Mergi la conţinut

freeriderro

Membri
  • Conţinut

    7.529
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    3
  1. Pandemia coronavirus ne afectează indiferent de ce facem sau nu facem. Aşadar, pentru a trece mai uşor peste această perioadă, inventivitatea este la cote înalte zilele astea. O parte dintre reprezentanții cluburilor sau echipelor de ciclism din România, cicliști amatori sau de performanță și organizatori de competiții au venit cu o iniţiativă excelentă prin care nu doar că permit să ne menţinem forma fizică chiar şi în casă, ci ajută mai ales prin dimensiunea caritabilă pe care o are seria de concursuri „Pedalăm pentru Viaţă”. Prin această iniţiativă se doreşte atragerea cât mai multor donaţii din partea comunităţii de ciclişti din România, bani care vor fi folosiţi în lupta împotriva pandemiei coronavirus. Donaţia este practic taxa de participare la concursul virtual. La finalul seriei de competiții, toate donațiile vor fi direcționate către Asociația Dăruiește Viață, pentru lupta împotriva COVID19! Pentru a participa trebuie să bifezi câteva condiţii tehnice: Downloadează aplicaţia Rouvy.com şi fă-ţi cont Să ai trainer sau rulou smart ce poate fi conectat la Rouvy Dacă nu ai smart-trainer, e suficient să ai senzori pe bicicleta pe care o foloseşti pe trainer (ex: puls, viteză, cadenţă, putere) Înscrie-te pe platforma Pedalăm pentru Viaţă şi urmăreşte restul de instrucţiuni. Până acum în cadrul calendarului virtual au fost anunţate 7 concursuri, primul fiind Maratonul Vinului tura de 18 km, care are loc sâmbătă 4 aprilie, taxa de participare fiind de minim 30 lei. Taşteptăm la startul virtual! Sursa: Freerider
  2. Pandemia coronavirus ne afectează indiferent de ce facem sau nu facem. Aşadar, pentru a trece mai uşor peste această perioadă, inventivitatea este la cote înalte zilele astea. O parte dintre reprezentanții cluburilor sau echipelor de ciclism din România, cicliști amatori sau de performanță și organizatori de competiții au venit cu o iniţiativă excelentă prin care nu doar că permit să ne menţinem forma fizică chiar şi în casă, ci ajută mai ales prin dimensiunea caritabilă pe care o are seria de concursuri „Pedalăm pentru Viaţă”. Prin această iniţiativă se doreşte atragerea cât mai multor donaţii din partea comunităţii de ciclişti din România, bani care vor fi folosiţi în lupta împotriva pandemiei coronavirus. Donaţia este practic taxa de participare la concursul virtual. La finalul seriei de competiții, toate donațiile vor fi direcționate către Asociația Dăruiește Viață, pentru lupta împotriva COVID19! Pentru a participa trebuie să bifezi câteva condiţii tehnice: Downloadează aplicaţia Rouvy.com şi fă-ţi cont Să ai trainer sau rulou smart ce poate fi conectat la Rouvy Dacă nu ai smart-trainer, e suficient să ai senzori pe bicicleta pe care o foloseşti pe trainer (ex: puls, viteză, cadenţă, putere) Înscrie-te pe platforma Pedalăm pentru Viaţă şi urmăreşte restul de instrucţiuni. Până acum în cadrul calendarului virtual au fost anunţate 7 concursuri, primul fiind Maratonul Vinului tura de 18 km, care are loc sâmbătă 4 aprilie, taxa de participare fiind de minim 30 lei. Taşteptăm la startul virtual! Sursa: Freerider
  3. T-Lab Titanium lansează MTB-ul Phenom 27.5/29″

