freeriderro

Membri
  • Conţinut creat

    3.067
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    2

freeriderro last won the day on January 18 2016

freeriderro had the most liked content!

Despre freeriderro

  • Data naşterii
  1. Randonneurs România anunță că în 2017 România va participa pentru prima oară la celebra cursă Londra-Edinburgh-Londra. „În urma unui email norocos trimis către organizatorii London-Edinburgh-London 2017, Cristina a fost înscrisă să ia parte la celebra tură de anduranță din Marea Britanie de peste 1400 de km”, scrie într-un post pe pagina de Facebook Randonneurs România. foto facebook.com/Randonneurs4RomaniaÎn perioada 30 iulie – 4 august Cristina Berna va trebui să parcurgă pe bicicletă peste 1400 km. Cursa este cu atât mai specială, iar onoarea de participare la fel, întrucât evenimentul are loc doar odată la 4 ani, iar numărul maxim de concurenți acceptați este de 1500 persoane. Însă London-Edinburgh-London nu este o cursă propriuzisă. Trebuie să parcurgi distanța dintre cele două orașe și retur, în maxim 100 ore. Cei 1433 km oferă o diferență de nivel de 11.128 metri. foto londonedinburghlondon.comCursa este neasistată însă de-a lungul traseului organizatorii oferă la checkpointuri mâncare caldă, dușuri și un loc unde poți dormi dacă ai nevoie. foto londonedinburghlondon.comPentru „restul lumii” înscrierile se deschid pe data de 20 ianuarie, iar taxa de participare este în valoare de £319. Aceasta include tot ce am menționat mai sus plus asistență tehnică și chiar trezirea la o anumită oră dacă ai nevoie în timpul cursei. Îi urăm succes Cristinei și dorim să o vedem finisher la finalul celor 100 de ore de pedalat, sau chiar și mai devreme! Sursa: Freerider
  2. Randonneurs România anunță că în 2017 România va participa pentru prima oară la celebra cursă Londra-Edinburgh-Londra. „În urma unui email norocos trimis către organizatorii London-Edinburgh-London 2017, Cristina a fost înscrisă să ia parte la celebra tură de anduranță din Marea Britanie de peste 1400 de km”, scrie într-un post pe pagina de Facebook Randonneurs România. foto facebook.com/Randonneurs4RomaniaÎn perioada 30 iulie – 4 august Cristina Berna va trebui să parcurgă pe bicicletă peste 1400 km. Cursa este cu atât mai specială, iar onoarea de participare la fel, întrucât evenimentul are loc doar odată la 4 ani, iar numărul maxim de concurenți acceptați este de 1500 persoane. Însă London-Edinburgh-London nu este o cursă propriuzisă. Trebuie să parcurgi distanța dintre cele două orașe și retur, în maxim 100 ore. Cei 1433 km oferă o diferență de nivel de 11.128 metri. foto londonedinburghlondon.comCursa este neasistată însă de-a lungul traseului organizatorii oferă la checkpointuri mâncare caldă, dușuri și un loc unde poți dormi dacă ai nevoie. foto londonedinburghlondon.comPentru „restul lumii” înscrierile se deschid pe data de 20 ianuarie, iar taxa de participare este în valoare de £319. Aceasta include tot ce am menționat mai sus plus asistență tehnică și chiar trezirea la o anumită oră dacă ai nevoie în timpul cursei. Îi urăm succes Cristinei și dorim să o vedem finisher la finalul celor 100 de ore de pedalat, sau chiar și mai devreme! Sursa: Freerider
