Mergi la conţinut

luca.stere

Membri
  • Conţinut

    431
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    15
  • Online

    422d 12h 29m 5s

luca.stere last won the day on 25 Mai 2017

luca.stere had the most liked content!

1 Urmăritor

Vizitatori recenţi

1.279 vizualizări profil
  1. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Mai am un pic si voxesc atasul si aripa, ultima finisare cu smirghel si apa dupa care le-am pus langa soba la uscat:
  2. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Si am continuat cu slefuire si aplicarea altor straturi de chit: Aici am aplicat un "praf" de vopsea negru mat pt o verificare rapida a finisarii: Dupa care am aplicat spritchit pe toata zona de lucru: Cateva chituri pentru aripa atasului: La un moment am decis ca e mai usor sa imbrac toata aripa intr-un stat subtire de chit (un sfat primit de la un vopsitor): Si am vopsit si cele doua jante pt roata atasului si roata de rezerva:
  3. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Ieri am inceput lucrul la atas, am apelat la niste vopsitori dar fiind o perioada aglomerata mi-au dat niste termene de ma intindeam pana la primavara cu vopsitoria atasului asa ca am decis sa fac eu vopsitoria sau macar pregatirea ei. Botul atasului avea niste "cuie" si niste deformari mai pronuntate, asa ca am dat un strat de chit de fibra pt ca este foarte rezistent si nu se defprmeaza in timp peste care am inceput sa dau chit normal pentru o finisare mai usoara:
  4. Regele Mihai I

    De bunavoie nu o fi plecat, dar nici nu s-a impotrivit prea mult. El facea greva regala iar altii luptau prin munti impotriva comunismului.
  5. Regele Mihai I

    Sa lasi tara la greu si sa pleci in Elvetia nu mi se pare un exemplu demn de urmat. Poate am imbatranit eu si s-au schimbat vremurile si perceptia despre onoare...
  6. istorice Restaurare KMZ K750

    Am cumparat de la cineva din Oradea o Nipra cioparita, dupa ca m-am asigurat ca nu are cadrul macelarit am platit-o si am bagat-o in duba. Dupa ce am ajuns acasa am constatat ca are tamburi cu gresor in stare buna si platou de franare de asa cum s-au montat pe K750. Eu am tamburi noi de Dnepr si voiam sa-i montez pe K750 dar ma deranja lipsa gresorului pe tambur, unele detalii cand iti raman in cap nu mai scapi de ele... Dupa care am avut sansa sa mai gasesc doi tamburi de K750 la valicaddy pe care i-am cumparat si astfel am patru tamburi originali de K750 in stare foarte buna: Dantura este perfecta la ambii tamburi, gaurile de spite nu sunt deloc ovalizate. Tamburul ruginit pe suprafata de franare a fost pe roata de atas si din fericire stratul de rugina este superficial.
  7. "Plictis si inspiratie"

    Imagini cu Ural M72, complete si originale:
  8. segmenti

    Trebuie sa vezi ce forma are profilul segmentului, in functie de profil se face si pozitia de montare.
  9. istorice Restaurare KMZ K750

    Carburatoare noi PZ28 (China) copie dupa K37 si bujii NGK cod BP6HS: Dupa ce am montat toate cele necesare pornirii am verificat daca vine ulei, din fericire motorul de K750 are un surub dop in cilindrul din stanga pe unde se poate verifica daca pompa baga ulei in circuit: Si de aici incepe balciul... motorul a dat semne de pornire de la prima pedala dar nu pornea si dadea semne de avans prea mare la aprindere. Pana la urma tot gadilandu-l am reusit sa-l pornesc dar functiona doar 2-3 secunde cat avea benzina de la inundare. Am desfacut carburatoarele, am verificat tot ce se putea verifica si am luat-o de la capat dar am intampinat aceleasi probleme, avans prea mare si lipsa de benzina. Am zis ok, trebuie sa fac ceva in privinta asta simptomele fiind clare. Mai intai am umblat la delco, fiind delco fix (primul model 6V) am umblat la platou ca sa-i iau si mai mult din avans, mai mult decat permite delcoul in configuratia de fabrica. Avansul tot mare se simtea la pedala dar era o idee mai bine asa ca m-am indreptat spre carburatoare. Dupa ce am mai sapat am aflat ca jiglerele de benzina erau prea mici, erau de 92 si le-am modificat pana la 150. Astfel am reusit sa pornesc motorul si sa-l fac sa se tureze dar tot e cu benzina la limita avand in vedere ca am ridicat si acele la maxim. Imediat ce am umblat la carburatoare am avut surpriza sa-mi cedeze cutia de viteze de Ural pe care am folosit-o pt pornirea motorului, la o pornire mi-a dat pedala peste cap si s-a blocat angrenajul de poornire. Asta e zic, pun alta cutie, tot de Ural si dupa cateva pedale cedeaza si asta (dadea in gol). Cutia din urma am cumparat-o de la un cetatean care zicea ca e buna cutia, cu aceasta ocazie am aflat de ce vindea de fapt cutia de viteze, nu mai era functionala la sistemul de pornire. Si apuca-te si repara repede cutia ca sa pot porni motorul... motor care a pornit, merge bine in sensul ca nu are batai, nu da fum si nu da semne de gripare. In schimb imi sufla in admisie si dupa ce l-am testat mai mult mi-am dat seama ca cel mai probabil axul cu came este prea avansat. Axul cu came este cumparat nou de la ural-zentrale.de si am banuiala ca canalul de pana nu este dat in pozitia corecta si uitandu-ma pe pozele cu pozitionarea pinioanelor de distributie (la fiecare motor pozez punerea la punct) cred ca asa este, canalul de pana pare prea sus. Ca sa nu mai zic de simptome: pornire greoaie (porneste la prima pedala sau deloc), avans mare la aprindere, suflu in carburatoare. Va trebui sa-l desfac pt o pozitionare corecta a distributiei dar macar motorul merge bine:
  10. Scout FTR1200 Custom, modelul concept prezentat de Indian la Milano

