freeriderro

Membri
  • Conţinut creat

    3.239
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    2

freeriderro last won the day on January 18 2016

freeriderro had the most liked content!

Despre freeriderro

  • Data naşterii
  1. După lansarea lui Jeffsy cu roți de 29 de inch, cei de la YT Industries au considerat ca fiind firesc următorul pas: lansarea unei versiuni cu roți de 27.5 inch, pentru cei care vor să se miște mai rapid și mai agil pe bicicletă. Modelul este deja consacrat și a strâns mulți adepți, însă era imperios necesar ca prin roata mai mică, modelul să se adreseze celor care pedalează mai sportiv sau chiar celor care au o înălțime mai mică. Astfel, la nicio lună după ce a prezentat întreaga gamă pentru 2017, YT vine și cu modelul Jeffsy 27. Cei de la YT ne spun un singur lucru: size doesn’t matter!Diferențele față de modelul cu roți de 29 de inch sunt destul de mari. În primul rând, este vorba despre o cursă mai mare a suspensiilor, un mare câștig din start. Poți alege o versiune cu suspensii de 160 sau 150mm, iar astfel, între o versiune de enduro sau de all-mountain. Apoi, pentru prinderea roții de spate dar și pentru angrenaj, se va utiliza tehnologia BOOST (asta presupune componente mai late, pentru stabilitate mai mare). Tehnologia Virtual 4 Link pentru suspensia spate va fi desigur prezentă și pe acest model, permițând utilizatorului să modifice ușor geometria cadrului, cu ajutorul unui Flip Chip. Astfel, poți modifica unghiul headtube-ului de la 66 la 67 de grade, cel al seat tube-ului, de la 75.5 la 74.5 grade, iar BB-Drop-ul de la 5 la 15mm, un angrenaj plasat mai jos furnizând mai multă stabilitate pe traseu. Versiunea de top cu cadru din carbon.Patru variante cu cadru de carbon vor fi disponibile (CF Pro Race, CF Pro, CF One și CF Two) și alte două cu cadru de aluminiu (AL One și AL Two). Modelul de top, CF Pro Race, este singura versiune care vine echipată cu suspensii de 160mm, cu componente ce provin de la Fox, e*thirteen, Renthal, Race Face sau Sram. Greutatea acesteia va fi de doar 12.4 kg. Versiunea de top, cu cadru din aluminiu.Mai multe informații găsești pe yt-industries.com. Sursa: Freerider
  2. Dacă te-ai decis că cel mic este suficient de pragătit pentru a face primii pași în off-road, Propain are o gamă interesantă de biciclete pentru copii. Dreckspatz se numește și are un preț de pornire de 899 de euro, o sumă acceptabilă luând în considerare dotările bicicletei. Vor exista două versiuni de echipare, ambele oferite în două culori: verde sau albastru.Modelul de față nu este gândit pentru Bikepark-uri sau teren foarte denivelat, pentru acestea existând modelul Frechdax, pe care l-am prezentat acum 4 ani în acest articol, dar care are un preț de pornire mult mai mare, de 1.399 de euro și care poate urca până la 1.999 de euro, în funcție de echipare. Noul Dreckspatz, echipat cu roți de 20 de inch, se adresează copiilor de peste 4 ani, care vor să pedaleze pe teren nu foarte accidentat sau pe pump-track-uri. Ca în cazul oricărei biciclete pentru copii, greutatea este una dintre cele mai importante caracteristici, deoarece orice părinte trebuie să o raporteze la greutatea copilului. Cum ar fi ca noi să utilizăm bicicleta de 25 de kg? Nu prea plăcut. Așadar, cei de la Propain au făcut toate eforturile pentru ca această bicicletă să nu cântărească mai mult de 8.6 kg, indiferent de versiune! Varianta de top poartă denumirea de Race, pe când cea entry, se va numi Start. Vor utiliza același cadru, ușor de altfel (1.3 kg), dar vor avea echipări diferite, în special la nivel de frâne și de transmisie. De menționat că versiunea de bază, oferită în culoarea verde, este echipată cu o transmisie single speed (cu întinzător de lanț), pe când cea de top, va avea o transmisie 1×10 și va costa cu 300 de euro mai mult. Alte informații găsești pe site-ul Propain. Sursa: Freerider
