Mergi la conţinut

pemotoare.ro

Membri
  • Conţinut

    554
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    5
  • Online

    1d 1h 8m 33s

pemotoare.ro last won the day on 4 Septembrie

pemotoare.ro had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre pemotoare.ro

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    www.pemotoare.ro

Vizitatori recenţi

1.402 vizualizări profil
  1. Honda a construit… 100 de milioane de Super Cub

    În august 1958 apărea prima generație Super Cub, la fabrica Yamato din nordul orașului Tokyo. O motocicletă de zi cu zi ce urma să aibă un succes enorm: un motor de 50 cc în patru timpi (cele mai multe erau în 2 timpi), o poziție confortabila, un ambreiaj centrifugal și un carenaj în zona picioarelor. Era ceva deosebit. Honda Celebrates 100 Million Unit Global Production Milestone for Super Cub Series Motorcycles În 1988 a intrat în scenă Press Cub, iar în 1997 a apărut pe piață și Little Cub. Din 2007, toate modelele din seria Super Cub au primit injecție electronică. În 2009 au intrat pe piață Super Cub 110 și Super Cub 110 Pro, iar din 2013 există și un Cross Cub. Chiar dacă vremurile s-au schimbat, iar Super Cub a mai primit câteva modificări, conceptul a rămas neschimbat. Acum, seria Super Cub se asamblează în 16 fabrici din 15 țări din jurul lumii și se vinde în 160 de țări. Honda Celebrates 100 Million Unit Global Production Milestone for Super Cub Series Motorcycles Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  2. Adrian și Mihai. I-am întâlnit prima oară în Ushguli, Georgia, din întâmplare. Atunci erau într-un grup mai mare, cu soții, plecați într-o aventură frumoasă. Și cum, odată ce te-apuci de povestea asta nu prea mai poți sta acasă, cei doi au pus la punct un nou plan: Mongolia. Astfel, au plecat pe 16 iunie și s-au întors după două luni, cu 25.000 km în plus la bord și o mulțime de amintiri. Ne-au împărtășit și nouă câteva dintre ele. Le puteți vedea în filmul de mai jos. Materialul poate fi vizualizat direct în fereastră sau pe canalul nostru de YouTube, unde vă învităm să vă abonați pentru materiale similare. Pentru a afla toată povestea accesati Motorcycling.To Sursa
  3. Adrian și Mihai. I-am întâlnit prima oară în Ushguli, Georgia, din întâmplare. Atunci erau într-un grup mai mare, cu soții, plecați într-o aventură frumoasă. Și cum, odată ce te-apuci de povestea asta nu prea mai poți sta acasă, cei doi au pus la punct un nou plan: Mongolia. Astfel, au plecat pe 16 iunie și s-au întors după două luni, cu 25.000 km în plus la bord și o mulțime de amintiri. Ne-au împărtășit și nouă câteva dintre ele. Le puteți vedea în filmul de mai jos. Materialul poate fi vizualizat direct în fereastră sau pe canalul nostru de YouTube, unde vă învităm să vă abonați pentru materiale similare. [embedded content] Pentru a afla toată povestea accesati Motorcycling.To Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  4. Honda promite spectacol anul acesta la Milano. Până acum că va apărea un Gold Wing nou-nouț, o motocicleta-concept cu sistem de echilibrare și un nou retro – probabil concept. Dar e posibil să nu fie doar atât. A rămas mai puțin de o lună până la salonul de la Milano, iar teaserele încep să curgă și speculațiile despre noile modele prind un contur din ce în ce mai clar. După Africa Twin și X-Adv, Honda dă din nou semne că se trezește din somn și anunță modele noi. Cel mai important va fi, cu siguranță, noul Gold Wing – nava amiral a celor de la Honda, o motocicletă cu o istorie de 43 de ani. Motocicleta va fi lansată, de fapt, pe 25.10, dar o vom vedea în carne și oase abia la EICMA. Motorul rămâne un boxer cu șase cilindri – ce s-ar putea să ofere performanțe mai bune – dar în rest avem schimbări majore: o suspensie diferită, un bord nou și, evident, un nou design. Totodată, Honda prezintă insistent tehnologia Riding Assist – ce permite unei motociclete să-și mețină echilibrul de una singură. După prezentarea conceptului inițial, adaptat pe o NC750S, Honda ne-a arătat și o motocicletă electrică cu aceeași tehnologie. Există speculații că pe viitor motociclele de serie Honda vor veni cu această tehnologie. Rămâne de văzut ce înseamnă pe viitor. Mai aproape, totuși, de zilele noastre vom vedea o nouă motocicletă retro marca Honda – proiectul N.S.C – Neo Sports Cafe. După nume, va fi un fel de cafe-racer, dar mai mult de atât nu știm. Vom vedea cu siguranță la Salonul Moto de la Milano. Echipa PeMotoare va fi la conferința de presă Honda și va aduce toate noutățile. Apropo, ce-ați spune despre o nouă versiune Africa Twin? Să fie, să nu fie? Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  5. Kawasaki lansează un H2R sport-touring

