Mergi la conţinut

luca.stere

Membri
  • Conţinut

    406
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    15
  • Online

    291d 10h 32m 4s

luca.stere last won the day on 25 Mai

luca.stere had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre luca.stere

Vizitatori recenţi

1.055 vizualizări profil
  1. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am lucrat intens in ultima perioada pt a termina "Nipra", ca de obicei diavolul se ascunde in detalii si nu te lasa sa termini in termenul propus. Dar pana la urma cu rabdare am reusit. A trebuit sa termin electrica din fa, butonul de comutare faze, montat heblu, claxonul a murit si a trebuit sa dau jos rezervorul pt a-l schimba cu unul nou, am faurit o brida pt fixarea bateriei pt ca cea cumparata noua era prea scurta pt bateria mea, strans toate suruburile la tablaraie, vopsit ghidon si risere, strans telescoape furca si pus ulei Motul 15W medium heavy in ele, fixat usita rezervor, montat oglinda, montat sei, pus benzina, etc. Iar pana la urma am reusit si sa ma plimb cu ea... motorul trage foarte bine dar am constatat ca peste noapte s-a marit avansul la aprindere, trebuie sa vad despre ce este vorba. Ciclistica este foarte buna, nici o bataie si nici o vibratie, este foarte legata. Mai am cateva chitibusuri la ea, e gata in proportie de 99% pe partea de solo dar in mare acesta este aspectul general. Acum urmeaza atasul, acesta ii va fi incredintat lui Urse pentru reparatii, sablare si vopsire, nu o sa ma ocup eu de pregatirea lui.
  2. Motocicleta mea IJ Planeta 5, cu ataș