    Cunoscuți mai mult pentru gravel bike-ul X3, producătorul T-Lab din Montreal a decis să atace și potecile și a prezentat noul model Phenom. Utilizând metodele prorpii de prelucrare la rece a tuburilor din titan, Phenom are un profil uimitor despre care T-Lab spune că are și avantaje practice, nu doar estetice. Compania spune că rezultatul este un raport îmbunătățit greutate/reigiditate fără a pierde calitatea rulajului pentru care este renumit titanul. Cadrele M au o greutate anunțată de 1800 g. Un element interesant este că bicicleta, datorită folosirii dropout-urilor Versa-T, este capabilă să funcționeze atât cu roți de 27.5 cât și de 29, cu un reglaj unic al înălțimii monobloului pentru fiecare dintre ele. De asemenea, chainstay-ul se modifică de la 411 la 438 mm. Datorită posibilității de a modifica lungimea chainstay-urilor, Phenom poate fi convertită ușor la single-speed. Fiecare bicicletă e construită la comandă și personalizată după specificațiile clientului. Prețul începe de la 3500$ pentru cadru, echipările complete fiind disponibile începând cu 4900$. T-Lab a început să preia comenzi. Pentru informații suplimentare accesați pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  4. Cunoscuți mai mult pentru gravel bike-ul X3, producătorul T-Lab din Montreal a decis să atace și potecile și a prezentat noul model Phenom. Utilizând metodele prorpii de prelucrare la rece a tuburilor din titan, Phenom are un profil uimitor despre care T-Lab spune că are și avantaje practice, nu doar estetice. Compania spune că rezultatul este un raport îmbunătățit greutate/reigiditate fără a pierde calitatea rulajului pentru care este renumit titanul. Cadrele M au o greutate anunțată de 1800 g. Un element interesant este că bicicleta, datorită folosirii dropout-urilor Versa-T, este capabilă să funcționeze atât cu roți de 27.5 cât și de 29, cu un reglaj unic al înălțimii monobloului pentru fiecare dintre ele. De asemenea, chainstay-ul se modifică de la 411 la 438 mm. Datorită posibilității de a modifica lungimea chainstay-urilor, Phenom poate fi convertită ușor la single-speed. Fiecare bicicletă e construită la comandă și personalizată după specificațiile clientului. Prețul începe de la 3500$ pentru cadru, echipările complete fiind disponibile începând cu 4900$. T-Lab a început să preia comenzi. Pentru informații suplimentare accesați pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  5. Nu sunt prea sigur dacă asta e pură nebunie, fetiș sau inovație, dar uitându-mă la noua creație a celor de la Starling Cycles, văd în fața ochilor un produs care aduce cu o bicicletă – asta-i clar – însă proporțiile acesteia îmi afectează negativ starea de spirit. Tellum a fost gândit în așa fel, cu o roată mai mică pe față, pentru a-i crește agilitatea în viraje. Roata mare de spate, asigură stabilitate pe traseu, totul coroborat cu un ampatament cât cel al unei locomotive americane. Construcția de față necesită și mai multe compromisuri, cel mai important fiind de fapt la suspensia spate, care nu doar că arată simplu, dar este și simplu concepută. Cu toate acestea, ni se spune că ar fi totuși eficientă. Mai multe detalii despre noua bicicletă cu cadru de oțel găsești în filmul de mai jos: Sursa: Freerider
  6. Nu sunt prea sigur dacă asta e pură nebunie, fetiș sau inovație, dar uitându-mă la noua creație a celor de la Starling Cycles, văd în fața ochilor un produs care aduce cu o bicicletă – asta-i clar – însă proporțiile acesteia îmi afectează negativ starea de spirit. Tellum a fost gândit în așa fel, cu o roată mai mică pe față, pentru a-i crește agilitatea în viraje. Roata mare de spate, asigură stabilitate pe traseu, totul coroborat cu un ampatament cât cel al unei locomotive americane. Construcția de față necesită și mai multe compromisuri, cel mai important fiind de fapt la suspensia spate, care nu doar că arată simplu, dar este și simplu concepută. Cu toate acestea, ni se spune că ar fi totuși eficientă. Mai multe detalii despre noua bicicletă cu cadru de oțel găsești în filmul de mai jos: Sursa: Freerider