  3. Ne amintim ca data trecuta am discutat despre distantierele din camera pozitiva de aer, ce fac acestea si cum se utilizeaza. Astazi vom discuta despre al doilea aspect al cartusului de aer dintr-o furca sau un amortizor. Este vorba despre camera negativa de aer, cea care se afla tot pe bratul stang al furcii, acolo unde intotdeauna gasim camera de aer. Veti vedea ca fiecare producator a gandit usor diferit sistemul si ca diferentele sunt majore in ceea ce priveste felul in care se simte amortizorul pe prima parte a cursei (feel-ul furcii). Camera negativa de aer sau partea negativa (-) a pistonului se afla tot in cartusul vostru de aer din amortizor, insa in spatele pistonului care comprima aerul din camera pozitiva (+). Vom vedea ca acest concept se regaseste pe toate amortizoarele, fie ca sistemul este pe arc, aer, unele chiar dintr-o spuma cu densitate mare sau o combinatie intre unele dintre acestea. Foto: Cezar BăjenaruCe face acesta presiune din camera negativa? Genereaza o forta opusa acelei forte create de camera pozitiva. Acestea nu numai ca asigura o revenire finuta, dar ajuta la comprimarea camerei pozitive (a furcii evident) pe prima parte a cursei. Daca avem un volum de aer indeajuns de mare in spatele pistonului sau o pereche de arcuri cu taria si lungimea corecta (de obicei doua arcuri sau mai multe dispuse concentric), curba comprimarii se modifica semnficativ. Ce s-ar inampla daca in spatele pistonului nu ar fi existat nimic care sa aibe macar rol de tampon? Amortizoarele s-ar fi comportat ca niste pogo-stick-uri care mai mult te-ar arunca inapoi si ar destabiliza bicicleta. Reglajul de rebound nu ar avea nici o sansa la a contracara astfel de forte, ba chiar ar inrautati functionalitatea deoarece ar trebui setat atat de incet incat amortizorul nu ar putea reveni indeajuns de rapid pentru obstacole repetate, astfel ajungandu-se la fenomenul de “packing”. Daca am lamurit ca exista arcuri in spatele pistonului de aer, poate va intrebati cum ajunge oare aerul in aceasta camera. Exista doua feluri prin care se poate realiza asta: Printr-o a doua valva externa – luam ca exemplu sistemul de la RockShox, numit si Dual Air System care are doua valve, una pentru camera pozitiva (+) si una pentru camera negativa (-) care se gaseste la baza jambei furcii. Prin interiorul cartusului de aer unde gasim ori un canal (indentatie) pe interiorul bratului pistonului ori printr-o valva mecanica montata pe capul pistonului (vechiul Solo Air de la Rockshox). Printr-o tija care porneste din capacul superior (topcap) si se scufunda in piston – intalnita la noile cartuse Fox NA (negative air) sau la vechile cartuse Talas. Foto: Cezar BăjenaruAici avem acel canal prin care cele doua camere isi egalizeaza presiunea in faza incipienta a cursei, primii cativa milimetri. Canalul este putin mai lat decat garnitura permitand aerului sa treaca pe langa aceasta pe o bucata foarte scurta a cursei, astfel realizandu-se transferul de aer intre camere. Cand pistonul a trecut de acest canal, incepe comprimarea camerei pozitive. Foto: Cezar BăjenaruPractic ce obtinem aici? Furca se comprima mult mai usor pe prima parte a cursei deci amortizorul raspunde mai bine micilor denivelari, trepidatiile fiind mai putin simtite. Roata copiaza mai bine terenul deci creste stabilitatea. Invinge mai usor frecarile dintre brate si bucse implicit a frecarilor simeringurilor si a tuturor garniturlor dinamice aflate in intreg sistemul (inclusiv din cartusul de ulei). Modelul de camera negativa cu volum mare o veti observa cel mai usor la amortizoarele spate, mai precis la noile modele Fox cu asa numita camasa de aer EVOL care din exterior se vede ca are diametrul mai mare pe partea negativa a cursei decat pe partea cu camera pozitiva – este o extensie a camerei, o camera concentric suprapusa. Află de la cei mai buni sau apelează direct la ei. Articol redactat de Cezar Băjenaru, Ace of Spanners – service dedicat furcilor și amortizoarelor. Sursa: freerider.ro
