Mergi la conţinut

United Motors

Prieteni
  • Conţinut

    544
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    10h 46m 36s

United Motors last won the day on 2 Martie 2014

United Motors had the most liked content!

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.unitedmotors.ro
  • Facebook
    https://www.facebook.com/unitedmotorsro

Vizitatori recenţi

1.868 vizualizări profil
  1. Kawasaki Ninja H2 SX SE - First ride "Cu Ninja H2 SX supraalimentata, uita tot ceea ce credeai ca stii despre motocicletele Sport-Touring. Treci ca o racheta peste continente, pe autostrazi, prin pasurile montane. Mergi mai departe, cu cel mai capabil Sport-Touring al momentului: Ninja H2 SX - SUPERCHARGE YOUR JOURNEY". Asa suna motto-ul Kawasaki referitor la Ninja H2 SX, primul Sport-Touring din lume cu supraalimentare. Am avut placerea de a-l testa in premiera pe circuit in Spania, in Octombrie, la intalnirea importatorilor din Europa ai Kawasaki Motors. Cum e? Dupa cum spune si revista MCN: It`s got supercharged SX appeal! Evident e derivata din Ninja H2/H2R, insa ii poti pune genti laterale (care sunt stabile pana la 300 km/h)!!! In plus: sasiul e nou (trebuie sa faca fata unei incarcari mai mari), motorul e nou (compresie mai mare- eficienta mai buna, cilindrii, chiulasa, axa cu came, pistoane, injectoare, toate regandite), compresorul e de generatia a doua, cu paletele redesenate, rapoartele de transmisie in cutie schimbate, evacuarea reproiectata si ea, astfel incat rezultatul ar trebui sa fie o motocicleta mai prietenoasa, mult mai confortabila si mai usor de condus decat cea din care provine. Si asa e, intr-adevar. Desi puterea si cuplul puse pe asfalt sunt imense (200 cp si 137 Nm -raportul putere/masa e in clasa Bugatti Veyron daca e sa facem comparatie cu masinile), modul in care le livreaza e mult mai previzibil decat la vechiul H2, adaptat unei utilizari normale, de strada - am putut sa merg o tura de circuit numai in viteza a cincea- de la 50km/h la 230 km/h sau daca vreti de la 2000rpm in sus, nu "tuseste". La fel de adaptat e si consumul (mai mic decat cel al Versys-ului 1000 sau al lui Z1000SX - undeva in jur de 6%). Managementul caldurii e mult imbunatatit pentru ca la randul lor, carenele au fost reproiectate in acest sens. Totodata evacuarea e mai tacuta - ceea ce e un avantaj la drumuri lungi unde nu vrei sa iti bubuie urechile din cauza esapamentului - dar cand schimbi sportiv se aude acel "puff" characteristic unui motor turbo. Zgomotul asta poate da dependenta... Odata cu condusul sportiv si cu crestera vitezei am constatat ca protectia la vant e mai buna decat te lasa sa banuiesti aspectul motocicletei, astel incat la 180 km/h poti intoarce capul fara sa iti fie zburat de pe umeri. Altfel motocicleta e foarte stabila pana la 250 km/h (numai atat am avul loc sa acceleram pe linia dreapta a circuitului, desi ea cerea in continuare gaz), pozitia nu e la fel de sportiva (aplecata) ca pe ZZR, dar mai aplecata decat pe Z1000SX. Eu am gasit-o perfecta pentru inaltimea mea: nici prea drept nici prea aplecat. Datorita sasiului, a ergonomiei si a modului de livrare a puterii, in virajele scurte stanga-dreapta e la fel de agila ca Z1000SX, desi e mai grea cu vreo 30 kg. Pentru comparatie am avut motociclete si de la alte branduri (BMW, Yamaha, etc). Nu pot vorbi despre concurenta, insa un lucru e sigur: niciuna nu se poate compara cu H2 SX dintr-un singur motiv: niciuna nu are supraalimentare. E o senzatie unica. Electronicele sunt la cel mai inalt nivel si folosite din plin: traction control, ABS evident cu management in curbe, moduri de putere, cruise control, cornering lights, unitate inertiala, quickshifter bi-directional, launch control, etc, etc. Display-ul este la varianta SE pe care am avut-o la test, de tip TFT - ultimul ragnet in materie; dupa mine sunt prea multe informatii afisate pe astfel de display-uri, dar asta e evolutia in domeniu. In schimb informatiile se pot citi bine pe el. Sunt chiar doua moduri de afisare: Touring si Sport, astfel ca poti intr-o anumita masura afisa doar informatiile care te intereseaza. Sigur toate acestea au un pret. Si nu e mic, dar nici asa mare comparativ cu alte motociclete de pe piata. Versiunea SE, pe care am testat-o noi, va costa in jur de 22.000 euro iar la banii astia are, in afara de toate nazbatiile si un cric cental plus verdele characteristic Kawasaki, versiunea simpla aproximativ 19.000, culoarea fiind denumita: "Metallic Matte Carbon Grey". Incepeti sa economisiti! Merita.
  2. Completand ZX-10R original Completand ZX-10R original, o motocicleta focusata spre curse, ZX-1R SE a fost prezentata in premiera astazi la EICMA si beneficiaza de o suspensie activa foarte avansata, singura la momentul acesta cu senzorul in furca. Confort si Performanta! [embedded content]
  3. Kawasaki True Commitment. Este motto-ul prezentarii Kawasaki la EICMA 2017. Dupa cum spune Martin Lambert, PR-ul Kawasaki Europa, trei noi modele au fost prezentate in premiera mondiala: Z900RS Cafe, ZX-10R SE, Ninja H2SX. Z900 RS Cafe este, dupa cum ii spune numele, o varianta Cafe a ultimului model Z900 RS, prezentat acum cateva saptamani la Tokyo; ZX-10R SE este o varianta cu suspensie activa - prima din lume cu senzorul in furca - a celebrului ZX-10R; Ninja H2SX este un model de motocicleta touring cu compresor de a doua generatie si aproape toate electronicele posibile. Am avut ocazia sa le testam pe toate in Octombrie, in Almeria, Spania si va vom putea raspunde la intrebari legate de ele. Doua lucruri sunt de retinut: promisiunea Kawasaki, exprimata de Kazuo Ota, presedintele Kawasaki Motorcycle & Engine Company, ca in a doua parte a anului 2018, pentru Europa vor fi prezentate Z125 si Ninja 125, si ca treptat vor fi introduse si alte modele cu supercharger. Ne asteapta lucruri interesante din partea Kawasaki. [embedded content]
  4. Ninja H2 Carbon my2018 - o editie speciala si limitata. O prezenta pe care nu o poti trece cu vederea. In plus fata de varianta standard are amortizor spate Ohlins, carenaj de carbon, up-and-down quick-shifter. O bestie rara. Disponibila o singura bucata in Romania. In curand in showroom! Cere o oferta aici: https://www.unitedmotors.ro/ninja-h2-carbon-2018
  5. Kawasaki merchandise 2017

