Mergi la conţinut

zli

Membri
  • Conţinut

    6
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    GS500E

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. zli

  2. Imi aduc aminte ca am lustruit F5 pe situl lui Mihai. Cartea e sigur pe masura.... Felicitari pentru curaj si talentul cu care scrii.
  3. Angajam ingineri Cerinte: -Catia V5 (Part design, generative shape design, generative drafting) -limba engleza, eventual germana -cunostinte piese injectate Job: Proiectarea asistata de calculator a pieselor din plastic. Firma este din 2000 in tara, si face parte dintr-un grup mare; clienti mari BMW, VW, DC Toyota. Cine s-a plictisit de seful prost si fudul si de piesele banale, sau cine vrea bani mai multi, este asteptat cu mare placere. Detalii pe PM, stabilim o intalnire. Succes!
  4. e posibil sa conduci un motor mare din prima?

    e cam ciudat sa ai motor puternic de la inceput. nu poti sa schimbi si tu 3-4 trepte in rosu ca ai si ajuns la viteze astronomice. ori risti ca bou si de dai in ture, ori stai pana in 5000 de ture si nu e fun stiti cum arata pisicile alea mici care raman in pom... cam asa arata un incepator pe un motor "periculos" Motocicletele "mari" accelereaza prea bine, franeaza prea bine, se inclina prea bine pentru un incepator. In primul rand nu ai nevoie, iar in al doilea rand, daca gresesti sau daca te sperii, faci tampenii mari Ciudate fiinte incepatorii astia. Imprevizibili, neindemanatici si speriosi. Oricum mai complicat decat credeam.... si mult mai periculos. ....zicea cineva precizie. Sa zicem ca vrei sa te controlezi sa nu faci sex, si te trezesti cu femeia din vis in pat... sau nu vrei sa depasesti 120 si te trezesti cu un R1 sub tine... precizie inseamna sa o trimiti pe gagica acasa si cu R1 sa mergi cum ar vrea mama ta sa mergi.
  5. FRANAREA !

    Eu nu o nimeresc cu retrogradarile. fuge de fund ca disperata. Pt mine e de necontrolat pe curbe (in linie dreapta ma mai inteleg cu ea - se scutura putin si-si revine cand scad tuerele.) Oricum int-ro curba daca ai ajuns cu viteza mare, daca nu merge ce am zis eu nu te scoate nimic altceva.
  6. FRANAREA !

    Multumesc! Am mai invatat cate ceva. Am observat ca daca apas brusc frana fata se blocheaza mult mai repede decat daca apas progresiv. Nu schimb inferioare in curba niciodata (exceptie la viteza mica si nu in ture - din ce in ce mai rar sa nu intre in reflex) In curbele pe care nu le-am apreciat, singura sansa este sa tin viteza constanta si sa ma aplec mai mult, strang din fund si sper sa repar gresala (folosesc toata aderenta disponibila ptentru a lua curba)
×