  3. Deși piața este încă dominată de GoPro care practic a inventat “filmatul de acțiune”, ceilalți producători nu stau degeaba. Shimano a lansat recent noile CM2000 și CM1100 care, pe lângă specificațiile deja performante existente, adaugă câteva noi cum ar fi stabilizare video și abilitatea de a porni și opri filmatul automat în funcție de niște setări și informații venite de la senzorii ANT+ împerecheați sau chiar date GPS. Procedura se numește Data-Linked Recording și depinde de celelalte dispozitive împerecheate cu camera video: senzori ANT+ sau GPS-ul de pe telefonul împerecheat la rândul său prin Bluetooth. Astfel poți programa în avans unde să înceapă și unde să se încheie automat filmarea. Funcția principală ține de viteză. Spre exemplu camera începe să filmeze doar când depăsești o anumită viteză pentru ca la editare să nu stai să cauți prin ore de filmare când tu ai nevoie doar de coborârea aia în viteză nebună. Poți alege ca filmarea să înceapă: în funcție de valorile vitezei, puterii în pedale, puls, cadență sau chiar combinație de viteze la transmisia electronică Di2. Un beneficiu secundar al sistemului Data-Linked Recording este că obții și mai mult timp de filmare, fie că vorbim de spațiul pe card sau curentul din baterie. Noua cameră este disponibilă în două versiuni: CM2000 și CM1100. CM2000 este puțin mai mare și permite împerecherea cu GPS-ul telefonului. Dacă ai această funcție activată, camera va începe să filmeze cu 10m înainte de a ajunge la locul ales. Modelul CM2000 dispune în plus și de un strat special aplicat pe lentilă ce respinge apa. Asta îți va permite să filmezi și pe ploaie torențială sau când roțile aruncă apă în toate părțile. În rest cele două camere sunt identice. Filmarea se realizează la calitate 1440p, 30fps HD cu stabilizare de imagine. Suntem asigurați că vei obține super calitate la filmare chiar și pe offroad. Ambele camere rezistă la ploaie și la imersie în apă de până la 10m fără a fi nevoie de o carcasă suplimentară. Camerele dispun și de conectivitate WiFi pentru a te conecta la aplicația specială de pe telefon, prin care poți descărca ce ai filmat, dar și face setările camerei. De asemenea interesantă este și posibilitatea conectării D-Fly la butoanele satelit amplasate pe shifterele electronice Shimano. Și cu ajutorul acestor butoane vei putea controla camera video. Sunetul este captat cu ajutorul unui microfon mono. Pentru a reduce din gălăgia produsă de vânt la viteză, camera dispune și de un filtru din spumă ce-l poți aplica peste microfon. La editarea pe ecran vei avea suprapusă informația primită de la toți senzorii de pe bicicletă sau de pe tine. În plus cu aplicația de pe telefon poți controla până la 5 camere. Tot această aplicație oferă vizualizare în timp real pentru a te asigura că filmezi în direcția dorită. Aplicația este compatibilă cu cele două noi camere, dar și cu mai vechea CM1000. Finalmente Shimano oferă inclusiv softul pentru Mac și Windows cu care poți edita ce ai filmat. Cutia conține camera cu dimensiunile de 47x32x85mm și greutatea de 103 grame, suport de fixare și posibilitate de fixare pe cască. Sistemul de fixare Shimano este compatibil cu GoPro, așadar poți folosi toate suporturile deja existente pe piață. În plus primești și suport pentru fixare laterală pe ochelarii goggle și suport pentru instalare pe railurile șeilor PRO. Camerele Shimano CM2000 și CM1100 vor fi disponibile pe piață la sfârșitul lui ianuarie 2017. Prețul nu a fost anunțat încă. Sursa: Freerider