  7. Canyon Neuron:ON – noua versiune a fost lansată

    Pentru 2020, cei de la Canyon au adus multimple îmbunătățiri modelului Neuron:ON, bicicleta electrică full-suspension a producătorului din Koblenz, Germania. Lansată în 2019, aceasta vine cu câteva actualizări importante pentru noul sezon, iar cea mai importantă este integrarea, atât a motorului, cât și a acumulatorului. Astfel, nu va fi foarte ușor să distingi Neuron:ON de o bicicletă non-electrică, iar pe lângă periajele de imagine, cei de la Canyon s-au străduit să îmbunătățească și manevrabilitatea acesteia. Prin modificările aduse, centrul de greutate al bicicletei cu suspensie de 130mm a fost coborât mai mult, făcând-o astfel mai stabilă decât versiunea precedentă. Butonul de pornire a fost montat pe top tube, alături de port-ul pentru USB C, poziționat similar. Motorul Shimano Steps E8000 este conectat la un acumulator cu o capacitate de 504Wh. Aceasta este versiunea pentru femei, cu un colorit diferit și o geometrie ușor schimbată.Astfel, începând cu luna martie 2020, bicicleta va putea fi achiziționată exclusiv de pe site-ul Canyon pentru un preț de 3.599 de euro în versiunea 7.0 (există și o versiune dedicată special femeilor – WMN), pentru 3.999 de euro în versiunea 8.0 și pentru 4.499 de euro, în versiunea 9.0. De principiu, toate versiunile se bazează pe același cadru, construit din aluminiu, au suspensii de 130mm, roți de 29 de inch (cu excepția dimensiunilor XS și S care vor rula pe roți de 27.5 inch) și vor fi echipate cu motorul Shimano. Greutatea pornește de 22.9 kg, însă nu este specificat pentru ce echipare sau ce dimensiune de cadru. Varianta de top, oferită în culoarea neagră.În ceea ce privește geometria, aceasta este una modernă, care se încadrează în segmentul AllMountain: headtube amplasat la 66.5 grade, chainstay de 440mm, reach de 435mm și stack de 625mm, în dimensiunea M. Dar nici varianta de bază nu arată rău deloc.via Canyon Sursa: Freerider
  8. Pentru 2020, cei de la Canyon au adus multimple îmbunătățiri modelului Neuron:ON, bicicleta electrică full-suspension a producătorului din Koblenz, Germania. Lansată în 2019, aceasta vine cu câteva actualizări importante pentru noul sezon, iar cea mai importantă este integrarea, atât a motorului, cât și a acumulatorului. Astfel, nu va fi foarte ușor să distingi Neuron:ON de o bicicletă non-electrică, iar pe lângă periajele de imagine, cei de la Canyon s-au străduit să îmbunătățească și manevrabilitatea acesteia. Prin modificările aduse, centrul de greutate al bicicletei cu suspensie de 130mm a fost coborât mai mult, făcând-o astfel mai stabilă decât versiunea precedentă. Butonul de pornire a fost montat pe top tube, alături de port-ul pentru USB C, poziționat similar. Motorul Shimano Steps E8000 este conectat la un acumulator cu o capacitate de 504Wh. Aceasta este versiunea pentru femei, cu un colorit diferit și o geometrie ușor schimbată.Astfel, începând cu luna martie 2020, bicicleta va putea fi achiziționată exclusiv de pe site-ul Canyon pentru un preț de 3.599 de euro în versiunea 7.0 (există și o versiune dedicată special femeilor – WMN), pentru 3.999 de euro în versiunea 8.0 și pentru 4.499 de euro, în versiunea 9.0. De principiu, toate versiunile se bazează pe același cadru, construit din aluminiu, au suspensii de 130mm, roți de 29 de inch (cu excepția dimensiunilor XS și S care vor rula pe roți de 27.5 inch) și vor fi echipate cu motorul Shimano. Greutatea pornește de 22.9 kg, însă nu este specificat pentru ce echipare sau ce dimensiune de cadru. Varianta de top, oferită în culoarea neagră.