Mergi la conţinut

mihai-st

Membri
  • Conţinut

    30
  • Membru din

  • Ultima vizită

  1. si vezi sa ai avansu cum trebe (invarti incet de el pana merge ok)
  2. istorice cutie viteza nipru

    si a 5-a se va schimba de la picior sau tot de la tija aia de langa cutie cu mana?
  3. istorice am probleme la Nipru

    daca a inceput sa curga asa de tare uleiu, inseamna ca i-ai dat in gura rau de tot, sau ai avut greutate pe el si ai incercat sa-i arati pasagerului ce poate. cam treaba asta mi s-a intamplat si mie nu am reusit sa opresc "sangerarea" pana nu am schimbat toate simeringurile si garniturile in leg cu radiatoru merge de la oltcit d'ala de ulei, da ai grija cum il pui, ca poate iti face mai mult rau decat bine
  4. istorice mi-am luat motor!

    hoho.. de cand nu am mai intrat, pe aici s-a tot vorbit. in legatura cu pornitul l-am rezolvat acum ceva timp; era din avans si platina. sincer nu stiu sigur din care, dar am curatat putin platina, si am miscat din avans pana a incepuit sa porneasca la prima pedala. asadar era ceva de pe acolo. un alt lucru pe care nu l-am inteles a fost faptul ca i-am cumparat bujii cum scrie la carte >sinterom NP 24< si nu mai vroia sa porneasca decat f greu, pe cand cu NP 14 merge fara nici o problema. aveti idee dc? iar acum nipru meu drag asteapta sa-l defac si sa repar la el, fiindca intr-o noapte am alunecat pe ulei si acum scapa compresie de zici ca sforaie bunicu! inca nu l-am desfacut, dar deja imi trebe un capac de chiuloasa. bafta si spor la modificat/reparat ca pana la primavara mai este!!
  5. salutare! care stiti sa reglati o aprindere de nipru? ca presupun ca la al meu asta-i problema. am auzit ca se pune pe nipru aprindere electronica > cum, de la ce se potriveste? este greu s-o montezi? vreau sa stiu daca sa ma apuc eu sa-i aranjez aprinderea sau s-o faca altul care a mai facut
  6. actele necesare pt inscriere

    @Reverse asta asa este. de administratia financiara uitasem!! multzam SI ASTA!!!
  7. actele necesare pt inscriere

    am fost ieri la Udriste si dupa ce am stat la coada, am aflat ca imi lipsea o hartiutza si anume nota de la rar asa ca trebe sa duc motoru si alea alea. acum ca am neste timp si actele in brate, m-am gandit ca poate mai sunt unii ca mine care si-au luat pt prima data un autovehicul pe numele lor si nu stiu ce si cum. daca nu sunt complete sau daca gresesc rog sa ma corectati actele sunt urmatoarele ( nu in ordine ca nu stiu) : - fisa de inmatriculare -contractul de vanzare cumparare (daca este cumparata astfel) sau ce a ramas din el (foaia alba) - copie dupa buletin - cartea de identitate a autovehiculului - copie dupa asigurare - cele 2 chitante de la CEC. una de 29lei si alta de 49 lei (ca asa trebe sa scrii acolo) una este pt inscriere si alta pt talon -o foaia pe care scrie "catre serviciul de evidenta..." care se cumpara cu 1 leu de pe la aia cu copiatoare de la Udriste. Le ceri o foaie pt inscriere si stiu ei ce-ti trebe. Trebuie completata! - copie dupa contractul de vanzare cumparare - copie dupa cartea de identitate - anexa de la talon cu RAR-ul (asta daca mai este valabil) ca atat , dar recomand sa se mai faca un rand de copii la originale, ca cine stie, te trezesti ca nu-i place aluia nu stiu ce sau ai uitat vreo foaie pe undeva si cred ca se stie cat de nasol este sa te intorci de la ghiseu fara sa rezolvi nimic A si inca o chestie!! CHIAR DACA ai RAR-ul valabil, tot trebe sa te duci cu motorul pt "NOTA IDENTIFICARE RAR" cea pt care tyrebe sa ma duc si eu . dar acum nu am cum sa ma duc calare ca nu am talon. ori ma duc sa iau nr provizorii ori il urc in vreo masina! e naspa bafta si sa aveti toate actele ca altfel stati degeaba!!!!!!!
  8. am si eu o nedumerire, ce tipuri de ulei trebuie sa pun in nipru? ca pt motor am auzit ca unii au pus 20W50 altii 15W40 altii 10W..? pt cutie am inteles ca trebe sa pun T80 iar pt cardan T90. aveti idee care trebuie pus? mai ales cel de motor ca acolo am cea mai mare nedumerire si cantitatile?( pt un MT 11) ca parca in motor intra 2.2l, in cutie 1..(si ceva) iar in cardan (doar) 200g?
  9. istorice mi-am luat motor!

    asta cam asa este. spune-mi te rog, te pricepi cat de cat? ca poate ne intalnim la o bere sau ceva de genu si poate va dati si voi cu parerea despre nepra mea, ca eu experienta mai putin, doar ce vad si ce aud, si sa nu ma insel. tre sa plec acum bafta si poate ne auzim!!
  10. istorice ciudatenie la dnepr

    @sharpe sa-mi iau casca sapt asta si poate ne intalnim sa-l auzi si tu ca sa vezi ce ai "ratat"! ai idee cine mai vinde piese de Dnepr in afara de Cristi din Giulesti? mai vb bafta!
  11. istorice ciudatenie la dnepr

    @sharpe da man asta este. ai idee despre cum mergea? am inteles de la cel care l-am luat ca l-a dat la "reparat" in Breaza la cineva, dar nu mai zic cum a lucrat la el sau ce i-a facut! mergea intr-un cilindru. faza este ca tocmai acum dupa ce am probleme cu el incep si eu sa invat la ce sa ma uit. bafta si sa se usuce asfaltu odata!
  12. istorice mi-am luat motor!

    exact ala. e de rau, e de bine? ai idee cine a lucrat la el? ca numai tampenii a facut pe acolo. tocmai am reusitsi eu sa pornesc amandoua pistoanele si trebe sa ma apuc de tamburu de pe spate ca freaca ceva!!
  13. de cand asteptam. mi-am luat si eu in sfarsit motoru care mi l-am dorit!! >Dnepr< ieri l-am adus acasa si nu-mi vine sa cred ca este al meu.
  14. istorice ciudatenie la dnepr

    @SamuraiJerk gata l-am luat. este in Buc la mine. faza cu cilindru ala este ca pe drum de la Breaza pana acasa am vazut ca pierde compresie pe la garnitura, si in plus, cand am intrat cu el in Bucuresti, am abservat ca nu era bine strans carburatoru de la cilindru ala care era mai rece. cred ca astea sunt problemele. acum caut pe cineva sa se uite la motor ca sa-mi spuna ce si cum. cred ca stii cum e. bafta
×