pemotoare.ro

Membri
  • Conţinut creat

    969
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    4
  • Timp online

    1d 1h 8m 33s

pemotoare.ro last won the day on December 12 2016

pemotoare.ro had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre pemotoare.ro

  • Data naşterii

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    www.pemotoare.ro

Vizitatori recenţi

721 vizualizări profil
  1. Mani Gyenes a terminat raliul Dakar pe un loc 17 foarte muncit, după ce a primit o oră de penalizare ce-l trimisese direct pe 29. A fost una din cele mai grele ediții ale Dakarului, iar performanța lui Gyenes este remarcabilă. Britanicul Sam Sunderland (KTM) a câștigat Dakar 2017, potrivit rezultatelor provizorii, afișate imediat după terminarea ultimei etape. Prin Mattia Walkner pe doi și Farres Guell pe trei, ambii piloți KTM, constructorul din austria domină din nou cel mai prestigios raliu din lume. Asta chiar dacă între ocupantul locului trei (Guell – KTM) și Van Beveren (Yamaha) a fost o diferență de doar 50 de secunde. Este de notat și absența lui Toby Price, favoritul competiției din acest an, care a fost scos din competiție de o accidentare. Piloții Honda – Barreda și Conclaves – ocupă locurile 5, respectiv 6 în timp ce francezul Renet aduce Husqvarna în top 10. Deși n-a scos rezultatul anului trecut, evoluția lui Mani Gyenes a fost remarcabilă. Cu probleme în prima etapă din cauza lipsei cauciucurilor adecvate, cu o penalizare de o oră ce l-a trimis direct pe 29, Mani a reușit să termine Dakarul pe poziția 17. A fost una dintre cele mai imprevizibile și grele ediții din istorie, cu temperaturi de 45 de grade, furtuni și două etape anulate din cauza inundațiilor și alunecărilor de teren. Mai jos, rezultatele provizorii Dakar 2017 Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  2. Pilotul Autonet Motorcycle Team a incheiat speciala de 449 km a etapei Chilecito – San Juan cu al 15-lea timp. S-a concurat la o temperatura de 45 grade C pe un traseu cu multa piatra, nisip si multe traversari de rauri. Cu doua etape inainte de finis, Emaneul Gyenes se afla pe locul 23 in clasamentul general. Joi, 12 ianuarie, s-a concurat in cea de a 10-a etapa a Raliului Dakar. Etapa Chilecito – San Juan a readus actiunea in raliu, dupa ce etapa de pe 11 ianuarie a fost anulata in urma tragediei intamplate pe drumul catre Salta (o alunecare de teren a ingropat in noroi un orasel intreg ducand inclusiv la pierderi de vieti omenesti). Etapa a avut un total de 751 km, din care 449 km au fost parcursi in regim de proba speciala (537 km de proba speciala doar ca 88 de km au fost neutralizati) si a fost caracterizata de multa navigatie in prima parte, de traversari de rauri, de mers prin ravene si prin riosuri care aveau foarte mult nisip. (Rios – albie de rau secata care se umpele doar in anotimpul ploios sau la topirea zapezilor). Mani a avut un ritm bun si a terminat cei 449 de km cronometrati in 6h13min17sec, fiind inregistrat cu al 15-lea timp al zilei. In pofida acestui timp bun pe proba, satmareanul nu a avut o zi usoara. Intr-o albie de rau i s-a oprit motorul si a izbutit sa reporneasca cateva minute mai tarziu dupa ce a fost impins de spectatori. Emanuel Gyenes #29 Autonet Motorcycle Team: ” A fost o proba foarte lunga si am rulat intr-o caldura foarte mare, cred ca au fost peste 45 de grade C. In primii 100 de km a fost un traseu nu foarte rapid, a fost foarte mult de navigat. Cred ca pana la km 100 eram in top 10, dar dupa am facut o greseala si am pierdut vreo 10 – 15 minute. In partea a doua a traseului am cazut si am lovit putin motocicleta pe partea stanga, dar nimic grav. A fost foarte greu astazi. Ieri la briefing ne-au spus ca la sfarsit nu o sa fie nimic