Mergi la conţinut

MOTOBOOM

Membri
  • Conţinut

    574
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    6d 3h 49m 48s

Despre MOTOBOOM

  • Grad
    MOTOBOOM

Despre mine

  • Locatie
    Sebes

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.motoboom.ro

Vizitatori recenţi

1.317 vizualizări profil
  1. Una dintre cele mai mari companii la nivel mondial din domeniul powersports, americanii de la Polaris, au anuntat recent ca au achizitionat pachetul majoritar de actiuni al companiei Timbersled Products. Cei de la Timbersled au devenit celebrii in intreaga lume dupa ce au lansat pe piata primul sistem de senile pentru motociclete. Denumit, Timbersled Mountain Horse, acest sistem este special proiectat pentru motocicletele din categoria off-road si presupune inlocuirea rotilor cu un sistem de senila si schi. Astfel, motocicleta dumneavoastra este transformata intr-un vehicul all-season. „Suntem bucurosi ca am reusit sa adaugam si marca Timbersled in portofoliul bogat al companiei Polaris. Timbersled a creat primul produs de acest fel de pe piata, revolutionand in acel moment industria powersports. Suntem nerabdatori sa aflam ce se poate realiza pe acest segment de piata, avand la dispozitie tehnologia si fondurile de care dispune in acest moment compania noastra” a spus Scott Wine, presedinte si CEO la Polaris. „Integrarea in familia Polaris este un lucru foarte bun pentru noi. Angajamentul nostru pentru clienti este de a dezvolta in continuare produse de cea mai inalta calitate pentru segmentul powersports si nu avem niciun dubiu ca acest lucru nu se va intampla, avand in vedere resursele de care dispun noii parteneri de la Polaris” a declarat Allen Mangum, presedinte al Timbersled Products. Timbersled va continua sa functioneze si sa dezvolte noi produse sub acelasi brand, separat de compania mama Polaris. Va reamintim ca cei de la Polaris mai detin si marcile de motociclete Victory, Indian si Brammo, precum si recenta achizitie Pro Armor. Mai jos puteti vedea un clip de promovare a sistemului de senile pentru motociclete Timbersled Mountain Horse: Sursa https://www.youtube.com/watch?v=PYCT-qWZz44
  2. Surse din presa italiana sustin ca brandul Marzocchi ar putea disparea definitiv de pe piata moto, dupa ce compania mama, Tenneco, care detine aceasta marca, a luat decizia de a inchide fabrica de productie din Bologna. Numele Marzocchi a devenit celebru in intreaga lume datorita sistemelor de suspensii pentru motociclete produse sub acest brand. Mai multi constructori importanti din industria moto folosesc suspensiile Marzocchi pe motocicletele lor, putandu-i aminti aici pe italienii de la Ducati si MV Agusta sau pe nemtii de la BMW. Jurnalistii italieni mai spun ca toti constructorii care utilizeaza suspensiile Marzocchi au fost anuntati deja ca fabrica se va inchide, iar dupa epuizarea stocului existent piesele respective nu vor mai putea fi livrate. Compania Marzocchi a fost preluata inca din anul 2008 de catre firma americana Tenneco, iar din 2011 incoace zvonurile despre inchiderea acestei fabrici erau tot mai numeroase. Conducatorii companiei au tot incercat de atunci sa redreseze situatia financiara, insa nu au reusit decat sa amane sfarsitul brandului Marzocchi pana in septembrie, anul acesta, cand 120 de angajati ai fabricii din Bologna vor ramane fara locul de munca. Cei de la Tenneco au luat decizia de a inchide fabrica Marzocchi deoarece compania vrea sa paraseasca definitiv acest segment de piata. Cauza iesirii americanilor de pe piata suspensiilor moto ar putea fi concurenta tot mai acerba din acest domeniu, acestia neputand sa concureze cu noile tehnologii precum suspensiile reglabile electronic sau suspensiile semi-active, care au castigat tot mai mult teren. Companii precum Ohlins, Sachs sau WP au saturat deja piata pieselor OEM in privinta suspensiilor pentru motociclete si probabil, cei de la Tenneco nu au mai vrut sa investeasca bani pentru a tine pasul cu acestia. Cele mai importante modele de motociclete afectate de disparitia brandului Marzocchi sunt MV Agusta Stradale, MV Agusta Brutale, MV Agusta F4 si F4R, MV Agusta Rivale, MV Agusta Turismo Veloce, Ducati Hypermotard, Ducati Diavel, Ducati Streetfighter 848, BMW C600 Sport, BMW C650GT, BMW C Evolution, etc. Sursa
  3. Alaturi de sloganul global de promovare a marcii, „For The Ride”, constructorul britanic Triumph a lansat si un clip publicitar de promovare pentru TV, denumit „Voices”. Acesta este disponibil in doua variante: de 30 secunde sau de 60 secunde. Ideea principala a clipului publicitar, pe care au gandit-o cei de la Triumph, este descrisa de nostalgia timpului trecut, caracterul atemporal si spiritul pur al motocicletelor. Aceste trei trasaturi sunt folosite pentru a promova imaginea brandului Triumph in intreaga lume. Britanicii de la Triumph ne mai sugereaza faptul ca modelele de motociclete produse de acestia au fost, sunt si vor fi la moda tot timpul datorita stilului clasic si autentic, celebru deja in toata lumea. „Noul clip de promovare „Voices” se adreseaza atat motociclistilor cat si publicului larg si suntem foarte bucurosi ca am reusit sa venim cu ceva nou in 2015, avand in vedere ca ultima campanie de promovare pe TV a marcii Triumph dateaza din 2013. In noul spot publicitar, denumit sugestiv „Voices”, sunt invocate caracterul, spiritul si vocea unica a brandului Triumph in intreaga lume” a declarat Matt Sheahan, directorul executiv al Triumph Motorcycles America. Mai jos puteti vedea varianta completa a noului clip de promovare a brandului Triumph: Sursa https://www.youtube.com/watch?v=bd_Dbqxs1yU
  4. Triumph A Lansat Noul Spot Publicitar “Voices”

    Alaturi de sloganul global de promovare a marcii, „For The Ride”, constructorul britanic Triumph a lansat si un clip publicitar de promovare pentru TV, denumit „Voices”. Acesta este disponibil in doua variante: de 30 secunde sau de 60 secunde. Ideea principala a clipului publicitar, pe care au gandit-o cei de la Triumph, este descrisa de nostalgia timpului trecut, caracterul atemporal si spiritul pur al motocicletelor. Aceste trei trasaturi sunt folosite pentru a promova imaginea brandului Triumph in intreaga lume. Britanicii de la Triumph ne mai sugereaza faptul ca modelele de motociclete produse de acestia au fost, sunt si vor fi la moda tot timpul datorita stilului clasic si autentic, celebru deja in toata lumea. „Noul clip de promovare „Voices” se adreseaza atat motociclistilor cat si publicului larg si suntem foarte bucurosi ca am reusit sa venim cu ceva nou in 2015, avand in vedere ca ultima campanie de promovare pe TV a marcii Triumph dateaza din 2013. In noul spot publicitar, denumit sugestiv „Voices”, sunt invocate caracterul, spiritul si vocea unica a brandului Triumph in intreaga lume” a declarat Matt Sheahan, directorul executiv al Triumph Motorcycles America. Mai jos puteti vedea varianta completa a noului clip de promovare a brandului Triumph: Sursa https://www.youtube.com/watch?v=bd_Dbqxs1yU
  5. Polaris A Cumparat Si Compania Timbersled

    Una dintre cele mai mari companii la nivel mondial din domeniul powersports, americanii de la Polaris, au anuntat recent ca au achizitionat pachetul majoritar de actiuni al companiei Timbersled Products. Cei de la Timbersled au devenit celebrii in intreaga lume dupa ce au lansat pe piata primul sistem de senile pentru motociclete. Denumit, Timbersled Mountain Horse, acest sistem este special proiectat pentru motocicletele din categoria off-road si presupune inlocuirea rotilor cu un sistem de senila si schi. Astfel, motocicleta dumneavoastra este transformata intr-un vehicul all-season. „Suntem bucurosi ca am reusit sa adaugam si marca Timbersled in portofoliul bogat al companiei Polaris. Timbersled a creat primul produs de acest fel de pe piata, revolutionand in acel moment industria powersports. Suntem nerabdatori sa aflam ce se poate realiza pe acest segment de piata, avand la dispozitie tehnologia si fondurile de care dispune in acest moment compania noastra” a spus Scott Wine, presedinte si CEO la Polaris. „Integrarea in familia Polaris este un lucru foarte bun pentru noi. Angajamentul nostru pentru clienti este de a dezvolta in continuare produse de cea mai inalta calitate pentru segmentul powersports si nu avem niciun dubiu ca acest lucru nu se va intampla, avand in vedere resursele de care dispun noii parteneri de la Polaris” a declarat Allen Mangum, presedinte al Timbersled Products. Timbersled va continua sa functioneze si sa dezvolte noi produse sub acelasi brand, separat de compania mama Polaris. Va reamintim ca cei de la Polaris mai detin si marcile de motociclete Victory, Indian si Brammo, precum si recenta achizitie Pro Armor. Mai jos puteti vedea un clip de promovare a sistemului de senile pentru motociclete Timbersled Mountain Horse: Sursa https://www.youtube.com/watch?v=PYCT-qWZz44
  6. Sfarsitul Suspensiilor Marzocchi

