Mergi la conţinut

freeriderro

Membri
  • Conţinut

    10.417
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    3

Tot ce a postat freeriderro

  1. Ajuns la a 9a ediție, concursul de mtb, e-mtb și alergare Macin Mountain Fun anunță că ediția de anul acesta se va ține în perioada 31 mai – 2 iunie, în Munții Dobrogei. Concursul va avea loc în zona localității Greci din județul Tulcea. Tabăra de bază a evenimentului este pădurea Crucele, unde va fi organizat un camping la care se va adăuga și o scenă unde vor avea loc concerte și multe alte surprize potrivit organizatorului. [embedded content] Ziua de sâmbătă, 1 iunie, va fi dedicată concursurilor de bicicletă și de alergare, iar duminică, 2 iunie, cursei copiilor. Traseele de mtb au distanțe între 32 și 54 km, cu diferență de nivel între 600 și 1700 m, în funcție de tură, lungă sau scurtă și 12 km cu 400 m urcare sau 23 km cu 800 m diferență de nivel pentru concursul de alergare. Traseele copiilor au distanțe cuprinse între 1 km și 2,7 km în funcție de vârsta participanților. Înscrierile sunt deschise și se fac doar online până pe data de 24 mai 2024. Taxa de participare variază între 120 lei și 180 lei în funcție de perioada înscrierii. Sursa: Freerider
  2. Ajuns la a 9a ediție, concursul de mtb, e-mtb și alergare Macin Mountain Fun anunță că ediția de anul acesta se va ține în perioada 31 mai – 2 iunie, în Munții Dobrogei. Concursul va avea loc în zona localității Greci din județul Tulcea. Tabăra de bază a evenimentului este pădurea Crucele, unde va fi organizat un camping la care se va adăuga și o scenă unde vor avea loc concerte și multe alte surprize potrivit organizatorului. [embedded content] Ziua de sâmbătă, 1 iunie, va fi dedicată concursurilor de bicicletă și de alergare, iar duminică, 2 iunie, cursei copiilor. Traseele de mtb au distanțe între 32 și 54 km, cu diferență de nivel între 600 și 1700 m, în funcție de tură, lungă sau scurtă și 12 km cu 400 m urcare sau 23 km cu 800 m diferență de nivel pentru concursul de alergare. Traseele copiilor au distanțe cuprinse între 1 km și 2,7 km în funcție de vârsta participanților. Înscrierile sunt deschise și se fac doar online până pe data de 24 mai 2024. Taxa de participare variază între 120 lei și 180 lei în funcție de perioada înscrierii. Sursa: Freerider
  3. Freerider ofera serviciul de inchirieri biciclete electrice, in Leresti, localitate in vecinatatea Campulung Muscel. Zona este recunoscuta pentru peisajele sale pitoresti, in principal un relief foarte variat, de la dealuri medii si mari pina la crestele de peste 2.000 de metri. Iar partea cea mai convenabila este ca toate aceste culmi pot fi atinse foarte usor pe drumuri forestiere accesibile sau pe trasee mai dificile, decizia este la tine. Pentru acest sezon, cei de la Haibike ne pun la dispozitie mai multe modele noi, versiuni 2024, cu motoarele cele mai performante de la Bosch si Yamaha. In plus de asta, acumulatoarele se numara printre cele mai mari disponibile de pe piata, avand o capacitate de (maxim) 750Wh. Asadar, prin faptul ca acestea sunt biciclete electrice full-suspension, vei obtine un confort deplin si pe langa asta, nu vei renunta nici la latura cea mai distractiva: parcurgerea traseelor montane pe un nivel inalt de asistenta, datorita acumulatorilor mari. Asadar, cu aceste doua ingrediente, reteta pentru o zi sau chiar un weekend de neuitat sunt asigurate. Costul pentru inchirierea unei biciclete electrice full-suspension Haibike este de 250 de lei, fiind disponibile doua cadre M si doua cadre L. Daca totusi nu vrei sa parcurgi trasee prea denivelate sau dificile, atunci ai la dispozitie hardtail-urile 27plus, tot de la Haibike, cu motoare Yamaha. Acestea avand rotile dotate cu anvelope late si balonaj mare, iti vor asigura un confort mai mult decat decent. Iar daca ti-ai propus doar sa pedalezi pe asfalt sau pe drumuri forestiere lejere, atunci avem la dispozitie hardtail-urile clasice cu roti de 29 de inch, tot de la Haibike, acestea fiind de altfel si cele mai usoare e-bike-uri pe car ele detinem. Prin urmare, daca doresti sa vii o zi la Campulung Muscel sau doresti sa petreci un weekend alaturi de noi, cu ghid si cazare incluse, nu ramane decat sa ne contactezi pe mail: echipa @ freerider.ro, iar noi iti vom oferi toate detaliile necesare. Calendarul de plimbari cu bicicletele electrice de anul acesta este dupa cum urmeaza: 17-19 mai: 8 locuri disponibile 21-23 iunie: 8 locuri disponibile 26-28 iulie: 8 locuri disponibile 23-25 august: 8 locuri disponibile 27-29 septembrie: 8 locuri disponibile 4-6 octombrie: 8 locuri disponibile Costul pentru un weekend complet, de vineri pina duminica, cu 2 nopti de cazare incluse, e-bike si ghid, este de 990 lei. Sursa: Freerider
  4. Freerider ofera serviciul de inchirieri biciclete electrice, in Leresti, localitate in vecinatatea Campulung Muscel. Zona este recunoscuta pentru peisajele sale pitoresti, in principal un relief foarte variat, de la dealuri medii si mari pina la crestele de peste 2.000 de metri. Iar partea cea mai convenabila este ca toate aceste culmi pot fi atinse foarte usor pe drumuri forestiere accesibile sau pe trasee mai dificile, decizia este la tine. Pentru acest sezon, cei de la Haibike ne pun la dispozitie mai multe modele noi, versiuni 2024, cu motoarele cele mai performante de la Bosch si Yamaha. In plus de asta, acumulatoarele se numara printre cele mai mari disponibile de pe piata, avand o capacitate de (maxim) 750Wh. Asadar, prin faptul ca acestea sunt biciclete electrice full-suspension, vei obtine un confort deplin si pe langa asta, nu vei renunta nici la latura cea mai distractiva: parcurgerea traseelor montane pe un nivel inalt de asistenta, datorita acumulatorilor mari. Asadar, cu aceste doua ingrediente, reteta pentru o zi sau chiar un weekend de neuitat sunt asigurate. Costul pentru inchirierea unei biciclete electrice full-suspension Haibike este de 250 de lei, fiind disponibile doua cadre M si doua cadre L. Daca totusi nu vrei sa parcurgi trasee prea denivelate sau dificile, atunci ai la dispozitie hardtail-urile 27plus, tot de la Haibike, cu motoare Yamaha. Acestea avand rotile dotate cu anvelope late si balonaj mare, iti vor asigura un confort mai mult decat decent. Iar daca ti-ai propus doar sa pedalezi pe asfalt sau pe drumuri forestiere lejere, atunci avem la dispozitie hardtail-urile clasice cu roti de 29 de inch, tot de la Haibike, acestea fiind de altfel si cele mai usoare e-bike-uri pe car ele detinem. Prin urmare, daca doresti sa vii o zi la Campulung Muscel sau doresti sa petreci un weekend alaturi de noi, cu ghid si cazare incluse, nu ramane decat sa ne contactezi pe mail: echipa @ freerider.ro, iar noi iti vom oferi toate detaliile necesare. Calendarul de plimbari cu bicicletele electrice de anul acesta este dupa cum urmeaza: 17-19 mai: 8 locuri disponibile 21-23 iunie: 8 locuri disponibile 26-28 iulie: 8 locuri disponibile 23-25 august: 8 locuri disponibile 27-29 septembrie: 8 locuri disponibile 4-6 octombrie: 8 locuri disponibile Costul pentru un weekend complet, de vineri pina duminica, cu 2 nopti de cazare incluse, e-bike si ghid, este de 990 lei. Sursa: Freerider
  5. Există multe opțiuni de transport al bagajelor când ești într-o excursie cu bicicleta, iar una din ultimele variante este sistemul celor de la AEROE, o marcă fondată în Noua Zeelandă, dar disponibila și în Europa și România. [embedded content] Sistemul este interesant și, deși mai există opțiuni similare pe piață, Aeroe este mai puțin complex și mai ușor de folosit. Este vorba de un sistem modular alcătuit dintr-un cadru metalic, ce se fixează pe cadrul bicicletei, platformă de prindere și genți (coburi) care se prind în platformă. Fiind modular, sistemul poate fi adaptat în funcție de nevoi sau cantitatea de bagaje. De la importatorul oficial Origos, am primit la test un set, iar acesta va fi încercat cu adevărat în luna aprilie când colegul nostru Dan Mazilu va participa la cursa de gravel neasistată Veneto Gravel, 720 km în 5 zile. Aeroe poate fi instalat în spatele bicicletei, pe cadrul metalic, dar și pe ghidon. Pentru partea din spate avem cadrul metalic care a fost proiectat în așa fel încât să poată fi instalat pe marea majoritate a bicicletelor. Acesta este și unul din avantajele principale al sistemului Aeroe, că poate fi instalat pe biciclete full suspension și/sau echipate cu tijă de șa reglabilă hidraulic. Cadrul poate suporta până la 16 kg, ce pot fi împărțite în două, câte 8 în fiecare geantă Aeroe poziționată pe laterale. Însă dacă nu vrei să le transporți așa, poți pune o singură geantă deasupra, fie pe lungimea biciclete, fie pe lățime. Pentru partea din față a bicicletei avem un alt sistem de prindere de ghidon, format din aceleași componente ca cele din spate, doar că fixate altfel. În acest sport mai poți prinde o geantă, tot de la Aeroe sau orice altceva. Sistemul de transport Aeroe este prezent deja la noi la redacție și vom reveni în curând cu recenzia completă. Aeroe bikepacking – prețuri Cadru metalic plus platformă – 595 lei Extra platformă spate – 347 lei Platformă față/ghidon – 347 lei Geantă 8 L – 248 lei Geantă 12 L – 297 lei Sursa: Freerider