  4. Deși piața este încă dominată de GoPro care practic a inventat “filmatul de acțiune”, ceilalți producători nu stau degeaba. Shimano a lansat recent noile CM2000 și CM1100 care, pe lângă specificațiile deja performante existente, adaugă câteva noi cum ar fi stabilizare video și abilitatea de a porni și opri filmatul automat în funcție de niște setări și informații venite de la senzorii ANT+ împerecheați sau chiar date GPS. Procedura se numește Data-Linked Recording și depinde de celelalte dispozitive împerecheate cu camera video: senzori ANT+ sau GPS-ul de pe telefonul împerecheat la rândul său prin Bluetooth. Astfel poți programa în avans unde să înceapă și unde să se încheie automat filmarea. Funcția principală ține de viteză. Spre exemplu camera începe să filmeze doar când depăsești o anumită viteză pentru ca la editare să nu stai să cauți prin ore de filmare când tu ai nevoie doar de coborârea aia în viteză nebună. Poți alege ca filmarea să înceapă: în funcție de valorile vitezei, puterii în pedale, puls, cadență sau chiar combinație de viteze la transmisia electronică Di2. Un beneficiu secundar al sistemului Data-Linked Recording este că obții și mai mult timp de filmare, fie că vorbim de spațiul pe card sau curentul din baterie. Noua cameră este disponibilă în două versiuni: CM2000 și CM1100. CM2000 este puțin mai mare și permite împerecherea cu GPS-ul telefonului. Dacă ai această funcție activată, camera va începe să filmeze cu 10m înainte de a ajunge la locul ales. Modelul CM2000 dispune în plus și de un strat special aplicat pe lentilă ce respinge apa. Asta îți va permite să filmezi și pe ploaie torențială sau când roțile aruncă apă în toate părțile. În rest cele două camere sunt identice. Filmarea se realizează la calitate 1440p, 30fps HD cu stabilizare de imagine. Suntem asigurați că vei obține super calitate la filmare chiar și pe offroad. Ambele camere rezistă la ploaie și la imersie în apă de până la 10m fără a fi nevoie de o carcasă suplimentară. Camerele dispun și de conectivitate WiFi pentru a te conecta la aplicația specială de pe telefon, prin care poți descărca ce ai filmat, dar și face setările camerei. De asemenea interesantă este și posibilitatea conectării D-Fly la butoanele satelit amplasate pe shifterele electronice Shimano. Și cu ajutorul acestor butoane vei putea controla camera video. Sunetul este captat cu ajutorul unui microfon mono. Pentru a reduce din gălăgia produsă de vânt la viteză, camera dispune și de un filtru din spumă ce-l poți aplica peste microfon. La editarea pe ecran vei avea suprapusă informația primită de la toți senzorii de pe bicicletă sau de pe tine. În plus cu aplicația de pe telefon poți controla până la 5 camere. Tot această aplicație oferă vizualizare în timp real pentru a te asigura că filmezi în direcția dorită. Aplicația este compatibilă cu cele două noi camere, dar și cu mai vechea CM1000. Finalmente Shimano oferă inclusiv softul pentru Mac și Windows cu care poți edita ce ai filmat. Cutia conține camera cu dimensiunile de 47x32x85mm și greutatea de 103 grame, suport de fixare și posibilitate de fixare pe cască. Sistemul de fixare Shimano este compatibil cu GoPro, așadar poți folosi toate suporturile deja existente pe piață. În plus primești și suport pentru fixare laterală pe ochelarii goggle și suport pentru instalare pe railurile șeilor PRO. Camerele Shimano CM2000 și CM1100 vor fi disponibile pe piață la sfârșitul lui ianuarie 2017. Prețul nu a fost anunțat încă. Sursa: Freerider
  5. În septembrie anul trecut prezentam noul sistem Flaer de lubrifiere automată a lanțului bicicletei. La acel moment scoțienii care au inventat sistemul, foloseau o echipă de WorlTour pentru teste. Astăzi aflăm că echipa este Orica-Scott, iar sistemul Flaer Revo Via este testat în premieră acum la Tour Down Under în Australia. foto bikerumor.comAșa cum am spus și în articolul inițial, procedura este relativ simplă. Folosind un sistem electronic Flaer depune pe lanț în timpul pedalării, o cantitate de ulei la un interval de timp mai mare sau mai mic în