    Surse din presa italiana sustin ca brandul Marzocchi ar putea disparea definitiv de pe piata moto, dupa ce compania mama, Tenneco, care detine aceasta marca, a luat decizia de a inchide fabrica de productie din Bologna. Numele Marzocchi a devenit celebru in intreaga lume datorita sistemelor de suspensii pentru motociclete produse sub acest brand. Mai multi constructori importanti din industria moto folosesc suspensiile Marzocchi pe motocicletele lor, putandu-i aminti aici pe italienii de la Ducati si MV Agusta sau pe nemtii de la BMW. Jurnalistii italieni mai spun ca toti constructorii care utilizeaza suspensiile Marzocchi au fost anuntati deja ca fabrica se va inchide, iar dupa epuizarea stocului existent piesele respective nu vor mai putea fi livrate. Compania Marzocchi a fost preluata inca din anul 2008 de catre firma americana Tenneco, iar din 2011 incoace zvonurile despre inchiderea acestei fabrici erau tot mai numeroase. Conducatorii companiei au tot incercat de atunci sa redreseze situatia financiara, insa nu au reusit decat sa amane sfarsitul brandului Marzocchi pana in septembrie, anul acesta, cand 120 de angajati ai fabricii din Bologna vor ramane fara locul de munca. Cei de la Tenneco au luat decizia de a inchide fabrica Marzocchi deoarece compania vrea sa paraseasca definitiv acest segment de piata. Cauza iesirii americanilor de pe piata suspensiilor moto ar putea fi concurenta tot mai acerba din acest domeniu, acestia neputand sa concureze cu noile tehnologii precum suspensiile reglabile electronic sau suspensiile semi-active, care au castigat tot mai mult teren. Companii precum Ohlins, Sachs sau WP au saturat deja piata pieselor OEM in privinta suspensiilor pentru motociclete si probabil, cei de la Tenneco nu au mai vrut sa investeasca bani pentru a tine pasul cu acestia. Cele mai importante modele de motociclete afectate de disparitia brandului Marzocchi sunt MV Agusta Stradale, MV Agusta Brutale, MV Agusta F4 si F4R, MV Agusta Rivale, MV Agusta Turismo Veloce, Ducati Hypermotard, Ducati Diavel, Ducati Streetfighter 848, BMW C600 Sport, BMW C650GT, BMW C Evolution, etc. Sursa
  7. Noile Gonflabile Pentru Apa Jobe Charter Series

    Incepand cu acest an, compania Jobe Sports a lansat pe piata o noua serie de gonflabile pentru apa. Este vorba despre gama Charter Series, din care fac parte trei modele de gonflabile cu o capacitate pentru trei, patru sau cinci persoane. Acestea completeaza colectia bogata de gonflabile pentru tras pe apa, produse de Jobe Sports. In gama Jobe 2015 se regasesc peste 50 de produse gonflabile destinate agrementului nautic, precum si o gama larga de accesorii pentru acestea: franghii pentru tractat, pompe pentru umflat, veste de salvare, etc. Gonflabilele din noua colectie Jobe Charter Series sunt foarte rapide pe apa, datorita formei acestora care pastreaza gonflabilul complet deasupra apei. Portiunea care atinge apa este foarte mica iar, astfel, forta de frecare este redusa considerabil in comparatie cu alte gonflabile pentru apa. Aceste gonflabile sunt confectionate dintr-un material foarte rezistent (30G PVC), acoperit cu nylon (840D), fiind prevazute cu valve Boston, conectori rapizi, doua zone speciale pentru scurgerea apei, neopren in zona bratelor si manere umplute cu spuma pentru tinere. Pentru un confort sporit, in zona pasagerilor dispun de o portiune mai mare din neopren. In partea de jos au o forma convexa, oferind o stabilitate excelenta pe apa, iar pentru a preveni alunecarea de pe gonflabil, acesta este prevazut cu panouri laterale pentru sprijin. Invita-ti prietenii la o zi sau un weekend de distractie cu noile gonflabile de tras pe apa din gama Jobe Sports. Acestea sunt potrivite atat pentru centrele de inchirieri pentru agrement nautic cat si pentru vacanta sau concediul dumneavoastra de vara. Mai jos gasiti si un clip de prezentare a gonflabilelor din seria Jobe Charter: Sursa https://www.youtube.com/watch?v=tVZT6R-_Hg8
  8. atv Sfaturi Pentru Revizia De Primavara A Atv-Ului

