Mergi la conţinut

FRM

Prieteni
  • Conţinut

    1.555
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    1
  1. Raliul Dakar a ajuns in acest an pentru prima data în pe un nou continent, Asia si într-o noua tara, Arabia Saudita. După 29 de ani în Africa și apoi 11 ani în America de Sud, Dakar 2020 deschide un nou capitol, la start anuntându-ți prezența inca din noiembrie 2019 și trei sportivi din România. Emanuel Gyenes – Mani #44 a luat startul Dakar Rally purtând pe motocicletă însemnele „Legend” (această distincție este acordată de către organizatori celor care au participat la minim 10 ediții ale raliului). Cu ocazia conferinței de presă din deschiderea raliului, Mani a fost urcat pe scenă alături de piloții care au luat startul în Africa, America de Sud și vor concura și în Arabia Saudită. Marcel Butuza #80 a luat startul alături de echipa Vectra Racing Team. Din păcate Marcel s-a văzut nevoit să abandoneze raliul în urma unui accident. Inițial, acesta a fost internat într-un spital din Arabia Saudită pentru câteva zile. Marcel s-a întors în România la sfârșitul săptămânii trecute și este acum acasă. Durerile inițiale de piept au dispărut și acum Marcel este într-o perioadă de refacere. Martin Freinademetz (creatorul Red Bull Romaniacs), aleargă la Dakar 2020 cu licență românească și cu numărul 76 pe motocicletă. Acesta concurează la clasa Marathon și continuă Dakar-ul, aflându-se în prezent pe locul 78. Dakar 2020 a început pe 5 ianuarie și a fost gândit să aibă 12 etape. Startul s-a dat la Jeddah, iar linia de sosire este în Al-Qiddia (unde piloții vor ajunge pe 17 ianuarie 2020). Mani a avut până acum un raliu foarte bun, acesta impunându-se încă din prima etapă la clasa Malle Moto (Original by Motul – clasa celor care concurează fără asistență). Etapa a III-a ne-a dat mari emoții, deoarece aceasta ajunsese la final și numărul 44 tot nu apărea printre cele care încheiaseră cursa. S-a dovedit în final că a fost o defecțiune la sistemul GPS, organizatorii decizând din acest motiv să scurteze proba specială. Timpii luați în calcul au fost astfel cei de la KM 389 (din 427). La finalul etapei a IV-a Emanuel Gyenes crescuse avansul față de locul 2 din clasamentul Malle Moto la 50 de minute și era pe locul 38 în clasementul general. Se cuvine să spunem acum câteva cuvinte despre categoria Malle Moto (Original by Motul), pentru a înțelege mai bine cu ce se confruntă acum Mani. Această clasă a apărut tocmai pentru a pune la maximă încercare rezistența sportivilor. Nici o altă clasă nu testează atât de intens capacitatea de a pilota și naviga a unor piloți care sunt din ce în ce mai epuizați fizic și psihic. Toate acestea pentru că piloții de la clasa Original by Motul concurează fără asistență. Nu există un echipaj care să preia sarcinile piloților când aceștia au ajuns la bivuac. Nu sunt permise oricum intervenții majore tehnice asupra motocicletelor, iar piloții au foarte puțin timp pentru a se odihni și pregăti pentru etapa următoare. Zi după zi pentru 12 zile la rând, cu o singură pauză în Ryadh după etapa a VI-a. Dakar 2020 a continuat aducând suprize la vârf, mulți favoriți fiind nevoiți sa abandoneze din motive tehnice sau medicale. Cel mai important abandon a fost în etapa a V-a, Sam Sunderland – fost câștigător al Raliului Dakar în 2017, vâzându-se nevoit să își încheie participarea după o căzătură. La finalul etapei a VI-a Mani reușise să mărească avantajul cu o oră față de ocupantul locului doi în clasamentul Malle Moto, iar Martin Freinademetz (Red Bull Romaniacs), se afla pe locul 81 în clasamentul general. A urmat apoi o binemeritată zi de pauză pentru toate clasele la Riyadh și pregătirea pentru etapa a VII-a, cea mai lungă dintre toate. Mani încheie această etapă pe locul 4 la clasa Marathon și pe 2 la clasa Original by Motul. Astfel, la finalul etapei a VII-a Emanuel Gyenes mărește iar avansul în clasamentul Malle Moto față de locul 2 la 1h 25. Din păcate această etapă fost una marcată de accidentul și decesul pilotul portughez Paulo Goncalves. Datorită acestui tragic eveniment, organizatorii au decis anularea etapei a VIII-a pentru motociclete și quad-uri. Paulo avea 40 de ani și participa pentru a XIII-a oară la Dakar Rally. Obținuse până acum un loc doi la Dakar-ul din 2015, trei victorii de etapă și intrase de 4 ori în Top10. Acesta era un model de sportiv dar și de om, o adevărată legendă a Dakar-ului care luase startul pe toate cele trei continente. La finalul etapei a VII-a Martin Freinademetz era pe locul 78 în clasamentul general iar Emanuel Gyenes pe locul 33. Mani conduce autoritar clasa Malle Moto cu 1h si 25 de minute avantaj față de locul doi, Florent Vayssade. La momentul publicării acestui articol piloții sunt pe proba specială a zilei a IX-a de concurs, între Wadi Al Dawasir și Haradh. Rezultatele în timp real ale Dakar Rally pot fi urmărite aici: - http://trackingdakar.com/en/stage-1/bikes/waypoints/ Felicitări tuturor piloților noștri pentru evoluția de până în acest moment! Vom reveni pe pagina noastră de Facebook cu informații în timp real privind evoluțiile acestora și mai ales cu infirmații privind ziua și ora de sosire a lui Mani la aeroport. Foto: Emanuel Gyenes & Marcel Butuza & Martin Freinademetz & Dakar Rally
  2. Raliul Dakar a ajuns in acest an pentru prima data pe un nou continent, Asia si într-o noua tara, Arabia Saudita. După 29 de ani în Africa și apoi 11 ani în America de Sud, Dakar 2020 deschide un nou capitol, la start anuntându-și prezența înca din noiembrie 2019 și trei sportivi din România. Emanuel Gyenes – Mani #44 a luat startul Dakar Rally purtând pe motocicletă însemnele „Legend” (această distincție este acordată de către organizatori celor care au participat la minim 10 ediții ale raliului). Cu ocazia conferinței de presă din deschiderea raliului, Mani a fost urcat pe scenă alături de piloții care au luat startul în Africa, America de Sud și vor concura și în Arabia Saudită. Marcel Butuza #80 a luat startul alături de echipa Vectra Racing Team. Din păcate Marcel s-a văzut nevoit să abandoneze raliul în urma unui accident. Inițial, acesta a fost internat într-un spital din Arabia Saudită pentru câteva zile. Marcel s-a întors în România la sfârșitul săptămânii trecute și este acum acasă. Durerile inițiale de piept au dispărut și acum Marcel este într-o perioadă de refacere. Martin Freinademetz (creatorul Red Bull Romaniacs), aleargă la Dakar 2020 cu licență românească și cu numărul 76 pe motocicletă. Acesta concurează la clasa Marathon și continuă Dakar-ul, aflându-se în prezent pe locul 78. Dakar 2020 a început pe 5 ianuarie și a fost gândit să aibă 12 etape. Startul s-a dat la Jeddah, iar linia de sosire este în Al-Qiddia (unde piloții vor ajunge pe 17 ianuarie 2020). Mani a avut până acum un raliu foarte bun, acesta impunându-se încă din prima etapă la clasa Malle Moto (Original by Motul – clasa celor care concurează fără asistență). Etapa a III-a ne-a dat mari emoții, deoarece aceasta ajunsese la final și numărul 44 tot nu apărea printre cele care încheiaseră cursa. S-a dovedit în final că a fost o defecțiune la sistemul GPS, organizatorii decizând din acest motiv să scurteze proba specială. Timpii luați în calcul au fost astfel cei de la KM 389 (din 427). La finalul etapei a IV-a Emanuel Gyenes crescuse avansul față de locul 2 din clasamentul Malle Moto la 50 de minute și era pe locul 38 în clasementul general. Se cuvine să spunem acum câteva cuvinte despre categoria Malle Moto (Original by Motul), pentru a înțelege mai bine cu ce se confruntă acum Mani. Această clasă a apărut tocmai pentru a pune la maximă încercare rezistența sportivilor. Nici o altă clasă nu testează atât de intens capacitatea de a pilota și naviga a unor piloți care sunt din ce în ce mai epuizați fizic și psihic. Toate acestea pentru că piloții de la clasa Original by Motul concurează fără asistență. Nu există un echipaj care să preia sarcinile piloților când aceștia au ajuns la bivuac. Nu sunt permise oricum intervenții majore tehnice asupra motocicletelor, iar piloții au foarte puțin timp pentru a se odihni și pregăti pentru etapa următoare. Zi după zi pentru 12 zile la rând, cu o singură pauză în Ryadh după etapa a VI-a. Dakar 2020 a continuat aducând suprize la vârf, mulți favoriți fiind nevoiți sa abandoneze din motive tehnice sau medicale. Cel mai important abandon a fost în etapa a V-a, Sam Sunderland – fost câștigător al Raliului Dakar în 2017, vâzându-se nevoit să își încheie participarea după o căzătură. La finalul etapei a VI-a Mani reușise să mărească avantajul cu o oră față de ocupantul locului doi în clasamentul Malle Moto, iar Martin Freinademetz (Red Bull Romaniacs), se afla pe locul 81 în clasamentul general. A urmat apoi o binemeritată zi de pauză pentru toate clasele la Riyadh și pregătirea pentru etapa a VII-a, cea mai lungă dintre toate. Mani încheie această etapă pe locul 4 la clasa Marathon și pe 2 la clasa Original by Motul. Astfel, la finalul etapei a VII-a Emanuel Gyenes mărește iar avansul în clasamentul Malle Moto față de locul 2 la 1h 25. Din păcate această etapă fost una marcată de accidentul și decesul pilotul portughez Paulo Goncalves. Datorită acestui tragic eveniment, organizatorii au decis anularea etapei a VIII-a pentru motociclete și quad-uri. Paulo avea 40 de ani și participa pentru a XIII-a oară la Dakar Rally. Obținuse până acum un loc doi la Dakar-ul din 2015, trei victorii de etapă și intrase de 4 ori în Top10. Acesta era un model de sportiv dar și de om, o adevărată legendă a Dakar-ului care luase startul pe toate cele trei continente. La finalul etapei a VII-a Martin Freinademetz era pe locul 78 în clasamentul general iar Emanuel Gyenes pe locul 33. Mani conduce autoritar clasa Malle Moto cu 1h si 25 de minute avantaj față de locul doi, Florent Vayssade. La momentul publicării acestui articol piloții sunt pe proba specială a zilei a IX-a de concurs, între Wadi Al Dawasir și Haradh. Rezultatele în timp real ale Dakar Rally pot fi urmărite aici: - http://trackingdakar.com/en/stage-1/bikes/waypoints/ Felicitări tuturor piloților noștri pentru evoluția de până în acest moment! Vom reveni pe pagina noastră de Facebook cu informații în timp real privind evoluțiile acestora și mai ales cu informații privind ziua și ora de sosire a piloților noștri la aeroport. Foto: Emanuel Gyenes & Marcel Butuza & Martin Freinademetz & Dakar Rally
  3. Federatia Romana de Motociclism s-a reintors la Targu Mures pentru Gala Campionilor dupa unsprezece ani. Gala a fost organizata in acest an cu sprijinul Consiliului Judetean Mures si al Transilvania Motor Ring. Gala Campionilor FRM 2019 a avut loc pe 15 decembrie la Centrul Europa Ballroom, din strada Băneasa nr. 8, Târgu Mureș. Cu o zi înainte de Gală, la circuitul Transilvania Motor Ring a fost organizat un eveniment unic și deosebit de apreciat de spectatori. Sportivii anului FRM 2019 au acordat doritorilor autografe. La final, pentru toți cei interesați a fost organizată o vizită ghidată la facilitățile Transilvania Motor Ring precum și o tură de circuit. Mulțumirile noastre pentru reușita acestui eveniment se îndreaptă către Președintele Consiliului Județean Mureș, domnul Peter Ferenc și Directorului Transilvania Motor Ring, Thomas Moldovan. Am avut un record de participare, aproape 400 de iubitori ai sportului cu motor fiind prezenți la Gală, gazdele noastre reușind cu greu să modifice configurația locurilor în sală pentru a putea găzdui o audiență cu mult mai mare decât cea estimată. La Gală a existat un moment special, fiind omagiate legende ale motociclismului din județul Mureș: Iuliu Toth, Peter Festo, Birtalan Kalman, Dumitru Pop, Attila Toth, Gyorgy Pakai și Peter Gagyi Sr. Domnul Aurel Munteanu alături de familia Farcaș au fost premiați pentru sprijinul adus disciplinei motocros. Clubul Motortehnic (Daniel Nogy – Dony), a fost premiat pentru organizarea etapelor de Juniori din Campionatul Național de Viteză. Pe 14 decembrie 2019 pasionații motorsportului au fost invitați pe Transilvania Motor Ring, unde sportivii FRM ai anului 2019 au fost prezenți pentru o sesiune de autografe. Invitații au primit câte un calendar special gândit pentru acest eveniment, calendar pe care s-au semnat în dreptul fotografiei lor, sportivii diferitelor discipline FRM. Postat si in : Articole Dirt-Track, Articole Enduro, Articole Enduro Turism, Articole Endurocross, Articole Hard Enduro, Articole Motocros, Articole Rally Raid, Articole Skijet, Articole Snowmobile, Articole SuperEnduro, Articole Supermoto, Articole Viteza,
  4. Federatia Romana de Motociclism s-a reintors la Targu Mures pentru Gala Campionilor dupa unsprezece ani. Gala a fost organizata in acest an cu sprijinul Consiliului Judetean Mures si al Transilvania Motor Ring. Gala Campionilor FRM 2019 a avut loc pe 15 decembrie la Centrul Europa Ballroom, din strada Băneasa nr. 8, Târgu Mureș. Cu o zi înainte de Gală, la circuitul Transilvania Motor Ring a fost organizat un eveniment unic și deosebit de apreciat de spectatori. Sportivii anului FRM 2019 au acordat doritorilor autografe. La final, pentru toți cei interesați a fost organizată o vizită ghidată la facilitățile Transilvania Motor Ring precum și o tură de circuit. Mulțumirile noastre pentru reușita acestui eveniment se îndreaptă către Președintele Consiliului Județean Mureș, domnul Peter Ferenc și Directorului Transilvania Motor Ring, Thomas Moldovan. Am avut un record de participare, aproape 400 de iubitori ai sportului cu motor fiind prezenți la Gală, gazdele noastre reușind cu greu să modifice configurația locurilor în sală pentru a putea găzdui o audiență cu mult mai mare decât cea estimată. La Gală a existat un moment special, fiind omagiate legende ale motociclismului din județul Mureș: Iuliu Toth, Peter Festo, Birtalan Kalman, Dumitru Pop, Attila Toth, Gyorgy Pakai și Peter Gagyi Sr. Domnul Aurel Munteanu alături de familia Farcaș au fost premiați pentru sprijinul adus disciplinei motocros. Clubul Motortehnic (Daniel Nogy – Dony), a fost premiat pentru organizarea etapelor de Juniori din Campionatul Național de Viteză. Pe 14 decembrie 2019 pasionații motorsportului au fost invitați pe Transilvania Motor Ring, unde sportivii FRM ai anului 2019 au fost prezenți pentru o sesiune de autografe. Invitații au primit câte un calendar special gândit pentru acest eveniment, calendar pe care s-au semnat în dreptul fotografiei lor, sportivii diferitelor discipline FRM. Postat si in : Articole Dirt-Track, Articole Enduro, Articole Enduro Turism, Articole Endurocross, Articole Hard Enduro, Articole Motocros, Articole Rally Raid, Articole Skijet, Articole Snowmobile, Articole SuperEnduro, Articole Supermoto, Articole Viteza,
  5. Peste doar patru zile incepe Campionatul Mondial de SuperEnduro. Prima etapa se va disputa pe Arena Tauron din Cracovia (Polonia), sambata, 7 decembrie 2019. Vor alerga pentru România doi sportivi: Jozsa Norbert Levente (locul 4 mondial obținut anul trecut) și Sergiu Grecu (aflat la prima sa participare). Înainte să se îmbarce pentru zborul către Cracovia cei doi ne-au spus următoarele: Jozsa Norbert Levente: „M-am pregatit temeinic pentru acest Campionat Mondial de SuperEnduro asa ca pot lua startul cu o atitudine pozitiva la Cracovia. Anul trecut am ratat podiumul final, țelul meu din acest an fiind nu doar să urc pe podium la o etapa ci să rămân pe podiumul final al Campionatului Mondial. O sa concurez în acest sezon cu o motocicleta KTM sub culorile clubului Master Bike Cluj. Susținătorii mei din acest an sunt: Masterbike, Szinker SRL, L&A, 3A Impex, MXmotors, LetsRide Graphics, ServiceSuspensii.ro, Forma, CZ Chains Romania, Enduro.Expert.com și FRM carora le mulțumesc pentru încrederea acordată.” Sergiu Grecu: „Mă bucur enorm că am șansa să particip la o astfel de cursă. Este prima mea participare la o competiție de tip SuperEnduro. Îmi doresc să plec din start cât mai pozitiv și mai calm, am urmărit diferite etape și am văzut ca este cu adevărat dificil, atât fizic cât și psihic. Sper să reușesc un rezultat bun, fără să sufăr accidentări grave. Nu aș fi putut ajunge până aici fără ajutorul familiei mele și fără ajutorul clubului sportiv Motoclub Haita Deva, cărora le mulțumesc enorm. Aș vrea să mulțumesc atât Federației Române de Motociclism, cât și colegilor de echipă și prietenilor pentru imensa susținere!” Urăm mult succes amândurora, pentru spectatorii din România urmând să revenim pe pagina noastră de Facebook cu fotografii, filme și informații în timp real. Foto: Mihai Birca & Marius Dincă
  6. Peste doar patru zile incepe Campionatul Mondial de SuperEnduro. Prima etapa se va disputa pe Arena Tauron din Cracovia (Polonia), sambata, 7 decembrie 2019. Vor alerga pentru România doi sportivi: Jozsa Norbert Levente (locul 4 mondial obținut anul trecut) și Sergiu Grecu (aflat la prima sa participare). Înainte să se îmbarce pentru zborul către Cracovia cei doi ne-au spus următoarele: Jozsa Norbert Levente: „M-am pregatit temeinic pentru acest Campionat Mondial de SuperEnduro asa ca pot lua startul cu o atitudine pozitiva la Cracovia. Anul trecut am ratat podiumul final, țelul meu din acest an fiind nu doar să urc pe podium la o etapa ci să rămân pe podiumul final al Campionatului Mondial. O sa concurez în acest sezon cu o motocicleta KTM sub culorile clubului Master Bike Cluj. Susținătorii mei din acest an sunt: Masterbike, Szinker SRL, L&A, 3A Impex, MXmotors, LetsRide Graphics, ServiceSuspensii.ro, Forma, CZ Chains Romania, Enduro.Expert.com și FRM carora le mulțumesc pentru încrederea acordată.” Sergiu Grecu: „Mă bucur enorm că am șansa să particip la o astfel de cursă. Este prima mea participare la o competiție de tip SuperEnduro. Îmi doresc să plec din start cât mai pozitiv și mai calm, am urmărit diferite etape și am văzut ca este cu adevărat dificil, atât fizic cât și psihic. Sper să reușesc un rezultat bun, fără să sufăr accidentări grave. Nu aș fi putut ajunge până aici fără ajutorul familiei mele și fără ajutorul clubului sportiv Motoclub Haita Deva, cărora le mulțumesc enorm. Aș vrea să mulțumesc atât Federației Române de Motociclism, cât și colegilor de echipă și prietenilor pentru imensa susținere!” Urăm mult succes amândurora, pentru spectatorii din România urmând să revenim pe pagina noastră de Facebook cu fotografii, filme și informații în timp real. Foto: Mihai Birca & Marius Dincă
  7. Avem deosebita onoare sa va invitam la Gala Campionilor FRM 2019 ce se va desfasura in acest an la Targu Mures. Ceremonia se va încheia cu un cocktail, de aceea vă rugăm să informați toți sportivii ce urmează a fi premiați pentru a putea să se bucure de acesta. Gala vor avea loc în ziua de duminică 15 decembrie 2019, începând cu ora 14.00, în Sala de Gală a Centrului Europa Ballroom, din strada Băneasa nr. 8, Târgu Mureș. Accesul în sală se va face strict între orele 13:00 și 14:00. Ținutele tuturor sportivilor invitați vor fi de gală, costumul, cămașa și cravata sau papionul fiind obligatorii. Toți membrii FRM cu licență națională anuală 2019 au acces gratuit. De asemenea, toți reprezentanții media acreditați de FRM până la data 06.12.2019 au acces gratuit. Nu în ultimul rând, toți sportivii minori premiați au acces gratuit împreună cu un însoțitor. Alți însoțitori ai sportivilor vor plăti o taxă de intrare în valoare de 75 RON/persoană. Sportivii pot expune motocicletele competiționale pe mochete de 2 mp/motocicletă, ATV, Quad, etc., după ce au obținut acordul Secretariatului FRM (larisa@frm.ro, tel. 0723 182 212, dată limită 06.12.2019). Vă așteptăm! Postat si in : Articole Dirt-Track, Articole Enduro, Articole Enduro Turism, Articole Endurocross, Articole Hard Enduro, Articole Motocros, Articole Rally Raid, Articole Skijet, Articole Snowmobile, Articole SuperEnduro, Articole Supermoto, Articole Viteza,
  8. Avem deosebita onoare sa va invitam la Gala Campionilor FRM 2019 ce se va desfasura in acest an la Targu Mures. Ceremonia se va încheia cu un cocktail, de aceea vă rugăm să informați toți sportivii ce urmează a fi premiați pentru a putea să se bucure de acesta. Gala vor avea loc în ziua de duminică 15 decembrie 2019, începând cu ora 14.00, în Sala de Gală a Centrului Europa Ballroom, din strada Băneasa nr. 8, Târgu Mureș. Accesul în sală se va face strict între orele 13:00 și 14:00. Ținutele tuturor sportivilor invitați vor fi de gală, costumul, cămașa și cravata sau papionul fiind obligatorii. Toți membrii FRM cu licență națională anuală 2019 au acces gratuit. De asemenea, toți reprezentanții media acreditați de FRM până la data 06.12.2019 au acces gratuit. Nu în ultimul rând, toți sportivii minori premiați au acces gratuit împreună cu un însoțitor. Alți însoțitori ai sportivilor vor plăti o taxă de intrare în valoare de 75 RON/persoană. Sportivii pot expune motocicletele competiționale pe mochete de 2 mp/motocicletă, ATV, Quad, etc., după ce au obținut acordul Secretariatului FRM (larisa@frm.ro, tel. 0723 182 212, dată limită 06.12.2019). Vă așteptăm! Postat si in : Articole Dirt-Track, Articole Enduro, Articole Enduro Turism, Articole Endurocross, Articole Hard Enduro, Articole Motocros, Articole Rally Raid, Articole Skijet, Articole Snowmobile, Articole SuperEnduro, Articole Supermoto, Articole Viteza,
  9. Ultima competitie moto a acestui sezon a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la Cluj. Clubul Master Bike Cluj a organizat Cupa Transylvania Arena Hard Enduro in localitatea Capusu Mic, sambata 23 noiembrie 2019. O competitie gandita de la bun inceput sa fie grea. Foarte grea. Si aceasta prima editie a fost cu adevarat grea. Din 38 de concurenti inscrisi doar 7 au ajuns la final. Câștigătorul Cupei Transylvania Arena 2019 este Szakacs Robert. Acesta a fost urmat pe podium de Varga Zsolt, locul trei revenind lui Rogojan Emanuel. Acesta din urmă declara la finalul cursei că este cel mai greu obținut loc trei din toată viața sa. Sportivii au fost incantati de formatul de concurs propus de organizatori, dar și de vremea neașteptat de bună pentru această perioadă. Traseul chiar daca nu a fost foarte lung a avut un nivel de dificultate foarte înalt, nelăsând piloților timpi de odihnă între urcări și coborâri abrupte. Organizatorii au gandit concursul astfel încat sa nu dureze mai mult de patru ore, ore de foc continuu. Rezultatele Transylvania Arena Hard Enduro 23.11.2019 sunt disponibile aici. Master Bike Cluj intentioneaza pentru viitor ca această competitie să crească și să devină un reper al întâlnirii celor mai puternici sportivi de Hard Enduro din România. Felicitari si mult succes!
  10. Ultima competitie moto a acestui sezon a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la Cluj. Clubul Master Bike Cluj a organizat Cupa Transylvania Arena Hard Enduro in localitatea Capusu Mic, sambata 23 noiembrie 2019. O competitie gandita de la bun inceput sa fie grea. Foarte grea. Si aceasta prima editie a fost cu adevarat grea. Din 38 de concurenti inscrisi doar 7 au ajuns la final. Câștigătorul Cupei Transylvania Arena 2019 este Szakacs Robert. Acesta a fost urmat pe podium de Varga Zsolt, locul trei revenind lui Rogojan Emanuel. Acesta din urmă declara la finalul cursei că este cel mai greu obținut loc trei din toată viața sa. Sportivii au fost incantati de formatul de concurs propus de organizatori, dar și de vremea neașteptat de bună pentru această perioadă. Traseul chiar daca nu a fost foarte lung a avut un nivel de dificultate foarte înalt, nelăsând piloților timpi de odihnă între urcări și coborâri abrupte. Organizatorii au gandit concursul astfel încat sa nu dureze mai mult de patru ore, ore de foc continuu. Rezultatele Transylvania Arena Hard Enduro 23.11.2019 sunt disponibile aici. Master Bike Cluj intentioneaza pentru viitor ca această competitie să crească și să devină un reper al întâlnirii celor mai puternici sportivi de Hard Enduro din România. Felicitari si mult succes!
  11. Comisa de Dirt Track s-a reunit la sediul Federatiei Romane de Motociclism pentru sedinta anuala pe data de 22 noiembrie 2019. În prima parte a ședinței a fost analizat sezonul competițional 2019 și au fost omologate rezultatele interne și internaționale. S-au discutat propunerile pentru dezvoltarea disciplinei Dirt Track în sezonul 2020 și participarea internațională a sportivilor români. A fos trasată pentru sezonul competițional 2020 o formulă cu șase etape naționale. A fost luată în considerare cu bucurie intenția unor cluburi sportive de a se afilia la Federatia Romana de Motociclism, deschizând noi secții de Dirt Track.
  12. Comisa de Dirt Track s-a reunit la sediul Federatiei Romane de Motociclism pentru sedinta anuala pe data de 22 noiembrie 2019. În prima parte a ședinței a fost analizat sezonul competițional 2019 și au fost omologate rezultatele interne și internaționale. S-au discutat propunerile pentru dezvoltarea disciplinei Dirt Track în sezonul 2020 și participarea internațională a sportivilor români. A fos trasată pentru sezonul competițional 2020 o formulă cu șase etape naționale. A fost luată în considerare cu bucurie intenția unor cluburi sportive de a se afilia la Federatia Romana de Motociclism, deschizând noi secții de Dirt Track.
  13. Sedinta anuala a Comisiei de Viteza a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la sediul Primariei Giroc. În prima parte a întâlnirii au fost omologate rezultatele interne și internaționale obținute de sportivii români în sezonul competițional 2019. Ulterior au fost discutate propunerile de variante ale calendarului competitional pentru sezonul 2020, încercându-se punerea acestuia în acord cu etapele din Campionatul European BMU. În final s-au discutat propunerile de modificare a regulamentelor disciplinei Viteza, propuneri primite din partea cluburilor sportive afiliate FRM sau a membrilor Comisiei de Viteză.
  14. Sedinta anuala a Comisiei de Viteza a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute la sediul Primariei Giroc. În prima parte a întâlnirii au fost omologate rezultatele interne și internaționale obținute de sportivii români în sezonul competițional 2019. Ulterior au fost discutate propunerile de variante ale calendarului competitional pentru sezonul 2020, încercându-se punerea acestuia în acord cu etapele din Campionatul European BMU. În final s-au discutat propunerile de modificare a regulamentelor disciplinei Viteza, propuneri primite din partea cluburilor sportive afiliate FRM sau a membrilor Comisiei de Viteză.
  15. Sedinta anuala a Comisiei de Rally Raid a avut loc la sediul Federatiei Romane de Motociclism pe 17 noiembrie 2019. Separat a fost organizata o alta intalnire la care a fost prezent si domnul Meletis Stamatis (Promotorul Cupei Europene de Rally Raid – FIM Europa). În urma analizarii competițiilor care au avut loc in 2019, conform Regulamentului de Rally Raid, nu s-a reusit omologarea Campionatului National Individual al României la această disciplină. Pentru sezonul competitional 2020, a fost agreata cu domnul Meletis Stamatis organizarea in România a unei etape care va conta pentru Cupa Europeana de Rally Raid și în Campionatul Național al României (concursul Trascarpatic Rally Raid).
×