În ceea ce privește geometria, aceasta este una modernă, care se încadrează în segmentul AllMountain: headtube amplasat la 66.5 grade, chainstay de 440mm, reach de 435mm și stack de 625mm, în dimensiunea M. Dar nici varianta de bază nu arată rău deloc.via Canyon Sursa: Freerider
  9. Canyon a lansat noul 2020 Neuron AL

    Canyon Neuron AL a primit îmbunătățiri pentru 2020, acum acesta luând forma cadrului modelului Neuron CF, cu un nou design al brațelor și cu linii mult mai cursive. Geometria o copiază ce cea a modelului CF, pe toată gama de mărimi 2XS-SL. 2XS este versiunea Neuron pentru tineret, Canyon Neuron AL Young Hero, pregătită pentru cicliștii de la 8 ani în sus. Cu un preț ce începe de la 1799$, acest model cu cursă medie a suspensiei e o opțiune foarte accesibilă ce merită toată atenția! Canyon Neuron AL 2020 este o bicicletă de trail cu roți de 29, construită în jurul unei suspensii de 130 mm pe spate, cu o platformă cu 4 brațe. Modelele 2XS, XS și S sunt însă cu roți de 27.5, dar sunt echipate tot cu furci de 130 mm cu roți de 29. Canyon a dorit să evite diferențele mari de manevrabilitate între mărimi, de aici venind prezența furcilor mari pe modelele mici. Acest lucru permite conversia ușoară a bicicletei într-una mixtă, cu roți diferite față/spate. Canyon spune despre Neuron că e o bicicletă perfectă de trail, ce îmbină accelerația agresivă cu controlul ieșit din comun. Este o mașină foarte versatilă care e la fel de fericită pe urcările abrupte ca pe coborârile tehnice. În gama MTB de la Canyon, modelul ocupă locul între Lux cu cursa de 100/110 mm și Spectral cu cursa de 140/150 mm. Cadrul Neuron 2020 din aluminiu are o greutate anunțată de 3130 g în mărimea M, cu aproximativ 750 g mai greu decât versiunea CF. La o comparație a modelului AL cu versiunea sa 2019, cea mai evidentă diferență este poziționarea amortizorului. Acesta era înainte montat vertical. La Neuron 2020 AL acesta e montat orizontal, sub toptube. Toptube-ul este și acesta mult diferit, nemaifiind arcuit și formând o linie foarte curată de la axul spate până la headtube. O îmbunătățire importantă este puntea dintre chainstay-uri ce permite zonei din spate să distribuie sarcina mai echitabil când bicicleta e sub stres lateral în curbele luate violent. Neuron AL 2020 a suferit mai multe schimbări importante în afară de cele estetice de mai sus. Platforma suspensiei, identică cu cea de pe modelul Neuron CF 2019, este acum cu 4 brațe și a fost îmbunătățită la senzitivitate, tracțiune și control în orice condiții. Suspensia Neuron funcționează acum pe principiul Canyon Triple Phase Suspension Kinematic. În prima fază, pe prima treime a cursei, acesta oferă o senzitivitate și un răspuns excelente. Amortizorul se comprimă aproape în linie dreaptă, continuând direct dinspre seatstay-uri. În faza 2, pe mijlocul cursei, în jurul punctului de sag, amortizorul oferă o platformă stabilă, permițând aplicarea forței maxime în pedale și facilitând ieșirea din curbe cu viteză mai mare, fără compresii inutile ale suspensiei. În