  4. Framed nu doar că lansează un nou gravel bike din carbon la preț avantajos, dar are și o strategie interesantă de a-l pune în vânzare. Astfel, acesta poate fi cumpărat fie cu denumirea Baja, fie cu numele Gravier. Cadrul este identic, diferă doar modelul vopsit și numele, unul dintre modele fiind vândut direct de pe pagina producătorului, celălalt prin magazine. Ce e important e că pe piață a apărut încă un gravel bike cu cadru din carbon, frâne pe disc și ax thru, la prețul de doar 2000 USD pentru bicicleta completă sau 999 USD pentru cadru cu furcă. De asemenea, bicicleta poate primi opțional frânele TRP HyRD mecanico-hidraulice sau roțile din carbon Framed PUB, care încă nu au fost însă lansate. Framed Baja va fi vândut în magazinele partenere. Framed Gravier va fi disponibil doar la achizitia directă de pe pagina Framed. Cadrul cântărește în jur de 1100 grame. Prețul exact nu a fost anunțat, dar acesta va fi în jur de 2000 USD cu echipare SRAM Rival. Bicicleta va fi disponibilă în curând, ea putând fi îmbunătățită cu noile roți cu jante din carbon Framed PUB și butuci PUB cu 6 clicheți pentru 550 USD sau cu butuci DT Swiss 350 pentru 650 USD. Mai multe detalii despre aceste roți încă nu au fost anunțate. Geometria este deci identică pentru cele două biciclete. Gravier este disponibil la alegere în culorile negru/gri sau negru/alb. Pentru mai multe informații sau comenzi, vizitați pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  5. Să ajungi la o adresă într-un oraș se poate dovedi o adevărată provocare. Nu sunt rare situațiile în care adresele sunt făcute parca intenționat să nu poată fi găsite. Evident în ziua de azi apelezi la telefon pentru a porni navigația, chiar și când ești pe bicicletă. Însă britanicii de la Beeline vin cu o propunere interesantă. Ei doar îți arată direcția de următ și ce distanță mai ai până la destinație, iar tu alegi pe ce drum să mergi. Nu de alta însă poate îți place peisajul prin altă parte decât pe unde ți-ar fi recomandat programul tău de navigație. În plus telefonul stă în siguranță în buzunar sau rucsac, ferit de șocuri sau ploaie. Am mai vorbit despre Beeline și în 2015 când era doar un proiect pe Kickstarter. Astăzi produsul este rafinat și deja ghidează sute de cicliști prin junglele urbane. Beeline este un mic dispozitiv electronic ce se instalează pe ghidonul bicicletei tale și care se împerechează cu telefonul smart. Este în fapt o adevărată busolă. Folosind aplicația dedicată, tot ce trebuie să faci este să adaugi adresa la care trebuie să ajungi, iar pe ecranul gadget-ului va apare o săgeată pe care trebuie să o urmezi. Telefonul poate apoi să stea liniștit în buzunar. Ecranul busolei este de tip e-paper fapt asigură un consum foarte mic de curent, dar și vizibilitate foarte bună indiferent de condițiile meteo – soare, înnorat, ploaie. Ecranul poate fi și luminat pentru a fi folositoare și noaptea. Beeline dispune de un acumulator de 350 mAh ce se încarcă prin USB și care oferă până la 4 săptămâni de utilizare zilnică (în jur de 30 de ore de pedalare). Pe ecran îți este afișată distanța rămasă până la destinație, dar și nivelul bateriei. Busola smart este încapsulată într-o carcasă din silicon care o protejează și de vreme și de șocuri. Însă când nu navighezi Beeline îți poate indica în continuare viteza cu care mergi și ora. Când nu navighezi și când nici măcar nu ești pe bicicletă, busola poate fi purtată pe post de breloc la chei, pentru a o avea tot timpul cu tine la îndemână. Beeline este disponibilă în culorile gri, roșu și albastru, iar prețul este de 99 £ cu livrare gratuită. Sursa: Freerider
