Mergi la conţinut

pemotoare.ro

Membri
  • Conţinut

    1.253
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    7
  • Online

    1d 1h 8m 33s

pemotoare.ro last won the day on 25 Februarie 2018

pemotoare.ro had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    www.pemotoare.ro

Vizitatori recenţi

5.482 vizualizări profil
  1. Moto Hub devine dealer oficial BMW Motorrad

    După doi ani ca service autorizat BMW Motorrad și o investiție de aproape jumătate de milion de euro, Moto Hub devine al patrulea centru complet al mărcii din România. Astfel, noul Moto Hub BMW Motorrad, va vinde motociclete și echipamente BMW și, sub conceptul “One Stop Shop” va oferi servicii moto precum tururi, inchirieri, service, piese originale, echipamente si accesorii. “Transformarea într-un centru complet integrat BMW Motorrad nu înseamnă doar o extindere a gamei de servicii, dar şi un efort permanent de a creşte calitatea serviciilor noastre, aceasta urmând să definească noua direcție MOTO-HUB. Nu am investit doar într-un showroom nou, ci şi în cele mai noi echipamente de service. Amintim aici de un stand special BMW pentru reparații motociclete BMW și echipament dedicat pentru diagnoză”, explică Daniel Pintilie, General Manager MOTO-HUB BMW Motorrad. Gama de servicii oferite de MOTO-HUB BMW Motorrad • Primul și singurul magazin online pentru echipamente și accesorii moto, din toată rețeaua de dealeri BMW Motorrad, din România. – Rent a Ride – acces online la o platformă internațională BMW Motorrad unde clienţii din întreaga lume îşi pot organiza singuri turul, închiriind motociclete direct de la MOTO-HUB, în condiții de maximă siguranţă şi la standardele internaţionale BMW. • BMW Motorrad Easy Ride – facem posibilă achiziția motocicletelor în rate și leasing, în cele mai avantajoase condiții, atât pentru persoane fizice cât și juridice, la standarde similare cu cele ale pieţei de automobile. • Acces la preţuri preferenţiale pentru cele mai bune cursuri de siguranță rutieră și de dezvoltare a abilităților de pilotaj în off-road, pe șosea ori pe circuit, prin rețeaua proprie de colaboratori și instructori autorizați BMW Motorrad. • Workshopuri speciale pentru sporirea abilităților de pilotaj chiar în centrele dedicate Enduropark Andalusia și Enduro Park Hechlingen • Tururi interne si internaționale – singurul dealer BMW Motorrad din România care oferă servicii complete (planificare, organizare și ghid) și are în portofoliu o ofertă de tururi diversificată şi unică prin abordare. Astfel, avem trei evenimente în pregătire: un tur în Maroc, unul in Grecia și altul, mai spectaculos, în Columbia. • Dealer Klim & Wunderlich – echipamente tehnice premium și accesorii, direct de la producători consacrați pe plan mondial, cum sunt KLIM și Wunderlich, toate la preţuri competitive. În 4 luni, MOTO-HUB BMW Motorrad se va muta într-un sediu nou, la standarde internaționale, definit de un design modern, în stil lounge. Suprafața totală a noii investiţii este de 700m2, în zona de Nord a orașului. Pe lângă partea de service cu o suprafață de 250m2 (4 rampe complet echipate) vom avea un showroom generos de 450m2 care include o sală de cursuri şi întâlniri alături de o zonă de relaxare. Până atunci, MOTO-HUB BMW Motorrad va opera in continuare la adresa din Blv. Expozitiei 22-30, Poarta C, Romexpo. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  2. Rabla Moto, situație incertă pentru 2021

    Deși a fost anunțată o creștere a voucherelor pentru mașini, motocicletele par să fi fost uitate în Rabla 2021. Programul ar urma să fie lansat după jumătatea lunii aprilie, iar primele declarații făcute de ministrul mediului nu includ nicio mentiune despre motociclete. Marti, ministrul mediului Tanczos Barna, a anuntat creșterea primei de casare și a eco-bonusurilor oferite românilor care-și cumpără mașini prin programul Rabla. Totodată, a anunțat dublarea bugetului pentru Rabla Plus, dedicat mașinilor electrice. Dacă anul trecut motocicletele primeau jumătate din tichetul auto, anul acesta nici măcar nu sunt menționate. Totul apare în contextul în care mai mulți dealeri moto, înscriși de anul trecut în programul Rabla, au deja clienți care au rezervat scutere și motociclete în așteptarea programului pentru 2021. “Sperăm că în curând o să avem vesti bune și pentru secțiunea moto a programului. Lipsa unor modificări pentru secțiunea de moto ar pune o piatra de moară de gâtul programului RABLA MOTO, ceea ce foarte probabil îl va omorî. Nu este deloc melodramatic dar trebuie să fim realiști și să acceptăm că tichetele rabla pentru persoane fizice se tranzacționează, iar beneficiul real pentru achiziția unei motociclete este mult mai mic decât efortul de te înscrie în program. Un tichet rabla se tranzacționează acum la 2.300 lei ceea ce face ca beneficiul real pentru achiziția unei mașini să fie de peste 6.000 lei în timp ce beneficiul real pentru un scuter/motocicletă este la 1.000lei”, transmite Asociatia MotoAdn, care a făcut un lobby intens pentru Rabla Moto 2020 și datorită căreia, în mare parte, au fost acceptate motocicletele în programul de anul trecut. Chiar dacă a debutat greoi, din cauza deficiențelor din sistem, programul Rabla Moto începuse să crească și era pe cale să devină un succes. La finalul anului 2020, în sistem erau înscrise aproape toate brandurile moto și de scutere de pe piață, reprezentate de aproximativ 20 de dealeri. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  3. Am lansat Pe Motoare Riding School – o serie de cursuri intensive de perfecționare moto, care te vor ajuta să controlezi mai bine motocicleta, indiferent de nivelul la care te afli. Cursurile se împart în două categorii – Stradă și Adventure – și vin în pachete de una sau două zile. Cursul de două zile are inclus în pachet cazarea în cameră single. Noțiunile pe care le vom aprofunda variază în funcție de categoria cursului și de nivelul de experiență, dar se referă mai ales la controlul motocicletei (ambreiaj, accelerație), pozitie, abordarea virajelor si tehnici specifice situatiilor întâlnite în trafic sau în off-road. Grupele sunt compuse din maximum șase cursanți și sunt formate în funcție de regiune și de nivelul de experiență. Astfel, vom avea mai multe grupe în toată țara, iar calendarul se stabilește pe măsură ce avem grupe formate. Înscrierile se fac prin formularul de pe pagina dedicată Pe Motoare Riding School. Traineri Bogdan Buleandră, jurnalist moto, pilot de curse, instructor moto, mecanic. Este pasionat de mersul pe două roți din copilărie și, de-a lungul timpului, și-a perfecționat tehnica până a devenit unul dintre cei mai rapizi și experimentați motocicliști din țară. Cristian Predoi, jurnalist moto, pasionat de călătorii și aventură. După ce a mers cu motocicleta în destinații precum Patagonia, Pamir, Siberia (Drumul Oaselor), te va învăța nu doar cum să controlezi motocicleta, ci și cum să te pregătești pentru o aventură. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  4. Top Motociclete – Calitate/Preț

    Nu-s cele mai puternice, nu sunt cele mai frumoase, nu-s pline de electronică, dar au fix ce trebuie ca să fie niște motociclete de succes: un raport bun calitate/preț. Un material realizat alături de Est Bike Adventure. Am ajuns la Constanța într-o dimineață de februarie. Era o zi caldă pentru cum ar trebui să fie februarie, de obicei, dar nu ne mai surprinde faptul că-n ultima vreme lucrurile sunt cu susul în jos. În curtea interioară a celor de la Est Bike Adventure, două CRF300L, model 2021, abia scoase din cutie. Se vede că vine primăvara, îmi zic și intru în showroom-ul plin, cu rucsacul de scule în spate. Ce-a urmat, vedeți în episodul de mai jos, primul dintr-o miniserie alături de Est Bike Adventure. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  5. Suntem în pauza dintre sezoane și-a venit momentul să vorbim despre echipamentele noastre din 2020. Le-am purtat tot anul, în condiții diferite, de la zile călduroase de vară la ture pe vreme rece, călătorii lungi sau naveta prin oraș. În acest episod vă povestim ce-am învățat despre ele după un an de folosire. Iată lista: Klim Krios Pro și Kodiak de la BMW Motorrad MotoHub Este primul Klim la PeMotoare. Dar cel mai probabil nu e și ultimul, pentru că e genul de costum care te scapă de multe griji. În primul rând, nu te mai oprești când vezi norii de ploaie – are Gore-Tex Pro și nu trece nicio picătură de apă. Apoi, ești blindat cu foarte multe protecții, inclusiv la piept, iar materialul pare foarte rezistent la abraziune. În plus, Klim spune că oferă garanție pe viață și în unele cazuri, ți-l repară dacă ai făcut accident. Pando Moto Jeans (modelele Mark Kev și Karl Navy) și căștile Premier de la Motogolan Sunt niște produse cu care am făcut cunoștință anul acesta. Pando Moto este un brand din Lituania care produce pantaloni moto, iar noi am avut pe mână (sau pe picior, mai bine zis), modelele Mark Kev și Karl Navy – destul de diferite. Mark Kev e un pantalon mai casual, cu protecții soft, potrivit pentru cruisere și modele retro, în timp ce Karl Navy e mai sport. Căștile Premier vin din Italia, iar noi am optat pentru colecția retro, deși cei de la Premier construiesc căști pentru orice fel de motocicletă. Casca Shoei GT-Air 2, Geaca de vară Rev’it!, Ghete Rev’it! de la MotorTeam Shoei GT-Air 2 este o cască sport-touring foarte versatilă și este, de asemenea, o premieră. Până acum, din cauza formei interioare, niciunul dintre membrii echipei PeMotoare nu putea purta Shoei. Dar se pare că modelele noi sunt alfel construite, lucru care n-a putut decât să ne bucure, mai ales că GT-Air 2 este o cască foarte reușite. Ce-am învățat după ce-am purtat timp de un an aceste echipamente, în filmul de mai jos. [embedded content] Filmul poate fi vizionat aici sau direct pe canalul nostru de YouTubeSursa
  6. Suntem în pauza dintre sezoane și-a venit momentul să vorbim despre echipamentele noastre din 2020. Le-am purtat tot anul, în condiții diferite, de la zile călduroase de vară la ture pe vreme rece, călătorii lungi sau naveta prin oraș. În acest episod vă povestim ce-am învățat despre ele după un an de folosire. Iată lista: Klim Krios Pro și Kodiak de la BMW Motorrad MotoHub Este primul Klim la PeMotoare. Dar cel mai probabil nu e și ultimul, pentru că e genul de costum care te scapă de multe griji. În primul rând, nu te mai oprești când vezi norii de ploaie – are Gore-Tex Pro și nu trece nicio picătură de apă. Apoi, ești blindat cu foarte multe protecții, inclusiv la piept, iar materialul pare foarte rezistent la abraziune. În plus, Klim spune că oferă garanție pe viață și în unele cazuri, ți-l repară dacă ai făcut accident. Pando Moto Jeans (modelele Mark Kev și Karl Navy) și căștile Premier de la Motogolan Sunt niște produse cu care am făcut cunoștință anul acesta. Pando Moto este un brand din Lituania care produce pantaloni moto, iar noi am avut pe mână (sau pe picior, mai bine zis), modelele Mark Kev și Karl Navy – destul de diferite. Mark Kev e un pantalon mai casual, cu protecții soft, potrivit pentru cruisere și modele retro, în timp ce Karl Navy e mai sport. Căștile Premier vin din Italia, iar noi am optat pentru colecția retro, deși cei de la Premier construiesc căști pentru orice fel de motocicletă. Casca Shoei GT-Air 2, Geaca de vară Rev’it!, Ghete Rev’it! de la MotorTeam Shoei GT-Air 2 este o cască sport-touring foarte versatilă și este, de asemenea, o premieră. Până acum, din cauza formei interioare, niciunul dintre membrii echipei PeMotoare nu putea purta Shoei. Dar se pare că modelele noi sunt alfel construite, lucru care n-a putut decât să ne bucure, mai ales că GT-Air 2 este o cască foarte reușite. Ce-am învățat după ce-am purtat timp de un an aceste echipamente, în filmul de mai jos. [embedded content] Filmul poate fi vizionat aici sau direct pe canalul nostru de YouTube Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  7. articole Features – Pe Motoare

    Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/r68963pemo/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2159 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"??????>Features – Pe Motoarehttps://pemotoare.ro Revistă moto online. Motociclism, aventură, călătorii.Mon, 13 Jul 2020 10:56:28 +0000ro-RO hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.4Cum să cureți roțile motocicletei: detergent vase vs. detergent auto vs. soluție specialăhttps://pemotoare.ro/cum-sa-cureti-rotile-motocicletei-detergent-vase-vs-detergent-auto-vs-solutie-speciala/ https://pemotoare.ro/cum-sa-cureti-rotile-motocicletei-detergent-vase-vs-detergent-auto-vs-solutie-speciala/#respondTue, 31 Mar 2020 11:04:00 +0000https://pemotoare.ro/?p=31325https://pemotoare.ro/cum-sa-cureti-rotile-motocicletei-detergent-vase-vs-detergent-auto-vs-solutie-speciala/feed/0Noul Piaggio Medley 125 – Prim Contact | Test Anduranțăhttps://pemotoare.ro/noul-piaggio-medley-125-prim-contact-test-anduranta/ https://pemotoare.ro/noul-piaggio-medley-125-prim-contact-test-anduranta/#respondFri, 20 Mar 2020 07:33:26 +0000https://pemotoare.ro/?p=31281https://pemotoare.ro/noul-piaggio-medley-125-prim-contact-test-anduranta/feed/02020 Honda Africa Twin – Test Anduranță: Unboxingulhttps://pemotoare.ro/2020-honda-africa-twin-test-anduranta-unboxingul/ https://pemotoare.ro/2020-honda-africa-twin-test-anduranta-unboxingul/#respondWed, 18 Mar 2020 18:39:41 +0000https://pemotoare.ro/?p=31277https://pemotoare.ro/2020-honda-africa-twin-test-anduranta-unboxingul/feed/0BMW R1250GS Adventure în Patagonia. O călătorie spre Capătul Lumiihttps://pemotoare.ro/bmw-r1250gs-adventure-in-patagonia-o-calatorie-spre-capatul-lumii/ https://pemotoare.ro/bmw-r1250gs-adventure-in-patagonia-o-calatorie-spre-capatul-lumii/#respondThu, 20 Feb 2020 19:57:05 +0000https://pemotoare.ro/?p=31216https://pemotoare.ro/bmw-r1250gs-adventure-in-patagonia-o-calatorie-spre-capatul-lumii/feed/0Eterna întrebare “ce motor să-mi iau” – cum afli răspunsulhttps://pemotoare.ro/eterna-intrebare-ce-motor-sa-mi-iau-cum-afli-raspunsul/ https://pemotoare.ro/eterna-intrebare-ce-motor-sa-mi-iau-cum-afli-raspunsul/#commentsTue, 11 Feb 2020 06:54:01 +0000https://pemotoare.ro/?p=31166https://pemotoare.ro/eterna-intrebare-ce-motor-sa-mi-iau-cum-afli-raspunsul/feed/6Asfalt și praf Pe Carretera Austral | Go South – The Patagonia Ride 7https://pemotoare.ro/asfalt-si-praf-pe-carretera-austral-go-south-the-patagonia-ride-7/ https://pemotoare.ro/asfalt-si-praf-pe-carretera-austral-go-south-the-patagonia-ride-7/#respondMon, 10 Feb 2020 06:42:05 +0000https://pemotoare.ro/?p=31160https://pemotoare.ro/asfalt-si-praf-pe-carretera-austral-go-south-the-patagonia-ride-7/feed/0Carretera Austral – Prima zi pe cel mai frumos drum | Go South – The Patagonia Ride 6https://pemotoare.ro/carretera-austral-prima-zi-pe-cel-mai-frumos-drum-go-south-the-patagonia-ride-6/ https://pemotoare.ro/carretera-austral-prima-zi-pe-cel-mai-frumos-drum-go-south-the-patagonia-ride-6/#respondSat, 08 Feb 2020 09:48:16 +0000https://pemotoare.ro/?p=31155https://pemotoare.ro/carretera-austral-prima-zi-pe-cel-mai-frumos-drum-go-south-the-patagonia-ride-6/feed/0O noapte-n Pădurea Uriașilor | Go South – The Patagonia Ride 5https://pemotoare.ro/o-noapte-n-padurea-uriasilor-go-south-the-patagonia-ride-5/ https://pemotoare.ro/o-noapte-n-padurea-uriasilor-go-south-the-patagonia-ride-5/#respondWed, 05 Feb 2020 08:55:03 +0000https://pemotoare.ro/?p=31136https://pemotoare.ro/o-noapte-n-padurea-uriasilor-go-south-the-patagonia-ride-5/feed/0Bariloche și cele Șapte Lacuri. Cel mai frumos apus | Go South – The Patagonia Ride 4https://pemotoare.ro/bariloche-si-cele-sapte-lacuri-cel-mai-frumos-apus-go-south-the-patagonia-ride-4/ https://pemotoare.ro/bariloche-si-cele-sapte-lacuri-cel-mai-frumos-apus-go-south-the-patagonia-ride-4/#respondWed, 29 Jan 2020 00:15:13 +0000https://pemotoare.ro/?p=31115https://pemotoare.ro/bariloche-si-cele-sapte-lacuri-cel-mai-frumos-apus-go-south-the-patagonia-ride-4/feed/0Peripeții în Araucania – Țara Vulcanilor | Go South – The Patagonia Ride 3https://pemotoare.ro/peripetii-in-araucania-tara-vulcanilor-go-south-the-patagonia-ride-3/ https://pemotoare.ro/peripetii-in-araucania-tara-vulcanilor-go-south-the-patagonia-ride-3/#respondMon, 13 Jan 2020 12:11:30 +0000https://pemotoare.ro/?p=31100https://pemotoare.ro/peripetii-in-araucania-tara-vulcanilor-go-south-the-patagonia-ride-3/feed/0Sursa