greu, ca o sa fie un traseu rapid dar nu a fost asa. Ultimii 180 de km au fost foarte solicitanti fizic, am mers prin multe ravene si riosuri pline cu mult nisip. E foarte greu de pilotat motocicleta in aceste conditii. Azi sincer am obosit putin, dar cred ca toti concurnetii au patit asta pentru ca a fost foarte cald. Cred ca acesta a fost cel mai dificil traseu din Dakar 2017. Mai sunt doua etape pana la sosirea din Buenos Aires, sper ca nu vor mai fi probleme si vom ajunge cat se poate de bine acolo. ” Astazi, 13 ianuarie, se concureaza in etapa San Juan – Rio Cuarto. O etapa de 754 km din care 288 km de proba speciala. Proba incepe cu 50 de km in dunele de la San Juan si se va incheia, in zona Cordoba, pe trasee asemanatoare cu cele din WRC. Maine, sambata, 14 ianuarie se va ajunge la Buenos Aires, punctul terminus al raliului. Etapa Rio Curato – Buenos Aires masoara 786 km, iar 64 dintre acestia vor fi parcursi in regim de proba speciala. Clasament general dupa 10 etape din 12: 1. Sam Sunderland, Red Bull KTM Factory Rally, KTM, 28:07:59 Matthias Walkner, Red Bull KTM Factory Rally, KTM, 28:38:00 Gerard Farres Guell, Himoinsa Dakar Team , 28:46:42 ……………………………………………………………………………………………………. Emanuel Gyenes, Autonet Motorcycle Team, KTM, 31:34:04 ……………………………………………………………………………….. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  3. Cum încă nu s-a inventat mașina timpului, singura posibilitate ca să trăieși începuturile motociclismului este să te uiți peste fotografii și filme de arhivă. Sau să-ți cumperi o Sterling nou-nouță. Este asamblată de compania Black Douglas, în Italia, și este numită “autocycle”. Sterling vine în cinci variante diferite, toate vitange, care respectă trăsăturile de design are bicicletelor cu motor de acum 100 de ani: de la farul rotun la Klaxon, de la coșul de nuiele în loc de topcase la umbrelă. Cu frâne pe tambur și suspensii primitive (pe față, pentru că pe spate nu-i nimic), este mai puțin performantă la capitolul frânare-suspensie decât o bicicletă mai avansată din ziua de azi. Dar arată aproape autentic. Totul pare autentic, de fapt, până la motor: fabricat în Taiwan. Sterling vine cu două motoare diferite: 125 cc și 230 cc și un preț de 12.000 de euro. Cu aceeași bani poți să faci un salt imaginar de 50 de ani și să-ți iei un Bonneville. Care arată ca-n vremurile de aur dar, spre deosebire de Sterling, merge ca o motocicletă de azi. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  4. Barba perfect aranjată, scramblerul lustruit, casca retro pregătită. Doar că pentru o aventură adevărată lipsește ceva: cortul. În timp ce cortul de la Decathlon e pentru săraci, iar cel de la Himalaya prea tehnic pentru o astfel de aventură, mult mai potrvit ar fi bivouacul de mai jos. Poartă numele Exposed și este făcut manual de niște băieți din Elveția. Ei îi spun Bivouac. Eu aș zice că e, mai degrabă, o foaie de cort din Cordura, cu niște picioare din aluminiu. Partea cu adevărat bună este că ocupă un spațiu mic și că materialul este impermeabil. Totuși, nu mi-aș dori să mă prindă ploaia sau să bată vântul când dorm sub așa ceva. Vezi video de mai jos. [embedded content] Am dormit în acest fel acum două veri, într-un camping inofensiv din Vama Veche. Spre deosebire de cortul clasic, m-am odinit mai bine datorită inerentelor spații de ventilație. Dar când s-au trezit furnicile și au început să umble pe mine în pas de defilare, s-a cam dus și somnul meu. Dar să revenim la bivouac-ul Exposed. Cordura, făcut în Elveția, împachetat cu stil. 600 de euro. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  5. Noul Street Triple 765 va fi disponibil în trei variante diferite: Street Triple RS (vârful de gamă), Street Triple R (o versiune intermediară) și Street Triple S (entry-level). Totodată, Triumph a anunțat și niște versiuni ce pot fi adaptate pentru A2, dar acestea sunt derivate din vechea generație. Street Triple 765 (în versiune RS) va fi un jucător de top în grupa roadsterelor performante de clasă mijlocie. În versiunea RS, tricilindrul de 765 cc oferă 121 cp. Nu sunt suficienți ca să lase în urmă un Brutale RR (140 cp la 13,100 rpm) sau pe noua Kawasaki Z900 (125 CP), dar puterea declarată este mai mare decât cea oferită de MT-09 (115 CP) și de Monster 821 (112 CP). Desigur, când va veni vorba de comparativele pe șosea nu doar puterea motorului va conta, ci și frânele, suspensia, electronicele, confortul și prețul de achiziție. Dar până atunci să vedem cu ce vine nou familia Street Triple 765. Motorul cu trei cilindri în linie este piesa de rezistență. Derivat de la modelul Daytona, vine cu 80 de componente noi. Într-o formă mai avansată, acesta ar putea fi motorul ce va echipa motocicletele Moto2 peste câțiva ani, după ce Honda și-a anunțat retragerea din clasa 600 cc. Așadar, noua unitate este deosebit de importantă. Printre noutățile cu care vine noua gamă Street Triple 765 se numără un nou display TFT, comenzi noi, suspensii îmbunătățite și un nou pachet de electronice. Triumph Street Triple RS Este versiunea de top a noii game. Motorul de trei cilindri dezvoltă, în versiunea RS, 121 cp și se diferențiază de celelalte modele prin suspensii de top și frâne capabile să oprească un superbike. Suspensii: furcă Showa complet ajustabilă și armortizor Ohlins STX40. Frâne: etrieri Brembo M50 cu 4 pistonașe pe față și discuri de 310 mm. Electronice: ride-by-wire, cinci moduri de mers (Road, Rain, Sport, Custom, track) – fiecare cu propriile setări pentru ABS, traction control și alimentare. Totodată, bascula a fost regândită. Alte elemente: quick-shifter, display TFT full color, comenzi noi, aspect diferit, faruri inspirate de la Speed Triple. Triumph Street Triple 765 R Este versiunea de mijloc, ce face legătura între Street Triple RS și Street Triple S. În această versiune, motorul dezvoltă 116 cp, etrierii Brembo M4.32 și un amortizor spate Showa. Electronicele sunt aceleași, dar lipsește modul Track. ABS-ul poate fi decuplat. Triumph Street Triple 765 S Este varianta de bază și vine cu 111 cp la 11,250 rpm, furcă Showa non-ajustabilă și etrieri Nissin cu 2 pistonașe. ABS-ul nu este decuplabil, nu are ambreiaj de tip slip & assist și nu vine cu noul display TFT. Are doar două moduri de mers: Road și Rain, iar accelerația ride-by-wire rămâne standard. Totodată, este singurul model pentru care avem un preț – 8.000 de lire în Marea Britanie. Triumph Street Triple RS – Galerie Foto Triumph Street Triple R Triumph Street Triple S Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  6. E cu 50 de kg mai ușor decât versiunea de serie. Sub 200 de kg cu rezervorul plin, fără telelever și gata de distracție. Nume de cod K199. Echipă: BMW Motorrad & Touratech. Au fost construite două unități: una în culorile Touratech, una în culorile BMW Motorsport. Este un fel de HP2 Enduro, dezvoltat pe platforma răcită cu lichid și e cel mai ușor R1200GS de generație nouă. Deși concept, este gata de acțiune. Urmărește clipul de mai jos. [embedded content] R1200GS Rambler are motorul împrumutat de la roadsterul R1200R și grupul de transmisie de la R1200GS. Touratech spune că a făcut asta pentru a obține un “răspuns mai direct al accelerației”. Totodată, suspenisa de tip telelever a fost înlocuită cu o furcă convențională. Toate aceste modificări, la care se adaugă o baterie mai ușoară și o evacuare din titan, au coborât masa motocicletei cu 50 de kg. Cadrul a fost ranforsat pentru a face față ieșirilor în off-road, în timp ce în subcadru a fost integrat un rezervor de aluminiu de 16,2 litri. Alături de un rezervor de plastic de 1,8 litri care găzduiește pompa de carburant, avem un volum de 18 litri. Janta față are acum doar un disc de frână, dar sistemul ABS a fost păstrat. Încă un film, mai jos: [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  7. articole

    Polaris tocmai a anunțat că Victory nu mai există. “Vom abandona de îndată brandul Victory Motorcycles și operațiunile ce au legătură cu acesta”. Din fericire, măsura nu afectează brandul Indian, deținut tot de Polaris. Polaris va continua să asigure piese de schimb pentru o perioadă de zece ani. Totodată, își va respecta obligațiile impuse de termenul de garanție al motocicletelor vândute recent. “A fost o decizie incredibil de grea pentru mine, pentru echipa mea și pentru board-ul de directori Polaris”, a declarat Scott Wine, Președintele și CEO-ul Polaris Indistries. “În ultimii 18 ani, nu doar am investit resurse, dar am pus și suflet în brandul Victory Motorcycles și suntem extrem de mândri de reușitele echipei”. N-a fost însă suficient pentru câștigarea unei cote de piață care să asigure profitul Victory. “Această decizie va crește profitabilitatea Polaris, dar și business-ul moto și va întări poziția noastră în industrie”, a mai adăugat oficialul Victory. Acesta mai spune că resursele vor fi direcționate către Indian Motorycle și către Slingshot (trike). Victory și-a deschis porțile în 1998. Primul model, un V92C Antares Red & Black se năștea pe 4 iulie. Victory urma să devină un competitor pentru gigantul Harley-Davidson. Rezultatele n-au fost, însă, la nivelul așteptărilor, iar achiziția brandului Indian Motorcycles a fost primul semn nu vrea să se bazeze pe Victory în businessul moto. Cu toate acestea, decizia a fost surpinzătoare pentru toată lumea, întrucât Victory a prezentat recent câteva concepte ce urmau să ia forma unor modele de serie. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  8. Clasa Adventure-Touring este preferata italienilor, iar BMW R1200GS a fost și anul trecut, cel mai vândut model în Italia. Nou-venita Africa Twin a confirmat așteptările și a ocupat poziția secundă, fiind singurul model ce pare să amenințe supremația BMW în clasa adventure. Tracer-ul a fost cea mai apreciată motocicletă Yamaha. O altă “surpriză” este Honda NC 750 X. Deși la noi n-au apărut mari pasiuni pentru acest model, italienii au fost seduși de spiritul practic al crossoverului Honda – NC 750 X este imediat în urma primelor trei clasate. Ducati, brandul național din Italia, ocupă locurile cinci și opt, cu Scrambler, respectiv Multistrada. 16YM CRF1000L Africa Twin Honda, lider absolut la scutere Când vine vorba de scutere, Honda conduce autoritar clasamentul. Modelele SH 150, SH 300 și SH 125 se vând, în peste 8.000 de unități fiecare. De asemenea, este de notat că piața italiană a crescut cu 13,3%. Până la apariția cifrelor pentru România, PeMotoare.ro va face o radiografie a piețelor moto majore din Europa: Italia, Germania, UK, Spania, Franța. Top 100 motociclete vândute în Italia – 2016 preluat de pe moto.it. Pos. Marca Modello Segmento Unità 1 BMW R 1200 GS Enduro 3.329 2 HONDA AFRICA TWIN Enduro 2.840 3 YAMAHA MT-09 TRACER Turismo 2.609 4 HONDA NC 750 X Enduro 2.355 5 DUCATI SCRAMBLER 800 Naked 2.264 6 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 2.071 7 YAMAHA MT-07 Naked 1.404 8 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 1.323 9 YAMAHA XSR 700 Naked 1.120 10 KAWASAKI Z 800 Naked 1.052 11 KAWASAKI VERSYS 650 Enduro 954 12 YAMAHA MT-09 Naked 920 13 KTM 125 DUKE Naked 907 14 HONDA CB 500 X Turismo 866 15 TRIUMPH STREET TWIN Naked 845 16 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 820 17 DUCATI HYPERMOTARD 