Mergi la conţinut

ChillBRother

Membri
  • Conţinut

    8
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    19h 23m 41s
  1. Evacuare finala neomologata

    Te duci la un ITP prietenos și te înțelegi cu oamenii
  2. ITP Streetfighter

    S-a rezolvat. Se poate inchide threadul.
  3. ITP Streetfighter

    Vă salut, caut și eu pe cineva dispus să-mi facă ITP-ul la un CBR modificat (streetfighter, carene date jos, far cafe racer, ghidon drept). Știți pe cineva? Aștept mesaj privat dacă aveți detalii. Vă mulțumesc!
  4. ChillBRother

  5. muntenia Feedback Kawa Motors

    Zero profesionalism. Am asteptat aproximativ trei saptamani pentru o estimare de reparatie(timp/pret). Am asteptat in total aproximativ o luna de zile pentru o revizie, schimbat doua becuri la far, montat niste semnale si relocat CDI + blocul de sigurante, timp in care motoru a stat in soare/ploaie, la dansii in curte (am facut odata o vizita acolo intre timp si era si gunoi de la McDonalds pe ea). Pana nu m-am dus chitit sa o iau de acolo si sa o duc la alt service nu s-au apucat de ea. Dupa 3 iesiri cu motocicleta s-au topit cablurile de la far si siguranta aferenta fiindca unul din becuri nu fusese montat corespunzator si a facut atingere. Tin sa mentionez ca motorul este modificat pentru stunt si ca ultima oara cand l-am lasat la ei, l-am lasat cu plinul facut iar atunci cand am luat-o, benzina era pe rosu. Ulterior mi-au spus niste cunoscuti ca au vazut pe cineva dandu-se cu motocicleta mea si este putin probabil sa o fi confundat. Colac peste pupaza, am ajuns cu motorul acum acasa si am constatat ca imi curge ulei din telescopul stang al furcii(de ce oare?). Mecanicii poate ca sunt priceputi, dar este o debandada generala cand vine vorba de organizare, motiv pentru care nici nu se pot concentra sa rezolve cu succes problemele semnalate de clienti. Mentionez ca asta a fost experienta mea cu ei, poate cu alti clienti se poarta altfel. Mie nici macar factura nu mi-au dat. Numai bine!
  6. Țăran Coclit În Trafic

    Salutare frați! Cei care circulați prin București, aveți grijă la o Skoda gri cu nr. IF 55 GER fiindcă la volanul ei se află un mic Schumacher căruia îi pute gura. A plecat cu scârț la 5 cm de mine de la două semafoare până când i-am dat fum și i-am arătat mu*e. Problema e că am prins roșu la următoru semafor și bineînțeles, țăranul, ciobit în orgoliu s-a dat jos din mașină împreună cu fratele lui de bucă din dreapta ca să mă sperie pe mine(n-au avut tupeu să dea în mine). Erau foarte deranjați că le arătasem un anume deget și vroiau să sufere de lupte greco-romano-catolice-păgâne și democrate la mine. I-am explicat că i-am arătat m... pentru că merita (și el și mă-sa și tot neamu lui probabil), fiindcă conduce ca un r... și pleacă cu scârț atunci când are un motociclist foarte aproape de mașina lui. Problema lui majoră era că eu mă băgam printre mașini. Eram cu prietena în spate că-l lăsam fără oglindă. Așadar aveți grijă că acum probabil are boală și mai mare pe motocicliști (băgane-am p**a în mă-sa). Take care și asfalt uscat!
  7. Cu Ce Viteza Maxima Ati Mers Pe Motocicleta?

    268 km/h pe Basarab, Fireblade SC57.
  8. service Toba Sărită Din Colier

    Am rezolvat, se poate închide topicul! :)
  9. service Toba Sărită Din Colier

    Vă salut! S-a întâmplat să dau într-un crater(pentru că nu se poate numi groapă) cu ceva viteză și mi-a sărit toba din colierul inferior. Toba este cea din imagine (Two Brothers Racing M-2 Slip-On). Partea inferioară a rămas prinsă de țeava de evacuare. Toba este din carbon și nu m-aș băga să o meșteresc eu. Mă interesează cât m-ar costa reparația și dacă e cineva care ar fi disponibil cât mai curând să mă ajute cu treaba asta. Nu pot circula cu motorul decât eventual până la un service pentru că sună ca un tractor și mai mult ca sigur mă va opri garda să ceară socoteală (zgomotul e insuportabil). Vă mulțumesc anticipat!
×