Mergi la conţinut

mihaio07

Membri
  • Conţinut

    99
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    3h 27m 33s

Despre mihaio07

  • Grad
    Corsaire
  • Data naşterii 09.07.1989

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    XTZ 750

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    mihaio07
  1. mihaio07

  2. Haideti bre, ati pus si voi botu repede. Se vedea de la departare ca mailul ala nu avea sens. Daca intr-adevar mail=bilet, ar fi intrat toata lumea gratis. Si asa era plin de cocalari pe acolo care vindeau "mail-uri". Eu am cerut lamuriri la pro-bike suport si mi-a raspuns noni cum sta treaba.
  3. Mie nu mi-a placut cum a fost aranjat. Nu mi-a placut faptul ca a trebuit sa merg in S-uri de la un cap la altul al salonului, cu toata turma. Nu mi-a placut ca atunci cand am ajuns la sfarsit si am vrut sa IES pe la un gard din ala AVAND bilet, m-a oprit un paznic. Acelasi paznic care ii lasa pe altii FARA BILET sa INTRE pe la gard. Nu mi-a placut ca a trebuit sa refac traseul epic in S ca sa pot iesi. Alta imbulzeala, alti nervi.
  4. Tombola De Motociclete

    Eu zic sa o lasati sa moara. Forumul asta nu are membrii suficienti ca asa ceva sa mearga. Si chiar daca ar avea, putini sunt dispusi sa cumpere bilete de genul asta. Nu s-ar putea strange niciodata destui bani pentru o motocicleta. Daca am inteles bine, pana acum s-au strans 80 de euro. E ridicol.
  5. Tari Civilizate

    Adevarul e ca arabii au o reputatie foarte buna. Nu numai ca se omoara cu munca multa, dar mai sunt si foarte pasnici si toleranti. Civilizatia in cea mai pura forma a ei.
  6. 163000 De Ursi

    E trist intr-adevar ce s-a intamplat cu forumul asta. Ma simt chiar vinovat ca imi fac veacul pe la "concurenta". Dar aici au ramas foarte putini useri si se discuta foarte putine chestii. Singurii care mai tin in viata forumul sunt moderatorii si AndreiRN. Pana la urma ce s-a intamplat in 2003? Care a fost faza cu scindarea motociclism.ro?
  7. 163000 De Ursi

    Singura suprapopulare e cu oameni, prietenul meu alb. In speta cu americani prosti. Imi cer scuze moderatorilor, dar am simtit eu ca trebuie.
  8. sfat Incepator...cu Permis..motor..benelli Tnt Tornado1130

    Domnule, nu am mai vazut niciodata un cocalar semi-analfabet de la Craiova cu gusturi asa de bune ca ale dumitale. Benelli TNT e intr-adevar "unikat" cum va place voua. Felicitari!
  9. enduro Suzuki Drz 400 Sm

    Uita-te pe bikeshop, ca sunt cateva DRZ-uri la vanzare. Poti sa iti faci o idee in functie de alea. Oricum, pe timp de criza, o sa trebuiasca sa umbli serios la pret daca tii neaparat sa il vinzi.
  10. enduro Husky 610 Sm Supermoto

    Noh, hotarati-va bre! Au 450-u respectiv 510-le contact? Adica sa bagi cheia, sa o invarti sa se aprinda bordul si abia apoi sa dai la buton/pedala? O mobra pe care poate sa o porneasca orice necunoscut in timp ce tu esti la terasa si bei cico nu este tocmai practica. Mai ales la noi. Pentru mine par examplu, asta e un criteriu eliminatoriu.
  11. enduro Husky 610 Sm Supermoto

    Pe mine ma streseaza ceva la motoretele astea racing, "replica dupa motorete care au castigat campionatul mondial". Faptul ca nu au contact si poate sa plece oricine cu ele (nici macar nu trebuie sa se streseze cu carja). La KTM si Husaberg asa e si asa ar trebui sa fie si la Husqvarne (mai putin 610). Ma insel?
  12. enduro Husky 610 Sm Supermoto

    Da zi domne cum e cu indreptatu, ca eu nu prea am garaje prin zona. Merge si fara? Sau e degeaba, ca se indoaie dup-aia de la vant?
  13. enduro Husky 610 Sm Supermoto

    Cum vine asta cu indreptatu' ghidonului intre doua garaje? Ca vad ca e must have daca te gandesti sa treci la Husqvarna.
  14. Supermoto Drift

    Derapajul ala pe care il stiu eu (backing it in), si cel mai probabil ala pe care il remarca toata lumea la televizor se face din retrogradari, cu roata spate invartindu-se la o viteza mai mica decat restul motocicletei. In functie de curba care vine, se retrogradeaza 2 trepte, 1, sau nu se derapeaza deloc. Filmul este cam asa: se franeaza cu fata ca inainte de orice curba; aceasta are rolul de a descarca roata spate. Apoi se retrogadeaza preferabil 2 trepte (depinde de caz, dupa cum am spus mai sus), si se da drumul brusc la ambreiaj. Roata spate se simte libera si incepe sa derapeze in functie de gradul de inclinare. Chiar si necontrolat, un derapaj de acest fel nu prea prezinta pericol, spre deosebire de procedeele de mai sus. Si de-aici incolo devine complicat, pentru ca daca derapajul nu este controlat, nu ai facut nimic. Pentru a tine trasa se moduleaza frana fata (dai drumul ca sa te duci larg, mai tragi de ea ca sa strangi trasa), sau se foloseste frana spate cu finete pentru a mai tine roata in derapaj. Supermotardistii de meserie reusesc sa lege slide-ul asta cu derapajul din acceleratie de la iesirea din curba (powerslide) intr-o miscare fluenta. S-a constatat experimental ca la supermoto varianta asta de abordare a virajelor este cel mai avantajos. Singurul dezavantaj e ca se uzeaza la greu cauciucuri, pinioane, lant si ambreiaj.
  15. Rieju SMX 125

    iti zic eu ca diferenta dintre yamaha si rieju face mai mult de 700 de euro. cu siguranta calitatea yamaha e superioara si ai putea cheltui cei 700e pe reparatii in primul sau al doilea an. si in general daca vrei un lucru de calitate, care sa nu te lase in mijlocul drumului cand ti-e lumea mai draga, si cu care sa nu ai probleme cu reparatiile (service-uri proaste, piese proaste) alege yamaha. fiind acelasi motor, diferenta de cai se regaseste probabil in diferenta de greutate, care este mica deci si diferenta de putere este mica. pentru 20% offroad si traseuri usoare si fara noroaie ar trebui sa mearga si supermoto.
×