Mergi la conţinut

Macke

Membri
  • Conţinut

    52
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    3h 34m 29s

Despre Macke

  • Data naşterii 30.06.1977

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bacau
  • Posesor(oare) de
    Suzuki Bandit 600; ex.CB400N

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    verga_cip
  1. Macke

  2. articole (aproape) Totul Despre Ulei - part II

    Da stiu ca e un sbiect vechi discutat ... Eu zic ca este, in sensul ca un ulei "netratat" va avea o curba descendenta dupa o anumita perioada de folosire, iar cel aditivat nu, sau se va manifesta dupa o perioada mult mai indelungata. De fapt trebuie privit asa: cele netratate au o curba sinusoidata in folosire (cand e nou urca, cand e uzat coboara), in timp ce la cel tratat sinusoida este mai "constanta" adica nu are amplitudinea celei din primul caz. Prin curba ascendenta si descendenta din sinusoida ma refer la calitatea uleiului/proprietatile lui de a mentine motorul in functionare la parametri optimi. PS: Asta e opinia mea
  3. Inca Un Incepator Nehotarat

    GS-ul este cel mai apropiat de banii tai ... Mai incearca CB500!
  4. Import Moto Italia

    ce moto ti-ai luat. da-ne cateva detalii...preturi, avans, cate rate, eventual ceva poze cu moto
  5. Salutare, Am Nevoie De Niste Sfaturi

    Offtopic: Ma scuzi, dar intre pucntele 2 si 3 e o contradictie cat CHINA! In Bucuresti motoarele sport nu sunt o alegere foarte inteligenta!! Am mers in Bucuresti: Acolo iti trebuie treptele 1,2 si frana, in majoritatea zilei. Seara sau noaptea ... merge. Pentru deplasare ia-ti ceva care sa te duca SAFE la destinatie!!
  6. Problem With Camshaft In Suzuki Gn 125

    First of all you should know for sure that the cam shaft is the one for your bike. Second, the camsaft should be put in only one position. That position is determined by a mark on the camshaft and on the head of the engine. You MUST align this with the crackshaft, also put and align on its mark. In other way, each shaft (should have) has its own mark to align the engine before it runs. The engine can be put on alignement by someone who has knowledge of mechanics (a lot!!) by putting the crankshaft so the cilinder is its top position and the camshaft align so the valves are CLOSED, and the next valve to open to be exaust one. This is already something difficult and I recommend that you search and download for a manual for you model. There you have an explaination of all procedures for you bike, including this one. You should go to a mechanic ... my opinion.
  7. Cand E Sibiul?

    25-27 iulie 2008 * Eveniment: Intrunire moto * Locatie: Sibiu * Organizator: Crazy Bikes
  8. Parca in legislatie scria ca nu ai voie sa conduci motor peste 25 kW (34 cai putere) ....
  9. Ce Imi Puteti Spune Despre Honda Ntv

    Motor foarte bun si fiabil daca este intretinut corespunzator, 2 cilindri in V cu un cuplu bunicel, transmisie finala cardan, de-aici venind si 1 minus: Daca nu este intretinut bine si te lasa cardanul...e nasol. Celalalt minus este dat de caii putere, versiunea de 60 cai fiind mai recomandata (desi se gaseste mai greu). Am vazut ca unele versiuni de 60 cai apar pe NTV Revere, dar nu e obligatoriu. Dupa 1992 s-au facut mici "reglaje" fiind mai recomandata. Ca fapt divers, am vazut NTV de 138000 km ...
  10. e posibil sa conduci un motor mare din prima?

    Eu mi-am luat Cb400N prima data si desi am mers cu el un pic si acum am senzatia ca in anumite moment nu o pot controla...si acele momente nu sunt acceleratia ci franarea si evitarea "tampitilor". Si desi are 43 cai, pe la anul as vrea sa-mi iau si eu altceva, insa cel mai probabil va fi ceva de 600, maxim 650...si nu de 100 cai. In nota tuturor ce au scris aici, tu esti cel ce va decide.
  11. nou pe o noua motoreta :)

    Welcome...o sa ne vedem prin oras... Cat despre rodaj, las-o mai moale ..cel putin la inceput... apoi vezi tu cat prinde sau daca TE prinde... Hai bafta si asfalt uscat.
  12. legislatie Cum ti se suspenda permisul?

    Stai calm.. .ca nebunii care ne guverneaza vor sa faca intrat noul cod rutier cu 1 decembrie, dupa ce s-au mai gandit la niste modificari. Ce-i drept, asta cu tamponari usoare chiar e buna, ca daca sti 4 ore la politie ca ti-a zgariat bara/spoilerul.. .mori cu zile... dupa ce-l strangi p-ala de gat!! Bafta!
  13. Ce parere aveti despre Aprilia Pegasso 650?

    buna intrebare... chiar.. cum e?? ca si pe mine ma bate un gand!! nu stiu daca chiar 650.... e o varianta de 600!! opinii personale: ma deranjeaza ca e intr-un singur piston... in rest... astept si eu sfaturi! BAFTA
  14. legislatie Cate ceva din regulament

    Uite o prevedere noua, care va intra in vigoare in cateva zile!!! Clasa 3 de amenzi, intre 6-8 puncte - 1 punct = 10% salariul minim brut pe economie (33 lei) Minim de amenda 2 puncte, deci 66 lei! Spune ca la art. 91 constituie contraventii sanctionabile cu amenzi din clasa 3... alin 17 "conducerea pe drumurile publice a vehiculelor cu doua roti, fara a se asigura contactul pe partea carosabila pe ambele roti" Asadar... cine face wheel-ing... mare atentie!!! Surprize mai sunt! Pe masura ce le descopar.... Bafta
  15. legislatie Obtinerea permisului categoria A

    Conform noului cod fiscal, vamile nu vor mai fi... vor fi taxe.. care nu se ridica la valoarea unei vami!! Pai acum la 500 cmc vama e 1300 euro (parca).. .ENORM!!! Taxa pe anul viitor era calculata ceva de genul valoare * nr cmc.... Vazusem undeva ceva de genul asta... ceva legat de valori... ma uit si revin! Bafta!
×