    E urata chiar si pt un concept.
  11. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Dupa stabilirea pozitiei lampilor a trebuit sa acopar gaurile vechi de la prinderea lampilor de pozitie de 12V. Astfel, am facut niste dopuri din tabla de cupru la care le-am dat forma de umplere prin presarea lor cu o bila de rulment iar apoi le-am cositorit: Dupa cositorirea dopurilor am slefuit suprafata ca sa vina la "drept" si sa nu fiu nevoit sa acopar cu chit: Dupa aceste operatii am trecut la montarea bridelor de prindere ale aripii pe cadrul atasului. Ele au fost prinse initial cu nituri industriale iar unul lipsea, in afara de asta trebuia sa curat suprafetele dintre brida si aripa si astfel ca le-am eliminat. Astfel ca a trebuit sa fac prinderea cu suruburi dar in acelasi timp sa imite montarea cu nituri. Am cumparat suruburi cu cap torbant si le-am cositorit suprafata de contact pe aripa. Inainte de montarea bridelor de prindere ale aripii am vopsit suprafetele de contact cu spray zinc pt ca aripa va fi vopsita cu bridele montate, astfel am facut o protectie suplimentara cu vopsea intre bride si aripa. Astfel ca am prins bridele cu suruburile cositorite: Am strans suruburile cu piulite cu capac si Loctite: Am cositorit suruburile pe aripa, astfel s-au fixat facand corp comun cu aripa si nu se mai fisureaza vopseaua in timp: Dupa care am slefuit cositorul si am dat suplimentar chit rapid pt o modelare a suprafetei de langa suruburi: Am facut aceasta operatie pentru noua suruburi dar nu dureaza foarte mult daca ai suprafetele curate.
  12. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am sablat aripa atasului si bridele de prindere, inainte de sablare am desfacut din nituri bridele de prindere pt ca exista riscul ca sub ele sa fie rugina, din fericire a fost doar un strat superficial: In interior aripa avea niste aripioare care tineau cablajul electric le-am eliminat pt ca erau ruginite si pt ca aceasta solutie tehnica depozita praf/pamant care mentine umezeala si favorizeaza ruginirea aripii. Pt cablajul electric voi face niste bride de sustinere si voi schimba si traseul cablajului.
  13. istorice Restaurare KMZ K750

    Dupa cum stiti am lasat acest proiect "pe bara" o perioada din cauza proiectului Dnepr 650. Intrucat Dnepr 650 se apropie de final am decis sa pornesc motorul de K750 care a ramas nepornit deja era asamblat in totalitate. Asa ca am pus motorul pe bancul de pornire, cutia de viteze nu este pt acest motor si este numai pt probe de motor: Maine il pornesc.
  14. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am "faurit" si montat un portbagaj in locul seii de pasager: Portbagajul montat:
  15. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am ajuns si la aripa de atas care este modelul "12 volti" dar pe care voi monta lampa de pozitie de K750 si si lampa spate FP230. Astfel ca a trebuit sa fac niste masuratori si sa dau alte gauri pentru montarea acestor lampi dupa care voi da aripa la sablat. Pozitionarea lampii de pozitie de K750, am ales o pozitie mai joasa decat cea aleasa de producator. Am ales ca linia superioara a lampii unde incepe sticla sa fie paralela cu pamantul: Lampa spate tip FP230:
×