Mergi la conţinut

Raducu

Membri
  • Conţinut

    127
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    21m 4s

1 Urmăritor

Despre Raducu

  • Data naşterii 09.12.1977

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Gilera RC 125

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    radu249
  1. Raducu

  2. Monocilindru Orizontal Diesel 2 Timpi

    O intrebare: la ce foloseau supapele si culbutorii pentru motorul in doi timpi?!
  3. service Malossi Tuning Parts

    Salut, Ma intereseaza un carburator Del'Orto VHSA 32. In cat timp si la ce pret. Merci.
  4. Remus Tepuieste

    Salut, Pentru mine, un serios este cel care isi tine cuvantul dat. Iar pentru un furnizor, fie de piese fie de servicii, este acelasi lucru. Pe de alta parte, mi se face greata cand un furnizor isi numeste clientii "gutumani", dar asta tine de un alt gen de respect, din pacate pe cale de disparitie... De multe ori am fost pus in situatia de a-mi face socotelile pe baza unui termen angajat de furnizor (si nu ma refer doar la un furnizor de piese moto), pentru ca apoi acelasi furnizor sa-mi spuna ca nu mai este posibil sa-si tina cuvantul, facandu-ma astfel sa pierd timp si bani! In cazul de fata s-a mentionat de mai multe ori ca nu s-a luat avans, astfel ca.... reclamantul nu a pierdut nimic. Oare?! Poate ca intre timp pretul piesei s-a marit, poate ca a trebuit sa-si amane plecare in concediu sau, poate ca s-a stricat vremea si nu mai poate circula sau... poate ca pur si simplu nu a putut folosi ceea ce ii place cel mai mult: motocicleta! Si de ce? Tocmai ca furnizorul nu si-a tinut cuvantul dat! Ei bine, asta inseamna neseriozitate, si mai mult... indiferenta! Mie personal mi-a fost foarte greu cand a trebuit sa astept o luna peste termenul promis pentru cauciucuri, si asta pentru ca pentru o suma de bani in minus am preferat un furnizor, si nu un magazin. Din ce s-a discutat aici, Gaxel a sesizat ca acel client a pierdut timp si bani, iar pe de alta parte, Coxanelu a spus ca asteapta parerea lui Remus - eu cred ca asta e tot ce conteaza. Ca o impresie personala... in acest moment am nevoie de o piesa care se gaseste doar intr-un singur magazin, din Italia - imi e foarte greu sa gasesc un furnizor serios. Poate ca Remus este de incredere si ar putea sa-mi faca rost, insa in acest moment prefer sa mai caut... Sa nu se inteleaga gresit - nu am facut niciodata afaceri cu Remus si nici nu am nimic de impartit... cu nimeni...
  5. Compresia Importanta?

    Identificarea raportului de compresie este corecta, in schimb, acest raport nu reprezinta in nici un fel presiunea din cilindru! Total eronat. Cilindreea (motorul de 100cc) reprezinta volumul maturat de piston (pistoane). Adica Vc=pi*D^2/4*S (suprafata pistonului inmultita cu cursa); in cazul motoarelor cu mai multi cilindri aceasta formula se inmulteste cu "i" - numarul de cilindri. Volumul total al cilindrului unui motor este dat de Vc + Vca (volumul camerei de ardere). Raportul de compresie este VT/Vca. Deci daca ai un motor de 100 cc, in el intra 100cc + Vca aer. Nu mai mult! Asta este valabil pentru motoarele atmosferice - cele supraalimentate au un mic surplus, dar nu este cazul szcuterelor (sau... ai turbo?!) Ceea ce a spus Andrei RN este adevarat. Ca o completare: la motoarele cu rapoarte mari de compresie, creste riscul aparitiei detonatiei (in special prin utilizarea unor benzine necorespunzatoare) ceea ce este foarte daunator pentru motor! Iti recomand Yamaha si nu-ti doresc sa te dai pe spate!
  6. Motorul in 4 timpi

    Mai sunt si alte directii de dezvoltare a motorului termic in patru timpi. Desi unele sunt inca la stadiul de propunere, altele sunt intr-un stadiu avansat de finalizare sau chiar de serie. De fapt, ma refer la dezvoltarea unor industrii si tehnologii care isi gasesc aplicatii in "dezvoltarea" motoarelor. Ca un prim exemplu amintesc de distributia comandata electromagnetic. Aceasta permite eliminarea arborilor cu came (deja majoritatea noilor motoare foloses 2 arbori cu came) si a tuturor celorlalte elemente de distributie, permitand de asemenea legi de miscare a supapelor mult mai precise si mai "ideale". Un alt exemplu este demarorul/alternator, care permite rularea motorului intr-un mod economic in cazul ambuteiajelor (daca nu gresesc, exista deja pe Citroen C3). Urmatorul pas este integrarea acestuia in volantul motorului, ceea ce elimina cureaua de accesorii (eliminare posibila prin introducerea Compresorului electric - o alta directie aproape finalizata). Fiindca tot a venit vorba de "curea", in curand aceasta se va elimina, fie prin inlocuirea cu lant, fie prin "readucerea la viata" a angrenajelor (solutie folosita de VW). Astfel, realizarile din aceste domenii se pot aplica pe motorul termic, ducand la dezvoltarea acestuia. Singurul impediment ar fi de ordin economic, dar asta este alta poveste.
  7. Motorul in 4 timpi

    In momentul de fata, motorul in patru timpi are un mare "dezavantaj": despre el se cunoaste absolut totul! Practic nu mai are nici un secret nedezvaluit. Exista programe si simulatoare care redau exact schimbul de gaze, arderea presiunea si temperatura in fiecare moment si in fiecare punct. Parametri precum consumul de benzina, consumul de ulei sau calitatea uleiului, temperaturile diverselor fluide etc au devenit atat de banali pentru un inginer, incat sunt expusi sub diferite forme tuturor utilizatorilor, indiferent de cunostintele si pregatirea acestora. Evolutia motorului in 4 timpi se rezuma acum la aplicarea noilor tehnologii si/sau materiale, in scopul obtinerii unor performante mai mult sau mai putin "superioare". De fapt, totul este un compromis. Sunt foarte multe variante constructive, atat pentru ansamblul general al motorului, cat si pentru fiecare piesa componenta ceea ce face ca diferentierea sa se stabileasca doar prin politica fabricantului. Fiecare varianta a unei piese, care se foloseste pentru un anumit motor prezinta avantaje si dezavantaje, astfel ca intr-un final motorul reprezinta o suma de compromisuri. Aceste compromisuri pot fi atat de ordin tehnic economic sau chiar legislativ (impuse ne noile reglementari antipoluare si de siguranta, din ce in ce mai aspre). In orice caz aici se creaza diversitatea si aici pot aparea "evolutii" ale motorului termic, in 4 timpi. Nu acelasi lucru se poate spune despre motorul in doi timpi. Noile studii scot la iveala viitoare posibile dezvoltari ale acestuia, iar noile tehnologii permit largirea orizonturilor constructive ale acestor motoare. In orice caz, conform celor mai pesimisti specialisti, rezervele de petrol ale lumii se vor epuiza in 30 - 50 ani, pe cand cei mai optimisti mizeaza pe 80 - 100 ani. Pana cand noile solutii de propulsare se vor dezvolta pana la productia de serie, ramane sa ne bucuram de senzatiile motorului termic.
  8. Ce meserii au motociclistii din romania ?

    Inainte au mai fost cateva, dar pentru moment: Inginer mecanic. Mai exact - Conceptor motor - Renault Technologie Roumanie. Si tot pentru moment in tratative pt un nou job. P.S. A fost o perioada cand ma ocupam de intretinerea si repararea Vibratoarelor... Ce vremuri... Cautati "Vibroseis" pe Google sa vedeti cam despre ce este vorba...
  9. calatorii Turul Romaniei - Stafeta

    Nici o noutate?! Chiar s-a terminat? Din pacate, unele probleme m-au tinut departe atat de internet, cat si de drumetiile moto. Sper sa rezolv asta cat mai curand. Oricum, Stafeta trebuie sa mearga!
  10. BIKES ON ICE 2007

    Pai.. de la "voi" se baga chiar.. organizatorii! :) Din pacate, sansele sa ajung sunt foarte mici, dintr-un motiv cat se poate de intemeiat: in week-end-ul respectiv sarbatoresc ziua indragostitilor, alturi de iubita mea! Nu ca m-as da eu in vant dupa respectiva sarbatoare, dar dupa iubita mea - da! Sincer, imi pare tare rau ca nu pot ajunge, anul acesta. La anul cand se va tine?!
  11. calatorii Turul Romaniei - Stafeta

    Va doresc tuturor Sarbatori Fericite si un An Nou plin de impliniri! La multi ani!
  12. endureala

    Pai lasa domnule telefonul sa poti fi contactat, daca tot nu esti pe faza... si tine bine de KTM ca da sa intre in gard!!! Eu unul, astept zapada, ca am auzit eu ca nu murdareste asa rau ca noroiul
  13. calatorii Turul Romaniei - Stafeta

    Stafeta este acum in Brasov. Se pare ca va sta mai mult acolo, pentru ca nu prea mai e timpul de iesit cu ea pe strada. Oricum, e in siguranta si sezonul viitor va fi din nou pe drumuri. De asemenea, daca exista doritori de drumetie, care trec prin Brasov si vor sa preia stafeta pentru a mai face impreuna cativa km, sunt asteptati. Stafeta este la Bogdan (din Brasov - nu stiu mai mult) dar mai multe detalii poate da Pacasac. Totusi, perioada asta de vacanta ar trebui sa fie suficienta pentru a recapitula traseul din acest an, cu poze, filmulete, insemnarile din agenda si harta cu locatiile vizitate. In acest sens, trebuie adunat tot materialul la un loc, si intrucat cea mai mare parte se afla la Brasov, cei de acolo ar trebui sa se ocupe de acest aspect. O sa iau si eu legatura cu ei pentru a discuta despre asta. De asemenea, se discutase cu ceva timp in urma despre realizarea unui "reportaj" pe aceasta tema. Acum materialul exista, trebuie doar adunat si pus cap la cap. In acest sens, va rog pe toti cei care aveti poze, filmulete sau orice altceva despre Stafeta sa le pastrati si la momentul respectiv sa le trimiteti catre cel care va face materialul. Oricum, o sa discut cu cei din Brasov, si daca pot ei sa faca asta, spre ei trebuie sa directionam toate materialele, intrucat ei au cea mai mare parte. In alta ordine de idei, avem o iarna la dispozitie pentru a ne gandi la ce am putea face pentru un impact mai mare al acestei actiuni. Spre exemplu, stiu ca steagul initial a fost inlocuit cu unul mai usor si mai vizibil... Asteptam propuneri
  14. calatorii Turul Romaniei - Stafeta

    Asta era si ideea! In intampinarea stafetei sa se stranga cat mai multi! Desigur... TREBUIE ANUNTATA!
×