  8. Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/r68963pemo/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2159 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"??????>Teste – Pe Motoarehttps://pemotoare.ro Revistă moto online. Motociclism, aventură, călătorii.Wed, 18 Nov 2020 15:16:34 +0000ro-RO hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.4BMW F900R vs. BMW F900XR. Test Anduranță. Final de sezonhttps://pemotoare.ro/bmw-f900r-vs-bmw-f900xr-test-anduranta-final-de-sezon/ https://pemotoare.ro/bmw-f900r-vs-bmw-f900xr-test-anduranta-final-de-sezon/#respondWed, 18 Nov 2020 15:16:32 +0000https://pemotoare.ro/?p=31656https://pemotoare.ro/bmw-f900r-vs-bmw-f900xr-test-anduranta-final-de-sezon/feed/0Honda CRF1100L Africa Twin vs. Triumph Tiger 900 | Test Comparativhttps://pemotoare.ro/honda-crf1100l-africa-twin-vs-triumph-tiger-900-test-comparativ/ https://pemotoare.ro/honda-crf1100l-africa-twin-vs-triumph-tiger-900-test-comparativ/#respondFri, 02 Oct 2020 14:45:21 +0000https://pemotoare.ro/?p=31614https://pemotoare.ro/honda-crf1100l-africa-twin-vs-triumph-tiger-900-test-comparativ/feed/0Aprilia Tuono V4 vs. RSV4 RR. Test pe Circuithttps://pemotoare.ro/aprilia-tuono-v4-vs-rsv4-rr-test-pe-circuit/ https://pemotoare.ro/aprilia-tuono-v4-vs-rsv4-rr-test-pe-circuit/#respondFri, 25 Sep 2020 14:00:00 +0000https://pemotoare.ro/?p=31607https://pemotoare.ro/aprilia-tuono-v4-vs-rsv4-rr-test-pe-circuit/feed/02020 Yamaha Tracer 700 – Testhttps://pemotoare.ro/2020-yamaha-tracer-700-test/ https://pemotoare.ro/2020-yamaha-tracer-700-test/#respondWed, 16 Sep 2020 07:42:05 +0000https://pemotoare.ro/?p=31586https://pemotoare.ro/2020-yamaha-tracer-700-test/feed/0Piaggio Medley 125. Spațiu pentru bagaje, costuri de întreținerehttps://pemotoare.ro/piaggio-medley-125-spatiu-bagaje-costuri-de-intretinere/ https://pemotoare.ro/piaggio-medley-125-spatiu-bagaje-costuri-de-intretinere/#respondMon, 14 Sep 2020 09:16:54 +0000https://pemotoare.ro/?p=31580https://pemotoare.ro/piaggio-medley-125-spatiu-bagaje-costuri-de-intretinere/feed/0Honda Forza 300. Test: Cel mai elegant maxi-scuterhttps://pemotoare.ro/honda-forza-300-test-cel-mai-elegant-maxi-scuter/ https://pemotoare.ro/honda-forza-300-test-cel-mai-elegant-maxi-scuter/#respondWed, 02 Sep 2020 06:57:52 +0000https://pemotoare.ro/?p=31567https://pemotoare.ro/honda-forza-300-test-cel-mai-elegant-maxi-scuter/feed/0Zile de vară cu BMW F900XR. Test Anduranță – Ep 6https://pemotoare.ro/zile-de-vara-cu-bmw-f900xr-test-anduranta-ep-6/ https://pemotoare.ro/zile-de-vara-cu-bmw-f900xr-test-anduranta-ep-6/#respondSat, 22 Aug 2020 07:22:57 +0000https://pemotoare.ro/?p=31537https://pemotoare.ro/zile-de-vara-cu-bmw-f900xr-test-anduranta-ep-6/feed/0KTM 690 SMC R – 2020 | Supermoto Test: mai rafinat, mega-distractivhttps://pemotoare.ro/ktm-690-smc-r-2020-supermoto-test-mai-rafinat-mega-distractiv/ https://pemotoare.ro/ktm-690-smc-r-2020-supermoto-test-mai-rafinat-mega-distractiv/#respondFri, 21 Aug 2020 15:46:11 +0000https://pemotoare.ro/?p=31549https://pemotoare.ro/ktm-690-smc-r-2020-supermoto-test-mai-rafinat-mega-distractiv/feed/0Triumph Tiger 900 Rally Pro – Test. Off-Road și Stradăhttps://pemotoare.ro/triumph-tiger-900-rally-pro-test-off-road-si-strada/ https://pemotoare.ro/triumph-tiger-900-rally-pro-test-off-road-si-strada/#commentsSun, 09 Aug 2020 10:50:01 +0000https://pemotoare.ro/?p=31540https://pemotoare.ro/triumph-tiger-900-rally-pro-test-off-road-si-strada/feed/1Honda CB500F. Test: o săptămână prin orașhttps://pemotoare.ro/honda-cb500f-test-o-saptamana-prin-oras/ https://pemotoare.ro/honda-cb500f-test-o-saptamana-prin-oras/#commentsFri, 07 Aug 2020 09:19:09 +0000https://pemotoare.ro/?p=31528https://pemotoare.ro/honda-cb500f-test-o-saptamana-prin-oras/feed/1Sursa
  9. motorsport Sport – Pe Motoare

    Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/r68963pemo/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2159 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"??????>Sport – Pe Motoarehttps://pemotoare.ro Revistă moto online. Motociclism, aventură, călătorii.Sun, 23 Apr 2017 10:38:02 +0000ro-RO hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.4MotoGP etapa a treia – Austin (Texas), pe Circuit of the Americashttps://pemotoare.ro/motogp-etapa-a-treia-austin-texas-pe-circuit-of-the-americas/ https://pemotoare.ro/motogp-etapa-a-treia-austin-texas-pe-circuit-of-the-americas/#respondSun, 23 Apr 2017 10:37:43 +0000https://pemotoare.ro/?p=27393https://pemotoare.ro/motogp-etapa-a-treia-austin-texas-pe-circuit-of-the-americas/feed/0Etape de Național și European de viteză pe 21-23 aprilie, la Adâncatahttps://pemotoare.ro/etape-de-national-si-european-de-viteza-pe-21-23-aprilie-la-adancata/ https://pemotoare.ro/etape-de-national-si-european-de-viteza-pe-21-23-aprilie-la-adancata/#respondTue, 18 Apr 2017 06:53:02 +0000https://pemotoare.ro/?p=27330https://pemotoare.ro/etape-de-national-si-european-de-viteza-pe-21-23-aprilie-la-adancata/feed/0Viñales caută consolidarea avansului în Americihttps://pemotoare.ro/vinales-cauta-consolidarea-avansului-in-americi/ https://pemotoare.ro/vinales-cauta-consolidarea-avansului-in-americi/#respondFri, 07 Apr 2017 13:49:43 +0000https://pemotoare.ro/?p=27296https://pemotoare.ro/vinales-cauta-consolidarea-avansului-in-americi/feed/02017 Suzuki GSX-RR MotoGP – Galerie Fotohttps://pemotoare.ro/2017-suzuki-gsx-rr-motogp-galerie-foto/ https://pemotoare.ro/2017-suzuki-gsx-rr-motogp-galerie-foto/#respondMon, 30 Jan 2017 07:14:25 +0000https://pemotoare.ro/?p=26890https://pemotoare.ro/2017-suzuki-gsx-rr-motogp-galerie-foto/feed/0Calendarul MotoGP 2017 a fost publicathttps://pemotoare.ro/calendarul-motogp-2017-a-fost-publicat/ https://pemotoare.ro/calendarul-motogp-2017-a-fost-publicat/#respondTue, 24 Jan 2017 12:22:45 +0000https://pemotoare.ro/?p=26826https://pemotoare.ro/calendarul-motogp-2017-a-fost-publicat/feed/0Marc Marquez a făcut spectacol pe pârtia de ski cu motocicleta de GP – Video Complethttps://pemotoare.ro/marc-marquez-a-facut-spectacol-pe-partia-de-ski-cu-motocicleta-de-gp-video-complet/ https://pemotoare.ro/marc-marquez-a-facut-spectacol-pe-partia-de-ski-cu-motocicleta-de-gp-video-complet/#respondFri, 20 Jan 2017 06:39:24 +0000https://pemotoare.ro/?p=26773https://pemotoare.ro/marc-marquez-a-facut-spectacol-pe-partia-de-ski-cu-motocicleta-de-gp-video-complet/feed/0Noua Yamaha YZR-M1. Specificatii, Galerie foto și Videohttps://pemotoare.ro/noua-yamaha-yzr-m1-specificatii-galerie-foto-si-video/ https://pemotoare.ro/noua-yamaha-yzr-m1-specificatii-galerie-foto-si-video/#respondFri, 20 Jan 2017 06:24:49 +0000https://pemotoare.ro/?p=26748https://pemotoare.ro/noua-yamaha-yzr-m1-specificatii-galerie-foto-si-video/feed/0Sunderland câștigă Dakar 2017. Gyenes, pe 17https://pemotoare.ro/sunderland-castiga-dakar-2017-gyenes-pe-17/ https://pemotoare.ro/sunderland-castiga-dakar-2017-gyenes-pe-17/#respondSat, 14 Jan 2017 12:56:12 +0000https://pemotoare.ro/?p=26705https://pemotoare.ro/sunderland-castiga-dakar-2017-gyenes-pe-17/feed/0Mani Gyenes, pe 15 în cea mai grea speciala din Dakar 2017https://pemotoare.ro/mani-gyenes-pe-15-in-cea-mai-grea-speciala-din-dakar-2017/ https://pemotoare.ro/mani-gyenes-pe-15-in-cea-mai-grea-speciala-din-dakar-2017/#respondFri, 13 Jan 2017 13:07:09 +0000https://pemotoare.ro/?p=26694https://pemotoare.ro/mani-gyenes-pe-15-in-cea-mai-grea-speciala-din-dakar-2017/feed/0Dakar 2017: a fost Lovit de Trăsnet, dar a continuat proba și a terminat pe 15https://pemotoare.ro/dakar-2017-a-fost-lovit-de-fulger-dar-a-continuat-proba-si-a-terminat-pe-15/ https://pemotoare.ro/dakar-2017-a-fost-lovit-de-fulger-dar-a-continuat-proba-si-a-terminat-pe-15/#respondThu, 05 Jan 2017 12:59:39 +0000https://pemotoare.ro/?p=26615https://pemotoare.ro/dakar-2017-a-fost-lovit-de-fulger-dar-a-continuat-proba-si-a-terminat-pe-15/feed/0Sursa
