Mergi la conţinut

pemotoare.ro

Membri
  • Conţinut

    1.179
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    7
  • Online

    1d 1h 8m 33s

pemotoare.ro last won the day on 25 Februarie 2018

pemotoare.ro had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    www.pemotoare.ro

Vizitatori recenţi

4.782 vizualizări profil
  1. BMW R18 – Iată versiunea finală. Detalii și preț

    BMW R18 apare în versiune de serie, la un an de la prezentarea conceptului. Este un pas important pentru BMW și marchează intrarea companiei din Munchen pe piața cruiserelor, dominată de Harley-Davidson. Toată motocicleta este asamblată în jurul celui mai mare motor boxer construit vreodată, iar cadrul și multe dintre detalii fac apel la istoria BMW și amintesc de R5. BMW R18 va ajunge în Europa în această toamnă, iar prețul anunțat pentru țara noastră este 22.900, cu TVA inclus. Motorul – este piesa de rezistență a motocicletei și totul se învârte în jurul lui. Este un boxer imens, de 1.800 cmc, cel mai mare construit vreodată și produce 91 de cai putere și 156 Nm. Cei 91 de cai par o nimica toată dacă vii de pe o motocicletă sport, dar în categoria asta cuplul contează: iar BMW R18 promite 150 NM între 2.000 și 4.000 rpm, fix locul unde-l vei folosi cel mai mult. Și nu e doar despre putere. Motorul în sine este superb finisat, iar tehnologia din spatele lui este un mix între tradițional și modern. Este un motor OHV, cu tije împingătoare, exact ca la motoarele clasice. Ambreiajul este uscat, dar are sistem anti-hopping, iar asta este foarte important la o motocicletă cu asemenea cuplu și cu o plajă de turații redusă: sistemul previne blocarea roții spate la retrogradări agresive. Pe de altă parte, accelerația este ride by wire, așadar ne așteptăm la un răspuns lin, ca de potențiometru – un alt lucru important când vine vorba de asemenea cuplu. Cardanul deschis este o altă piesă de rezistență. Îmbinările sunt expuse, se află la vedere, exact ca la modelele clasice pe care BMW le-a construit până în 1955. Cadrul amintește, de asemenea, de modelul R5 și urmărește aceeași linie generală. Sudurile sunt foarte curat realizate, iar dacă te duci spre bascula spate, care are o formă clasică și îmbracă roata și transmisia, o să trebuiască să te uiți destul de atent ca să observi amortizorul. Este ascuns undeva sub șa, aliniat cu cadrul, astfel încât motocicleta pare un hardtail. Nici furca nu e la vedere – suspensia-față este îmbrăcată în carcase metalice. Poziția – aici e puțin curios pentru că din cauza formei boxerului, BMW R18 nu oferă acea poziție alungită pe care-o găsim, de regulă, la cruisere. BMW vorbește despre mid-mounted controls, adică scărițele sunt poziționate undeva la jumătate – nici în față ca la Harley-Davidson, nici mai în spate ca la motocicletele touring și sport-touring. BMW pune la dispoziție mai multe tipuri de șa, înălțătoare de ghidon, ghidoane ( dintre care două ape-hangers) și tot felul de accesorii. Iar la acest capitol merită menționată colaboararea cu nume celebre din industria americană de custom: Mustang Seats, Vance & Hines (evacuări), Roland Sands. Electronice – pe bordul minimalist din fotografia de desupra vedem cuvântul „Roll”. Se referă la modul de mers pentru că BMW R18 are modurile Rain, Roll și Rock, în loc de Rain, Road și Dynamic așa cum vedem la alte modele BMW. Schimbarea modului de mers se face prin apăsarea unui buton, iar parametrii sunt ABS-ul, Controlul Tracțiunii și răspunsul accelerației. Astfel, pe Rain ai un răspuns mai soft, în timp ce pe Rock răspunsul e mai agresiv. La capitolul opțiuni mișto avem reverse, keyless ride, cruise control, manșoane încălzite. Farul este LED și are lumină care se adaptează pentru viraje. Walkaround, în curând – peste două zile ne vom întâlni cu un R18 în care și oase și o să venim cu mai multe impresii și răspunsuri la curiozitățile pe care le-aveți despre această motocicletă. Așadar, folosiți cu încredere secțiunea de comentarii. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  2. Honda a primit trei premii Red Dot Award, pentru “outstanding design”, după cum se exprimă juriul. Best of the best car design pentru Honda e, o mașină electrică ce urmează să ajungă și pe piața din România și pentru, iar aici e zona care ne interesează, CBR 1000RR Fireblade. Noul Fireblade marchează o revenire puternică pentru Honda în clasa superbike-urilor. Mai avem ceva de așteptat până va ajunge pe străzi, dar chiar și fără să mergem cu ea putem spune că e o apariție. E genul acela de design Honda care te seduce – nici prea avangardist-ciudat (așa cum a fost percepută actuala Yamaha R1 la lansare – oamenii s-au obișnuit între timp), nici în exuberantul stil italian pe care-l vedem la Ducati Panigale. CBR1000RR este o motocicletă care-ți place din prima. Vorbim despre cum arată. Sau dacă nu te impresionează, cel puțin nu vei putea spune că e urâtă. Nu e love&hate. E doar love. Și n-ar avea de ce să nu fie: culori HRC, winglets, linii ascuțite și numele Fireblade. O așteptăm în România. O să-ntoarcă multe priviri. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  3. Honda CB650R a intrat în flota noastră de teste pe termen lung și, am apucat să o filmăm înainte de declanșarea crizei în România și înainte de intrarea în vigoare a ordonanței militare care restricționa traficul. De alftfel, am petrecut mai bine de două săptămâni cu CB650R prin oraș, ca să vedem cum se comportă în situații reale de trafic. Evident, este un naked, o motocicletă standard, fără plastice inutile, fără carene – doar motorul, roțile, șaua, ghidonul și un cadru care să le țină pe toate la un loc – strictul necesar. Este rețeta perfectă pentru o motocicletă pe care s-o folosești zilnic pe distanțe scurte. Dar dincolo de această idee generală, am vrut să vedem cum se simte motorul, cum sunt suspensiile, dacă vibrează, cât e de comodă. Am încercat să dăm toate răspunsurile în filmul de mai jos. Dacă ne-a scăpat ceva, revenim în episoadele viitoare. [embedded content] Filmul poate fi văzut în fereastra de mai sus sau direct pe canalul nostru de YouTube. Testele de anduranță sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. #StayHealthy. Vin zile frumoase de vară, tentația e mare, dar sfatul nostru este să respectați legea și să aveți grijă de voi și de cei din jur. Sursa
  4. Honda CB650R a intrat în flota noastră de teste pe termen lung și, am apucat să o filmăm înainte de declanșarea crizei în România și înainte de intrarea în vigoare a ordonanței militare care restricționa traficul. De alftfel, am petrecut mai bine de două săptămâni cu CB650R prin oraș, ca să vedem cum se comportă în situații reale de trafic. Evident, este un naked, o motocicletă standard, fără plastice inutile, fără carene – doar motorul, roțile, șaua, ghidonul și un cadru care să le țină pe toate la un loc – strictul necesar. Este rețeta perfectă pentru o motocicletă pe care s-o folosești zilnic pe distanțe scurte. Dar dincolo de această idee generală, am vrut să vedem cum se simte motorul, cum sunt suspensiile, dacă vibrează, cât e de comodă. Am încercat să dăm toate răspunsurile în filmul de mai jos. Dacă ne-a scăpat ceva, revenim în episoadele viitoare. [embedded content] Filmul poate fi văzut în fereastra de mai sus sau direct pe canalul nostru de YouTube. Testele de anduranță sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. #StayHealthy. Vin zile frumoase de vară, tentația e mare, dar sfatul nostru este să respectați legea și să aveți grijă de voi și de cei din jur. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  5. Mai greu cu plimbările, mai ușor cu meșteritul în garaj. Cam așa stau lucrurile în perioada asta, așadar ne-a venit ideea să lustruim CB650R-ul nostru de anduranță. Iar când vine vorba de lustruit, problemele apar la roți, cu precădere la roata-spate: spray de lanț, amestecat cu mizeria de pe drum – te poți trezi cu o combinație care nu iese la o spalare cu jetul e apă. Noi am încercat trei soluții de curățare: detergentul de vase împrumutat din bucătărie, detergent auto și o soluție specială de roți – ca să vedem care sunt diferențele. Ce-a ieșit, în filmul de mai jos. [embedded content] Sursa
  6. Mai greu cu plimbările, mai ușor cu meșteritul în garaj. Cam așa stau lucrurile în perioada asta, așadar ne-a venit ideea să lustruim CB650R-ul nostru de anduranță. Iar când vine vorba de lustruit, problemele apar la roți, cu precădere la roata-spate: spray de lanț, amestecat cu mizeria de pe drum – te poți trezi cu o combinație care nu iese la o spalare cu jetul e apă. Noi am încercat trei soluții de curățare: detergentul de vase împrumutat din bucătărie, detergent auto și o soluție specială de roți – ca să vedem care sunt diferențele. Ce-a ieșit, în filmul de mai jos. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  7. Conceptul CB-F împrumută motorul de la CB1000R și liniile vechiului CB900F. Iar prin CB900F nu ne referim la Hornetul de 900, ci la originalul de la începutul anilor 80, care-a fost urmat de CB1100F. Așadar, am putea avea anul viitor un naked retro de la Honda, cu 140 de cai și linii clasice japoneze. Șaua, codița, rezervorul, linia evacuării, claxonul expus, farul rotund, toate amintesc de motocicletele clasice japoneze de acum un deceniu. Un design emblematic, ca un ceas Casio F91, reinterpretat de designerii Honda. Și se pare că merge de minune cu motorul de pe CB1000R. Honda păstrează răcirea cu lichid, etrierele de frână montate radial și furca upside-down de la CB1000R, precum și bascula monobraț, așadar n-avem parte doar de-o motocicletă gata să pozeze. Cel mai probabil, datele tehnice vor fi foarte asemănătoare, iar puterea motorului va rămâne la 141 de cai. Ceasurile clasice, duble, au dispărut și au fost înlocuite un display TFT. Am putea spune că acest concept este un fel de răspuns al celor de la Honda la Suzuki Katana. Conceptul Honda CB-F a fost lansat într-un show virtual din cauza anulării Salonului Moto de la Tokyo. Cu aceeași ocazie, Honda a prezentat modelul CT125 Hunter Cub, un fel de SuperCub pentru adventure, despre care vom vorbi de îndată. În momentul de față, Honda are pe segmentul retro modelul CB1100, în două declinări – RS și EX. Vorbim tot despre un patru în linie, dar răcit cu aer, care dezvoltă undeva pe la 90 de cai putere. Nu e foarte clar dacă vor rămâne ambele modele în gamă și dacă CB1100 va fi adaptat astfel încât să se conformeze normelor Euro 5. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  8. Criza Covid-19 a lovit puternic piața moto din România. Carantina presupune anularea oricărei deplasări inutile, iar mersul la un showroom moto nu este o activitate esențială în astfel de zile. Așadar, mai mulți dealeri moto au decis să-și închidă porțile temporar, în timp ce alții caută metode să se adapteze. În multe cazuri va rămâne deschisă doar partea de service – singura care mai funcționează normal în astfel de zile, iar vânzările se vor muta pe online. Cum se adaptează business-urile moto: livrari online și transport gratuit la service Service-urile BMW din Bucureșit și Iași – BMW MotoHub, Automobile Bavaria și Apan Motors Iași anunță transport gratuit pentru cei care vor să facă revizii și lucrări în această perioadă. „Colegii noștri preiau, în mod complet gratuit, motocicleta de la tine de acasă sau de la birou (București și Ilfov) pentru revizii sau intervenții în garanție. După ce e totul gata, motocicleta este dezinfectată și e returnată în depline condiții de siguranță”, se arată pe pagina MotoHub. O măsură similară este anunțată de service-ul Dual Motors, dealer Yamaha, care anunță că oferă transport pentru motocicletele care au nevoie de service, și că elimină, totodată, costurile de transport la comisionul online. Rams Motorsport este un alt service care anunță preluarea motocicletei pentru operațiunile de service. Sym România vine cu o altă abordare și li se adresează celor care bat orașul în lung și-n lat în această criză. „În perioada următoare, dacă esti livrator GLOVO, vino la SYM și obține voucherul de 500 RON pentru accesorii și echipamente la orice scuter cumpărat. Nu uita, ai posibilitatea să achiziționezi un scuter în rate sau în leasing.” La Constanța, Est Bike Adventure anunță revizii gratuite pentru cei care lucrează în sistemul sanitar, poliție, pompieri. „Dacă ești cadru medical, pompier, polițist și folosești motocicleta/scuterul pentru a ajunge mai repede acolo unde este nevoie de tine sau pentru deplasarea către locul de muncă, ne oferim să-ți pregătim gratuit motocicleta sau scuterul pe care îl folosești. Îți asiguram revizia si service-ul gratuit pe perioada stării de urgență, pentru ca tu să ai timp să-i ajuți pe alții!” Totodată, magazinul fizic se închide, urmând ca livrările de echipamente și motociclete să se facă online. Cine a închis și trece pe online Motor-Team, cel mai important dealer Honda, a anunțat miercuri închiderea magazinului din Drumul Taberei și continuarea activității în online și în service. „În legătură cu situația de urgență Coronavirus, am decis să închidem magazinul până la o notificare suplimentară. Pentru informatii puteti sa ne contactati pe adresele de mail, pe site sau telefonic.” În speranța că această situație se va rezolva rapid, vă invităm sa #statiacasa. Detalii despre cum puteți intra în legătură cu MotorTeam, pe pagina de Facebook. P.S. MotorTeam anunță spalarea gratuită la intrarea motorului în service. Adică îl aduci prăfuit și-l primești curat-lună. United Motors, importatorul Kawasaki în România, a decis, de asemenea, să închidă porțile magazinului din Pipera și să rămână doar pe online. „In contextul situatiei actuale Coronavirus, am decis sa inchidem magazinul până la o notificate ulterioara. Până la rezolvare situației, vă sfătuim să #statiacasa.” Rămâne deschisă componenta online a magazinului, iar comenzile de motociclete și piese pot fi făcute pe site, mail și telefon. Detalii găsiți pe pagina lor de facebook. Și la Cluj, MotoMus anunță închiderea magazinelor fizice și trecerea comenzilor pe online. La fel ca-n cele două cazuri de mai sus, informațiile despre cum puteți lua legătura cu ei sunt pe pagina de Facebook Motomus. MotoBoom Sebeș este un alt business moto care trece pe online. „Pentru că ne preocupă sănătatea și siguranța fiecăruia dintre noi am luat câteva măsuri excepționale: Vom acorda asistență/consultanță și vom prelua comenzi doar telefonic sau pe mail. Întâlnirea fizică a clienților/furnizorilor cu reprezentanții Motoboom se va face numai pe bază de programare prealabilă”. Detalii, pe pagina lor de Facebook. Cine rămâne deschis Showroom-urile BMW Motorrad rămân, în continuare, deschise. Pe de altă parte, BMW nu-i cheamă pe oameni la showroom, ci îi sfătuiește pe motociliști să rămână acasă zilele astea. „Motoarele sunt oprite, în parcare sau în garaj, și putem să le admirăm de la distanță. Nu vă asumați riscuri inutile, motocicletele vor fi aici și după ce va trece această perioadă! #StayHealthy„, se arată în ultima postare BMW. Dual Motors a decis, de asemenea, să țină showroom-ul deschis. „Showroom-ul nostru ramane DESCHIS, conform orarului obisnuit, acest lucru facandu-se cu respectarea ordonantei militare numarul 3. Echipa Dual Motors se deplaseaza pe traseul acasa-showroom, exista dezinfectanti, iar spatiu pe care-l impartim este suficient de mare.” TheBikeHub, importatorul brandurilor Piaggio in România rămâne, de asemenea, deschis deocamdată. Atât showroom-ul, cât și service-ul. La fel ca-n cazul celorlalte businessuri moto, service-ul este cel care funcționează cât de cât normal în această perioadă. Motodynamics, importatorul Yamaha din România, rămâne de asemenea deschis – atât showroom-ul cât și service-ul. Niciun update public de la Harley-Davidson, dar ultima postare în online pe acest subiect, publicată înainte de ordinul militar, arată că showroom-ul este în continuare deschis. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  9. Membrii clubului moto Blue Knights România VI, vor livra, începând de vineri, medicamente pentru copii, bătrâni și urgențele medicale din Oradea. Clubul moto Blue Kights este format din polițiști și jandarmi, iar inițiativa respectă ordonanța militară în vigoare, explică unul dintre membrii clubului pentru publicația Bihoreanul. „Este o inițiativă voluntară care respectă ordonanța militară în vigoare. Vrem să venim în sprijinul orădenilor care nu se pot deplasa în această perioadă și au nevoie de medicamente”, spune Ciprian Mladin, unul dintre voluntari, angajat al Inspectoratului Județean de Jandarmi Bihor. Blue Knights România VI anunță cum vor proceda printr-o postare pe pagina lor de Facebook. „Începând de vineri, 27.03.2020 membrii clubului motociclist al forțelor de ordine din Oradea Blue Knights Romania VI vin în sprijinul orădenilor care au nevoie de medicamente. Datorita mijlocului de deplasare folosit (motocicleta) se vor livra doar medicamente și se vor prioritiza urgențele (copii, urgente medicale, bătrâni). Pentru a ne proteja cât mai bine cu toții stabilim niște reguli fundamentale : 1. Plata la farmacii se face exclusiv cu cardul de către motocicliști 2. Plata contravaloarei de către beneficiari se face cash, se colectează banii în punga cu ZIP, se dezinfectează 3. Solicitările se fac telefonic 4. Se încearcă prioritizarea cazurilor urgente 5. Se evita contactul de orice fel 6. Se impune seriozitate maxima (nu faceți solicitări pt o folie de algocalmin) pt a respecta condițiile impuse de Ordonanța Militară nr. 3 7. Menționăm că exista posibilitatea ca în unele zile sa nu se poată realiza acest lucru, datorită serviciului pe care îl avem cu toții, dar în zilele nedisponibile se face listă pt următoarea zi. 8. În caz de vreme rea, neprielnică deplasării cu moto, vom folosi auto personale sau alte mijloace Pt detalii, vă rugăm contactați-ne la 0749528889.” Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  10. După unboxing, a venit momentul să scoatem noul F900XR la plimbare. Primul test din seria de anduranță se referă la commute, la mersul de zi cu zi, prin trafic, pana la birou. Am luat în calcul ceva autostradă (dacă stai în afara orașului), consum, strecurat printre mașini, rază de întoarcere, confort și fun factor. Ce-a ieșit, vedeți în clipul de mai jos. [embedded content] Sursa
  11. După unboxing, a venit momentul să scoatem noul F900XR la plimbare. Primul test din seria de anduranță se referă la commute, la mersul de zi cu zi, prin trafic, pana la birou. Am luat în calcul ceva autostradă (dacă stai în afara orașului), consum, strecurat printre mașini, rază de întoarcere, confort și fun factor. Ce-a ieșit, vedeți în clipul de mai jos. [embedded content] #StayHealty și respectați legea și regulile, oricât ar părea de restrictiv. Materialul de mai sus a fost înregistrat când apele erau mai calme, în condiții de siguranță și izolare socială. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  12. Piaggio Medley 125 vine cu un facelift consistent pentru 2020. În primul rând, motorul e gata de Euro 5 și e mai puternic – 15 cp. Apoi, câteva detalii estetice: far LED, display nou. Ce rezultă? Un scuter foarte practic, accesibil și ușor de condus. Pe piață există două tipuri de scutere: cu roți mici și cu roți mari. Cele cu roți mici sunt foarte manevrabile (spre instabil, uneori), dar simți puternic toate imperfecțiunile din asfalt. Pentru mine, circulând destul de mult în București, cu linii de tramvai și guri de canal, scuterul cu roată mică nu e o soluție. Piaggio Medley e un scuter cu roți mari, spațiu mare de depozitare (intră două integrale sub șa), cosum de 2.4 l/100 km (conform datelor tehnice). Se manevrează incredibil de ușor, ergonomia este perfectă și ajunge la peste 100 de km/h. Costă 3.560 de euro în versiunea standard și cu 80 de euro mai mult în versiunea S. L-am luat săptămâna trecută de la The Bike Hub, iar acum facem prezentările. Puteți vedea despre ce e vorba, în fereastra de mai jos. [embedded content] Ce facem cu el? Ne dăm tot sezonul, cât mai mult. Montăm accesoriile (topcase de 37 de litri, inclus în oferta specială de lansare), montăm parbrizul. Încercăm să facem niște comparative cu rivalii din piață, dacă găsim. Analizăm costurile de exploatare: consum, revizie. Încercăm să aflăm cât mai multe despre el și să vă spunem cât mai multe. Testele noastre pe termen lung sunt susținute de Motul – Specialist în Lubrifianți. Sursa
  13. Noul Piaggio Medley 125 – Prim Contact | Test Anduranță