    Avand in vedere ca zapeziile s-au cam topit iar temperatura de afara este tot mai mare, proprietarii de ATV-uri abia asteapta sa-si scoata vehiculele off-road din garaj, bineinteles cei care si-au garat ATV-ul pe timpul iernii. Mai jos va prezentam o serie de sfaturi de care ar trebui sa tineti cont in vederea pregatirii ATV-ului pentru noul sezon de off-road. Aceste sfaturi sunt importante atat pentru siguranta dumneavoastra pe traseele off-road cat si pentru starea tehnica a ATV-ului, care se poate agrava daca nu interveniti la timp. Astfel, dupa scoaterea ATV-ului din garajul unde a fost depozitat pe timpul iernii, va recomandam sa-l spalati pentru a indeparta praful depus in perioada cand acesta nu a fost folosit. Dupa spalare si uscare, se identifica zonele care ar trebui sa fie unse cu vaselina, iar daca vaselina lipseste sau s-a invechit se completeaza cu alta noua. Dureaza doar cateva secunde pentru a gresa toate zonele care necesita acest lucru, care difera in functie de modelul de ATV: brate, elementele de directie, bara de torsiune, crucea cardanica, etc. Urmatorul pas este verificarea rulmentilor, care pot sa fie deteriorati sau sa rugineasca daca ATV-ul nu a fost folosit o perioada mai lunga de timp. Printre cele mai importante lucruri care trebuie verificate se numara si uleiul de motor. Daca nu ati utilizat foarte mult ATV-ul de la precedenta schimbare de ulei, se verifica doar nivelul acestuia si se completeaza daca este cazul. Daca ATV-ul nu a fost folosit o perioada mai lunga de timp, se recomanda schimbarea uleiului deoarece proprietatile acestuia se pot modifica. Filtrul de aer este un alt element care trebuie verificat inainte de iesirea pe traseu cu ATV-ul. Chiar daca acesta nu este foarte vechi, este posibil ca pe timpul iernii sa fie deteriorat de catre diferite rozatoare. Acesta se poate curata iar daca este cazul se inlocuieste cu altul nou. Urmatorul pas in revizia de primavara a ATV-ului este verificarea combustibilului. Daca ATV-ul nu fost folosit pe timpul iernii, cel mai probabil benzina ramasa in rezervor nu mai este buna si poate afecta motorul ATV-ului. In acest caz, inainte de pornirea ATV-ului, se recomanda golirea completa a rezervorului de combustibil si alimentarea acestuia cu o benzina mai „proaspata”. Dupa toate acestea se trece la verificarea transmisiei. Daca ATV-ul dumneavoastra are transmisia pe lant, se lubrifiaza lantul si se verifica ca acesta sa fie destul de intins. Daca transmisia este pe cardan, se verifica gradul se uzura al curelei de transmisie, iar daca aceasta prezinta ... Citeste AICI articolul complet!
  9. Avand in vedere ca zapeziile s-au cam topit iar temperatura de afara este tot mai mare, proprietarii de ATV-uri abia asteapta sa-si scoata vehiculele off-road din garaj, bineinteles cei care si-au garat ATV-ul pe timpul iernii. Mai jos va prezentam o serie de sfaturi de care ar trebui sa tineti cont in vederea pregatirii ATV-ului pentru noul sezon de off-road. Aceste sfaturi sunt importante atat pentru siguranta dumneavoastra pe traseele off-road cat si pentru starea tehnica a ATV-ului, care se poate agrava daca nu interveniti la timp. Astfel, dupa scoaterea ATV-ului din garajul unde a fost depozitat pe timpul iernii, va recomandam sa-l spalati pentru a indeparta praful depus in perioada cand acesta nu a fost folosit. Dupa spalare si uscare, se identifica zonele care ar trebui sa fie unse cu vaselina, iar daca vaselina lipseste sau s-a invechit se completeaza cu alta noua. Dureaza doar cateva secunde pentru a gresa toate zonele care necesita acest lucru, care difera in functie de modelul de ATV: brate, elementele de directie, bara de torsiune, crucea cardanica, etc. Urmatorul pas este verificarea rulmentilor, care pot sa fie deteriorati sau sa rugineasca daca ATV-ul nu a fost folosit o perioada mai lunga de timp. Printre cele mai importante lucruri care trebuie verificate se numara si uleiul de motor. Daca nu ati utilizat foarte mult ATV-ul de la precedenta schimbare de ulei, se verifica doar nivelul acestuia si se completeaza daca este cazul. Daca ATV-ul nu a fost folosit o perioada mai lunga de timp, se recomanda schimbarea uleiului deoarece proprietatile acestuia se pot modifica. Filtrul de aer este un alt element care trebuie verificat inainte de iesirea pe traseu cu ATV-ul. Chiar daca acesta nu este foarte vechi, este posibil ca pe timpul iernii sa fie deteriorat de catre diferite rozatoare. Acesta se poate curata iar daca este cazul se inlocuieste cu altul nou. Urmatorul pas in revizia de primavara a ATV-ului este verificarea combustibilului. Daca ATV-ul nu fost folosit pe timpul iernii, cel mai probabil benzina ramasa in rezervor nu mai este buna si poate afecta motorul ATV-ului. In acest caz, inainte de pornirea ATV-ului, se recomanda golirea completa a rezervorului de combustibil si alimentarea acestuia cu o benzina mai „proaspata”. Dupa toate acestea se trece la verificarea transmisiei. Daca ATV-ul dumneavoastra are transmisia pe lant, se lubrifiaza lantul si se verifica ca acesta sa fie destul de intins. Daca transmisia este pe cardan, se verifica gradul se uzura al curelei de transmisie, iar daca aceasta prezinta ... Citeste AICI articolul complet!
  10. Review Kawasaki Z300 - 2015

