Mergi la conţinut

FRM

Prieteni
  • Conţinut

    1.259
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    1
  1. Emanuel Gyenes a participat pentru a IX-a oara la Raliul Dakar, concurand in acest sezon pentru categoriile Malle Moto şi Marathon. Aceasta a 41 editie s-a desfasurat integral in Peru, existand zvonuri, ca poate chiar de anul viitor, Dakar-ul va reveni in Africa. Din pacate, datorita fracturii de humerus din noiembrie 2018 participarea lui Mani nu a fost la 100% din potential. Cu toate acestea el a facut tot posibilul sa se recupereze cat mai rapid si a decis sa concureze. A mers neasteptat de bine, urcand pana pe locul doi la categoria Malle Moto – Original by Motul (fara asistenta). A reusit sa duca la bun sfarsit sapte etape din zece. Drumul lui Emanuel Gyenes către Lima, s-a încheiat insa pe 15 ianuarie, pe proba specială din etapa a opta – San Juan de Marcona – Pisco. La doar 55 de zile de când i-a fost implantată tija, care să ajute la refacerea humerusului fracturat în noiembrie, Mani a căzut pe partea dreaptă și, deși a încercat să își protejeze brațul, șocul a fost mult prea puternic pentru a mai putea continua cursa. În momentul abandonului, se afla pe locul 3 la clasa Malle Moto, pe locul 9 la clasa Maraton și pe 39 în clasamentul general. Emanuel Gyenes (#32 Autonet Motorcycle Team): „Etapa a opta a fost cea mai grea din acest Dakar. Nu neapărat din cauza traseului, ci pentru că, la km 52 al probei speciale, am căzut. A fost un start mixt. Am am luat startul după 10 mașini și 5 camioane, iar acestea au cam distrus traseul. La km 52 am căzut un pic mai rău și, am rupt sistemul de navigație. Deși acesta nu mai funcționa, aș fi putut să îl repar cât de cât. Când am căzut, mi-am protejat brațul drept, însă acesta a preluat șocul și au început imediat să mă doară mușchii. Am urcat pe motocicletă. Am mai mers vreo 10 km, am vrut să continui. Dar am simțit că mă doare destul de tare mâna. M-am oprit și am zis că stau vreo 10 -15 minute, să îmi revin puțin, și apoi să continui. Durerea însă s-a intensificat și, din păcate, a trebuit să chem elicopterul. Au venit, m-au luat și m-au dus la punctul de realimentare, acolo m-au controlat medicii și… asta a fost. Sunt foarte trist, pentru că am încercat din toate puterile să termin acest Dakar, dar nu a fost să fie anul acesta. Le mulțumesc tuturor celor care m-au sprijinit, pentru a putea concura a noua oară în Raliul Dakar, precum și tuturor celor care mi-au trimis mesaje de încurajare de-a lungul cursei. Multumesc familiei, in special sotiei mele, care are rabdare cu mine si ma sustine in tot ceea ce fac. Echipei Autonet Import care de 10 ani este langa mine. Multumesc sponsorilor: Autonet Motorcycle Team, MAHLE, Varta, Mobil1 prin Lubexpert Romania, Auto Check Center, Schlemmer Romania, BMW Group West Motors – Satu Mare, BMW Grup West Premium – Oradea. Vreau sa multumesc baietilor de la Kinetomed Arena care m-au ajutat cu recuperarea de dupa accident, fara ei sigur nu as fi putut lua startul in raliu,sunt foarte profesionisti!!! Celor de www.ballansportswear.com care ma ajuta cu echipamentul pe tot sezonul. LetsRide Graphics mi-a facut stickerele pe motocicleta si au rezistat foarte bine conditiilor dure. Multumesc Federatia Romana de Motociclism pentru sustinere. Si nu in ultimul rand vreau sa multumesc prietenilor care m-au ajutat sa fie pregatit tot pentru Dakar2019: Adina Renatta Stepanov, Szilveszter Marton, Olah Laszlo, Szasza Racz, Butuza Marcel, Alex Garbacea, Adrian Raduta, Lorant Ferent. Voi reveni anul viitor in Dakar mult mai puternic si mai motivat!!” Mani se va întoarce în România, sâmbătă 19 ianuarie, urmând să aterizeze pe Aeroportul Henri Coandă – Otopeni, la ora 22.10 – cursa din direcția Paris. Multa sănătate și ne vedem la aeroport! __________________ Credit foto: RallyZone
  2. Cronica Dakar 2019