    Cum ai fi să te dai pe Transfăgărășan cu o Ninja H2R? Dar să poți ajunge până acolo fără să-ți înțepenească fundul și mâinile. Ei bine, vom afla curând, pentru că japonezii vor lansa peste mai puțin de-o lună o versiune sport-touring derivată din H2R. Desigur că va avea far și evacuare Euro4, deci va fi mai mult un H2 în haine de turist. Am aflat știrea datorită unui teaser lansat de Kawasaki. În descrierea filmului, Kawaski spune că va folosi tehnologia supra-alimentarii pentru a oferi forță și mai mare la turații joase și medii. “Senzațiile fabuloase ale tehnologiei turbo nu vor lipsi, dar în același timp, va oferi un consum mai bun și caracter sport-touring”, spune Kawasaki. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  6. Triumph lovește din nou: Speedmaster și Bobber Black

    Dacă până acum Bonneville însemna cam aceeași motocicletă cu ghidoane și culori diferite, lucrurile încep să se diversifice puternic în gama clasică Triumph. După Bobber, cel mai radical Bonneville de până acum, englezii ne uimesc din nou cu Speedmaster – un cruiser bazat pe platforma Bonneville. Triumph Bonneville Speedmaster Este clar, o abordare mult diferită față de ce aveam până acum. Ghidon de tip “beach bars”, scărițe poziționate înainte, șa cu înălțime coborâtă – noul Bonneville are o poziție de cruiser. Carcasa farului este nouă și face parte din detaliile care-ți iau ochii. Rezervorul rămâne relativ mic – 12 litri, iar roțile cu spițe oferă un aspect clasic. Nu lipsesc detaliile deosebite, precum impresia de hard-tail, cu amortizorul spate foarte bine ascuns, aspectul de tambur de la roata spate, aripile din oțel și acea prindere deosebită a bateriei, printr-o șină de oțel. Motor este aceeași unitate pe care o regăsim pe gama T120, dar a fost setat pentru a oferi un cuplu mai bun – 106 NM la 4.000 rpm și 77 cp la 6.100 rpm. Farul este full-Led, iar din thenologiile de siguranță nu lipsesc – două moduri de mers (Road și Rain), ABS și traction control. Pentru confort ai cruise control. Triumph Bobber Black Pe langă Speedmaster, Triumph a lansat o ediție “all-black” pentru modelul Bobber – bestseller-ul Bonneville din gama curentă. Și nu e vorba doar despre componentele care au fost vopsite în negru. Bobber Black vine cu performanțe mai bune: o furcă nouă – Showa 47mm roată față de 16 inch două discuri de frână pe față (versiunea standard vine cu unul singur) etrieri Brembo un far nou, Full-Led Importatorul Triumph în România este Motoboom. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  7. V-Strom 650 este un nume care nu mai are nevoie de nicio introducere: o motocicletă fiabilă, cu un preț corect și cu un mix reușit între poziția dreaptă, de adventure, comportament stradal rezonabil și confort la drum lung. O motocicleta care știe să facă câte puțin din fiecare, chiar și ceva off-road, atât de populară că are și un fan-club. Totuși, pe stradă vedem cu precădere prima generație, datorită importurilor second hand. Vremurile s-au mai schimbat din 2004, anul în care apărea prima ediție, iar V-Strom-ul 650 a evoluat până la a treia generație, lansată toamna trecută la Milano ca model 2017. Cât păstrează noul V-Strom din caracterul motocicletei de acum 13 ani? Cu ce vine nou? Unde se află în raport cu motocicletele din 2017? Ca să răspundem la aceste întrebări, am făcut un test cu noul model. Oraș, autostrada, drumuri virajate și ceva off-road. Ne-am bucurat de șoseaua perfectă dintre Întorsura Buzăului și Siriu și am realizat un nou film. Îl poți urmări în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. Unde te invitam să te abonezi. Foto/video: Ionut Ivana Editor video: Adrian Popescu [embedded content] Sursa
  8. Suzuki V-Strom 650 XT 2017 – Test