funcție de condițiile meteo: 30 secunde pentru când plouă sau 90 ori 150 secunde pentru vreme uscată. foto bikerumor.comSistemul este propulsat de 2 baterii LR1 și include un rezervor de 27 ml care ține 7,5 ore de pedalare dacă intervalul de lubrifiere este de 30 secunde, sau 37,5 ore dacă sistemul este setat la 150 secunde. Flaer picură doar 0,03 ml de ulei la fiecare aplicare automată. De reținut este și faptul că Flaer Revo Via funcționeaza cel mai bine, evident, cu ulei Flaer. foto bikerumor.comSistemul este alcătuit din cutia cu electronice și rezervorul de ulei ce se instalează dedesubtul suportului pentru bidonul de apă. Odată cu sistemul vei primi și un recipient de 125 ml cu acest lubrifiant special. De la butoanele de pe cutie controlezi intervalul de lubrifiere. foto bikerumor.comPartea a 2a a sistemului o regăsim în partea de jos a patinei schimbătorului spate. Este dispozitivul care lubrifiază practic lanțul. Aceste este legat de rezervor printr-un furtun subțire. În cazul bicicletelor de la Orica Scott, mecanicii au reușit să ghideze intern acest furtun, pe aceeași cale pe care merge și firul electric de la schimbătorul Shimano Di2. Producătorii susțin că folosirea acestui sistem oferă ciclistului o economie de 12 wați. La prima vedere nu pare mult însă de-a lungul unei zile întregi de concurs, la final poate face diferența între podium și locul 10. Sistemul Flaer Revo Via costă 250 £, iar un refil cu ulei special costă 6 £ pentru 125 ml și 10 £ pentru 250 ml. Sursa: Freerider
  6. Sistemul automat de lubrifiere Flaer, în acțiune la TDU

    În septembrie anul trecut prezentam noul sistem Flaer de lubrifiere automată a lanțului bicicletei. La acel moment scoțienii care au inventat sistemul, foloseau o echipă de WorlTour pentru teste. Astăzi aflăm că echipa este Orica-Scott, iar sistemul Flaer Revo Via este testat în premieră acum la Tour Down Under în Australia. foto bikerumor.comAșa cum am spus și în articolul inițial, procedura este relativ simplă. Folosind un sistem electronic Flaer depune pe lanț în timpul pedalării, o cantitate de ulei la un interval de timp mai mare sau mai mic în funcție de condițiile meteo: 30 secunde pentru când plouă sau 90 ori 150 secunde pentru vreme uscată. foto bikerumor.comSistemul este propulsat de 2 baterii LR1 și include un rezervor de 27 ml care ține 7,5 ore de pedalare dacă intervalul de lubrifiere este de 30 secunde, sau 37,5 ore dacă sistemul este setat la 150 secunde. Flaer picură doar 0,03 ml de ulei la fiecare aplicare automată. De reținut este și faptul că Flaer Revo Via funcționeaza cel mai bine, evident, cu ulei Flaer. foto bikerumor.comSistemul este alcătuit din cutia cu electronice și rezervorul de ulei ce se instalează dedesubtul suportului pentru bidonul de apă. Odată cu sistemul vei primi și un recipient de 125 ml cu acest lubrifiant special. De la butoanele de pe cutie controlezi intervalul de lubrifiere. foto bikerumor.comPartea a 2a a sistemului o regăsim în partea de jos a patinei schimbătorului spate. Este dispozitivul care lubrifiază practic lanțul. Aceste este legat de rezervor printr-un furtun subțire. În cazul bicicletelor de la Orica Scott, mecanicii au reușit să ghideze intern acest furtun, pe aceeași cale pe care merge și firul electric de la schimbătorul Shimano Di2. Producătorii susțin că folosirea acestui sistem oferă ciclistului o economie de 12 wați. La prima vedere nu pare mult însă de-a lungul unei zile întregi de concurs, la final poate face diferența între podium și locul 10. Sistemul Flaer Revo Via costă 250 £, iar un refil cu ulei special costă 6 £ pentru 125 ml și 10 £ pentru 250 ml. Sursa: Freerider