    Emanuel Gyenes a participat pentru a IX-a oara la Raliul Dakar, concurand in acest sezon pentru categoriile Malle Moto şi Marathon. Aceasta a 41 editie s-a desfasurat integral in Peru, existand zvonuri, ca poate chiar de anul viitor, Dakar-ul va reveni in Africa. Din pacate, datorita fracturii de humerus din noiembrie 2018 participarea lui Mani nu a fost la 100% din potential. Cu toate acestea el a facut tot posibilul sa se recupereze cat mai rapid si a decis sa concureze. A mers neasteptat de bine, urcand pana pe locul doi la categoria Malle Moto – Original by Motul (fara asistenta). A reusit sa duca la bun sfarsit sapte etape din zece. Drumul lui Emanuel Gyenes către Lima, s-a încheiat insa pe 15 ianuarie, pe proba specială din etapa a opta – San Juan de Marcona – Pisco. La doar 55 de zile de când i-a fost implantată tija, care să ajute la refacerea humerusului fracturat în noiembrie, Mani a căzut pe partea dreaptă și, deși a încercat să își protejeze brațul, șocul a fost mult prea puternic pentru a mai putea continua cursa. În momentul abandonului, se afla pe locul 3 la clasa Malle Moto, pe locul 9 la clasa Maraton și pe 39 în clasamentul general. Emanuel Gyenes (#32 Autonet Motorcycle Team): „Etapa a opta a fost cea mai grea din acest Dakar. Nu neapărat din cauza traseului, ci pentru că, la km 52 al probei speciale, am căzut. A fost un start mixt. Am am luat startul după 10 mașini și 5 camioane, iar acestea au cam distrus traseul. La km 52 am căzut un pic mai rău și, am rupt sistemul de navigație. Deși acesta nu mai funcționa, aș fi putut să îl repar cât de cât. Când am căzut, mi-am protejat brațul drept, însă acesta a preluat șocul și au început imediat să mă doară mușchii. Am urcat pe motocicletă. Am mai mers vreo 10 km, am vrut să continui. Dar am simțit că mă doare destul de tare mâna. M-am oprit și am zis că stau vreo 10 -15 minute, să îmi revin puțin, și apoi să continui. Durerea însă s-a intensificat și, din păcate, a trebuit să chem elicopterul. Au venit, m-au luat și m-au dus la punctul de realimentare, acolo m-au controlat medicii și… asta a fost. Sunt foarte trist, pentru că am încercat din toate puterile să termin acest Dakar, dar nu a fost să fie anul acesta. Le mulțumesc tuturor celor care m-au sprijinit, pentru a putea concura a noua oară în Raliul Dakar, precum și tuturor celor care mi-au trimis mesaje de încurajare de-a lungul cursei. Multumesc familiei, in special sotiei mele, care are rabdare cu mine si ma sustine in tot ceea ce fac. Echipei Autonet Import care de 10 ani este langa mine. Multumesc sponsorilor: Autonet Motorcycle Team, MAHLE, Varta, Mobil1 prin Lubexpert Romania, Auto Check Center, Schlemmer Romania, BMW Group West Motors – Satu Mare, BMW Grup West Premium – Oradea. Vreau sa multumesc baietilor de la Kinetomed Arena care m-au ajutat cu recuperarea de dupa accident, fara ei sigur nu as fi putut lua startul in raliu,sunt foarte profesionisti!!! Celor de www.ballansportswear.com care ma ajuta cu echipamentul pe tot sezonul. LetsRide Graphics mi-a facut stickerele pe motocicleta si au rezistat foarte bine conditiilor dure. Multumesc Federatia Romana de Motociclism pentru sustinere. Si nu in ultimul rand vreau sa multumesc prietenilor care m-au ajutat sa fie pregatit tot pentru Dakar2019: Adina Renatta Stepanov, Szilveszter Marton, Olah Laszlo, Szasza Racz, Butuza Marcel, Alex Garbacea, Adrian Raduta, Lorant Ferent. Voi reveni anul viitor in Dakar mult mai puternic si mai motivat!!” Mani se va întoarce în România, sâmbătă 19 ianuarie, urmând să aterizeze pe Aeroportul Henri Coandă – Otopeni, la ora 22.10 – cursa din direcția Paris. Multa sănătate și ne vedem la aeroport! __________________ Credit foto: RallyZone
