Mergi la conţinut

tkdgabi

Membri
  • Conţinut

    23
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 4h 27m 14s

Despre tkdgabi

  • Data naşterii 19.01.1977

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    DL 650
  1. tkdgabi

  2. planificare Moto GP Mugello Italia

    Salut, nu am mai fost pe acest traseu. Orice recomandare e binevenita si apreciata. MS :)
  3. Salutare, de ceva vreme ma tot gandesc sa plec departe. Nu atat de departe pe cat au plecat altii, insa imi pregatesc cel mai lung drum facut pana acum cu motocicleta. Si ca sa am si o tinta, nu ca as fi avut nevoie, mi-am luat bilet la cursa de la Mugello, Italia, la Marele Premiu al Italiei. Adica ma duc sa il vad pe Rossi la el acasa, poate ultima lui cursa acolo. Asadar, plec pe 15 Mai 2016, pe un V Strom 650, pe ruta Bucuresti - Arad - Maribor - Venetia - Mugello, apoi prin Milano - Innsbruck - Viena - Budapesta - Romania. Sper sa fac aproximativ 4000 km, in mai putin de 2 saptamani. Daca mai sunt doritori de acest traseu, sau bucati din el, sunt bineveniti. GOOOOOOOO !!!!!!!!!
  4. iesiri Iesiri De-O Zi

    Salut, sunt cu Suzuki V-strom. Cam greu pe noroi. ma gandeam la un traseu pe Valea Doftanei, pe la baraj...
  5. iesiri Iesiri De-O Zi

    Salutare, are cineva chef de o iesire de o zi, samabata sau duminica 18-19 aprilie 2015, din Bucuresti catre orice directie maxim 200 km ? Eu plec oricum si singur PS> eu merg incet si am un V-strom 650
  6. iesiri Transbucegi

    Pentru cine nu a fost inca pe Transbucegi, sau drumul care ajunge pana la Piatra Arsa, DJ..., habar nu am, ar fi cazul sa se duca. E un drum foarte frumos pe care nu-l vad sa reziste prea mult timp. Nu sunt un specialist, dar asfaltul e unul negru plin de smoala, care probabil va crapa in scurt timp. Este un traseu accesibil din Bucuresti si se poate face si de cei mai neexperimentati, asa ca mine. Plecare a fost intr-o zi de Vineri, nu a fost foarte de dimineata, dupa o vizita la service pentru una-alta. Putin dupa ora 12 trecusem deja de Ploiesti. A urmat traseul pe DN1 pana in Sinaia, acolo unde am facut stanga spre Targoviste. Traseul asta l-am facut de nenumarate ori cu masina insa abia acum m-am simtit prezent parca, pe drum. Am simtit fiecare viraj prin Posada si fiecare adiere racoroasa ce venea dinspre padure, mirosul de pini si chiar cel de vaci, balega si ce mai iesea din ograda omului. Dupa ce am facut stanga spre Targoviste a inceput si drumul pe care il asteptam, dar pe care mi-as fi dorit sa fie intr-o stare mai buna. Dupa catva km am facut dreapta pe noul drum ce ajunge pana aproape pe cabana Piatra Arsa. Drumul e asa cum ne-am obisnuit in Romania, adica la mai bine de un an de cand a fost dat in folosinta inca nu e terminat. Nu are marcaj peste tot, iar acolo unde chiar conteaza nu are nici parapeti. Adica acolo unde curba este la stanga si ai hau in dreapta, acolo unde poti pierde aderenta spate pe nisip sau altceva, da, acolo nu ai nici parapet, nici macar un copac in care, doamne fereste sa te opresti. Acolo am oprit prima oara sa admir peisajul care era intradevar spectaculo De aici am inceput sa simt ca intradevar am ajuns la munte, si ca druml urca vertiginos iar vremea nu mai seamana deloc cu ce lasasem in Sinaia. Nori, vant si ploaie, nu e tocmai ce imi doream, dar nici nu m-au surprins foarte tare. Aproape ca mi-era frig, insa am simtit cumva ceva placut. Poate ca nu mai fusesem demult la munte, sau chiar daca mai trecusem prin Busteni, nu urcasem mai sus. Dupa ceva serpentine vad un semn ce ma descurajeaza in primul moment, Accesul Interzis, amenda, etc. Fuck ! In fata mea o masina oprita. Soferul se holba de secunde bune la indicator, si ca si mine se uita la drumul ud ce urca si mai sus prin ceata. Gandesc rapid si hotarasc ca ma descurc eu mai sus, daca drumul ar fi infundat, surpat sau cine stie ce, si trec pe langa indicator in purul stil mioritic ca si cand nu ar fi fost acolo. Am sa constat mai tarziu ca nimeni cu tinea cont de el. Dupa catva kilometrii ajung aproape de cabana Piatra Arsa, unde mai nou ciobanii si-au luat veste reflectorizante si iti cer 5 lei pentru parcare .Nu, nu au o platforma betonata in varf de munte, si nici alte facilitati, nici macar asfalt. Parchezi direct pe iarba, imediat dupa ce intrii pe un drum cu pietre. De ce ? pentru ca e pamantul lor cica. Fix unde se termina drumul asfaltat, acolo unde ti-ai lasa masina daca ai vrea sa urci la Babele, sau sa treci mai departe. Opresc un pic in drum si ma gandesc. De dat bani astora, nicicum. Pana la Piatra Arsa mai sunt vreo 3 km de off – road. Plec evident, sa mananc o ciorba calda. M-a plouat si chiar vreau sa stau putin. Cabana Piatra Arsa insa nu mi-a placut. A capatat un aer de bodega scumpa la marginea drumului unde vrei nu vrei intri. Inauntru familii cu copii mici, vreo 3 insi cu rucsacii in spate si vreo 4 fete la un suc. In sala un TV pe Discovery. Da naspa ! Cer un ceai, dar ma prind repede si intreb : e la plic ? de fructe ? DA, imi zice chelnerul. Atunci merci, nu imi mai aduce. Speram sa beau un ceai din plante de la munte, asa cum am tot baut ani de zile cat am strabatut la pas locurile astea, cu un puternic miros de busuioc si ce or mai pune, sau puneau alti cabanieri. Tin minte ca am intrebat odata pe cineva, din ce este ceaiul asta, de e asa bun, si mi-a aratat pajistea si muntele. Da, ok, nu aveau avize sanitare, termen de expirare vizibil afisat si nu iti dadeau bon fiscal Acum astia aveau Lipton de lamaie. Am mancat o ciorba totusi destul de buna, sau mi-era mie foame, am facut cateva poze, si am plecat pe singurul drum existent. La cobarare insa vad indicatorul spre Pestera si zic hai putin si pe aici, chiar daca este destul de tarziu pentru mine. Pe aici drumul este in lucru si este asfaltat partial. Unde nu e asfalt e noroi, pietris si apa. A tot plouat si totul musteste. Zanoaga mi-a placut ca are un camping decent, este chiar pe malul Ialomicioarei, la umbra padurii. Ajungi in camping pe un podet din lemn peste care treci apa, are cateva casute, foisor si putin teren pentru corturi. Mi-ar placea sa vin aici sa stau, poate chiar in vara asta. De aici am plecat catre casa insa mi-am zis sa nu ma intorc pe DN1, si am luat-o prin Targoviste. M-am felicitat pentru alegere, chiar daca treci prin cateva sate de minoritari unde nu ai vrea sa fi obligat sa opresti. Dupa Targoviste m-a mai plouat o repriza, insa cu cat ma apropiam de casa devenea mai cald, si nici urma de nori sau ploaie. Aproape de Buftea m-am oprit pe un drum pustiu sa mananc niste mere. Le-am observat din mers pe marginea drumului si m-am oprit. Acre dar bune. S-a terminat putin dupa ora 19 cand am ajuns obosit acasa, de parca mersesem pe jos. Trip : 350 KM
  7. salutare tuturor, am si eu o intrebare pentru cine are acest model si nu numai . Ma refer aici la BMW GS 650. Eu am 1.90 m si vreau sa-mi iau, insa am vazut ca este destul de jos pentru mine. Se ridica cumva saua ? multumesc
  8. service Aprindere Aprilia Pegaso 650

    Cine are de vanzare, sau repara aprindere de Pegaso 650, din 1994..., sau stie ceva, orice Multumesc mult
  9. service Race Tek

    Salutare !! Ai timp de un Pegaso 650 sa-l pregatesti de drum?? (schimb ulei +filtru, reglat lant, frane, etc) sau imi recomanzi pe altcineva ? daca da , cu cat sa ma pregatesc? multumesc anticipat,
  10. service service Aprilia ?

    Caut si eu un atelier bun pentru Pegaso, in Bucuresti. Binenteles la preturi romanesti... multumesc anticipat
  11. Intrebare : Ce fac daca imi vand Aprilia Pegaso 650 la pretul pietei ???? (2000 - 2500 euro) Raspuns : Platesc taxa pentru prima inmatriculare pentru Caponord !!!!!!! Ce se intampla cu preturile la SH ??? Mai vinde cineva acum la acelasi preturi de anul trecut???
  12. Soft enduro - Linga Bucuresti

    ........ce vreme afara ......pacat c-am bagat-o la iernat..........
×