  6. Există multe opțiuni de transport al bagajelor când ești într-o excursie cu bicicleta, iar una din ultimele variante este sistemul celor de la AEROE, o marcă fondată în Noua Zeelandă, dar disponibila și în Europa și România. [embedded content] Sistemul este interesant și, deși mai există opțiuni similare pe piață, Aeroe este mai puțin complex și mai ușor de folosit. Este vorba de un sistem modular alcătuit dintr-un cadru metalic, ce se fixează pe cadrul bicicletei, platformă de prindere și genți (coburi) care se prind în platformă. Fiind modular, sistemul poate fi adaptat în funcție de nevoi sau cantitatea de bagaje. De la importatorul oficial Origos, am primit la test un set, iar acesta va fi încercat cu adevărat în luna aprilie când colegul nostru Dan Mazilu va participa la cursa de gravel neasistată Veneto Gravel, 720 km în 5 zile. Aeroe poate fi instalat în spatele bicicletei, pe cadrul metalic, dar și pe ghidon. Pentru partea din spate avem cadrul metalic care a fost proiectat în așa fel încât să poată fi instalat pe marea majoritate a bicicletelor. Acesta este și unul din avantajele principale al sistemului Aeroe, că poate fi instalat pe biciclete full suspension și/sau echipate cu tijă de șa reglabilă hidraulic. Cadrul poate suporta până la 16 kg, ce pot fi împărțite în două, câte 8 în fiecare geantă Aeroe poziționată pe laterale. Însă dacă nu vrei să le transporți așa, poți pune o singură geantă deasupra, fie pe lungimea biciclete, fie pe lățime. Pentru partea din față a bicicletei avem un alt sistem de prindere de ghidon, format din aceleași componente ca cele din spate, doar că fixate altfel. În acest sport mai poți prinde o geantă, tot de la Aeroe sau orice altceva. Sistemul de transport Aeroe este prezent deja la noi la redacție și vom reveni în curând cu recenzia completă. Aeroe bikepacking – prețuri Cadru metalic plus platformă – 595 lei Extra platformă spate – 347 lei Platformă față/ghidon – 347 lei Geantă 8 L – 248 lei Geantă 12 L – 297 lei Sursa: Freerider
  7. Decathlon urmează să vină pe piață cu nu mai puțin de trei noi biciclete gravel electrice Van Rysel: E-GRVL AF MD, E-GRVL AF X30 și E-GRVL AF X35. În timp ce Van Rysel E-GRVL AF MD va fi echipată cu motor central Brose cu 70 Nm, Van Rysel E-GRVL AF X30 Van Rysel X35 vor avea motoare Mahle integrate în butucul spate. Unul dintre modele este în mod special mai ușor, având în jur de 14 kg. La expoziția Velofollies, unul dintre cele mai mari târguri de biciclete din Europa, organizat anual în orașul belgian Kortrijk, Decathlon a anunțat noua electrică Van Rysel E-GRVL AF MD, gravelul dotat cu motor central. Acesta va fi echipat cu motorul Brose Drive T Mag de 250 w și cuplu de 70 Nm. Bateria va avea 400 Wh, restul echipării fiind anvelopele Michelin Power Gravel și gropuset Sram Apex cu 12 viteze. Cadrul bicicletei este din aluminiu 6061 și furcă din carbon. Greutatea anunțată va fi de aproximativ 18 kg. foto – Decathlon via Calaméo Pe lângă gravelul cu motor central E-GRVL AF MD, pe surse se vorbește si despre alte două gravel-uri electrice aflate în pregătire. Unul este Van Rysel E-GRVL AF X30, cu motor Mahle X35 integrat în butucul spate. X35 vine cu puterea de 250 W și cuplu de 40 Nm, în timp ce bateria este mai mică, la 250 Wh. Și aceasta va fi echipată cu Sram Apex 12 viteze, dar cu anvelope Hutchinson Touareg. Cadrul va fi tot din aluminiu 6061, cu furcă din carbon. Având și motorul si bateria mai mici, greutatea anunțată va fi în jur de 14 kg. foto Rideapart.com De asemenea, mai este și Van Rysel E-GRVL AF X35, tot cu motor Mahle X35 plasat în butucul spate, dar cu un cuplu mai mic, de 35 Nm. La acest model și bateria este mai mică, la 244 Wh. Echiparea vine tot de la Sram, cu transmisie XPLR, anvelopele fiind Hutchinson Touareg. Bicicleta are în echipare și ciclocomputerul cu gps BC900 de la Decathlon, care inregistrează informații despre bicicletă și drumurile făcute. Și aceasta va fi o bicicletă ușoară, cu greutate anunțată între 14,3 kg și 15 kg în funcție de mărimea cadrului. Bicicleta este deja disponibilă, inclusiv în România, la prețul de 14.499,99 lei. foto Decathlon Van Rysel E-GRVL AF MD, cu motorul central Brose, va fi lansată în Europa, în martie, prețul anunțat fiind de 3.500 euro. Pentru gravelurile Van Rysel E-GRVL AF X30 și Van Rysel E-GRVL AF X35, cu motoare Mahle, încă nu au fost anunțate prețurile sau datele de lansare. Sursa: Freerider
  8. Decathlon urmează să vină pe piață cu nu mai puțin de trei noi biciclete gravel electrice Van Rysel: E-GRVL AF MD, E-GRVL AF X30 și E-GRVL AF X35. În timp ce Van Rysel E-GRVL AF MD va fi echipată cu motor central Brose cu 70 Nm, Van Rysel E-GRVL AF X30 Van Rysel X35 vor avea motoare Mahle integrate în butucul spate. Unul dintre modele este în mod special mai ușor, având în jur de 14 kg. La expoziția Velofollies, unul dintre cele mai mari târguri de biciclete din Europa, organizat anual în orașul belgian Kortrijk, Decathlon a anunțat noua electrică Van Rysel E-GRVL AF MD, gravelul dotat cu motor central. Acesta va fi echipat cu motorul Brose Drive T Mag de 250 w și cuplu de 70 Nm. Bateria va avea 400 Wh, restul echipării fiind anvelopele Michelin Power Gravel și gropuset Sram Apex cu 12 viteze. Cadrul bicicletei este din aluminiu 6061 și furcă din carbon. Greutatea anunțată va fi de aproximativ 18 kg. foto – Decathlon via Calaméo Pe lângă gravelul cu motor central E-GRVL AF MD, pe surse se vorbește si despre alte două gravel-uri electrice aflate în pregătire. Unul este Van Rysel E-GRVL AF X30, cu motor Mahle X35 integrat în butucul spate. X35 vine cu puterea de 250 W și cuplu de 40 Nm, în timp ce bateria este mai mică, la 250 Wh. Și aceasta va fi echipată cu Sram Apex 12 viteze, dar cu anvelope Hutchinson Touareg. Cadrul va fi tot din aluminiu 6061, cu furcă din carbon. Având și motorul si bateria mai mici, greutatea anunțată va fi în jur de 14 kg. foto Rideapart.com De asemenea, mai este și Van Rysel E-GRVL AF X35, tot cu motor Mahle X35 plasat în butucul spate, dar cu un cuplu mai mic, de 35 Nm. La acest model și bateria este mai mică, la 244 Wh. Echiparea vine tot de la Sram, cu transmisie XPLR, anvelopele fiind Hutchinson Touareg. Bicicleta va avea în echipare și ciclocomputerul cu gps BC900 de la Decathlon, care va înregistra informații despre bicicletă și drumurile făcute. Și aceasta va fi o bicicletă ușoară, cu greutate în jur de 14,8 kg. foto Decathlon Van Rysel E-GRVL AF MD, cu motorul central Brose, va fi lansată în Europa, în martie, prețul anunțat fiind de 3.500 euro. Pentru gravelurile Van Rysel E-GRVL AF X30 și Van Rysel E-GRVL AF X35, cu motoare Mahle, încă nu au fost anunțate prețurile sau datele de lansare. Sursa: Freerider
  9. Cei mai mulți dintre noi caută biciclete cât mai versatile, să fie bune la cât mai multe activități. Dacă se poate, să poți pedala eficient pe ea și la deal, iar la vale să o simți sigură și manevrabilă. Este destul de greu de găsit așa ceva, pentru ca, în general, dacă o bicicletă este buna la vale, mai greu să fie buna și la deal. Sau invers. Însă Merida ONE-TWENTY se apropie destul de mult de acest „ideal”, mai ales noul model, acesta care are instalată suspensia spate orizontal, față de cum era în trecut, vertical. [embedded content] Noua Merida ONE-TWENTY, modelul lansat începând cu sezonul 2024, vine cu câteva modificări și îmbunătățiri importante față de varianta anterioară, cea mai vizibilă fiind noua poziție a shock-ului spate. Însă mai sunt și altele importante, cum ar fi eliminarea unui pivot din ansamblul suspensiei spate, mișcarea bazându-se acum pe proprietățile elastice ale cadrului, mai precis ale țevilor seat stay. Merida denumește acest sistem „P-Flex”. Avantajul principal este că acum ai un rulment în minus care se uzează și trebuie schimbat periodic, iar cel secundar este că bicicleta devine puțin mai ușoară. La Merida nivelul echipării unui cadru vine din denumirea modelului. În cazul de față, ONE-TWENTY „700” înseamnă frâne Sram DB8, transmisie Sram NX Eagle, furca RockShox Pike Select și shock spate RockShox Deluxe Select+. De asemenea roțile sunt de la Merida cu anvelope Maxxis Forekaster TR EXO 3C MaxxTerra 29×2.4″. Bicicleta vine din start echipată și cu tijă de șa reglabilă hidraulic, mai precis modelul propriu Merida Expert TRII cu o cursă de la 150 mm la 200 mm în funcție de măsura cadrului. Tot din denumirea modelului aflăm și materialul din care este fabricat cadrul. Astfel, când avem „mii” vorbim de carbon, iar la „sute” cum este și în cazul de față, avem aluminiu. Pentru ONE-TWENTY 700 model 2024 Merida a ales să fabrice această bicicletă doar în varianta aluminiu, cu echiparile „300”, „600” și aceasta de față „700”, modelul de top. În