  6. video

    Puțini munți sunt precum Monte Grappa. Indiferent pe care din cele 10 cățărări urci spre vârf, sentimentul că te afli într-un loc special rezonează încă de la plecare. Este vorba nu doar de peisajul spectaculos pe care îl parcurgi ci mai ales de istoria pe care acest loc o are. În timpul celor două Războaie Mondiale, Monte Grappa a fost scena unor atrocități de nedescris. Astăzi este paradisul cicliștilor de șosea… Clipul de față descrie cățărarea ce pleacă din Semonzo, direct cu o rampă de 9%. Vei avea de negociat nu mai puțin de 20 viraje în doar prima parte a urcării. Plecare din: Semonzo Lungime: 18,5km Altitudine maximă: 1.745m Diferență de nivel: 1.530m Rampă medie: 8,3% Rampă maximă: 14% Sursa: Freerider
  7. Trei dintre cei mai buni ciclomesageri din lume ajung în Mumbai, India, pentru un concurs. Cine livrează cel mai repede masa de prânz în cel mai congestionat oraș din lume? Concursul are o însemnătate specială pentru că Mumbai este unul din cele mai aglomerate, dezordonate și periculoase pentru bicicliști orașe din lume. Pe de altă parte „Bike Unfriendly: The Mumbai Mess” este un proiect care scoate în evidență problemele infrastructurii și bătălia pentru spațiu între mașini, pietoni, bicicliști și… animale domestice!! Sursa: Freerider
  8. Trei dintre cei mai buni ciclomesageri din lume ajung în Mumbai, India, pentru un concurs. Cine livrează cel mai repede masa de prânz în cel mai congestionat oraș din lume? Concursul are o însemnătate specială pentru că Mumbai este unul din cele mai aglomerate, dezordonate și periculoase pentru bicicliști orașe din lume. Pe de altă parte „Bike Unfriendly: The Mumbai Mess” este un proiect care scoate în evidență problemele infrastructurii și bătălia pentru spațiu între mașini, pietoni, bicicliști și… animale domestice!! Sursa: Freerider
  9. Sunt 18 grade la momentul redactării acestei recenzii însă la câmpie. La munte se schiază foarte bine, iar asta înseamnă că și forestierele de la altitudine sunt încă acoperite cu zăpadă. Pentru a le parcurge în cele mai bune condiții pe bicicletă ai nevoie de un fat bike echipat cu anvelope de zăpadă sau cu anvelope de vara, dar dotate cu lanțuri. Din SUA am primit la test o pereche de lanțuri Slipnot. Compania produce astfel de lanțuri pentru aproape orice tip de bicicletă, cu frâne normale sau pe disc și cu aripi sau nu, atâta vreme cât între aripi și anvelopă rămâne un spațiu minim de 7 mm. Am reușit să le testăm cu succes în România într-o mulțime de situații, dar am ajuns cu ele și până în Austria unde am urcat cu ele pe forestiere, dar și pe marginea pârtiilor. Pare puțin ciudat să instalezi lanțuri pe bicicletă, însă cele de la Slipnot sunt foarte bine construite. Arată foarte “finuț”, dar par a fi construite totuși din oțel sau duraluminiu. De-a lungul testelor am mers cu ele și pe asfalt, în drumul spre forestierele cu zăpadă, iar până acum nu se vede absolut niciun semn de uzură. Este drept că am evitat pe cât posibil blocarea roților la frânarea pe asfalt. Lanțurile nu sunt foarte grele însă adaugă bicicletei 1,54 kg. Un fat bike este oricum destul de greu în general așa că încă 1,5 kg în plus nu ar trebui să conteze. Alternativa este să cumperi o pereche separată de anvelope fat pentru zăpadă. Însă unele bune costă 138 euro perechea în timp ce lanțurile Slipnot pentru anvelopele fat costă 109 euro (115 $). Înclin să cred că este mai avantajos să instalezi aceste lanțuri decât să ai anvelope separate pentru iarnă, nu doar din punct de vedere al prețului mai mic ci mai ales dacă ai anvelope tubeless cu soluție