Mergi la conţinut

nelu_tzontzonelu

Membri
  • Conţinut

    14
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    GSX1300R
  1. Fizz si-a tras un CBR 600RR

    Nu credeam ca poate sa fie atat de complicat cu pozitiile pe motor. O schema nu aveti? Sa inteleg si eu. A propos, eu mai merg si cu prieteni in spate (si cu motorul in viteza). Nu si in garaj. Prietenii mei stiu de ce
  2. e greu dupa...

    Toamna trecuta am luat o tranta pe o linie de tramvai (~10-20km/h). N-am patit nimic dar am julit carena la motor si i-am spart un capac. De atunci, trec peste liniile de tramvai ca peste oua nefierte si de fiecare data mi se face inima mica. Mai ales ca un prieten a patit-o duminica (eram in spatele lui) fix la fel. Daca as putea sa schimb ceva din toate chestiile neplacute din bucuresti (dpdv mers cu moto), as scoate liniile de tramvai. horror
  3. TOT RESPECTUL!

    Imi place asta cu 270 - incurajeaza si alti fani ai genului. Ulterior tragem concluzii la stiri. Sau direct la Bellu.
  4. Mers prin Bucuresti

    de acord cu tine - intre masini e si mai naspa. da sa stii ca pe unde merg eu sinele sunt nahpa (taiate si cu gropi) si , desi (cum spui) n-am nevoie de tot spatiu' dintre linii pentru vaca, tot treci peste ele pana s-ajungi intre ele
  5. diferenta intre GSX-R si GSX-F ?

    karateka te paleste strasnic cu o karata
  6. Mers prin Bucuresti

    Elule nu te supara dar nu da sfaturi cu linia de tramvai. Din 2 motive: 1. Sinele de tramvai sunt suprer naspa: a. iti taie cauciucurile (nu mi s-a intamplat) b. poti sa iei o tranta daca nu sunt la nivel sau au gropi - destul de des (mi s-a intamplat) 2. Sunt o mie de conservari meseriasi care ies din rand - de, si lor le place linia de tramvai - si de cele mai multe ori nu se asigura si mai ales daca vii repede te matura. Eu la stop daca e coada trec prin dreapta, intre masini si bordura (din pacate esti expus la portiere deschise dar avand in vedere ca treci incet ar trebui sa fi ok). just my 2c
  7. Ducati ST2/ST4, CBR 1100xx or Suzuki Bandit 1200 S

    stai ma, nu te-aprinde 'frane depasite' nu e tocmai o explicatie tehnica - ma asteptam la ceva de genul 'discuri mici', tambur pe spate, etriere proaste. adica la busa mai rau, sa-nteleg pe zx12r n-am mers, nu stiu. franele mele mi se par ok (desi nu am ca termen de comparatie - cel putin la viteza mai mare - decat gsx750f). aproape multumit, promit ca la urmatorul tau post sa ma declar complet multumit. ce stii de franele de pe blackbird?
  8. Ducati ST2/ST4, CBR 1100xx or Suzuki Bandit 1200 S

    elule, pot sa-ti spun ca am franat mai tare pana pe la 160 - mai sus 1 incerc sa nu merg prea des (desi ma mai roade din cand in cand) si 2 daca totusi o fac incerc sa nu fie nevoie de frane de urgenta. daca cade vaca pe mine m-am ars totusi, nu mi-ai raspuns, nici la o intrebare nici la cealalta mercic
  9. Acte motor!

    Auzi, totusi cati kilometri impingi motorul?
  10. Ducati ST2/ST4, CBR 1100xx or Suzuki Bandit 1200 S

    salut la ce te referi cu frane depasite? inca ceva, xx-ul are cumva sistemul 'honda' de franare fata-spate distribuit?
  11. diferenta intre GSX-R si GSX-F ?

    Diferentele, in afara de racire (cu care nici eu n-am avut probleme in oras) sunt de suspensii (mai moi pe f, mai tari pe r), sa (mai incomoda pe r, mai comoda pe f, mult mai comoda pe locul din spate), pozitia in sa (mult mai comoda pe f la drum lung) si ceva caluti (in cazul 750-ului parca vreo 90 pe f si 110 pe r). Cred ca difera mult si la elasticitatea motorului.
  12. Cat va consuma "bestia"

    Pai atat consuma daca nu-i dai in gura. Daca-i dai urca destul de mult - spre ex daca mergi cu 130-160 sare inspre 7-8
  13. Cat va consuma "bestia"

    GSX1300R: 5-6 afara (100-120) si spre 8-9 in oras (mai usor, mai cu nervi).
×