  7. Poate cea mai științifică măsurare a frecării bicicletei și ciclistului cu aerul, făcută în acest clip de BikeRadar. Scopul? Să mergi mai repede pe bicicletă, dar fără să pedalezi mai tare. “Bend those elbows on those hoods!” Sursa: Freerider
  8. Mergi mai repede pe bicicletă fără să pedalezi mai tare

    Poate cea mai științifică măsurare a frecării bicicletei și ciclistului cu aerul, făcută în acest clip de BikeRadar. Scopul? Să mergi mai repede pe bicicletă, dar fără să pedalezi mai tare. “Bend those elbows on those hoods!” Sursa: Freerider
  9. 2017 vine cu câteva noutăți de la YT. După succesul înregistrat în 2016 când Aaron Gwin și-a adjudecat un titlu în DH World Cup Series pe o bicicletă YT, compania încearcă să mențină același avânt și în acest an. Astfel, toate trei modelele lor JEFFSY, CAPRA și TUES vor fi disponibile în varianta CF Pro Race, cu o echipare de competiție și un aspect dedicat. Bicicletele sunt dedicate viitorilor mari campioni care își doresc cele mai performante echipamente. Noile echipări CF Pro Race vor ieși în evidență în primul rând datorită noii culori Liquid Metal. Modelul agresiv cu roți de 29 JEFFSY oferă o cursă față/spate de 140 mm cu suspensii Fox Float Factory Kashima, roți din carbon e*thirteen TRSrSL, transmisie SRAM X01 cu casetă e*thirteen TRS+ și angrenaj RaceFace Next SL, oferind o gamă de trepte mai mare decât Eagle. Greutatea anunțată este de 12.4 kg, va fi disponibilă în mărimi S-XL iar prețul va fi de 5.599 USD. Pentru cei ce doresc cursă mai lungă și roți mai mici, noul CAPRA CF Pro Race este arma preferată. Echiparea este similară cu cea de pe JEFFSY dar suspensiile Fox Factory Kashima au cursa de 170 mm, sunt de asemenea prezente componente e*thirteen cum ar fi caseta TRS+, angrenajul TRSr, roțile de 27.5 și anvelopele. Bicicleta este ceva mai grea, la 13.2 kg, va fi disponibilă în mărimile S-XL iar prețul va fi de 5.599 USD. Tot pentru 2017 modelul mai ieftin CAPRA CF va fi și el disponibil în mărimea XL. TUES CF Pro Race este practic aceiași bicicletă cu care Gwin a urcat pe podium și este oferită la prețul de doar 5.999 USD. Suspensiile nu vor beneficia totuși de reglajul personalizat al lui Gwin și diverse mici modificări personale ale acestuia, dar bicicleta nu va dezamăgi pe nimeni. Roțile sunt de 27.5, suspensiile au cursa de 203/208 mm iar echiparea e*thirteen este specială de DH cu casetă cu 7 pinioane integrată în butuc. TUES CF Pro Race este o ofertă foarte bună la acest preț, este disponibilă în mărimi S-XL și are o greutate de 15.4 kg. Toate modelele sunt disponibile în continuare și în versiuni mai ieftine, inclusiv cu cadru din aluminiu, pentru toate buzunarele. Toate modelele pot fi comandate, dar unele vor fi livrate doar în primăvară. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  10. YT aduce noutăți în gama gravity pentru 2017

    2017 vine cu câteva noutăți de la YT. După succesul înregistrat în 2016 când Aaron Gwin și-a adjudecat un titlu în DH World Cup Series pe o bicicletă YT, compania încearcă să mențină același avânt și în acest an. Astfel, toate trei modelele lor JEFFSY, CAPRA și TUES vor fi disponibile în varianta CF Pro Race, cu o echipare de competiție și un aspect dedicat. Bicicletele sunt dedicate viitorilor mari campioni care își doresc cele mai performante echipamente. Noile echipări CF Pro Race vor ieși în evidență în primul rând datorită noii culori Liquid Metal. Modelul agresiv cu roți de 29 JEFFSY oferă o cursă față/spate de 140 mm cu suspensii Fox Float Factory Kashima, roți