Mergi la conţinut

costin bike

Membri
  • Conţinut

    90
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    2h 6m 39s
  1. Etapa De Motocross Din Lithuania

    Intr-o vizita de cateva zile in Lithuania m-am nimerit intamplator si la un eveniment pe care am vrut sa impart cu voi toti care iubiti motoarele. Enjoy !!!
  2. Cu Bestiile Prin Apa..superb

    subsemnatul, sunt (si) fotograf, cu asta imi castig painea. ma bucur ca va plac. si chiar a fost racoroasa si placuta distractia.
  3. Am gasit o pajiste inundata pe langa raul sebes, si uitati ce a iesit. Super distractie. Ne-am imbaiat si noi si motoarele.
  4. chopper Sportster 883

    in primul rand care e sectretul sa treci direct de la mobra direct pe harley??? in rest ce sa zic chiar daca nu am mers niciodata pe un harley si avea banii sa il cumpar nu as sta pe ganduri. e pur si simplu exclusiv.
  5. enduro Muss (Inlocuitori Camere)

    cum se mananca asta ??
  6. A mai auzit cineva de SMC rex de 125 CC

    astia cat de curand o sa faca si cadrul si motorul din plastic, ca nu-s departe.Astea saunt motoare de unica folosinta.
  7. service Jin Lunde 250-tzeapa sau nu?

    stai linistit, mai bine iti iei bicicleta decat asa ceva. si hoinaru e mai bun decat pocnitorile alea.
  8. service fratilor ajutatzi-ma

    Teoretic da, dar daca omul a demontatt furca pentru ca pierdea ulei, inseamna ca scoate mai putin decat ar trebui sa fie nu ?
  9. enduro Sfat cizme

    nimic nu e bun si ieftin.asa ca...fiecare da cat poate.eu am axo, am dat 6 mil, sunt foarte multumit.
  10. rat / rust / survival bike

    Ruseasca cu siguranta. pt aspect.
  11. enduro am si eu o problema

    bravo Andrei, ma bucur sa vad si pareri mai avizate pe forum. Mai avizata decat a mea, trebuie sa recunosc. Citind-o mi-am dat seama ca ai dreptate. Sper sa postezi mai des cand mai apar probleme oamenii au nevoie de sfaturi.
  12. chopper CHOPPERISTII

    Nici nu poate fi vorba de performante aici, choperele nu au fost inventate sa concureze nici cu enduro si nicidecum cu vitezistele, ele au stapanii lor care majoritatea nu le-ar schimba niciodata pentru o vitezista.Si care majoritatea au peste 30 de ani. Pentru ca un choperist adevarat trebuie sa fie un pic mai copt la minte. Si sa mai aiba si cascaval pe deasupra ca un choper adevarat nu se poate cumpara de la First Bike.Si trebuie sa fie de cel putin 1000cc. Si chiar sunt cele mai frumoase motociclete.
  13. 80% din motoristi nu-si pot tine in frau bestiile

    Bravoooooo !!!! asta imi aduce aminte si mie de nea Iancu, tot cu el am acut scoala si mi-am luat la palme dupa ceafa la greu cand indrazneam sa ii dau a doua in poligon. Nu aveam voie decat in relantiu care era dat mai mare cat sa mearga motoru singur. Ce-i drept treaba cu mersul incet este un lucru bun de invatat in scoala pentru ca primul lucru pe care eu cred ca trebuie sa il inveti la mersul pe motor este sa il controlezi si echilibrezi la mersul foarte incet. Insa din pacate nu e nici pe departe suficient. ''franeaza cu spatele'' era valabil la comunistele din vremea aia ca multe abia franau cu fata, sau iti trebuie mult singe in vene ca sa strangi manerul de frana fata. Si ce-i drept, cred ca el te invata atat cat sa iei carnetul , dupaia dumezeu cu mila. Da este intradevar la moda, sau mai degraba este o tendinta generala.Eu personal tot motor mare am si si urmeaza unul si mai mare pt oras.Motivul? pt ca vrea sa stiu ca atunci cand am nevoie de putere am de unde. Nu cred ca trebuie neaparat daca ai motor de 150cp sa ii folosesti constant pe toti. Ii folosesti pe rand.In felul asta asta poti poti sa ai tot timpul o herghelie sanatoasa si odihnita gata de un sprint atunci cand e nevoie. In loc sa ai 15 -20 de slabanogi obositi si infometati care trebuie schimbati la fiecare doi ani.
  14. R6

    ia-ti omule ce vrei, numai ai grija ca ce iti faci cu mana ta se numeste ori lucru manual ori laba.... vorba aia ''fac ce vreau dar stiu ce fac'' gazul e la tine in mana.
  15. enduro Sfaturi incepator

    mihai, tu ori te documentezi pentru o enciclopedie a definitiilor din sporturile cu motoare ori inca nu stii ce vrei : ba soft, ba hard ba intre ele, ba sado-maso-hardo-da nu prea tare- sa nu doara... hotaraste-te. motor usor plus puternic- pt coclauri dure + cazaturi motor greu si puternic pt drumetii lungi si linistite cu bagaje si cort si pasager pe drumuri fie ele si forestiere. cat despre dealuri alea le urci si cu bicicleta...daca ai singe.
×