faza 3, spre capătul cursei, suspensia se întărește progresiv, astfel că nu se va depăși cursa de 130 mm, însă aceasta va fi atinsă când e nevoie. Noua versiune a suspensiei a îmbunătățit comportamentul la obstacole mici și a crescut manevrabilitatea. Aceasta include un sistem anti-balans, făcând din Neuron AL 2020 un cățărător eficient. Canyon spune că noua suspensie reduce uzura rulmenților și le mărește durata de viață. Aceasta lasă mai mult spațiu în triunghiul principal pentru un bidon mare de apă montat pe downtube. De asemenea pentru 2020 cadrul are rutare complet internă a cablurilor, atât cele de schimbător cât și de frână. Acest lucru dă bicicletei un aspect mult mai curat, deazavantajul fiind o întreținere mecanică mai dificilă. Geometria noului Neuron AL 2020 e identică cu cea a modelului Neuron CF 2019. Față de modelul AL 2019, noua bicicletă are un reach cu 2 mm mai mic la toate mărimile, acesta fiind de 453 mm în mărimea L. Unghiul furcii e mai mic cu 0.5 grade iar cel al tijei de șa e cu 0.5 grade mai abrupt, ele fiind acum de 67.5 și 74.5 grade. Acest lucru e valabil la mărimile M-XL. Cadrele mai mici au un unghi ceva mai mic al furcii, de 67 de grade, cel al tijei fiind tot de 74.5 grade. Lungimea chainstay-urilor e neschimbată la mărimile M-XL, de 440 mm. La mărimile mici este cu doar 10 mm mai mică, la 430 mm. Trebuie menționat că mărimile M-XL au fost echipate de Canyon cu ghidon de 760 mm, ceea ce pentru unii e cam puțin, mai ales la mărimea XL care e proiectată pentru cicliștii înalți. Angrenajele au brațul de 175 mm, însă mărimile XS-S au ghidon de 740 mm și angrenaj de 170 mm. Toate modelele au pipa de 50 mm. Mărimea 2XS este denumită și Young Hero și e proiectată pentru cicliștii de la 8 ani în sus, mai exact între 1.40 și 1.65 m înălțime. Canyon nu a făcut economii la acest model FS pentru copii. Geometria e aceiași ca la mărimile XS și S, cu un reach de 378 mm și o lungime a seat tube-ului de 400 mm. Bicicleta are aceiași pereche furcă/amortizor de la RockShox. Canyon a încercat să păstreze greutatea la minim, Neuron Young Hero având 13.6 kg. Roțile de 27.5 sunt destul de rar întâlnite pe bicicletele pentru copii, dar Canyon spune că acestea le permite să folosească componente mai bune, în special anvelope mai aderente și roți mai ușoare. Neuron Young Hero rulează pe anvelopele rapide Schwalbe Nobby Nic și Rocket Ron. Acestea sunt montate pe jante Race Face cu lățimea internă de 25 mm, împerecheate cu butuci Shimano MT400 TA. Pentru a se adapta picioarelor mai scurte, Young Hero primește angrenaj de 165 mm, cu o transmisie SRAM 12 SX Eagle. Canyon Neuron AL 2020 este deja disponibil. Acesta e oferit în două variante unisex, AL 6.0 și AL 7.0 și două modele specific feminine, WMN AL 6.0 și AL 7.0, în 6 variante de culori. Singura diferență dintre modelul unisex și cel de femei este șaua Iridium cu formă specifică feminină. Neuron AL 6.0 2020 vine cu o furcă Rockshox Judy de 130 mm și amortizor Deluxe Select+, transmisie Shimano cu 12 pinioane și frâne hidraulice MT200, roți Race Face/Shimano și anvelope Continental Mountain King III 2.3. Prețul pentru AL 6.0 și AL WMN 6.0 este de 1799 Euro. Neuron AL 7.0 are un preț de 2199 Euro și este echipat cu furcă Fox 34 Float Rythm, amortizor Fox Float Performance DPS, transmisie SRAM cu 12 pinioane, roți Shimano și frâne Shimano MT 420. Neuron AL WMN are același preț de 2199 Euro, dar are amortizorul RockShox Deluxe Select+ de pe versiunea 6.0 și o furcă Pike