Mergi la conţinut

luca.stere

Membri
  • Conţinut

    420
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    15
  • Online

    414d 1h 15m 43s

luca.stere last won the day on 25 Mai

luca.stere had the most liked content!

1 Urmăritor

Vizitatori recenţi

1.131 vizualizări profil
  1. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am sablat aripa atasului si bridele de prindere, inainte de sablare am desfacut din nituri bridele de prindere pt ca exista riscul ca sub ele sa fie rugina, din fericire a fost doar un strat superficial: In interior aripa avea niste aripioare care tineau cablajul electric le-am eliminat pt ca erau ruginite si pt ca aceasta solutie tehnica depozita praf/pamant care mentine umezeala si favorizeaza ruginirea aripii. Pt cablajul electric voi face niste bride de sustinere si voi schimba si traseul cablajului.
  2. istorice Restaurare KMZ K750

    Dupa cum stiti am lasat acest proiect "pe bara" o perioada din cauza proiectului Dnepr 650. Intrucat Dnepr 650 se apropie de final am decis sa pornesc motorul de K750 care a ramas nepornit deja era asamblat in totalitate. Asa ca am pus motorul pe bancul de pornire, cutia de viteze nu este pt acest motor si este numai pt probe de motor: Maine il pornesc.
  3. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am "faurit" si montat un portbagaj in locul seii de pasager: Portbagajul montat:
  4. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am ajuns si la aripa de atas care este modelul "12 volti" dar pe care voi monta lampa de pozitie de K750 si si lampa spate FP230. Astfel ca a trebuit sa fac niste masuratori si sa dau alte gauri pentru montarea acestor lampi dupa care voi da aripa la sablat. Pozitionarea lampii de pozitie de K750, am ales o pozitie mai joasa decat cea aleasa de producator. Am ales ca linia superioara a lampii unde incepe sticla sa fie paralela cu pamantul: Lampa spate tip FP230:
  5. "Plictis si inspiratie"

    Am modificat suportii pentru a alinia portbagajul la orizontala fata de pamant, astfel portbagajul sta in pozitia corecta. Pentru a realiza acest lucru am facut alti suporti pentru partea din fata a portbagajului si i-am eliminat pe cei vechi: Sunt foarte multumit de rezultat, portabagajul este solid si ma ajuta la manevrarea motocicletei cand nu este pornita iar ca design nu mai apare asa ïncarcata"cum era cu saua spate. Pentru cine este interesat pretul este de 130 lei si va fi disponibil si pentru motociclete Ural.
  6. "Plictis si inspiratie"

    Portbagajul vopsit: Dupa ce l-am pus pe mobra am constatat ca suportii din fata trebuiaiu sa fie mai inalti pt ca pozitia portbagajului sa fie orizontala fata de pamant. Va trebui sa modific suportii din fata pt ca acum portbagajul sta un pic inclinat inspre fata motocicletei.
  7. "Plictis si inspiratie"

    Am sudat prezoanele dupa care am polizat si slefuit surplusul de sudura:
  8. "Plictis si inspiratie"