  10. Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home3/r68963pemo/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2159 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"??????>Gear – Pe Motoarehttps://pemotoare.ro Revistă moto online. Motociclism, aventură, călătorii.Wed, 12 Aug 2020 13:42:42 +0000ro-RO hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.4Klim Kodiak și Krios Pro. Cum e în mijlocul veriihttps://pemotoare.ro/klim-kodiak-si-krios-pro-cum-e-in-mijlocul-verii/ https://pemotoare.ro/klim-kodiak-si-krios-pro-cum-e-in-mijlocul-verii/#respondWed, 12 Aug 2020 13:42:40 +0000https://pemotoare.ro/?p=31544https://pemotoare.ro/klim-kodiak-si-krios-pro-cum-e-in-mijlocul-verii/feed/0Casca Klim Krios Pro – Primele impresiihttps://pemotoare.ro/casca-klim-krios-pro-primele-impresii/ https://pemotoare.ro/casca-klim-krios-pro-primele-impresii/#commentsFri, 05 Jun 2020 08:00:36 +0000https://pemotoare.ro/?p=31455https://pemotoare.ro/casca-klim-krios-pro-primele-impresii/feed/1Klim Kodiak. Primele impresiihttps://pemotoare.ro/klim-kodiak-primele-impresii/ https://pemotoare.ro/klim-kodiak-primele-impresii/#respondThu, 28 May 2020 07:22:09 +0000https://pemotoare.ro/?p=31431https://pemotoare.ro/klim-kodiak-primele-impresii/feed/0Black Friday. Ce-ați spune de niște căști?https://pemotoare.ro/black-friday-ce-ati-spune-de-niste-casti/ https://pemotoare.ro/black-friday-ce-ati-spune-de-niste-casti/#respondFri, 15 Nov 2019 14:33:48 +0000https://pemotoare.ro/?p=30965https://pemotoare.ro/black-friday-ce-ati-spune-de-niste-casti/feed/0Mi-am pus Termoscud și-am ieșit în vortexul polar ca să văd cum ehttps://pemotoare.ro/mi-am-pus-termoscud-si-am-iesit-in-vortexul-polar-ca-sa-vad-cum-e/ https://pemotoare.ro/mi-am-pus-termoscud-si-am-iesit-in-vortexul-polar-ca-sa-vad-cum-e/#commentsSat, 02 Nov 2019 10:19:07 +0000https://pemotoare.ro/?p=30905https://pemotoare.ro/mi-am-pus-termoscud-si-am-iesit-in-vortexul-polar-ca-sa-vad-cum-e/feed/1Bell SRT Modular – impresii după 2.000 de kmhttps://pemotoare.ro/bell-srt-modular-impresii-dupa-2-000-de-km/ https://pemotoare.ro/bell-srt-modular-impresii-dupa-2-000-de-km/#respondTue, 21 May 2019 07:04:38 +0000https://pemotoare.ro/?p=30282https://pemotoare.ro/bell-srt-modular-impresii-dupa-2-000-de-km/feed/0REV’IT! Offtrack – Unboxing și primul duș recehttps://pemotoare.ro/revit-offtrack-unboxing-si-primul-dus-rece/ https://pemotoare.ro/revit-offtrack-unboxing-si-primul-dus-rece/#respondMon, 20 May 2019 05:47:36 +0000https://pemotoare.ro/?p=30271https://pemotoare.ro/revit-offtrack-unboxing-si-primul-dus-rece/feed/0Anvelope Adventure. Cele mai bune din 2019https://pemotoare.ro/anvelope-adventure-cele-mai-bune-din-2019/ https://pemotoare.ro/anvelope-adventure-cele-mai-bune-din-2019/#respondFri, 08 Mar 2019 10:56:40 +0000https://pemotoare.ro/?p=29990https://pemotoare.ro/anvelope-adventure-cele-mai-bune-din-2019/feed/0Rev’it! Defender Pro GTX – Impresii după tura din Siberiahttps://pemotoare.ro/revit-defender-pro-gtx-impresii-dupa-tura-din-siberia/ https://pemotoare.ro/revit-defender-pro-gtx-impresii-dupa-tura-din-siberia/#respondWed, 20 Feb 2019 11:50:36 +0000https://pemotoare.ro/?p=29932https://pemotoare.ro/revit-defender-pro-gtx-impresii-dupa-tura-din-siberia/feed/0Căști Adventure – Cele mai bune pentru 2019https://pemotoare.ro/casti-adventure-cele-mai-bune-pentru-2019/ https://pemotoare.ro/casti-adventure-cele-mai-bune-pentru-2019/#respondThu, 07 Feb 2019 17:06:14 +0000https://pemotoare.ro/?p=29860https://pemotoare.ro/casti-adventure-cele-mai-bune-pentru-2019/feed/0Sursa
  11. A fost un an plin. Am mers aproape zilnic în oraș, am făcut drumuri lungi, am filmat comparative. Și ne-am atașat de cele două motociclete ca și când ar fi fost ale noastre. Dar acum a sosit momentul să le dăm înapoi. Unul dintre noi, cel puțin, pentru că F900R rămâne la Bogdănel. Așa de mult i-a plăcut. Am făcut peste 6.000 de km cu ele și nu ne-a scăpat nimic. Sunt lucruri pe care nu le-am fi observat într-un test de trei zile, situații de care nu ne-am fi lovit. Despre ce e vorba, în filmul de mai jos, care poate fi urmărit aici sau direct pe canalul nostru de YouTube. [embedded content] Urmărește filmul aici sau direct pe canalul nostru de YouTubeTestele noastre pe termen lung sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. Sursa
  12. BMW F900R vs. BMW F900XR. Test Anduranță. Final de sezon

    A fost un an plin. Am mers aproape zilnic în oraș, am făcut drumuri lungi, am filmat comparative. Și ne-am atașat de cele două motociclete ca și când ar fi fost ale noastre. Dar acum a sosit momentul să le dăm înapoi. Unul dintre noi, cel puțin, pentru că F900R rămâne la Bogdănel. Așa de mult i-a plăcut. Am făcut peste 6.000 de km cu ele și nu ne-a scăpat nimic. Sunt lucruri pe care nu le-am fi observat într-un test de trei zile, situații de care nu ne-am fi lovit. Despre ce e vorba, în filmul de mai jos, care poate fi urmărit aici sau direct pe canalul nostru de YouTube. [embedded content] Urmărește filmul aici sau direct pe canalul nostru de YouTubeTestele noastre pe termen lung sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. BikerMag: Super-Promotii de Black Friday si Tombolă

    (P)Am trecut pe la BikerMag ca să mai stau de vorbă cu Bogdan și băieții și să văd promoțiile de Black Friday. Nu sunt în căutarea unui echipament nou, dar trebuie să recunosc c-am văzut câteva lucruri care mi-au făcut cu ochiul. În primul rând, o cască Bell Race Star – vârful de gamă Bell, cască cu care te poți da pe circuit, foarte sigură și aerodinamică, la o reducere de 50%. Adică costă doar 1.899 lei. Apoi, pentru cei care vor o cască modulară, am ochit un Bell SRT care are un preț redus la 1.499 de lei și vine, în pachet, cu vizieră închisă și cu pinlock. E o cască excelentă, pe care-am avut-o în test anul trecut. Pentru cei care vor o cască adventure, cu cozoroc, BikerMag dă o reducere de 30%, asadar MX-09 Adventure MIPS costă acum 839 de lei. Super-deal. Dacă vrei să vezi toate ofertele de Black Friday, apasă pe aceste cuvinte. În plus, BikerMag vine cu o tombolă foarte interesantă – dacă faci cumpărături cu o valoare mai mare de 500 de lei, intri automat într-o tombolă în urma căreia poți câștiga unul dintre cele trei vouchere de 500 de euro. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  14. Design nou, far LED cu funcție pentru viraje, un radar în carenă pentru funcția de cruise control adaptiv, un nou display TFT care acum integrează și navigația. BMW pune pe R1250RT tot ce are mai bun în acest moment. Rămâne neschimbat motorul boxer cu ShiftCam, care scoate 136 de cai și 143 Nm. Alături de GS, RT este un nume sonor în istoria BMW Motorrad. Totul a început la sfârșitul anilor 70, când BMW a pus o carenă amplă și cutii laterale pe o motocicletă cu motor boxer. La 40 de ani distanță, conceptul e același, dar componentele au trecut prin transformări spectaculoase: motorul boxer e tot acolo, dar acum e mai puternic și mai rafinat ca oricând, iar carena găzduiește un far cu Led care se orientează după unghiul de aplecare al motocicletei. În plus, sub farul cu LED există un radar care permite funcția adaptive cruise control, iar harta de hârtie, apoi GPS-ul clasic, au fost înlocuite de un TFT lat cu navigație incorporată. Antena radio a dispărut sub carene, iar acum avem un buzunar special pentru smarpthone care permite încărcare wireless. 2021 BMW R1250RT. Iată noutățile importante: BMW Motorrad Full Integral ABS Pro standard – sistemul de frânare este combinat, adică este suficient să apeși doar pe maneta din față, iar motocicleta aplică forță de frânare și pe roata din spate. Totodată, mai are o funcție pentru accelerația neintenționată din timpul frânării de urgență. Adică, dacă frânezi puternic și ai mâna în gaz, sistemul taie accelerația. Carenă nouă, aerodinamică mai bună – carenajul păstrează aceleași linii generale, dar a fost optimizat pentru o siluetă mai sportivă și pentru a găzdui noul far cu LED Far LED standard, funcție adaptive ca echipament opțional – din informațiile BMW reiese că nu avem niște LED-uri suplimentare care să se aprindă pe viraj, ci că ledurile incorporate își schimbă poziția ca să urmărească drumul. În felul acesta pata de lumină rămâne constantă și se duce fix acolo unde ai nevoie. Display 10.2 inch full color standard – este suficient de mare cât să poată afișa harta concomitent cu informațiile de bază. un nou sistem audio Adaptive Cruise Control – poate fi setat pe trei niveluri, între 30 și 160 de km pe oră. Practic, poți păstra o distanță constantă față de vehiculul aflat în fața ta. Motocicleta frânează și accelerează singură, în funcție de viteza acestuia. ACC funcționează și pe viraje – motocicleta setează singură viteza optimă astfel încât să poți lua virajul trei variante: Elegance, Sport și Option 719 buzunar pentru telefon, cu ventilație și funcție de încărcare wireless tradiționala antenă este acum ascunsă, pentru un design mai fluid odată cu noul RT, BMW lansează și o colecție nouă de echipament Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  15. Aprilia RS660 este la un pas de a ajunge în România. Chiar acum, în Italia, are loc lansarea internațională de presă, iar dacă nu era situatia covid, ne aflam fix acolo ca să vă aducem primele impresii. Altfel, mai avem puțin de așteptat. Cam 45 de zile, pentru că la început de decembrie Aprilia RS660 va ajunge în țara noastră, la importatorul TheBikeHub. Și sperăm să avem asfalt cât de cât uscat ca să dăm o primă tură cu ea. De ce atâta nerăbdare? Pentru că demult n-am avut ceva cu adevărat nou de la Aprilia. Și pentru că, după experiența cu Tuono, avem mari așteptări. Iar motocicleta asta este nou-noută: motor, cadru, look și un preț bun. Dar să le luăm pe rând. Motorul este un bicilindru nou-nouț, pe care-o să-l vedem nu doar pe RS660, ci și pe mai multe modele de clasă medie ce urmează să fie lansate în viitor de aprilia. Deja știm cu certitudine că va exista un Tuono 660 și, de asemenea, se vorbește despre Touareg 660 – o motocicletă adventure de clasă medie care a apărut deja în anumite fotografii-spion. Ca să tratăm problema într-un mod mai simplu, este partea din față a motorului V4, de 1100 cmc, de pe RSV. Imaginati-vă cum cei doi cilindri din spate dispar, iar Aprilia reușește să obțină o motocicletă mai compactă. Motorul funcționează ca parte din cadru, pentru a ține masele cât mai jos, așadar bascula este legată de bicilindru. Că tot am amintit de mase, are 169 la gol și 183 de kg cu rezervorul plin. Scoate 100 de cai putere la 10.500 rpm și 67 NM la 8.500 rpm. RS660 va fi oferit și-n varianta de 95 de cai putere, ca să poată fi adaptat pentru categoria A2. Aprilia RS660 arată foarte bine. Până la urmă e o motocicletă italiană, dar nu e doar atât. Cumva, păstrează linia tradițională Aprilia, dar totul este adus în anul 2020. Are far cu LED, o semnătură luminoasă emblematică, iar luminile de semnalizare sunt integrate în far, iar silueta devine, astfel, și mai compactă. Totodată, are lumini pentru viraje și vine în trei culori: Acid Golg, Apex Black, Lava Red. Cadru și bascula sunt din aluminiu, iar Aprilia ne promite o “manevrabilitate de excepție, marca Noale”. Nu putem comenta, deocamdată, această afirmație, dar dacă se mișca la fel de bine ca Tuono, e clar că va fi o motocicletă excepțională pe viraje. Furca complet ajustabilă poartă semnătura Kayaba, iar etrierele montate radial și pompa de frână sunt de la Brembo. RS660 vine echipată cu Pirelli Diablo Rosso Corsa II, iar anvelopa spate are o lățime de 180 mm. Electronice – Aprilia RS660 vine cu ride-by-wire, și IMU pe șase axe, care dă informații sistemelor care încep cu litera A: ATC (Aprilia Traction Control), AWC (Aprilia Wheelie Control), ACC (Aprilia Cruise Control), AQS (Aprilia Quick Shift), AEB (Aprilia Engine Brake) și AEM (Aprilia Engine Map). Are cornering ABS și cinci moduri de mers: commute, dynamic, individual – pentru stradă și alte două pentru circuit: Challenge și Time Attack. Displayul TFT permite conectivitate smartphone. Accesorii: sistem complet de evacuare Akrapovic pentru circuit evacuare Akrapovic pentru stradă soft pentru a inversa treptele cutiei de viteze leviere de frana și ambreiaj ajustabile, stickere pentru roti paddock stand tank guard suport numar din fibră de carbon șa confort carenă mai lată geantă pentru șa geantă pentru rezervor USB single seat tail cover Preț în România: 10.600 euro cu TVA, disponibilă în showroom din decembrie. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
×