939 / SP / HYPERSTRADA Supermotard 783 18 KTM 300 EXC Enduro 748 19 BENELLI BN 302 Naked 739 20 MOTO GUZZI V7 STONE Naked 734 21 BMW S 1000 XR Enduro 719 22 HARLEY-DAVIDSON XL1200X FORTY-EIGHT Custom 686 23 HONDA CB 500 F Naked 676 24 BMW R 1200 R Naked 669 25 BMW F 800 GS Enduro 637 26 YAMAHA MT-125 Naked 619 27 TRIUMPH TIGER 800 Enduro 599 28 TRIUMPH BONNEVILLE T120 Naked 573 29 DUCATI MONSTER 821 Naked 564 30 BMW F 700 GS Enduro 550 31 DUCATI SCRAMBLER 400 Naked 550 32 KTM 390 DUKE Naked 534 33 BMW R 1200 RT Turismo 529 34 YAMAHA XSR 900 Naked 524 35 KAWASAKI ER-6N Naked 521 36 SUZUKI DL 1000 V-STROM Enduro 514 37 HONDA CB 125F Naked 495 38 HONDA CB 650 F Naked 491 39 DUCATI MULTISTRADA 1200 ENDURO Enduro 485 40 YAMAHA XT 1200 Z Enduro 461 41 BMW R NINE T Naked 435 42 YAMAHA MT-03 ABS Naked 434 43 DUCATI XDIAVEL Custom 427 44 YAMAHA MT-10 Naked 418 45 KTM 350 EXC-F Enduro 416 46 SUZUKI SV 650 ABS Naked 414 47 BMW R 1200 RS Turismo 412 48 SUZUKI DL 650 XT V-STROM Enduro 410 49 BMW F 800 R Naked 388 50 KTM 250 EXC Enduro 385 51 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 382 52 TM RACING EN 125 Enduro 381 53 YAMAHA WR 125 X Supermotard 377 54 KAWASAKI VERSYS 1000 Enduro 373 55 HARLEY-DAVIDSON FLHXS STREET GLIDE SPECIAL Custom 362 56 YAMAHA TRACER 700 Turismo 357 57 DUCATI 1299 PANIGALE / 1299 PANIGALE S Sportive 340 58 HUSQVARNA TE 300 Enduro 336 59 YAMAHA YZF-R1 Sportive 330 60 ENFIELD BULLET 500 Turismo 329 61 KAWASAKI VULCAN S Custom 322 62 KTM 1290 SUPER ADVENTURE Enduro 314 63 YAMAHA XV950 Custom 311 64 KTM 250 EXC-F Enduro 309 65 DUCATI 959 PANIGALE Sportive 308 66 KAWASAKI Z300 Naked 307 67 HONDA CROSSRUNNER Turismo 306 68 BETA RR 2T 300 MONOPOSTO Enduro 294 69 KTM SUPER DUKE R 1290 Naked 289 70 KTM 690 SMC R Supermotard 284 71 BETA EVO 2T 300 Trial 283 72 KEEWAY RKW 125 Naked 280 73 HONDA CROSSTOURER Turismo 275 74 KTM 1190 ADVENTURE Enduro 273 75 FANTIC MOTOR CABALLERO 125 Enduro 264 76 MOTO GUZZI V9 BOBBER Naked 254 77 YAMAHA YZF-R125 Sportive 252 78 SUZUKI VAN VAN 200 Enduro 251 79 BMW S 1000 RR Sportive 244 80 KTM RC 125 Sportive 243 81 HONDA/MONTESA COTA 4RT Trial 239 82 TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 Naked 239 83 SUZUKI GSX-S 1000 Naked 236 84 HARLEY-DAVIDSON FLSS SOFTAIL SLIM S Custom 235 85 KAWASAKI NINJA ZX-10R Sportive 232 86 TRIUMPH STREET TRIPLE Naked 223 87 HUSQVARNA 701 SUPERMOTO Supermotard 210 88 KTM 125 EXC Enduro 208 89 KAWASAKI Z1000 SX Turismo 207 90 KEEWAY SUPERLIGHT 125 Custom 204 91 SUZUKI GSX-S 1000 F Turismo 201 92 YAMAHA YZF-R3 Sportive 201 93 HARLEY-DAVIDSON XL 1200CX SPORTSTER 1200 ROADSTER Custom 200 94 HARLEY-DAVIDSON FXDB103 DYNA STREET BOB Custom 199 95 DUCATI MONSTER 1200 R Naked 198 96 HUSQVARNA FE 350 Enduro 198 97 HONDA NC 750 S Naked 197 98 MOTO GUZZI V7 SPECIAL Naked 193 99 BMW S 1000 R Naked 192 100 MASH SEVENTY FIVE Naked 192 Top 100 scutere vândute în Italia – 2016 Pos. Marca Modello Unità 1 HONDA ITALIA SH 150 8.586 2 HONDA ITALIA SH 300 8.392 3 HONDA ITALIA SH 125 7.890 4 KYMCO AGILITY 125 R16 4.960 5 PIAGGIO BEVERLY 300 4.421 6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS 3.920 7 YAMAHA TMAX 500 3.870 8 PIAGGIO BEVERLY 350 3.236 9 YAMAHA XMAX 250 3.043 10 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER 2.876 11 KYMCO AGILITY 200I R16 2.529 12 KYMCO PEOPLE ONE 125I 2.400 13 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 125 2.240 14 HONDA INTEGRA 2.143 15 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS 2.073 16 YAMAHA XMAX 400 1.964 17 KYMCO DOWNTOWN 350I ABS 1.955 18 PEUGEOT TWEET 125 1.921 19 YAMAHA XENTER 150 1.797 20 PIAGGIO MEDLEY 125 1.752 21 PIAGGIO LIBERTY 150 ABS 1.657 22 PIAGGIO MEDLEY 150 1.650 23 KYMCO PEOPLE GTI 300 1.547 24 KYMCO X-TOWN 300I 1.388 25 HONDA SH MODE 125 1.346 26 YAMAHA TRICITY 125 1.245 27 BMW C 650 SPORT 1.142 28 APRILIA SCARABEO 100 4T 1.137 29 PEUGEOT TWEET 150 1.098 30 PIAGGIO VESPA PX 150 1.061 31 YAMAHA XENTER 125 1.059 32 KYMCO XCITING 400I 1.035 33 HONDA FORZA 300 1.018 34 KYMCO DOWNTOWN 300 976 35 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 150 844 36 YAMAHA NMAX 125 812 37 SYM SYMPHONY 125 795 38 SYM SYMPHONY 125 ST 788 39 LML NV 125 785 40 PIAGGIO BEVERLY 125 754 41 HONDA ITALIA PCX 125 681 42 YAMAHA X-CITY 250 671 43 KAWASAKI J300 654 44 PIAGGIO LIBERTY 125 3V 647 45 HONDA ITALIA VISION 110 645 46 SUZUKI ADDRESS 110 620 47 PIAGGIO VESPA SPRINT 125 598 48 PIAGGIO VESPA PX 125 581 49 KYMCO PEOPLE GTI 200 575 50 SYM SYMPHONY 200 ST 575 51 PIAGGIO MP3 300 LT 574 52 SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS 535 53 SUZUKI AN 650 BURGMAN 532 54 HONDA FORZA 125 ABS 499 55 YAMAHA XMAX 125 489 56 PIAGGIO MP3 300 YOURBAN 480 57 BMW C 650 GT 438 58 SYM CITYCOM S.300I 423 59 SYM SYMPHONY 150 410 60 KYMCO G-DINK 300I 399 61 LML STAR 200 397 62 YAMAHA D’ELIGHT 373 63 KYMCO LIKE 125 368 64 LONGJIA TREVIS 125 367 65 SYM HD2 200 364 66 KYMCO DINK 200 E3 352 67 KYMCO K-XCT 300I 352 68 SYM JOYRIDE 200 EVO 333 69 HONDA ITALIA PCX 150 310 70 KYMCO AGILITY 125 CARRY 290 71 SYM JOYMAX 300 MY12 285 72 SUZUKI UH 200 BURGMAN ABS 284 73 PIAGGIO LIBERTY 150 3V 281 74 LML NV 150 279 75 LML STAR DELUXE 150 269 76 YAMAHA TRICITY 155 234 77 KYMCO LIKE 200I 219 78 KYMCO DINK 125 E3 216 79 KEEWAY DIERRE 125 EFI 210 80 KEEWAY DIERRE 150 EFI 188 81 KAWASAKI J 125 182 82 KEEWAY CITY BLADE 125 179 83 KYMCO PEOPLE GTI 125 178 84 HONDA SW-T 400 171 85 LML STAR 4T LITE 169 86 PEUGEOT DJANGO 151 159 87 APRILIA SCARABEO 125 154 88 PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN 154 89 PEUGEOT DJANGO 125 145 90 SYM FIDDLE III 125 138 91 LML STAR 125 4T AUTOMATICA 136 92 PIAGGIO MP3 500 LT 132 93 SYM HD2 125 114 94 PIAGGIO VESPA GTS 125 SUPER 112 95 APRILIA SCARABEO 200 102 96 PEUGEOT METROPOLIS 102 97 KYMCO G-DINK 125I 101 98 BENELLI ZENZERO 350 100 99 PIAGGIO TYPHOON 125 100 100 PIAGGIO LIBERTY 125 RST 98 Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  9. Vrem să aflăm data și locul unde se va desfășura întrunirea/ festivalul / petrecerea voastră. Alcătuim împreună calendarul întrunirilor moto pentru 2017. Peste 25.000 de motocicliști au consultat, anul trecut, calendarul întrunirilor moto de pe site-ul PeMotoare.ro – o rubrică ce a devenit deja tradiționașă. Deși suntem abia la începutul anului 2017, știm că multe planuri sunt deja făcute. Câteva cluburi ne-au trimis deja, datele dar, pentru a publica o listă cât mai vastă, așteptăm coordonatele fiecăruia. Îi rugăm pe reprezentanții cluburilor să trimită data și locul evenimentului pe cristian.predoi@pemotoare.ro. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  10. Desigur, e greu de presupus c-o să ia singură un viraj de 90 de grade. Dar atunci când stă pe loc, n-are nevoie nici de cric. Iar dacă-i faci un semn, te urmează ca un cățel. Akita Inu, să zicem, ca să fie tot japonez. Sună puțin confuz? Urmărește filmul de mai jos, ca s-o vezi la treabă. [embedded content] Conceptul a fost prezentat la CES Las Vegas și poartă numele Moto Riding Assist technology. Pentru a reduce masele, Honda anunță că sistemul nu se bazează pe giroscoape și că profine de la conceptul Uni-Cub. Pentru cei nefamiliarizați, Unicub este un fel de scaun cu care te poți plimba prin clădirea ta de birouri. Un sistem similar a fost prezentat acum câteva luni de BMW și poartă numele Vision Next 100. Nemții afirmă că e atât de sigură, încât nici cască nu va mai fi nevoie să poți când te dai cu ea, ci doar o pereche de ochelari Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  11. Pilotul slovac Ivan Jakes a avut parte de o zi extrem de grea la Dakar. A fost lovit de fulger în timpul unei furturi și, cu toate că-l durea brațul foarte tare, a tras de accelerație și a terminat proba pe poziția 15. Întâmplarea a avut loc cu 300 de km înainte de finiș, în zona Salar Centenario. Slovacul a simțit lovitura, ce a fost urmată de o durere puternică a brațului stâng, dar a continuat cursa. Medicii spun că motocicleta i-a salvat viața, nepermițându-i pilotului să fie doar un conductor electric către sol. Seara a fost dus la spital și, cu toate că s-a simțit rău, medicii l-au lăsat să cocureze în etapa următoare. “Ivan Jakes este în cursă la acest moment. Aseară s-a simțit foarte rău, a avut dureri de cap, nu putea bea apă. A adormit târziu, iar după trei ore s-a trezit și se simțea rău”, scrie pe pagina sa de Facebook. Etapa a patra continuă la altitudini de 3,500 m, înălțimi la care piloții vor rămâne pentru următoarele șase zile. Această etapă va marca intrarea în Bolivia. Mani Gyenes se află pe locul 22 în clasamentul generală după a treia etapă. ”Ziua a 3-a a fost una foarte lungă am avut 512 km de probă specială (în această distanță este inclusă și secțiunea neutralizată). Primii 78 de km au fost într-o porțiune foarte grea, era și foarte cald. Am plecat cu rezervoarele pline și din cauza aceasta mi-a fost greu să iau virajele în nisipul adânc. Însă așa a trebuit să pornim toți, deoarce traseul de astăzi a fost foarte lung. După km 78 am avut un traseu foarte rapid și mi-a plăcut mult. Iar pe la km 450 a plouat cu gheață, a fost foarte greu. Am încercat să nu cad, era totul alb pe jos parcă era zăpadă, și chiar în fața mea a alunecat un alt concurent. După aceea am mers doar în treapta a doua și a treia ca să ieșim din zona cu gheață. Apoi până la finiș am avut parte doar de ploaie.” La vârful clasamentului a urcat Barreda (Honda). Acesta este urmat de Sunderland (KTM) și Renet (Husqvarna). Toby Price, unul dintre favoriți, a făcut o greșeală în prima secțiune și acum se află pe poziția 9. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  12. După primele două etape din Dakar 2017, Mani Gyenes ocupă locul 29 în clasamentul general. Australianul Toby Price (KTM) a trecut la conducerea competiției și este urmat de Goncalves (Honda) și de Sunderland (KTM). Mani Gyenes a terminat prima probă specială cu cel de-al 33-lea timp. ”Am alunecat foarte tare pe această primă specială. Majoritatea celor din față au pus pneuri de motocros și au avut o aderență mult mai bună. Din păcate, noi avem doar penuri pentru deșert și în noroiul de aici este foarte dificil să rulezi cu ele. Dakar-ul este lung și îmi doresc să ajung cu bine la Buneos Aires, pe 14 ianuarie”, a declarat Mani după prima etapă. Apoi, în cea de-a doua etapă, Resistencia – San Miguel de Tucuman, Mani a socs al 28-lea timp – 22h55min30sec, iar după 2 din cele 12 probe ale Dakar 2017 ocupă locul 29 la general. Urmează etapa 3, San Miguel de Tucuman – San Salvador de Jujuy, 780 de km din care 364 km de probă specială. Mani va lua startul pe probă la ora României 12:35 (ora locală 07.35). Etapa de astăzi include și prima incursiune în munți, într-o zonă neutralizată a probei speciale se va ajunge la aproape 5.000 de metri altitudine, iar sosirea din probă este la aproximativ 4.000 de metri altitudine. Prima etapă de Dakar n-a fost strălucită nici pentru favoritul Toby Price, care a terminat pe 17. Australianul a revenit, însă, spectaculos, în etapa 2 și a preluat conducerea raliului. Acum se află cu trei minute în fața lui portughezului Goncalves (Honda). Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. Julien Dupont, legenda francezilor în trial, s-a dat în miez de noapte pe magistrala de metrou Laminorul-Străuilești, aflată în construcție. Momentul culminant a fost săritura peste un gol de 8 metri lungime, cu atât mai dificilă din cauza perimetrului limitat care nu-i permitea să-și ia avânt. După ce s-a dat cu motorul în favelas din Brazilia, pe un roller coaster din Montaña Rusa, dar și la Castelul Bran, Julien Dupont a revenit în România pentru un proiect unic în cariera sa. Nebun în toată regula, Julien “Julz” Dupont este un adevărat one-man-show pe motor care te surprinde la fiecare mișcare. Julien aplică filozofia parkour-ului în trial freestyle și spune că nu există niciun obstacol – fizic sau mental – care nu poate fi depășit de pe motocicleta sa. Asta ne-a demonstrat și pe șantierul unde se lucra la construirea Magistralei 4 – Laminorul – Străulești – a metroului bucureștean, care urmează să se deschidă în primul trimestru al acestui an. Timp de căteva ore, zona în construcție a devenit “terenul său de joaca”. Periplul motociclistului a început chiar la intrarea în șantier. Utilajul „Sfânta Varvara“, care sapă noua magistrală de metrou din Bucureștii Noi, forează, toarnă şi montează un tunel de 500 de metri în 30 de zile, trona impunător asupra locului. Provocările unui astfel de loc erau multiple, iar în scurt timp, riderul a găsit întrebuințare plăcilor din beton, mașinăriilor cu roți mari, motostivuitoarelor sau țevilor din metal efectuând sărituri, mergând pe o roată sau folosindu-le ca rampă de lansare pentru diverse trick-uri, specifice trial freestyle-ului. Intrarea în stația de metrou a făcut-o pe șapa scărilor rulante, care avea o înclinație de 45 de grade, numai bună pentru câteva stop-uri pe roata din față și derapaje controlate la final. Peretele a fost și el întrebuințat drept wall ride, urcând cu motocicleta la aproape 2 metri de sol. Punctul culminant a venit odată cu săritura peste un gol de 8 metri lungime, cu atât mai dificilă datorită perimetrului limitat care nu-i permitea să-și ia avânt. Tunelul de metrou lung de 2,1 km în care șinele nu erau încă montate a fost preferatul lui Julien, încercând să ajungă cât mai sus în cercul cu un diametru de 6 metri. „Este pentru prima oară când mă dau pe un șantier de metrou în construcție. Nu mă așteptam să găsesc atât de multe obstacole perfecte pentru trial freestyle și mă bucur că am putut folosi destul de multe. Cea mai dificilă a fost săritura peste golul lung de 8 metri. Și mai înspăimântător a fost faptul că dedesubt era linia de metrou, la aproximativ 6 metri mai jos”, spune Julien. În fiecare an, Julien îți alege cele mai non-conformiste locații pentru realizarea proiectului său „Ride the World”, până în acest moment, ajungând în peste 60 de astfel de locuri. Credit foto: Mihai Stetcu / Red Bull Content Pool Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  14. Vine anul cu festivalul. Iubim2Roți, cel mai puternic festival moto din București va avea loc pe 26-28 mai în Club Quantic. Festivalul este organizat de Free Riders și a ajuns deja la ediția cu nr. 5. Prima ediție a avut loc în Piața Constituției apoi, timp de doi ani, băieții s-au mutat la Romexpo. Anul trecut petrecerea a avut loc în Club Quantic și se pare că tot acolo va rămâne pentru mai mult timp. Mai multe informații n-avem, dar un lucru e cert: e prima dată pe care-o notăm în calendarul din 2017. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  15. Motocicleta de uzină KTM 450 Rally este, din nou, favorită. Cu Marc Coma retras de pe lista competitorilor, toate privirile sunt îndreptate către Toby Price. Vor fi 12 etape și 9,000 de km prin Paraguay, Bolivia și Argentina. Dar să revenim la motocicletă. Mai jos, o mega-galerie cu regina Dakarului. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro