pemotoare.ro

Membri
  • Conţinut creat

    1.006
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    4
  • Timp online

    1d 1h 8m 33s

pemotoare.ro last won the day on December 12 2016

pemotoare.ro had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre pemotoare.ro

  • Data naşterii

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    www.pemotoare.ro

Vizitatori recenţi

875 vizualizări profil
  1. Sâmbătă (25 martie), la 11.30, se pleacă în prima paradă moto a sezonului, organizată de către clubul Black Helmets. Întâlirea se dă la Piața Alba Iulia, la ora 10. Marșul moto va fi urmat de o petrecere la Presa Pub, Str. Culmea Veche, nr. 2, începând cu ora 20.00. Mai jos, mesajul Black Helmets. “După o iarnă destul de lungă și geroasă în care doar ne-am privit și îngrijit “căluții de metal”, dornici de asfalt cald plin de curbe și prieteni, Black Helmets vă invită la Marsul Moto de constientizare a participantilor la trafic. Frati motociclisti de pretutindeni. A venit primavara si o data cu ea, noi motociclistii am rasarit iarasi pe strazi, calare pe motoare si cu chef de plimbare. Din pacate ceilalti participanti la trafic “inca nu si-au intrat in mana” sa priveasca in oglinzi, si nici noi nu ne-am dezmortit prea bine. Pana ne recapatam reflexele in intregime haideti sa participam impreuna la primul Marsul Moto din acest an, sa ne dezmortim impreuna, sa ne facem planuri si sa ne studiem motoarele abia scoase din iarna. Locul de intalnire va fi parcarea de la Alba iulia, incepand cu orele 10:00, plecarea in parada va fi la ora 11:30 Dupa mars lasam caii acasa si ne pregatim de petrecere!! la Presa Pub din str. Culmea Veche nr. 2, incepand cu orele 20:00 pana dimineata.” Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  2. articole

    Peru, Bolivia, Argentina. Acestea sunt țările prin care va trece traseul Dakar în 2018. Ediția cu numărul 40 va avea loc între 6 și 20 ianuarie. Piloții vor descoperi deșertul Inca, vor traversa Anzii și vor ajunge pe malul lacului Titicaca. Apoi va fi o zi de odihnă în La Paz, iar aventura va continua în Bolivia și Argentina. Oficialii Dakar au vorbit la conferința de presă ce a anunțat traseul despre solidaritatea cu poporul Peruvian, care trece printr-o perioadă dificilă din cauza ciclonului El Nino. Ruta completă va fi anunțată pe 22 martie. Ediția 2017 a avut loc în Paraguay, Bolivia și Argentina și a fost câștigată de Sam Sunderland (KTM). Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  3. În echipa PeMotoare a apărut un nou membru – un BMW S1000RR 2017 – care nu-și va irosi km pe stradă, ci va arde gume pe circuit. După unboxing-ul de săptămâna trecută, Bogdănel a trecut la modificări. Iar prima operațiune a fost schimbarea evacuării stock cu una Leo Vince. N-a făcut asta “ca să-l audă șoferii mai bine”, ci pentru a obține timpi mai buni pe cicuit. Așadar, dacă auziți motoare turate care tulbură liniștea nopții, să știți că nu e al nostru. Tot procesul a fost filmat în clipul de mai jos. Vorbim în engleză pentru că filmul este o co-producție PeMotoare-DriveMag Riders – aceasta din urmă fiind o platformă media cu target internațional. Clipul poate fi văzut în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. Dacă vă place ce vedeți, apăsați butonul “subscribe”, pentru că va fi un an plin. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  4. Pentru iubitorii de drumuri lungi și dese, care nu vor să sacrifice performanța de dragul touringului, Yamaha a accesorizat MT-10 cu elemente de concediu. Cum un MT-10 Tracer nu există deocamdată, ar fi singura opțiune pentru cei care vor să facă plece în vacanță călare pe motorul crossplane de 160 cp. Scaunul cu iz de inchiziție a fost schimbat cu o șa confort, care-ar trebui să mulțumească cât de cât și o pasageră, iar două cutii de bagaje laterale ar fi suficiente pentru a căra strictul necesar. Apoi, este parbrizul ce te va ajuta pe autostrăzi și pe vreme rece. Yamaha MT-10 Tourer Edition vine și cu niște hand-guard-uri minimaliste, dar și cu un suport de GPS pe care să poți monta o navigație TomTom. În rest, are același motor derivat din R1, un ampatament scurt, rezerve de putere imense și un design agresiv. Doar că de această dată e pregătită și pentru ceva mai mult decât o tură de weekend. Accesoriile pot fi cumpărate și separat, așadar poți oricând să-ți tranformi MT-10-ul într-o motocicletă mai potrivită pentru touring. Rămâne să te împaci cu comportamentul rigid, necesar unei astfel de motociclete. Prețul: 14.795 euro, în Germania. Și tot cam atât ar trebui să coste și pe a noi. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  5. Richard Hammond a suferit un accident moto în Mozambic, Africa, în timp ce filma pentru emisiunea “The Grand Tour”. Accidentul l-a lăsat, pentru câteva momente, inconștient, scriu cei de la “The Sun”. “Pot confirma că da, am căzut de pe o motocicletă. De multe ori. Da, am dat tare cu capul și cu toate cele de pământ. Dar viața merge mai departe”, a declarat Hammond pe Drivetribe, o rețea socială creată de cei trei prezentatori “The Grand Tour”. “S-a lovit destul de tare”, a declarat și Jeremy Clarkson pentru The Sun. Același ziar mai citează o sursă apropiată show-ului care spune că “Richard mergea destul de tare când a căzut. A provocat o mare îngrijorare pe platou. Dacă rănile erau foarte serioase, n-ar fi fost ușor să ajungă la un spital. Suntem într-o zonă foarte izolată, iar opțiunile sunt minime.” Nu este prima oară când Hammond trece printr-un accident. Acum 11 ani a suferit un accident la 288 mph, pe patru roți, în timp ce voia să stabilească un record de viteză în cadrul emisiunii Top Gear. A suferit atunci răni serioase la nivelul capului și cotnuzii, dar și-a revenit complet. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  6. Triumph spune că noul Street Triple schimbă regulile jocului în clasa mijlocie. Ceea ce ar putea fi adevărat – ne transmite Alan Cathcart, care a testat noile motoare Triumph în jurul Barcelonei, inclusiv pe circuitul Catalunya GP. În urma testului a ieșit (ca de obicei) o poveste frumoasă și complexă, din care noi am extras câteva lucruri esențiale. Găsești testul integral, aici. Noul motor de 765 cc, cu trei cilindri în linie, are 80 de componente noi comparativ cu vechiul 675. Doar 10% a ramas din vechiul motor. Are rezervere mari de cuplu și putere în zona de turație de mijloc, sună fabulos pentru un Euro IV, iar slippery clutch-ul te ajută în condiții de pilotaj sportiv, lăsându-ți și suficientă frână de motor. Acest propulsor va echipa, din 2019, motocicletele din clasa Moto2. Noua familie Street Triple are patru variante. În primul rând trei variante cu motorul de 765 cc – Street Triple S (entry level), Street Triple R (varianta de mijloc), Street Triple RS (vârful de gamă). Pe langa acestea, există două variante de 660 cmc ce pot fi limitate pentru A2. Street Triple RS este cel mai puternic, cel mai ușor și cel mai “electronic” Street Tiple. Dezvoltă 121 cp la 11,700 rpm, cu 16% mai mult față de modelul vechi, și un cuplu de 77 NM la 10,800 rpm (13% mai mult). Are powershifter, ambreiaj de tip slip/asssist, traction control Keihin cu patru nivele de interventie și ABS Continetal cu două trepe de intervenție. Treptele 1 și 2 sunt mai scurte decât la vechiul model, pentru un plus de accelerație. Comparativ cu modelul precedent poți ataca virajele într-o treaptă superioară. Cât despre schimbatul treptelor, quickshifterul standard își face foarte bine treaba, dar nu există auto-blipper ca-n cazul rivalei MV Agusta Brutale. Accelerația Ride by Wire este disponibilă pe toate cele trei versiuni și este conectată la sistemul Keihin de management al motorului. Astfel, versiunea RS vine cu 5 moduri de mers – Road, Rain, Sport, Rider Programmable and Track, toate selectate printr-un controller de pe ghidon. Versiunea RS oferă frâne superioare – etrieri Brembo Motoblock montați radial și două discuri de 310 mm pe față Cu 166 de kg la gol, are cu 2 kg mai puțin decât vechiul 675 Prețuri în România: Street Triple S – 8.700 euro, Street Triple R – 10.290 euro, Street Triple RS – 11.490 euro, la Motoboom. Testul integral, pe site-ul riders.drivemag.com. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  7. Este oficial. Noua gamă enduro KTM, ce va fi prezentată în luna mai, va marca o piatră de hotar importantă în lumea motoarelor: modelele în doi timpi vor fi dotate cu alimentare prin injecție electronică. Astfel, modelele în doi timpi de 250 și 300 cc vor purta numele KTM 250 EXC TPI și KTM 300 EXC TPI – unde TPI înseamnă “Transfer Port Injection” – tehnologia pe care o vor implementa austriecii noii game. Inginerii KTM n-au dat foarte multe detalii despre cum va funcționa sistemul de injecție, dar spun că va oferi un consum mai bun și că-i va scuti pe piloți de reglarea amestecului. Nu este prima inovație importantă pe care o aduce gigantul lumii enduro. Husqvarna anunța anul trecut sisteme electronice pe care le găseam până acum doar pe pisă sau pe stradă. Motocicletele în patru timpi veneau cu traction control, launch control și hărți ale motorului selectabile. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  8. La 7 aprilie avem Bucharest Adventure Travel Sessions în club Quantic – Grozăvești. Ce se întâmplă acolo? Austin Vince și Lois Pryce vin să ne povestească despre călătoriile lor. Cine sunt cei doi? Ei bine.. Dacă ai auzit de Mondoenduro și de Terra Circa, atunci ai auzit și de Austin Vince. Mondoenduro a fost o călătorie de 40,000 de mile în jurul lumii, făcută la începutul anilor 90, de șapte prieteni. A devenit deja o tură clasică. Apoi a urmat Terra Circa, în mai 2001, o călătorie de la Londra la New York. Lois Pryce avea 29 cân a plecat singură, pe o Yamaha XT225 din Alaska în Ushuaia. Apoi s-a mai dus prin Africa, după care a călătorit de două ori în Iran. Iar despre Iran ne va vorbi pe 7 aprilie. BATS este organizat de Asociația Școala Călătoare, ONG ce dorește să promoveze călătoria ca mijloc de cunoaștere. Prezentările vor fi în limba engleză. Biletele vor fi disponibile prin Eventbook. Detalii pe pagina oficială a evenimentului. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  9. BMW Motorrad România și BMW Financial Services lansează 3easy ride Select. Noul program permite achiziția unei motociclete în condiții extrem de competitive, la un nivel comparabil cu piața auto. Asta datorită unei dobânzi reduse (3,99% – 4,99%) dar, mai ales, datorită unei valori CASCO avantajoase (3,9% pe an), la același nivel cu cea din Germania. Iată condițiile produsului de leasing: Avans: 20% Perioada: 12 – 60 Luni CASCO: intre 3,9% – 5,9%, in functie de optiunea clientului. Cota de 3.9% este la fel ca in Germania si comparabila cu cea de la masini noi vandute in Romania. Dobanda: 3,99% pentru