    Incepand cu anul 2015, familia motocicletelor naked Z a constructorului japonez Kawasaki s-a marit cu inca un membru. Este vorba despre noul model Kawasaki Z300 care mosteneste toate trasaturile fratiorilor sai mai mari, insa este propulsata de un motor mai docil, fiind ideala pentru segmentul entry level. In ciuda marimii reduse, Z300 beneficiaza de aceeasi tehnologie care echipeaza si celelalte modele din gama Z, cum ar fi sistemul DTV ce permite sistemului de injectie sa livreze putere si cuplu pe o plaja mai larga de turatii sau sistemul asistat anti-patinaj al ambreiajului. Noua motocicleta a japonezilor este primul super-naked cu o capacitate de 300cc, devenind liderul clasei sale. Versiunea naked a sportivei Kawasaki Ninja 300 a fost lansata pe piata datorita succesului avut de modelul super-sport, lansat in anul 2013. Kawasaki Z300 este construita pe acelasi cadrul care echipeaza si versiunea sport de 300cc, insa design-ul si stilul este asemanator cu cel al modelelor din seria Z a constructorului japonez. Asadar, motorul care echipeaza noua motocicleta Kawasaki este preluat de pe modelul Ninja 300. Cu o capacitate de 296 cmc si doi cilindri in paralel, acesta dezvolta o putere de 39 cp la o turatie de 11.000 rpm si un cuplu maxim de 27 Nm la 10.000 rpm. Motorul beneficiaza sistemul digital de injectie (Digital Fuel Injection - DFI), care asigura amestecul perfect de aer si benzina pentru o functionare optima a motorului, oferind un consum redus de combustibil si o pornire usoara la temperaturi scazute. Pentru o rezistenta sporita si performante mai bune, carcasa cilindrilor a fost turnata sub presiune, dintr-un aliaj de aluminiu foarte rezistent si usor. Sistemul de evacuare este mostenit de la fratiorii sai mai mari, fiind de tipul 2 in 1 cu amortizor de zgomot si un design scurt. Transmisia finala este pe lant iar cutia de viteze este mecanica cu 6 trepte. Ca si in cazul majoritatii motocicletelor Kawasaki, constructorul a echipat noul super naked Z300 2015 cu sistemul de sincronizare variabila a supapelor DTV (Dual Throttle Valves). Functionarea acestui sistem presupune schimbarea alternativa, in functie de turatiile motorului, a momentului in care se deschid si se inchid supapele motorului pentru a obtine maximul de performanta atat in turatii scazute cat si in turatii ridicate, asigurand in acelasi timp un consum redus de combustibil. O alta functie electronica preluata de la modelele de capacitate mai mare este ambreiajul de tipul Assist & Slipper Clutch, o tehnologie imprumutata din lumea curselor. Sistemul asistat anti-patinaj al ambreiajului, dezvoltat de Kawasaki, asigura o schimbare mult mai usoara a treptelor de viteza, prevenind pierderea controlului asupra rotii din spate in momentul in care ... Citeste AICI articolul complet! https://www.youtube.com/watch?v=B0EdR1wf0zY https://www.youtube.com/watch?v=zV2iwFtyqE4
  11. Incepand cu anul 2015, familia motocicletelor naked Z a constructorului japonez Kawasaki s-a marit cu inca un membru. Este vorba despre noul model Kawasaki Z300 care mosteneste toate trasaturile fratiorilor sai mai mari, insa este propulsata de un motor mai docil, fiind ideala pentru segmentul entry level. In ciuda marimii reduse, Z300 beneficiaza de aceeasi tehnologie care echipeaza si celelalte modele din gama Z, cum ar fi sistemul DTV ce permite sistemului de injectie sa livreze putere si cuplu pe o plaja mai larga de turatii sau sistemul asistat anti-patinaj al ambreiajului. Noua motocicleta a japonezilor este primul super-naked cu o capacitate de 300cc, devenind liderul clasei sale. Versiunea naked a sportivei Kawasaki Ninja 300 a fost lansata pe piata datorita succesului avut de modelul super-sport, lansat in anul 2013. Kawasaki Z300 este construita pe acelasi cadrul care echipeaza si versiunea sport de 300cc, insa design-ul si stilul este asemanator cu cel al modelelor din seria Z a constructorului japonez. Asadar, motorul care echipeaza noua motocicleta Kawasaki este preluat de pe modelul Ninja 300. Cu o capacitate de 296 cmc si doi cilindri in paralel, acesta dezvolta o putere de 39 cp la o turatie de 11.000 rpm si un cuplu maxim de 27 Nm la 10.000 rpm. Motorul beneficiaza sistemul digital de injectie (Digital Fuel Injection - DFI), care asigura amestecul perfect de aer si benzina pentru o functionare optima a motorului, oferind un consum redus de combustibil si o pornire usoara la temperaturi scazute. Pentru o rezistenta sporita si performante mai bune, carcasa cilindrilor a fost turnata sub presiune, dintr-un aliaj de aluminiu foarte rezistent si usor. Sistemul de evacuare este mostenit de la fratiorii sai mai mari, fiind de tipul 2 in 1 cu amortizor de zgomot si un design scurt. Transmisia finala este pe lant iar cutia de viteze este mecanica cu 6 trepte. Ca si in cazul majoritatii motocicletelor Kawasaki, constructorul a echipat noul super naked Z300 2015 cu sistemul de sincronizare variabila a supapelor DTV (Dual Throttle Valves). Functionarea acestui sistem presupune schimbarea alternativa, in functie de turatiile motorului, a momentului in care se deschid si se inchid supapele motorului pentru a obtine maximul de performanta atat in turatii scazute cat si in turatii ridicate, asigurand in acelasi timp un consum redus de combustibil. O alta functie electronica preluata de la modelele de capacitate mai mare este ambreiajul de tipul Assist & Slipper Clutch, o tehnologie imprumutata din lumea curselor. Sistemul asistat anti-patinaj al ambreiajului, dezvoltat de Kawasaki, asigura o schimbare mult mai usoara a treptelor de viteza, prevenind pierderea controlului asupra rotii din spate in momentul in care ... Citeste AICI articolul complet! https://www.youtube.com/watch?v=B0EdR1wf0zY https://www.youtube.com/watch?v=zV2iwFtyqE4
  12. Triumph A Lansat Modelele Aniversare Speed 94 Si Speed 94R

