Mergi la conţinut

pemotoare.ro

Membri
  • Conţinut

    974
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    7
  • Online

    1d 1h 8m 33s

pemotoare.ro last won the day on 25 Februarie 2018

pemotoare.ro had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    www.pemotoare.ro

Vizitatori recenţi

3.505 vizualizări profil
  1. Întâlnire cu Superman în Izmene

    [unable to retrieve full-text content]Ies liniștit, la ceas de seară, cu niște treabă prin oraș. Cu scuterul, căci motorul îl țin pentru altele. Trafic lejer, oprit la semafor, ce bine că se mai poate respira-n oraș. Și-atunci apare Zeul Tunetului. Călare pe-o Ninja de […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  2. Bell SRT Modular – impresii după 2.000 de km

    [unable to retrieve full-text content]BikerMag.ro a devenit importator Bell Helmets în România și ne-a dat două căști la test – SRT Modular și o integrală – Star Mips. Le-am folosit deja la câteva drumuri, iar acum venim cu impresii despre prima dintre ele. Bell […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  3. REV’IT! Offtrack – Unboxing și primul duș rece

    [unable to retrieve full-text content]REV’IT! ne-a trimis un costum nou pentru sezonul 2019, ca să-l purtăm și să vă spunem cum se comportă. Iată cum începe povestea. Primul meu costum REV’IT! a fost Defender Pro GTX. L-am primit de la Motor-Team și l-am purtat […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  4. BMW R1250R – Test. Motocicletă de moșnegi?

    [unable to retrieve full-text content]Cu bani… ar fi continuarea firească a titlului dacă e să luăm în calcul prețul. Nu e chiar așa, în sensul că roadsterul BMW nu mai e demult o motocicletă de pensionari. Dar rămâne unul dintre cele mai scumpe naked-uri […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  5. Cu bani… ar fi continuarea firească a titlului dacă e să luăm în calcul prețul. Nu e chiar așa, în sensul că roadsterul BMW nu mai e demult o motocicletă de pensionari. Dar rămâne unul dintre cele mai scumpe naked-uri de pe piață. Pleacă de pe la 14.000 de euro, iar cu toate dotările, inclusiv evacuare Akrapovic, ajunge la 18.000 de euro. BMW lansa prima motocicletă acum aproape 100 de ani. Se numea R32 și era.. un naked cu motor boxer și cu cardan. Evoluția firească a lucrurilor a dus la apariția altor modele în gamă, bazate pe motorizări diferite – seria K, seria sportivă S, biciclindrul F, monocilindrul G, dar boxerul și cardanul au rămas dintotdeauna caracteristice pentru BMW. Iar pe această bază formată din boxer și cardan au fost construite mai multe motociclete, popularitatea roadsterului fiind demult umbrită de versiunea GS. Dar roadsterul cu motor boxer a rămas întotdeauna în gamă. Prin anii 2000, pe piață era R1150R – boxer, cardan, telelever. Nu era o motocicletă tocmai sportivă și rafinată dacă ne raportăm la alte naked-uri din acea vreme, în special la nakedurile japoneze, cu motoare cu patru cilindri în linie. Uitându-te la ea, parcă vedeai scris “Am 55 de ani si merg linistit ca sa ma bucur de pensie. Îi las pe ăștia mai tineri să braveze.” Lucrurile nu s-au schimbat foarte tare nici cu prima generație R1200R – în continuare un model greoi. Dar când am văzut noul concept roadster, în 2014, știam că BMW a făcut o schimbare majoră: teleleverul a dispărut, noul motor răcit cu lichid oferea mai multă performanță, care, fiind cuplată cu manevrabilitatea boxerului, dădea un rezultat foarte bun. Iar acum, cu o creștere a puterii și a rafinamentului, lucrurile sunt clare. Mai este seria R cu motor boxer o motocicletă de moșnegi? N-am prea zice. Testul nostru, în materialul video de mai jos. Abonați-vă pe canalul nostru de YouTube pentru mai multe episoade similare. [embedded content] Sursa
  6. Cu bani… ar fi continuarea firească a titlului dacă e să luăm în calcul prețul. Nu e chiar așa, în sensul că roadsterul BMW nu mai e demult o motocicletă de pensionari. Dar rămâne unul dintre cele mai scumpe naked-uri de pe piață. Pleacă de pe la 14.000 de euro, iar cu toate dotările, inclusiv evacuare Akrapovic, ajunge la 18.000 de euro. BMW lansa prima motocicletă acum aproape 100 de ani. Se numea R32 și era.. un naked cu motor boxer și cu cardan. Evoluția firească a lucrurilor a dus la apariția altor modele în gamă, bazate pe motorizări diferite – seria K, seria sportivă S, biciclindrul F, monocilindrul G, dar boxerul și cardanul au rămas dintotdeauna caracteristice pentru BMW. Iar pe această bază formată din boxer și cardan au fost construite mai multe motociclete, popularitatea roadsterului fiind demult umbrită de versiunea GS. Dar roadsterul cu motor boxer a rămas întotdeauna în gamă. Prin anii 2000, pe piață era R1150R – boxer, cardan, telelever. Nu era o motocicletă tocmai sportivă și rafinată dacă ne raportăm la alte naked-uri din acea vreme, în special la nakedurile japoneze, cu motoare cu patru cilindri în linie. Uitându-te la ea, parcă vedeai scris “Am 55 de ani si merg linistit ca sa ma bucur de pensie. Îi las pe ăștia mai tineri să braveze.” Lucrurile nu s-au schimbat foarte tare nici cu prima generație R1200R – în continuare un model greoi. Dar când am văzut noul concept roadster, în 2014, știam că BMW a făcut o schimbare majoră: teleleverul a dispărut, noul motor răcit cu lichid oferea mai multă performanță, care, fiind cuplată cu manevrabilitatea boxerului, dădea un rezultat foarte bun. Iar acum, cu o creștere a puterii și a rafinamentului, lucrurile sunt clare. Mai este seria R cu motor boxer o motocicletă de moșnegi? N-am prea zice. Testul nostru, în materialul video de mai jos. Abonați-vă pe canalul nostru de YouTube pentru mai multe episoade similare. [embedded content] Sursa
  7. BMW R1250R – Test. Motocicletă de moșnegi?

    Cu bani… ar fi continuarea firească a titlului dacă e să luăm în calcul prețul. Nu e chiar așa, în sensul că roadsterul BMW nu mai e demult o motocicletă de pensionari. Dar rămâne unul dintre cele mai scumpe naked-uri de pe piață. Pleacă de pe la 14.000 de euro, iar cu toate dotările, inclusiv evacuare Akrapovic, ajunge la 18.000 de euro. BMW lansa prima motocicletă acum aproape 100 de ani. Se numea R32 și era.. un naked cu motor boxer și cu cardan. Evoluția firească a lucrurilor a dus la apariția altor modele în gamă, bazate pe motorizări diferite – seria K, seria sportivă S, biciclindrul F, monocilindrul G, dar boxerul și cardanul au rămas dintotdeauna caracteristice pentru BMW. Iar pe această bază formată din boxer și cardan au fost construite mai multe motociclete, popularitatea roadsterului fiind demult umbrită de versiunea GS. Dar roadsterul cu motor boxer a rămas întotdeauna în gamă. Prin anii 2000, pe piață era R1150R – boxer, cardan, telelever. Nu era o motocicletă tocmai sportivă și rafinată dacă ne raportăm la alte naked-uri din acea vreme, în special la nakedurile japoneze, cu motoare cu patru cilindri în linie. Uitându-te la ea, parcă vedeai scris “Am 55 de ani si merg linistit ca sa ma bucur de pensie. Îi las pe ăștia mai tineri să braveze.” Lucrurile nu s-au schimbat foarte tare nici cu prima generație R1200R – în continuare un model greoi. Dar când am văzut noul concept roadster, în 2014, știam că BMW a făcut o schimbare majoră: teleleverul a dispărut, noul motor răcit cu lichid oferea mai multă performanță, care, fiind cuplată cu manevrabilitatea boxerului, dădea un rezultat foarte bun. Iar acum, cu o creștere a puterii și a rafinamentului, lucrurile sunt clare. Mai este seria R cu motor boxer o motocicletă de moșnegi? N-am prea zice. Testul nostru, în materialul video de mai jos. Abonați-vă pe canalul nostru de YouTube pentru mai multe episoade similare. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  8. [unable to retrieve full-text content]...

