Mergi la conţinut

Green_Alex

Membri
  • Conţinut

    50
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    22h 47m 20s

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    KTM 525exc
  1. Chris Birch ne uimeste din nou in saua unui KTM 1190 Adventure R

    Eu mai degraba sa spune ca cei de la KTM au vrut sa arate ca 1190 este cu adevarat Enduro-Touring ca deja tot mai multe review-uri dau motocicleta ca fiind sport touring. Si atunci au zis sa arate oamenilor ca ea duce offroad adevarat daca stie calaretul ce face. Mie mi se pare ca s-a comportat la fel de onorabil ca un dual-sport, binenteles fara sa se compare cu exc-urile de 300. Tare as vrea sa vad astfel de teste cu toate big-trail-urile atunci cand se fac review-uri comparative si nu drumuri forestiere. Oare mai iesea boxerul bavarez la egalitate cu KTM-ul?
  2. enduro cauciucuri enduro fata de 17' ?

    Man sa pui pe un motor sm roti cramponate de 17 nu prea are rost. Mult mai util ar fi sa iei varianta de enduro si sa pui pe jantele alea mari gume de strada ca iesi mult mai bine. Daca faci cum zici tu te va penaliza puternic pe offroad suspensia reglata de asfalt si dimensiunea mica a rotii. Asta ca sa nu zic nimik de transmisie. Iar asta cu aratatul cool, e de gust dar nu cred sa fie f reusita combinatia.
  3. prim ministru! :))

    Ma si voi sunteti carcotasi... Eu zic ca este bine ca arata oamanilor ca nu numai "ciudatii", "satanistii" si "sinucigasii" se dau cu motoarele si asta poate sa schimbe putin din imaginea de care "se bucura" motociclistii in romania. In rest nu vad cu ce ma poate afecta pe mine treaba asta. Sa se dea omul cat vrea cu motoarele lui, si daca lui asa ii place sa se dea si cu escorta.
  4. enduro Sfaturi incepator

    Hai sa-mi dau si eu cu parerea poate te face sa mai intelegi putin. La un hard enduro este foarte importanta greutatea motorului (care este de preferat sa fie cat mai mica) dar si puterea (valoare dar si dozaj) care trebe sa fie suficienta cat sa te duca impreuna cu motor cu tot pe drumuri cat mai abrupte cu putinta (atunci cand ai aderenta). Ca veni vorba de ktm si pt ca si eu ma dau cu unul o sa-ti povestesc despre ele. Dupa parerea celor mai multi (eu inca nu m-am dat cu asa ceva) cel mai bun pentru enduro greu ar fi 450 exc care reprezinta o combinmatie f buna de putere suficienta si greutate redusa. Asta teoretic merge oriunde si face orice. Pe masura ce scazi cilindreea si mergi la 400 exc 300...etc puterea motorului scade si deci in unele situatii va fi mai greu. trebe sa tragi mai tare de motor cand stii ca o sa ai nevoie de putere si in acelasi timp greutatea motocicletei nu scate semnificativ. Daca mergi in sus la 525 greutatea creste si ea (nu f mult) dar si puterea. Aceasta putere prea mare te va obosi mai repede si la sfarsitul zilei vei fi mai obosit decat cineva care a mers pe un motor mai bland. La LC4 enduro deja se schimba calimera. Seria exc de la ktm este cea pt enduro. LC4 este un motor mai de compromis si are 2 variante: Adventure si Enduro in functie de ce vrei sa faci cu ea. Compromisul se traduce intr-un comportament mai bun pe sosea, performante mai bune la drum dar greutate mai mare si implicit mai greu de bagat la hard enduro. La astea se mai adauga si seria de cross sx parca. Astea sunt orientate in principal catre concuratul pe piste de motocross si prezinta o serie de diferente care iti vor face viata grea la enduro. Una dintre ele este ca nu au far si nu pot fi inmatriculate ceea ce cred ca le exclude din start din lista ta de optiuni. Cam asta e parerea mea formata din ce am vazut si auzit. Sper sa te ajute in luarea unei decizii de care sa fi multumit in viitor.
  5. EVENIMENT ENDURO PADUREA ANDRONACHE 18.12.2005

    Acu ma oftic ca nu am venit. Ma tenta sa vin dar m-a cam descurajat vremea cand am vazut ce e afara. Bravo voua, si la mai mare
  6. preg. troacele pt duminica BUCURESTI

    Si cam pe unde ati vrea sa mergeti ca daca e soare...ma bag si eu Pe langa Bucuresti dar pe langa sosea sper nu?
  7. Honda Transalp

    transalpul prea mic?? poate prea mare. Daca tu vrei Sa mearga si la enduro asta e cam mare. Pentru touring mi se pare un motor ok. Poti sa te plimbi cu el si pe drumuri de tara daca vrei iar pe sosea are o viteza decenta. Mie mi se pare un compromis bun. Acuma totul depinde de ce vrei tu sa faci cu el.
  8. Locatiile noilor radare pe DN1

    Am si eu o nelamurire: in principiu camerele sunt puse sa te ia cand vi din fata, dar la motoare pe fata nu exista numere asa ca nu inteleg cum vor face identificarea. Doar daca sunt puse sa te pozeze dupa ce treci de ele. Respect si bere Alex
  9. enduro am lat un dr 650 rs

    Eu nu am asa ceva dar: Daca vrei sa o bagi prin noroaie eu as sugera sa-i schimbi aripa de pe fata, sa-i pui cauciucuri de cross si dupa aia sa incerci sa vezi progresiv pana unde te tine brandul. Problema nu cred ca se pune ca nu trage ea ci daca poti tu sa o mai ridici si de cate ori dupa ce vei cadea prin noroaie. Respect si bere, Alex
  10. Meserias, dar cine este? Prof de ce?
  11. un supermoto de la ducati

    Arata Belea rau de tot. Nu stiu daca e usoara, nu stiu cat de usoara e nevoie sa fie pt supermoto. oricum de frumoasa e frumoasa, si puternica.
  12. eleasing-medias.ro

    Nu ma dau un expert in ale motoarelor pt ca nu sunt, dar iti zic si parerea mea ca poate tu sa iei din ea ce ti se pare util/corect. Am fost pe acolo de cateva ori si tipii mi s-au parut rezon si seriosi ca oameni. Motoarele sunt si unele avariate si unele care arata ff bine. Preturile mi s-au parut destul de rezon. Ca o observatie (nu dau cu pietre spun doar ca asata am observat eu) majoritatea motoarelor aveau in jur de 22 - 25000 de km. Conditiile de vanzare sunt destul de avantajoase 6 luni garantie + posibilitate de leasing. Oricum tot e bine sa iei cu tine pe cineva care se pricepe sa-si dea si el cu parerea si poate te ajuta sa alegi ceva frumos...si bun.
  13. Piese Second Hand

    Salut, beton ideea. Pe mine m-ar intyeresa niste inaltatoare de ghidon de KTM si niste ciorapei de neopren pt furca. Poti sa-mi zici la ce pret le-ai aduce?
  14. pt. o fata ce motor e bun?

    O fata pe enduro....ce poate fi mai suxy de atat? . Brava, si felicitari. Pai pentru ceva usor eu zic un ktm exc pe la 250 sau un Husaberg sau Huski sau yamaha, dar cum a zis si omu mai sus mai bine ia un enduro. + ca poate o sa vrei sa-l si inmatriculezi si atunci... Si eu zic la fel KTM 250 sau 300. Si tare as vrea sa te vad pe carari de munte dand gaz in motorul ala
  15. bine am venit!

    Salut, si Felicitari. Am fost si eu acolo si te-am vazut cum repetai la linia aia. Tot atunci am luat si eu permisul (eram ala cu casca argintie de enduro) dupa ce a trbuit sa ma abtin sa nu-i f*t una in gura politistului de la masa . Auzi cretinul: dupa ce ca am facut 26 la sala si traseul PERFECT in 2min si 12 sec incepe si-mi zice ca nu trebuia sa ma lase in sala ca eu am barba si in permisul vechi nu am. Oricum felicitari si tie si mie ca am reusit :) si sa ne vedem pe 2 roti Vezi ca tipul cu motorul caruia am dat eu e de la Rodell cred s-ar putea sa te ajute. In mod normal este sub podul grand pe Cal. Giulesti inn fiecare sambata ca are ore. Daca nu-l gasesti da-mi un PM si-ti dau tel lui. Si are si o motociclete mai rasarita (Suzy Marauder cred, noua).
×