România, importatorul oficial pentru Merida, BikeFun, oferă toate cele 3 variante: 300, 600 și 700. Geometria noii biciclete este „la zi”. La M-ul pe care l-am avut la test, reach-ul este de 465 mm, unghiul tijei de șa 78,5 grade și un unghi al furcii de 66 grade. Întrucât țeava seat tube este scurtă, îți poți alege mărimea cadrului în funcție de reach și nu după lungimea piciorului. Este vorba de noul sistem de măsurare a mărimii cadrului de la Merida, denumit „Agilometer”, practic cât de agilă vrei să fie bicicleta. Îți poți alege valoarea reach-ului și a manevrabilității aproape fără să mai ții cont de înălțimea ta. Țevile chainstays sunt de 435 mm indiferent de mărimea cadrului, fiind acum cu 30 mm mai lungi, un unghi al furcii cu 1,3 grade mai relaxat și un unghi al tijei de șa mai abrupt. Merida ONE-TWENTY 700 pe traseu În ture mi-a plăcut pe noua Merida ONE-TWENTY 700, însă este totuși ceva ce-mi scapă. Voi reveni la subiectul ăsta pe final. Cadrul, mărime M, mi s-a potrivit foarte bine, la înălțimea mea de 176 cm. M-am simțit confortabil și am avut loc pe ea, nu m-am simțit înghesuit. Faptul că unghiul tijei de șa este abrupt (mare) înseamnă că șoldurile sunt poziționate fix deasupra angrenajului pedalier, foarte asemănător cu ce găsim la cursieră. Asta înseamnă putere mare de apăsare în pedale. La urcare ești “zeu”! Pe coborâri controlul este bun, mulțumită reach-ului lung, iar bicicleta, pentru că este puțin mai mare decât un XC obișnuit, este mai grea și mai stabilă, oferind încredere mai mare când trebuie să treci peste obstacole, bolovani, rădăcini. Dar când ești pe trasee tehnice trebuie să-ți aduci aminte că bicicleta este totuși una cu suspensii “mici”, 130 mm fiind în ziua de azi (destul de) mici, suspensiile de 140-150 mm de la trail fiind mai mari, iar cele de 160 mm și peste de la enduro fiind mari. Totuși este o bicicletă a cărei suspensii lucrează cu tine și nu te vor limita când vrei să te dai mai tare. Precizia este bună pe potecile tehnice, iar unghiul de 66 grade al furcii îți permite să reacționezi bine, chiar și din scurt, când nu ai timp prea mult de reacție. Ziceam la început că “ceva îmi scapă”, iar acel ceva este geometria. Deși este la zi, în pas cu ce folosesc și alte mărci care se respectă, noua ONE-TWENTY este acum mai mult îndreptată spre datul la vale decât pedalatul pe teren mixt, și la deal și la vale. Având suspensii și mai mari, de 130 mm (în ciuda numelui ONE-TWENTY), bicicleta poate suporta coborâri mai agresive. Pentru mine poziția pe aceasta bicicleta este parcă prea dreaptă, prea defensivă și mai puțin “racy”, imprimându-ți o poziție mai puțin “aerodinamică”, mai puțin optimizată pentru concursuri să zicem. Nu o spun ca fiind un lucru rău, pentru că dacă vrei ce pare că-mi lipsește mie, te îndrepți foarte ușor spre Merida NINETY.SIX, un mtb pursânge de cross country și maraton, cu suspensii mai mici, rigiditate mai mare, eficiență la deal mai mare și precizie și mai mare când traseul devine tehnic. Față de modelul anterior ONE-TWENTY, noua variantă este semnificativ îmbunătățită, mulțumită suspensiilor alese și geometriei. Bicicleta este gândită să fie folosită la ture mai lungi, de o zi, făcând față fără probleme și la coborârile tehnice și foarte tehnice. Desigur, cu cât skill-ul riderului este mai mic cu atât și suspensiile trebuie să fie mai mari, ca să compenseze, așa că la final, trebuie mai multa atenție la vale pe un ONE-TWENTY decât ai acorda dacă ai fi pe Merida ONE-FORTY sau ONE-SIXTY. Merida ONE-TWENTY 700 – specificații și preț Cadru: aluminiu; anvelope max de 29×2.5″; ax 148×12 mm Furca: Rock Shox Pike Select; 130 mm; anvelope max de 29×2.X” Shock: Rock Shox Deluxe Select+ Frane: Sram DB8; discuri 200 mm fata/spate Sch. spate: Sram NX Eagle Shifter: Sram NX Pinioane: Sram PG-1210 Eagle; 10-50t; 12v Angrenaj: Sram NX Eagle DUB; 32t; 170 mm Lant: Sram SX Eagle Jante: Merida Expetrt TR; tubeless ready Butuci: Novatec SL-TEAM Anvelope: Maxxis Forekaster 29×2.4; fold; TR EXO 3C MaxxTerra Ghidon: Merida Expert TRII; 780 mm; 18 mm rise Pipa: Merida Expert eTRII; 40 mm Tija de sa: Merida EXPERT TRII; 34,9mm; cursa 170 mm Sa: Proxim W400 STN Greutate oficiala: 14,92 kg (marime M) Greutate masurata: 15,73 kg (marime M, fara pedale, cu bidon apa gol si scule) Pret la data publicarii recenziei: 14.290 lei Importator: BikeFun Sursa: Freerider
  10. Dacă îți dorești să te pui la punct cu tehnica MTB la început de sezon, ai toate motivele să participi la MTB Skills and Boot Camp Level 1. Tabăra se adresează tuturor ciclistelor și cicliștilor care participă la curse MTB sau care iau în serios acest hobby, pregâtindu-i pentru toate provocările caracteristice unui concurs de XCO sau Maraton, inclusiv cele caracteristice turei lungi. Singura cerință este să ai o bicicletă MTB în stare bună de funcționare, voie bună și capacitatea de face față unei diferențe de nivel de câteva sute metri pe zi. Tabăra nu se adresează doar racerilor ci tuturor celor care își doresc un weekend imersiv MTB, care îi va face să pedaleze mai fluid și mai în siguranță. Tabăra este concepută în mod special pentru adulți și experiența de un deceniu ne permite să ne asigurăm că fiecare participantă sau participant va pleca acasă mai sigur pe sine și pe relația cu bicicleta. Pentru aceasta am pregătit o serie de exerciții progresive ca dificultate, explicațiile potrivite, bazate și pe mai mulți ani de studiu a posturii și lucrul cu corpul și emoția umană. Știm ce înseamnă să îți dorești să progresezi, care sunt riscurile și capcanele și cum să dozăm progresul, pentru ca acesta să se facă în siguranță. De aceea, chiar și dacă ești adult, îți vom arăta care sunt pașii pentru a învăța tehnici precum wheelie, manual, bunny-hop, cum să dai dropuri și să abordezi o săritură în siguranță. Este foarte puțin probabil să te întâlnești cu aceste elemente la marea majoritate a curselor de MTB clasic, dar ele îți vor fi utile în îmbunătățirea relației cu bicicleta. Desigur, „grosul” taberei este concentrat pe urcări, coborâri, viraje, frânare, poziționare pe bicicletă, tehnică de pump-track, abordate sub formă de seminarii separate, iar apoi integrate, pe cărările de pe Ciocanu. Astfel, vei deveni mai fluent(ă) pe bicicletă și vei descoperi că poți să fii mai mult pe bicicletă decât credeai. Totodată, suntem pregătiți să îți răspundem atât la „De ce-ul” de ordin fizic al manevrării bicicletei, ne referim la știința fizicii, dar și al felului în care este indicat să te folosești de corpul tău pentru a controla bicicleta cu adevărat. Dacă ți se pare prea pretențios ce spunem, ei bine, varianta simplă este că nu vei mai cobori pe lângă bicicletă la concursuri. Sau nu vei mai fi copleșit(ă) pe coborâri. Sau dacă nici o variantă nu se aplică, vei fi mai rapid(ă) fără a-ți risca sănătatea. Desigur, totul se întâmplă în peisaje de vis, pe care nu ai cum să le uiți prea curând, alături de oameni care au aceeași pasiune: mountain biking-ul. Prețul taberei este de 1.250 de lei/persoană. Pachetul include: – coaching MTB timp de trei zile, feedback consistent si personalizat; – 2 nopti de cazare cu mic dejun; – acces la toate facilitatile Casei Freerider.ro – pump track, bike-wash, Wi-Fi, parcare si, in caz ca apare o problemă mecanică, la un atelier complet utilat cu scule; învioarare matinală, rutine de stretching si de mobilizare articulară; – pentru orice curiozitati ai avea legate de nutritie, iti sta la dispozitie nutriționist sportiv Roxana Sandu Radu; – ateliere de wheelie, manual si bunny-hop, cu progresii realiste, pe înțelesul fiecărui adult. Grup de sprijin, cu follow up și feedback pentru clipurile trimise, de-a lungul sezonului; – o sumedenie de fotografii și filmulete cu tine in actiune plus un video al taberei Pentru înscrieri și detalii: [email protected], 0745-083.191 Feeback participante și participanți: “Mulțumim pentru experiențele memorabile, am învățat destule în trei zile și le vom aplica cât mai des” – Alex, Bran. “M-am simțit foarte bine în tabără și simt că am progresat foarte mult” – Adi, București “Am fost la concurs la Topoloveni și e clar că am pedalat la alt nivel după tabăra de la Câmpulung. M-am simțit puternică și nivelul de încredere în mine pe bicicletă a crescut considerabil” – Luminița, Râmnicu Vâlcea. Cu o experiență de peste un deceniu la pedale și sute de curse de MTB, șosea, ciclo-cross, enduro și downhill, Marc Sandu este antrenor personal certificat Level 1 și 2, antrenor Postural Alignment și bike park coach certificat în Leogang, Salzburg. Sursa: Freerider
  11. Dacă îți dorești să te pui la punct cu tehnica MTB la început de sezon, ai toate motivele să participi la MTB Skills and Boot Camp Level 1. Tabăra se adresează tuturor ciclistelor și cicliștilor care participă la curse MTB sau care iau în serios acest hobby, pregâtindu-i pentru toate provocările caracteristice unui concurs de XCO sau Maraton, inclusiv cele caracteristice turei lungi. Singura cerință este să ai o bicicletă MTB în stare bună de funcționare, voie bună și capacitatea de face față unei diferențe de nivel de câteva sute metri pe zi. Tabăra nu se adresează doar racerilor ci tuturor celor care își doresc un weekend imersiv MTB, care îi va face să pedaleze mai fluid și mai în siguranță. Tabăra este concepută în mod special pentru adulți și experiența de un deceniu ne permite să ne asigurăm că fiecare participantă sau participant va pleca acasă mai sigur pe sine și pe relația cu bicicleta. Pentru aceasta am pregătit o serie de exerciții progresive ca dificultate, explicațiile potrivite, bazate și pe mai mulți ani de studiu a posturii și lucrul cu corpul și emoția umană. Știm ce înseamnă să îți dorești să progresezi, care sunt riscurile și capcanele și cum să dozăm progresul, pentru ca acesta să se facă în siguranță. De aceea, chiar și dacă ești adult, îți vom arăta care sunt pașii pentru a învăța tehnici precum wheelie, manual, bunny-hop, cum să dai dropuri și să abordezi o săritură în siguranță. Este foarte puțin probabil să te întâlnești cu aceste elemente la marea majoritate a curselor de MTB clasic, dar ele îți vor fi utile în îmbunătățirea relației cu bicicleta. Desigur, „grosul” taberei este concentrat pe urcări, coborâri, viraje, frânare, poziționare pe bicicletă, tehnică de pump-track, abordate sub formă de seminarii separate, iar apoi integrate, pe cărările de pe Ciocanu. Astfel, vei deveni mai fluent(ă) pe bicicletă și vei descoperi că poți să fii mai mult pe bicicletă decât credeai. Totodată, suntem pregătiți să îți răspundem atât la „De ce-ul” de ordin fizic al manevrării bicicletei, ne referim la știința fizicii, dar și al felului în care este indicat să te folosești de corpul tău pentru a controla bicicleta cu adevărat. Dacă ți se pare prea pretențios ce spunem, ei bine, varianta simplă este că nu vei mai cobori pe lângă bicicletă la concursuri. Sau nu vei mai fi copleșit(ă) pe coborâri. Sau dacă nici o variantă nu se aplică, vei fi mai rapid(ă) fără a-ți risca sănătatea. Desigur, totul se întâmplă în peisaje de vis, pe care nu ai cum să le uiți prea curând, alături de oameni care au aceeași pasiune: mountain biking-ul. Prețul taberei este de 1.250 de lei/persoană. Pachetul include: – coaching MTB timp de trei zile, feedback consistent si personalizat; – 2 nopti de cazare cu mic dejun; – acces la toate facilitatile Casei Freerider.ro – pump track, bike-wash, Wi-Fi, parcare si, in caz ca apare o problemă mecanică, la un atelier complet utilat cu scule; învioarare matinală, rutine de stretching si de mobilizare articulară; – pentru orice curiozitati ai avea legate de nutritie, iti sta la dispozitie nutriționist sportiv Roxana Sandu Radu; – ateliere de wheelie, manual si bunny-hop, cu progresii realiste, pe înțelesul fiecărui adult. Grup de sprijin, cu follow up și feedback pentru clipurile trimise, de-a lungul sezonului; – o sumedenie de fotografii și filmulete cu tine in actiune plus un video al taberei Pentru înscrieri și detalii: [email protected], 0745-083.191 Feeback participante și participanți: “Mulțumim pentru experiențele memorabile, am învățat destule în trei zile și le vom aplica cât mai des” – Alex, Bran. “M-am simțit foarte bine în tabără și simt că am progresat foarte mult” – Adi, București “Am fost la concurs la Topoloveni și e clar că am pedalat la alt nivel după tabăra de la Câmpulung. M-am simțit puternică și nivelul de încredere în mine pe bicicletă a crescut considerabil” – Luminița, Râmnicu Vâlcea. Cu o experiență de peste un deceniu la pedale și sute de curse de MTB, șosea, ciclo-cross, enduro și downhill, Marc Sandu este antrenor personal certificat Level 1 și 2, antrenor Postural Alignment și bike park coach certificat în Leogang, Salzburg. Sursa: Freerider
  12. Smith a lansat recent casca Payroll, care oferă o acoperire mai mare decât modelul lor popular Forefront 2. Aceasta adaugă protecție suplimentară pentru o cască all-mountain, fiind propulsată de tehnologia Koroyd și oferind opțional un senzor de detecție a accidentelor, denumit Aleck. Aceste caracteristici combină siguranța îmbunătățită cu o acoperire extinsă. Smith Payroll – Detalii Smith Payroll este o cască complet ventilată, protejată de o structură ușoară de absorbție a energiei Koroyd aflata pe cea mai mare parte a ansamblului. Dispune, de asemenea, de un schelet intern ascuns pentru a distribui forțele în cazul unui impact major în jurul celor 19 orificii de ventilație. Însă păstrează acele orificii centrale complet deschise, combinate cu canale interne adânci pentru a maximiza fluxul de aer deasupra capului. Interiorul căștii include un liner MIPS pentru reducerea forțelor de rotație în caz de impact. Sistemul VaporFit de la Smith oferă o potrivire ajustabilă completă de 270°. Cozorocul are 3 poziții și poate fi coborât pentru a ține soarele departe de ochi, dar poate fi ridicat pentru a face loc ochelarilor de soare sau ochelarilor de protecție. Prețuri, opțiuni și disponibilitate Cască Smith Payroll MIPS este disponibilă la prețul de 184 euro, iar versiunea Payroll MIPS Aleck costă 202 euro. Aceasta este disponibilă în 4 dimensiuni (S-XL, de la 48-65cm) și în cinci culori mate standard – Negru, Roz Dusk, Alb / Gri Ciment, Roșu Sedona / Albastru Pacific sau modelul Verde Trail Camo. Astfel, cască Smith Payroll oferă o combinație de siguranță, confort și opțiuni de personalizare, fiind potrivită pentru toți iubitorii de mountain bike care caută o protecție superioară și o performanță fiabilă. Via SmithOptics Sursa: Freerider
  13. Smith a lansat recent casca Payroll, care oferă o acoperire mai mare decât modelul lor popular Forefront 2. Aceasta adaugă protecție suplimentară pentru o cască all-mountain, fiind propulsată de tehnologia Koroyd și oferind opțional un senzor de detecție a accidentelor, denumit Aleck. Aceste caracteristici combină siguranța îmbunătățită cu o acoperire extinsă. Smith Payroll – Detalii Smith Payroll este o cască complet ventilată, protejată de o structură ușoară de absorbție a energiei Koroyd aflata pe cea mai mare parte a ansamblului. Dispune, de asemenea, de un schelet intern ascuns pentru a distribui forțele în cazul unui impact major în jurul celor 19 orificii de ventilație. Însă păstrează acele orificii centrale complet deschise, combinate cu canale interne adânci pentru a maximiza fluxul de aer deasupra capului. Interiorul căștii include un liner MIPS pentru reducerea forțelor de rotație în caz de impact. Sistemul VaporFit de la Smith oferă o potrivire ajustabilă completă de 270°. Cozorocul are 3 poziții și poate fi coborât pentru a ține soarele departe de ochi, dar poate fi ridicat pentru a face loc ochelarilor de soare sau ochelarilor de protecție. Prețuri, opțiuni și disponibilitate Cască Smith Payroll MIPS este disponibilă la prețul de 184 euro, iar versiunea Payroll MIPS Aleck costă 202 euro. Aceasta este disponibilă în 4 dimensiuni (S-XL, de la 48-65cm) și în cinci culori mate standard – Negru, Roz Dusk, Alb / Gri Ciment, Roșu Sedona / Albastru Pacific sau modelul Verde Trail Camo. Astfel, cască Smith Payroll oferă o combinație de siguranță, confort și opțiuni de personalizare, fiind potrivită pentru toți iubitorii de mountain bike care caută o protecție superioară și o performanță fiabilă. Via SmithOptics Sursa: Freerider
  14. Atherton Bikes a dezvăluit oficial bicicleta lor de enduro, Atherton S170, construită din aluminiu, după o prezentare anticipată în ianuarie. Acest nou model vine cu tehnologie de fabricație substractivă, similară cu cea folosită la bicicletele din carbon și titan, dar optimizată pentru aluminiu. Bicicleta oferă o alternativă accesibilă la modelele din carbon și titan, fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea și durabilitatea. Atherton S170 – Detalii Principalele caracteristici ale bicicletei includ o construcție robustă, cu noduri prelucrate CNC și tuburi de aluminiu custom. Triunghiul de spate al modelului de spate vine cu link-ul DW4 (Dave Weagle), care în comparație cu link-ul DW6 al modelului A170, este mai simplificat din punct de vedere tehnic. Echipa Atherton Bikes a urmărit să creeze o bicicletă de enduro rezistentă și accesibilă, menținând conceptul de construcție cu noduri și tuburi, chiar și în aliaj de aluminiu. Procesul de fabricație substractivă implică prelucrarea pieselor dintr-un bloc de aluminiu 7075, cu tuburi custom atașate prin lipire în nodurile prelucrate. Acest proces oferă un nivel ridicat de durabilitate, cu un nivel de performanță similar modelelor din carbon și titan. Geometrie Aceasta este doar prima bicicletă din noua serie S. Se așteaptă să vedem mai multe versiuni accesibile ale bicicletelor de munte Atherton, pe măsură ce se intensifică procesele lor de producție interne și în colaborare cu partenerii. Dan Atherton Astfel, lansarea Atherton S170 aduce o alternativă mai accesibilă pentru pasionații de ciclism, fără a face compromisuri în ceea ce privește performanța și durabilitatea, prin urmare deschide calea pentru mai multe inovații și opțiuni accesibile în viitorul gamei S. Prețuri și disponibilitate Prețurile pentru noul model Atherton S.170 încep de la 4.679€ pentru o bicicletă complet asamblată. Comparativ cu prețul de 4.500€ pentru un cadru gol A170 din carbon și titan, acest preț oferă o alternativă mai accesibilă pentru riderii care doresc să își achiziționeze o bicicletă de înaltă performanță. Dacă dorești să achiziționezi doar cadrul noului model, el este disponibil pentru 2.800€, echipat cu un amortizor Fox DHX2 pe arc. Bicicleta S170 a trecut testele EFBE Tri Test Cat 4 (Enduro) și Cat 5 (Downhill), ceea ce le permite celor de la Atherton să ofere o garanție pe viață pentru primul proprietar, indiferent de locul în care se utilizează. Bicicletele din aliaj produse în Marea Britanie sunt oficial disponibile spre achiziționare direct de pe site-ul Atherton Bikes, începând cu ziua de azi. Cu toate acestea, se preconizează că vor fi disponibile în număr limitat pentru o perioadă de timp, în timp ce capacitatea de producție este extinsă în noul sediu din Machynlleth, Țara Galilor. Via AthertonBikes Sursa: Freerider
  15. Atherton Bikes a dezvăluit oficial bicicleta lor de enduro, Atherton S170, construită din aluminiu, după o prezentare anticipată în ianuarie. Acest nou model vine cu tehnologie de fabricație substractivă, similară cu cea folosită la bicicletele din carbon și titan, dar optimizată pentru aluminiu. Bicicleta oferă o alternativă accesibilă la modelele din carbon și titan, fără a face compromisuri în ceea ce privește calitatea și durabilitatea. Atherton S170 – Detalii Principalele caracteristici ale bicicletei includ o construcție robustă, cu noduri prelucrate CNC și tuburi de aluminiu custom. Triunghiul de spate al modelului de spate vine cu link-ul DW4 (Dave Weagle), care în comparație cu link-ul DW6 al modelului A170, este mai simplificat din punct de vedere tehnic. Echipa Atherton Bikes a urmărit să creeze o bicicletă de enduro rezistentă și accesibilă, menținând conceptul de construcție cu noduri și tuburi, chiar și în aliaj de aluminiu. Procesul de fabricație substractivă implică prelucrarea pieselor dintr-un bloc de aluminiu 7075, cu tuburi custom atașate prin lipire în nodurile prelucrate. Acest proces oferă un nivel ridicat de durabilitate, cu un nivel de performanță similar modelelor din carbon și titan. Geometrie Aceasta este doar prima bicicletă din noua serie S. Se așteaptă să vedem mai multe versiuni accesibile ale bicicletelor de munte Atherton, pe măsură ce se intensifică procesele lor de producție interne și în colaborare cu partenerii. Dan Atherton Astfel, lansarea Atherton S170 aduce o alternativă mai accesibilă pentru pasionații de ciclism, fără a face compromisuri în ceea ce privește performanța și durabilitatea, prin urmare deschide calea pentru mai multe inovații și opțiuni accesibile în viitorul gamei S. Prețuri și disponibilitate Prețurile pentru noul model Atherton S.170 încep de la 4.679€ pentru o bicicletă complet asamblată. Comparativ cu prețul de 4.500€ pentru un cadru gol A170 din carbon și titan, acest preț oferă o alternativă mai accesibilă pentru riderii care doresc să își achiziționeze o bicicletă de înaltă performanță. Dacă dorești să achiziționezi doar cadrul noului model, el este disponibil pentru 2.800€, echipat cu un amortizor Fox DHX2 pe arc. Bicicleta S170 a trecut testele EFBE Tri Test Cat 4 (Enduro) și Cat 5 (Downhill), ceea ce le permite celor de la Atherton să ofere o garanție pe viață pentru primul proprietar, indiferent de locul în care se utilizează. Bicicletele din aliaj produse în Marea Britanie sunt oficial disponibile spre achiziționare direct de pe site-ul Atherton Bikes, începând cu ziua de azi. Cu toate acestea, se preconizează că vor fi disponibile în număr limitat pentru o perioadă de timp, în timp ce capacitatea de producție este extinsă în noul sediu din Machynlleth, Țara Galilor. Via AthertonBikes Sursa: Freerider
  16. Printre componentele prezentate la Tapei Cycling Show, roțile XeNTiS Mount X CC 27 construite din carbon au acaparat toata atenția publicului. Roata are cinci spițe și este construită dintr-o singură bucată, iar prețul de achiziție este de 3.399 euro. XeNTiS Mount X CC 27 – Detalii Compania XeNTiS, din Austria, este specializată în prelucrarea carbonului, prin urmare roțile sunt proiectate și construite în țară. Design noilor roți pentru cross-country Mount X CC provine de la modelul pentru șosea High X. Model care a fost preluat și adaptat condițiilor întâlnite în cross-country. Cu o lățime de interioară de 39 mm și cu o adâncime de 30 mm, roata ar trebui să se comporte foarte bine în off-road mai ales că îmbină foarte bine greutatea scăzută cu rigiditatea mare. Material – CarbonLățimea anvelopei – 2′′ – 2.8′′Greutatea maximă suportată – 120 kgGreutate – 1,520 gDisponibilitate – Approx. 8 săptămâni (29′′) | Toamna 2024 (27.5′′)www.xentis.comPreț – 3.399 € (set) Roțile Mount X CC sunt fabricate cu ajutorul unei tehnici avansate de construcție care integrează toate componentele într-o singură unitate solidă. Cu acestă metodă, XeNTiS garantează rigiditate sporită combinată cu greutatea mică. Modelul Mount X CC este „hookless”, prin urmare, pe parte interioară a jantei nu mai există buza tip cârlig care împiedică anvelopa să iasă, lucru care ajuta la montarea mai ușoară a anvelopelor. Butucii cu care sunt echipate roțile sunt de la XeNTiS modelul XH004-ML-BO cu prindere centerlock pentru discuri. Cum toate modele de roți au o greutate maximă pe care o suportă, roțile XeNTiS Mount X CC 27 suportă maxim 120 kg. Via XeNTiS Sursa: Freerider
  17. Printre componentele prezentate la Tapei Cycling Show, roțile XeNTiS Mount X CC 27 construite din carbon au acaparat toata atenția publicului. Roata are cinci spițe și este construită dintr-o singură bucată, iar prețul de achiziție este de 3.399 euro. XeNTiS Mount X CC 27 – Detalii Compania XeNTiS, din Austria, este specializată în prelucrarea carbonului, prin urmare roțile sunt proiectate și construite în țară. Design noilor roți pentru cross-country Mount X CC provine de la modelul pentru șosea High X. Model care a fost preluat și adaptat condițiilor întâlnite în cross-country. Cu o lățime de interioară de 39 mm și cu o adâncime de 30 mm, roata ar trebui să se comporte foarte bine în off-road mai ales că îmbină foarte bine greutatea scăzută cu rigiditatea mare. Material – CarbonLățimea anvelopei – 2′′ – 2.8′′Greutatea maximă suportată – 120 kgGreutate – 1,520 gDisponibilitate – Approx. 8 săptămâni (29′′) | Toamna 2024 (27.5′′)www.xentis.comPreț – 3.399 € (set) Roțile Mount X CC sunt fabricate cu ajutorul unei tehnici avansate de construcție care integrează toate componentele într-o singură unitate solidă. Cu acestă metodă, XeNTiS garantează rigiditate sporită combinată cu greutatea mică. Modelul Mount X CC este „hookless”, prin urmare, pe parte interioară a jantei nu mai există buza tip cârlig care împiedică anvelopa să iasă, lucru care ajuta la montarea mai ușoară a anvelopelor. Butucii cu care sunt echipate roțile sunt de la XeNTiS modelul XH004-ML-BO cu prindere centerlock pentru discuri. Cum toate modele de roți au o greutate maximă pe care o suportă, roțile XeNTiS Mount X CC 27 suportă maxim 120 kg. Via XeNTiS Sursa: Freerider
  18. Nu ducem lipsă de biciclete de oraș sau biciclete electrice de oraș, dar toate sunt cam la fel. Însă foarte mult în evidență iese noua bicicletă electrică intitulată Diodra, creația lui Sabin Damian. Forma cadrului poate vi se pare familiară, iar asta pentru ca Sabin nu este la prima sa bicicletă din bambus lansată. Cu ceva vreme în urma am avut la test la revistă prima sa bicicletă de acest gen, Veltra. Pe lângă alte diferențe, aceasta nu era electrică. [embedded content] Noua Diodra însă vine în două variante și normala, dar și electrică, iar atuul ei principal este, potrivit lui Sabin, greutatea mică în comparație cu alte electrice din aceeași categorie. Însă Diodra vine și cu alte avantaje cum ar fi autonomia care, aparent, poate ajunge și la peste 80 km. Însă „elefantul din cameră” este altul și anume cadrul acestei biciclete. Vorbim de un cadru din bambus, produs la noi. Ok, bambusul nu este crescut la noi, e importat, dar modelarea este făcută în matrițele fabricate de Sabin. foto Diodra.com Când am văzut pentru prima oară bicicleta, eleganța cadrului m-a impresionat cel mai mult. Este un cadru simplu, dar și complex în același timp, întrucât combină modernul cu tehnologia și simplitatea. Pe de altă parte cadrul din bambus este apreciat doar pentru că e “frumos” ci și mulțumită proprietăților pe care le are în atenuarea vibrațiilor venite de la drum. Este ca și când ai avea o micro-suspensie integrată în cadru. Varianta electrică vine echipată cu motor integrat în butucul spate. De fapt totul este integrat acolo, și motorul și bateria și controllerul, dar și portul de