luca.stere

Membri
  • Conţinut creat

    392
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    15
  • Timp online

    245d 16h 54m 27s

luca.stere last won the day on May 25

luca.stere had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre luca.stere

  • Data naşterii

Vizitatori recenţi

938 vizualizări profil
  1. istorice

    Ziceam astazi ca mai las piesele sa se usuce, mai exact sa las vopseaua "sa lucreze" dar nu am mai avut rabdare si dupa ce am constatat ca vopseaua este uscata bina m-am apucat apucat de lucru cu maxima grija pt elementele vopsite. Mai intai am dat telescoapele jos ca sa pot monta aripa, pantalonii de far si oala de far: Si am inceput montajul: La oala de far aveam un filet distrus, dupa cum stiti filetul de 8x1mm este dat intr-o tabla ambutisata si cedeaza repede daca cineva strange ca ghiolbanul. Asa ca am sudat doua piulite lungi de 8mm cu filet normal (1,25mm) ca sa nu mai cedeze si ca sa am posibilitate pe interior de a mai prinde si altceva (cablu de masa). Am montat si franele cu aceasta ocazie: Si cam aici am ajuns pana acum:
  2. istorice

    Si s-a intamplat si minunea, piesele au fost vopsite astazi. Desi a fost doar o "formalitate" pt ca piesele erau pregatite imi statea pe creier vopsirea lor pt ca nu puteam continua cu restul operatiunilor (instalatia electrica si montajele definitive). Prin vopsirea cu teroson Body am sigilat si zonele cu tabla dubla de unde pleaca rugina de obicei: Si piesele vopsite cu verde militar mat: In poza nu par mate pt ca le-am facut poze imediat dupa vopsire si inca nu erau uscate.
  3. istorice

    Dupa n retusuri la diferite piese am ajuns in cele din urma la ultimele doua piese, usita de la rezervor si cozorocul de la far. Usita avea niste indoituri mici, ca niste lovituri dar nu inteleg cum au fost facute avand in vedere ca tabla este groasa si rezistenta. A trebuit sa imbrac suprafata in chit si usor-usor sa uiformizez suprafata. Cozorocul de far avea o lovitura in partea superioara, nu grava dar indeajuns ca sa fie o problema pt ca nu reuseam sa o indrept. Am apelat la ajutorul unui prieten tinichigiu auto care cu experienta si talentul lui l-a indreptat imediat. Dupa ce am indepartat cromul am ramas cu ceva zgarieturi care au fost nivelate cu chit rapid dupa care i-am dat chit normal pentru a-i da forma dorita. Nu am poze dar in acest moment toate piesele sunt gata de vopsit. Incepand de maine trebuie sa ma pregatesc de vopsit, motocicleta va fi vopsita verde (mat), este si culoarea din talon din fericire.
  4. istorice

    Slefuirea chitului de fibra care a fost dat de umplutura, are avantajul ca nu se deformeaza in timp de la caldura: Dupa care i-am dat spritchit si l-am imbracat pe alocuri intr-un strat subtire de chit: Aripile au primit si ele cateva flecuri de chit: Oala de far de K750: Dupa slefuiri de chit si rectificari cu chit rapid Body am ajuns aici: Mai am cateva retusuri de facut si pregatirea de vopsitorie e cam pe terminate.
  5. teste

    Nu crezi ca aceste articole se potrivesc pe alta arie? Ce legatura au aceste articole cu aria "Motocicleta mea" de pe acest forum?
  6. istorice

    Incepem lucrul la rezervor cu niste chit de fibra, este foarte bun pt acoperirea deformarilor mai pronuntate dupa care voi aplica chit normal pentru finisari:
  7. istorice

    Dupa ce am terminat cu pierderile de benzina a trebuit sa mai rezolv o ultima problema: etanseitatea busonului de benzina. Mai exact, buza pe care inchide busonul de benzina nu are planeitate corespunzatoare. Astfel ca a trebuit sa incarc cu cositor si sa fac o planare pt a sigura etanseitatea rezervorului la buson: Dupa care am decapat rezervorul si i-am dat spritchit: La aripi am avut de astupat cu cositor niste gauri facute de altii pt a prinde presuri de cauciuc, am astupat totodata gaurile originale care prindeau lampa spate si am dat alte gauti pt a pune lampa spate modelul vechi (tip FP 230, montat pe Dnepr MT9 si Ural M63/M66). Mai jos am cositorit o fisura care exista la suprafata tablei, dedesubt este sudata: Si pozitionarea lampii spate: La Dnepr MT9 lampa spate cobora un pic mai jos, mai aproape de numar. Canalul care protejeaza instalatia electrica pentru lampa spate m-a obligat sa urc cu lampa mai sus. Singurul impediment ar fi ca s-ar putea sa nu lumineze placuta de inmatriculare dar daca nu va fi luminat voi urca placuta mai sus si am rezolvat. Dupa toate acestea am decapat aripile si le-am dat spritchit:
  8. istorice

    Si iata rezultatul dupa slefuire, gropitele din tabla au fost acoperite si nu mai sunt sanse sa apara viitoare gauri sau fisuri, suprafetele respective au un strat de 1-2mm de cositor.
  9. istorice

    Tot in vederea pregatirii pentru vopsire a trebuit sa testez rezervorul de benzina pentru a constata daca are pierderi. Am gasit pe fund doua gauri mici, una format prin coroziune iar alta era practic o taietura de 3-4mm lungime. Acestea au fost usor de rezolvat: Robinetul de rezervor este nou, luat de la Gaspar. Desi inchide bine va trebui sa-l desfac ca sa-i scot o saiba din el care la un moment va face probleme in timp. Dupa cum se vede in imagini acest rezervor a avut parte la un moment dat de o reparatie ampla pe in partea de jos. Desi pare facuta din topor reparatia (nu s-a tinut cont de estetica) a fost facuta bine, parte din tabla de pe fund a fost schimbata si a rezultat un fund foarte solid. Partea grea a venit cand am probat toata etanseitatea rezervorului si de ce mi-a fost frica nu am scapat, am constatat o pierdere de benzina pe la suportul unuia dintre ornamente: Asa ca am demontat ornamentele care erau prinse prin puncte de sudura: Pentru a putea repara aceste suprafete prin cositorire a trebuit sa sablez aceste portiuni ruginite: Dupa care a inceput cositorirea:
  10. istorice

    Incepe lucrul si la table, aripa fata; Aici i-am dat cu Decanol ca sa curat vopseaua, mai mult a fost un test, sablarea va fi intotdeauna cea mai usoara solutie pentru a curata piesele:
  11. istorice

    Am inceput sa probez piesele pe motocicleta (esapament, ghidon, comenzi, frane) pentru a le pregati pentru montajul final: Releu electronic (made in England) pentru alternator, are avantajul de a asigura o incarcare foarte buna dar nu are martor de incarcare, pana la urma nici motocicletele moderne nu au martor de incarcare...
  12. There are nine million bicycles in Beijing...
  13. istorice

    Chiar daca nu are o legatura directa cu topicul prezint si adaptarea unei aprinderi de scuter pt motoarele de Dnepr si Ural: Avantajul major al acestei aprinderi sunt costurile un pic mai mici in comparatie cu primul tip de aprindere electronica creat de mine cu elemente de BMW R65 si faptul ca are avans electronic.
  14. istorice

    Filtru de aer nou: Motorul montat pe cadru:
  15. istorice

    O privire la lumina zilei: