Mergi la conţinut

luca.stere

Membri
  • Conţinut

    575
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    28
  • Online

    497d 11h 31m 25s

luca.stere last won the day on 17 Iunie

luca.stere had the most liked content!

1 Urmăritor

Vizitatori recenţi

2.026 vizualizări profil
  1. istorice Restaurare KMZ K750

    Mai adaugam o lampa spate, cred ca imi mai trebuie doar un scaun de atas si as avea cam toate piesele pentru acest proiect:
  2. Am avansat dar inca nu am "inchegat" mare lucru pentru ca am facut mai multe lucruri la ea care momentan nu converg, intre timp am si pornit-o. Modificarea este reversibila, practic s-au creat alte piese fara a se modifica nici o piesa originala. Exista si sistemul de aprindere si incarcare original dar a fost dorinta proprietarului ca momentan sa nu-l restaureze chiar daca e complet. Problema sistemelor de 6V este ca acestea au atins "perfectiunea" numai dupa WW2 si mai mult la americani, europenii au renuntat repede la el. Sa stii ca si in tarile cu apa calda se fac astfel de modificari reversibile dar sunt mai discreti in acest sens pt ca nu da bine la imagine.
  3. Motocicleta mea - Ural M72

    Aripa fata in stare foarte buna:
  4. Azi am lucrat la aprindere, am construit suportul pentru senzor si totodata pentru bobina de inductie. Am taiat o tabla pe dimensiunile dorite pentru acest si i-am facut prinderea pe inelul de prindere al statorului cu doua suruburi de 6mm: Dupa aceea am pozitionat senzorul: Dupa ce am finalizat pozitionarea senzorului am facut suportul pentru bobina de inductie, adica o platbanda indoita la 90 de grade si nituita pe placa de prindere cu un nit de otel de 4mm, pentru un plus de securitate si rigiditate am cositorit suprafetele iar la sfarsit le-am lipit intre ele: Asa arata aprinderea si incarcarea, dupa ce pronesc motorul si fac probele necesare toate piesele vor fi vopsite:
  5. Elementele de ce compun saua, piesele cadrului si perna noua Pagusa: Cadrul principal avea o fisura a unei suduri si am sudat-o: Teava de gresare a bucsei pe care oscileaza saua inca avea vaselina in ea: Bucsa este in stare foarte buna si este facuta dintr-un otel foarte dur, canalele sunt pentru gresare:
  6. Am montat suportii de far: Sistemul de prindere: Pregatirea oalei de far si a aripilor pentru vopsit. Dupa cum am aratat mai inainte acestea au fost date cu Feruginol dupa sablare, nu a trebuit decat sa indepartez surplus cu smirghel si le-am imbracat in filler: Aripile fata si spate:
  7. Pregatirea capacului de transimisiei secundare, acesta era in perfecta stare, trebuia doar spalat bine si probat: I-0am vopsit furca de ambreiaj: Contactul de neutral: Suruburile originale ale capacului:
  8. Aripa de spate, am dat cu zinc in zonele de contact a platnicelor dupa care am probat din nou piesele: Nituirea: Si o scurta proba pentru a vedea cum mai vin si celelalte elemente care se monteaza pe aripa de spate: Lampa de pozitie este Hella sau Noris, inca nu am stabilit exact iar ochiul de pisica este Bosch, facut in fabrica de la Eisenach:
  9. Am montat pe aripa fata elementele de prindere, acestea se prind cu nituri din fier iar zona de contact a fost tratata suplimentar cu Zinc:
  10. Se mai gasesc piese in Germania, replici sau reconditionate. Garniturile din imagine au fost facute de un domn din Galati care se ocupa cu executia de garnituri de motor, daca e cineva interesat aflu datele de contact si vi le dau.
  11. Am mai lucrat un pic pe la motor, am pregatit si montat cilindrul cu pistoanele. Cilindrul are aripioarele de racire de tip Porcupine (porc spinos) care sunt foarte eficiente pentru racire. Asa arata un piston din acei ani, aveau inaltime de compresie foarte mare (distanta dintre centrul boltul pana la fata pistonului), asa se faceau in acei ani. Dupa cum se vede era imbracate intr-un stat de vaselina. Segmentii: Garniturile cilindrului si a chiulasei: Dupa ce am spalat pistoanele de vaselina le-am montat:
  12. Am mai sablat niste piese, tratament cu Ferugionol, samd:
  13. Motocicleta mea - Ural M72

    Am cumparat si a doua janta de la Ural Zentrale si un cric lateral. Ural M72 nu a avut cric lateral dar daca vrei sa mergi cu ea solo este necesar. Acest model de cric este interesant mai ales prin modul de prindere, suportul cricului vine intre motor si cadru si inlocuieste bucsa distantier, astfel nu este necesara sudarea suportului de cric pe cadru:
  14. Nu, mai repede un motor de NX650, e mai compact.
  15. Deja ii masor cotele cadrului si al furcii, ma bate un gand cu un monocilindru de 650cmc. Embleme rezervorului, curatate la tabla: Tratate cu Feruginol: Stropite in filler: Proprietarul le va duce la vopsire cu aerograf, abia astept sa vad ce iese.
×