    [unable to retrieve full-text content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  9. Noul Triumph Rocket 3: 167 de cai și cuplu de mașină

    [unable to retrieve full-text content]Triumph a anunțat datele tehnice pentru noul Rocket 3: motorul de 2,458 cmc scoate 167 de cai și are un cuplu de 221 Nm, adică aproape cât un Duster cu motor diesel. Ce-i drept, Triumph n-a anunțat deocamdată greutatea motocicletei, […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  10. Noul Triumph Rocket 3: 167 de cai și cuplu de mașină

    Triumph a anunțat datele tehnice pentru noul Rocket 3: motorul de 2,458 cmc scoate 167 de cai și are un cuplu de 221 Nm, adică aproape cât un Duster cu motor diesel. Ce-i drept, Triumph n-a anunțat deocamdată greutatea motocicletei, dar spune că e mai ușoară cu 40 de kg față de modelul precedent. Asta înseamnă aproximativ 280 de kg la gol și 300 cu rezervorul plin. Relansarea modelului Rocket se face în stil mare – printr-o ediție limitată TFC (Triumph Factory Custom): vor fi construite doar 750 de exemplare, cu emblema TFC și detalii aurii, cu o plăcuță care indică numărul motocicletei, cu o scrisoare semnată de CEO-ul Triumph, un rucsac de piele și o husă. Pe lângă asta, Rocket 3 TFC are vine cu elemente din fibră de carbon, o vopsea specială și scărițele pasagerului ascunse. Ca să te poți bucura din plin și în siguranță de atâta putere și cuplu, Triumph a dotat motocicleta cu ABS și Tracion Control ce iau în calcul unghiul de înclinare, cu patru moduri de mers, dintre care unul e configurabil. La capitolul confort notăm cruise control-ul și cu un display TFT Connectivity cu bluetooth și sincronizare cu GoPro, o navigație simplă, turn-by-turn. Pentru cei mai puțin familiarizați, display-ul se conectează la smartphone și își ia informațiile de navigare din Google Maps. Pe display-ul motocicletei nu va apărea o hartă, ci niște săgeți stânga/dreapta care să te ghideze la intersecții. Sistemul a fost implementat inițial de BMW. Rezevroul are acum 19 litri, cu 5 litri mai puțin față de modelul precedent. Suspensiile poartă semnătura Showa, iar frânele sunt de top: etriere Brembo M4.30 Stylema, cu patru pistonașe, montate radial pe cele două discuri de 320 mm. Sunt aceleași etriere pe care le găsim pe Panigale V4. Noul Rocket 3 va fi fabricat, inițial, in 750 de exemplare, și va costa 28.500 de euro. Urmează apoi o versiune de serie ce-ar trebui să fie mai ieftină. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  11. [unable to retrieve full-text content]Am mai spus-o: ne place al naibii de mult să scoatem din cutie motocicletele pe care urmează să le testăm. Să tăiem cutia aia de carton cu cuterul, să conectăm bateria, să punem ceva benzină în rezervor și să dăm […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  12. Am mai spus-o: ne place al naibii de mult să scoatem din cutie motocicletele pe care urmează să le testăm. Să tăiem cutia aia de carton cu cuterul, să conectăm bateria, să punem ceva benzină în rezervor și să dăm prima cheie. Urmează rodajul, după care toți caii se dezlănțuie și rup din asfalt. Iar când primim motociclete precum noul BMW S1000RR, lucrurile devin și mai interesante. Este cel mai așteptat superbike din ultima vreme și una dintre cele mai tari motociclete ale anului. Când apărea, acum 10 ani, seta noi standarde în superbike, astfel încât circuitele aveau să se umple de motoare BMW. Acum este vremea pentru o nouă generație: nu e doar o schimbare de look, un update, e o motocicletă nou-nouță – de la motor, care acum are distribuție variabilă, la suspensii, electronice, ergonomie și design. Urmărește unboxingul în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. Subscribe, pentru că urmează un sezon plin. [embedded content] Mai mult: Am testat noul S1000RR pe circuitul de la Estoril. Urmărește filmul Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. Honda Gold Wing vs. BMW K1600GT – Episod Special