    This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1 To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here Sursa: United Motors
  6. Kawasaki merchandise 2017

    This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1 To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here Sursa: United Motors
  7. This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1 To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here Read more... United Motors
  8. This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1 To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here Read more... United Motors
  9. Kawasaki merchandise 2017

    This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1 To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here Sursa: United Motors
  10. This is the HTML version of Merchandise 2017 Page 1 To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here Read more... United Motors
  11. Vezi fişier Kawasaki Clothing and Merchandise 2017 Kawasaki Clothing and Merchandise 2017 Adresa: Șos. Pipera nr. 44, Sector 2, București Telefoane: Showroom & Echipamente: 40 726 700 384 Contribuitor United Motors Încărcat 18.12.2016 Categorie Cataloage de Echipamente, piese si accesorii  
  12. Versiune

    4 descărcări

    Kawasaki Clothing and Merchandise 2017 Adresa: Șos. Pipera nr. 44, Sector 2, București Telefoane: Showroom & Echipamente: 40 726 700 384

    Gratuit

  13. Vezi fişier Catalog Piese si Accesorii Aprilia 2016 Piese si accesorii Aprilia 2016 Adresa: Șos. Pipera nr. 44, Sector 2, București Telefoane: Showroom & Echipamente: +40 726 700 384 Service: +40 726 700 383 E-mail: office@unitedmotors.ro Program (Luni-Vineri) Service: 09.00 – 17.30 Showroom: 10.00 – 19.00 Program Sâmbătă: Showroom: 10.00 – 14.00 Contribuitor United Motors Încărcat 18.12.2016 Categorie Cataloage de Echipamente, piese si accesorii  
  14. Versiune

    1 descărcare

    Piese si accesorii Aprilia 2016 Adresa: Șos. Pipera nr. 44, Sector 2, București Telefoane: Showroom & Echipamente: +40 726 700 384 Service: +40 726 700 383 E-mail: office@unitedmotors.ro Program (Luni-Vineri) Service: 09.00 – 17.30 Showroom: 10.00 – 19.00 Program Sâmbătă: Showroom: 10.00 – 14.00

    Gratuit

  15. Kawasaki a prezentat versiunea Z1000 R a mult apreciatului naked Z1000, ce va fi disponibila in Europa din 2017 Pe langa incadrarea in normele Euro 4, care s-a facut fara a pierde din putere sau cuplu fata de modelul curent, Z1000 R beneficiaza de un tuning - “furat” de la superbike-uri - al suspensiilor si franelor, bineinteles insotit de o schema specifica de culori, care sa il faca usor de deosebit de modelul “normal”, model care se va produce in continuare si in 2017, spre bucuria fanilor. Astfel, discurile Brembo de 310 mm de pe fata, cu santuri pentru disiparea caldurii, sunt presate de doua perechi de etrieri Brembo monobloc, montati radial in care lichidul de frana este adus de niste conducte metalice pentru imbunatatirea performantei franelor. Pe spate suspensia este Öhlins S46DR1S, total ajustabila printr-un buton rotativ, montat intr-un mod convenabil la distanta de amortizor. Suspensia fata a fost si ea revizuita pentru a lucra in armonie cu cea din spate. Bineinteles, revizuit a fost si ECU pentru o mai buna livrare a puterii, bordul afisaza acum treapta de viteza, avand totdata posibilitatea de reglaj a indicatorului luminos care indica momentul cel mai bun de schimbare a treptei de viteza odata ce limita de rpm este atinsa. Alte trasaturi specifice ale acestei editii R, sunt schema de culori Metallic Spark Black / Metallic Graphite Grey, o sa cu o grafica avand logo-ul “Z” in relief si tank pad-ul cu mentiunea “R edition”. Vor fi de asemenea disponibile si versiunile “normale” in culorile Candy Burnt Orange si Metallic Spark Black / Golden Blazed Green. Pretul inca nu s-a auntat, iar vanzarea va incepe in Ianuarie 2017, prin importatorul official Kawasaki in Romania: United Motors si dealerii nostrii. Read more... United Motors
×