Mergi la conţinut

K01LuN9

Membri
  • Conţinut

    40
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    3
  • Online

    2d 5h 51m 11s
  1. Iesiri De Week-End 2013

    Felicitari! Frumoase imagini si frumoasa coloana sonora!!
  2. Iesiri De Week-End 2013

    Si o tine tot asa cu frigul...
  3. am devenit motociclist. oare cat mai am de trait?

    Sunt sau nu sunt motociclist, aceasta-i întrebarea! Rasfoiam un catalog ce conține produse legate de motociclism... de la caști de protecție, combinezoane, protecții, până la obiecte personale de tot felul, bineînțeles, pe aceeași tema... ceasuri, brelocuri și chiar pernuțe... Desigur, ca în orice catalog care se respectă, gasim nelipsitele imagini ce însoțesc produsele spre convingerea potențialului cumpărător. În ceea ce privește efectele comerciale urmărite, nu am nimic de comentat... tot respectul și toată libertatea... Însă am observat cateva aspecte, care în opinia mea au și efecte secundare nedorite și chiar nocive, aș zice... De fiecare dată întâlnesc în imagini genul de barbat dur, neînțeles, misterios... „motociclistul adevarat”, care privește cu satisfacție și zâmbind numai motocicleta sa ori partenera de drum, care arata impecabil, ați ghicit! În rest afișează o mina de sictir total catre toți cei care îl înconjoară... Pe mine acest gen de comportament ma duce cu gandul la copiii răsfățați, care au aceasta atitudine față de jucăriile preferate, ei având totuși o scuză, căci nu și-au format încă personalitatea și pot fi corectați prin educație. Deci, aceasta imagine falsă a barbatului motociclist, cu succes recunoscut pe plan mondial la femei, mie unuia nu mi se pare ca ar avea prea mare legatură. Cărei femei i-ar plăcea un înfumurat acru, ce nu da atentie decât unei biciclete cu motor? Și care se mai crede și centrul Universului când e călare... înțelegem de ce toate conservele trebuie să se dea la o parte din calea lui precum apa din calea lui Moise. Pâna aici, nu ar fi mari probleme, deoarece aceste lucruri țin de mintea acumulată în creierul motociclistului și au efecte în mare parte în comportamenul său social, fiind etichetat de multe ori ca papagal. Să mergem mai departe cu catalogul... există două categorii de imagini... tolăneala și călăreala. Tolăneala apare când ni se înfățișează un motociclist îmbrăcat impecabil, de multe ori în alb, parcă scos din cutie, tolănit într-un fan perfect aranjat, iarba, flori etc... cu un zambet tâmp pe față, admirand creația lui Dumnezeu, pe care dacă nu avea motocicleta ce l-a adus acolo, nu ar fi observat-o niciodată... Situație ce nu are legătură de multe ori cu realitatea. Motociclistul de multe ori ajunge la destinație murdar, nu are unde sa se așeze de praf și mizerie, e transpirat și pute ca un cățel plouat... de aici și relaxarea complet inexistenta... Călăreala este reprezentată prin fotografii în care motocicliștii aleargă de nebuni pe serpentine... fotografii cu motocicletele înclinate la limita aderenței... Pai ce ni se induce involuntar de aici? Că barbatul motociclist de succes, plin de femei și invidiat de toți, este ăla de își ia motor, e mandru și sictirit și alearga pe șosele ca toți să vadă ce tare e el... ca e ca ăia din catalog... Dar ăia sunt profesioniști, echipați impecabil, cu motoare excelente, fotografiați în condiții perfecte (nu de lumină.... de drum) Și vine păcăliciul nostru, își ia o cazătură de motoretă cu 1000 euro (firește ca impecabilă, că așa a zis vânzătorul), își pune în cap și o cască second hand spartă și cu două numere mai mari, bermudele lui bunică-su’ și dă-i nene, blană pe drumuri cu gropi, prăfuite și cu balegă, ulei și ‘prieteni’ de trafic, cu anvelope tocite și tari ca piatra (vezi Sorcova vesela, versetul 5 parcă !!!) să fie și el șmecher, să facă o filmare și o poază pentru Facebook, sa-l vadă gagica pe care vrea să și-o tragă... Și în loc să-l vadă aia, să se umezească toată (de la ploaie), îl vad eu la stiri înfipt într-un copac sau sub vreun camion... Revenind oarecum la realitate, știu că această abordare este exagerată, trasă de păr, însă tare mi-e frică să nu fie și ceva adevăr în ea. Eu astazi, în drum spre serviciu cu motoreta, m-am întâlnit la semafor cu alt motociclist. Ne-am salutat și am pornit mai departe, domol... mai rapid decât mașinile, dar cu o viteză ce denotă responsabilitate și prudență. Ajunși la alt semafor, am schimbat o vorbă și ne-am continuat drumul apoi. Am rămas surprins caci motociclistul avea o vărstă apropiată de 50 ani. Nici eu nu sunt departe de 40. Deci, suntem un fel de veterani sau moșnegi, cum ne-ar numi cei ce pleacă pe o roată de multe ori de la semafor... frânează pe alta... și se mai opresc și sub altele din nefericire... Ma gandeam că dacă toți am fi echipați corespunzător și pe corp și la minte, ar fi mult mai puține evenimente... și întorcându-mă la catalogul cu pricina, mi-am zis... Nu! Nu vreau sa fiu un motociclist de succes, vreau doar să ma plimb cu motocicleta, să beneficiez de avantajele ei și să rămân aceeași persoană, fie lângă motoretă, fie fără ea. Sa fim sanatoși!
  4. Iesiri De Week-End 2013