Select. Pentru mai multe informații și comenzi accesați pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  10. Canyon Neuron AL a primit îmbunătățiri pentru 2020, acum acesta luând forma cadrului modelului Neuron CF, cu un nou design al brațelor și cu linii mult mai cursive. Geometria o copiază ce cea a modelului CF, pe toată gama de mărimi 2XS-SL. 2XS este versiunea Neuron pentru tineret, Canyon Neuron AL Young Hero, pregătită pentru cicliștii de la 8 ani în sus. Cu un preț ce începe de la 1799$, acest model cu cursă medie a suspensiei e o opțiune foarte accesibilă ce merită toată atenția! Canyon Neuron AL 2020 este o bicicletă de trail cu roți de 29, construită în jurul unei suspensii de 130 mm pe spate, cu o platformă cu 4 brațe. Modelele 2XS, XS și S sunt însă cu roți de 27.5, dar sunt echipate tot cu furci de 130 mm cu roți de 29. Canyon a dorit să evite diferențele mari de manevrabilitate între mărimi, de aici venind prezența furcilor mari pe modelele mici. Acest lucru permite conversia ușoară a bicicletei într-una mixtă, cu roți diferite față/spate. Canyon spune despre Neuron că e o bicicletă perfectă de trail, ce îmbină accelerația agresivă cu controlul ieșit din comun. Este o mașină foarte versatilă care e la fel de fericită pe urcările abrupte ca pe coborârile tehnice. În gama MTB de la Canyon, modelul ocupă locul între Lux cu cursa de 100/110 mm și Spectral cu cursa de 140/150 mm. Cadrul Neuron 2020 din aluminiu are o greutate anunțată de 3130 g în mărimea M, cu aproximativ 750 g mai greu decât versiunea CF. La o comparație a modelului AL cu versiunea sa 2019, cea mai evidentă diferență este poziționarea amortizorului. Acesta era înainte montat vertical. La Neuron 2020 AL acesta e montat orizontal, sub toptube. Toptube-ul este și acesta mult diferit, nemaifiind arcuit și formând o linie foarte curată de la axul spate până la headtube. O îmbunătățire importantă este puntea dintre chainstay-uri ce permite zonei din spate să distribuie sarcina mai echitabil când bicicleta e sub stres lateral în curbele luate violent. Neuron AL 2020 a suferit mai multe schimbări importante în afară de cele estetice de mai sus. Platforma suspensiei, identică cu cea de pe modelul Neuron CF 2019, este acum cu 4 brațe și a fost îmbunătățită la senzitivitate, tracțiune și control în orice condiții. Suspensia Neuron funcționează acum pe principiul Canyon Triple Phase Suspension Kinematic. În prima fază, pe prima treime a cursei, acesta oferă o senzitivitate și un răspuns excelente. Amortizorul se comprimă aproape în linie dreaptă, continuând direct dinspre seatstay-uri. În faza 2, pe mijlocul cursei, în jurul punctului de sag, amortizorul oferă o platformă stabilă, permițând aplicarea forței maxime în pedale și facilitând ieșirea din curbe cu viteză mai mare, fără compresii inutile ale suspensiei. În faza 3, spre capătul cursei, suspensia se întărește progresiv, astfel că nu se va depăși cursa de 130 mm, însă aceasta va fi atinsă când e nevoie. Noua versiune a suspensiei a îmbunătățit comportamentul la obstacole mici și a crescut manevrabilitatea. Aceasta include un sistem anti-balans, făcând din Neuron AL 2020 un cățărător eficient. Canyon spune că noua suspensie reduce uzura rulmenților și le mărește durata de viață. Aceasta lasă mai mult spațiu în triunghiul principal pentru un bidon mare de apă montat pe downtube. De asemenea pentru 2020 cadrul are rutare complet internă a cablurilor, atât cele de schimbător cât și de frână. Acest lucru dă