Mergi la conţinut

luca.stere

Membri
  • Conţinut

    459
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    17
  • Online

    430d 23h 34m 56s

luca.stere last won the day on 30 Martie

luca.stere had the most liked content!

1 Urmăritor

Vizitatori recenţi

1.404 vizualizări profil
  1. istorice Restaurare KMZ K750

    O piesa mica dar importanta, capacul culisant de la protectia de contactului de pornire, am luat-o de ebay si e noua:
  2. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am inceput lucrul la scaunul atasului, am toate materialele asa ca acum tine doar de mine executia lui. Mai intai am taiat doua bucati de placaj dupa ce un prieten mi-a confirmat dimensiunile pieselor de scaun (spatar plus sezut). Placajul provine de la un palet de marfa si este foarte rezistent, este imposibil sa-l rupi: Dupa aceea am inceput sa fac sistemul de fixare al spatarului, practic este o platbanda care va fi prinsa in interiorul spatarului si i-am dat trei gauri filetate, una pt fixare in interior si celelalte doua sunt pentru brida de fixare pe atas: Acesta este buretele care va forma scaunul, este un burete cu densitate mai mare, l-am gasit la Hornbach. Pentru spatar este perfect este o idee cam moale dar am gasit solutia, voi intercala intre cele doua straturi de burete o bucata de plastic expandat, am probat deja si e perfect asa.
  3. Motocicleta mea - Ural M72 Solo

    Mai jos ai poza care iti arata zona in care trebuie frezate pistoanele. Pistoanele au in zona boltului o cantitate mai mare de aluminiu decat pe fusta, fiind o cantitate mai mare de material si dilatarile sunt mai mari iar aici apar doua probleme: calitatea materialului si cotele pistonului care sunt destul de complexe si nu intotdeauna sunt realizate corect la psitoanele de calitate slaba cum sunt cele de la Gaspar (aici mentionez ca nu e vina lui). Pistoanele trebuie frezate pe acea zona minim o zecime de mm dar nu mai mult de doua zecimi. Desi griparea se produce pe zona subtire a fustei de piston fenomenul se intampla pt ca prin dilatarea umerilor de bolt ale pistonului se produce un fenomen de "impingere" si fortare in zona mai slaba a pistonului. Astfel, zona de gripare nu e in zona boltului ci decalat la 90 de grade in zona subtire a pistonului unde are diametrul maxim (zona de cota a pistonului). Operatiunea de frezare am facut-o la un motor de Ural M72 si am lasat de fiecare a parte a pistonului cate 4 cm de cota maxima conform pozei de mai jos si nu am mai avut probleme. In imaginea de mai jos vezi zona de fusta a pistonului care NU trebuie frezata. Operatiunea de frezare trebuie sa fie simetrica si identica pentru ambele pistoane.
  4. Motocicleta mea - Ural M72 Solo

    Ok, o sa revin cu poza in care o sa-ti arat zona de pe fusta pistonului care trebuie frezata ca sa nu mai blocheze.
  5. Motocicleta mea - Ural M72 Solo

    Problema sunt pistoanele, se dilata prea mult si probabil ca nu au nici ovalitate pe fusta pistonului. O sa revin cu un desen sa-ti explic ce e de facut, pana atunci baga niste ulei de 2T (de scuter) in benzina, in jur de 15 grame la litru si vezi daca mai blocheaza.
  6. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am pus si talpa de urcare in atas, se prinde cu doua suruburi de 8x1mm, din fericire filetele erau bune:
  7. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Foarte rar gasesti la Gaspar, eu am luat-o de pe ebay, mai am una nou-nouta (NOS) dar aia o pastrez pt K750. Sfatul meu este sa iei de pe ebay, daca le urmaresti le gasesti la 50 euro cu tot cu transport.
  8. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Duminica am facut si electrica atasului, mi-a luat mai mult timp decat ma asteptam pt ca traseul cablurilor nu mai corespunde deoarece tablele care sustineau cablajul in aripa erau ruginite si le-am inlaturat. Totodata aripa era ultimul model de blocuri de lumini iar eu am optat pt seria a doua de blocuri de lumini din anii '60-70. Asa ca a trebuit sa stabilesc un traseu sigur prin care cablajul sa nu poata fi agatat si am facut niste bride de aluminiu pe care le-am imbracat in varnes termorectractabil. Din fericire nu a trebuit sa dau gauri suplimentare in aripa pt bride iar prezoanele de prindere ale diverselor componente au oferit un traseu foarte bun pentru cablaj: Fire noi, capete cositorite, samd: Sa se faca lumina: Ma apropii de sfarsit, mai am sa cumpar o garnitura pentru lampa de pozitiei a atasului, sa fac scaunul atasului care deja este in lucru si am avut norocul sa gasesc astazi la Hornbach burete mai dens si piele sintetica neagra, iar ultima piesa ar fi roata de rezerva.
  9. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Asa pare dar din experientele anterioare iti pot spune ca sigur se va mai lungi treaba cand incep testele, inca nu am iesit cu ea la drum.
  10. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Roata atasului: spite noi, rulmenti noi 30204, banda de spite Continental, camera Vee Rubber si anvelopa Mitas:
  11. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Cateva poze pe zapada: Se retrage la depou:
  12. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Soclul de siguranta montat:
  13. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Tampoane noi pentru barca de atas: Montam barca: Aripa atasului: Lampa spate tip FP230:
  14. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Va ramane verde, in poze nu pare dar dupa ce se usuca este un verde semi mat (pozele au fost facute imediat dupa vopsire). Negru nu am facut decat cadrul de la mobra si cel de la atas. Nu am vazut pana acum combinatii cu negru.
  15. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Da, cine se scoala de dimineata... termina treaba .
×