  3. La finalul saptamanii trecute a avut loc la Sofia Congresul European BMU si Ceremonia de Premiere a Campionilor Europeni BMU din sezonul competitional 2018. Romania a fost singura natiune care a urcat pe podium la toate cele cinci intreceri pe natiuni: Extrem Enduro, Locul I, Moto Classic – Locul I, Viteza – Locul II, Motocros – Locul II si Supermoto – Locul III. La Viteza, România si-a adjudecat trei clase din cinci, inclusiv clasa regina: Robert Muresan – Superbike, Ionel Pascota – Supersport si Vlad Neaga – F600. Ionel Pascota este in plus si Campionul Bulgariei la clasa Supersport; iar Robert Muresan este si el castigator al locului III in Campionatul Bulgariei de Viteza – clasa Superbike. La Motocros, cea mai importanta clasa, MX1, a fost castigata de Valentin Adrian Raduta. Tot pe locul I la Motocros a urcat si Zoltan Ordog – care este astfel Campion European BMU la clasa MX65. Valentin Adrian Raduta este in plus si Campionul Bulgariei la Clasa MX1. Laurentiu Ciurescu a fost desemnat Campionul Bulgariei la clasa Scutere, iar Adrian Rus castigator al locului III la clasa F1000 (Campionatul de Viteza al Bulgariei). In cadrul Congresului au fost votate si stabilite regulamentele si calendarul competitional pentru sezonul European BMU 2019. In urmatoarele zile vom publica pe site-ul Federatiei Române de Motociclism Calendarul Provizoriu 2019.
  4. La finalul saptamanii trecute a avut loc la Sofia Congresul European BMU si Ceremonia de Premiere a Campionilor Europeni BMU din sezonul competitional 2018. Romania a fost singura natiune care a urcat pe podium la toate cele cinci intreceri pe natiuni: Extrem Enduro, Locul I, Moto Classic – Locul I, Viteza – Locul II, Motocros – Locul II si Supermoto – Locul III. La Viteza, România si-a adjudecat trei clase din cinci, inclusiv clasa regina: Robert Muresan – Superbike, Ionel Pascota – Supersport si Vlad Neaga – F600. Ionel Pascota este in plus si Campionul Bulgariei la clasa Supersport; iar Robert Muresan este si el castigator al locului III in Campionatul Bulgariei de Viteza – clasa Superbike. La Motocros, cea mai importanta clasa, MX1, a fost castigata de Valentin Adrian Raduta. Tot pe locul I la Motocros a urcat si Zoltan Ordog – care este astfel Campion European BMU la clasa MX65. Valentin Adrian Raduta este in plus si Campionul Bulgariei la Clasa MX1. Laurentiu Ciurescu a fost desemnat Campionul Bulgariei la clasa Scutere, iar Adrian Rus castigator al locului III la clasa F1000 (Campionatul de Viteza al Bulgariei). In cadrul Congresului au fost votate si stabilite regulamentele si calendarul competitional pentru sezonul European BMU 2019. In urmatoarele zile vom publica pe site-ul Federatiei Române de Motociclism Calendarul Provizoriu 2019.
  5. Presedintele Federatiei Romane de Motociclism Cristian Ioan Muresan va conduce delegatia Romaniei la Congresul European BMU care va avea loc pe 12 ianuarie 2019 la Sofia. Cu aceasta ocazie se va stabili calendarul competitiilor moto care fac parte din Campionatele Europene BMU și vor fi luate in discutie propunerile de modificare a regulamentelor la toate disciplinele. De asemenea, in cadrul Congresului se va organiza incepand cu ora 17.00 Ceremonia de Premiere a Campionilor Europeni BMU. Din partea României vor fi prezenti pentru a urca pe locul 1 si a-si primi titlurile de Campioni Europeni BMU urmatorii sportivi: - Robert Muresan – Viteza (Campion European BMU la clasa SuperBike); - Ionel Pascota – Viteza (Campion European BMU la clasa SuperSport); - Adrian Raduta – Motocros (Campion European BMU la clasa MX1); - Zoltan Ordog – Motocros (Campion European BMU la clasa MX65); - Sarac Cristian – MotoClassic (Campion BMU la clasa Open Special); - Vlad Neaga – Viteza (Castigator BMU la clasa F600). Vom reveni cu poze din timpul ceremoniilor pentru a fi aproape de Campionii nostri chiar si atunci cand sunt premiati in strainatate. Felicitari tuturor sportivilor nostri care au concurat in Campionatele Europene BMU!
