Mergi la conţinut

Green_Alex

Membri
  • Conţinut

    50
  • Membru din

  • Ultima vizită

Postări adăugat de Green_Alex

  1. Eu mai degraba sa spune ca cei de la KTM au vrut sa arate ca 1190 este cu adevarat Enduro-Touring ca deja tot mai multe review-uri dau motocicleta ca fiind sport touring. Si atunci au zis sa arate oamenilor ca ea duce offroad adevarat daca stie calaretul ce face. Mie mi se pare ca s-a comportat la fel de onorabil ca un dual-sport, binenteles fara sa se compare cu exc-urile de 300.

    Tare as vrea sa vad astfel de teste cu toate big-trail-urile atunci cand se fac review-uri comparative si nu drumuri forestiere. Oare mai iesea boxerul bavarez la egalitate cu KTM-ul?

  2. Man sa pui pe un motor sm roti cramponate de 17 nu prea are rost.

    Mult mai util ar fi sa iei varianta de enduro si sa pui pe jantele alea mari gume de strada ca iesi mult mai bine.

    Daca faci cum zici tu te va penaliza puternic pe offroad suspensia reglata de asfalt si dimensiunea mica a rotii. Asta ca sa nu zic nimik de transmisie.

    Iar asta cu aratatul cool, e de gust dar nu cred sa fie f reusita combinatia.

  3. Ma si voi sunteti carcotasi...

    Eu zic ca este bine ca arata oamanilor ca nu numai "ciudatii", "satanistii" si "sinucigasii" se dau cu motoarele si asta poate sa schimbe putin din imaginea de care "se bucura" motociclistii in romania.

    In rest nu vad cu ce ma poate afecta pe mine treaba asta. Sa se dea omul cat vrea cu motoarele lui, si daca lui asa ii place sa se dea si cu escorta.

  4. Hai sa-mi dau si eu cu parerea poate te face sa mai intelegi putin.

    La un hard enduro este foarte importanta greutatea motorului (care este de preferat sa fie cat mai mica) dar si puterea (valoare dar si dozaj) care trebe sa fie suficienta cat sa te duca impreuna cu motor cu tot pe drumuri cat mai abrupte cu putinta (atunci cand ai aderenta).

    Ca veni vorba de ktm si pt ca si eu ma dau cu unul o sa-ti povestesc despre ele.

    Dupa parerea celor mai multi (eu inca nu m-am dat cu asa ceva) cel mai bun pentru enduro greu ar fi 450 exc care reprezinta o combinmatie f buna de putere suficienta si greutate redusa. Asta teoretic merge oriunde si face orice.

    Pe masura ce scazi cilindreea si mergi la 400 exc 300...etc puterea motorului scade si deci in unele situatii va fi mai greu. trebe sa tragi mai tare de motor cand stii ca o sa ai nevoie de putere si in acelasi timp greutatea motocicletei nu scate semnificativ.

    Daca mergi in sus la 525 greutatea creste si ea (nu f mult) dar si puterea. Aceasta putere prea mare te va obosi mai repede si la sfarsitul zilei vei fi mai obosit decat cineva care a mers pe un motor mai bland.

    La LC4 enduro deja se schimba calimera. Seria exc de la ktm este cea pt enduro. LC4 este un motor mai de compromis si are 2 variante: Adventure si Enduro in functie de ce vrei sa faci cu ea. Compromisul se traduce intr-un comportament mai bun pe sosea, performante mai bune la drum dar greutate mai mare si implicit mai greu de bagat la hard enduro.

    La astea se mai adauga si seria de cross sx parca. Astea sunt orientate in principal catre concuratul pe piste de motocross si prezinta o serie de diferente care iti vor face viata grea la enduro. Una dintre ele este ca nu au far si nu pot fi inmatriculate ceea ce cred ca le exclude din start din lista ta de optiuni.