    De principiu as putea dar dupa ora 14, daca nu e prea tarziu... pe aproape :) sau poate trag chiulul.... )) si deci mai devreme...
  5. Iesiri De Week-End 2013

    Eram hotarat sa plec cu moto... "cat poate sa fie de frig? doar n-o sa ninga!", mi-am zis aseara.... si uite ca a nins...
  6. Critică-Ți Echipamentul!

    Cizme - Alpinestars SMX-4 Pozitiv: -confortabile, rezistente, aspect placut, pret foarte bun, usor de intretinut (culoarea neagra). Negativ: - protectiile din plastic de pe exteriorul labei piciorului tind sa se mai desprinda (uneori mai lovesc piciorul de cate o bordura ca sa fiu sigur ca nu le pierd) Combinezon Probiker PRX-4 Pozitiv: - calitate buna, pret accesibil, rezistent la purtare (la tavaleala nu stiu... in general mai am grija de el si ii intretin pielea cu diverse creme), aspect reusit, un mare avantaj il consider ca fiind din doua piese (daca mai merg pe undeva pot dezbraca partea superioara fara sa stau ca un robotel tot timpul), se comporta foarte bine pana la temperaturi de 5 gr... (adica il port fara nimic sub pantaloni, iar in sus tricou si un pulover... drumuri scurte de 10-15 min in Bucuresti, viteza mica), pe ploaie s-a comportat bine (nu am fost complet uscat, dar nici ud nu m-am putut considera, probabil ca patrunde ceva umezeala prin zonele de aerisire) Negativ: - pentru pretentii deosebite este un model foarte des intalnit pe strazi, pe calduri este sauna curata (la drum intins este ventilat destul de bine, dar in oras aglomerat cred ca este bun pentru slabit ))). La mine a cedat cheita fermoarului care prinde pantalonul de geaca, dar poate ca l-am bruscat eu. Manusi Probiker PR-5 Nu stiu daca sunt eu ghinionist, dar aceste manusi s-au imputit, efectiv de la prima purtare si nu le-am mai putut scoate mirosul cu nimic... le-am pudrat, uscat, spalat si tinut nefolosite 1 an de zile.... Put la fel ca usturoiul fara sa aiba leac. Le pastrez doar din curiozitate sa vad ce se mai intampla... Nu mai am curaj sa mai cumpar firma asta...manusi... desi sunt convins sau sper sa fie o exceptie. Ma opresc aici deocamdata. S-auzim de bine!
  7. Critică-Ți Casca!