  6. Presedintele Federatiei Romane de Motociclism Cristian Ioan Muresan va conduce delegatia Romaniei la Congresul European BMU care va avea loc pe 12 ianuarie 2019 la Sofia. Cu aceasta ocazie se va stabili calendarul competitiilor moto care fac parte din Campionatele Europene BMU și vor fi luate in discutie propunerile de modificare a regulamentelor la toate disciplinele. De asemenea, in cadrul Congresului se va organiza incepand cu ora 17.00 Ceremonia de Premiere a Campionilor Europeni BMU. Din partea României vor fi prezenti pentru a urca pe locul 1 si a-si primi titlurile de Campioni Europeni BMU urmatorii sportivi: - Robert Muresan – Viteza (Campion European BMU la clasa SuperBike); - Ionel Pascota – Viteza (Campion European BMU la clasa SuperSport); - Adrian Raduta – Motocros (Campion European BMU la clasa MX1); - Zoltan Ordog – Motocros (Campion European BMU la clasa MX65); - Sarac Cristian – MotoClassic (Campion BMU la clasa Open Special); - Vlad Neaga – Viteza (Castigator BMU la clasa F600). Vom reveni cu poze din timpul ceremoniilor pentru a fi aproape de Campionii nostri chiar si atunci cand sunt premiati in strainatate. Felicitari tuturor sportivilor nostri care au concurat in Campionatele Europene BMU!
  7. Jozsa Norbert-Levente participa pentru a doua oara in Campionatul Mondial de SuperEnduro, la clasa Juniori. Anul trecut acesta a incheiat pe locul 8 in clasamentul general si a obtinut cel mai bun loc, locul II, in chiar ultima etapa din Suedia. Anul acesta Jozsa Norbert-Levente a reusit sa urce pe podium inca de la prima etapa a Campionatului Mondial de SuperEnduro, acesta obtinand bronzul in Polonia, la Cracovia. A doua etapa a avut loc acum 4 zile, la Riesa, in Germania. Norbi a terminat pe locul 5, acesta fiind si locul pe care se afla acum in clasamentul general mondial. In exclusivitate pentru Federatia Romana de Motociclism, la finalul GP-ului Germaniei acesta ne-a declarat: „Traseul nu prea a fost tocmai pe placul meu, am avut o gramada de sarituri, asta favorizand pilotii care vin din motocross. O sa ma pregatesc mai bine pentru runda urmatoare, astfel incat sa pot tine ritmul la varf indiferent de tipul traseului. Sunt una peste alta multumit ca am terminat pe 5 in clasament final mondial. Sper ca etapele din Spania vor fi mai tehnice. Multumesc sponsorilor pt sustinere”. @X-Grip @Grenzgaenger @teamhillclimb @jakracing #xgripmousse #xgriptyre #xgripworks #teamhillclimb #grenzgaenger #L&A #Masterbike #PoemDesign #Szinkersrl #Forma #mxmotors #zonaenduro #letsridegraphics #dmxsuspension #vikingpruszynski #poweringoffroad #FRM #MTS Va reamintim ca pentru a doua oara consecutiv Norbi a fost declarat Sportivul Anului FRM (2017 si 2018). Felicitari si mult succes in etapa spaniola de la Madrid din 26 ianuarie 2019! ______ Foto: Mihai Birca
  8. Jozsa Norbert-Levente participa pentru a doua oara in Campionatul Mondial de SuperEnduro, la clasa Juniori. Anul trecut acesta a incheiat pe locul 8 in clasamentul general si a obtinut cel mai bun loc, locul II, in chiar ultima etapa din Suedia. Anul acesta Jozsa Norbert-Levente a reusit sa urce pe podium inca de la prima etapa a Campionatului Mondial de SuperEnduro, acesta obtinand bronzul in Polonia, la Cracovia. A doua etapa a avut loc acum 4 zile, la Riesa, in Germania. Norbi a terminat pe locul 5, acesta fiind si locul pe care se afla acum in clasamentul general mondial. In exclusivitate pentru Federatia Romana de Motociclism, la finalul GP-ului Germaniei acesta ne-a declarat: „Traseul nu prea a fost tocmai pe placul meu, am avut o gramada de sarituri, asta favorizand pilotii care vin din motocross. O sa ma pregatesc