Mergi la conţinut

freeriderro

Membri
  • Conţinut

    7.179
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    3
  1. Una dintre cele mai bune metode de începere a anului este o excursie la Meditarana. La asta s-a gândit și Fabio Wibmer când s-a dus în Israel să se dea cu bicicleta, de la Tel Aviv la Ierusalin și de la Marea Moartă la Marea Roșie. [embedded content] foto Hannes Berger Sursa: Freerider
  2. Cupa Clujului la Ciclocros anunță etapa a 2a – Poligon

    Etapa a 2a din Cupa Clujului va avea loc sâmbătă 1 fabruarie. Locul de start va fi zona de picnic Valea Garbaului, Cluj Napoca, iar categoriile de participare sunt CX Elite, Amatori, Juniori, Feminin, MTB Open Masculin și Feminin, Kids Race. Taxa de participare este de 60 de lei / categorie sau 100 de lei daca vrei să participi la ciclocros și mtb. Categoria Kids Race va avea înscrierea gratuită, oferită de CycleMaster. Evenimentul face parte din singurul Campionat local de Cyclocross din România. foto @clujwinterraceCei care au donat sânge în luna decembrie 2019 și ianuarie 2020, beneficiaza de înscriere gratuită. Vor primi reducere 10 lei / categorie participantii care donează o jucărie de pluș, în stare bună. Jucăriile vor ajunge la secția de oncopediatrie a spitalul de Oncologie Cluj. Primii înscriși la concurs vor primi kituri de participare speciale. – 1-10 înscriși: bandană Bioracer Bandido + Gel energizant Sis – 11-20 înscriși: șosete ciclism Sapim + Gel energizant SiS – 21-40 înscriși: bidon ciclism Sapim + Gel energizant SiS – de la 41 în sus: Gel Energizant SiS Pentru concurenții înscriși la fața locului organizatorul nu garantează kitul de participare. Recomandarea este ca înscrierea să se facă online. Sursa: Freerider
  3. Etapa a 2a din Cupa Clujului va avea loc sâmbătă 1 fabruarie. Locul de start va fi zona de picnic Valea Garbaului, Cluj Napoca, iar categoriile de participare sunt CX Elite, Amatori, Juniori, Feminin, MTB Open Masculin și Feminin, Kids Race. Taxa de participare este de 60 de lei / categorie sau 100 de lei daca vrei să participi la ciclocros și mtb. Categoria Kids Race va avea înscrierea gratuită, oferită de CycleMaster. Evenimentul face parte din singurul Campionat local de Cyclocross din România. foto @clujwinterraceCei care au donat sânge în luna decembrie 2019 și ianuarie 2020, beneficiaza de înscriere gratuită. Vor primi reducere 10 lei / categorie participantii care donează o jucărie de pluș, în stare bună. Jucăriile vor ajunge la secția de oncopediatrie a spitalul de Oncologie Cluj. Primii înscriși la concurs vor primi kituri de participare speciale. – 1-10 înscriși: bandană Bioracer Bandido + Gel energizant Sis – 11-20 înscriși: șosete ciclism Sapim + Gel energizant SiS – 21-40 înscriși: bidon ciclism Sapim + Gel energizant SiS – de la 41 în sus: Gel Energizant SiS Pentru concurenții înscriși la fața locului organizatorul nu garantează kitul de participare. Recomandarea este ca înscrierea să se facă online. Sursa: Freerider
