mers destul de tare si in afara localitatii, cu viteze pe care nu vreau sa le zic aici, conduc foarte preventiv(ca si cand as fi invizibil, asta conteaza cel mai mult ca asa poti sa o comiti si pe scuter), mi se pare ca trage foarte foarte bine, este foarte silentioasa, nu ai treaba sa reglezi socul cand e rece si din ce m-am mai documentat inainte este printre cele mai iertatoare mobre si foarte ok pentru un incepator cu capul pe umeri. Initial si eu am vrut tot F4, dar daca s-a ivit ocazia asta am mai rupt 500Eplus si am luat-o pe asta si nu regret deloc alegerea facuta. Am mers si cu zx6r din 20001 pe carburatie exact modelul ala cu 2 faruri si sincer mi s-a parut mai incomoda ca a ma, pozitia coarnelor o idee mai curbata, ca sa zic stateam putin mai in cap, in rest nu m-a speriat ca sa observ vreo diferenta fata de cum trage in comparatie cu a mea, in schimb mai zgomotos motorul un pic la zx6. Nu pot sa iti dau sfaturi exact ce motor sa iti iei, dar sfatul meu este sa te urci pe ambele si sa o iei pe aia care este mai ingrijita, si pe care te simti mai bine, dar sa tii minte de la mine ca la un 600 ca incepator sa fie ultima grija aia ca nu trage motorul si ca nu poti sa mergi cu viteze de 200+, ca oricum cu pasager nu iti recomand sa mergi pana nu o sa fii stapan pe tine si chiar si dupa, ca sa nu il ai si pe ala pe constiinta in caz de se intampla ceva, si macar sa te inveti tu sa te dai pe curbe calumea cu 600cm3 si sa o stapanesti calumea, sa inveti bine mobra si sa te dai pe curbe ca asa din astia care isi iau de 1000cm3 si pe curbe is varza si ii face praf unu cu 125 stiu si eu vreo 2, care si-au luat de 1000cm3 de frica ca nu trage motorul cu ei . In legatura cu gsxr etse o motocicleta mai greoaie, mai grosolana, mai masiva, cel putin mie asa mi s-a parit, din ce am inteles la baieti ca ar fi mai probelmatice cu franele(si la zx6 am inteles ca trebuie umblat la frane daca sunt cele stock), un plus la gsxr ca are de fabrica amortizo de ghidon si ajuta sa nu intri in voblaj, dar mai intalnit voblajul este la mobrele de 1000, si ca aspect mi se pare mai uratica cu farul ala mare in fata , fata de F4i, F4 sau Zx6r Multa bafta si asfalt uscat si sa ne zici pana la urma ce alegerea ai facut
  3. Multumesc foarte mult pentru raspunsuri mario si ceea ce mi-a zis crocopter mi s-a mai spus zilele trecute cand am acostat si am stat de vb 10 min cu un motociclist din GL. Sincer sa fiu nu m-ar deranja sa imi iau un F4 din 99-2000 pe carburatie ca vad ca se recomanda(eu invatat de cand aveam Dacie cu carburatorul si diferite reglaje, de asta am tot zis neaparat sa fie pe injectie), dar la fel treaba cu socurile cand iei sau bagi mana in gaz mi-a mai spus-o si un motociclist mai in varsta care merge de mai bine de 15 ani cu motor si acum printre mai multe motoare care le conduce are si o Honda de 1000cm3 din 2004 rr. O sa studiem piata si o sa caut un CBR din 99-2000 pe carburatie, ca oricum emai ieftina ca F4i si abia raman bani sa investesc si in echipament. A si sa nu uit, moto v-a fi folosit in weekend sau cand sunt liber la plimbari diferite, nu pentru naveta sau pentru mers la serviciu pentru asta am masina si v-a fi folosit preponderent in Galati pentru inceput. V-as ruga daca stie cineva o sectiune cu intretinerea, exploatarea, probleme specifice ptr CBR F4 sa imi dea si mie un link ca nu prea gasesc, multumesc frumos si drumuri bune va doresc.
  4. Salutare la toata lumea, ma numesc Adrian si zilele astea ca tot imi doream de vreo 2-3 ani sa imi iau motor, mi-am luat inima in dinti si m-am inscris la scoala de soferi ptr cat A si cam pe la jumatatea lui August sper sa am permisul(imi pare f rau ca nu am inceput de la inceputul verii, dar asta e mai bine mai tarziu decat niciodata) Am rugamintea la voi sa ma ajutati sa imi fac o idee despre ce motor sa imi iau, vreau ceva din categoria sport, am 28 ani, 181cm, 100kg si nu sunt gras. Chiar daca unii o sa zica ca sa caut ceva de capacitate mai mica, nu ma tenteaza si vreau sa imi iau un motor care 1-2 ani sa nu trebuiesca sa il schimb, 600cm3. Din ce imi plac mai mult si din ce am mai vb cu motociclisti oscilez intre Honda CBR F4i de 600cm si 2001 si Kawasaki ninja Zx6r de la 2001-2002(acum nu stiu din ce an au inceputs a fie pe injectie Kawasaki), stiu ca unii o sa zica ca e mult ptr un incepator dar sunt calculat si nu fac prostii la volan, am permis B de aprox 10 ani si nu am avut niciodata accident, iar masina care o conduc zi de zi e un Seat Toledo de 2003, 1,9 tdi si vreo 165 cai. Ma intereseaza dintre cele 2 motoare care le-am zis mai sus, ca si intretinere cum sunt , ca si nerv care e mai nervoasa(initial imi placea si Yamaha R1-R6 dar toata lumea mi-a zis sa stau cuminte ca sunt prea prea periculoase ) Bugetul este undeva intre 2-3000E maxim. M-ar interesa intre CBR F4 din 2000 si F4i, cum se comporta cea pe injectie fata de cea pe carburatie, care are intretinerea mai usoara si eventual alte recomandari din partea voastra si cu mentiunea ca nu vreau motor naked. Drumuri bune la toata lumea si astept cateva raspunsuri care sa ma faca sa iau o hotarare buna in alegerea motorului
×
×
  • Creează O Nouă...