Mergi la conţinut

Raul

Membri
  • Conţinut

    10
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre Raul

  • Data naşterii 27.07.1980

Despre mine

  • Locatie
    Pleasanton, Ca USA
  • Posesor(oare) de
    01' Yamaha R1 / 07' Suzuki DRZ400SM

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. Raul

  2. noutati Cu Vitezista In Padure

    Acu citeva luni un preten o venit cu gasca de supermoto cu GSX-R750. Aproape 30kilometri de drumuri forestiere si o fost unu dintre cei mai rapizi din grup. Am si trecut prin noroi serios si urcat la dealuri si peste nisip si pietrish. Tare gagiu. Asta nu e el, dar este un afis fain. Se potriveste aicea.
  3. R6

    Nu e idee buna de loc. De fapt sportivele nu sunt motoare bune pt incepatori in general. Ca potzi sa supravietzuiesti daca esti timid e una dar cit este de fain sa stai cu morcovu in fund si sa-tzi frie frica de motocicleta ta? Aiurea. Mult mai fain este un motor care te invatza sa fii motociclist bun. Daca trebuie neaparat sportiva incearca SV650S. Sau si mai bine Kawasaki Ninja650S. Invatza sa te tirasti inainte sa incerci sa mergi. Apoi incearca sa alergi. Ase este destept. Asculta de la cei cu experienta adevarata ca nu avem nici un interes sa te sfatuim aiurea.
  4. distractiv America !

    Ba Raul [fain nume ] io traiesc in Silicon Valey [45 de mile Sud de SF] de 8ani si fara sa te jignesc dar te exagerezi oribil. Nici nu vreau sa intru in detalii dar pictezi o poza mult mai proasta decit realitatea. Nu inteleg de ce. Ca motociclist aicea este raiul pe pamint. Drumuri superbe, vreamea superba, benzina cu pretz relativ ieftin [comparat cu Europa] Daca inca mai esti in zona si ai motor lasa-ma sa stiu. Pot sa itzi deschid ochi la partea buna despre Nordul Californiei.
  5. PRO BIKER'S PARTY - SNAGOV PARC

    Baaaa... DJ la intilnire moto... baaaaa... Si pt mine o intilnire adevarata inseamna rocku . Da ultima la care am fost in tara o fost Sibiu in 98'. Memorie faina . Da mai am si memori de trupe bete cintind Zepelin in ungureste, aprope ca manele ar fii fost mai bine [aprope da nu chiar ] Cargo, ce mi-ar place sa pot sa vin si io, cred ca sa schimbat scena moto enorm. Noroc ba si sa va chefuitzi si fara cearta asteas intilniri de mocioclisti nu MTV awards.
  6. Racer local. Chris Siglin jucinduse pe un ZX10R imprumutat pe circuit [Thunder Hill raceway]. Baiatu alearga la curse pe un 04' R1 si este foarte rapid.
  7. Hyper Sportive

    Apoi, despre ce se intimpla prin tara cu mociocletele tot ce stiu e ce citesc de pe aicea. Iara io personal nu m-am dat cu nici una dintre noile 1000's De fapt singura mea experientza cu sbk-uri este cu 929RR meu de circuit cu care nu m-am dat niciodata pe strada. Si ala e cam porc lenes comparat cu noile modele oricum. Din experientza mea, la liniutze cuplu motor este cel mai important din punct de vedere al motocicletei. Si ZX10R are mai mult decit R1 in ture joase si medi. Acuma daca pilotu poate sa foloseasca potentzialul motocicletei este alta poveste. Nefiind un motor de liniutze, ZX10R-u cu ampatamentul foarte scurt este chiar difficil sa fie lansat eficient. De asta pe aicea totzi interesatzi de liniutze le au "strapped down" in fatza cu curele si le coboara din suspensie si la spate. Am vazut vid cu ZX10R nemodificat in afara de curele pe fatza si modificat suspensie spate care o alergat 400m in 9.20sec. Ca sunt in Romania baietzi cu 04' R1 care ii iau pe altzi cu ZX10R nu disput ca chiar nu stiu. Insa nici nu cred ca este char cea mai buna dovada despre capabilitatzile absolute ale mociocletelor in cauza.
  8. Hyper Sportive

    ZX10 bate la liniutze [si in special pe 04' R1] deoarece are mult mai bun cuplu motor in ture joase. Ca sasiu R1 este superior lui ZX10R. De acea inmajoritatea testelor il aleg ca motocicleta mai buna. Noua Yamaha este cunoscuta ca avind toata puterea peste 7000ture ca un motor de curse adevarat. Defect la liniutze si mersul pe drumuri publice insa calitate pe un circuit in miinile unuia care stie sa foloseasca tot ce poate mociocleta aia sa ofere. Mociocletele de gen sunt facute sa mearga repede in curbe nu doar in linie dreapta. Yamaha au facut noul R1 cel mai aproape the motor de curse adevarat. O revista locala aicea in US. "Roadracin World" au avut un racer care a intrat natzionalele americi [AMA SBK] de la Sears Point cu un R1 nemodificat [except cauciucuri si linile de frina imbracate in otzel] O reusit sa termine pe locul 11. Asta dovedeste ce mociocleta incredibila este. Mie personal imi place ZX10R insa este pe locul 3 cu noul CBR1000RR si R1 in fatza lui pe lista mea. As lua un 04' GSX-R750 peste toate de fapt daca as avea de alege :) Poza faina off topic
×