din carbon e*thirteen TRSrSL, transmisie SRAM X01 cu casetă e*thirteen TRS+ și angrenaj RaceFace Next SL, oferind o gamă de trepte mai mare decât Eagle. Greutatea anunțată este de 12.4 kg, va fi disponibilă în mărimi S-XL iar prețul va fi de 5.599 USD. Pentru cei ce doresc cursă mai lungă și roți mai mici, noul CAPRA CF Pro Race este arma preferată. Echiparea este similară cu cea de pe JEFFSY dar suspensiile Fox Factory Kashima au cursa de 170 mm, sunt de asemenea prezente componente e*thirteen cum ar fi caseta TRS+, angrenajul TRSr, roțile de 27.5 și anvelopele. Bicicleta este ceva mai grea, la 13.2 kg, va fi disponibilă în mărimile S-XL iar prețul va fi de 5.599 USD. Tot pentru 2017 modelul mai ieftin CAPRA CF va fi și el disponibil în mărimea XL. TUES CF Pro Race este practic aceiași bicicletă cu care Gwin a urcat pe podium și este oferită la prețul de doar 5.999 USD. Suspensiile nu vor beneficia totuși de reglajul personalizat al lui Gwin și diverse mici modificări personale ale acestuia, dar bicicleta nu va dezamăgi pe nimeni. Roțile sunt de 27.5, suspensiile au cursa de 203/208 mm iar echiparea e*thirteen este specială de DH cu casetă cu 7 pinioane integrată în butuc. TUES CF Pro Race este o ofertă foarte bună la acest preț, este disponibilă în mărimi S-XL și are o greutate de 15.4 kg. Toate modelele sunt disponibile în continuare și în versiuni mai ieftine, inclusiv cu cadru din aluminiu, pentru toate buzunarele. Toate modelele pot fi comandate, dar unele vor fi livrate doar în primăvară. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  11. Continental CycloXKing Race Sport 32 mm (2017)

    Deși în ultima vreme moda fat a invadat piața de iarnă a bicicletelor și pe bună dreptate, anvelopele late oferind avantaje incontestabile pe zăpadă, nu trebuie să uităm că pentru mai bine de 100 de ani ciclismul de iarnă este în mod tradițional ciclocros-ul, cu anvelopele subțiri și cramponate care au și ele avantajele lor, deși necesită iscusință mai mare la manverare decât cele de 4.0. Bicicletele urmează cumva trend-ul schiurilor, din ce în ce mai late să fie din ce în ce mai ușor de folosit pe teren dificil. Dar ciclocrosul nu este în pericol să dispară, el acoperă o gamă mult mai largă de situații iar din el s-a desprins și ramura de gravel care are acum o expansiune pe piață cel puțin la fel de puternică cu cea a modelelor fat și mid-fat. Am avut ocazia să testăm atât pe teren uscat cât și pe noroi și acum pe zăpadă un model de anvelope de ciclocros autentice de competiție: CycloXKing în varianta RaceSport de 32 mm de la Continental! XKing este profilul cel mai apreciat pentru MTB de la Continental și unul dintre cele mai reușite din lume. Linia centrală de crampoane apropiate oferă o viteză deosebită iar crampoanele laterale oferă și o aderență foarte bună, toți utilizatorii fiind încântați la MTB de performanțele polivalente ale acestui model, disponibil în toate dimensiunile și variantele posibile. CycloXKing este o variantă micșorată, un fel de XKing în miniatură, chiar drăgălaș s-ar putea spune. Existent de ceva ani deja în varianta pe sârmă și foldable de 35 mm, acum acesta este disponibil într-o variantă cu adevărat de competiție: RaceSport. Fabricat manual în Germania, acesta folosește cauciucul cu performanțe uimitoare Black Chilli Compound, care face legea atât la șosea cât și la MTB, iar dimensiunea de 32 mm îl face să fie conform cu normele UCI care nu permit folosirea modelului de 35 mm. Structura internă de aramidă de 120 tpi în lateral și 180 tpi pe calea de rulare în fac să aibă o greutate uimitoare de doar 