Mergi la conţinut

Lucian_M

Membri
  • Conţinut

    45
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    49d 4h 50m 35s

Lucian_M last won the day on 7 Mai 2014

Lucian_M had the most liked content!

Despre Lucian_M

  • Grad
    fara motor
  • Data naşterii 21.07.1980

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Neamt
  • Posesor(oare) de
    Kawasaki ER5

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://lucianmfoto.blogspot.ro
  • Facebook
    Lucianmfoto
  • Yahoo
    lucian.mahu
  • Prefer
    Sport si Sport-Touring

Vizitatori recenţi

615 vizualizări profil
  1. Consumul De Combustibil La Motociclete, În Funcţie De Marcă

    Nu prea au treaba consumurile din postare cu realitatea, sunt mai mari cu cca un litru la suta.
  2. Lucian_M

  3. O Curiozitate Despre Un Caz (Ipotetic) De Accident

    Am B-ul de 17 ani, soferul are obligatia de a se asigura inainte de a deschide portiera.
  4. Accident Pe Bulevardul Magheru

    Doamne-fereste! Bine ca ai scapat intreg! Idioti mai sunt unii soferi, mai ales cocalarii cu BMW (marea majoritatea a posesorilor de BMW asa sunt catalogati). Ala ar trebui identificat, facut pieton pentru tot restul vietii si dat in judecata, fara drept de apel. Ride safe!
  5. service suzuki gs 500e

    Acea garnitura, daca vine in cutia noului filtru, e bine sa o schimbi. O scoti pe cea veche, o ungi cu ulei si o montezi. Normal e in cutia filtrului nou, sa verifici la cumparare (100% o ai). Insertia nu stiu ce e, al meu ER5 are filtru normal de ulei, carcasa din metal. Filtru de benzina nu cred sa ai, doar daca a pus asa ceva fostul proprietar. Verific aintre rezervor si carburator. Ai grija cum demontezi rezervorul. Cu ultima problema, banui ca e piesa de langa capatul furcii, langa axul rotii. Desfa cu atentie si verifica, poate e vreo garnitura pusa aiurea sau rupta. Nu prea da lumea sfaturi pe aici, insa poate iti sunt de ajutor cele scrise de mine.
  6. Daca si motorul era furat, o sa-l gaseasca din parti. Totusi, nu mai periculos a fost sa-l urmareasca, putand cauza accidente, decat sa-l lase in plata Domnului? Nu tin cu el, chiar deloc, insa parerea mea ar fi ca, in cazul vitezomanilor, sa fie urmariti din elicopter (politia are in dotare asa ceva) si sa-l pescuiasca atunci cand se opreste acasa sau in vreo parcare, cu masinile de politie aflate in apropiere. In 3 ore de urmarire putea face o gramada de prostii (nu doar ce vedem in acea filmare). Oricum, bun tipul, daca a tinut piept unei urmariri de 3 ore...
  7. Honda transalp 600

    E greu de ridicat doar daca nu stii tehnica asta:
  8. articole Harley Davidson Iron 883 - motocicleta americană

    Greutatea totală a acestui Harley-Davidson este de 260 kilometri. Cred ca e o miiiica greseala...
  9. Ce meserii au motociclistii din romania ?

    Profesor de educatie fizica si sport. Asta scrie pe diploma, asta scriu si eu.
  10. sfat Honda CB450s - sfaturi si pareri

    Mda, s-a rezolvat! Am mers cu un prieten pana in Iasi, omul a pornit motorul de fata cu noi (dupa o pauza foarte lunga de stat sub prelata), nu a pornit din prima ca era pe ON in loc de PRI, insa dupa aia a luat-o relativ usor, avand in vedere ca erau cateva grade sub 0. Dupa ceva verificari si o proba de off-road de cativa metri (ca nu am avut unde, drumul de langa casa omului e varza, e cartier nou si asfaltul e sublim, insa lipseste cu desavarsire), s-a trecut la negocieri. Mult nu a lasat din mia de euro, dar de-o casca tot m-am scos. E bine si asa. A fost scoasa roata fata (eu am dat-o jos, cu un pic de ajutor cu unele suruburi, care erau tepene rau), urcata in masina (octavia 2 combi), cu ceva greutate, ca aveam impresia ca are o tona. Mers usor pana in Neamt, ajuns acasa, gasit 3 vecini fortosi, a iesit in maxim jumatate de minut. Apoi a venit un prieten si m-a ajutat sa montez roata fata. Scurs lichidul de frana, pus altul, frana ioc. M-a sfatuit prietenul meu cum sa fac sa aerisesc frana, treaba e ok, am frana zdravana acum (cum era si in Iasi, dar eu am departat un pic pistonasele, ca sa pot baga discul). Cablurile sunt destul de tepene, cel putin cel de soc, merge greu. Ca o fi de la cablu, ca o fi de la carburator- s-a vedea cand da caldura. M-am chinuit un pic sa ii pun roata, insa acum e ok. O sa ii scoat cate una-alta (oglinzi, inel far, ornamente radiator, arcurile spate), poate le duc la vopsit in camp electrostatic, le-as face gri metalizat (argintiu), sper sa nu fie prea scump. Asta daca nu le pot rezolva eu prin alte metode. Pagube in timpul procesului de imbarcare: aripa fata un pic pleznita (nu tare, nu e prea afectata), indoit plasticul semnalizatorului stanga-spate, spart un pic stopul stanga-spate al masinii (vina mea, nu am fost prea atent), ceva miros de benzina in masina, dar sper sa iasa pana maine). Sotia nu e prea incantata (am avut meci cu ea de doua ori- o data acum cateva saptamani, alta data acum vreo jumatate de an), insa pare impacata cu ideea si mi-a dat si like la poza de pe facebook, deci tot e ceva :D. Planuri in viitorul foarte apropiat: - sa termin scoala si sa invat cat mai mult de la instructor si nu numai; - sa iau examenul pentru permis; - sa o trec pe numele meu; - sa ii pun ulei + filtru, filtru aer, cauciuc fata, sa o curat cat mai bine (inclusiv lantul, care macar sezonul asta merge fara probleme); - sa imi iau echipament cat de cat (casca, geaca, pantaloni, manusi, ghetute si protectii). - sa am asfalt uscat si sa nu fac bravuri. Cam atat pentru moment. Nu sunt extaziat de achizitie, adica nu ard de nerabdare sa o scot la plimbare, sunt constient de riscuri. Doar ce am pus-o in treapta intai, am miscat-o in fata cel mult un metru, apoi am parcat-o corespunzator (nepornita, fireste). Nu vreau sa fac prostii, ma sperie un pic zgomotul produs de esapamant (deh, toba Leo Vince), sunt constient ca, desi are "doar" 50 de cai, pentru mine par cam 300 pe o masina. Ii multumesc lui Dan pentru amabilitate si ii doresc succes cu Fazerul cumparat ieri. Asfalt uscat si sanatate!
  11. sfat Honda CB450s - sfaturi si pareri

    Colegii, primii pasi au fost facuti: m-am inscris la scoala, am dat prima rata (250 lei), mers la clinica pentru examenul medical (l-am trecut, colegul meu a fost pus sa vina saptamana viitoare, ceva pe la ochi, dar omul sudase azi inainte sa mearga la consult si l-a cam prins flama), ramane pe vinerea viitoare sa dam psihologicul si sa aducem si adevarinta de la medic (uitasem sa o luam), apoi incepem si legislatia, unde o sa cam fie frecus, avem ce plimba masina pana in oras. Maine merg impreuna cu Florinel sa vedem acel ER5, daca e in regula, facem actele si o arunc in masina (sper sa incapa cu rotile scoase). Dupa aia, mai vedem ce-o mai fi. Am atins coarda sensibila a parintilor mei si mi-au imprumutat 20 mil (m-a costat suplimentar si o sticla de vin italienesc din 2013 si o punga mare de Jacobs ), banii ii dau in 4 rate inapoi. Ca n-or fi 4 si or fi 5, aia mai vedem :D. Important e ca am curaj sa merg sa vad motorul, ca sincer nu am chef doar sa ma zgaiesc la el si sa-mi fac inima rea. Maine la 11 ma intalnesc cu omul, sunt curios ce-o sa iasa. Wish me luck!
  12. sfat Honda CB450s - sfaturi si pareri

    Kit lant DID am gasit la 460 lei. Cauciucurile ma duc undeva la 200 ambele (depinde ce/cum gasesc). Placute de frana am gasit la 120-150 lei perechea, deci dublu cam la 240-300 lei. Ulei si filtre cam cat zici tu. Insa mai e de servisat furca (vreo 50 euro) si retapitat saua (vreau sa iasa decent, nici opera de arta, nici sa para facuta de un copil)- aici e undeva intre 250 si 450 lei, deci alta suta de euro. Cum o dau, tot nu ies bine, asa ca nici mie nu mi se pare o afacere ok acest CB450s. Asta presupanand ca restul e in regula, insa mai trebuie oglinzi, semnalizari, vazut care e treaba cu racordul conductelor de ulei si ce-o mai fi pe acolo. Cum a zis un coleg de pe softpedia, la 400 euro sa o iau ar mai merita, insa mai mult clar nu renteaza. Am vazut pe alt forum un Kawasaki ER-5 din 1997 la 1000 euro, poate mai lasa ceva, insa toba aia Leo Vince imi sta pe creier, arata ca naiba, sincer sa fiu mi-as dori toba originala, nu vreau parada pe sosea. Stiu ca e scump acel accesoriu adaugat de el, insa mie imi place sa fie motorul cat mai stock. I-as face o vizita daca mai e prin Iasi, am asteptat sa mi se aprobe inscrierea, imi fac curaj sa ii pun cateva intrebari si va tin la curent cu evolutia lucrurilor.
  13. sfat Honda CB450s - sfaturi si pareri

    Nenea vrea o gramada de bani pe acel CB450s, 800 euro. I-am explicat ca un motor similar, in stare sigur mai buna, se vinde cu 500 euro, insa incepuse el sa spuna ca nu vrea musai sa-l dea decat daca i se ofera un pret bun. I-am facut deja doua vizite, una cand nu era acasa (cand am facut primele poze din prima postare), iar ultima vizita cand am facut poze calare pe ea. Sigur nu ar accepta 18-20 mil pe motor, insa o sa ii mai fac o vizita saptamana/luna viitoare, ca oricum nu o da (nici nu e scoasa la vanzare). Faza cea mai nasoala e ca se gasesc mai greut piese pentru un motor de generatie atat de veche, cu toate ca ar fi numai bun pentru un incepator care o sa-l pastreze 2-3 ani sigur. Stiu ca voi pierde foarte mult la revanzare, insa la cati km o sa fac eu, multe interventii nu cred sa aiba dupa ce-l pun la punct. Totusi ma uit si la alte oferte, insa cel mai aiurea e de unde fac rost de bani. Sa zicem c-as avea bunuri de vreo 300 euro (unele sunt ca si vandute), mai trebuie vreo 700 euro, ca sa ma apuc de discutii concrete cu potentialii vanzatori. Se termina vacanta si sper sa se miste lucrurile mai usor (mai pun si din salar cate ceva deoparte, macar 2-3 mil pe luna).
  14. sfat Honda CB450s - sfaturi si pareri

    Sincer, mi-ar conveni acel 450s prin prisma distantei scurte pana la mine acasa (discutabil insa), a cilindreei mai reduse (insa cei 44 cai mi se par suficienti pentru inceput + inca 1-2 sezoane minim, nu-s omul care sa schimbe lucrurile ca pe sosete, am stat cu a doua masina 6 ani), al faptului ca ar fi cat de cat in stare ok (dar zboara 300 euro dintr-un foc pe reparatiile la prima vedere, ceea ce nu constituie vreun avantaj), al faptului ca am vazut certificatul (e numele omului trecut pe el) si, nu in ultimul rand, ca unele chestii le-as putea face eu acasa (schimbat kit lant si cauciucuri, oglinzi, semnalizatoare, cabluri, placute/discuri, poate chiar si retapitarea seii). Banii aia i-as putea baga treptat, kit-ul de lant luna asta, cauciucurile luna urmatoare, prin martie-aprilie poate ii iau furca si o duc la reconditionat, apoi fac o tura in Piatra cu ea in stare de functionare pentru o eventuala reglare a carburatoarelor si ce-o mai trebui. Pe de alta parte, mai pun vreo suta de euro (suna simplu, dar nu-s full de bani) plus cei cei 800 euro cat m-ar costa un motor de 30 de ani (motorul in sine + reparatiile evidente) poate gasesc vreun NTV650 in toate mintile, care sa nu haleasca bani aiurea macar sezonul asta (adica sa aiba cauciucuri decente, kit lant ok, fara interventii majore). Cu un mic efort, poate as pune mana pe un NTV650 in toate mintile, de-oi avea noroc. Macar e mai recenta ca ani, nu isi va pierde prea mult valoarea la revanzare. Pe de alta parte, cica e nasol de reparat/schimbat cardanul, daca se buseste ceva, iar asta ma cam nelinisteste, un kit lant e mai ieftin. A intrat in schema un Kawasaki ER-5 din 1997, l-as putea vedea in Iasi, mi-ar fi la indemana, macar sa imi fac o idee. Pana acum, ce am vazut au fost bust-uri, prima era o epava la propriu, jerpelita si vai de mama ei, a doua iarasi nu m-a incantat la culme, starea tehnica lasand de dorit. E nasol sa fii sarac si sa-ti doresti chiar si ceva entry, dar in stare buna. Motorul planuiesc sa il tin o perioada, repet: nu-s omul care sa vanda si sa tot cumpere lucruri doar de dragul de a avea ceva in pas cu moda.
  15. sfat Honda CB450s - sfaturi si pareri

    Nimeni, nimic? Chiar nu mă așteptam...
×