    Cam asta e parerea mea formata din ce am vazut si auzit. Sper sa te ajute in luarea unei decizii de care sa fi multumit in viitor. :beer:

  5. transalpul prea mic??

    poate prea mare. Daca tu vrei Sa mearga si la enduro asta e cam mare.

    Pentru touring mi se pare un motor ok. Poti sa te plimbi cu el si pe drumuri de tara daca vrei iar pe sosea are o viteza decenta. Mie mi se pare un compromis bun. Acuma totul depinde de ce vrei tu sa faci cu el.

  6. Eu nu am asa ceva dar:

    Daca vrei sa o bagi prin noroaie eu as sugera sa-i schimbi aripa de pe fata, sa-i pui cauciucuri de cross si dupa aia sa incerci sa vezi progresiv pana unde te tine brandul. Problema nu cred ca se pune ca nu trage ea ci daca poti tu sa o mai ridici si de cate ori dupa ce vei cadea prin noroaie.

    Respect si bere,

    Alex

  7. Nu ma dau un expert in ale motoarelor pt ca nu sunt, dar iti zic si parerea mea ca poate tu sa iei din ea ce ti se pare util/corect.

    Am fost pe acolo de cateva ori si tipii mi s-au parut rezon si seriosi ca oameni.

    Motoarele sunt si unele avariate si unele care arata ff bine.

    Preturile mi s-au parut destul de rezon.

    Ca o observatie (nu dau cu pietre spun doar ca asata am observat eu) majoritatea motoarelor aveau in jur de 22 - 25000 de km.

    Conditiile de vanzare sunt destul de avantajoase 6 luni garantie + posibilitate de leasing.

    Oricum tot e bine sa iei cu tine pe cineva care se pricepe sa-si dea si el cu parerea si poate te ajuta sa alegi ceva frumos...si bun.

  8. :wub: O fata pe enduro....ce poate fi mai suxy de atat? :D . Brava, si felicitari.

    Pai pentru ceva usor eu zic un ktm exc pe la 250 sau un Husaberg sau Huski sau yamaha, dar cum a zis si omu mai sus mai bine ia un enduro. + ca poate o sa vrei sa-l si inmatriculezi si atunci...

    Si eu zic la fel KTM 250 sau 300.

    Si tare as vrea sa te vad pe carari de munte dand gaz in motorul ala :D:search:

  9. Salut, si Felicitari. Am fost si eu acolo si te-am vazut cum repetai la linia aia. :D:scooter: Tot atunci am luat si eu permisul (eram ala cu casca argintie de enduro) dupa ce a trbuit sa ma abtin sa nu-i f*t una in gura politistului de la masa :chair: . Auzi cretinul: dupa ce ca am facut 26 la sala :rtfm: si traseul PERFECT in 2min si 12 sec :beach::ninja: incepe si-mi zice ca nu trebuia sa ma lase in sala ca eu am barba si in permisul vechi nu am. :ranting:

    Oricum felicitari si tie :beer: si mie :beer: ca am reusit :) si sa ne vedem pe 2 roti :scooter:

    Vezi ca tipul cu motorul caruia am dat eu e de la Rodell cred s-ar putea sa te ajute. In mod normal este sub podul grand pe Cal. Giulesti inn fiecare sambata ca are ore. Daca nu-l gasesti da-mi un PM si-ti dau tel lui. Si are si o motociclete mai rasarita (Suzy Marauder cred, noua).

  10. Da, spray-ul de la nikwax este special pentru a impermeabiliza materialul. Dupa ce am dat pe bocanci i-am bagat in lac pana peste sireturi si nu am avut probleme. Ideea e ca la cizmele de enduro nu prea ai ce face cu un astfel de sprai pt ca cizmele sunt in principal din plastic si prea putina piele care e destul de groasa. Ce ar fi indicat din gama este o crema (cred ca au si asa ceva dar nu sunt sigur) cu care sa dai pe al cusaturi.

    oricum in general cizmele ar trebui sa reziste destul de bine si fara asta daca nu intri cu ele in rau pe jos, si daca un intra apa pe deasupra.

