Mergi la conţinut

Emppu

Membri
  • Conţinut

    80
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre Emppu

  • Data naşterii 12.12.1983

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Sibiu
  • Posesor(oare) de
    '97 GSF N1200 Bandit Kult usor bucatarit

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://www.bikepics.com/members/andreisuzuki/
  1. Emppu

  2. Cbr 600 F2 Sau Rf 600(1994) ?

    Nu stiu care mai buna, dar stiu care-i mai frumoasa... RF. Intretinerea tind sa cred ca e cam la fel si daca vorbim de costuri si daca vb de efort. Franele ar trebui sa fie cam tot pe acolo pt ca, cunosc etrierii de RF si de CBR F2. Cam acesi tehnica: 2 Nissinuri flotante cu cate 2 pistonase.
  3. Se Poate Oare Un Hornet?

    Bandit 600 (95-04), preferabil 650ul din 2005+ (mai mare si cu suspensii mai tari). Pe Bandit ai arata mai ne-penibil decat pe Hornet. E mai inalt, mai lat si mai masiv. Hornet are sa mult mai ingusta decat Banditu. Cu cat ai saua mai lata cu atat scapi mai bine de "handicapul" tau care este inaltimea (esti cam inalt pt un naked de 600, cu atat mai mult astea mai noi si care se vor streetfightere gen Hornet 2007+ sau GSR si sunt cat un scuter).
  4. Cb 750saucb900

    Crezi?
  5. Gsf 1250

    Mai exact 1255 si 1157 cc... daca tot e sa vb de centimetri cubi. Da cum e asta cu "motorul cam mare" pt un naked? Da ce, numa plasticatele au dreptul la motoare mari si naked-urile tre sa se taraie cu 4-5 sute ce cc? Iar in privinta consumului... un naked de specificatii asemanatoare cu o plasticata nu are cum sa consume mai putin oricum... pierde la capitolul aerodinamica. Motoarele mari pe naked au ca tel cuplul nesimtit la turatii mici si medii, nu viteze de top rachetice. ontopic: metaxa, nu ma pronunt in privinta Evo B12,5-ului. Imi cunosti parerea prea bine.
  6. @ moroiu singeros: Mooama da ce le stii tu de bine pe toate. Esti plin de argumente.
  7. diferente Bandit S/N

    Un miniparbriz din ala de la Louis nu o sa protejeze niciodata de vant precum semiplasticaraia aia de pe S. Iar diferente de performante... exista. S-ul baga mai tare la topspeed.
  8. Naked rulezzzzzzzzzzz

    Suzuki Bandit 1200/1250 si/sau GSX 1400.
  9. Kawasaki Ninja

    ... dar iti "interzice" burn out... sau daca esti imbecil rau si vrei neaparat sa faci burnie cu Dual CBS, poti, mai greu, si poti sa dai si comanda din timp la disc spate ca sa nu astepti prea mult pana iti vine.
  10. Mi-am luat botezul!

    Nasol. Sorry man. Nu mai mergeti mah fara echipament ca iei freza tot cand te astepti mai putin. Aveti grija mai ales acum iarna cand e f frig ca-s ca figideru gumele si aderenta din parti. E ca cu sania iarna pe motor. De aceea e indicat sa se circule iarna (pe cancer) cu mai putin aer in roti. Sa fie pata de contact ceva mai mare si astfel ceva mai multa aderenta. Bine ca nu ai patit-o mai rau si inteleg ca si motoreta a scapat binisor. Grija mare!
  11. well...m-am facut pilot

    Stiu eu germana si am citit... E de bine, de f. bine. Toata smecheria e ca e "Gebrauchtfahrzeug", adica a vazut forja. Deci e la mana a doua. Bafta!
  12. Noile gixere pentru 2006

    Pai editia asta limitata rupe tot.... da parca tot K5 ul lu' Ghost Rider.... 285 cp cu turbo 340 km/h blana
  13. Yamaha R6 2006

    ce naspaaaa. pe alea (turometrele) de ce dracu le-o mai facut sa minta? nu ajunge ca se lauda copilasii ca merg cu RS 125 cu 200? inca odata: naspa. 1300 de ture din burta mi se pare exagerat.
  14. Accident Mortal astazi

    RIP...
×