bicicletei un aspect mult mai curat, deazavantajul fiind o întreținere mecanică mai dificilă. Geometria noului Neuron AL 2020 e identică cu cea a modelului Neuron CF 2019. Față de modelul AL 2019, noua bicicletă are un reach cu 2 mm mai mic la toate mărimile, acesta fiind de 453 mm în mărimea L. Unghiul furcii e mai mic cu 0.5 grade iar cel al tijei de șa e cu 0.5 grade mai abrupt, ele fiind acum de 67.5 și 74.5 grade. Acest lucru e valabil la mărimile M-XL. Cadrele mai mici au un unghi ceva mai mic al furcii, de 67 de grade, cel al tijei fiind tot de 74.5 grade. Lungimea chainstay-urilor e neschimbată la mărimile M-XL, de 440 mm. La mărimile mici este cu doar 10 mm mai mică, la 430 mm. Trebuie menționat că mărimile M-XL au fost echipate de Canyon cu ghidon de 760 mm, ceea ce pentru unii e cam puțin, mai ales la mărimea XL care e proiectată pentru cicliștii înalți. Angrenajele au brațul de 175 mm, însă mărimile XS-S au ghidon de 740 mm și angrenaj de 170 mm. Toate modelele au pipa de 50 mm. Mărimea 2XS este denumită și Young Hero și e proiectată pentru cicliștii de la 8 ani în sus, mai exact între 1.40 și 1.65 m înălțime. Canyon nu a făcut economii la acest model FS pentru copii. Geometria e aceiași ca la mărimile XS și S, cu un reach de 378 mm și o lungime a seat tube-ului de 400 mm. Bicicleta are aceiași pereche furcă/amortizor de la RockShox. Canyon a încercat să păstreze greutatea la minim, Neuron Young Hero având 13.6 kg. Roțile de 27.5 sunt destul de rar întâlnite pe bicicletele pentru copii, dar Canyon spune că acestea le permite să folosească componente mai bune, în special anvelope mai aderente și roți mai ușoare. Neuron Young Hero rulează pe anvelopele rapide Schwalbe Nobby Nic și Rocket Ron. Acestea sunt montate pe jante Race Face cu lățimea internă de 25 mm, împerecheate cu butuci Shimano MT400 TA. Pentru a se adapta picioarelor mai scurte, Young Hero primește angrenaj de 165 mm, cu o transmisie SRAM 12 SX Eagle. Canyon Neuron AL 2020 este deja disponibil. Acesta e oferit în două variante unisex, AL 6.0 și AL 7.0 și două modele specific feminine, WMN AL 6.0 și AL 7.0, în 6 variante de culori. Singura diferență dintre modelul unisex și cel de femei este șaua Iridium cu formă specifică feminină. Neuron AL 6.0 2020 vine cu o furcă Rockshox Judy de 130 mm și amortizor Deluxe Select+, transmisie Shimano cu 12 pinioane și frâne hidraulice MT200, roți Race Face/Shimano și anvelope Continental Mountain King III 2.3. Prețul pentru AL 6.0 și AL WMN 6.0 este de 1799 Euro. Neuron AL 7.0 are un preț de 2199 Euro și este echipat cu furcă Fox 34 Float Rythm, amortizor Fox Float Performance DPS, transmisie SRAM cu 12 pinioane, roți Shimano și frâne Shimano MT 420. Neuron AL WMN are același preț de 2199 Euro, dar are amortizorul RockShox Deluxe Select+ de pe versiunea 6.0 și o furcă Pike Select. Pentru mai multe informații și comenzi accesați pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  11. Huilo, Pucón, Nevados în Chile cu Santa Cruz Bicycles

    Santa Cruz Bicycles i-a trimis pe Josh ‘Loosedog’ Lewis, Mitch Ropelato, Iago Garay şi Romain Paulhan în Chile să se distreze. Ce-a ieşit e clar de povestit! Sursa: Freerider
  12. Santa Cruz Bicycles i-a trimis pe Josh ‘Loosedog’ Lewis, Mitch Ropelato, Iago Garay şi Romain Paulhan în Chile să se distreze. Ce-a ieşit e clar de povestit! Sursa: Freerider
  13. Granite Punk CO2 inflator te ajută să nu ai bageje pe traseu