    Piaggio Medley 125 vine cu un facelift consistent pentru 2020. În primul rând, motorul e gata de Euro 5 și e mai puternic – 15 cp. Apoi, câteva detalii estetice: far LED, display nou. Ce rezultă? Un scuter foarte practic, accesibil și ușor de condus. Pe piață există două tipuri de scutere: cu roți mici și cu roți mari. Cele cu roți mici sunt foarte manevrabile (spre instabil, uneori), dar simți puternic toate imperfecțiunile din asfalt. Pentru mine, circulând destul de mult în București, cu linii de tramvai și guri de canal, scuterul cu roată mică nu e o soluție. Piaggio Medley e un scuter cu roți mari, spațiu mare de depozitare (intră două integrale sub șa), cosum de 2.4 l/100 km (conform datelor tehnice). Se manevrează incredibil de ușor, ergonomia este perfectă și ajunge la peste 100 de km/h. Costă 3.560 de euro în versiunea standard și cu 80 de euro mai mult în versiunea S. L-am luat săptămâna trecută de la The Bike Hub, iar acum facem prezentările. Puteți vedea despre ce e vorba, în fereastra de mai jos. [embedded content] Ce facem cu el? Ne dăm tot sezonul, cât mai mult. Montăm accesoriile (topcase de 37 de litri, inclus în oferta specială de lansare), montăm parbrizul. Încercăm să facem niște comparative cu rivalii din piață, dacă găsim. Analizăm costurile de exploatare: consum, revizie. Încercăm să aflăm cât mai multe despre el și să vă spunem cât mai multe. Testele noastre pe termen lung sunt susținute de Motul – Specialist în Lubrifianți. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  14. Honda CRF1100L. Adică noua Africa Twin. Îi urăm bun venit în flota noastră de test pe termen lung și-i facem un unboxing de bun-venit. Este rosie, seamănă cu cea care m-a dus în Pamir, dar are tehnologii noi, look nou, e mai puternică, mai sofisticată, cu motor Euro 5, cu Cruise Control, cu display TFT și multe moduri de mers. De mers, n-am mers cu ea până acum și suntem nerăbdători. Pentru că testul nostru pe termen lung presupune cât mai mulți km până la finalul sezonului, mers prin oraș ca să vedem cum se comportă ca motocicletă de zi cu zi, montaj de accesorii, ture mai lungi, comparative. Dar, deocamdată, s-o întâmpinăm cum se cuvine. [embedded content] Urmărește filmul în fereastra de mai sus sau direct pe canalul nostru de YouTubeTestele noastre de anduranță sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. Sursa
  15. 2020 Honda Africa Twin – Test Anduranță: Unboxingul

    Honda CRF1100L. Adică noua Africa Twin. Îi urăm bun venit în flota noastră de test pe termen lung și-i facem un unboxing de bun-venit. Este rosie, seamănă cu cea care m-a dus în Pamir, dar are tehnologii noi, look nou, e mai puternică, mai sofisticată, cu motor Euro 5, cu Cruise Control, cu display TFT și multe moduri de mers. De mers, n-am mers cu ea până acum și suntem nerăbdători. Pentru că testul nostru pe termen lung presupune cât mai mulți km până la finalul sezonului, mers prin oraș ca să vedem cum se comportă ca motocicletă de zi cu zi, montaj de accesorii, ture mai lungi, comparative. Dar, deocamdată, s-o întâmpinăm cum se cuvine. [embedded content] Urmărește filmul în fereastra de mai sus sau direct pe canalul nostru de YouTubeTestele noastre de anduranță sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
×