Omu_cu_Coasa

Membri
  • Conţinut creat

    161
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    3
  • Timp online

    11d 13h 47m 31s

Omu_cu_Coasa last won the day on January 29 2013

Omu_cu_Coasa had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre Omu_cu_Coasa

  • Grad
    omu_cu_coasa
  • Data naşterii 18.06.1976

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Abingdon
  • Posesor(oare) de
    GSX-1300R-K8 Hayabusa

Metode de Contact

  • Yahoo
    omucucoasa2000
  1. Kawasaki VN 1700 Voyager Custom

    Kawasaki VN 1700 Voyager Custom
  2. legislatie

    Era o observatie logica, dar se pare ca e mai lesne sa nu mai iesi pe drum cu ''derivatia'' ta si sa astepti un articol...iar la cum vin in romania articolele...o sa astepti mult si bine. Daca nu se face nicio referire expres a subcategoriilor inseamna ca toate intra la categoria respectiva din care deriva. Altfel spus; nu ar mai fi fost o subcategorie si putea foarte simplu sa fie o grupa speciala unde aveai specificatii diferite total.
  3. legislatie

    A2 este o subcategorie si se raporteaza la limitele impuse pentru categoria A si cu respectarea ''Viteza maximă admisă în afara localităţilor pentru autovehiculele ai căror conducători au mai puţin de un an practică de conducere sau pentru persoanele care efectuează pregătirea practică în vederea obţinerii permisului de conducere este cu 20 km/h mai mică decât viteza maximă admisă pentru categoria din care fac parte autovehiculele conduse." deci mai bine iti iei bicicleta si esti scutit ( la vale) de anumite restrictii...
  4. calatorii

    Ai 3841 km, cam 52 de ore de bobinat pe cel mai scurt drum dar nu si cel mai rapid. Vei avea o medie de 73 km/h lucru care tu trebuie sa-l faci cam 10 ore pe zi, daca pleci de la media asta si crezi ca e realizabila ai sa vezi ca restul de zile( 4 zile ) iti vor ramane pentru intarzieri din planificarea zilnica. Orele nu te vor speria foarte mult pentru ca o sa fie numai zi, dar conteaza cat poti sa stai in sa.
  5. calatorii

    Ai multi km/zi, e adevarat nu am fost pana la nordkap si nu cu moto( am fost cu camionul) dar norvegia este o tara cam ploioasa, am fost de 2 ori in miezul verii si nu am prins o zi insorita, totul a fost pe ploaie, 10 zile prima data si 8 zile a doua oara. Daca pleci de acasa cu toleranta zero iti impingi norocul, o sa te fortezi si faci greseli. Dupa simularea pe care ai facut-o trebuie sa mergi ca un ceas elvetian.
  6. La anumite masini se poate baga acel cod printr-o combinatie de butoane ale bordului. Incearca sa gasesti pe net ceva de specificatiile sau folosirea a imobilizer-ului si poate reusesti ceva. In mod normal se foloseste un buton si se foloseste asa: luam 4 cifre exemplu; 2-4-2-6 in mod normal becul rosu e cel de la imobilizer si iti indica o defectiune(ramane aprins) a lui sau ca este armat( clipind) . Am vazut ca in bord nu ai foarte multe butoane, mie imi pare ca butonul de 'SET' e cel de care ai nevoie. apesi butonul SET de 2 ori pentru prima cifra, dupa care astepti putin ( pauzele intre cifre pot fi de cam 2 secunde) si il apesi de 4 ori la fel de rapid pentru cifra a doua a , faci pentru restul cifrelor operatia de mai sus si daca se deblocheaza in mod normal becul se stinge si din momentul ala e dezarmat. Sper sa mearga, eu am folosit la 2 camioane. faptul ca ai un cod poate sa aiba si functia asta sau e doar pentru sa-ti faci alta cheie.
  7. uite si cam cat costa http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/706063472.htm
  8. diaspora

    Hai ca ma bag si eu in discutie si aduc ceva noutati de sezon. Faza cu discul furat sau vandut nu tine la noi, probabil or fi si din astia, dar cam rar sa aud ca se fura...asta pana am vazut ca al meu a disparut in ultima luna. Probabil o fi cazut, nu stiu exact, dar ce stiu sigur este ca au mari probleme in sistemul lor ''dastept'' de te vede si te stie ca pe propria persoana.. Acum ceva vreme lucram de noapte, mai exact cam de la ora 12 noaptea incepea jobul meu, iar eu mai mereu eram in intarziere. Am plecat tarziu ca de obicei, iar prin centru pe la mine intr-o noapte de alcool pe la astia (vineri)am inceput sa prind mai toate semafoarele pe rosu si dupa ce scap de semafoare ca sa ma enerveze bine, o masina neagra de politie fara insemne, mergea ca o blonda , foarte incet si m-a facut sa-l depasesc in tromba, putin peste tromba sa zicem, dupa care vad in oglinzi girofarurile si ma face sa opresc sa-l astept sa vina. Dupa explicatii si fara sa-l supar am admis ca am fost stupid si ca ma grabeam iar permisul il folosesc pentru job si se pare ca a ajutat putin. Toate lucrurile de care am auzit cum ca te controleaza online si ca totul e pus bine in sistem a fost pana la faza asta ok, numai ca tipul tocmai a produs contrariul. Au gauri mari de tot in sistem. Am fost pentru 20 minute suspus unui interogatoriu pentru ca nu eram in vazut cu asigurare si roadtax, singurul lucru vazut de el era MOT-ul, iar dupa cum multi stiu ca nu se cere obligatoriu documentele sa le ai la tine , s-a vazut nevoit sa ma intrebe cu ce companie am asigurarea si de care bineinteles nu imi mai aminteam. A lasat-o balta si s-a vazut nevoit sa-mi faca putina morala. Alta tampenie facuta de mine imi demonstreaza ca ori am avut noroc chior ori sistemul lor a dat gres din nou; din anumite motive personale am fost convins ca mai am o luna de circulat cu moto pana imi expira tot; mot,roadtax,asigurare. Dupa 23 de zile de mers zilnic si trecut prin zone destul de ''filmate'' mi-am dat seama ca tocmai ma inselasem cu privire la data la care trebuia sa reinoiesc totul. Se pare ca am scapat !!! Morala; Legal nu te doare capu' si nici buzunaru' .
  9. calatorii

    Atitudinea englezeasca nu are nicio legatura cu '' soferii sunt mai atenti cu motociclistii''. Pot spune ca sunt cateva categorii de soferi la ei care te fac sa-ti pierzi rabdarea aia englezeasca pe care o dobandesti dupa o vreme. Femeile in giratorii sunt criminale cu diploma, daca tu crezi ca ele au semnalizat cum trebuie sau ca-si urmeaza banda, cu siguranta esti un naiv. schimbarea directie de mers e urmata de cele mai multe ori de semnal daca-si aduce aminte sau vin in ordinea urmatoare , dar daca totusi esti norocos sa intalnesti pe cineva care vrea sa foloseasca si semnalizatoarele; frana-semnal-viraj, toate in ultimii metri pana in intersesctie. Comparativ cu traficul de pe continent, in Anglia iti da impresia ca toata lumea merge ''defensiv'', total gresit. Nu cunosc limitele de viteza si nu stiu sa depaseasca ori din cauzele astea formeaza coloane de masini in spatele unui bou/vaca care merge cu 40mph in loc de 60mph, astea sunt niste greseli comune pe care le vad in fiecare zi. Mersul pe autostrada nu l-am vazut in nicio tara, cu aceiasi viteza pe toate benzile, cate un bou/ vaca pe banda a 2,3,4..etc cu viteza camioanelor sau mai incet blocand toata autostrada, chestie comuna/zilnica. Intrarea pe autostrada se face cu frana, accelerarea la ei e ceva de ordinul miracolelor. iesirea de pe autostrada se face cu reducerea vitezei cu o iesire inainte de iesirea reala. Mi-am pus intrebarea mereu cum se comporta astia in Italia unde bretelele de intrare/iesire a autostrazilor sunt foarte scurte comparativ cu ce au astia aici si ca totul acolo se face in viteza tocmai din cauza traficului aglomerat, probabil ca stiu, accident sau pur si simplu le strica ziua alora de pe autostrada. Una peste alta, imi da impresia ca se merge putin mai incet tocmai din cauza ca nu prea se pricep la condus plus putin din legislatie. Faza cu femeile la volan nu vine din misoginism ci din pura realitate, in marea lor majoritate sunt dezastru. O alta mare problema a femeilor este ca iti ia si cat 10-15 minute sa o vezi pe tipa ca se uita in oglinda si te vede pana la urma, cred ca singura oglinda folosita e cea de la parasolar. Comparativ cu Franta, soferii nu prea se dau la o parte pentru motociclisti, sunt multi care o fac dar tot sub medie.
  10. 21 utilizatori citesc aceasta reclama !!! 0 membri, 19 oaspeti, 0 utilizatori anonimi
  11. Cineva facea niste referiri la cei plecati peste hotare, da, diferenta de a avea niste drepturi pe strada, acasa si in viata de zi cu zi ii face sa vada DIFERENTA dintre INDIFERENTA autoritatilor romanesti si normala atitutidine a celor ''de afara'', vis-a-vis de drepturile tale ca cetatean intr-un stat european in secolul XXI si Romania ''pitoreasca'' Despre ce vorbim aici? Pai simplu, daca vine unul si te plesneste peste ochi in Romania sau iti baga un picior in portiera masinii de o face ca un lighean( din proprie experienta faza cu usa) ce rezolvare ai tu sau ce actiuni intreprind organele ca sa-l faca pe viitor pe infractor sa nu mai comita asa ceva? Raspunsul e simplu de tot in Romania, Nimic concret, legile sunt foarte prost facute si mai dureros este ca nici nu se oboseste nimeni sa le aplice. Ca sa poti intreprinde ceva concret impotriva unuia care te bate pe strada, in Romania trebuie sa te bata bine de tot, sa depasesti zile bune de spitalizare( chestia asta e mai criminala decat criminalul) sau sa dispui de bani multi si timp, dar si asa organele statului sau sistemul mai bine zis, iti va pune piedici prin birocratie. Intr-o tara normala daca nu vrei sa fi lovit cu bulgari de zapada sau ''frecat'' cu zapada, e normal sa existe o CULTURA care sa-ti aloce dreptul tau de a accepta sau nu ceva care te lezeaza fizic si psihic. Romania are o cultura a mitocanului, suntem in urma cu toate lucrurile astea vizand direct societatea asta bolnava. Avem toleranta neputintei, nu putem sa rezolvam problema, o lasam balta si injuram sistemul, sistemul stie ca e ''tolerat'' tocmai pentru ca nu are cine sa-l scuture. Probabil doar proteste la scara nationala sa-i faca pe imbuibatii astia de politicieni sa miste ceva in sensul asta, dar e irealizabila treaba. Cantarind situatia......rezolvare lucrurilor pe calea legala o vad la ani lumina distanta, bataia sau violente mai ''caniculare'' in satul respectiv sunt mai realizabile decat sa schimbi codul penal sau sa-i pui la treaba pe cei abilitati sa o faca. PS. Cand gasiti o varianta viabila pentru probleme de genul asta, legal vorbind, atunci violenta nu-si mai are locul, pana atunci, violenta este mama educatiei.
  12. Nu ai cu cine , lucrurile astea sunt vechi si nu sunt numai in Covasna. Romania demonstreaza prin lipsa de reactie o cultura a ''tolerantei'', zic asta pentru ca nimeni din sistem nu isi face treaba. Personal am trait, vazut lucruri similare de la volanul camionului, Sacele, unde tiganii ''bombardau'' toate camioanele care treceau pe sosea, ''bombele'' erau jumatati de caramizi si chiar piatra de caldaram, multi soferi au ajuns la spital. Autoritatile masau trupe ale jandarmeriei care se alergau ca la miting dar nimic care sa-i determine sa se opreasca. Strehaia, era o vreme unde satra de tigani se folosea de copiii proprii pentru a produce accidente, jefuirea camioanelor dupa accident era o indeletnicire a comunitatii respective. Cultura primitiva ''tolerata'' de cei care ar trebui sa impuna legea.
  13. diaspora

    La ce patesc in ultimele luni...incep sa ma comport ca negrii, orice ma face sa cred ca au ei ceva cu mine ca sunt roman.
  14. diaspora

    Probabil e amenda maxima, nu cred ca pentru 81 mile/ora ai de plata 10.000 lire. altfel se confirma ca au luat-o razna de tot.
  15. FI vine de la fuel injection , asa ca problemele tale sunt de service daca nu te pricepi.