Mergi la conţinut

pemotoare.ro

Membri
  • Conţinut

    846
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    7
  • Online

    1d 1h 8m 33s

pemotoare.ro last won the day on 25 Februarie

pemotoare.ro had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti

Metode de Contact

  • Pagina Web
    www.pemotoare.ro

Vizitatori recenţi

2.839 vizualizări profil
  1. Interviu | De vorbă cu Sepp Mächler, omul din spatele noului S1000RR. Despre putere și greutate, despre cadru, despre suspensii și electronice, despre detaliile și schimbările pe care le aduce noul S1000RR. O discuție tehnică, de la pasionat la expert. Iar Sepp Mächler nu e genul de expert cu papion de la departamentul de marketing. Sepp Mächler este un împătimit al racingului și intră pe circuit de fiecare dată când are ocazia. Apropo, știați că el este cel care se dă cu noul S1000RR pe circuit pentru fotografiile oficiale? Am profitat de întâlnirea de la EICMA ca să obținem cât mai multe informații despre noul S1000RR. Interviul poate fi urmărit în fereastra de mai jos. Consemnat de Bogdan Buleandră. [embedded content] Sursa
  2. Noul BMW S1000RR. Tot ce trebuie să știi

    Interviu | De vorbă cu Sepp Mächler, omul din spatele noului S1000RR. Despre putere și greutate, despre cadru, despre suspensii și electronice, despre detaliile și schimbările pe care le aduce noul S1000RR. O discuție tehnică, de la pasionat la expert. Iar Sepp Mächler nu e genul de expert cu papion de la departamentul de marketing. Sepp Mächler este un împătimit al racingului și intră pe circuit de fiecare dată când are ocazia. Apropo, știați că el este cel care se dă cu noul S1000RR pe circuit pentru fotografiile oficiale? Am profitat de întâlnirea de la EICMA ca să obținem cât mai multe informații despre noul S1000RR. Interviul poate fi urmărit în fereastra de mai jos. Consemnat de Bogdan Buleandră. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  3. 2019 Kawasaki Versys 1000 – La prima vedere | Walkaround

    EICMA 2018 | Kawasaki Versys 1000 a primit un facelift pentru 2019. Și o ediție SE, cu echipare superioară: supensie electronică, quickshifter, lumini pentru viraj, bord mare la care te poți conecta cu smartphone-ul și “high durable paint” – ințelegem c-ar fi o vopsea specială. Kawasaki a prezentat noutățile la Salonul EICMA din Milano. Iată prima noastră înâlnire cu noul Versys 1000: [embedded content] Suspensia este derivată de la Ninja ZX-10R. Probabil că nu ne putem aștepta la performanțe similare, ci la tehnologia care adaptează suspensia în funcție de condițiile de mers. Amortizorul spate vine cu o setare de preload în trepte – pilot, pilot cu bagaj, pilot cu pasager și bagaj. Modelul SE vine cu un display lizibil și atractiv, cu moduri de mers, și cu pilot automat. Totodată, Kawasaki Versys 1000 are un parbriz ajustabil pe înălțime. Sistemul nu mi se pare foarte ușor de folosit, pentru că ai nevoie de ambele mâini ca să-l folosești, iar mișcarea este puțin greoaie, mai ales la modelul SE care vine cu un parbriz mare, de touring. Vizual, noul Kawasaki Versys 1000 se distinge de modelul precedent în partea frontală, ușor redesenată și dotată cu lumini led pentru viraj. Noul Versys 1000 e disponibil în patru versiuni de culoare. Motorul rămâne același patru în linie, cu 120 de cai putere și 102 Nm. Masa: 253 de kg, cu rezervorul de 21 de litri plin. Opțional, poți adăuga accesorii de touring precum sistemul de bagaje (cutii laterale plus topcase de 47 de litri), hand-guard-uri, manșoane încălzite, lumini auxiliare, șa joasă, crash-pad-uri, suport GPS și evacuare Akrapovic. Kawasaki pune Versys 1000 în categoria Adventure-Touring, dar pentru noi rămâne același sport-touring versatil, cu poziție înaltă, gata să mănânce sute de km pe șoselele din Europa. Prețurile pentru noul Versys 1000 în România: 12.900 euro – versiunea standard. 15.900 euro – versiunea SE. Alte noutăți de la Milano: Honda CB650R BMW F850GS Adventure KTM 790 Adventure – Întrebări esențiale Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  4. KTM 790 Adventure. Ce se întâmplă cu rezervorul alungit în cazul unei căzături? Se sparge? Cât e de rezistent? Care e compromisul greutate – rezistență în off-road și cum ajungi la mase scăzute fără să sacrifici fiabilitatea? Ce modificări a primit motorul față de versiunea de pe 790 Duke? Răspunsurile le-am aflat de la Adriaan Sinke – product manager KTM. Discuția a avut loc la standul KTM de la EICMA, după lansarea 790 Adventure. Interviul poate fi urmărit în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. Mai multe de la EICMA 2018: BMW F850GS Adventure Noua Honda CB500X Yamaha Tenere 700 – Versiunea finală Sursa
  5. KTM 790 Adventure. Ce se întâmplă cu rezervorul alungit în cazul unei căzături? Se sparge? Cât e de rezistent? Care e compromisul greutate – rezistență în off-road și cum ajungi la mase scăzute fără să sacrifici fiabilitatea? Ce modificări a primit motorul față de versiunea de pe 790 Duke? Răspunsurile le-am aflat de la Adriaan Sinke – product manager KTM. Discuția a avut loc la standul KTM de la EICMA, după lansarea 790 Adventure. Interviul poate fi urmărit în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. [embedded content] Mai multe de la EICMA 2018: BMW F850GS Adventure Noua Honda CB500X Yamaha Tenere 700 – Versiunea finală Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  6. 2019 BMW S1000RR. La prima vedere | Walkaround

    EICMA 2018 | La 10 ani de la debutul pe piață, BMW schimbă generația. Un S1000RR complet nou, de la motor la cadru, a fost prezentat la salonul de la Milano. Promisiunea BMW: mai rapid cu o secundă pe tur, mai ușor cu 10 kg, mai manevrabil. Cifre: 207 cai putere și 197 de kg la plin (193.5 cu pachet M). Primul S1000RR apărea în 2009 și venea cu un pachet de electronice și cu o filosofie ce avea să revoluționeze piața. Dar, mai mult decât atât, marca și o schimbare de atitudine și percepție a brandului BMW. Brusc, BMW oferea și altceva decât R1200GS cu boxere răcite cu aer, tradițional niște motociclete pentru nemți de 50 de ani. S1000RR a fost, de fapt, motorul care a revoluționat BMW Motorrad. [embedded content] A urmat, apoi, un upgrade în 2015, iar acum a venit momentul pentru o schimbare completă de generație. Iată prima noastră întâlnire cu noul BMW S1000RR, la EICMA 2018. În filmul de mai jos, un walkaround și primele informații despre această motocicletă. Motorul cu patru cilindri în linie este cu 4 kg mai ușor ca înainte și vine cu tehnologia BMW ShiftCam – ce modifică intervalul de deschidere a supapelor de admisie și contribuie la mai mult cuplu pe toată plaja de turații. Este același principiu ca la R1250GS, dar adaptat pentru motorul cu patru cilindri în linie. După motor, cei de la BMW au modificat cadrul și suspensia. De aici ar rezulta o manevrabilitate mai bună, o legătură mai directă între roată și asfalt și mai mult feedback, spune BMW. Noua suspnesie electronică permite setări amănunțite pentru circuit. Totodată, a fost schimbată poziția și ergonomia. Pachetul de electronice include patru moduri de mers, launch control, quickshifter (HP Shift Assistant Pro). Modul Race are trei submoduri, ce pot fi configurate individual. Poți seta parametri diferiți pentru Traction conrol, ABS, anti-wheelie, curba de cuplu și frâna de motor. Funcția DTC Wheelie poate fi ajustată, iar ABS Pro are ia acum în calcul și înclinarea pe viraj. Pentru atâtea setări și informații era nevoie de un nou display – un TFT de 6.5 inch, ce poate fi la rândul lui configurat. Noul BMW S1000RR vine cu un pachet M, ce poate fi adaugat opțional: Mai multe detalii despre noul S1000RR într-un interviu tehnic, cu unul dintre oamenii care se află în spatele acestui proiect. Interviul urmează să fie publicat în curând. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  7. 2019 Honda CB650R – La prima vedere | Walkaround

