Mergi la conţinut

mihaip

Membri
  • Conţinut

    15
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    21m 6s

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    R1

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. CNI VITEZA LA BUCURESTI

    uitati aici ceva ce seamana a aeroport , pe langa titu : http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&...mp;t=k&om=1
  2. Ce parere aveti de GSX-R-ul asta K6

    Din poze eu deduc urmatoarea metoda de 'preparare' : 1. se ia un motor stock si se pune toba akrapovic si capac monopost 2. se tavaleste motorul pe partea stanga pentru a juli toba si a-i imprima un aspect mai 'race' . Cu ocazia asta rupem scarita pasagerului, precum si levierul, probabil cu tot cu prindere, spargem farul si polizam carenele. 3. cerem o estimare la dealer pt scarite, levier si carene . Rezultatul ne ridica parul pe ceafa asa ca recurgem la 'tuning' 4. Se renunta la scaritele de pasager pt ca nu e 'Motogp' 5. Se inlocuiesc scaritele 'chilotului' cu unele de pe ebay. La fel si farul. E mai 'tunata' asa decat inainte. 6. Se duc carenele la vopsit. Vopsitorului ii este greu sa faca 'desenele' asa ca vopseste toata motocicleta cu aceeasi culoare. Codul de culoare se tine secret, nu se spune clientului pentru a nu putea retusa urmatoarele julituri (are antecedente deja ) . Observatii privint tehnica de vopsire : partile nejulite care nu trebuie umplute cu chit pe exterior si fibra de sticla pe interior sunt vopsite direct peste vopseaua si stikerele originale. 7. Datorita tuningului la codita, anumite plastice nu se mai potrivesc. Lasa ca merge si asa.
  3. O tura Ploiesti-Cheia-Brasov-Sinaia-Ploiesti

    M-am intors si eu in cele din urma acasa. A fost o super plimbare, mi-a facut placere sa cunosc niste oameni care isi asteapta colegii mai inceti din cand in cand. Dumul pe cheia e de vis, asfaltul impecabil, pacat ca deja a inceput sa fie acoperit cu mazga in zonele umbrite. Abia astept urmatoarea plimbare .
  4. O tura Ploiesti-Cheia-Brasov-Sinaia-Ploiesti

    telefon as da, da nu stiu cui de mers , merg sigur ca e pt job
  5. O tura Ploiesti-Cheia-Brasov-Sinaia-Ploiesti

    ma primiti si pe mine daca vin la 9.30 la omv baneasa ?
  6. service suzuki sv650

    http://www.sv650.org/sv_manuals.htm
  7. compromisuri

    referitor la bagaje : indiferent cit loc ai , bagajele il vor ocupa pe tot. Vei constata ca pe motor, iti ajunge spatiul pentru bagajele cu adevarat necesare. mersul iarna : si eu sint incepator, dar am intrebat 'batrinii' si toti, fara exceptie mi-au spus ca au mers iarna si au facut tot felul de nebunii , dar dupa aia au inceput sa traga ponoasele. Si cind spun 'batrinii', nu inseamna neaparat trecut de 40 de ani .
  8. Depasirea

    Cind un vehicul merge mai repede decit celalalt pe 2 benzi diferite este depasire => daca un individ merge pe banda a 2-a si treci pe linga el cu viteza mai mare pe banda 1 nu ai efectuat depasire si este perfect legal. In plus, daca el se trezeste sa schimbe banda are obligatia sa se asigure. Totusi ramine o manevra riscanta. In cazul de fata totusi , ai incercat sa treci pe linga el pe aceeasi banda, responsabilitatea iti revine . Legal, el nu e obligat sa semnalizeze 'serpuirea' atita timp cit nu iese de pe banda
  9. Voua vi se intampla la fel?

    o sa-mi fac un sticker cu raspunsurile sa-l lipesc pe partea dreapta a rezervorului :)
×