Sunt incepator si eu , mai exact de pe data de 18 august de cand mi-am luat F4i din 2001, super ingrijita, ca noua cu 12.000km(nou nouta), cu mentiunea ca am B-ul din 2001 si 28 ani, 100kg si pana la mobra asta nu am mai mers decat pe o honda de 125cm3 de la scoala. Ce sa zic nu mi-am pus mintea cu ea ca banuiesc ca ma face, dar asa pe drum drept am mers destul de tare si in afara localitatii, cu viteze pe care nu vreau sa le zic aici, conduc foarte preventiv(ca si cand as fi invizibil, asta conteaza cel mai mult ca asa poti sa o comiti si pe scuter), mi se pare ca trage foarte foarte bine, este foarte silentioasa, nu ai treaba sa reglezi socul cand e rece si din ce m-am mai documentat inainte este printre cele mai iertatoare mobre si foarte ok pentru un incepator cu capul pe umeri.
Initial si eu am vrut tot F4, dar daca s-a ivit ocazia asta am mai rupt 500Eplus si am luat-o pe asta si nu regret deloc alegerea facuta.
Am mers si cu zx6r din 20001 pe carburatie exact modelul ala cu 2 faruri si sincer mi s-a parut mai incomoda ca a ma, pozitia coarnelor o idee mai curbata, ca sa zic stateam putin mai in cap, in rest nu m-a speriat ca sa observ vreo diferenta fata de cum trage in comparatie cu a mea, in schimb mai zgomotos motorul un pic la zx6.
Nu pot sa iti dau sfaturi exact ce motor sa iti iei, dar sfatul meu este sa te urci pe ambele si sa o iei pe aia care este mai ingrijita, si pe care te simti mai bine, dar sa tii minte de la mine ca la un 600 ca incepator sa fie ultima grija aia ca nu trage motorul si ca nu poti sa mergi cu viteze de 200+, ca oricum cu pasager nu iti recomand sa mergi pana nu o sa fii stapan pe tine si chiar si dupa, ca sa nu il ai si pe ala pe constiinta in caz de se intampla ceva, si macar sa te inveti tu sa te dai pe curbe calumea cu 600cm3 si sa o stapanesti calumea, sa inveti bine mobra si sa te dai pe curbe ca asa din astia care isi iau de 1000cm3 si pe curbe is varza si ii face praf unu cu 125 stiu si eu vreo 2, care si-au luat de 1000cm3 de frica ca nu trage motorul cu ei .
In legatura cu gsxr etse o motocicleta mai greoaie, mai grosolana, mai masiva, cel putin mie asa mi s-a parit, din ce am inteles la baieti ca ar fi mai probelmatice cu franele(si la zx6 am inteles ca trebuie umblat la frane daca sunt cele stock), un plus la gsxr ca are de fabrica amortizo de ghidon si ajuta sa nu intri in voblaj, dar mai intalnit voblajul este la mobrele de 1000, si ca aspect mi se pare mai uratica cu farul ala mare in fata , fata de F4i, F4 sau Zx6r
Multa bafta si asfalt uscat si sa ne zici pana la urma ce alegerea ai facut