FRM

Prieteni
  • Conţinut creat

    733
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  1. class="single single-post postid-10106 single-format-standard custom-background chrome et_includes_sidebar" id="readabilityBody" readability="38.08634443923"> Iata lista sportivilor romani inscrisi la Red Bull Romanias 2017 pana pe 20 iulie. Am menționat lângă numele pilotului, modelul motocicletei și numărul de concurs astfel încât spectatorii să îi poată urmări mai ușor la Prolog și în zilele de concurs. Sunt înscriși până acum peste 500 de sportivi din 49 de țări, dintre care 17 licențiați de Federația Română de Motociclism. Gold Norbert Levente Józsa KTM EXC 300 #14 Varga Zsolt KTM 300 #32 Rienk Tuinstra KTM 300 #16 (pilot olandez cu rezidența în România și licență FRM) Silver Emanuel Gyenes – Autonet #102 (a participat la toate cele 14 editii ala Red Bull Romaniacs, câștigând două) Cristian Paul Harpa – Moto Club HAITA Deva #200 Radu Sardarescu – Enduro Fanatics #204 Alexandru Dumitrescu – Viking Pruszyński #217 Bronze Ionescu Cristian – Free Bike Team #309 Sergiu Grecu Moto – Club Haita Deva #338 Caciula Marian – Motocicliștii Veseli #461 Ioan Botez – Masterbike Cluj #479 Alexandru Pop – MOTO24 #486 Ionut Anghelus – MOTO24 #487 Lucian Neaga – Velox Enduro Racing #533 Dragos Isacescu – Velox Enduro Racing #536 Iron Flavius Bogdan Bot – Persistent Enduro Team #602 Catalin Pavel – Moto24 #605 Mult succes sportivilor noștri! Separat, în acest link este disponibilă lista completă centralizată a tuturor sportivilor care sunt înscriși la Red Bull Romaniacs 2017 Photos: Mihai Stetcu/Red Bull Content Pool <
  2. class="single single-post postid-10097 single-format-standard custom-background chrome et_includes_sidebar" id="readabilityBody" readability="70.117546484292"> Home » Articole Motocros » EMX85 Finala Europeană la Motocros 22-23.07.2017 – Interviu Aida și Koppany Peste trei zile, la Loket in Cehia, avem toate motivele să urmarim evolutia celor 80 cei mai buni sportivi din Europa care se bat pentru titlurile claselor de juniori la Motocros. După 19 curse desfășurate, șase în zona de Sud Est, patru în zona de Vest, cinci în zona de Nord Vest și patru în zona de Nord Est avem bucuria să avem calificați în această finală mai mulți sportivi români. Dintre aceștia Eross Koppany (Steaua București) și Aida Ioana Cojanu (Top Cross TCS Otopeni) vor participa la sfârșitul acestei săptămâni în cadrul clasei EMX85 iar în perspectiva acestui important eveniment din viața lor, cei doi sportivi au acceptat să ne acorde un interviu. Interviu Eross Koppany FRM: Salut, Koppany! Am putea spune ca te-ai calificat in finala EMX85 de anul acesta “in extremis” (sau prinzand ultimul tren), dupa ce ai participat la doar jumatate din cursele de calificare. Care a fost reactia ta la auzul vestii ca mergi in Cehia? Koppany: Buna ziua, nu credeam ca o sa intru in finala pentru ca nu am participat la toate cursele. Am fost surprins cand mi-a zis mama ca am intrat si am fost foarte bucuros. FRM: Dupa concursul de calificare din Romania de la Zarnesti ai participat la toate etapele disputate in zona balcanica si ai reusit sa te califici in finala de pe locul 12. A fost un ajutor faptul ca si Romania a fost tara organizatoare? Koppany: Da, cunoasteam circuitul si a fost mai usor sa particip acasa. FRM: Cand