    [unable to retrieve full-text content]FILM | Honda Gold Wing sau BMW K1600GT? Ambele sunt impunătoare, impresionante, oferă confort suprem, iar motoarele sunt opere de artă. Când vine vorba de touring, nu poți merge mai departe. Te oprești la Gold Wing și la K1600GT. Și […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  14. FILM | Honda Gold Wing sau BMW K1600GT? Ambele sunt impunătoare, impresionante, oferă confort suprem, iar motoarele sunt opere de artă. Când vine vorba de touring, nu poți merge mai departe. Te oprești la Gold Wing și la K1600GT. Și te întrebi: care să fie? Noua generație Honda Gold Wing, așa cum o vedeți, a apărut anul trecut. Și nu are nicio legătură cu Gold Wing-ul vechi: este mai ușoară, mai compactă, furca clasică a fost schimbată cu o suspensie de tip double wishbone și este plină de tehnologie. Desigur, eleganța rămâne. Eleganța și impresionatul motor boxer cu șase cilindri. BMW K1600GT este de ceva vreme pe piață. În momentul în care-a fost lansat, a cam măturat pe jos cu concurența – Gold Wing-ul de atunci era luxos, dar era … mult prea diferit în comparație cu K1600, iar ceilalți.. erau departe. Anii au trecut, iar BMW K1600GT rămâne o motocicletă actuală – are toate tehnologiile menite să te țină în siguranță pe drum, este comodă, are un motor impresionant… Dar îi poate ține piept noului Gold Wing? Asta am vrut să aflăm din acest comparativ – un episod special Pe Motoare. Povestea poate fi urmărită în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube, unde vă invităm să v-abonați pentru mai multe filme similare. [embedded content] P.S. N-am menționat prețurile. Honda Gold Wing, așa cum am avut-o noi în test, în versiunea Tour cu DCT și Airbag, 35.000 de euro, la care se adaugă luminile auxiliare. BMW K1600GT, cu toate pachete opționale, costă 26.000 de euro, la care se adaugă top-case-ul. P.P.S Căștile purtate în acest film: Nexx Vilitur și Bell SRT Modular. Nexx este un brand portughez pe care n-am apucat să-l încercăm până acum și am primit casca direct de acolo, în timp ce Bell SRT Modular provine de la bikermag.ro, noul importator Bell în România. Vom folosi ambele căști în testele noastre viitoare și vom reveni cu impresii despre fiecare. Sursa
  15. FILM | Honda Gold Wing sau BMW K1600GT? Ambele sunt impunătoare, impresionante, oferă confort suprem, iar motoarele sunt opere de artă. Când vine vorba de touring, nu poți merge mai departe. Te oprești la Gold Wing și la K1600GT. Și te întrebi: care să fie? Noua generație Honda Gold Wing, așa cum o vedeți, a apărut anul trecut. Și nu are nicio legătură cu Gold Wing-ul vechi: este mai ușoară, mai compactă, furca clasică a fost schimbată cu o suspensie de tip double wishbone și este plină de tehnologie. Desigur, eleganța rămâne. Eleganța și impresionatul motor boxer cu șase cilindri. BMW K1600GT este de ceva vreme pe piață. În momentul în care-a fost lansat, a cam măturat pe jos cu concurența – Gold Wing-ul de atunci era luxos, dar era … mult prea diferit în comparație cu K1600, iar ceilalți.. erau departe. Anii au trecut, iar BMW K1600GT rămâne o motocicletă actuală – are toate tehnologiile menite să te țină în siguranță pe drum, este comodă, are un motor impresionant… Dar îi poate ține piept noului Gold Wing? Asta am vrut să aflăm din acest comparativ – un episod special Pe Motoare. Povestea poate fi urmărită în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube, unde vă invităm să v-abonați pentru mai multe filme similare. [embedded content] P.S. N-am menționat prețurile. Honda Gold Wing, așa cum am avut-o noi în test, în versiunea Tour cu DCT și Airbag, 35.000 de euro, la care se adaugă luminile auxiliare. BMW K1600GT, cu toate pachete opționale, costă 26.000 de euro, la care se adaugă top-case-ul. P.P.S Căștile purtate în acest film: Nexx Vilitur și Bell SRT Modular. Nexx este un brand portughez pe care n-am apucat să-l încercăm până acum și am primit casca direct de acolo, în timp ce Bell SRT Modular provine de la bikermag.ro, noul importator Bell în România. Vom folosi ambele căști în testele noastre viitoare și vom reveni cu impresii despre fiecare. Sursa
×