EUR si 4,99% pentru RON Garantie pe toata perioada contractului, dar nu mai putin de 24 de luni. Intră pe site-ul BMW 3easy ride Select și cere o ofertă personalizată Exemple de finanţare BMW R 1200 GS, cel mai popular model al mărcii atât din România, cât şi de pe piaţa globală, poate fi achiziţionat acum cu o rată lunară completă (include CASCO şi TVA) de 200 de Euro, cu o finanţare de 4 ani, cu avans de 20% şi valoare reziduală de 40%. Odată cu lansarea preconizată în acest an, BMW G 310 R va deveni cea mai accesibilă motocicletă a mărcii. Rata lunară cu TVA şi CASCO incluse – 306 lei. Plata iniţială TVA inclus 5.407 lei. Plata finală opţională prin 3asy ride Select, TVA inclus 8.554 lei. Mai multe detalii, pe site-ul oficial al produsului. Mai jos, comunicatul de presă BMW Motorrad: BMW Motorrad România şi BMW Financial Services lansează 3asy ride Select. Pentru prima dată în România, achiziţia unei motociclete se face în condiţii deosebit de competitive, la un nivel comparabil cu piaţa de automobile. „Până acum leasingul pentru piaţa de motociclete avea condiţii mult peste situaţia din auto şi era dificil de abordat. Acum am schimbat dramatic situaţia. 3asy ride Select oferă un avantaj important în fiecare detaliu – avans, dobândă, valoare reziduală, CASCO şi garanţie, totul pentru o soluţie flexibilă şi foarte accesibilă. Am reuşit, în premieră pentru România, să aducem finanţarea de motociclete la acelaşi nivel cu cea de pe piaţa auto. Acum este chiar simplu să te bucuri de o motocicletă BMW. Mai mult, clientul are libertatea totală de a alege – perioada între 1 şi 5 ani, soluţii cu valoare reziduală mare sau dobândă zero, mai multe modele de CASCO”, explică Ionuţ Bâtu, manager BMW Motorrad pentru România şi Bulgaria. Pachetul 3asy ride Select urmăreşte toate elementele unui program complet de finanţare. Avansul a fost redus, în premieră, de la 33% la 20%. Cu o valoare reziduală garantată de până la 50%, clientul are, pentru prima dată, libertatea să aleagă la finalul perioadei între trei opţiuni: să plătească valoarea reziduală şi să intre în posesia motocicletei, să refinanţeze valoarea reziduală cu un nou leasing sau să returneze motocicleta fără a mai fi nevoie să plătească valoarea reziduală. Această soluţie vine şi cu beneficiul unei rate deosebit de mici. Dobânda este de asemenea competitivă, de numai 3,99% pentru finanţare Euro şi 4,99% pentru Lei. Există, în premieră, şi posiblitatea unei achiziţii în 12 rate egale, fără dobândă şi cu valoare reziduală 1%, ca alternatvă la finanţarea cu valoare reziduală 50%. Pentru un leasing pe o perioadă mai mare de 24 de luni, clienţii beneficiază de extinderea gratuită a perioadei de garanţie pe toată perioada contractului de leasing. În colaborare cu Groupama, BMW Motorrad a creat şi cea mai competitivă ofertă de CASCO din piaţă. Cota anuală este de 5,9% pe an pentru opţiunea „Complet” şi 4,4% pentru opţiunea „Anotimpuri”. Cu absolvirea unui curs de siguranţă de la unul din cei doi traineri acreditaţi BMW Group (Rider Academy sau Ridex), cotele scad la 4,9%, respectiv 3,9% pe an – o valoare la nivelul celei din piaţa auto. „Avem deja trei ani în care promovăm activ programele de siguranţă şi pilotaj defensiv prin trainerii noştri acreditaţi BMW Motorrad. Oferim un număr important de cursuri gratuite pentru a încuraja motocicliştii noştri să descopere beneficiile acestui program de pregătire. Noul pachet de CASCO oferit împreună cu Groupama recunoaşte încă o dată beneficiile acestui program”, arată Ionuţ Bâtu. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  10. Fără să exagerez prea tare, pot spune că noul Harley-Davidson Street Rod este un fel MT-07 sub emblemă Harley-Davidson. Asta pentru că vine cu un preț competitiv, li se adresează tinerilor și are potențialul de a deveniun hit. Oficialii Harley-Davidson spun că au construit această motocicletă pentru a se adresa unui target în care nu aveau niciun produs. Harley-Davidson și-a lansat motocicleta la salonul Motodays din Roma. Iar asta spune multe. Dacă era vreo nouă versiune Electra Glide, apărea la Sturgis, dar piața europeană este miza celor de la Harley-Davidson în ceea ce privește noul Street Rod. Motorul cu doi cilindri în V, de 750 cmc, răcit cu lichid, se turează până la 9,000 rpm (1,000 rpm în plus față de Street 750) și are o crerștere a puterii de 18%. Dezvoltă 68 de cai putere. Iar plusul de sportivitate nu se vede doar la motor, ci și la geometria motocicletei. Unghiul furcii este mai mic – 27 de grade, suspensia are o cursă mai mare, iar garda la sol a fost ridicată, pentru viraje mai rapide. Roțile de aliaj au dimensiunea de 17 inch. Totodată, pe față regăsim două discuri de 300 de mm (față de un singur disc pe Street 750). Masa maximă, cu rezervorul de 13 litri plin – 238 kg. Look-ul este, de asemenea, “din alt film”. Negru și gri, fără crom, o carenă racer, un ghidon în stil drag-race cu oglinzi montate la extremități. Harley-Davidson Street Rod arată, în mod sigur, mai dinamic decât alte modele Harley-Davidson. Iar dacă ne uităm la linia de echipaemnte din shooting-ul oficial, vom observa căști și geci retro. Prețul pentru Germania – 8.456 de euro. Tot cam atât ar trebui să coste și în România, iar asta plasează noul Street Rod în teritoriul Ducati Scrambler – (8,893 euro pentru Icon), Yamaha XSR 700 (7,650 Euro), Kawasaki Vulcan S (7,500 euro). Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  11. Va fi zgomot mare lângă Pădurea Verde din Timișoara la jumătatea lunii iunie. Asta pentru Bikers Festival – evenimentul celor de la Road Patrol MC România – a ajuns la ediția nr. 15. Muzică live, paradă moto, o tombolă ce va avea drept premiu o motocicletă, concursuri inedite și nopti albe. Data: 16-18 iunie 2017. Iată scrisoarea pe care Road Patrol MC Romania o adresează motocicliștilor: “Road Patrol MC România are plăcerea de a anunța o nouă ediție a tradiționalului Bikers Festival aflat acum la ediția aniversară cu numarul 15. Perioada de desfășurare va fi din 16 iunie până în 18 iunie, la Poligonul AJVPS Timiș de lângă Pădurea Verde. Și în acest an, am păstrat locația deoarece natura ne este aproape și ne oferă liniștea și intimitatea atât de necesare în diminețile festivalului. Vom începe să răcim berea de joi pentru că vineri, primii sosiți să poată să-și potolească setea. Vineri, dupa ce lăsăm oamenii să se așeze la “casa” lor, facem primele probe de sunet și înainte să apună soarele urcăm primele trupe pe scenă. Știm că prima noapte este una lungă și vom face tot posibilul să prindeți răsăritul treji. Sâmbătă vom începe în funcție de cum o putea fiecare. Cu o cafea, cu o vorbă. Va fi mai greu pentru cei cu capul mare, dar, cu putin ajutor vor reuși și ei. Intenționăm și în acest an să adunăm cât mai multe motociclete pentru plimbare, și la fel ca și la edițiile precedente, să o facem în mod civilizat. Parada va începe de la Poligonul AJVPS și se va încheia tot acolo. După paradă , cei mai viteji și mai pricepuți vor putea participa la concursurile pregătite, astfel ca seara vom ști pe cine și pentru ce premiem. La fel și cu tombola în urma căreia sperăm să mai aducem un motociclist pe lume. Duminică , impachetarea , adunarea și fiecare la casa lui.” Mai multe detalii, pe pagina oficială a evenimentului. Urmărește Calendarul Întrunirilor Moto din România – 2017 pentru a fi la curent cu intrunirile, petrecerile și festivalurile moto Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  12. Honda Africa Twin Rally costă mai mult decât un R1200GS full-echipat și mai mult decât un KTM 1290 Super Adventure. Dar fișa tehnică nu lasă de dorit. Este un big-adventure pe steroizi. Deși este cu doar 7 kg mai ușoară și vine cu doar 5 cai putere în plus, Honda Africa Twin Rally are niște specificații demne de o motocicletă rally-raid. Motocicleta a fost prezentată la Salonul Motodays din Italia, iar specificațiile și prețurile au fost făcute publice de presa italiană (duorute.it și moto.it). Nu avem încă un comunicat oficial Honda care să descrie motocicleta și să anunțe când și dacă va ajunge în showroom-urile din Europa și America. Totuși, pare mai mult decât o motocicletă custom dedicată exclusiv italienilor. Astfel, Honda Africa Twin Rally costă 21,490 euro în versiunea cu cutie manuală și 22,640 euro cu DCT. În așteptarea datelor oficiale, iată observațiile italienilor, care au văzut mai de aproape noua Honda Africa Twin Rally. Cu ce vine în plus față de versiunea standard. cadru de bord pentru navigație tip rally far LED rally-replica carene rally șa off-road kit de furcă rally suspensii rally jante și anvelope rally diverse piese și elemente din fibra de carbon protecție radiator furtune de furcă de metal furtune de frană din cauciuc silicon ECU (calculator remapabil) – poți schimba hărțile cu ajutorul unei aplicații smartphone Evacuare completă racing Termignoni sistemul de prindere pentru cutiile originale este același Deși masa rămâne mare pentru o motocicletă cu adevărat rally, componentele de înaltă calitate ar trebui să o transforme într-un atlet rezistent în afara asfaltului. Sau, cum zicea un coleg de redacție, este o “vacă în haine de armăsar”. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. Legendarul naked britanic a fost complet reconstruit și lansat într-o nouă variantă. Iar acum a ajuns în România. Triumph Street Triple 2017 va fi disponibil în trei variante: Street Triple S (entry level), Street Triple R (versiune intermediară) și Street Triple RS (vârf de gamă). Noi așteptăm cu nerăbdare să-l testăm pentru că se anunță a fi unul dintre cele mai reușite naked-uri de pe piață. Dar până ni-l vor oferi cei de la Motoboom, n-avem decât să ne uităm la configurații și la prețuri. Varianta de bază – Street Triple 765 S vine cu 111 cp la 11,250 cmc, furcă Showa non-ajustabillă și etrieri Nissin cu 2 pistonașe. Accelerația ride-by-wire este standard și are două moduri de mers – Road și Rain. Varianta intermediară – Street Triple R – este recomandarea noastră. 116 cp, etrieri Brembo M4.32, ABS decuplabil, display TFT full-color, modurs de mers Road, Rain, Sport, Custom, furcă ajustabilă, slippery clutch. Este o variantă ce valorifică mai bine potențialul motorului ce trei cilindri în linie. Dacă vrei să ai cel mai cel Street Triple – adică un RS – trebuie să mai pui încă 1,200 de euro. Vei primi în plus amortizor spate Ohlins, 121 cp, frâne Brembo M50, mod de mers Track, quickshifter, și sigla RS pe carene. Motorul de 765 cmc, cu trei cilindri în linie, constituie baza pentru propulsoarele clasei Moto2, începând cu 2019. Dar până atunci își va duce luptele pe stradă. Noul Street Triple, în toate versiunile sale, este deja disponibil la Motoboom (mai multe detalii, pe site). Iată prețurile: Street Triple S – 8.790 euro Street Triple R – 10.290 euro Street Triple RS – 11.490 euro Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  14. Familia PeMotoare are un nou membru: BMW S 1000 RR, model 2017, gata de curse. Este motocicleta cu care voi concura anul acesta în competițiile de viteză din România, iar în câteva săptămâni voi debuta la Serres. Dar să-ncepem cu momentul 0. Dacă mă întrebai acum câteva luni pe ce motocicletă voi merge în sezonul următor aș fi zis, foarte sigur pe mine, o Honda sau o Yamaha. Perspectiva s-a schimbat în octombrie, anul trecut. Am mers la Jerez pe un BMW S 1000 RR pregătit de curse și am rămas uimit de potențialul acestei motociclete. A fost momentul în care-am realizat că voi avea așa ceva. Am tot analizat opțiuni, am studiat configurații, am întrebat în stânga și-n dreapta. Era deja luna februarie. Am sunat, apoi, la BMW și două săptămâni mai târziu motocicleta era în garaj. Ar fi fost livrată și mai repede, dar am vrut câteva elemente speciale. A venit așa cum o vedeți în filmul de mai jos, ce poate fi urmărit și pe canalul de YouTube. [embedded content] Cum am văzut cutia, mi-a și venit s-o rup în bucăți. Arăta mai bine decât orice cadou aniversar, decât orice cutie de sub bradul de Crăciun. Mirosul, felul în care strălucea, toate au trezit copilul din mine. Acum citesc manualul la fiecare 30 de km. Motocicleta este limitată, fiind în rodaj, și trebuie să mă abțin până la pragul de 1,000 de km. Dar de aici încolo începe petrecerea. Acesta a fost primul episod dintr-o serie de tip Long-term test. Vă vom povesti toate experiențele pe care le vom avea cu această motocicletă, de-a lungul anului viitor. Despre BMW S1000RR 2017 Modelul de bază vine cu ABS și DTC (Dynamic Traction Control) de serie, dar lista de opționale te face să vrei mai mult. Am pus jos toate economiile pentru ABS Pro, Shift Assist, suspensie semi-activă și, desigur, roți HP. Cele din urmă, pentru că turele pe care le-am mai făcut cu S1000RR mi-au lăsat impresia unei motociclete care virează greu. Soluția: roți mai ușoare din seria High Performance. Acum virează ca o sportivă de 600 cmc. Și arată mai bine. Practic, mi-am cumpărat o motocicletă gata de curse: auto-blipper, traction control, roți ușoare, moduri de mers – toate sunt acolo. Singurele părți care lipsesc sunt carenele de curse și o evacuare. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  15. Eu abia acum am aflat. Li se spune Blue Knights România III și sunt afiliați unui club înființat în anii ’70 în S.U.A. Săpând puțin, am dat și peste pagina lor de Facebook – Blue Knights Romania III – și am văzut că pe 1 martie au deschis sezonul prin “mijloace specifice”- flori și mărțișoare. Ba chiar am văzut că există și o “Convenție Europeană”, ce a avut loc în Croația, la care reprezentații Blue Knights România au participat. Am aflat de existența lor datorită unui material făcut de Prima TV (incorporat mai jos). [embedded content] Având în vedere că chapterul se numește România III, a mai existat și un România I și România II. Primul dintre ele a fost înființat în 2007. “Am placerea sa va anunt ca din data de 7 noiembrie 2007 este format in mod oficial chapterul ROMANIA I al LE MC BLUE KNIGHTS INTERNATIONAL. BLUE KNIGHTS INTERNATIONAL LE MC este un club cu 587 de chaptere in 29 de tari si are membrii doar din cadrul fortelor de ordine din tarile respective.IN RO chapterul este constituit din cadre ale politiei, jandarmeriei, politie de frontiera si trupelor Acvila”, explica un reprezentat al clubului într-o postare din noiembrie 2007, pe forumul motociclism.ro. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro