Mergi la conţinut

pistolaru

Membri
  • Conţinut

    11
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. Suparat ca a busit maybach-ul jiji isi ia motor

    thanks, ai grija daca-ti iei R6, si nu mai chiuli de la engleza.
  2. service Pentru cei cu 4 carburatoare...

    Gaturile respective sunt galeriile sau flansele de admisie. Oriunde sunt desprinse (intre filtru si carb sau carb si motor) fenomenul este ca motorul trage aer "fals", adica nefiltrat. La tine s-a intamplat cum e mai rau, adica intre filtru si carb, lipsind practic orice simptoma in timpul mersului, si afectand atat motorul cat si carburatoarele. Riscul (daca ai mers mult in felul asta) este: - infundarea carburatoarelor (usor remediabil) - uzura segmentilor si a cilindrilor (greu remediabil) Sfatul meu e sa-ti schimbi uleiul si filtrul de ulei, si sa-ti cureti carburile, ca tot e iarna. Nu stiu daca filtrul de monteaza cu garnituri sau nu. Eu am avut un GSX si flansele se fixau in filtru prin niste bucsi mari de cauciuc. In orice caz, ce trebuie sa ai in vedere este etanseitatea perfecta, astfel incat motorul sa nu traga decat aer filtrat. Bafta!
  3. service pasla de slefuit

    Daca inteleg bine, vrei pasta pentru slefuit supape. Gasesti kit de supape (pasta grosiera, pasta fina, tija cu ventuze) la Draper. Dealerul din Bucurestei se numeste Dandon Diaserv si e in spatele circului, pe o strada care se face din Bd. Tei. In Harghita n-am idee.
  4. Razbunare

    Le-am primit si eu pe mail acum ceva vreme. Versiunea era "razbunarea nevestei inselate". Oricum, daca te tine iti rezolvi treburile fata in fata, nu sa distrugi o minunatie de M3. Pacat de masina!
  5. Cauze

    1. Am sugerat 10-15m cand mergi cat de cat (e.g. peste 40km/h), nu cand stai in ambuteiaj pe Ciurel. 2. Un Clio are peste 4m. O limuzina mare se apropie de 6m. La 10-15m esti destul de aproape de cel din fata ca sa nu fie tentat nimeni sa se bage. Tu cand te bagi cu masina "riscant" printre doi, fi sigur ca aveau 10m intre ei. 3. Nu am zis ca eu fac sau am facut intotdeauna asa. Primul accident pe care l-am avut a fost ca m-am infipt in spatele unui Fiesta. Ma rog, cifra in sine nu e importanta. Conteaza sa nu ii impingi din spate pe conservari, ci sa mergi relaxat, chiar daca se mai baga cate unul in fata ta. P.S. Merg aproape exclusiv in oras
  6. Suparat ca a busit maybach-ul jiji isi ia motor

    @GhostDog: Poza din profil e aia pe care o vezi cand dai click pe numele userului respectiv. Acolo tu ai o poza cu un stoppie pe care nu prea cred ca l-ai executat matale. Iar acolo eu am o poza in care nu mi-e frica sa imi arat fata. Poza si textul care apare in stanga posturilor se numeste avatar. TONTULE, AI O GRESEALA IN AVATAR! Acum ai priceput? Cat despre motociclism, merg dinainte ca tu sa ai buletin, asa ca nu te mai umfla in pene. Spre deoasebire de tine care ai 19 ani si niste parinti care vor sa te omoare cumparandu-ti R6, eu mi-am muncit motoarele, si am cu ce ma lauda. Iar despre activitatea pe forum, te anunt in afara de pro-bike exista MULTE alte forumuri de motociclism atat in tara cat si in strainatate. Sunt membru pe niste forumuri unde un vagabond ca tine si-ar lua ban dupa 3 posturi. Nu am postat pana acum pe pro-bike tocmai din cauza unor gandaci ca tine, care te fac sa iti fie rusine ca esti motociclist. I'm out... bleah!
  7. Cauze

    Ok, ok. Tot ce am vrut sa zic este ca fiecare poarta responsabilitatea propriei pieli si ca traficul nu e o scuza in conditiile in care toti STIM care e situatia.
  8. Cauze

    Regulamentar dupa care regulament? Ala pe care scrie "motorul nu e un rahat de Dacie"? Mai bine aerisesti franele (sau mai bine schimbi lichidul, ca tot e iarna). Cu o frana buna si ceva experienta nu se cade la 30 la ora. In alta ordine de idei, m-as bucura sa fie cum spui tu. Nu caut nod in papura nimanui. Bafta!
  9. Suparat ca a busit maybach-ul jiji isi ia motor

    Cum poti sa invidiezi, si, mai mult, SA RESPECTI un cretin pentru singurul motiv ca are bani?????????????? Daca nu avea bulan cu terenurile il gaseam acum furand prin autobuze! Am destui bani ca sa nu invidiez pe nimeni DOAR pentru bani. Sunt destui romani care au super bani si care nu au furat, si nici nu se dau in spectacol ca niste clovni. De ce o fi facut Jiji case la saraci? Din mila si compasiune? Nu tata, ci pentru popularitate si pentru ca statul sa mai inchida un pic ochiu. Nu mai poate el de oameni aia! De Steaua ii pasa oare? Nu! Pana si rapizii au un gazon decent, ca sa nu vorbesc de Europa. Si ce fel de patron face in acelasi timp impresariat cu jucatorii? Mai bine ii vinde pe bani siguri decat sa astepte ca echipa sa faca ceva. @GhostDog: amice, se pare ca cine se aseamana, se aduna. Poate iti verifici avatarul, si ne explici ce inseamna "curnd". Si de ce nu ti se vede fata in poza din profil. Pana acum un an nu aveai voie sa-ti iei tigari, si iti permiti sa insulti la gramada pe toata lumea? Baga bine la capul tau mic si patrat: exista nenumarati oameni in tara si in lumea asta care merita respect si chiar invidie, pentru bani sau pentru altele, dar Jiji nu este printre ei. Jiji este simbolul grobianismului si parvenitismului la care diversi frustrati (ca tine) inca aspira. Si luam pentru ca nu ne coboram la mintea ta si nu injuram, nu pentru ca ai tu dreptate. Oare fata in fata ai avea oo sa injuri in halul asta, bai apendic? ALO, moderatorii, dormiti????????????
  10. Cauze

    Din titlul topicului as fi crezut ca se discuta ce am facut si ce am fi putut face altfel noi ca motociclisti, nu acelasi bullshit cu conservarii care nu dau prioritate. Afirmatii de genul "altfel merge motorul fata de un rahat de Dacie" impun cateva observatii: - viteza maxima legala se aplica tuturor vehiculelor, adica exact la fel pentru un K5 si o berlina din '76. - conservarii conduc la fel de imprudent si fara respect cand vad o masina, un motor sau un OZN. Ambuteiajele, gropile, politistii corupti si conceptia idioata a drumurilor sunt vinovatii din umbra care imping participantii la trafic la nereguli. Nu imi amintesc sa i-mi fi taiat calea mai multi conservari atunci cand eram pe motor decat atunci cand eram pe conserva, ci mai degraba invers. Deci calitatea execrabila a traficului ii afecteaza pe toti participantii, nu doar pe motociclisti. Problema tragica este ca posibilitatea evitarii pe motor este mai mica decat in masina iar riscul ranirii grave este mult mai mare. Morala este ca noi ca motociclisti trebuie sa intelegem pericolul si sa conducem preventiv, ca sa nu murim cu dreptatea in brate (sau, mai trist, nici macar cu ea). Din pacate, febra super-sportului in randul pushtimii (si nu numai) vorbeste destul de limpede despre nivelul general de prudenta de pe motor, si, implicit, despre cauza unui procent major din accidente. Incercati asa, ca chestie, sa: - nu mergeti cu un motor in stare tehnica proasta; - nu mergeti cu cauciucuri uzate; - pastrati 10-15 m fata de vehiculul din fata; - reduceti in intersectii chiar daca aveti prioritate sau verde; - nu faceti slalom (daca va grabiti cu adevarat va puteti strecura la semafor); - nu depasiti 60-70 in oras, si in nici un caz in aglomeratie (sau daca aveti chef de street-racing nu va mai plangeti de accidente); - conduceti supra-prudent pana la cateva zeci de mii de km - reduceti corespunzator pe ploaie, ceata etc. Sau e mai usor sa vina muntele la Mahomed? Mai bine sa se ia permisele tuturor conservarilor si sa mergem singuri pe strazi, nu? Pai nu prea e asa, asta e traficul in care mergem cu totii, si schimbarile de atitudine si comportament vin greu! Pana cand ne civilizam cu totii, ori ne adaptam si mergem cu cap, ori la spital, asta-i viata. P.S. Exista un circuit la Tunari. Desi ora e doar 150 de mii, am auzit ca e cam gol... Se pare ca strada e mai palpitanta.
  11. viteza ucide

    Daca am inteles eu bine ca nu te poti abtine sa mergi tare, ceva imi spune ca nu ai cazut nashpa. Cand o sa cazi si o sa vezi culoarea sangelui, si o sa iei o pauza mai lunga stand la spital, si o sa iei o pauza si mai lunga pentru ca motoru e varza, si o sa iti treaca. O sa vezi ca nu e nici o glorie. Daca esti asa "inzestrat" de Dumnezeu, vezi ca se face scoala si curse la Tunari, dovedeste acolo ce poti, si lasa-te de viteza pe strada, ca poti sa omori lume nevinovata. Pe un oarecare forum de incepatori (vad ca nu e voie sa rostesti numele concurentei) gasiti un topic numit "Educatie rutiera prin poze explicite". Il recomand cu caldura.
×