Mergi la conţinut

2oo

Membri
  • Conţinut

    62
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    1d 10h 33m 32s

2oo last won the day on 16 Februarie 2013

2oo had the most liked content!

Despre 2oo

  • Data naşterii 25.02.1980

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Honda

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.2oo.ro
  • Skype
    luciank2s
  1. 2oo

  2. Circuitul auto-moto de la Adancata

    2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS Am aflat de la Moto Magia saptamana trecuta (bine ati revenit, dragilor!) de noul circuit de la Adancata, de aproximativ 4 km, unde se vor putea organiza competitii moto nationale, ba am indrazni sa speram internationale. Este minunat ca undeva atat de aproape de Bucuresti s-a facut un circuit, este bine ca s-a facut, vezi [...] Sursa
  3. 2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS Sunteți angajat? Aveți beneficii (bonuri de masă, asigurare de sănătate… bonuri de masă)? Dar beneficii flexibile (vă puteți alege beneficiile)? Sunt unii angajați mai fericiți care își pot alege beneficiile salariale astfel încât să corespundă cât mai mult nevoilor lor din fiecare lună. Spre exemplu pot alege pensii private, iar plata lunară să meargă automat, [...] Sursa
  4. Voi cat de eco sunteti?

    2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS Ne place să credem că noi, motoriștii, suntem puțin mai atenți la mediu, la ce și unde aruncăm și, implicit, și la colectare selectivă. De aceea ni s-a parut interesanta abordarea celor de la Fundația Emma, de a aduce forțe proaspete în colectarea selectivă a deșeurilor: persoane defavorizate de etnie rroma care să îți găsească [...] Sursa
  5. 2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS RedBull aduce pentru prima dată SoapBox Race în România, competiția de maşini 100% originalo-artizanale, nemotorizate. Acest eveniment unic de racing nemotorizat e o provocare şi pentru şoferii experimentaţi, şi pentru amatorii care sunt în stare să deseneze şi să construiască mașini nemotorizate şi să concureze contratimp într-o cursă la vale, căci acolo e finişul. Astăzi se dă startul [...] Sursa
  6. SAM 2013

    2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS Cateva zile cu soare si caldura, sporadice, iar motoristii profita de fiecare moment. Nu a fost o iarna grea, dar frigul si ploaia rezista, rezista, rezista. Odata cu primele zile calduroase apar si primele evenimente auto-moto. Primul dintre ele s-a incheiat in acest week-end: Salonul Auto-Moto. Ca in fiecare an, a fost cam sarac, in [...] <a href=http://2oo.ro/sam-2013/">Sursa</a>
  7. Bucurati-va de iarna… cat se mai poate

    2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS Cine spune ca iarna trebuie sa fie extra-sezon pentru moto? Sursa
  8. De Ce Nu Ne Vad? (Demonstratie)

    We are not alone, yes! Contrar prejudecatilor, majoritatea soferilor sunt destul de toleranti cu chestiile pe doo roti, atata timp cat le vad. Eu asta simt in trafic: o data ce te-au observat, te lasa in fata, iti fac loc intre benzi etc. Sau poate e simpatica motorishca mea :) sunt si cei care vor sa o puna de-o liniuta la semafor: ambaleaza el...ambalez si eu....baga el treapta intai....ma incordez si eu mai tare in sa...da el cate juma de metru in fata...ma dau si eu...si cand se face verde!!!...il laaas sa se duca cu scartait de roti...si eu plec frumos cu 20 la ora... :))) pana la urmatorul semafor...unde el se pune in rand iar eu trec linistit in fata, sa ma joc cu urmatorul fraier...aa...asta...shumahar. :))
  9. De Ce Nu Ne Vad? (Demonstratie)

    mai romantat spus, dar corect, adevarat si la obiect, K01LuN9.
  10. Not sexy, but smart!

    2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS De la ultimul post despre cum să conduci în călduri, nu s-au schimbat prea multe. Cumva, acest post se leagă de dorința de a renunța la protecție, dar și despre imaginea foarte greșită pe care “amatorii” o au despre cum trebuie să arăți pe motor. Eu tot în categoria amatori sunt, însă eu vreau să [...] Sursa
  11. Cum ne racorim pe motor?

    2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS Avem deja două săptămâni de canicula și acum se anunță furtuni. Suntem, până una alta în luna lui cuptor, dar de două săptămâni eu nu m-am mai urcat pe motor. Este mult prea cald pentru echipamentul pe care îl am și, în plus, când ajung la destinație trebuie să transpir iar, cărând echipamentul. Nici drumul nu ne răcorește, [...] Sursa
  12. De Ce Nu Ne Vad? (Demonstratie)

    LucianU, tu zici de video, da? ala e bestial. Dar si mai tare e testul de sub video, l-ai facut?
  13. De Ce Nu Ne Vad? (Demonstratie)

    Evident. Asa cum e el, testul psihologic e obligatoriu pentru obtinerea permisului. Dar acela e o formalitate, nu e un experiment psihologic :-)
  14. Se stie ca cea mai frecventa cauza de coliziune in intersectii e faptul ca cei care fac la stanga nu observa motociclistul care le vine din fata. Pur si simplu il ignora complet. Aparent, de neinteles cum nu vezi motorul apropiindu-se spre tine... De fapt, noi toti, coducatori auto si moto deopotriva NU observam ceea ce nu ne intereseaza cand suntem in miscare. Creierul uman nu vede decat ceea ce se asteapta sa vada si OMITE sa perceapa elemente majore care trec prin fata ochilor dar care nu sunt de interes in acel moment. Cu alte cuvinte, NU avem capacitatea de a percepe constient elementele evidente asupra carora nu acordam atentie - chiar daca ele se afla in campul nostru vizual. Un experiment dezvoltat de un doctor neamt (tesul merge doar in flash...) demonstreaza ca orbirea perceptuala ni se intampla fiecaruia dintre noi. Cam freaky, nu?
  15. De ce nu ne vad???

    2oo [doo roti] - TEHNICI DE SIGURANTA PENTRU MOTOCICLISTI | SAFE RIDING SKILLS In mod evident, noi credem că atâta timp cât ceilalți participanți în trafic au ochii deschiși înseamnă că văd ce se întâmplă în trafic și implicit ne văd și pe noi - motocicliștii. De fapt, câteva studii demonstrează că NU ne observă. Creierul uman nu vede decât ceea ce se așteaptă să vadă și OMITE să [...] Sursa
×