Mergi la conţinut

mac

Prieteni
  • Conţinut

    379
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1h 1m 9s

7 Urmăritori

Despre mac

  • Grad
    RACINGPARTS.RO
  • Data naşterii 10.10.1980

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Timisoara
  • Posesor(oare) de
    RSV4 APRC

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.racingparts.ro
  • Yahoo
    maconfireblade
  1. mac

  2. un raspuns inteligent. spre exemplu mie motul nu'mi place deloc desi o proteja la fel de bine ca un castrol silkolene etc. nu imi place pentru faptul ca imi da impresia ca am bolovani in cutia de viteze ..zgomotoasa ca drac* am incercat un Fuchs Silkolene race 10w50 si sunt extrem de multumit fata de motul. Cutia merge de parca'i unt, motorul mai silentios, pret mai bun E tot pe baza de esteri, full sintetic. Avantajul e ca motul il gasesti la orice colt de strada ..il arunca dupa tine toti dealerii. In final nu e vba de uleiuri bune- proaste, ci de marketing mai mult sau mai putin, si mult mult EFECT DE TURMA specific romanului, combinat cu o curiozitate de a incerca "noul" egala cu 0.
  3. buna metoda ..dar uneori mi'e lene sa pun compresorul in functiune...de obicei in 20 secunde cu o surubelnita lunga si subtire se rezolva
  4. articole (aproape) Totul Despre Ulei - part II

    am dat peste un test al uleiurilor facut in america cine e curios ..sa arunce o privire nu am inteles care'i metoda de functionare a testului ..am aruncat rapid o privire astept comentarii...pareri maine o sa il citesc mai bine ..nu stiu cat este de relevant Oil_20Tests.pdf
  5. Domnul Mac Aurelian

    multumesc ptr aprecieri
  6. Domnul Mac Aurelian

    ciao olandezule iti multumesc ptr cuvintele generoase de mai sus cand ne intalnim ..fac cinste ..dupa ce iti dezlipesc adezivele de pe carena cu suzi meu cand trec pe langa tine
  7. Pacalirea Limitatorului De Viteza

    eu am modificat rapoartele ..asa ca vad des viteze mari ..de genul 230-260 --desi in realitate am mai putin va sfatuiesc sa faceti la fel..in felul asta veti avea impresia ca alergati mai tare
  8. nu, nici vorba de comercializarea lui, ma multumesc sa il folosesc
  9. Domnul Mac Aurelian

    suna frumos din cate am impresia, live cu siguranta e alta planeta mai noni mai ..sa'mi faci tu filmatul noaptea ??
  10. stii ce a fost surprinzator la uleiul asta pe care il tot pomenesc eu..bardahl? ca am vazut in italia la un amic mecanit ptr fireblade'uri cateva motoare desfacute in diverse stadii 25-40 si 60mii km, toti acesti km facuti cu bardahl ..iar semnele de uzura la cel cu 60mii km care era un sc28 trofeu destul de elaborat erau minime. oare acel aditiv C60 Fullerenne functioneaza cu adevarat reducand frecarea dintre componente? pe mine m'a facut sa cred ca da. un lucru observat de mai multi utilizatori de bardahl: cu motul si castrol scadea nivelul uleiului periodic si trebuia completat. cu bardahl 4000km fara a completa un gram la ultimul fireblade ..iar km avea destui blade'ul meu (41mii tratat fara mila in pista) care poate fi explicatia. iti pun textul in engleza despre aditivul folosit de ei. din cate stiu si ELF mai foloseste un aditiv mai deosebit. deocamdata doar in italiana ..maine caut in engleza tot ce gasesc FULLERENE Nel 1996 alcuni ricercatori dell’università di Huston (Texas, U.S.A.) hanno ricevuto il premio Nobel per la chimica per aver scoperto una nuova forma di carbonio denominata FULLERENE composta da 60 atomi raggruppati in una struttura tridimensionale simile ad un pallone da calcio. Lo staff tecnico BARDAHL, dopo alcuni anni di laboratorio, ha messo a punto una formula che consente di sfruttare le straordinarie capacità della molecola del Fullerene C60. Le molecole di Fullerene contenute nei lubrificanti BARDAHL C60, si comportano come micro-cuscinetti a sfera che andando ad interporsi fra le superfici metalliche del motore, creano un strato di protezione anti-attrito, consentendo di sfruttare al massimo le potenzialità del motore, preservandolo da usura e corrosione. BARDAHL è l’unico produttore di lubrificanti ad aver messo a punto una formula che utilizza la chimica del Fullerene C60.
  11. bravo! asta da raspuns. asta asteptam de la tine si iti multumesc. scuze ptr tonul meu arogant, doar m'am enervat putin ptr ca incercam sa aflu ceva de la tine si parca numai de ceea ce ma interesa nu vorbeam. cine ma cunoaste stie ca nu sunt arogant deloc ..dar in spatele unei tastaturi ..e mai greu. intrebare: de ce in comert nu se gasesc uleiuri cu un range mai scurt ..cum ai gasit tu bardahl racing 30-60 daca te uiti la toti producatorii gradatiile sunt aceleasi. acum am motul v300 factory line dublu ester 10w-40 din cate am citit in postul celalalt indicat de tine (foarte educativ pe deasupra) un 15w-50 m'ar avantaja ptr ce am eu de gand sa fac, cu premiza ca motorul va fi mereu incalzit cum trebuie inainte de a fi folosit, si nu fa vi turat pana in rosu la 30 grade. si mai e o intrebare: sunt motoarele proiectate sa lucreze cu lubrifianti de o anumita vascozitate? adica atunci cand sunt proiectate: vin testate cu fiecare ulei in parte ptr a vedea care ofera performante-protectie maxime? sau? vad ca esti bine informat in domeniu. alta chestie: americanii (e suficient sa intri la ei pe forum) sustin ca cel mai bun ulei ptr motoarele lor este un ulei diesel deoarece zic ei : rezista mai mult si alte motive pe care nu le gasesc adevarate. ce parere ai despre asta? eu cand am citit acolo am ramas mut
  12. Rubrica Bursa

    si asta ar fi o chestie ok oricum daca s'ar respecta toate astea ..ar arata mult mai bine si ordonata rubrica cu pricina ..incat nu ar trebui sa stai mereu sa dai up dupa up in schimb asa sunt tone de anunturi
  13. ai 4 posturi in care continui sa vb amp_lea ..nu ma mai pot abtine in loc sa fi dat dracului o explicatie stai sa imi vb ca nu am inteles eu nimic desi ti'am cerut sa imi explici mai sus. de ce nu ne iluminezi si pe noi cu intelepciunea ta de studiat ? preferi sa ne tii in bezna vad ..era mult mai usor sa fi dat o explicatie cu gradatiile aste si sa subliniezi unde am inteles eu gresit. doar asta ti'am cerut .. in schimb continui sa bati campii.. subiect incheiat scuze daca te'am deranjat cu cele spuse. mai coboara printre noi de acolo de sus din lumea stiintei. era sa uit ..daca vrei sa imi comunici ceva te invit sa o faci in PM ca sa nu mai contaminam postul asta mai mult decat am facut'o
  14. din cate am inteles este vba de offroad racing ..adica motoare foarte performante si nu dr de 650 a lu nea gigi. diferenta din cate am inteles eu este vascozitatea marita la temperaturi inalte si conditii mai extreme fata de celelalte gradatii. ala pe care l'ai indicat 30-60 din cate inteleg pleaca din start cu o vascozitate mult superioara celorlalte uleiuri si lucreaza intr'o plaja de temperatura mai restransa (valori mai ridicate). asta inseamna ca daca pornesc motorul ..stau langa el pana ajunge la 50-60 grade minim inainte sa incep sa deschid gazul.
  15. lasa sarcasmul...purtam o conversatie in care nimeni nu te'a luat peste picior. se poate sa vorbesti normal fara sa te simti situat pe un piedestal? din cate am citit pe diverse site'uri ale prod. de uleiuri ..asa am inteles eu ca e cel mai ok 10w40 ptr conditii normale de folosire a motorului 10w50 ptr motoare putin mai preparate 10w60 doar ptr pista uleiul racing de la bardahl (doar pista) are o gradatie 10w60 ..este acesta: XT4 Racing Bardahl Italia la fel de frumos daca ai nervi si rabdare te rog sa imi spui unde am inteles eu gresit in cele scrise mai sus. raging castrol are 10w60 bardahl are 10w60 motul are 15w50 mobil 1 are 10w40 daca am inteles gresit undeva cu cea mai mare placere sunt dispus sa invat, cu sig mai am atatea. astept un raspuns al tau pe un ton prietenos.
×