autovulcanizantă la interior. Însă cel mai mare avantaj este aderența pe care au oferit-o lanțurile. Lanțurile Slipnot vin livrate într-un săculeț din plasă. Aceste este folositor nu doar la transport ci și la spălat și uscat. Este de preferat să usuci bine lanțurile după folosire pentru a evita rugina. După câteva săptămâni de utilizare prin zăpadă și mocirlă cu sare, lanțurile nu prezintă niciun semn de rugină. Spre deosebire de lanțurile Slipnot dedicate bicicletelor normale, lanțuri care sunt construite pe dimensiunile anvelopelor respective, pentru fat dimensiunea este universală. Pentru a le ajusta în jurul mărimii anvelopei tale fat, lanțurile dispun de mai multe distanțiere pe care le poți adăuga sau scoate în funcție de cât de mare sau mică este anvelopa. Noi am testat lanțurile pe anvelope de 26×4.00 și 26×4.7. Pe primele, lanțurile erau destul de largi. Pe anvelopele 4.7 erau în regulă deși la limită. Și aici erau relativ largi chiar și cu toate distanțierele scoase. Privindu-le, mă întrebam pentru ce dimensiune mare de anvelope or fi gândite aceste distanțiere dacă ne gândim că 4.7 este la ora asta una din cele mai mari dimensiuni fat. Însă cum noi folosim în general jante de 80 mm, este posibil ca lanțurile să fie construite în așa fel încât să se potrivească și pe anvelope instalate pe jante de 100 mm. Folosite pe anvelopele 4.00 nu puteam depăși 13 kmh pentru că lanțurile începeau să atingă prea tare cadrul și furca rezultând zgârieturi. Testate pe anvelopele 4.7 totul era în regulă. Pentru a fi și mai sigur am conceput un sistem de întindere și fixare mai bună a lanțurilor pe anvelopă. Am reușit astfel să pedalez și cu peste 30 kmh. Pe asfalt lanțurile au rulat surprinzător de bine. Mă așteptam la altceva când am ieșit prima oara de pe zăpadă pe asfalt. Să alunec, să facă gălăgie, să vibreze tare. Însă nimic din toate astea nu s-a întâmplat. Fiind destul de des modelul aplicat peste roată, de la 10 kmh în sus nu se mai simte nicio vibrație, iar gălăgia este chiar neglijabilă. Cât privește aderența pe asfalt, nu pot spune că am avut curaj să testez prea tare pe viraje. Știm foarte bine că metalul pe asfalt alunecă bine. Însă frânarea a fost bună. Important era să nu frânezi violent pentru a nu le uza prematur. Dar pe zăpadă au fost excelente. De-a lungul iernii am testat mai multe modele de anvelope fat pentru zăpadă și pot spune că lanțurile le-au bătut pe toate. În zăpadă mare e drept că te descurci mai greu spre deloc, indiferent de bicicletă sau anvelopă, însă pe zăpadă bătătorită sunt campioane la aderență. Și pe zăpadă înghețată s-au comportat foarte bine. În timpul testelor eram de multe ori cu încă cineva care pedala pe o bicicleta fat „de control” echipată doar cu anvelope de iarnă, fără lanțuri. Nu erau rare situațiile când pe drum întâlneam zone cu zăpadă înghețată unde bicicleta de control aluneca destul de tare. Pe aceleași zone eu mergeam fără absolut nicio teamă. Și pe viraje s-au comportat bine deși înclin să cred că o anvelopă de iarnă ține mai bine. Lanțurile au aderență bună pe drept însă când virezi modelul lanțurilor nu mai „sapă” perpendicular pe direcția de mers ci pe diagonală. Întrucât prinsesem încredere în lanțuri și deci viteză la vale, de câteva ori am fost la limită cu aderența pe viraj. O singură dată am căzut, când chiar am exagerat cu viteza. Le-am testat și instalate pe un fat bike electric. Pot spune că fost o experiență fantastică. Nimic nu mai rezistă în fața ta. De data asta nici zăpada mare. Aderența era excelentă, iar puterea motorului electric suplinea ideal pedalarea ta. Instalarea nu este complicată, dar nici super simplă. Producătorul spune că este nevoie de doar 5 minute, însă mie mi-a luat sigur mai mult. Desigur timpul scade pe măsură ce te obișnuiești. Totuși