    V-Strom 650 este un nume care nu mai are nevoie de nicio introducere: o motocicletă fiabilă, cu un preț corect și cu un mix reușit între poziția dreaptă, de adventure, comportament stradal rezonabil și confort la drum lung. O motocicleta care știe să facă câte puțin din fiecare, chiar și ceva off-road, atât de populară că are și un fan-club. Totuși, pe stradă vedem cu precădere prima generație, datorită importurilor second hand. Vremurile s-au mai schimbat din 2004, anul în care apărea prima ediție, iar V-Strom-ul 650 a evoluat până la a treia generație, lansată toamna trecută la Milano ca model 2017. Cât păstrează noul V-Strom din caracterul motocicletei de acum 13 ani? Cu ce vine nou? Unde se află în raport cu motocicletele din 2017? Ca să răspundem la aceste întrebări, am făcut un test cu noul model. Oraș, autostrada, drumuri virajate și ceva off-road. Ne-am bucurat de șoseaua perfectă dintre Întorsura Buzăului și Siriu și am realizat un nou film. Îl poți urmări în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. Unde te invitam să te abonezi. Foto/video: Ionut Ivana Editor video: Adrian Popescu [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  9. Nu ți-e dat zilnic să ai în fața ochilor o asemenea motocicletă. Cadru din fibra de carbon, bascula ajustabilă de superbike, pachet de electronice 2D, frâne de superbike. O motocicletă cu 170 de kg la plin și vreo 215-220 de cai putere. Este visul oricărui împătimit de curse. Motocicleta va fi construită în 750 de exemplare și are în ea tot ce-a reușit să dea departamentul de R&D mai bun. O astfel de motocicletă este mândria oricărui constructor. Din păcate, n-am putut să facem unboxing de două ori, din motive lesne de înțeles. Așadar, filmarea este în engleză. Unboxingul a fost făcut de Bogdan Buleandră, colegul nostru mai motorsportiv. O poți urmări în fereastra de mai jos sau direct pe canalul de YouTube DriveMag Riders. [embedded content] Sursa
  10. Am făcut unboxing la un HP4 Race de €80.000. Video

    Nu ți-e dat zilnic să ai în fața ochilor o asemenea motocicletă. Cadru din fibra de carbon, bascula ajustabilă de superbike, pachet de electronice 2D, frâne de superbike. O motocicletă cu 170 de kg la plin și vreo 215-220 de cai putere. Este visul oricărui împătimit de curse. Motocicleta va fi construită în 750 de exemplare și are în ea tot ce-a reușit să dea departamentul de R&D mai bun. O astfel de motocicletă este mândria oricărui constructor. Din păcate, n-am putut să facem unboxing de două ori, din motive lesne de înțeles. Așadar, filmarea este în engleză. Unboxingul a fost făcut de Bogdan Buleandră, colegul nostru mai motorsportiv. O poți urmări în fereastra de mai jos sau direct pe canalul de YouTube DriveMag Riders. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  11. teste Honda VFR800X Crossrunner – Test

    Nu poți spune Honda fără să te gândești la VFR. Acel V4 V-Tec ocupă un loc de cinste în istoria japonezilor și are ca strămoș motorul de 750 cmc, regăsit pe legendara RC30. Dar au trecut 30 de ani de atunci, iar lumea s-a schimbat. Honda a lansat primul Crossrunner in 2011 – moment in care motociclismul incepea sa adopte crossoverele, motociclete sport-touring cu pozitie dreapta. Dar când a venit vorba de VFR, cei de la Honda au fost destul de conservatori, așadar intre Crossrunnerul de acum și cel de atunci nu sunt foarte mari diferențe. Cum intre Crossrunnerul de atunci și VFR-ul din care era derivat, de asemenea, nu erau prea mari diferențe. Așadar, am vrut să aflu cum mă mai simt pe Crossrunner într-un 2017 în care segmentul sport-touring e foarte puternic. Am avut la dispoziție o zi excelentă de toamnă și am ales drumul spre mare. Cel lung – am trecut Dunărea cu bacul pe la Călărași și ne-am oprit la Vama Veche. Filmul poate fi urmărit în fereastra de mai jos sau direct pe canalul nostru de YouTube unde te invităm să te abonezi. [embedded content] Echipament: Clover Crossover de la Motor Team. Casca: Arai Chaser-X de la Dual Motors Sursa
  12. Honda VFR800X Crossrunner – Test

    Nu poți spune Honda fără să te gândești la VFR. Acel V4 V-Tec ocupă un loc de cinste în istoria japonezilor și are ca strămoș motorul de 750 cmc, regăsit pe legendara RC30. Dar au trecut 30 de ani de atunci, iar lumea s-a schimbat. Honda a lansat primul Crossrunner in 2011 – moment in care motociclismul incepea sa adopte crossoverele, motociclete sport-touring cu pozitie dreapta. Dar când a venit vorba de VFR, cei de la Honda au fost destul de conservatori, așadar intre Crossrunnerul de acum și cel de atunci nu sunt foarte mari diferențe. Cum intre Crossrunnerul de atunci și VFR-ul din care era derivat, de asemenea, nu erau prea mari diferențe. Așadar, am vrut să aflu cum mă mai simt pe Crossrunner într-un 2017 în care segmentul sport-touring e foarte puternic. Am avut la dispoziție o zi excelentă de toamnă și am ales drumul spre mare. Cel lung – am trecut Dunărea cu bacul pe la Călărași și ne-am oprit la Vama Veche. Filmul poate fi urmărit în fereastra de mai jos sau direct pe canalul nostru de YouTube unde te invităm să te abonezi. [embedded content] Echipament: Clover Crossover de la Motor Team. Casca: Arai Chaser-X de la Dual Motors Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. Competițiile moto din acest weekend (30 sept – 01 oct)

    Sezonul este pe final, dar încă avem câteva etape în calendarul competițiilor moto interne. Astfel, în weekendul 30 sept – 01 oct avem motocross în Georgheni, dirt-track la Brăila, hard-enduro la Bistrița-Năsăud și etapă europeană de viteză și supermoto la Pleven. Iată câteva informații generale, transmise către noi de către FRM. – la Lăzarea (in Gheroghieni) avem sambata 30 sept ultima etapa de Motocros din Campionatul National. Se va decide campionul national. Mai multe detalii si inclusiv clasamente aici. – la Braila pe stadionul municipal avem Cupa MACEC – eveniment la care participa piloti de Dirt-Track din cele mai tari campionate ale Europei – etapa internationala pentru care a fost achizitionata special o mantinela de protectie. Cu aceasta achizitie Braila poate gazdui de acum incolo permanent competitii internationale de speedway. Mai multe detalii aici – la Bistrita Nasaud a inceput de azi si se termina duminica etapa regionala de Hard Enduro: Traking Dracula. Mai multe detalii aici – in Bulgaria, la Pleven avem etapa europeana de viteza si supermoto. La Viteza alearga piloti romani care conduc clasamentul european balcanic la Superbike si Supersport, iar la Supermoto Juniori avem piloti care se bat pentru un loc pe podiumul european 2017. Mai multe detalii si clasamente aici Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  14. Acum o lună mi-am luat echipament nou pentru stradă. Pantaloni John Doe, geacă Roland Sands Design și mănuși John Doe. Toate de la Mobra Shop. Prima impresie după câteva purtări – i-aș lua și când nu sunt cu motorul. Inspirați din ținuta piloților de vânătoare americani, cu buzunare generoase, croială slim fit, protecții detașabile și un strat de kevlar pe toată suprafața. Materialul textil este respirabil și ține la vânt și la ploaie (wind and water repellent, nu windproff sau waterproof). In plus, are o căptușală interioară foarte plăcută la atingere. Sunt pantaloni in trei straturi – exterior din bumbac, 100% kevlar la mijloc – pentru protecție și mesh interior pentru contactul cu pielea. Se spală la 30 de grade și se pot călca cu fierul. Trei culori disponibile: negru, verde, camel. Ce-mi place la ei: Cum arată. Doar un ochi de cunoscător își dă seama că sunt pantaloni pentru motociclism. Altfel, ii poti purta oriunde și cu orice. Materialele sunt de calitate, croiala reusită, dau foarte bine. Mesh-ul este minunat. Problema pe care o aveam cu blugii mei moto era că, la temperaturi ridicate, când transpiram, se lipeau de piele iar senzația nu era deloc plăcută. Ei bine, am purtat pantalonii John Doe și la 30 de grade. Mi-a fost cald, evident (ai strat de kevlar, pe toata lungimea piciorului) dar nu am simtit acelasi disconfort. Mi-a fost cald și atât. Ai buzunare. In buzunarele de la jeansii mei moto nu aveam loc sa bag prea multe lucruri. Aici, cu cele patru buzunare incapatoare – de aia le zice cargo pants – poți pune totul, de la portofel si chei la ochelari de soare. Foarte confortabili – i-am purtat pe cruiser, retro, naked, chiar si in pozitie de supersport. Nu am simțit niciodată că ar tine pe undeva. Poti sa-i porti intreaga zi fără grijă. Temperaturi la care i-am folosit: 16-30 de grade. Nu mi-a fost frig la 16 grade, mi-a fost cald la 30 dar nu a fost un disconfort accentuat. Poti sa-i porti fara grija si cand e frig – daca e cazul ai loc sa bagi un strat termic. Nu m-a prins ploaia până acum. Deci, până una-alta, sunt pantalonii mei preferati. Revin cu impresii după primele ploi si zile cu friguroase. II găsești la MobraShop.ro La Distinguished Gentleman’s Ride. Surprins de fotograful Radu Fugarescu Sursa
  15. Pantalonii moto John Doe Stroker Cargo. Primele impresii

    Acum o lună mi-am luat echipament nou pentru stradă. Pantaloni John Doe, geacă Roland Sands Design și mănuși John Doe. Toate de la Mobra Shop. Prima impresie după câteva purtări – i-aș lua și când nu sunt cu motorul. Inspirați din ținuta piloților de vânătoare americani, cu buzunare generoase, croială slim fit, protecții detașabile și un strat de kevlar pe toată suprafața. Materialul textil este respirabil și ține la vânt și la ploaie (wind and water repellent, nu windproff sau waterproof). In plus, are o căptușală interioară foarte plăcută la atingere. Sunt pantaloni in trei straturi – exterior din bumbac, 100% kevlar la mijloc – pentru protecție și mesh interior pentru contactul cu pielea. Se spală la 30 de grade și se pot călca cu fierul. Trei culori disponibile: negru, verde, camel. Ce-mi place la ei: Cum arată. Doar un ochi de cunoscător își dă seama că sunt pantaloni pentru motociclism. Altfel, ii poti purta oriunde și cu orice. Materialele sunt de calitate, croiala reusită, dau foarte bine. Mesh-ul este minunat. Problema pe care o aveam cu blugii mei moto era că, la temperaturi ridicate, când transpiram, se lipeau de piele iar senzația nu era deloc plăcută. Ei bine, am purtat pantalonii John Doe și la 30 de grade. Mi-a fost cald, evident (ai strat de kevlar, pe toata lungimea piciorului) dar nu am simtit acelasi disconfort. Mi-a fost cald și atât. Ai buzunare. In buzunarele de la jeansii mei moto nu aveam loc sa bag prea multe lucruri. Aici, cu cele patru buzunare incapatoare – de aia le zice cargo pants – poți pune totul, de la portofel si chei la ochelari de soare. Foarte confortabili – i-am purtat pe cruiser, retro, naked, chiar si in pozitie de supersport. Nu am simțit niciodată că ar tine pe undeva. Poti sa-i porti intreaga zi fără grijă. Temperaturi la care i-am folosit: 16-30 de grade. Nu mi-a fost frig la 16 grade, mi-a fost cald la 30 dar nu a fost un disconfort accentuat. Poti sa-i porti fara grija si cand e frig – daca e cazul ai loc sa bagi un strat termic. Nu m-a prins ploaia până acum. Deci, până una-alta, sunt pantalonii mei preferati. Revin cu impresii după primele ploi si zile cu friguroase. II găsești la MobraShop.ro La Distinguished Gentleman’s Ride. Surprins de fotograful Radu Fugarescu Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
×