ai inceput motocros-ul, te gandeai ca vei ajunge intr-o zi sa participi la finala Europeana, cot la cot cu copii din toata Europa? Care au fost oamenii care te-au ajutat cel mai mult sa evoluezi? Koppany: Da, scopul meu a fost sa concurez la un nivel mai inalt. Cel mai mult am fost ajutat de parintii mei, unchiul meu ( Eross Balazs) și antrenorul meu (Nemeth Kornel). FRM: Esti la prima ta experienta internationala de asemenea anvergura, am putea spune chiar de acomodare. Cu ce asteptari pleci la drumul spre finala din Cehia? Koppany: Da, este prima mea ocazie, si as vrea sa termin in mijlocul clasamentului. FRM: Care sunt planurile tale de viitor? Care este visul tau? Koppany: Anul viitor vreau sa particip și la Campionatul Ungariei (85 cc) si vreau sa fiu cel mai bun. Visul meu este să pot participa la Campionatul Mondial. FRM: Multumim frumos pentru interviu, iti uram mult succes in Cehia la sfarsitul saptamanii viitoare, vom fi cu sufletul alaturi de tine si de Aida la finala! Interviu Aida Ioana Cojanu FRM: Buna, Aida! Pentru al doilea an consecutiv, ti-ai propus sa te califici in finala Campionatului European de motocros si ai reusit! Cum simti aceasta realizare? Aida: Aceasta realizare este rezultatul muncii mele, a tatalui meu si a echipei TCS care m-au sustinut. Ca o concluzie, aceasta calificare este rodul muncii noastre. FRM: Cand ai inceput motocros-ul, te gandeai ca vei ajunge sa participi la finala Europeana, cot la cot cu copii din toata Europa? Cat de mult te-a ajutat faptul ca tatal tau practica cu succes acest sport si cat de mult ii datorezi lui si familiei pentru performantele tale? Aida: Nu mi-a trecut niciodata prin minte ca voi ajunge asa departe. Faptul ca tatal meu practica acest sport a fost si este pentru mine un mare avantaj. FRM: Anul trecut ai participat la clasa EMX65, anul acesta ai trecut la clasa superioara. Ce asteptari ai de la participarea din acest an, considerand ca esti singura fata calificata in finala? Aida: La fel ca si anul trecut imi doresc sa termin in top 20, chiar daca este un lucru greu de realizat. Cu toate acestea o sa dau tot ce este mai bun. FRM: Care sunt planurile tale de viitor? Care este visul tau? Aida: Visul meu este sa ajung in Campionatul Mondial de Fete. FRM: Multumim frumos pentru interviu, iti uram mult succes in Cehia la sfarsitul saptamanii viitoare, vom fi cu sufletul alaturi de tine si de Koppany la finala! <
  3. Peste trei zile, la Loket in Cehia, avem toate motivele să urmarim evolutia celor 80 cei mai buni sportivi din Europa care se bat pentru titlurile claselor de juniori la Motocros. După 19 curse desfășurate, șase în zona de Sud Est, patru în zona de Vest, cinci în zona de Nord Vest și patru în zona de Nord Est avem bucuria să avem calificați în această finală mai mulți sportivi români. Dintre aceștia Eross Koppany (Steaua București) și Aida Ioana Cojanu (Top Cross TCS Otopeni) vor participa la sfârșitul acestei săptămâni în cadrul clasei EMX85 iar în perspectiva acestui important eveniment din viața lor, cei doi sportivi au acceptat să ne acorde un interviu. Interviu Eross Koppany FRM: Salut, Koppany! Am putea spune ca te-ai calificat in finala EMX85 de anul acesta “in extremis” (sau prinzand ultimul tren), dupa ce ai participat la doar jumatate din cursele de calificare. Care a fost reactia ta la auzul vestii ca mergi in Cehia? Koppany: Buna ziua, nu credeam ca o sa intru in finala pentru ca nu am participat la toate cursele. Am fost surprins cand mi-a zis mama ca am intrat si am fost foarte bucuros. FRM: Dupa concursul de calificare din Romania de la Zarnesti ai participat la toate etapele disputate in zona balcanica si ai reusit sa te califici in finala de pe locul 12. A fost un ajutor faptul ca si Romania a fost tara organizatoare? Koppany: Da, cunoasteam circuitul si a fost mai usor sa particip acasa. FRM: Cand ai inceput motocros-ul, te gandeai ca vei ajunge intr-o zi sa participi la finala Europeana, cot la cot cu copii din toata Europa? Care au fost oamenii care te-au ajutat cel mai mult sa evoluezi? Koppany: Da, scopul meu a fost sa concurez la un nivel mai inalt. Cel mai mult am fost ajutat de parintii mei, unchiul meu ( Eross Balazs) și antrenorul meu (Nemeth Kornel). FRM: Esti la prima ta experienta internationala de asemenea anvergura, am putea spune chiar de acomodare. Cu ce asteptari pleci la drumul spre finala din Cehia? Koppany: Da, este prima mea ocazie, si as vrea sa termin in mijlocul clasamentului. FRM: Care sunt planurile tale de viitor? Care este visul tau? Koppany: Anul viitor vreau sa particip și la Campionatul Ungariei (85 cc) si vreau sa fiu cel mai bun. Visul meu este să pot participa la Campionatul Mondial. FRM: Multumim frumos pentru interviu, iti uram mult succes in Cehia la sfarsitul saptamanii viitoare, vom fi cu sufletul alaturi de tine si de Aida la finala! Interviu Aida Ioana Cojanu FRM: Buna, Aida! Pentru al doilea an consecutiv, ti-ai propus sa te califici in finala Campionatului European de motocros si ai reusit! Cum simti aceasta realizare? Aida: Aceasta realizare este rezultatul muncii mele, a tatalui meu si a echipei TCS care m-au sustinut. Ca o concluzie, aceasta calificare este rodul muncii noastre. FRM: Cand ai inceput motocros-ul, te gandeai ca vei ajunge sa participi la finala Europeana, cot la cot cu copii din toata Europa? Cat de mult te-a ajutat faptul ca tatal tau practica cu succes acest sport si cat de mult ii datorezi lui si familiei pentru performantele tale? Aida: Nu mi-a trecut niciodata prin minte ca voi ajunge asa departe. Faptul ca tatal meu practica acest sport a fost si este pentru mine un mare avantaj. FRM: Anul trecut ai participat la clasa EMX65, anul acesta ai trecut la clasa superioara. Ce asteptari ai de la participarea din acest an, considerand ca esti singura fata calificata in finala? Aida: La fel ca si anul trecut imi doresc sa termin in top 20, chiar daca este un lucru greu de realizat. Cu toate acestea o sa dau tot ce este mai bun. FRM: Care sunt planurile tale de viitor? Care este visul tau? Aida: Visul meu este sa ajung in Campionatul Mondial de Fete. FRM: Multumim frumos pentru interviu, iti uram mult succes in Cehia la sfarsitul saptamanii viitoare, vom fi cu sufletul alaturi de tine si de Koppany la finala! Vezi sursa
  4. Peste o saptamana incepe la Sibiu Red Bull Romaniacs 2017. Organizatorii din acest an sunt: Moto-Clubul Crazy Bike Club Sibiu, Xventure, Lito SLU și Federația Română de Motociclism. Red Bull Romaniacs este vinovat de inventarea în 2004 a ceea ce azi se cheamă Extrem Enduro sau Hard Enduro. Această nouă disciplină a devenit în ultimii ani din ce în ce mai bine cotată la nivel mondial, Romaniacs fiind însă în continuare un reper. Concursul nostru de la Sibiu continuă să demonstreze an de an că este extrem în adevăratul sens al cuvântului. În 2016, din 51 de participanți la clasa Gold (fosta clasă PRO) au ajuns la linia de sosire doar 17 sportivi. De remarcat că la această clasă vin cei mai buni dintre cei buni din întreaga lume și nici acest an nu se dezminte din acest punct de vedere. Rămâne de aflat dacă veteranul Graham Jarvis, la 41 de ani, va reuși să se impună și în acest an (a șasea oară), în fața puternicilor săi competitori, unii dintre aceștia având doar jumătate din anii săi. Concurenții săi direcți sunt Letti Junior, Billy “The Kid” Bolt, Travis Teasdale, Mario Roman, Pol Tarres, David Cyprian, Scott Bouverie și mai ales cei trei mari pretendenți: Walker, Gomez și Young. În acest an organizatorii promit o ediție „tânără și sălbatică”, cu trasee noi și un Prolog complet reproiectat. O noutate în acest an este duelul inedit de la clasa mică a unor veterani, adevărate legende ale Hard Enduro. Chris Birch și Gerhard Foster au decis să participe la această clasă cu motociclete gândite pentru Rally Raid. Un duel interesant si al mărcilor cu care concurează cei doi veterani: BMW vs. KTM. Proiectul caritabil lansat în 2016: „Enduro pentru România”, continuă și în acest an. Participanții și vizitatorii sunt invitați să doneze materiale Enduro și îmbrăcăminte pentru o cauză bună! Sumele vor destinate integral pentru activități caritabile și Red Bull o să revină regulat cu informații detaliate privind cheltuirea banilor strânși din vânzarea echipamentelor donate. Dacă în anul 2016 14 sportivi români s-au înscris în cea mai dură competiție de Hard Enduro din lume, anul acesta sunt înscriși 17. Vom reveni în curând cu un articol dedicat acestora. Regulamentul competiției Red Bull Romaniacs 2017 este disponibil aici. Programul complet al Red Bull Romaniacs 2017 este disponibil aici. Vă așteptăm să îi susținem pe sportivii români! Vezi sursa
  5. Peste o saptamana incepe la Sibiu Red Bull Romaniacs 2017. Organizatorii din acest an sunt: Moto-Clubul Crazy Bike Club Sibiu, Xventure, Lito SLU și Federația Română de Motociclism. Red Bull Romaniacs este vinovat de inventarea în 2004 a ceea ce azi se cheamă Extrem Enduro sau Hard Enduro. Această nouă disciplină a devenit în ultimii ani din ce în ce mai bine cotată la nivel mondial, Romaniacs fiind însă în continuare un reper. Concursul nostru de la Sibiu continuă să demonstreze an de an că este extrem în adevăratul sens al cuvântului. În 2016, din 51 de participanți la clasa Gold (fosta clasă PRO) au ajuns la linia de sosire doar 17 sportivi. De remarcat că la această clasă vin cei mai buni dintre cei buni din întreaga lume și nici acest an nu se dezminte din acest punct de vedere. Rămâne de aflat dacă veteranul Graham Jarvis, la 41 de ani, va reuși să se impună și în acest an (a șasea oară), în fața puternicilor săi competitori, unii dintre aceștia având doar jumătate din anii săi. Concurenții săi direcți sunt Letti Junior, Billy “The Kid” Bolt, Travis Teasdale, Mario Roman, Pol Tarres, David Cyprian, Scott Bouverie și mai ales cei trei mari pretendenți: Walker, Gomez și Young. În acest an organizatorii promit o ediție „tânără și sălbatică”, cu trasee noi și un Prolog complet reproiectat. O noutate în acest an este duelul inedit de la clasa mică a unor veterani, adevărate legende ale Hard Enduro. Chris Birch și Gerhard Foster au decis să participe la această clasă cu motociclete gândite pentru Rally Raid. Un duel interesant si al mărcilor cu care concurează cei doi veterani: BMW vs. KTM. Proiectul caritabil lansat în 2016: „Enduro pentru România”, continuă și în acest an. Participanții și vizitatorii sunt invitați să doneze materiale Enduro și îmbrăcăminte pentru o cauză bună! Sumele vor destinate integral pentru activități caritabile și Red Bull o să revină regulat cu informații detaliate privind cheltuirea banilor strânși din vânzarea echipamentelor donate. Dacă în anul 2016 14 sportivi români s-au înscris în cea mai dură competiție de Hard Enduro din lume, anul acesta sunt înscriși 17. Vom reveni în curând cu un articol dedicat acestora. vezi sursa
  6. pdf CNIR-Enduro-Clasament-General-2017-dupa-2-etape Vezi sursa
  7. CNIR etapele de SuperMoto, Viteza si Scutere isi dau intalnire sambata pe circuitul VIK Power din Arad. Clubul Motorsport Race Management organizeaza într-o singură zi, pe 22 iulie 2017 etapa 2 la Viteza Juniori si Supermoto Juniori si Seniori, precum si etapa 1 la Scutere. Concurează următoarele clase: Jun.III, Jun.II, SM65, SM85, SOpen, Amatori și Scutere. Formularul de înregistrare al sportivilor este disponibil aici. Pentru această etapă se anunță o participare internațională și vreme bună. Spectatorii au la dispoziție la circuit facilități de catering, zone de relaxare și de acces facil în zonele de unde pot să urmărească evoluțiile sportivilor. Programul și Regulamentul Particular al Etapei a II-a de Supermoto din 22 iulie 2017 Arad este disponibil aici. Site-ul clubul organizator Motorsport Race Management poate fi accesat aici. Coordonatele GPS ale circuitului sunt 46.174659, 21.357596 Vă așteptăm! Vezi sursa
  8. CNIR etapele de SuperMoto, Viteza si Scutere isi dau intalnire sambata pe circuitul VIK Power din Arad. Clubul Motorsport Race Management organizeaza într-o singură zi, pe 22 iulie 2017 etapa 2 la Viteza Juniori si Supermoto Juniori si Seniori, precum si etapa 1 la Scutere. Concurează următoarele clase: Jun.III, Jun.II, SM65, SM85, SOpen, Amatori și Scutere. Formularul de înregistrare al sportivilor este disponibil aici. vezi sursa
  9. Etapa a II-a din CNIR Enduro a fost organizata de Moto-Clubul Jitsu din Zarnesti intre 14 si 16 iulie 2017 in zona circuitului de motocros Breghina din Zărnești, județul Brasov. Au participat sportivi din Romania, Italia, Spania si Coreea de Sud pe o vreme care în final s-a dovedit potrivită pentru desfășurarea optimă a etapei. Nu a fost prea cald și am avut parte de câteva reprize ușoare de ploaie care au făcut traseul să nu fie nici prea prăfuit și nici prea umed. Disciplina Enduro clasic este cea mai veche dintre toate ramurile tot-teren, aceasta îmbinând capacitatea sportivilor de a rula constant, fără greșeală, cu probele speciale ce aduc aminte de ramurile motocros si hard enduro. Sportivii care au luat startul au putut astfel să aibă parte în aceste zile de tot ce are de oferit motociclismul tot-teren. Iată în continuare podiumurile pe fiecare clasă în parte: Clasa A: 1 – 394 BOŢOACĂ Andrei – CSU Stiinta Bucuresti 2 – 202 GRECU Sergiu – Haita Deva 3 – 331 BENGA Bogdan – CSM Bucuresti Clasa B: 1 – 473 DUMITRU Sorin – Jitsu Zarnesti 2 – 492 HEGYI Eduard – Masterbike Cluj 3 – 422 NEAGA Lucian – Velox Enduro Piteşti Clasa C: 1 – 979 NAMKI Lee – Jitsu Zarnesti 2 – 975 BRATULESCU – Razvan Jitsu Zarnesti 3 – 966 CRISTOCEA – Octavian Velox Enduro Piteşti Veterani: 1 – 571 GEREB Domokos – Csiki Enduro & MX Hr. 2 – 502 DI MARTINO Andrea – Masterbike Cluj 3 – 531 NAGEL Ruben – Lion Racing Team Arad Juniori: 1 – 199 NAGEL Joanan – Lion Racing Team Arad 2 – 188 KOVACS Balazs – Ditriders Ditrau Quad Pro: 1 – 724 MOCUTA Razvan – Lion Racing Team Arad 2 – 721 KOVACS Gergo – Ditriders Ditrau 3 – 723 TUDOR Alexandru – MRM Bucuresti ATV: 1 – 823 SZEJKE Vilmos Zsolt – Lion Racing Team Arad 2 – 868 CONDRE Danut Nicolae – Lion Racing Team Arad Rezultatele finale CNIR Enduro Etapa II Zarnesti sunt disponibile aici. La final, toți sportivii au primit câte o medalie din partea clubului organizator Jitsu Zărnești și a FRM. Vezi sursa
  10. Etapa a II-a din CNIR Enduro a fost organizata de Moto-Clubul Jitsu din Zarnesti intre 14 si 16 iulie 2017 in zona circuitului de motocros Breghina din Zărnești, județul Brasov. Au participat sportivi din Romania, Italia, Spania si Coreea de Sud pe o vreme care în final s-a dovedit potrivită pentru desfășurarea optimă a etapei. Nu a fost prea cald și am avut parte de câteva reprize ușoare de ploaie care au făcut traseul să nu fie nici prea prăfuit și nici prea umed. vezi sursa
  11. pdf 22.CALENDAR FRM 13.07.2017 (1) Vezi sursa
  12. pdf Rezultate Finale CNIR Enduro E2 Zarnesti – 15-16.07.17 cumulate Vezi sursa
  13. pdf Rezultate Finale CNIR Enduro E2 Zarnesti – 15-16.07.17 Vezi sursa
  14. Clubul Motorsport Race Management organizeaza pe circuitul Vik Power din Arad in data de 22 iulie 2017: CNIR Viteza Juniori Etapa 02, Scutere Etapa 01 împreună cu CNIR Supermoto Juniori si Seniori Etapa 02. Evenimentul este programat pe parcursul unei singure zile, sâmbătă 22.07.2017. Vor concura următoarele clase: Jun.III, Jun.II, SM65, SM85, SOpen, Amatori și Scutere. Secretariatul și revizia tehnică sunt programate între 9 și 10:30, antrenamentele libere încep la ora 11:00, primul start urmând să fie dat la ora 14:00 pentru clasele SM85 si SM65. Urmează apoi manșele scuterelor, juniorilor și amatorilor. Festivitatea de premiere este programată să înceapă la ora 17:00. Programul și Regulamentul Particular al Etapei a II-a de Supermoto din 22 iulie 2017 Arad este disponibil aici. Site-ul clubul organizator Motorsport Race Management poate fi accesat aici. Vă așteptăm! Vezi sursa
  15. Clubul Motorsport Race Management organizeaza pe circuitul Vik Power din Arad in data de 22 iulie 2017: CNIR Viteza Juniori Etapa 02, Scutere Etapa 01 împreună cu CNIR Supermoto Juniori si Seniori Etapa 02. Evenimentul este programat pe parcursul unei singure zile, sâmbătă 22.07.2017. Vor concura următoarele clase: Jun.III, Jun.II, SM65, SM85, SOpen, Amatori și Scutere. Secretariatul și revizia tehnică sunt programate între 9 și 10:30, antrenamentele libere încep la ora 11:00, primul start urmând să fie dat la ora 14:00 pentru clasele SM85 si SM65. Urmează apoi manșele scuterelor, juniorilor și amatorilor. Festivitatea de premiere este programată să înceapă la ora 17:00. Programul și Regulamentul Particular al Etapei a II-a de Supermoto din 22 iulie 2017 Arad este disponibil aici. vezi sursa