    Granite Designs a adăugat la oferta lor și dispozitivul de umflare Punk CO2, care se fixează direct pe cadrul bicicletei, nemaifiind astfel nevoie să iei cu tine rucsac sau borsetă. Sculele Granite STASH le știm deja cât de utile și deștept integrate în cadrul bicicletei sunt, iar acum acest dispozitiv completează oferta. Cel mai plăcut este să ieși cu bicicleta fără să fii îngreunat de bagaje, iar când toate sculele le poți integra pe cadrul bicicletei, acest lucru se întâmplă. Granite Designs Punk CO2 este alcătuit dintr-un cap de pompă co2 și protecție din cauciuc, care se potrivește pe capsule de 16 sau 25g. Setul se prinde de bicicletă folosind banda Granite RockBand, disponibilă în mai multe variante de culori: roșu, negru, albastru, albastru turcoaz, verde și portocaliu. Încape aici inclusiv o pereche de leviere și multitool. Prețul pentru acest set este de 19,99 £, iar livrarea pentru România este gratuită. Sursa: Freerider
  14. Granite Designs a adăugat la oferta lor și dispozitivul de umflare Punk CO2, care se fixează direct pe cadrul bicicletei, nemaifiind astfel nevoie să iei cu tine rucsac sau borsetă. Sculele Granite STASH le știm deja cât de utile și deștept integrate în cadrul bicicletei sunt, iar acum acest dispozitiv completează oferta. Cel mai plăcut este să ieși cu bicicleta fără să fii îngreunat de bagaje, iar când toate sculele le poți integra pe cadrul bicicletei, acest lucru se întâmplă. Granite Designs Punk CO2 este alcătuit dintr-un cap de pompă co2 și protecție din cauciuc, care se potrivește pe capsule de 16 sau 25g. Setul se prinde de bicicletă folosind banda Granite RockBand, disponibilă în mai multe variante de culori: roșu, negru, albastru, albastru turcoaz, verde și portocaliu. Încape aici inclusiv o pereche de leviere și multitool. Prețul pentru acest set este de 19,99 £, iar livrarea pentru România este gratuită. Sursa: Freerider
  15. Noua Salsa Warroad e gata de șosea și off-road

    Salsa a anunțat zilele acestea o nouă versiune 2020 pentru modelul lor Salsa Warroad. Introdusă în gamă anul trecut ca și cursieră de anduranță, Warroad a fost considerată ca fiind 80% pentru șosea și 20% pentru alte suprafețe. Există posibilitatea de a alege roțile, deoarece Salsa Warroad este disponibilă cu anvelope 650b x 47mm sau 700c x 28mm. Cadrul permite însă montarea de anvelope până la 700c x 35mm, în cazul în care se montează aripi complete dimensiunile maxime fiind 700c x 30 mm sau 650b x 42mm. Cadrul rămâne neschimbat în 2020, fiind folosită aceiași structură de carbon și sistemul Class 5 VRS (Vibration Reduction System) pentru un rulaj confortabil. Geometria de șosea de anduranță include un unghi al furcii de 71 de grade și chainstay-uri de 415 mm. Warroad diferă însă de alte cursiere de anduranță prin elemente cum ar fi cele 3-4 puncte de prindere pentru bidon sau accesorii, prinderea de bagaje de pe toptube, rutare internă pentru cablu de dinam sau cele 3 prinderi de bagaje pe fiecare din brațele furcii, plus compatibilitatea cu portbagaj în spate și cu tijă dropper. În total vor fi oferite 8 configurații diferite pentru Warroad împreună cu un set de cadru separat. Prețurile încep cu Warroad Carbon Tiagra 650 la 1999$ și ajung până la Warroad Carbon Force AXS 700 la 5899$. Cadrul, care poate fi folosit cu oricare dintre cele două dimensiuni de roți, are un preț de 1999$, ceea ce înseamnă că e clar mai avantajoasă achiziția modelului Tiagra, cu excepția cazului în care cineva preferă foarte mult culoarea. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
×