    Cred ca e Ij-ul in cea mai buna stare din Romania! Imi aduc aminte ca reconditionarea a costat mai mult decat valoarea de piata.
  3. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Multumesc pentru aprecieri! Am mai lucrat cateva chestii: esapamentul, modificarea cablului de ambreiaj si scaritele. Toba de esapament avea doua gauri in plus care o faceau destul de zgomotoasa, asa ca le-am astupat cu sudura. Dupa care am curatat sistemul de esapament de vopseaua veche: Am cumparat vopsea termica Den Braven, la Uralul M72 s-a dovedit a fi foarte buna: Si am vopsit elementele esapamentului: La montare am etansat cu sfoara de azbest: Am vopsit scaritele: Cauciucuri noi pt scarite de la Gaspar:
  4. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Lucrez in continuare la partea de cablare (trasee finale) a aprinderii, a luminilor si ce mai e prin far.
  5. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Astazi am avut de lucru cu cablurile de acceleratie si cu cel de la frana fata. Cablurile le-am cumparat de la Gaspar, nu se potriveste niciunul dar nu e vina lui. Capetele de la cablurile de acceleratie erau prea mari si a trebuit sa le polizez cu mare atentie ca sa le potrivesc in carburatoare si in comanda de acceleratie. La cablul de frana a fost si mai bine, opritorul de cablu de pe platoul de franare are filet de 8 x 1.25mm in timp ce opritorul de pe cablu are filet de 8 x 1mm. Asa ca trebuit sa scot opritorul de pe cablu care nu avea nici gaura data pe centru si fac altul cu filet de 8 x 1.25mm: A trebuit sa mai tai si din camasa pt ca era prea lunga: Dupa care i-am cositorit la loc capatul si acum am frana functionala: Cam aceeasi poveste ma asteapta la cablul de ambreiaj, nici acela nu se potriveste...
  6. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am vopsit scheletul seilor si am cumparat sei noi de la Gaspar: Montat opritorul de cablu de frana pentru roata atasului: Acumulator nou: Dupa care am inceput lucrul la instalatia electrica care de fapt inseamna construirea de la zero a cablajului. Am luat fire noi de 1,5mm dupa care am inceput sa le "intind" pe motocicleta conform schemei si necesitatilor (mici modificari): Fiecare papuc in parte este cositorit pe fir si izolat cu varnes: Dupa ce am stabilit traseul am trecut cablurile print varnes: Mai am sa finalizez instalatia din far (lumini) si traseul cablurilor la partea de aprindere. Dupa ce am verificat functionalitatea instalatiei am pornit din nou motorul cu aprinderea electronica pe care m-am hotarat sa o las pe acest motor (initial voiam sa-i pun platina cu Gotronic). Motorul a fost nepornit de doua luni: Cu aceasta ocazie am verificat si daca alternatorul incarca bine cu releul electronic si incarca perfect.
  7. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am continuat cu instalatia electrica, si de aceasta data am inceput cu instalatia electrica a lampii spate. Bun, e functionala dar voi mai avea de facut cateva chestiuni; sa cositoresc un papuc pt firul negru care este masa (minusul) si sa gandesc o mufa. Spre deosbire de celelalte instalatii electrice faute de mine pana acum foarte apropiate de original de aceasta data vreau pe langa simplitate si deconectarea cu usurinta a instalatiei electrice in caz de nevoie. La far am pus o garnitura de cauciuc (gromet) pentru instalatia elecrica a farului: Comanda lumini cumparata de la oldtimergarage: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=1503 Comenzi ghdion: Mansoane noi pentru ghidon: Comanda acceleratie noua: Pres nou pentru aripa spate: Si stopul cu presul montate de proba, nu mai aveam rabadare :
  8. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Nu e nici pentru mine nici pentru altcineva, eu le reconditionez si le vand. Bineinteles ca le fac in primul rand din placere ca nu castig nimic la ele, abia daca imi ies banii pentru manopera. Pentru mine voi incepe un Ural M72 solo, sper ca in iarna sa-l incep. As putea face dar la rusesti aripa este prea ridicata, practic ar veni numarul direct in bataia farului. Numarul pe aripa din fata se vede frumos la mobrele care au aripa "pe roata" cum se vede in imaginea de mai jos:
  9. Acest topic nu este despre o motocicleta dar am ales aceasta arie pt ca mi s-a parut cea mai potrivita avand in vedere ca s-au mai prezentat motociclete istorice pe aceasta arie. Pe acest topic voi prezenta anumite piese sau solutii tehnice pe care le adopt in reparatiile facute de mine. Evident, oricine este liber sa faca acelasi lucru pe acest topic cu rugamintea sa fie on topic. Iata un dinam modificat in alternator de 12V cu putere de 150 wati care se poate monta pe orice boxer rusesc de 6V. A fost cumparat de aici ( http://www.old-motorcycle-parts.com/dynamo-c-m72-k750-1.html ) si a costat 418 euro cu tot cu transport: Avantajul acestei solutii este ca nu trebuie modificat carterul motorului pt adaptari de alternatoare auto iar aspectul este 99% identic cu originalul:
  10. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Multumesc! Inca mai am de lucru, de acum detaliile o sa ma omoare...
  11. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Contact nou modelul 6 volti, i-am cositorit niste conexiuni ca sa fiu sigur ca rezista in timp: Element de far nou cu bec H4:
  12. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Sa noua si tampon nou de la Gaspar, suportul a fost curatat si revopsit:
  13. teste R1200GS vs. Tiger Explorer XCA. Test Comparativ

    Banuiesc ca in sectiunea "Stiri si articole".
  14. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Ziceam astazi ca mai las piesele sa se usuce, mai exact sa las vopseaua "sa lucreze" dar nu am mai avut rabdare si dupa ce am constatat ca vopseaua este uscata bina m-am apucat apucat de lucru cu maxima grija pt elementele vopsite. Mai intai am dat telescoapele jos ca sa pot monta aripa, pantalonii de far si oala de far: Si am inceput montajul: La oala de far aveam un filet distrus, dupa cum stiti filetul de 8x1mm este dat intr-o tabla ambutisata si cedeaza repede daca cineva strange ca ghiolbanul. Asa ca am sudat doua piulite lungi de 8mm cu filet normal (1,25mm) ca sa nu mai cedeze si ca sa am posibilitate pe interior de a mai prinde si altceva (cablu de masa). Am montat si franele cu aceasta ocazie: Si cam aici am ajuns pana acum:
×