    EICMA 2018 | În sfârșit, Honda are un naked de clasă medie. Adică aveau și până acum un CB650F, pe care l-am încercat și noi anul ăsta. O motocicletă bună, dar, cumva, fără sare și piper, eclipsat de rivalii de la Yamaha și Kawasaki. Dar lucrurile sunt pe cale să se schimbe cu noul CB650R. După ani de zile de boturi ascuțite, Honda se întoarce la farul rotund și propune o motocicletă cu alură Cafe reinterpretată. Unii ar spune că aduce a Husqvarna 701 Svartpilen, dar varianta certă e că urmează liniile Neo Sports Concept, iar prima motocicletă Honda derivată din acest concept este CB1000R, lansată anul trecut. Da, încă suntem datori cu un test. Mai jos, un walkaround video și primele impresii de la EICMA. [embedded content] Lăsând la o parte designul, care întotdeauna va fi discutabil – fiecae cu gusturile lui -, noul CB650R este mai ușor cu 6 kg față de CB650F, datorită cadrului redesenat. Furca este o Showa de 41mm – furcă întoarsă, cu funcții separate. Honda a mai optat pentru etrieri radiali și discuri flotante, ceea ce ar trebui să asigure o frânare de top Poziția aduce puțin a motard. Adio, poziție de naked clasic. De acum stai puțin mai în față, strângi bine rezervorul între picioare și te simți gata să tragi de accelerație. E o poziție de pilotaj mai sportivă față de cea cu care eram obișnuiți. Ghidonul s-a dus puțin mai în față și o idee mai jos, în timp ce scărițele sunt mai în spate și mai sus. Înălțimea șeii – 810 mm. Cadrul a fost regândit pentru un feedback mai bun, iar masa totală este de 202 kg, cu plinurile făcute. Autonomia, cu rezervorul de 15,4 litri plin, este de peste 300 de km, anunță producătorul. Motorul se turează cu 1,000 de rpm mai mult față de cel de pe vechea generație, ceea ce asigură un plus de putere. Acum avem 95 de cai și 64 Nm. Modificările de la admisie și evacuare asigură un sunet mai grav, deosebit, spune Honda – abia așteptăm s-o auzim. 2019 CB650R Honda a schimbat display-urile tuturor motocicletelor din clasa medie – așadar avem display nou și la CB650R. Și nu arată rău deloc. Mai mult, Honda CB650R poate fi limitată la 35 kW, astfel încât să poată fi condusă de cei care au categoria A2. Noua CB650R va fi disponibilă la primăvară în România, iar test-ride-ul este deja confirmat. 2019 CB650R 2019 CB650R 2019 CB650R 2019 CB650R Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  8. 2019 KTM 790 Adventure. La prima vedere | Walkaround

    KTM 790 Adventure a fost una dintre cele mai așteptate motociclete de la EICMA 2018. Și nu e de mirare: KTM spune că atunci când a construit această motocicletă, a făcut-o ținând cont de dorințele clienților – să fie puternică, să fie ușoară, să fie rezistentă. N-am avut ocazia să dăm prima tură, dar la prima vedere lucrurile arată foarte bine. KTM 790 Adventure are 189 de kg la gol. Iar rezevorul de 20 de litri asigura, potrivit KTM, o autonomie de 450 de km. Cei 95 de cai putere oferă un raport putere-greutate excelent, rezervorul alungit în partea inferioară asigură un centru de greutate coborât și-ți dă senzația unei motociclete compacte și manevrabile. Mai jos, prima noastră întâlnire cu KTM 790 Advenure R, zilele trecute, la EICMA. [embedded content] KTM 790 Adventure vine în două variante: o variantă standard și o variantă R, cu o gardă la sol mai mare – 263 mm, o șa cu o înălțime de 880 mm și o cursă a suspensie de 240 de mm. Versiunea R vine și cu o furcă față reglabliă. Pe de altă parte, versiunea standard este mai prietenoasă și mai confortabilă și pare mai potrivită pentru cei care caută o motocicletă de călătorii și aventură, fără pretenții de rally-raid. Roțile sunt 21 inch pe față și 18 pe spate, iar anvelopele sunt tubeless (am greșit, în video, când am presupus că sunt cu cameră). Cât despre electronice, 790 Adventure oferă traction control ce ia în calcul și unghiul de înclinare, un mod Rally care permite configurarea cât mai în detaliu a sistemelor electronice, accelerație ride by wire. Quickshifterul și cruise controlul sunt echipamente opționale. În curând vom publica un interviu de la EICMA în care vom analiza noul 790 Adventure. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  9. 2019 Honda CB500X – Mai adventure, mai atractiv

    VIDEO | Honda CB500X a primit un update important și devine una dintre cele mai atractive motociclete din gama adventure de clasă mică-medie. Da, acum putem să-i spunem adventure, pentru că a primit o roată de 19 pe față, suspensii cu o cursă mai lungă, un ghidon mai potrivit și un motor care livrează mai mult cuplu în plaja de jos a turațiilor. În două cuvinte, sună bine. Honda CB500X a stârnit dintotdeauna interesul amatorilor de călătorii. Chris Scott, autorul “Adventure Motorcycling Handbook” o consemna în ghid drept una dintre favorite, iar o compania Rally Raid din Anglia a creat un kit special, ce includea roți cu spițe șu suspensii cu cursă mai mare. Până la urmă, CB500X nu era decât o motocicletă de stradă cu poziție mai dreaptă – avea roată față de 17 inch și o setare stradală. O motocicletă prietenoasă cu începătorii, cu o poziție dreapta și protecție la vânt, dar cam atât. Ei bine, Honda a ascultat feedback-ul din piață și a scos ceva ce-și dorea toată lumea: un CB500X despre care putem spune, în sfârșit, că e adventure. Cursa suspensiei a fost crescută cu 10 mm, amortizorul spate a fost schimbat, iar roata față de 17 a fost înlocuită cu una de 19. Deocamdată nu avem opțiunea unor roți cu spițe. Am analizat noua CB500X zilele trecute, la EICMA. Iată ce-am văzut: [embedded content] Noul ghidon oferă mai mult control și raza de întoarcere a fost mărită. Șaua are alt profil, fiind ceva mai subțire în față. Honda CB500X primește și un bord nou, ce arată treapta de viteză, iar deasupra lui se poate monta o navigație sau un suport pentru telefonul mobil. Honda spune că motorul a fost modificat pentru a oferi ceva mai multă putere în zona 3.000-7.000 rpm. Vorbim de 4%, deci n-aș putea spune că e neapărat sesizabil. Totodată, a primit un assist/slipper clutch. Honda CB500X are ABS, dar n-am zărit niciun buton pentru dezactivarea lui. La capitolul opțiuni avem cric central, deflectoare de vânt laterale, hand-guarduri, manșoane încălzite, cutii laterale și un topcase de 35 de litri, crash-bar, faruri auxiliare, tank bag. Noua CB500X n-a fost transformată într-o motocicletă de rally-raid – pentru asta există CRF450L Rally – dar oferă mai multă versatilitate și devine o bună variantă pentru cei care vor o motocicletă simplă și ieftină, pentru călătorie. Are rezervor de 17 litri, iar la plin câtărește 197 de kg. În aceste condiții, motorul de 46 de cai putere este suficient pentru cei care vor doar să se bucure de peisaj. 2018 CB500X 2019 CB500X Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  10. Honda CRF450L Rally Concept – Impresionant!

    Ce-ați spune de o motocicletă de 45 de cai putere și 140 de kg la plin, cu un rezervor de 20 de litri. Și cu suspensii gata pentru orice teren. Și cu un display ce seamănă cu un road-book digital. Și care arată fix ca o motocicletă de Dakar, dar care are far, oglinzi și îndeplinește normele Europ 4. Faceți cunoștință cu Honda CRF450L Rally Concept. Motocicleta asta a fost, cumva, trecută cu vederea. Nicio informație în comunicatele de presă, nicio știre. Totuși, nouă ni se pare una dintre cele mai grozave apariții de la EICMA. Asta pentru că e o motocicletă de curse, cu far și oglinzi, cu intervale de revizii la nr de km și nu la ore de funcționare. Din pacate insa, numarul de km este limitat la 1.000. Nu 10.000, ca la motocicletele de strada cu pretentii off-road. Primul contact a fost ieri, la Salonul EICMA de la Milano. Puteți urmări prezentarea video în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. [embedded content] Practic, CRF450L, apărută pe piață ca model 2019, e derivată din CRF450R. Iar acum urmează să primească rezervor de rally-raid, turn de navigație și parbriz și să devină o motocicletă cu care poți pleca în aventură. Asta dacă prin aventură înțelegi mai ales drumuri neasfaltate prin locuri uitate de lume. Pentru că dacă aventura ta va cuprinde secțiuni lungi de asfalt, e posibil ca CRF450L Rally să nu fie o alegere ideală. Dar până atunci mai e, pentru că deocamndată motocicleta a fost prezentată cu titlul de concept, iar Honda nu a spus nimic despre o versiune de serie. Totuși, avem motive solide să credem că se va întâmpla. Prețul va fi destul de piperat. Nu trebuie comparată cu.. un CB500X, de exemplu, pe considerentul că are aceeași cilindree. CRF450L Rallye este derivată dintr-o motocicletă de curse, iar asta înseamnă materiale și tehnologii scumpe, care vor ridica prețul în jurul valorii de 15.000 de euro, estimăm noi. Sau chiar peste. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  11. 2019 BMW F850GS Adventure – La prima vedere | Walkaround

    EICMA 2018 | Un rezervor de cursă lungă, protecție la vânt superioară și o gardă la sol mai mare. Cam astea ar fi detaliile care fac diferența între F850GS și varianta Adventure, abia prezentată la Salonul de la Milano. Acum câteva luni am fost în Siberia cu un BMW F850GS. Iar dacă aș fi simțit nevoia de mai mult de la acea motocicletă, ar fi fost un rezervor mai mare – era să rămân fără benzină pe Drumul Oaselor și o protecție la vânt mai bună – nu mi-a fost așa de frig, dar am primit zgomot în cască de la parbriz – ceva neplăcut pe drumurile drepte, asfaltate, din Rusia. Iar soluția vine de la BMW F850GS Adventure. Rezervorul de 23 de litri (vs. 15) asigură o autonomie de peste 500 km și te protejează foarte bine de vânt în zona picioarelor. Iar la capitolul protecție intră și deflectoarele, precum și parbrizul reglabil. Unde mai pui că arată mult mai bine decât varianta standard. Sincer, F850GS Adventure m-a surprins. Văzut din față, are un look impunător și agresiv, ca un fel de taur supărat (alb-albastu, în versiunea rally), gata să distrugă tot ce-i stă în cale. Ca să susțină această teorie, cadrul a fost puțin modificat ca să fie mai solid. Prima întâlnire cu BMW F850GS Adventure – în filmul de mai jos. Poate fi văzut direct aici sau pe canalul de YouTube DriveMag Riders. [embedded content] Dar masivitatea asta vine și cu un preț. Iar aici nu mă refer neapărat la diferența de preț dintre F850GS și F850GSA, pe care încă n-o cunoaștem. Prețul este o greutate mai mare la plin – 244 kg, adică cu doar 6 kg mai puțin decât noul R1250GS și cu 15 kg mai mult față de versiunea standard F850GS. Spre deosebire de varianta standard, acest model debutează cu cutii de aluminiu și un crash-bar mai mare. Șaua este destul de înaltă în versiunea standard – 875 mm. În versiunea low seat ajunge la 835 mm și mai există un kit de coborâre a suspensiei. Supensiile au o cursă cu 10 mm mai lungă față de modelul standard. În curând, vom reveni cu detalii despre disponibiltate și preț. Altfel, avem același motor cu doi cilindri în linie și 95 cp, același pachet complet de electronice și aceleași opțiuni cu care ne-au obișnuit cei de la BMW. Rivalul direct din clasă este Honda Africa Twin Adventure Sports, în timp ce F850GS în versiune standard se bate cu Africa Twin-ul standard. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  12. După un teasing îndelungat, Yamaha ne-a prezentat luni seara, la Milano, versiunea finală a modelului Tenere 700, o motocicletă adventure derivată din platforma MT-07, ce pare să pună accentul pe simplitate și un cost rezonabil, fără prea multe electronice și sisteme sofisticate. Yamaha Tenere 700 are 72 de cai putere și 205 kg la plin. Rezervorul de 16 litri ar asigura o autonomie de 350 de km, spun cei de la Yamaha. Motocicleta pare parcă desprinsă dintr-o cursă de rally raid, iar acel far pătrățos, cu LED, va rămâne în versiune de serie. Are un scut solid, de aluminiu, care protejează motorul, un scut de radiator, scărițe late, pentru off-road, un rezervor îngust și o șa, de asemenea, îngustă. Rotile de 21 inch/ 18 inch au spițe și anvelope cu cameră. Ce este Yamaha Tenere 700? La prima vedere, este motocicleta cu care să ieși în afara asfaltului, un partener simplu și de încredere cu care să bați drumuri care nu-s trecute pe hartă. Cu roți potrivite, suspensie cu cursă lungă și o masă rezonabilă (deși ne-ar fi plăcut să fie în zona 190 de kg), pare cea mai off-road motocicletă din clasa medie – chiar dacă nu are un rival direct. Ce nu este Yamaha Tenere 700? La prima vedere, nu este o motocicletă de touring. Șaua îngustă nu pare foarte confortabilă, iar protecția la vânt nu e foarte generoasă. Nu are electronice, lucru care e posibil să-i bucure pe mulți. În afară de ABS decuplabil, n-are nimic. Nici traction control, nici moduri de mers, nici accelerație ride by wire. Nu este o motocicletă pentru cei scunzi: garda la sol mare și șaua de 880 mm par destul de intimidante. Mai jos, prezentarea noastră pentru Yamaha Tenere 700 și un interviu cu Adrien Van Beveren, pilot Yamalube Yamaha Rally Team. [embedded content] Partea proastă e că va mai trebui să așteptăm ceva până s-o vedem pe piata. În comunicatul aferent lansării, Yamaha spune că Tenere 700 va fi disponibilă abia în cea de-a doua parte a anului 2019, adică toamna viitoare. Lucru ce poate deveni frustrant pentru cei care-au așteptat-o. Alte noutăți Yamaha pentru 2019 Niken GT – o versiune Niken cu parbriz înalt, manșoane încălzite, șa confort și cutii laterale. IronMax Scooters – versiuni speciale ale scuterelor sportive XSR700 XTribute – o editie specială XSR700 Scrambler care omagiază XT500 din 1981. Prototypul 3CT – un scuter cu trei roți, echipat cu motorul de 300 cmc de pe XMax 300. Sistemul cu două roți în față e împrumutat de la Tricity, doar că de această dată are un mecanism de blocare. YZR-R1 vine într-o nouă versiune de culoare, ediție limitată YZF-R1 GYTR. Culori noi pentru scuterele Xenter și NMax. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. Ducati a ieșit la rampă cu un Panigale V4R – 998 cmc – care în varianta de curse, cu evacuare Akrapovic, scoate 234 de cai putere la o masă de 165 de kg fără lichide și 193 kg la plin. Cu far, oglinzi și fără kit-ul de curse e ceva mai “cuminte” – 217 cai putere, dar winglets-urile rămân. Prețul este estimat la 40.000 de euro, iar Ducati a construit această motocicletă pentru a obține omologarea în World Superbike, unde nu putea participa cu motorul de 1,100 cmc scos la lumină anul trecut. Este cea mai interesantă apariție Ducati din acest an și reprezintă apogeul tehnologiei din Bologna în acest moment. Motorul V4 se turează până la 16,500 rpm, cu 2,250 rpm mai mult decât varianta de 1,100 cmc. O altă noutate Ducati este update-ul la Hypermotard 950, o specie pe cale de dispariție în lumea moto – 4 cai putere în plus, un pachet de electronice consistent, cornering ABS, rear-wheel slide, quickshifter, și o variantă SP cu roți Marchesini și suspensii Ohlins. Diavel 1260R este o altă noutate Ducati pentru 2019 – împrumută motorul Testastretta DVT 1262 – 157 CP, un pachet complet de electronice și un bord TFT. Ducati a mai venit cu un model update pentru Multistrada 950, a cărei versiune S primește suspensie semi-activă, quickshifter, far LED, display TFT și butoane iluminate. Monster 821 a primit o ediție specială – Stealth – cu o culoare deosebita, furcă Kayaba de 43 mm, quicksifter și un parbriz mic. O altă noutate ar fi că toate motocicletele Ducati primesc cornering ABS pentru 2019. Conferința de presă Ducati a avut loc duminică seara, iar show-ul EICMA continuă cu prezentarea Yamaha, ce are loc luni seara și unde vom fi prezenți, în așteptarea noului Tenere 700. Revenim cu detalii. DU 2018-10-25 MONSTER 821STRIPE2 Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  14. Plecăm la EICMA. Unde apar filmele

    Luni dimineață, la o oră imposibilă, decolăm către Milano. Ca de obicei vom fi la EICMA – cel mai important eveniment moto al anului – în formulă completă. O echipă formată din cinci oameni care să acopere toate lansările care contează, în format video. Din păcate vom rata conferința de presă Ducati de duminică seara, dar vom fi prezenți la Yamaha, unde sperăm să vedem noul Tenere 700 (suntem sătui de-atâta teasing). Așadar, așteptați-vă ca primele filme să apară luni seara. Apoi, marți și miercuri, vom lua toate conferințele de presă la rând și toate standurile la picior, vom avea interviuri, discuții, walk-around-uri cu starurile din acest an. Ce ne așteptăm să vedem? Noul BMW S1000RR, câteva noutăți foarte interesante de la Honda (se zvonește c-ar apărea și un nou CBR1000RR), KTM 790 Adventure și, desigur, multe noutăți. Unde apar filmele? Pe canalul de YouTube DriveMag Riders. Vă invităm să v-abonați ca să fiți la curent cu toate noutățile. În spatele acestui canal se află aceeași echipă de la PeMotoare. Timpul nu ne permite să lucrăm simultan în română și engleză ca la teste, așadar filmele de la Milano vor apărea doar pe canalul Riders. Ulterior, subiectele importante vor fi preluate și aici, pe site-ul PeMotoare cu explicații suplimentare și analize. Să-nceapă distracția! Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  15. OFERTĂ | Prietenii de la Moto-Hub vin cu o ofertă interesantă, valabilă între 1 noiembrie și 28 februarie. Îți preiau și returnează motocicleta pentru operațiuni de service. Costul transportului: 150 de lei. Să presupunem că-s -10 grade afară, zăpadă, și tu vrei să-ți bagi motocicleta în service. Nu mai trebuie să aștepți asfaltul uscat. Sau să presupunem că nu mai pornește sub nicio formă. Sau orice alt necaz. Oferta celor de la Moto-Hub vine pentru astfel de cazuri. Moto-Hub reunește sub aceeași umbrelă un service moto, magazin de echipamente și accesorii moto, vânzări motociclete, dar și servicii de închiriere și vânzări motociclete. Adresa: B-dul Expozitiei 22-30, intrarea C, Romexpo, Sector 1, București. Detalii pe Moto-Hub.ro Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
×