Mergi la conţinut

luca.stere

Membri
  • Conţinut

    686
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    38
  • Online

    558d 14h 3m 51s

luca.stere last won the day on 8 Februarie 2020

luca.stere had the most liked content!

2 Urmăritori

Vizitatori recenţi

3.047 vizualizări profil
  1. istorice Restaurare KMZ K750

    Deocamdata e suspendat proiectul, cred ca la anul voi continua la el.
  2. Motocicleta mea - Ural M72

    Piesele de mai jos ar fi cam ultimele piese de care am nevoie pt a termina motocicleta, ma refer in sensul in care nu le aveam deloc dar si acestea au fost cumparate mai mult de proba pt ca sunt copiile chinezesti si nu stiam cum se prezinta. 1. Suportul superior de arc pt suspensia spate, aveam doua dar unul era sub cota si nu se fixa bine in cadru. Are mici imperfectiuni dar arata mult mai bine fata de cel care imi facea mie probleme, probabil voi fi nevoit sa lustruiesc suprafata unde se infileteaza arcul. 2. Bucsile axelor spate sunt din otel desi in imaginile de pe site-ul Ural Zentrale apareau ca fiind din alama. In principiu nu ar fi o problema dar la prima vedere am dubii ca se vor potrivi in lacasul carcaselor rusesti de M72 la care am bucsile uzate dar care totusi par mai groase in material. 3. Paharele de protectie si totodata ornamente ale suspensiei spate, calitate buna si par vopsite electrostatic.
  3. Motocicleta mea - Ural M72

    Un mic progres, adaptarea talerului de franare care este de M72 civil pentru tambur de Dnepr. Adaptarea a constat de fapt in strunjirea talerului la exterior pentru a intra in canalul de protectie fata de impuritati al tamburului de Dnepr:
  4. Motocicleta mea - Ural M72

    Fiecare are avantajele si dezavantajele lui dar strict in aplicatia asta e mai bun cel de pasla. Orice ambreiaj de ruseasca am desfacut avea modelul nou de simering care de fapt e o bucsa de plastic care in timp se carboznizeaza si se contracta plus ca nu are rezistenta la frictiune. Pasla rezista in timp si se uzeaza mai greu. In general pasla sau sfoara de azbest grafitat (Mercedes W123 diesel) au o mai mare rezistenta in timp dar este mai dificil de schimbat atunci cand ai nevoie, la Mercedes trebuia sa demontezi arborele iar la Ural trebuie sa extragi capacul din spate care e palierul arborelui fata de varianta cu cu simering de cauciuc unde trebuie sa demontezi doar volantul motor.
  5. Motocicleta mea - Ural M72

    Mici progrese, am cumparat tuburile de admisie pentru carburatoare de la Ural Zentrale, am modificat tija de ambreiaj pentru simering din pasla care e mai bun fata de cel de cauciuc, am facut un prezon pt capacul din fata desi o sa-l schimb cu unul original sau o sa fac unul ca cel original, am montat si reglat aprinderea cu platina si Gotronic 6V:
  6. Motor BMW R60/5

    Reparatia motorului a fost filmata, sunt 12 filme:
  7. Motor BMW R60/5

    Setul motor cu pistoane noi originale si cilindri alezati: Iata si problema principala pe care o avea motorul, apa s-a infiltrat in motor prin cablurile de acceleratie si au fost afectate carburatoarele, setul motor si o chiulasa. Unul dintre pistoane a fost gaurit prin bataie de cel care a demontat motorul, asa de blocat era. Chiulasele cu supape rectificate, am fost nevoit sa schomb doua arcuri de supape pt va erau corodate de apa: Montarea setului motor: Tevile curatate si vopsite cu lac: Rampa de culbutori: Garnituri noi originale, totusi le-am dat un strat de silicon Elring deoarece in timp acel cauciuc imbatraneste si slabeste etansarea: Cilindrii montati:
  8. Motor BMW R60/5

    In situatia ta as merge pe BMW, in cazul unor reparatii ai mai mult succes. Astea rusesti se pot repara si sa mearga bine dar daca nu le cunosti "metehnele" poti sa esuezi foarte usor. Am intalnit motoare cu multe piese noi si desi reparatia a fost cu intentii bune (sa iasa cat mai bine) totusi nu au mers pt ca in anumite chestiuni au gresit.
  9. Motor BMW R60/5

    Capacul de distributie montat: Simering distributie montat: Cuzineti originali noi si bielele montate: Acestia erau cuzinetii vechi, pentru varsta lor se prezentau destul de bine:
  10. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Poze noi facute acum doua saptamani: Thumbs.db
  11. Motocicleta mea - Ural M72

    A doua roata: Diferenta intr o roata cu anvelope 3.5 si una cu 3.75: Si rezultatul pe care il asteptam de mult timp: Sunt foarte multumit de rezultat, cand am pus rotile stateam in garaj si nu ma saturam de privit.
  12. Motocicleta mea - Ural M72

    Asa arata roata cu anvelopa 3.5x19.
  13. Motor BMW R60/5

    Axul cu came, lantul si patina montate. Am uitat sa fac poze cu axul cu came care e in stare foarte buna pentru ca la acest motor am mers mult pe filmari video care vor fi prezentate la sfarsitul topicului. Dupa cum se vede lantul si intinzatorul sunt noi:
  14. Motor BMW R60/5

    Blocul motor spalat din nou: Baia de ulei si sorbul pompei de ulei: Dopurile pentru canalele de presiune de ulei montate cu Loctite, au fost demontate pentru a ma asigura ca sunt curate canalele: Baia de ulei montata: Arborele montat:
  15. Motor BMW R60/5

    Cuzinetii de palier montati, se monteaza prin presare dar cu incalzirea prealabila a palierilor pentru o presare usoara si rapida. Daca nu se incalzesc palierii presarea este mai dificila si poate schimba chiar cota cuzinetilor reducand diametrul cu o una-doua sutimi iar asta poate fi o problema.
×