    In anul 1994 aparea pentru prima data in showroom-uri modelul Triumph Speed Triple, o motocicleta care avea sa faca istorie pe acest segment de piata. Speed Triple este un streetfighter autentic, combinand foarte bine imaginea unei motociclete naked cu stilul sportiv si clasic, specific constructorului britanic Triumph. In ultimii ani, Triumph Speed Triple a dominat categoria motocicletelor streetfighter, iar britanicii celebreaza in 2015 cei peste 21 de ani de succes a acestui model prin lansarea unor Editii Speciale, denumite Speed 94 si Speed 94R. Prima versiune a lui Speed Triple, lansata in 1994, se numea T309 si era propulsata de acelasi motor in trei cilindri si o capacitate de 1050cc, insa avea o putere mai mica fata de modelul actual. Acesta a fost urmat in 1997 de modelul T509 care venea in plus cu un cadru de aluminiu, bascula monobrat si cele doua faruri rotunde care au devenit emblematice pentru roadster-ul britanic. A treia generatie a lui Speed Triple (T1050) a fost lansata in 2005, aceasta reprezentand si baza pentru actualul model Speed Triple, care a ajuns in 2015 sa dezvolte o putere de 135 cp. Cele doua modele aniversare, Speed 94 si Speed 94R, mostenesc aceleasi performante tehnice ale versiunilor standard Speed Triple si Speed Triple R, insa beneficiaza de un design special, asemanator cu cel al primului model lansat in 1994. Pe langa culorile identice cu cele ale motocicletei din 1994, Triumph Speed 94 si Speed 94R mai dispun de o placuta montata pe rezervor care marcheaza motocicleta ca fiind un model Editie Speciala, precum si de cateva elemente care amintesc de acelasi model din 1994. De asemenea, sigla folosita de constructor este identica cu cea din `94. Versiunea Speed 94R se diferentiaza de varianta standard prin suspensia premium de la Ohlins (furca NIX30 complet reglabila si amortizor spate TTX36), etrierele monobloc de la Brembo si anvelopele Pirelli Supercorsa SP. Triumph Speed 94 si Speed 94R vor fi disponibile in doua variante de culori: galben (Racing Yellow) sau negru (Jet Black). Unele zvonuri din lumea moto sustin ca britanicii pregatesc pentru 2016 a cincea generatie a modelului Speed Triple, noua motocicleta fiind surprinsa deja la teste pe soselele din Spania. Mai jos puteti vedea un playlist video cu modelele Triumph Speed Triple de-a lungul celor 21 de ani de istorie. Sursa https://www.youtube.com/watch?list=PLhlCS2tinPBr1qJxJePyiJfPkc1TB69Ke&v=fq3E5f39L4M
  13. In anul 1994 aparea pentru prima data in showroom-uri modelul Triumph Speed Triple, o motocicleta care avea sa faca istorie pe acest segment de piata. Speed Triple este un streetfighter autentic, combinand foarte bine imaginea unei motociclete naked cu stilul sportiv si clasic, specific constructorului britanic Triumph. In ultimii ani, Triumph Speed Triple a dominat categoria motocicletelor streetfighter, iar britanicii celebreaza in 2015 cei peste 21 de ani de succes a acestui model prin lansarea unor Editii Speciale, denumite Speed 94 si Speed 94R. Prima versiune a lui Speed Triple, lansata in 1994, se numea T309 si era propulsata de acelasi motor in trei cilindri si o capacitate de 1050cc, insa avea o putere mai mica fata de modelul actual. Acesta a fost urmat in 1997 de modelul T509 care venea in plus cu un cadru de aluminiu, bascula monobrat si cele doua faruri rotunde care au devenit emblematice pentru roadster-ul britanic. A treia generatie a lui Speed Triple (T1050) a fost lansata in 2005, aceasta reprezentand si baza pentru actualul model Speed Triple, care a ajuns in 2015 sa dezvolte o putere de 135 cp. Cele doua modele aniversare, Speed 94 si Speed 94R, mostenesc aceleasi performante tehnice ale versiunilor standard Speed Triple si Speed Triple R, insa beneficiaza de un design special, asemanator cu cel al primului model lansat in 1994. Pe langa culorile identice cu cele ale motocicletei din 1994, Triumph Speed 94 si Speed 94R mai dispun de o placuta montata pe rezervor care marcheaza motocicleta ca fiind un model Editie Speciala, precum si de cateva elemente care amintesc de acelasi model din 1994. De asemenea, sigla folosita de constructor este identica cu cea din `94. Versiunea Speed 94R se diferentiaza de varianta standard prin suspensia premium de la Ohlins (furca NIX30 complet reglabila si amortizor spate TTX36), etrierele monobloc de la Brembo si anvelopele Pirelli Supercorsa SP. Triumph Speed 94 si Speed 94R vor fi disponibile in doua variante de culori: galben (Racing Yellow) sau negru (Jet Black). Unele zvonuri din lumea moto sustin ca britanicii pregatesc pentru 2016 a cincea generatie a modelului Speed Triple, noua motocicleta fiind surprinsa deja la teste pe soselele din Spania. Mai jos puteti vedea un playlist video cu modelele Triumph Speed Triple de-a lungul celor 21 de ani de istorie. Sursa https://www.youtube.com/watch?list=PLhlCS2tinPBr1qJxJePyiJfPkc1TB69Ke&v=fq3E5f39L4M
  14. atv Motoboom La Salonul Auto Moto 2015

    Salonul Auto Moto 2015 se va desfasura, la fel ca in fiecare an, la inceputul lunii aprilie, ajungand la a 4-a editie. Timp de cinci zile, expozantii vor prezenta cele mai noi modele de motociclete, masini, ATV-uri, piese, etc. Intrat deja in agenda celor mai importante evenimente din Romania, Salonul Auto Moto isi va deschide portile in Piata Constitutiei, in perioada 1-5 aprilie 2015, pentru toti pasionatii fenomenului auto-moto din Romania si nu numai. Organizatorii promit un eveniment memorabil, un prilej de a combina atractivitatea ofertelor si noutatilor pe piata auto-moto, cu momentele de relaxare prin concertele si prin spectacolele ce se vor derula pe toata durata evenimentului. In cele cinci zile vor avea loc tombole pe baza biletului de acces si concursuri cu premii acordate de expozanti, parteneri, sponsori si organizatori. Totodata, in fiecare zi vor fi concerte si diverse demonstratii, iar evenimentul va fi transmis live pe site-ul organizatorilor. Salonul Auto Moto este un eveniment cu caracter specializat, care se adreseaza atat publicului larg, cat si profesionistilor din domeniul auto-moto. Ca in fiecare an, Motoboom va participa din nou in calitate de expozant la SAM. Vedetele standului Motoboom din acest an vor fi noile versiuni Triumph Tiger 800 XRx si Tiger 800 XCx, precum si modelele 2015 Kawasaki Versys 650 si Versys 1000. Mai jos puteti vedea clipul de prezentare a editiei 2015 a Salonului Auto Moto: Sursa https://www.youtube.com/watch?v=9rpekwRUO1E
  15. Salonul Auto Moto 2015 se va desfasura, la fel ca in fiecare an, la inceputul lunii aprilie, ajungand la a 4-a editie. Timp de cinci zile, expozantii vor prezenta cele mai noi modele de motociclete, masini, ATV-uri, piese, etc. Intrat deja in agenda celor mai importante evenimente din Romania, Salonul Auto Moto isi va deschide portile in Piata Constitutiei, in perioada 1-5 aprilie 2015, pentru toti pasionatii fenomenului auto-moto din Romania si nu numai. Organizatorii promit un eveniment memorabil, un prilej de a combina atractivitatea ofertelor si noutatilor pe piata auto-moto, cu momentele de relaxare prin concertele si prin spectacolele ce se vor derula pe toata durata evenimentului. In cele cinci zile vor avea loc tombole pe baza biletului de acces si concursuri cu premii acordate de expozanti, parteneri, sponsori si organizatori. Totodata, in fiecare zi vor fi concerte si diverse demonstratii, iar evenimentul va fi transmis live pe site-ul organizatorilor. Salonul Auto Moto este un eveniment cu caracter specializat, care se adreseaza atat publicului larg, cat si profesionistilor din domeniul auto-moto. Ca in fiecare an, Motoboom va participa din nou in calitate de expozant la SAM. Vedetele standului Motoboom din acest an vor fi noile versiuni Triumph Tiger 800 XRx si Tiger 800 XCx, precum si modelele 2015 Kawasaki Versys 650 si Versys 1000. Mai jos puteti vedea clipul de prezentare a editiei 2015 a Salonului Auto Moto: Sursa https://www.youtube.com/watch?v=9rpekwRUO1E
×