din când în când simți ca ai fi avut nevoie de trei mâini. Și nici nu îți vine să le pui și să le scoți într-o veselie. Odată instalate speri să nu le mai dai jos decât la primăvară. Spre deosebire de instalarea lanțurilor pe o roată de mașina, cu suprafață lină, o anvelopă mtb are proeminențe. Acestea împiedică lanțurile să alunece ușor peste cauciuc. Trebuie să o iei pas cu pas și să le întinzi cu răbdare până când vezi că lungimea este egal distribuită de-a lungul lungimii cercului jantei, pe ambele părți. La final trebuie să unești capetele celor două cabluri de pe lateralele anvelopei și să înfiletezi piulița specială. În concluzie, lanțurile s-au comportat foarte bine și le recomand cu plăcere. Aderența a fost peste așteptări chiar și instalate pe anvelope de vară. Tind să recomand mai mult aceste lanțuri pentru sezonul rece, decât o pereche de anvelope speciale de iarnă. Producător: Slipnot Traction Importator: – Greutate: 1,54 kg Preț: 115 $ Sursa: Freerider
  10. Ni se transmite că se oferă recompensă 100.000$ pentru returnarea lor la grădina zoologică. Dacă ursulețul panda este plauzibil, iepurașul roz nu știm cum să-l interpretăm. Adevărul este că amatorii de fixie au fost întotdeauna mai… speciali. Michael Guerra este “the Panda” și Luca Botte “PINK RABBIT”. Sursa: Freerider
  11. Ni se transmite că se oferă recompensă 100.000$ pentru returnarea lor la grădina zoologică. Dacă ursulețul panda este plauzibil, iepurașul roz nu știm cum să-l interpretăm. Adevărul este că amatorii de fixie au fost întotdeauna mai… speciali. Michael Guerra este “the Panda” și Luca Botte “PINK RABBIT”. Sursa: Freerider
  12. Look produce unele dintre cele mai ușoare angrenaje din carbon de pe piață. A reușit asta integrând brațele, spiderul și axul într-o singură piesă. Nici cadrele Look nu sunt rele deloc. Acum Look s-a asociat cu SRM pentru a oferi angrenaje cu power meter integrat, compatibile cu orice ax modern. În plus angrenajele Look oferă și insertul Look Tri Lobe prin care poți obține cele 3 lungimi de braț pedalier (170; 172,5 si 175 mm) folosind același braț pedalier. Potrivit celor de la Look, noile angrenaje oferă cel mai înalt raport rigiditate-greutate și vor fi construite în jurul spiderului cu power meter SRM Origin. De asemenea, aceste noi angrenaje vor fi folosite în sezonul competițional 2017 de echipele Team Bahrain-Merida și AG2R La Mondiale. Procesul modular de construcție a angrenajului îl fac să fie compatibil cu bicicletele de șosea, pistă și mtb prin folosirea diferitelor variante de foi și axuri. Greutatea variantei cu brațe din carbon și ax din oțel are o greutate anunțată de 599 grame. Prețul nu este cunoscut încă. Sursa: Freerider
  13. Look produce unele dintre cele mai ușoare angrenaje din carbon de pe piață. A reușit asta integrând brațele, spiderul și axul într-o singură piesă. Nici cadrele Look nu sunt rele deloc. Acum Look s-a asociat cu SRM pentru a oferi angrenaje cu power meter integrat, compatibile cu orice ax modern. În plus angrenajele Look oferă și insertul Look Tri Lobe prin care poți obține cele 3 lungimi de braț pedalier (170; 172,5 si 175 mm) folosind același braț pedalier. Potrivit celor de la Look, noile angrenaje oferă cel mai înalt raport rigiditate-greutate și vor fi construite în jurul spiderului cu power meter SRM Origin. De asemenea, aceste noi angrenaje vor fi folosite în sezonul competițional 2017 de echipele Team Bahrain-Merida și AG2R La Mondiale. Procesul modular de construcție a angrenajului îl fac să fie compatibil cu bicicletele de șosea, pistă și mtb prin folosirea diferitelor variante de foi și axuri. Greutatea variantei cu brațe din carbon și ax din oțel are o greutate anunțată de 599 grame. Prețul nu este cunoscut încă. Sursa: Freerider
