Mergi la conţinut

cici_s

Membri
  • Conţinut

    5
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    1
  • Online

    2h 42m 59s
  1. articole Totul despre frânarea de urgenţă

    Frana spate ajuta la transferul mai rapid al greutatii pe roata fata (poti frana mai puternic de la inceput fara sa se blocheze roata fata ) si coborarea centrului de greutate care iarasi e de ajutor. Sunt de aceeasi parere cu Garcya ca, in cele mai multe cazuri,, franarea simpla nu este suficienta. Daca luam in discutie imaginea de mai sus problema este pe unde ocolesti ca de franat nu mai e loc. Din reflex prima alegere e stanga si pare cea mai rezonabila dar functioneaza doar daca masina s-a oprit, daca din fata nu vine nimic. Varianta cu ocolirea prin dreapta arata ciudat si se va termina cu o posibila iesire la iarba verde (cu o viteza deja redusa) dar macar poti lua ca sigura pozitia masinii ( nu am vazut pana acum vreun berbec ce a intrat pe jumatate pe banda sa dea inapoi, cel mult opreste) iar in caz de cazatura nu treci pe sub diferentialele camioanelor ce vin din fata. In plus, daca ai noroc de un prost pana la capat , care isi continua drumul fara sa te bage in seama, atunci ai sansa sa-ti usureze ocolirea prin spatele lui. La animale si la oameni nu mai ai nici o sansa sa stii in ce directie se misca dupa ce te observa asa ca alegerea directiei de ocolire e strict o chestie de noroc. In concluzie trebuie exersata franarea de urgenta dar sa nu te bazezi doar pe ea.
  2. Găsiti poze si povesti din călătorie pe Facebook la jeg.ro. Merită văzut şi citit!
  3. Am fost 18 zile in 2013 dar traseul l-am făcut noi iar deplasările au fost cu autobuze, autocare, tren, avion. O sa pun ceva poze si explicatii zilele viitoare. Caut sa vad daca mai am date despre trasee propuse de firme ce organizau ture moto.
  4. Felicitări pentru proiectul vostru. In Peru pare că aţi inclus Puerto Maldonado , Cuzco ( pt. Machu Picchu) şi Lima dar merită si Puno ( pentru lacul Titicaca). Pe traseul vostru merită oprit la insulele Balestas, pe lângă Pisco, inainte de Nazca (foci, păsări). De acolo in drumul spre Puno se poate trece prin Arequipa ( un oras deosebit) si Cabanaconde ( localitate intr-un canion in care puteti vedea condori în zbor). Regret că nu am fost pe motor dar intre Cuzco - Puno- Cabanaconde drumul e fantastic ( ajungi la 5.000m, lacuri cu flamingo). Din Puno se poate merge şi in Bolivia la Copacabana .
  5. in Anglia prizele se pot folosi fara adaptor. E suficient sa introduci o surubelnita in gaura centrala (pamantare) si se deblocheaza cele doua intrari in care intra perfect stecarul european
×