320 g. Pe teren anvelopa se comportă exemplar. Compusul Black Chilli aderă extraordinar la orice suprafață, inclusiv pe zăpadă înghețată unde am reușit să pedalăm în deplină siguranță și chiar să frânăm decent. Profilul oferă performanțele cu care ne-am obișnuit deja, viteză și aderență foarte bune. Am intrat prin noroi destul de consistent și am ieșit afară fără probleme deosebite. Pe teren uscat, cu presiunea corectă nu foarte mare, bicicleta rulează cu viteze mari destul de confortabil (în limitele în care un ciclocros poate fi numit confortabil pe off-road). Nu am încercat din păcate montarea tubeless a acestora, dar urmează și vom completa în textul articolului cu concluziile. Sursa: Freerider
  12. Știu că sunt mulți iubitori ai anvelopelor de cursieră cu skinwall, adică cu lateralele maro care oferă un aspect foarte retro bicicletei. Atât pe bicicletele clasice unde acestea sunt aproape o necesitate cât și pe cele mai moderne, o anvelopă cu skinwall oferă un aspect deosebit. Problema e că nu sunt multe astfel de anvelope pe piață, cu atât mai puțin modele de top populare. De aceea vestea că Schwalbe One, una din anvelopele de șosea cele mai folosite, vine acum în versiune skinwall nu poate decât să bucure pe multă lume. Există însă o problemă… Momentan ele sunt produse în serie limitată lansată cu ocazia competiției Tour Down Under și vor fi disponibile doar în… Australia. Pe de altă parte însă se pare că oficialii Schwalbe au întâmpinat o cerere foarte mare și se gândesc serios să introducă această versiune în producția de serie pentru toate piețele cât de curând. Momentan este disponibilă doar versiunea Schwalbe One V-Guard și doar în dimensiunea 700x25c, deși mulți ar dori poate și o versiune pentru Pro One care e compatibil tubeless! Mai multe informații sper să găsim cât de curând pe pagina producătorului, însă până atunci cine dorește un set de astfel de anvelope va trebui probabil să caute bine pe internet, ebay, etc… Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  13. Schwalbe a scos One cu skinwall, dar… nu pentru toată lumea

    Știu că sunt mulți iubitori ai anvelopelor de cursieră cu skinwall, adică cu lateralele maro care oferă un aspect foarte retro bicicletei. Atât pe bicicletele clasice unde acestea sunt aproape o necesitate cât și pe cele mai moderne, o anvelopă cu skinwall oferă un aspect deosebit. Problema e că nu sunt multe astfel de anvelope pe piață, cu atât mai puțin modele de top populare. De aceea vestea că Schwalbe One, una din anvelopele de șosea cele mai folosite, vine acum în versiune skinwall nu poate decât să bucure pe multă lume. Există însă o problemă… Momentan ele sunt produse în serie limitată lansată cu ocazia competiției Tour Down Under și vor fi disponibile doar în… Australia. Pe de altă parte însă se pare că oficialii Schwalbe au întâmpinat o cerere foarte mare și se gândesc serios să introducă această versiune în producția de serie pentru toate piețele cât de curând. Momentan este disponibilă doar versiunea Schwalbe One V-Guard și doar în dimensiunea 700x25c, deși mulți ar dori poate și o versiune pentru Pro One care e compatibil tubeless! Mai multe informații sper să găsim cât de curând pe pagina producătorului, însă până atunci cine dorește un set de astfel de anvelope va trebui probabil să caute bine pe internet, ebay, etc… Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  14. Mai greu iarna cu bicicleta. Ce spui totuși de un ski bike? Sursa: Freerider
  15. În continuare și iarna ai ghidon

    Mai greu iarna cu bicicleta. Ce spui totuși de un ski bike? Sursa: Freerider