    Pinlock-ul de la Nolan-ul meu nu a fost niciodata testat sub 3-5 grade celsius... Astea sunt cele mai mici temperaturi pe care le-am prins dimineata in oras... pana s-o bag la iernat. Treaba sta in felul urmator... sa nu credeti ca nu se abureste vizorul deloc. Probabil ca daca as merge mai mult timp cu ea ar fi o problema. Eu fac pana la serviciu cam 10-15 min. In acest timp pe marginea pinlock-ului apar zone de aburire, insa partea cea mai mare este in regula si se poate pilota motorul in conditii de confort din punct de vedere al vizibilitatii. Desigur ca si combinezonul ofera la randul sau o protectie satisfacatoare la frig. Sincer, nu prea inteleg cum o casca fara pinlock ar rezista la aburire pe frigul asta... Pinlock-ul rupe oarecum transferul termic, intre exterior si interior fiind practic doua straturi... un fel de termopan
  8. iesiri Iesiri De-O Zi

    "Sa traieste baietii!!!" Frumoasa "ochioasa" borsulica... S-o calaresti cu placere!
  9. Critică-Ți Casca!

    Interesant subiect! Eu in momentul in care am luat motocicleta actuala, neavand echipament cam deloc si facand o investitie deodata in combinezon, incaltaminte, casca, manusi etc... am ales cam cea mai ieftina oferta de pe piata de la vremea respectiva, adica Nolan N62... Al doilea lucru pe care l-am avut in vedere dupa pret a fost sa gasesc si pinlock pentru ea. Ulterior m-am uitat la casti mai rasarite, insa pana acum nu am ales nimic pentru inlocuire. Dezavantaje: - nu are un aspect cine stie ce (o singura culoare, viziera clara); - interiorul nu este detasabil (port cagula si o mai curat cand si cand) - era bine sa aiba ochelari de soare incorporati (viziera clara si lumina puternica nu prea merg) Avantaje: - pentru mine este extrem de confortabila; - pinlock-ul face toti banii... cand vad motociclisti cu casti scumpe si cu viziera ridicata pe timp rece ma felicit pentru alegere. - ventilatia mi se pare buna, desi probabil ca se poate si mai bine. - nu mi se pare mai zgomotoasa decat alte casti. - viziera clara este foarte eficienta noaptea. Una peste alta este o casca buna, fara pretentii deosebite, insa subliniez, la care se gaseste pinlock si care se fixeaza foarte simplu, cu ajutorul unei surubelnite care sa roteasca cei doi pini de fixare. La alegerea urmatoarei casti voi tine cont de doua lucruri: - sa fie confortabila; - sa aiba pinlock. Asta inseamna confort si vizibilitate in conditiile in care oricum mai sunt si alti factori exteriori potrivnici motociclismului. Numai bine tuturor!
  10. iesiri Iesiri De-O Zi

    Unii tot incearca sa-mi explice cat de misto e sa mergi cu motorul pe ploaie. Ma intreb: Oare sunt tampiti? Una e sa te prinda ploaia, alta e sa ti se para superb !!!
  11. De Ce Nu Ne Vad? (Demonstratie)

    Si asta este adevarat gaxel ! Probabil ca in afara mersului oarecum preventiv, nici nu am intalnit multe situatii periculoase. Iata o istorie proaspata, acum vreo doua dimineti: Plecand spre serviciu, la un semafor intalnesc alta motocicleta, tot o vitezana. Ne strecuram printre coloane, ajungem in fata si la culoarea verde plecam. El ceva mai vioi, eu la cativa metri in spate, lateral dreapta. Amandoi pe banda 2, caci pe unu erau niste lucrari. Nu cred ca schimbam bine a II-a, a III-a si din dreapta, un domn iese cu masina pentru a vira stanga, pe sensul opus noua. Dar cum iese? Se uita inspre noi si ca si cum nu ar veni nimeni (probabil ca a vazut masinile care evident, ramasesera mai in spate) sau ca si cum ar fi suficient timp, se baga pana pe banda noastra, a II-a si opreste perpendicular pe ea, caci de pe sensul opus venea colana lunga de masini. Multi procedeaza asa cand e aglomeratie. Blocheaza o banda si asteapta pana le face careva loc, desi politicos ar fi sa nu te bagi pana nu se raresc si din partea cealalta cat de cat. Fireste ca sunt si locuri in care daca nu esti putin "nesimtit" imbatranesti acolo, dar vorbim de celelalte situatii. Acum, ca sa revin, mi-am pus intrebarea: Nu vezi o motocicleta, dar doua? Cu faruri aprinse, macar ca semanau cu o masina... Expresia omului de la volan era complet relaxata, caci dupa ce s-a infipt, privea in partea opusa spre a se asigura... Baiatul cu celalalt motor a franat ceva mai puternic, dar a lasat-o sa curga spre masina, probabil in ideea de a-l speria putin pe sofer, sa realizeze ca nu a procedat bine. Personal, nici nu cred ca ne-a remarcat, dar sa se mai sperie !!! Fereasca Dumnezeu de situatii stupide. Cu privire la scuteristi... Am intalnit atatia care "mi-au dat clasa" si care au facut ceva in motorul meu, caci ei au mers mult mai repede si s-au bagat mult mai rapid printre masini... e adevarat, in mod inconstient, dar ce mai conteaza cand l-ai facut pe unul cu miarul ? De multe ori incetinesc si raman in coloana, doar sa se duca si sa se linisteasca, sa nu ii am pe constiinta. Altii incearca cu masina sa-ti dovedeasca ca nu esti suficient de rapid. Fiecare dupa mintea pe care o are... sau nu... Ieri am intalnit un sofer simpatic, probabil si motociclist, care m-a protejat incetinind pe banda doi, in dreptul unui dispozitiv de irigatii care o luase razna si stropea pe sosea. I-am multumit si am fost multumit sa observ ca unii soferi ne vad din timp si chiar au grija de noi... doar suntem pe cale de disparitie... sau extinctie...
  12. Despre Tiganizare Si Tiganie

    Din pacate am observat ca tiganizarea poporului roman exista si s-a amplificat in ultimii 10-20 ani. Exista factori trecatori, cum sunt cei ai tineretii cand comportamentul de smecheras este imbratisat de catre toti si unde smecheria se confunda usor cu tigania prin expresii de limbaj ori de gestica, mimica etc. imprumutate de la diverse personaje cu care se intersecteaza adolescentii, fie pe strada, fie la emisiunile de "cultura" televizate pe tot felul de posturi. De aici iau nastere automatisme de genul : "manca-ti-as...", "baga-mi-as" si altele cu aceeasi structura inversata, cunoscut fiind faptul ca forma literara ar incepe cu "mi-as..." Si uite asa, se intiparesc tot felul de cuvinte, expresii etc. etc. ajungem chiar la modul de a ne imbraca, de a conduce, de a cumpara masini, de a asculta muzica in masina, in apartament, casa... Ni se schimba si modul in care privim... caci si de aici se observa multe. Evident, ca aceste rezultate sunt favorizate si de alti factori, dar care se pot reuni tot sub termenul de tiganizare. Imi pare rau pentru cei care se simt jigniti prin acest cuvant, caci stiu ca exista si oameni cumsecade din aceasta etnie, dar realitatea ramane in picioare si anume faptul ca din cauza celor multi care se comporta neadecvat, cuvantul ce le desemneaza apartenenta a capatat un sens negativ. Exact ce se intampla cu romanii in afara... Din cauza locului din care provin cei ce fac deranj acolo, termenul de roman capata sensul de tigan... Imi aduc aminte de primele mele iesiri in Germania, Austria, Elvetia... Am fost surprins, desi am parerea ca sunt un om educat peste medie, cu un bun simt spre maxim... sa constat ca am o multime de tiganii in mine... Culmea este ca probabil cei de acolo, care nu sunt afectati de rutina zilnica a intalnirii cu tiganiile, le identificau mult mai usor, poate doar dintr-o simpla privire. Atunci am realizat ca expresia "daca stai la un loc cu porcii mai devreme sau mai tarziu vei arata ca ei" este complet valabila. Bun! Ma opresc acum cu relatari pe care toti le cunoasteti in diverse forme pe pielea voastra. Orice om cu bun simt identifica tigania si este deranjat de tiganie. Ce putem face? Nu prea multe si nu intr-un timp scurt. Aceasta infectie sociala, vorba lui Cesar, ia timp mult pentru vindecare. Reteta ar fi urmatoarea: Fiecare roman, tigan, neamt sau orice ar fi, care este deranjat de tiganie, trebuie sa identifice mai intai propriile apucaturi si sa le corecteze. Orice societate se schimba pornind de la nivelul individului. Desigur, o parte din populatie se va complace in aceasta mizerie. Ceilalti trebuie sa-i excluda si sa-i faca sa se simta asa cum sunt. Multi se vor trezi, altii poate ca nu. Uneori o singura privire il poate face pe cel care nu se supune regulilor unanim acceptate de societate, sa isi dea seama ca este neacceptat. Sa ne imaginam o scena pe care multi am vazut-o pe viu: fata frumoasa care trece pe langa un grup de muncitori, tineri, etc si dupa care se arunca cu diverse replici pe care nu stau sa le citez, caci sunt jalnice. Acum repsectiva fata poate sa-si ridice poalele in cap si sa le raspunda la randul ei cu tot felul de expresii de aceeasi natura, moment in care oricat de frumoasa ar fi isi da arama pe fata... sau poate sa treaca pe partea cealalta a strazii, sa nu le arunce nici macar o privire si sa ii faca pe prostalai sa se simta ca ultimile scursuri. Si daca ei sunt mult prea retardati sa-si dea seama, oricum ceilalti care observa scena vor intelege asta... Cam asa trebuie sa facem si noi cu cel care isi goleste scrumiera masinii in mijlocul strazii, arunca petul pe geam sau tigara, cel care nu stie sa raspunda la salut, asculta muzica la maxim in miez de noapte... sau cu "vedeta" de la televizor. Daca atunci cand ii vezi pe strada treci pe partea opusa, va intelege ce trebuie. Dar daca tu ii ceri autograf, va crede ca a facut cine stie ce treaba... Eu am ramas intotdeauna surprins de boarfele de la televizor de ex., artiste de filme porno... Cat de proasta trebuie sa fii, ca sa te faca posta cineva in mod public si sa te afisezi la televizor, la interviu, unde se discuta despre calitatile tale de artista, realizarile tale... Esti proasta? Orice catea de pe strada poate face ce ai facut tu, iar tu te si lauzi cu asta la televizor? Denaturarea si rasturnarea tuturor valorilor, doar de dragul audientei, deci a banului... au reprezentat aratura pe care mai apoi s-au imprastiat semintele prostiei. Noi nu facem acum decat sa adunam recolta iar prin noianul de buruieni mai sunt cateva fire din cultura de baza si ne intrebam daca mai putem salva ceva. E mult de munca, domnilor!
  13. iesiri Iesiri De-O Zi

    Matinali dom'le! 7.30 ....
  14. Pasagera a rescris planurile, nu? Grija mare, asa am inceput si eu, iar acum cer voie ca la parinti. Tocmai cand voiam sa ung si eu lantul, cu ocazia muntelui... Mergem cu alta ocazie, poate vine si Caesar!!!
  15. Me ghindesc si eu dache pot veni ! Daca scap de pasagera de nevasta-mea...
×