    Tot la acest capitol intra si recuperarea unor suporti de ghidon de Dnepr/Ural care aveau filetele prezoanelor stricate. Acesti suporti nu au prezon demontabil ci este turnat direct din piesa si prelucrat dupa aceea: Am taiat prezonul: Am dat gaura (8mm) la o masina verticala: Am dat filet cu tarod de 10x1.25mm, acest filet este mai rezistent si totodata mai intalnit. Astfel este mult mai usor sa gasesti piulite in cazul in care le pierzi, piulite de 10x1mm eu nu am gasit decat la magazine specializate. Am cautat doua suruburi de calitate pe care le voi transforma in prezoane, prezonul va fi sudat pe partea dinspre ghidon dupa care voi slefui sudura pana dispar diferentele: Si asa am recuperat doua piese care in principiu erau in stare foarte buna exceptie facand filetele.
  9. Duminica aveam si nu aveam chef de treaba, nu aveam chef sa fac ceea ce trebuie dar nici sa stau nu puteam. Asa ca m-am gandit sa fac un portbagaj pentru Dnepr pe care il am in lucru, vreau sa renunt la saua spate si sa pun un portbagaj. Am cumparat niste platbanda si am folosit ca model un portbagaj de Ural M72: Am taiat surplusul si am sudat capetele: Dupa care am inceput probele pe o aripa de Dnepr: Dupa ce am ajuns la concluzia ca este prea inalt am scurtat suportii de prindere iar rezultatul este acesta:
  10. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Montarea provizorie a atasului pentru probe: Tiranti curatati si vopsiti, unul dintre ei are niste lovituri (nu-mi dau seama ce a patit) dar se prezinta foarte bine, nu are rugina in interior. Prinderile au fost zincate. Bascula atasului sablata si vopsita de Urse, bucsile sunt noi (se gasesc la Gaspar) iar saibele si boltul basculei au fost zincate: Cadrul s-a montat fara probleme, acum pot sa montez aripa pentru pregatiri inaintea sablarii respectiv vopsirii, am de astupat niste gauri si de dat alte gauri pentru lampa de pozitie fata si lampa spate.Dupa aceea urmeaza montarea definitiva cu reglarea unghiului si completarea suruburilor lipsa. Barca de atas dupa ce a fost sablata a avut parte de niste reparatii de tinichigerie in partea inferioara:
  11. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am vopsit scaritele de pasager si le-am pus mansoane noi: Cadrul si bascula atasului vopsite de Urse Emilian dupa ce le-a sablat:
  12. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Depinde ce vrei sa obtii, daca vrei o mobra care sa aiba patina atunci nu indrepti indoituri de felul acesta dar dupa cum vezi motocicleta deja am facut-o cat mai bine posibil dpdv estetic, nu am cum sa las atasul asa.
  13. articole Producători de motociclete in Grecia – e glumă ?

    Bun articolul!
  14. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Incepe si lucurul la atas, operatiile de sablare, reparatii tinichigerie, vopsire le-am externalizat. Am un prieten care se va ocupa de aceste lucruri (Urse Emilian 0721 888 403) eu urmand sa ma ocup dupa aceea de roti, partea electrica si montarea pe motocicleta a atasului. La barca atasului am de facut cateva mici reparatii pe marginile de jos unde a ruginit la imbinari, a fost sablat inainte pt a se vedea clar unde mai are probleme. Voi reveni cu poze.
  15. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am lucrat intens in ultima perioada pt a termina "Nipra", ca de obicei diavolul se ascunde in detalii si nu te lasa sa termini in termenul propus. Dar pana la urma cu rabdare am reusit. A trebuit sa termin electrica din fa, butonul de comutare faze, montat heblu, claxonul a murit si a trebuit sa dau jos rezervorul pt a-l schimba cu unul nou, am faurit o brida pt fixarea bateriei pt ca cea cumparata noua era prea scurta pt bateria mea, strans toate suruburile la tablaraie, vopsit ghidon si risere, strans telescoape furca si pus ulei Motul 15W medium heavy in ele, fixat usita rezervor, montat oglinda, montat sei, pus benzina, etc. Iar pana la urma am reusit si sa ma plimb cu ea... motorul trage foarte bine dar am constatat ca peste noapte s-a marit avansul la aprindere, trebuie sa vad despre ce este vorba. Ciclistica este foarte buna, nici o bataie si nici o vibratie, este foarte legata. Mai am cateva chitibusuri la ea, e gata in proportie de 99% pe partea de solo dar in mare acesta este aspectul general. Acum urmeaza atasul, acesta ii va fi incredintat lui Urse pentru reparatii, sablare si vopsire, nu o sa ma ocup eu de pregatirea lui.
×