  4. Marzocchi BOMBER Z1 pe arc a fost lansată!

    Chiar dacă Marzocchi n-a mai lansat demult o furcă pe arc, conceptul nu este deloc străin italienilor, modelul original Z1 din 1997 folosind pentru suspense arc și ulei. Astăzi însă noua Z1 folosește un arc foarte ușor, fabricat din aliaj de oțel silicon-crom. Noua Marzocchi BOMBER Z1 single-crown păstrează șasiul de 36 mm și amortizarea GRIP pentru compresie și revenire, dar schimbă suspensia pe aer cu „cel mai avansat sistem pe arc fabricat vreodată de Marzocchi”. Disponibilă în patru variante de rată pentru arc, Bomber Z1 folosește un arc călit dintr-un aliaj de oțel silicon-crom, un sistem de management al gălăgiei interne, un sistem intern pe aer de asistență pentru controlul progresiei și bottom out-ului și un capac care găzduiește reglajul sag-ului și al tăriei primei părți a cursei suspensiei. [embedded content] Asistența integrată pe aer este o cantitate de aer și ulei la care nu se poate practic umbla, amplasată în interiorul furcii și al cărui rol este de a se comporta ca un arc secundar, oferind rezistență, pe care nu o poți ajusta, la progresie și bottom-out. În acest fel se elimină nevoia unui arc adițional pe aer care să aibă rolul de amortizor. Este de asemenea, folosită și pe post de lubrifiant pentru șasiu. Marzocchi BOMBER Z1 este disponibilă în variantele 29er și 27.5. Pentru 29er cursa suspensiei variază de la 150 la 170 mm în timp ce pentru roțile de 27.5 inch cursa crește în trepte de 10mm de la 160 mm la 180 mm, folosind distanțiere interne. Marzocchi BOMBER Z1 pe arc este destul de grea, greutatea oficială fiind anunțată la 2,5 kg. Prețul anunțat este de 749$. Sursa: Freerider
  5. Chiar dacă Marzocchi n-a mai lansat demult o furcă pe arc, conceptul nu este deloc străin italienilor, modelul original Z1 din 1997 folosind pentru suspense arc și ulei. Astăzi însă noua Z1 folosește un arc foarte ușor, fabricat din aliaj de oțel silicon-crom. Noua Marzocchi BOMBER Z1 single-crown păstrează șasiul de 36 mm și amortizarea GRIP pentru compresie și revenire, dar schimbă suspensia pe aer cu „cel mai avansat sistem pe arc fabricat vreodată de Marzocchi”. Disponibilă în patru variante de rată pentru arc, Bomber Z1 folosește un arc călit dintr-un aliaj de oțel silicon-crom, un sistem de management al gălăgiei interne, un sistem intern pe aer de asistență pentru controlul progresiei și bottom out-ului și un capac care găzduiește reglajul sag-ului și al tăriei primei părți a cursei suspensiei. [embedded content] Asistența integrată pe aer este o cantitate de aer și ulei la care nu se poate practic umbla, amplasată în interiorul furcii și al cărui rol este de a se comporta ca un arc secundar, oferind rezistență, pe care nu o poți ajusta, la progresie și bottom-out. În acest fel se elimină nevoia unui arc adițional pe aer care să aibă rolul de amortizor. Este de asemenea, folosită și pe post de lubrifiant pentru șasiu. Marzocchi BOMBER Z1 este disponibilă în variantele 29er și 27.5. Pentru 29er cursa suspensiei variază de la 150 la 170 mm în timp ce pentru roțile de 27.5 inch cursa crește în trepte de 10mm de la 160 mm la 180 mm, folosind distanțiere interne. Marzocchi BOMBER Z1 pe arc este destul de grea, greutatea oficială fiind anunțată la 2,5 kg. Prețul anunțat este de 749$. Sursa: Freerider
  6. Fat biking pe zăpadă în Finlanda

    Așteptăm zăpada aia mare și pe la noi. Până atunci, iată cum a fost ieri în Finlanda! [embedded content] Sursa: Freerider
  7. Așteptăm zăpada aia mare și pe la noi. Până atunci, iată cum a fost ieri în Finlanda! [embedded content] Sursa: Freerider
  8. DHS Bike Parts fuzionează cu AfiSport