încărcare al batetriei. Totul este minimalist și elegant, dar fără compromisuri în privința performanțelor. foto Diodra.com Și, vorbind de performanțe, Diodra spune că bicicleta are o autonomie de nu mai puțin de 100 km, care vine dintr-o baterie de 25 Ah și motor de 500 w, limitat la 250 w. Motorul a fost special construit pentru Sabin de o companie din Taiwan, respectând specificațiile sale. Astfel, motorul are o greutate de doar 4 kg oferind un cuplu de 48 Nm la nivelul maxim de asistență. În total există trei moduri de asistență – minim, mediu și maxim. Încărcarea bateriei durează în jur de 3,5 ore, așadar timp suficient cât ești, să zicem, la job, conexiunea cu telefonul făcându-se prin BT. Da, Diodra dispune și de propria aplicație, și aceasta dezvoltată special pentru Sabin și Diodra. Transmisia este pe lanț, dar pentru o sumă extra de 200 euro, Diodra vine echipată cu transmise pe curea Gates Carbon Drive care, practic, nu are moarte și nici nevoie de întreținere nu are, fiind garantată la peste 30.000 km. foto Diodra.com Însă bicicleta nu a apărut pe piață pur și simplu ci a durat mai mult de 3 ani până când să prindă formă. În acest timp s-au făcut și foarte multe teste de rezistență. Un curier Glovo a folosit-o pentru nu mai puțin de 15.000 km, indiferent de condițiile meteo! În tot acest timp singurele probleme care au apărut au fost legate de conexiunea BT. Însă ultima versiune a bicicletei este echipată acum cu alt modul BT la care nu au mai apărut probleme. Diodra este asamblată în România, la atelierul din Ploiești și este disponibilă în trei variante de măsuri, pentru bicicliști și bicicliste cu înălțimi între 155 și 198 cm. Greutatea maxima pe care o poate transporta este de 90 kg. Varianta electrică se numește Diodra S3, însă avem și modelul normal Diodra M8, practic 8 viteze integrate într-un butuc spate Shimano Alfine. Noile Diodra S3 sau Diodra M8 sunt disponibile pentru precomandă pe site-ul Diodra.com la prețurile de 2.199 euro pentru varianta electrică și 1.599 euro pentru varianta normală. Aceste prețuri sunt cu 700 euro mai mici față de prețul „oficial”, fiind reducerea acordată celor care fac precomandă acum. Așa cum am spus și mai sus, dacă dorești varianta cu transmisie pe curea, se mai adaugă 200 euro. Garanția acordată este de 2 ani pentru componente și 5 ani pentru cadru și furcă. Sursa: Freerider
  19. Nu ducem lipsă de biciclete de oraș sau biciclete electrice de oraș, dar toate sunt cam la fel. Însă foarte mult în evidență iese noua bicicletă electrică intitulată Diodra, creația lui Sabin Damian. Forma cadrului poate vi se pare familiară, iar asta pentru ca Sabin nu este la prima sa bicicletă din bambus lansată. Cu ceva vreme în urma am avut la test la revistă prima sa bicicletă de acest gen, Veltra. Pe lângă alte diferențe, aceasta nu era electrică. [embedded content] Noua Diodra însă vine în două variante și normala, dar și electrică, iar atuul ei principal este, potrivit lui Sabin, greutatea mică în comparație cu alte electrice din aceeași categorie. Însă Diodra vine și cu alte avantaje cum ar fi autonomia care, aparent, poate ajunge și la peste 80 km. Însă „elefantul din cameră” este altul și anume cadrul acestei biciclete. Vorbim de un cadru din bambus, produs la noi. Ok, bambusul nu este crescut la noi, e importat, dar modelarea este făcută în matrițele fabricate de Sabin. foto Diodra.com Când am văzut pentru prima oară bicicleta, eleganța cadrului m-a impresionat cel mai mult. Este un cadru simplu, dar și complex în același timp, întrucât combină modernul cu tehnologia și simplitatea. Pe de altă parte cadrul din bambus este apreciat doar pentru că e “frumos” ci și mulțumită proprietăților pe care le are în atenuarea vibrațiilor venite de la drum. Este ca și când ai avea o micro-suspensie integrată în cadru. Varianta electrică vine echipată cu motor integrat în butucul spate. De fapt totul este integrat acolo, și motorul și bateria și controllerul, dar și portul de încărcare al batetriei. Totul este minimalist și elegant, dar fără compromisuri în privința performanțelor. foto Diodra.com Și, vorbind de performanțe, Diodra spune că bicicleta are o autonomie de nu mai puțin de 100 km, care vine dintr-o baterie de 25 Ah și motor de 500 w, limitat la 250 w. Motorul a fost special construit pentru Sabin de o companie din Taiwan, respectând specificațiile sale. Astfel, motorul are o greutate de doar 4 kg oferind un cuplu de 48 Nm la nivelul maxim de asistență. În total există trei moduri de asistență – minim, mediu și maxim. Încărcarea bateriei durează în jur de 3,5 ore, așadar timp suficient cât ești, să zicem, la job, conexiunea cu telefonul făcându-se prin BT. Da, Diodra dispune și de propria aplicație, și aceasta dezvoltată special pentru Sabin și Diodra. Transmisia este pe lanț, dar pentru o sumă extra de 200 euro, Diodra vine echipată cu transmise pe curea Gates Carbon Drive care, practic, nu are moarte și nici nevoie de întreținere nu are, fiind garantată la peste 30.000 km. foto Diodra.com Însă bicicleta nu a apărut pe piață pur și simplu ci a durat mai mult de 3 ani până când să prindă formă. În acest timp s-au făcut și foarte multe teste de rezistență. Un curier Glovo a folosit-o pentru nu mai puțin de 15.000 km, indiferent de condițiile meteo! În tot acest timp singurele probleme care au apărut au fost legate de conexiunea BT. Însă ultima versiune a bicicletei este echipată acum cu alt modul BT la care nu au mai apărut probleme. Diodra este asamblată în România, la atelierul din Ploiești și este disponibilă în trei variante de măsuri, pentru bicicliști și bicicliste cu înălțimi între 155 și 198 cm. Greutatea maxima pe care o poate transporta este de 90 kg. Varianta electrică se numește Diodra S3, însă avem și modelul normal Diodra M8, practic 8 viteze integrate într-un butuc spate Shimano Alfine. Noile Diodra S3 sau Diodra M8 sunt disponibile pentru precomandă pe site-ul Diodra.com la prețurile de 2.199 euro pentru varianta electrică și 1.599 euro pentru varianta normală. Aceste prețuri sunt cu 700 euro mai mici față de prețul „oficial”, fiind reducerea acordată celor care fac precomandă acum. Așa cum am spus și mai sus, dacă dorești varianta cu transmisie pe curea, se mai adaugă 200 euro. Garanția acordată este de 2 ani pentru componente și 5 ani pentru cadru și furcă. Sursa: Freerider
  20. Cel mai recent proiect al lui Gustav Gullholm aka Dangerholm reinterpretează conceptul de all-mountain într-un design unic. Gustav Gullhom este cunoscut pentru conceptele sale care implică modificarea totală a unei biciclete. De data aceasta a ales un Scott Genius ST, cu acesta el prezentând un concept futurist al segmentului de all-mountain. Cablurile, conductele și amortizorul sunt bine ascunse, vine cu o furcă „upside-down” și roți cromate, prin urmare acest proiect ca toate celelalte este impresionant. Scott Genius ST x Dangerholm – Detalii Ultimul proiect aka Dangerholm prezintă viziunea lui asupra ce înseamna viitorul segmentului de all-mountain. Cadrul care deja oferă un aspect futurist, prin ascunderea amortizorului, a fost alegerea perfectă pentru acest concept. Cu o cursă de 150mm a amortizorului și 160mm a furcii, această bicicletă promite performanță și confort. Pe lângă caracteristicile standard, proiectul Dangerholm aduce și unele upgrade-uri exagerate și de înaltă calitate. Așa cum este cazul furcii Intend Hero și a frânelor greu de accesat Trickstuff Piccola HD. De asemenea, bicicleta include upgrade-uri precum un schimbător SRAM X0 T-type cu elemente de aliaj înlocuite cu componente personalizate de carbon de la Hopp. De asemenea este instalat și un nou lanț, Dangerholm 1x machined RadoxX care este vândut prin partenerul său online cu r2-bike.com. Frânele vin cu șuruburi din titan METI ultralight, făcute la comandă, care acum sunt disponibile pentru achiziționare. Cadru – SCOTT Genius ST, dimensiune L, cursă de 150mmCuloare vopsea – RAL 1014 IvoryPrindere roată – Thru-axle METI din titanAmortizor spate – Fox Float X NUDETelecomandă – Customized frame-mounted 10-speed shifterFurcă – Intend Hero, cursă de 160mm, cu ax METI din titanSet direcție – Syncros cu rulmenți CeramicSpeed SLTCapac superior – RadoxX x Dangerholm OknyttGhidon – Syncros Hixon iC SL Rise Mânere – Syncros AMControale – Zirbel Twister WE03 conectat la SRAM BlipBoxSchimbător spate – SRAM Eagle AXS X0 / componete Hopp Carbon Casetă – SRAM X0 TransmissionLanț – SRAM X0 TransmissionPedalier – SRAM X0 TransmissionDenticul lanțului – RadoxX x Dangerholm Bergakungen 34TButuc pedalier – CeramicSpeed DUB CoatedReglare preîncărcare – CeramicSpeed DUBPedale – Xpedo BaldwinFrâne – Trickstuff Piccola HDDiscuri frână – Trickstuff Dächle UL 180mm+203mmȘuruburi frână – METI din titanȘa – Syncros Tofino SLTijă șa – RockShox Reverb AXS 170mmClema tijă șa – Intend CoronaButuci – DUKE Bad BoySpițe – Sapim CX-RayJante – DUKE Fury Star 6ters custom polishedAnvelopă față – Maxxis Assegai EXO+ MaxxGrip 2,5”Anvelopă spate – Maxxis Assegai EXO+ MaxxTerra 2,5”Greutate cu pedale – 13,60kg / 29,98lbs Sursa: Freerider
  21. Cel mai recent proiect al lui Gustav Gullholm aka Dangerholm reinterpretează conceptul de all-mountain într-un design unic. Gustav Gullhom este cunoscut pentru conceptele sale care implică modificarea totală a unei biciclete. De data aceasta a ales un Scott Genius ST, cu acesta el prezentând un concept futurist al segmentului de all-mountain. Cablurile, conductele și amortizorul sunt bine ascunse, vine cu o furcă „upside-down” și roți cromate, prin urmare acest proiect ca toate celelalte este impresionant. Scott Genius ST x Dangerholm – Detalii Ultimul proiect aka Dangerholm prezintă viziunea lui asupra ce înseamna viitorul segmentului de all-mountain. Cadrul care deja oferă un aspect futurist, prin ascunderea amortizorului, a fost alegerea perfectă pentru acest concept. Cu o cursă de 150mm a amortizorului și 160mm a furcii, această bicicletă promite performanță și confort. Pe lângă caracteristicile standard, proiectul Dangerholm aduce și unele upgrade-uri exagerate și de înaltă calitate. Așa cum este cazul furcii Intend Hero și a frânelor greu de accesat Trickstuff Piccola HD. De asemenea, bicicleta include upgrade-uri precum un schimbător SRAM X0 T-type cu elemente de aliaj înlocuite cu componente personalizate de carbon de la Hopp. De asemenea este instalat și un nou lanț, Dangerholm 1x machined RadoxX care este vândut prin partenerul său online cu r2-bike.com. Frânele vin cu șuruburi din titan METI ultralight, făcute la comandă, care acum sunt disponibile pentru achiziționare. Cadru – SCOTT Genius ST, dimensiune L, cursă de 150mmCuloare vopsea – RAL 1014 IvoryPrindere roată – Thru-axle METI din titanAmortizor spate – Fox Float X NUDETelecomandă – Customized frame-mounted 10-speed shifterFurcă – Intend Hero, cursă de 160mm, cu ax METI din titanSet direcție – Syncros cu rulmenți CeramicSpeed SLTCapac superior – RadoxX x Dangerholm OknyttGhidon – Syncros Hixon iC SL Rise Mânere – Syncros AMControale – Zirbel Twister WE03 conectat la SRAM BlipBoxSchimbător spate – SRAM Eagle AXS X0 / componete Hopp Carbon Casetă – SRAM X0 TransmissionLanț – SRAM X0 TransmissionPedalier – SRAM X0 TransmissionDenticul lanțului – RadoxX x Dangerholm Bergakungen 34TButuc pedalier – CeramicSpeed DUB CoatedReglare preîncărcare – CeramicSpeed DUBPedale – Xpedo BaldwinFrâne – Trickstuff Piccola HDDiscuri frână – Trickstuff Dächle UL 180mm+203mmȘuruburi frână – METI din titanȘa – Syncros Tofino SLTijă șa – RockShox Reverb AXS 170mmClema tijă șa – Intend CoronaButuci – DUKE Bad BoySpițe – Sapim CX-RayJante – DUKE Fury Star 6ters custom polishedAnvelopă față – Maxxis Assegai EXO+ MaxxGrip 2,5”Anvelopă spate – Maxxis Assegai EXO+ MaxxTerra 2,5”Greutate cu pedale – 13,60kg / 29,98lbs Sursa: Freerider
  22. În contextul actual, cu magazinele având stocuri și competitivitatea fiind la cote ridicate, pasionații de biciclete pot avea parte de oferte generoase în ceea ce privește raportul calitate-preț. Anul 2024 aduce cu sine oportunități noi pentru cicliști, având în vedere disponibilitatea diversă de biciclete la prețuri accesibile. Cu toate acestea, în ciuda stocurilor aparent abundente, calitatea rămâne o preocupare importantă. Prin urmare, este esențial să analizăm cu atenție specificațiile și caracteristicile fiecărui model pentru a ne asigura că alegem o bicicletă care să corespundă nevoilor noastre și să ofere la urma urmei o experiență plăcută. În acest articol voi prezenta 10 biciclete cu prețurile cuprinse între 900 – 1.000 euro, în ordine aleatorie. Cube Analog – 4.599 Lei Material cadru – Aluminiu Furca – RockShox Judy Silver TK Coil, Cursă – 100mm, LockoutFrâne – Shimano BR-MT200/UR30, Discuri – 180mm(F) 160mm(S)Schimbător pinioane – Sram SX Eagle, 12 vitezeAngrenaj – Sram SX Eagle, 32T, 175mmManetă schimbător – Sram SX EaglePinioane – Sram PG-1210 Eagle, 11-50TGhidon – CUBE Rise Trail Bar, 680mmPipă – CUBE Performance Stem SLX , 31.8mmJante – CUBE ZX20, 32H Butuci – Shimano HB/FH – TX505, QR, Centerlock Diametru roată – 27,5″Anvelope – Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25″ GT Avalanche Elite – 4.995 Lei Material cadru – AluminiuFurca – SR Suntour XCR-RL-R, 120mm, Hydraulic Lockout, Air Spring, Rebound AdjustFrâne – Tektro M275 Hydro Disc 160/160mm RotorsSchimbător pinioane – Microshift RD-M665MAngrenaj – Prowheel Charm 32TManetă schimbător – microSHIFT M851 11-speedPinioane – microSHIFT 11-46TGhidon – GT All Terra Alloy Rise, 740mm Pipă – GT All Terra 3D Forged AlloyJante – WTB SX19 32hDiametru roată – 29″ (F) / 27,5″ (S)Anvelope – Vittoria Barzo 27.5/29 x 2.25″ Wire Bead Cross Fusion Pro – 4.699 Lei Material cadru – AluminiuFurca -Rockshox FS Judy Silver, Solo Air, Tapered, cursa 100mmFrâne – Shimano Deore MT-410 180/180mmSchimbător pinioane – Shimano Deore RD-M6100-SGSAngrenaj – Shimano Deore FC-MT510-1 32TManetă schimbător – Shimano Deore SL-M6100Pinioane – Shimano Deore CS-M6100 10-51TGhidon – HL MTB-AL-320 W: 680 mmPipă – HL TDS-C507-8FOV Ext: 80 mmJante – Crosser X11 – double wallButuci – Față: Shimano FH-TX505 32H Disc QR CLSpate – Shimano Altus FH-MT401 BB41BDiametru roată – 29″Anvelope – Schwalbe Smart Sam 29×2.25 Giant Talon 29 – 4.299 Lei Material cadru – AluminiuFurca – SR Suntour XCM RL, Remote Lockout, Alloy SteererFrâne – Tektro HDC M275, Hydraulic, Tektro Rotors [F]180mm, [R]160mmSchimbător pinioane – Shimano Alivio M3100Angrenaj – ProWheel Forged, 22/36 175mmManetă schimbător – Shimano Altus SL-M2010, 2×9Pinioane – Shimano Deore HG200, 11×36Ghidon – Giant Connect Trail 31.8mm – 780mmPipă – Giant SportDiametru roată – 29″Anvelope – Kenda Booster 27.5 Or 29×2.2″, Wire Bead Merida Big Trail 200 – 4.990 Lei Material cadru – AluminiuFurca – Suntour XCM32Frâne – Tektro M275Schimbător pinioane – Shimano DeoreManetă schimbător – Shimano Deore M4100Ghidon – MERIDA CompPipă – MERIDA Expert CCJante – MERIDA Comp TRButuci – (informație lipsă)Diametru roată – 29″ Rockrider AM 100 – 4.999 Lei Material cadru – Aluminiu 6061 și 6013Furca – RockShox Judy SilverFrâne – Shimano MT 200, disc hidraulic, 180 mm față, 160 mm spateSchimbător pinioane – Shimano DEORE, 11 viteze, casetă 11-51Angrenaj – Prowheel, 1 foaie, 30 dinți (compatibilă cu 32 și 34 dinți)Manetă schimbător – Shimano DEORE M4100Pinioane – Shimano, 11 vitezeGhidon – Rockrider Comp Flat, aluminiu, 760 mm Pipă – Rockrider, unghi 0°, 35 mm lungimeJante – Sun Ringle Duroc 30, 29″ pentru cadre L / XL, 27,5″ pentru cadre S / MButuci – Axuri BOOST, 15 mm față și 12 mm spateDiametru roată – 29″ sau 27,5″ Focus Whistler 3.8 – 4.299 Lei Material cadru – AluminiumFurca – SR Suntour XCR32, 100 mmFrâne – Shimano MT200, hydraulic disc brakeSchimbător pinioane – Shimano Deore M6100, 12-speedAngrenaj – Shimano Deore FC-M6100, 12-speedManetă schimbător – Shimano Deore M6100, 12-speedPinioane – Shimano Deore M6100, 12-speed, front: 32, rear: 10-51Ghidon – Riser, Aluminium, 720mmPipă – Aluminium, 31,8 mm, 6°Jante – RODI Viper 21Butuci –Față: Shimano HB-TX505, QR, 5×100 mmSpate: Shimano TC500 MS, QR, 5×100 mmDiametru roată –27.5 (marimile XS si S)29 (marimile M, L si XL)Anvelope – Schwalbe Smart Sam 2.25Greutate – 13,40 kg Cannondale Trail SL – 4.845 Lei Material cadru – AluminiuFurca – SR Suntour XCR-RL 100 mmFrâne – Shimano MT200 hidraulic disc – 160/160mm RT10 disc franaSchimbător pinioane – Shimano Deore M5100Angrenaj – Shimano M5100 – 36/26Manetă schimbător – Shimano Deore M5100 – 11-speedPinioane – Shimano Deore M5100 – 11-42 – 11-vitezeGhidon – FSA Alloy Riser – 15mm rise – 760mmPipă – 6061 Alloy – 31.8 – 7 gradeJante –Față – Shimano MT200, QRSpate – Shimano MT400 12×148Diametru roată – 29″ Devron Vulcan – 4.699 Lei Material cadru – AluminiuFurca – RockShox Recon RL, 100mm,Frâne – Sram Level T, 180/160mmSchimbător pinioane – SRAM GX, X-ActuationAngrenaj – SRAM FC GX 1000 24MMManetă schimbător – SRAM GX, X-Actuation, Trigger Shifter, 2×11 SpeedPinioane – SRAM PG-1130, 11-42 TGhidon – FSA Comet HB-XC-303, Low Riser, 31.8mm, 760mm, Alloy 6061Pipă – FSA ST-171LX, 28.6mm, Alloy 6061Jante – WTB ST i23, Disc, 32H, PVButuci –Față – Novatec D041SB-15, 32H, 15x100mm, BearingsSpate – Novatec D162SB-SL-X12, 32H, 12x142mm, BearingsDiametru roată – 29 inch Specialized Rockhopper – 4.849 Lei Material cadru – AluminiuFurca – RockShox Judy, Solo Air, 80/90/100mm cursăFrâne – Shimano BR-MT200, 180mmSchimbător pinioane – Shimano Deore M5100, SGS, 11-speedAngrenaj – Stout 1x, forged alloyManetă schimbător – Shimano Deore M5100, 11-speedPinioane – Shimano Deore, 11spd, 11-51tGhidon – Stout Mini RisePipă – 3D-forged alloy, 31.8mmJante – Specialized Alloy, Tubeless readyButuci –Față -Formula DC-20, 6-Bolt, disc, 100x9mm spacing, quick-releaseSpate – Formula DC-22, 6-Bolt freehub, disc, 135x9mm spacing, quick-releaseDiametru roată – 27.5” Sursa: Freerider
  23. În contextul actual, cu magazinele având stocuri și competitivitatea fiind la cote ridicate, pasionații de biciclete pot avea parte de oferte generoase în ceea ce privește raportul calitate-preț. Anul 2024 aduce cu sine oportunități noi pentru cicliști, având în vedere disponibilitatea diversă de biciclete la prețuri accesibile. Cu toate acestea, în ciuda stocurilor aparent abundente, calitatea rămâne o preocupare importantă. Prin urmare, este esențial să analizăm cu atenție specificațiile și caracteristicile fiecărui model pentru a ne asigura că alegem o bicicletă care să corespundă nevoilor noastre și să ofere la urma urmei o experiență plăcută. În acest articol voi prezenta 10 biciclete cu prețurile cuprinse între 900 – 1.000 euro, în ordine aleatorie. Cube Analog – 4.599 Lei Material cadru – Aluminiu Furca – RockShox Judy Silver TK Coil, Cursă – 100mm, LockoutFrâne – Shimano BR-MT200/UR30, Discuri – 180mm(F) 160mm(S)Schimbător pinioane – Sram SX Eagle, 12 vitezeAngrenaj – Sram SX Eagle, 32T, 175mmManetă schimbător – Sram SX EaglePinioane – Sram PG-1210 Eagle, 11-50TGhidon – CUBE Rise Trail Bar, 680mmPipă – CUBE Performance Stem SLX , 31.8mmJante – CUBE ZX20, 32H Butuci – Shimano HB/FH – TX505, QR, Centerlock Diametru roată – 27,5″Anvelope – Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25″ GT Avalanche Elite – 4.995 Lei Material cadru – AluminiuFurca – SR Suntour XCR-RL-R, 120mm, Hydraulic Lockout, Air Spring, Rebound AdjustFrâne – Tektro M275 Hydro Disc 160/160mm RotorsSchimbător pinioane – Microshift RD-M665MAngrenaj – Prowheel Charm 32TManetă schimbător – microSHIFT M851 11-speedPinioane – microSHIFT 11-46TGhidon – GT All Terra Alloy Rise, 740mm Pipă – GT All Terra 3D Forged AlloyJante – WTB SX19 32hDiametru roată – 29″ (F) / 27,5″ (S)Anvelope – Vittoria Barzo 27.5/29 x 2.25″ Wire Bead Cross Fusion Pro – 4.699 Lei Material cadru – AluminiuFurca -Rockshox FS Judy Silver, Solo Air, Tapered, cursa 100mmFrâne – Shimano Deore MT-410 180/180mmSchimbător pinioane – Shimano Deore RD-M6100-SGSAngrenaj – Shimano Deore FC-MT510-1 32TManetă schimbător – Shimano Deore SL-M6100Pinioane – Shimano Deore CS-M6100 10-51TGhidon – HL MTB-AL-320 W: 680 mmPipă – HL TDS-C507-8FOV Ext: 80 mmJante – Crosser X11 – double wallButuci – Față: Shimano FH-TX505 32H Disc QR CLSpate – Shimano Altus FH-MT401 BB41BDiametru roată – 29″Anvelope – Schwalbe Smart Sam 29×2.25 Giant Talon 29 – 4.299 Lei Material cadru – AluminiuFurca – SR Suntour XCM RL, Remote Lockout, Alloy SteererFrâne – Tektro HDC M275, Hydraulic, Tektro Rotors [F]180mm, [R]160mmSchimbător pinioane – Shimano Alivio M3100Angrenaj – ProWheel Forged, 22/36 175mmManetă schimbător – Shimano Altus SL-M2010, 2×9Pinioane – Shimano Deore HG200, 11×36Ghidon – Giant Connect Trail 31.8mm – 780mmPipă – Giant SportDiametru roată – 29″Anvelope – Kenda Booster 27.5 Or 29×2.2″, Wire Bead Merida Big Trail 200 – 4.990 Lei Material cadru – AluminiuFurca – Suntour XCM32Frâne – Tektro M275Schimbător pinioane – Shimano DeoreManetă schimbător – Shimano Deore M4100Ghidon – MERIDA CompPipă – MERIDA Expert CCJante – MERIDA Comp TRButuci – (informație lipsă)Diametru roată – 29″ Rockrider AM 100 – 4.999 Lei Material cadru – Aluminiu 6061 și 6013Furca – RockShox Judy SilverFrâne – Shimano MT 200, disc hidraulic, 180 mm față, 160 mm spateSchimbător pinioane – Shimano DEORE, 11 viteze, casetă 11-51Angrenaj – Prowheel, 1 foaie, 30 dinți (compatibilă cu 32 și 34 dinți)Manetă schimbător – Shimano DEORE M4100Pinioane – Shimano, 11 vitezeGhidon – Rockrider Comp Flat, aluminiu, 760 mm Pipă – Rockrider, unghi 0°, 35 mm lungimeJante – Sun Ringle Duroc 30, 29″ pentru cadre L / XL, 27,5″ pentru cadre S / MButuci – Axuri BOOST, 15 mm față și 12 mm spateDiametru roată – 29″ sau 27,5″ Focus Whistler 3.8 – 4.299 Lei Material cadru – AluminiumFurca – SR Suntour XCR32, 100 mmFrâne – Shimano MT200, hydraulic disc brakeSchimbător pinioane – Shimano Deore M6100, 12-speedAngrenaj – Shimano Deore FC-M6100, 12-speedManetă schimbător – Shimano Deore M6100, 12-speedPinioane – Shimano Deore M6100, 12-speed, front: 32, rear: 10-51Ghidon – Riser, Aluminium, 720mmPipă – Aluminium, 31,8 mm, 6°Jante – RODI Viper 21Butuci –Față: Shimano HB-TX505, QR, 5×100 mmSpate: Shimano TC500 MS, QR, 5×100 mmDiametru roată –27.5 (marimile XS si S)29 (marimile M, L si XL)Anvelope – Schwalbe Smart Sam 2.25Greutate – 13,40 kg Cannondale Trail SL – 4.845 Lei Material cadru – AluminiuFurca – SR Suntour XCR-RL 100 mmFrâne – Shimano MT200 hidraulic disc – 160/160mm RT10 disc franaSchimbător pinioane – Shimano Deore M5100Angrenaj – Shimano M5100 – 36/26Manetă schimbător – Shimano Deore M5100 – 11-speedPinioane – Shimano Deore M5100 – 11-42 – 11-vitezeGhidon – FSA Alloy Riser – 15mm rise – 760mmPipă – 6061 Alloy – 31.8 – 7 gradeJante –Față – Shimano MT200, QRSpate – Shimano MT400 12×148Diametru roată – 29″ Devron Vulcan – 4.699 Lei Material cadru – AluminiuFurca – RockShox Recon RL, 100mm,Frâne – Sram Level T, 180/160mmSchimbător pinioane – SRAM GX, X-ActuationAngrenaj – SRAM FC GX 1000 24MMManetă schimbător – SRAM GX, X-Actuation, Trigger Shifter, 2×11 SpeedPinioane – SRAM PG-1130, 11-42 TGhidon – FSA Comet HB-XC-303, Low Riser, 31.8mm, 760mm, Alloy 6061Pipă – FSA ST-171LX, 28.6mm, Alloy 6061Jante – WTB ST i23, Disc, 32H, PVButuci –Față – Novatec D041SB-15, 32H, 15x100mm, BearingsSpate – Novatec D162SB-SL-X12, 32H, 12x142mm, BearingsDiametru roată – 29 inch Specialized Rockhopper – 4.849 Lei Material cadru – AluminiuFurca – RockShox Judy, Solo Air, 80/90/100mm cursăFrâne – Shimano BR-MT200, 180mmSchimbător pinioane – Shimano Deore M5100, SGS, 11-speedAngrenaj – Stout 1x, forged alloyManetă schimbător – Shimano Deore M5100, 11-speedPinioane – Shimano Deore, 11spd, 11-51tGhidon – Stout Mini RisePipă – 3D-forged alloy, 31.8mmJante – Specialized Alloy, Tubeless readyButuci –Față -Formula DC-20, 6-Bolt, disc, 100x9mm spacing, quick-releaseSpate – Formula DC-22, 6-Bolt freehub, disc, 135x9mm spacing, quick-releaseDiametru roată – 27.5” Sursa: Freerider
  24. Urmând o cale similară modelului Onyx care în 2023 a primit brațe superioare de 38mm, furca DVO Diamond trece de la brațele cu diametrul de 35mm la cele de 36mm și primește cartușul de aer SL. În mod convenabil, brațele inferioare ale modelului anterior Onyx sunt regăsite pe noua furcă Diamond, dar restul caracteristicilor precum design-ul și elementele interne au fost modificate. DVO Diamond 36mm – Detalii Pornind din parte de sus, furca beneficiează de o nouă coroană care din punct de vedere al greutății este mai ușoară. În interiorul acesteia, cei de la DVO au introdus cartușul lor de aer SL cu cameră de autoegalizare, care, de asemenea, este mai ușor decât cartușul montat pe modelul anterior cu brațe de 35 mm. Caracteristica OTT (Off The Top) de la DVO permite adjustarea independentă a camerelor de aer negative și pozitive. Prin adjustarea acestei caracteristici veți putea utiliza furca la potențialul ei maxim, asta dacă aveți puțină răbdare. Cartușul de aer SL foloseste un orificiu destul de simplu pentru conectarea la camerele de aer negative și pozitive, iar cu ocazia intrucerii acestu cartuș de aer s-au salvat 150g din greutate. Modelul Onyx vine cu o cursă de 160, 170 sau 180mm. Cursa acesteia poate fi modificată cu 10 mm din interior. Același lucru îl întâlnim și pe furca Diamond exceptând cursa care este de 140, 150 sau 160mm. Deocamdată nu se știe exact când va fi disponibilă furca DVO Diamond cu brațe de 36mm pentru achiziționare. via DVO Sursa: Freerider
  25. Urmând o cale similară modelului Onyx care în 2023 a primit brațe superioare de 38mm, furca DVO Diamond trece de la brațele cu diametrul de 35mm la cele de 36mm și primește cartușul de aer SL. În mod convenabil, brațele inferioare ale modelului anterior Onyx sunt regăsite pe noua furcă Diamond, dar restul caracteristicilor precum design-ul și elementele interne au fost modificate. DVO Diamond 36mm – Detalii Pornind din parte de sus, furca beneficiează de o nouă coroană care din punct de vedere al greutății este mai ușoară. În interiorul acesteia, cei de la DVO au introdus cartușul lor de aer SL cu cameră de autoegalizare, care, de asemenea, este mai ușor decât cartușul montat pe modelul anterior cu brațe de 35 mm. Caracteristica OTT (Off The Top) de la DVO permite adjustarea independentă a camerelor de aer negative și pozitive. Prin adjustarea acestei caracteristici veți putea utiliza furca la potențialul ei maxim, asta dacă aveți puțină răbdare. Cartușul de aer SL foloseste un orificiu destul de simplu pentru conectarea la camerele de aer negative și pozitive, iar cu ocazia intrucerii acestu cartuș de aer s-au salvat 150g din greutate. Modelul Onyx vine cu o cursă de 160, 170 sau 180mm. Cursa acesteia poate fi modificată cu 10 mm din interior. Același lucru îl întâlnim și pe furca Diamond exceptând cursa care este de 140, 150 sau 160mm. Deocamdată nu se știe exact când va fi disponibilă furca DVO Diamond cu brațe de 36mm pentru achiziționare. via DVO Sursa: Freerider
×
×
  • Creează O Nouă...