mai bine pentru runda urmatoare, astfel incat sa pot tine ritmul la varf indiferent de tipul traseului. Sunt una peste alta multumit ca am terminat pe 5 in clasament final mondial. Sper ca etapele din Spania vor fi mai tehnice. Multumesc sponsorilor pt sustinere”. @X-Grip @Grenzgaenger @teamhillclimb @jakracing #xgripmousse #xgriptyre #xgripworks #teamhillclimb #grenzgaenger #L&A #Masterbike #PoemDesign #Szinkersrl #Forma #mxmotors #zonaenduro #letsridegraphics #dmxsuspension #vikingpruszynski #poweringoffroad #FRM #MTS Va reamintim ca pentru a doua oara consecutiv Norbi a fost declarat Sportivul Anului FRM (2017 si 2018). Felicitari si mult succes in etapa spaniola de la Madrid din 26 ianuarie 2019! ______ Foto: Mihai Birca
  9. Noul sezon competitional incepe traditional cu cea mai importanta competitie de Rally Raid a lumii: Raliul Dakar. Astazi se da startul celei de a 41 editii, din orasul Lima (Peru). Emanuel Gyenes #32 va concura la categoriile Malle Moto şi Marathon, fiind prezent pentru a IX-a oara la startul acestei faimoase competitii. Prima etapa va avea 331 de km (dintre care 84 in regim de proba speciala), si se va desfasura azi intre orasele Lima si Pisco. In total Raliul Dakar 2019 are programate 10 etape, care se vor desfasura toate in Peru. Mani a decis sa concureze chiar daca inca nu este integral recuperat medical dupa cazatura din 17 noiembrie 2018. Acesta va alerga cu o motocicleta KTM 450 Rally, sponsorul sau principal fiind grupul Autonet. Iata ultima declaratie data de Emanuel Gyenes inainte de startul raliului: „Am făcut verificările administrative şi tehnice, am trecut la toate punctele, motocicleta este OK. M-am înscris la clasa Malle Moto unde nu am asistenţă. Anul acesta merg singur. După ce termin probele speciale şi drumul de legătură eu singur trebuie să-mi pregătesc motocicleta pentru ziua următoare. Am zis că anul acesta este cel mai bun pentru această categorie. Sunt doar zece zile de concurs şi doar 5.000 de kilomeri, în loc de 9.000 de kilometri, cum a fost anul trecut. Asta înseamnă că o să am mai puţină treabă la motocicletă. Eu zic că o să fac faţă” Mult succes Mani, suntem cu totii alaturi de tine!
  10. Noul sezon competitional incepe traditional cu cea mai mediatizata competitie de Rally Raid a lumii: Raliul Dakar. Astazi se da startul celei de a 41 editii, din orasul Lima (Peru). Emanuel Gyenes #32 va concura la categoriile Malle Moto şi Marathon, fiind prezent pentru a noua oara la startul acestei faimoase competitii. Prima etapa va avea 331 de km (dintre care 84 in regim de proba speciala), si se va desfasura azi intre orasele Lima si Pisco. In total Raliul Dakar 2019 are programate 10 etape, care se vor desfasura toate in Peru. Mani a decis sa concureze chiar daca inca nu este integral recuperat medical dupa cazatura din 17 noiembrie 2018. Acesta va alerga pentru România cu o motocicleta KTM 450 Rally Replica, sponsorul sau principal fiind grupul Autonet. Iata ultima declaratie data de Emanuel Gyenes inainte de startul raliului: „Am făcut verificările administrative şi tehnice, am trecut la toate punctele, motocicleta este OK. M-am înscris la clasa Malle Moto unde nu am asistenţă. Anul acesta merg singur. După ce termin probele speciale şi drumul de legătură eu singur trebuie să-mi pregătesc motocicleta pentru ziua următoare. Am zis că anul acesta este cel mai bun pentru această categorie. Sunt doar zece zile de concurs şi doar 5.000 de kilomeri, în loc de 9.000 de kilometri, cum a fost anul trecut. Asta înseamnă că o să am mai puţină treabă la motocicletă. Eu zic că o să fac faţă” Mult succes Mani, suntem cu totii alaturi de tine!
  11. Am incheiat sezonul competitional 2018 alaturi de dumneavoastra la Arad si va multumim pentru participarea la acest eveniment atat de important pentru noi toti. Sambata 8 decembrie 2018 la ora 14:00, am fost alaturi de peste 250 de invitati la Gala Campionilor 2018. Ceremoniile au avut loc in salonul Biavati Xperience din Arad. Au fost premiati sportivii anului, campionii României și cele mai bune echipe de la disciplinele: Viteza, Hard-Enduro, Motocros, Dirt-Track, Rally-Raid, Endurocross, Supermoto si Enduro. In prima parte a Galei toti copiii prezenti au primit premii de Mos Nicolae din partea Federatiei, a Clubului Las Vegas si a sponsorului Mitas. Sportivii anului 2018 sunt: 1. JOZSA NORBERT LEVENTE – MASTER BIKE CLUJ – SPORTIVUL ANULUI 2018 (acesta a lipsit motivat de la Gala, in aceeasi zi el participând la Etapa Mondiala de SuperEnduro din Polonia, unde spre bucuria noastra a tuturor, Norbi a obtinut locul al treilea din 45 de sportivi) 2. ROBERT ANDREI MUREȘAN – CSM BUCUREȘTI – SPORTIVUL ANULUI 2018 VITEZĂ 3. IONEL PASCOTĂ – PASCOTĂ I.I. TIMIȘOARA – SPORTIVUL ANULUI 2018 VITEZĂ 4. ADRIAN VALENTIN RĂDUȚĂ – TOP CROSS TCS OTOPENI – SPORTIVUL ANULUI 2018 MOTOCROS 5. ZOLTAN ORDOG – TOP CROSS TCS OTOPENI – SPORTIVUL ANULUI 2018 MOTOCROS 6. ANDREI NICUȘOR BOȚOACĂ – CSU ȘTIINȚA BUCUREȘTI – SPORTIVUL ANULUI 2018 TOT-TEREN 7. VLAD NEAGA – V.N. MOTORSPORT TIMIȘOARA – SPORTIVUL ANULUI 2018 SUPERMOTO 8. ADRIAN GHEORGHE – CSTA BUCUREȘTI – SPORTIVUL ANULUI 2018 DIRT-TRACK Momentul artistic al evenimentului a fost asigurat de cantaretul Alex Mladin (CAT Music) caruia ii multumim pentru dorinta de a fi alaturi de comunitatea moto romaneasca si pentru prestatia foarte buna. Lista completa a sportivilor care au urcat pe podiumul de premiere este disponibilă aici. Multumirile noastre ale tuturor se indreapta catre sponsorii Federatiei Romane de Motociclism: Yacco, F64, Clubul Las Vegas, RPG Security, Mediurg, Chemtraders, Mitas, Red Bull, TVR, Leonte Trofee si Premii. Felicitari pentru acest sezon competitional tuturor sportivilor si echipelor FRM! Craciun Fericit si un An Nou 2019 mai bun pentru toata lumea! Postat si in : Articole Dirt-Track, Articole Enduro, Articole Enduro Turism, Articole Endurocross, Articole Hard Enduro, Articole Motocros, Articole Rally Raid, Articole Snowmobile, Articole Supermoto, Articole Viteza,
  12. Am incheiat sezonul competitional 2018 alaturi de dumneavoastra la Arad si va multumim pentru participarea la acest eveniment atat de important pentru noi toti. Sambata 8 decembrie 2018 la ora 14:00, am fost alaturi de peste 250 de invitati la Gala Campionilor 2018. Ceremoniile au avut loc in salonul Biavati Xperience din Arad. Au fost premiati sportivii anului, campionii României și cele mai bune echipe de la disciplinele: Viteza, Hard-Enduro, Motocros, Dirt-Track, Rally-Raid, Endurocross, Supermoto si Enduro. In prima parte a Galei toti copiii prezenti au primit premii de Mos Nicolae din partea Federatiei, a Clubului Las Vegas si a sponsorului Mitas. Sportivii anului 2018 sunt: 1. JOZSA NORBERT LEVENTE – MASTER BIKE CLUJ – SPORTIVUL ANULUI 2018 (acesta a lipsit motivat de la Gala, in aceeasi zi el participând la Etapa Mondiala de SuperEnduro din Polonia, unde spre bucuria noastra a tuturor, Norbi a obtinut locul al treilea din 45 de sportivi) 2. ROBERT ANDREI MUREȘAN – CSM BUCUREȘTI – SPORTIVUL ANULUI 2018 VITEZĂ 3. IONEL PASCOTĂ – PASCOTĂ I.I. TIMIȘOARA – SPORTIVUL ANULUI 2018 VITEZĂ 4. ADRIAN VALENTIN RĂDUȚĂ – TOP CROSS TCS OTOPENI – SPORTIVUL ANULUI 2018 MOTOCROS 5. ZOLTAN ORDOG – TOP CROSS TCS OTOPENI – SPORTIVUL ANULUI 2018 MOTOCROS 6. ANDREI NICUȘOR BOȚOACĂ – CSU ȘTIINȚA BUCUREȘTI – SPORTIVUL ANULUI 2018 TOT-TEREN 7. VLAD NEAGA – V.N. MOTORSPORT TIMIȘOARA – SPORTIVUL ANULUI 2018 SUPERMOTO 8. ADRIAN GHEORGHE – CSTA BUCUREȘTI – SPORTIVUL ANULUI 2018 DIRT-TRACK Momentul artistic al evenimentului a fost asigurat de cantaretul Alex Mladin (CAT Music) caruia ii multumim pentru dorinta de a fi alaturi de comunitatea moto romaneasca si pentru prestatia foarte buna. Lista completa a sportivilor care au urcat pe podiumul de premiere este disponibilă aici. Multumirile noastre ale tuturor se indreapta catre sponsorii Federatiei Romane de Motociclism: Yacco, F64, Clubul Las Vegas, RPG Security, Mediurg, Chemtraders, Mitas, Red Bull, TVR, Leonte Trofee si Premii. Felicitari pentru acest sezon competitional tuturor sportivilor si echipelor FRM! Craciun Fericit si un An Nou 2019 mai bun pentru toata lumea! Postat si in : Articole Dirt-Track, Articole Enduro, Articole Enduro Turism, Articole Endurocross, Articole Hard Enduro, Articole Motocros, Articole Rally Raid, Articole Snowmobile, Articole Supermoto, Articole Viteza,
  13. Un nou moto-club si-a facut aparitia in acest sezon pe scena motorsportului romanesc de performanta – Quad Club Timisoara, reusind inca de la primul sezon complet de participare indeplinirea obiectivelor propuse. Condus de un profesionist desavarsit – Maestru al Sportului Sebastian Bodea – clubul a inregistrat cu sportivii sai rezultate meritorii in acest an in cadrul competitiilor oficiale desfasurate sub egida Federatiei Romana de Motociclism: BODEA Sebastian – Locul 1 Clasa Quad Pro in Campionatul National Individual al Romaniei de Endurocross – CAMPION NATIONAL CRISTUREAN Sorin – Locul 2 Clasa Quad Hobby in Campionatul National Individual al Romaniei de Endurocross DIB Lorint Adrian – Locul 3 Clasa Quad Hobby in Campionatul National Individual al Romaniei de Endurocross BODEA Sebastian – Locul 2 Clasa Quad Pro in Cupa Federatiei Romana de Motociclism la Enduro BODEA Sebastian – Locul 1 Clasa Quad Pro in Cupa Regionala de Hard Enduro – Regiunea Vest DIB Lorint Adrian – Locul 2 Clasa Quad Pro in Cupa Regionala de Hard Enduro – Regiunea Vest TOMICI Marco Milorad – Locul 3 Clasa Quad Hobby in Cupa Regionala de Hard Enduro – Regiunea Vest Quad Club Timisoara – Locul 3 Cupa Federatiei Romane de Motociclism pe Echipe la Enduro Aceste rezultate se datoreaza in mare parte perseverentei lor dar si a faptului ca membrii clubului Quad Club Timisoara au reusit in anul competițional 2018 sa atragă finantari și sponsorizari de la mai multe companii private dar si un sprijin foarte important din partea Consiliului Judetean Timis, care se implica foarte mult pe ramura de sport a judetului. Puteti intalni membrii clubului Quad Club Timisoara la Gala Campionilor FRM pe 8 decembrie 2018 la Arad unde vor fi prezenti pentru a isi ridica distinctiile oferite de Federatia Romana de Motociclism. Quad Club Timisoara multumeste pe aceasta cale pentru colaborare sponsorilor sai: #CJTimis #AlmiraTradeTimisoara #OilSolutionsTimisoara #AUTOWASHBucuresti #FocServicesTimisoara #MazzarraTimisoara #MotoBikeShopTimisoara
  14. Quad Club Timisoara

    Un nou moto-club si-a facut aparitia in acest sezon pe scena motorsportului romanesc de performanta – Quad Club Timisoara, reusind inca de la primul sezon complet de participare indeplinirea obiectivelor propuse. Condus de un profesionist desavarsit – Maestru al Sportului Sebastian Bodea – clubul a inregistrat cu sportivii sai rezultate meritorii in acest an in cadrul competitiilor oficiale desfasurate sub egida Federatiei Romana de Motociclism: BODEA Sebastian – Locul 1 Clasa Quad Pro in Campionatul National Individual al Romaniei de Endurocross – CAMPION NATIONAL CRISTUREAN Sorin – Locul 2 Clasa Quad Hobby in Campionatul National Individual al Romaniei de Endurocross DIB Lorint Adrian – Locul 3 Clasa Quad Hobby in Campionatul National Individual al Romaniei de Endurocross BODEA Sebastian – Locul 2 Clasa Quad Pro in Cupa Federatiei Romana de Motociclism la Enduro BODEA Sebastian – Locul 1 Clasa Quad Pro in Cupa Regionala de Hard Enduro – Regiunea Vest DIB Lorint Adrian – Locul 2 Clasa Quad Pro in Cupa Regionala de Hard Enduro – Regiunea Vest TOMICI Marco Milorad – Locul 3 Clasa Quad Hobby in Cupa Regionala de Hard Enduro – Regiunea Vest Quad Club Timisoara – Locul 3 Cupa Federatiei Romane de Motociclism pe Echipe la Enduro Aceste rezultate se datoreaza in mare parte perseverentei lor dar si a faptului ca membrii clubului Quad Club Timisoara au reusit in anul competițional 2018 sa atragă finantari și sponsorizari de la mai multe companii private dar si un sprijin foarte important din partea Consiliului Judetean Timis, care se implica foarte mult pe ramura de sport a judetului. Puteti intalni membrii clubului Quad Club Timisoara la Gala Campionilor FRM pe 8 decembrie 2018 la Arad unde vor fi prezenti pentru a isi ridica distinctiile oferite de Federatia Romana de Motociclism. Quad Club Timisoara multumeste pe aceasta cale pentru colaborare sponsorilor sai: #CJTimis #AlmiraTradeTimisoara #OilSolutionsTimisoara #AUTOWASHBucuresti #FocServicesTimisoara #MazzarraTimisoara #MotoBikeShopTimisoara
  15. Comisiile de Tot-Teren si Motocros s-au intrunit la sfarsitul saptamanii trecute la Zarnesti pentru desfasurarea sedintelor anuale de sfarsit de sezon. Sambata 24.11.2018, de la ora 12.00 a inceput sedinta Comisiei de Tot-Teren; peste 20 de cluburi trimitand reprezentanti sa ia parte la lucrari. S-au analizat competitiile organizate in Romania in 2018 la ramura Tot-Teren, dupa care s-a discutat omologarea tuturor rezultatelor, disciplina cu disciplina. Au fost stabiliti atat sportivii anului, cat si organizatorii care au performat in acest an. Ulterior, s-au discutat propunerile de modificari de regulamente si s-au aprobat cererile de organizate primite, stabilindu-se formal un format de calendar pentru a fi propus Biroului Federal si ulterior Adunarii Generale. Duminica 25.11.2018 de la ora 10.00 a fost randul cluburilor de motocros sa fie prezente la discutiile despre viitorul ramurei, peste 10 cluburi trimitand reprezentanti. Dupa analiza fiecarei etape din sezonul 2018 s-au tras concluzii constructive de imbunatatire a nivelului de organizare si de participare. Rezultatele au fost omologate in unanimitate iar discutiile proactive au continuat de asemenea si l-a momentul propunerilor de modificare al regulamentului pentru sezonul 2019. La solicitarea cluburilor, au fost propuse pentru infiintare doua noi clase ce vor decerna titlul de campion national: Clasa FETE si Clasa 2T (125cc – 300cc), ce vor concura cu clasament separat impreuna cu clasele MX1-MX2. De asemenea, au fost stabiliti sportivii anului si organizaturul anului, precum si formatul de calendar si obiectivele de performanta pentru sezonul 2019.
×