    DHS Bike Parts și AfiSport au anunțat finalizarea procesului de fuziune a celor două entități, marcând astfel preluarea operațiunilor retailerului AfiSport de către distribuitorul național de echipamente sportive DHS Bike Parts. Ca urmare a acestei acțiuni, DHS Bike Parts, distribuitor de echipamente velo și sportive, cu un număr impresionant de magazine fizice care îi preiau produsele, își face intrarea în sectorul comerțului electronic prin preluarea operațiunilor diviziei online a AfiSport. Venită în întâmpinarea clienților interesați în achiziția digital a produselor din portofoliul DHS Bike Parts, distribuitor al mărcilor de bicicletă DHS, Devron, Kreativ și Venture, dar și importator al unora dintre cele mai importante mărci de piese și accesorii din industrie, precum SRAM, Topeak, WTB, Mitas sau O’Neal, acestă fuziune va oferi, prin intermediul site-ului www.afisport.ro, acces direct la mii de produse la prețuri competitive. Fără a modifica profilul și accesibilitatea celor două entități, această fuziune are ca scop îmbunătățirea calității serviciilor, precum și creșterea numărului de produse oferite clienților, păstrând prin modelul acesta de distribuție prețurile la un nivel avantajos pentru aceștia. Începând cu anul 2020, toate activitățile derulate în mediul online prin intermediul platformei afisport.ro reprezintă activități comerciale ale DHS Bike Parts. Sursa: Freerider
  9. DHS Bike Parts și AfiSport au anunțat finalizarea procesului de fuziune a celor două entități, marcând astfel preluarea operațiunilor retailerului AfiSport de către distribuitorul național de echipamente sportive DHS Bike Parts. Ca urmare a acestei acțiuni, DHS Bike Parts, distribuitor de echipamente velo și sportive, cu un număr impresionant de magazine fizice care îi preiau produsele, își face intrarea în sectorul comerțului electronic prin preluarea operațiunilor diviziei online a AfiSport. Venită în întâmpinarea clienților interesați în achiziția digital a produselor din portofoliul DHS Bike Parts, distribuitor al mărcilor de bicicletă DHS, Devron, Kreativ și Venture, dar și importator al unora dintre cele mai importante mărci de piese și accesorii din industrie, precum SRAM, Topeak, WTB, Mitas sau O’Neal, acestă fuziune va oferi, prin intermediul site-ului www.afisport.ro, acces direct la mii de produse la prețuri competitive. Fără a modifica profilul și accesibilitatea celor două entități, această fuziune are ca scop îmbunătățirea calității serviciilor, precum și creșterea numărului de produse oferite clienților, păstrând prin modelul acesta de distribuție prețurile la un nivel avantajos pentru aceștia. Începând cu anul 2020, toate activitățile derulate în mediul online prin intermediul platformei afisport.ro reprezintă activități comerciale ale DHS Bike Parts. Sursa: Freerider
  10. Probabil majoritatea celor care se antrenează pe bicicletă în spațiul virtual Zwift au observat că de vreo 2 ani au apărut și alergătorii. Într-adevăr, Zwift oferă posibilitatea de ceva vreme să și alergi prin lumile sale virtuale. Însă pentru a face acest lucru, e nevoie de date precise de viteză. Până recent, datele acestea puteau să fie captate de la un podometru, senzor ce se montează pe pantoful de alergare și numără pașii efectuați, după care pașii sunt înmulțiți cu lungimea lor medie pentru a afla distanța. Lungimea pasului se poate fie declara, fie ea se poate calcula de computerele moderne de alergare la antrenamentele în exterior, unde există posibilitatea de a măsura viteza și distanța și după GPS. Oricum, metoda nu e foarte exactă. Noul senzor optic NPE Runn permite măsurarea foarte precisă a vitezei. Acesta se montează pe lateralul benzii de alergare și detectează direct viteza cu care se rotește banda, dar și înclinația acesteia! Cu ajutorul unor benzi adezive temporare ce nu lasă reziduuri, sistemul poate fi folosit cu succes chiar și la sala de fitness, nu doar pe banda proprie de alergare de acasă! In mod evident, măsurarea vitezei benzii este mult mai precisă decât orice podometru. Senzorul este disponibil în secțiunea magazin a paginii Zwift, la prețul de 90 Euro fără transport. Sursa: Freerider
  11. NUFO Bike Trip ne prezintă o tură făcută în vara lui 2019, urcare pe vârful Clăbucetul Taurului, altitudine 1520 m. Se ajunge aici pe traseu turistic marcaj triunghi albastru, fie din Predeal, fie din Azuga. Din păcate o bună parte din potecă a fost distrusă de tractoarele forestiere. Traseul este cunoscut și cu numele “Drumul Tunului”, datorită luptelor date în zonă în timpul Războiului pentru Reîntregirea Neamului. Vârful se află pe linia frontului Predeal-Azuga (Munţii Bucegi-Munţii Baiului) și încă se păstrează urmele tranșeelor şi adăposturilor armatei române din 1916. Panorama din vârf oferă o vedere foarte largă a munților Baiului, Bucegi, Piatra Craiului, Postăvarul și Piatra Mare. [embedded content] Sursa: Freerider
  12. Noua Lezyne Pocket Drive are o lungime de doar 14 cm. Cu o asemenea dimensiune pompa va intra fără probleme în buzunarul de la spate al tricoului. De asemenea poate intra ușor și în bidoanele de scule care se instalează în locul bidoanelor de apă. Însă la interior pompa este telescopică, construită din aluminiu și dispunde inclusiv de furtunul elastic care ajută la umflare. Insă cu toate că este atât de mică, pompa poate umfla până la 11 bar, așadar foarte utilă inclusiv pentru roțile de cursieră – pentru cine dorește umflare la 11 bar, însă pentru majoritatea cicliștilor și 7 bar este suficient. Fiind atât de mică este de asemenea și ușoară, Lezyne Pocket Drive având doar 79 grame. Noua Lezyne Pocket Drive are un preț recomandat de 25 euro. Pompa Lezyne Pocket Drive poate fi cumpărată de sine stătătoare sau în cadrul unui kit Pocket Drive Loaded, care mai include o pereche de leviere, două cartușe CO2 plus capul de umflare și banda velcro pentru fixare pe bicicletă. Prețul acestui kit este de 45 euro. Sursa: Freerider
  13. Cu o experiență de 10 ani în producția de componente ușoare pentru XC din carbon și aluminiu, testate pe circuitele Cupei Mondiale, elvețienii de la Ceetec au introdus denumirea C10 pentru produsele lor prototip. Următorul produs ce urmează să iasă din laborator și să fie regăsit în competiții este noul ax C10 Carbon ce va scădea grame importante de pe bicicletele atleților ce vor să se califice la Jocurile Olimpice 2020 de la Tokyo. Noul C10 se citește practic C One Zero, C1 fiind linia normală de produse iar C 1.0 fiind cele unde nu au existat bariere de design și de costuri de producție, fiind avută în vedere doar performanța. Este practic divizia de tuning a unei companii care era oricum una de produse de tuning! Noul ax C10 Carbon este o componentă interesantă. Cu un ax central din carbon și capete din aluminiu frezat, totul manufacturat în Elveția, nu va fi un produs ieftin. Iar economia de greutate la un simplu ax nu are cum să fie enormă. Produsele Ceetec sunt însă dezvoltate și produse cu atenție maximă pentru o clientelă foarte mică. Această marcă nu sponsorizează niciun atlet dar produsele lor se regăsesc peste tot pe bicicletele profesionale de XC din Cupa Mondială. Cu un sezon ce include Olimpiada, e foarte mare cererea de reducere a greutății axelor, chainguide-ului, tijei și prinderii acesteia, ghidonului sau a șeii fără să se facă rabat de la performanță și rezistență. Axul C10 Carbon este o astfel de componentă. E mai mult decât pare la prima vedere. Ceetec a dezvoltat axe din carbon pentru atleții profesioniști încă din 2016, cu o greutate ce a coborât până la 20 g dar nu au reușit să ofere cu adevărat rezistența necesară în curse, până acum. Noul ax C10 Carbon e mai complicat decât pare. Capetele au fost prelucrate atent CNC iar filetul din capăt a fost anodizat și arată fantastic. Conectarea acestora cu axul a avut mereu probleme de rezistență la imensele forțe torsionale în prototipurile inițiale Ceetec. Acest lucru a fost rezolvat cu o variație a grosimii axului din carbon 3K, ce e mai gros la locul de contact cu rulmenții, pentru a face față mai bine tensiunii și transferului de forțe. Ceetec construiește componente ușoare și simple. Cu o greutate de 33.1 g pentru acest ax de 178 mm cu filet M12x1.5, greutatea axului din aluminiu tip QR este redusă la jumătate, dar efectiv dispar doar 30-40 g. Există însă pe piață modele de ax din aluminiu care se apropie de aceiași greutate. Greutatea reală pentru majoritatea standardelor va fi între 30-35 g. Ceetec laudă produsele lor ca având rigiditate mai mare, durabilitate mai bună, producție în Elveția și participări la Cupa Mondială și în curând la Jocurile Olimpice. Vor fi bineînțeles disponibile multe variante de mărimi și de culori. Primele lansate vor fi versiunile Shimano 12 mm 1.5 și Maxle 1.75, urmând o variantă Syntace X12. Lungimile disponibile sunt pentru ax de 142 mm și Boost 148 mm, dar pot fi produse în orice dimensiune între 150-182 mm în incremente de 1 mm iar în viitor se va extinde gama până la 200 mm. Culorile standard vor fi negru și roșu, dar în imagini apare și albastru iar producătorul spune că toate culorile vor fi disponibile la cerere. Ceetec spune că produsul va fi disponibil în magazinul online foarte curând la un preț de 100 Euro, destul de mare dar cu siguranță mai rezistent decât orice altceva la aceiași greutate. Ceetec mai pregătesc și alte proiecte în laboratorul C10 în afara acestui ax. Unul pare să fie o tijă ușoară dropper, dar ei au fost implicați în trecut în proiecte și mai mari, chiar și de cadre. În plus toate componentele lor ar putea să primească în viitor variante îmbunătățite. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  14. Urcarea spre Mălăiești nu e chiar „traseu de bicicletă”, totuși coborârea este 😉 Contează însă să ai și bicicleta corectă (enduro/trail) și skill-ul necesar. Echipa România pe Bicicletă ne arată cum se face. [embedded content] Sursa: Freerider
  15. Velopedia angajează mecanic și consultant de vânzări

    Cautam coleg pasionat de biciclete si sport, dornic sa invete lucruri noi si cu simt tehnic. Ideal ar fi sa poata asambla o bicicleta de la zero sa cunoasca standardele actuale ale componentelor insa este imperativ sa isi doreasca sa invete si ii garantam ca va trai curand satisfactia de a monta o bicicleta singur. Ne dorim ca tu, viitorul nostru coleg sa fii deschis, comunicativ, empatic cu clientii. Asumarea si responsabilitatea sunt de altfel doua seturi de calitati obligatorii, deoarece dorim sa lucram cu oameni care isi fac singuri managementul tipului si a obiectivelor ce le au de atins. Am fost si dorim sa fim o echipa unita, uram conceptul de sefie si ne dorim ca fiecare din noi sa vina cu drag la munca. Stim ca orice om bun merita sa fie renumerat corespunzator si credem cu tarie ca oamenii muncitori si responsabili sunt viitorul oricarei companii, organizatii, echipe. Ce iti oferim: Loc de munca curat Program flexibil Training-uri de specialitate Cafea gratis, suntem impatimiti ai cafelei si avem o masinarie ce te va cuceri. Posibilitatea de a utiliza biciclete din flota noastra de test Salariu competitiv + bonus care sa reflecte devotamentul si asumarea ta. Preturi promotionale la orice bicicleta sau produs comercializat de noi Despre noi: Suntem o companie specializata in comertul cu articole sportive dedicate ciclismului si sportului in general. Ne-am inceput activitatea acum 8 ani si lucram cu cei mai importanti producatori de biciclete si echipament, Specialized, Merida ,Columbia, Continental ,Shimano, Sram etc. Te asteptam in echipa noastra: trimite CV-ul tau pe adresa de email, [email protected] Posturi disponibile: Doctor de biciclete (a se intelege, colegul care rezolva durerile de cap ale iubitelor noastre cu doua roti) Consultant vanzari (omul care rezolva puzzle-ul din capul oamenilor care isi cauta o iubita pe doua roti). Prin trimiterea CV-ului confirmi că ai citit politica noastră de confidențialitate. Sursa: Freerider
×