  14. Computerele ROX de la Sigma sunt unele dintre cele mai apreciate modele de top de pe piață, oferind informații GPS într-o formă compactă, pentru cei ce nu au nevoie de hărți. Cu prețuri decente și oferind informații complete despre tură, modelele ROX au fost mereu printre cele mai bune oferte în domeniu. Acum sunt disponibile noile modele ROX GPS 7.0 și ROX GPS 10.0, plus un discount de 30% pentru clienții fideli (și nu numai). ROX 11.0 este cel mai performant din gamă și combină conexiunea ANT+ cu cea Bluetooth LE, prețul fiind de 180 USD. ROX 11 se conectează cu alte dispozitive mobile și cu serverele Sigma prin aplicația Sigma Link, oferind tracking complet al turei, înregistrarea în mai multe formate a datelor de performanță ale turei, inclusiv de la powermetru dublu, navigație după trackul GPS, segmente Strava live, încărcare automată a turei pe internet, notificări smart și compatibilitate eTap/Di2. Pentru un pic sub 150 USD, modelul mai ieftin ROX 7.0 nu mai are conectivitate ANT+ și Bluetooth, deci nu poate fi folosit cu senzori, nu are funcții live și încărcare automată prin telefon. El se sincronizează însă cu pagina de internet Sigma prin conectare directă la computer cu un cablu micro-USB, tot prin cablu putând fi modificate câmpurile de date, încărcate segmente STRAVA și multe alte funcții. Tot prin cablu se pot încărca track-uri care pot fi și editate, cu adăugarea de waypoint-uri cu informație alăturată. Ambele dispozitive au aceiași formă compactă de 73.5x50x21.5 mm, cu un ecran monocrom de 1.7 inch și rezoluție 160×128 pixeli, fiind dotate cu patru butoane. Aplicația Sigma Link este disponibilă pe Google Play și Apple App Store. Reducerea de 30% este oferită clienților vechi, dar se pare că este de fapt disponibilă tuturor. Pentru a o obține se folosește codul de reducere LOYALROX. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  15. Computerele ROX de la Sigma sunt unele dintre cele mai apreciate modele de top de pe piață, oferind informații GPS într-o formă compactă, pentru cei ce nu au nevoie de hărți. Cu prețuri decente și oferind informații complete despre tură, modelele ROX au fost mereu printre cele mai bune oferte în domeniu. Acum sunt disponibile noile modele ROX GPS 7.0 și ROX GPS 10.0, plus un discount de 30% pentru clienții fideli (și nu numai). ROX 11.0 este cel mai performant din gamă și combină conexiunea ANT+ cu cea Bluetooth LE, prețul fiind de 180 USD. ROX 11 se conectează cu alte dispozitive mobile și cu serverele Sigma prin aplicația Sigma Link, oferind tracking complet al turei, înregistrarea în mai multe formate a datelor de performanță ale turei, inclusiv de la powermetru dublu, navigație după trackul GPS, segmente Strava live, încărcare automată a turei pe internet, notificări smart și compatibilitate eTap/Di2. Pentru un pic sub 150 USD, modelul mai ieftin ROX 7.0 nu mai are conectivitate ANT+ și Bluetooth, deci nu poate fi folosit cu senzori, nu are funcții live și încărcare automată prin telefon. El se sincronizează însă cu pagina de internet Sigma prin conectare directă la computer cu un cablu micro-USB, tot prin cablu putând fi modificate câmpurile de date, încărcate segmente STRAVA și multe alte funcții. Tot prin cablu se pot încărca track-uri care pot fi și editate, cu adăugarea de waypoint-uri cu informație alăturată. Ambele dispozitive au aceiași formă compactă de 73.5x50x21.5 mm, cu un ecran monocrom de 1.7 inch și rezoluție 160×128 pixeli, fiind dotate cu patru butoane. Aplicația Sigma Link este disponibilă pe Google Play și Apple App Store. Reducerea de 30% este oferită clienților vechi, dar se pare că este de fapt disponibilă tuturor. Pentru a o obține se folosește codul de reducere LOYALROX. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider