Mergi la conţinut

luca.stere

Membri
  • Conţinut

    605
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    36
  • Online

    516d 30m 16s

luca.stere last won the day on 14 Octombrie

luca.stere had the most liked content!

1 Urmăritor

Vizitatori recenţi

2.191 vizualizări profil
  1. Comanda mecanica pt faza lunga era ceva normal in acei ani, majoritatate motocicletelor o aveau.
  2. Acesta este blocul de comenzi pt claxon si schimbatorul de faza lunga care este actionat prin cablu. Am avut norocul sa fie complet si functional, a trebuit doar curatat si vopsit. Cele trei poze de mai jos sunt facute cu blitz, practic le-a anulat culoarea. Piese blocului de comenzi vopsite: Capetele de ghidon vopsite: Comanda de soc vopsita: Mansoane noi: Comanda de acceleratie: Si montajele: Butonul claxonului este din alama: Aveam niste dileme legate de comenzile de ghidon, am fi vrut sa le zincam aceasta fiind in principiu cea mai buna solutie. Am ales pana la urma sa vopsim... si nu-mi pare rau chiar daca aceasta solutie nu rezista in timp asa cum rezista zincul. Vopsirea comenzilor a accentuat enorm imaginea retro a motocicletei, nu stim cum erau din fabrica cele militare dar arata asa de bine incat am putea crede ca le vopseau. Cu aceasta ocazie am montat definitiv si comutatorul de faza lunga caruia a trebuit sa-i facem o piesa din teflon care sa izoleze cablul fata de lamela comutatorului care are curent pe ea (plus) in timp ce cablul are minusul.
  3. Claxonul Noris model HN6V, a fost prezentat mai in urma in starea in care a fost cumparat. Dupa sablare si curatare la interior l-am vopsit negru, culoarea originala: Vopsirea la interior a fost un pic dificila pt ca nu am putut sa demontez unele elemente ale claxonului acestea fiind ambutisate: Sigla originala Noris pe care este scris marca si modelul: Noris Zund-Licht AG, Nurnberg, Typ - HN6V. Pozitia lui pe motocicleta:
  4. Saua motocicletei, piesele care o compun au mai fost prezentate dar acum aratam montajul: Cateva cuvinte despre sa si aici ma refer la guma Pagusa. Esye incredibil de confortabila, chiar voiam sa cumpar una pentru M72-ul meu dar am zis sa mai astept pt ca mai am pana ajung sa am nevoie de sa. Dupa ce am testat-o si a intrecut toate asteptarile nu mai am nici o indoiala ca pe M72 voi punea sa Pagusa.
  5. Lampile spate aprinse, au o lumna difuza, de vechi:
  6. Mai am niste lucruri facute inainte de concediu. Ceva electrica, fire noi, totul cositorit: Probarea garniturilor de cauciuc, le-am comandat la Ural Zentrale si cand au venit mi s-au parut prea mici, din fericire s-au potrivit perfect: Acesta este schimbatorul de faze al farului, este actionat prin cablu. Este original ( chiar si surubul de prindere) si in perfecta stare, a trebuit sa schomb doar firele: Organizarea firelor, garniturile de cauciuc si schimbatorul de faze montate: Contactul cu becurile montate, am gasit becuri de 12V care se potrivesc perfect: Cheia de contact Hella, modelul original pt aceasta motocicleta, scumpa dupa spusele proprietarului... Designul art deco este magnific: Primele probe electrice: Farul montat: Lampile spate, nu am inteles de ce sunt doua in conditiile in care aceasta motocicleta nu este prevazuta cu stop pe frana. Singura explicatie logica ar fi ca sunt redundante, adica daca se arde un bec pe spate mai ramane celalalt dar asa ceva nu era o chestie obisnuita in acei ani. Lampile sunt Bosch amandoua, una dintre ele am mai prezentat-o mai in urma: Lampile au fost sablate, tratate cu Feruginol, cositorit unde a fost nevoie, asigurat zonele de contact tot cu puncte de cositor si vopsite: Geamul pt iluminarea numarulkui de inmatriculare este original, nu stiu cum a scapat vremurilor pt ca acestea de regula dispar primele. Lampile spate montate: La ceas de seara:
  7. Te-a traumatizat rezervorul asta . Este dorinta proprietarului sa pastreze cutia de scule, motocicleta fiind 100% modelul militar nu vrea sa renunte la ea.
  8. Am ramas dator cu niste poze despre ceea ce am mai lucrat inainte de concediu, din pacate lipsa de timp nu mi-a dat voie sa sortez imaginile si sa le postez. Dupa ce am testat etanseitatea rezervorului am facut cateva reparatii cu cositor si am lipit si cutia de scule pe care am luat-o de pe celalalt rezervor. Mai inatai am pregatit cu cositor suprafata de contact a cutiei: Dupa ce am marcat pozitia cu un marker am asezat cutia: Dupa acea am cositorit: Ceea ce vedeti cu maro nu este rugina, decapantul folosit se transforma in aceasta culoare dupa incalzire: Am eliminat surplusul de cositor prin slefuire: Am dat filete de 3mm pentru prinderea emblemelor, original erau niste nituri subtiri de bronz care se bateau direct in material, nu mi-a placut solutia: Primul strat de filler: Dupa diverse prelucrari, chituri, fonduri, slefuiri, samd am ajuns la ultimul filler, cel dinaintea vopsirii:
  9. Salut, a intervenit concediul, in toamna asta e gata.
  10. articole Motoare de 125 cmc cu permis categoria B – pro și contra

    Pe fond e bine, mi-e lene sa scriu de ce dar pe scurt motocicleta va deveni un mijloc de transport popular. Deocamdata in Romania mobrele sunt in marea lor majoritate doar de fitze, iesiri de weekend.
  11. Emblemele de pe rezervor: Tratate cu Feruginol: Filler: Si mai departe e opera vopsitorului: Abia astept sa le vad montate pe rezervor!
  12. Motocicleta mea - Ural M72

    Cateva piese mici cumparate de la Ural Zentrale, ax de pedala de frana si inca doua chestii mici din sistemul de franare si arcul in cruce de la ambreiajul de ghidon:
  13. Amortizorul de ghidon, rozeta de reglaj se prezenta in general in stare buna dar avea niste urme de lovituri pe ea. Am incercat sa scot acele urme prin selfuire dar din pacate nu am reusit, textura plasticului nu a permis acest lucru.
  14. Dupa cum am mentionat anterior am schimbat ochelarul de kilometraj care era cromat cu unul nceromat. Acesta provine de un M72 care la baza are tot kilometraj copiat dupa Veigel identic cu replica noastra:
  15. Releul de incarcare, acesta va fi montat intr-un loc discret pentru a nu fi vizibil si in acest sens i-am facut un suport de prindere: Eliminarea mufei si adaptarea firelor nevoilor noastre:
×