    Hai URA, si bafta

  11. Me mine ce cizme ma sfatuiti sa iau care sa tina si la apa cat de cat?

    <{POST_SNAPBACK}>

    Pai in principiu orice cizme de enduro ar trebui sa reziste. Ideea e sa te porti frumos cu ele, si sa la ingrijesti dupa fiecare iesire. Eu am invatat de la un prieten mai batran :D sa le dau cu WD40 dupa ce le spal in prealabil. Asa ca Go for it man!

    Si daca tot ne laudam cu echipamentul...

    Casca FOX Racing;

    Manusi Fox Racing;

    Genuchiere Fox;

    Pantaloni FOX;

    Cizme FORMA;

    Ochelari...nu mai stiu ceva cu O...

    Cotiere..:D de role NO NAME;

    platosa...nu stiu, ca am primit-o second.

  12. nu i pacat sa mergi cu 525 exc pe loc drept, pe drum de praf?incearca ceva cu diferente de nivel mai mari, nu o sa regreti

    <{POST_SNAPBACK}>

    =)) Daca te uiti pe aici pe forum o sa vezi ca nu fac numai plimbari din astea pe drum plat, asta ar fi prima data. Sunt si eu curios sa vad cum este, plus ca de cate ori vad drumul respectiv din tren sunt curios cum ar fi sa merg pe el.

    In principiu hard-enduro ma atrage, dar din cand in cand merge si o plimbare.

    Mai ales ca momentan incerc CU DISPERARE sa gasesc o rremorca ca nu am cu ce sa-mi transport motorul pana la munte (si pe el nu merg ca stric cauciucurile de cross si pinionul de 50 nu-mi permite viteze decente).

    Daca are cineva loc sa ma ia si pe mine cu tot cu motor pana la un munte, merg si maine :D:yahoo::help: dar altfel...incerc plimbari usoare pe camp ca sa nu stea motorul degeaba.

    Cum spunea un prieten: "sufera si el cand sta". :P (se stie el cine e).

    Hai toate cele bune.

    Apropo, marti am examen :D

  13. Oameni buni am o idee :scout_en: . Tot merg spre Ploiesti cu trenul si am vazut ca in majoritatea timpului este un drum de tara (uneori doar niste urme) care merg pe langa sina de tren. Ma gandeam sa fac o tura pana la Ploiesti si sa explorez acest drum. Unde nu e drum putem sa o luam si pe aratura ca oricum acum nu e plantat nimik.

    Ce ziceti, se baga careva? In principiu nu trebe cine stie ce super enduro dar macar niste cuciucuri mixte tot ar trebui pe un enduro sau tourer.

    Sapt asta am vazut ca drumul e destul de uscat asa ca nu se intrevad probleme. Pe mine m-ar tenta sa merg sapt asta sau urmatoarea ca tot o sa fiu in concediu.

    Scrieti aici care vrea sa vina sau dati un mesaj pe mail la mealexverde@yahoo.com

    Cu respect,

    Alex :scooter:

  14. daca esti la inceput, eu as zice sa uiti de motoarele de viteza. de asemenea, pentru o fata enduro e cam exclus (nu e feminin si are saua inalta, adica e greu de manevrat). ramane sa te uiti dupa ceva stradale (naked, allrounder) sau chopper.

    cum tu vrei ceva de 250 cmc, eu as zice sa te uiti dupa un suzuki marauder sau kawasaki eliminator.  in special kawa el 252 arata destul de ok,e rezistent, stai pe el un an si pe urma iti iei ceva mai mare.

    <{POST_SNAPBACK}>

    Ba eu cred ca ar arata extrem de sexy pe un enduro. :kiss2: De fapt daca nu vrea sa se murdareasca sincer cred ca ar fi foarte potrivit un supermoto, este foarte manevrabil in oras (mult mai manevrabil ca un chopper) si poate sa intre si pe iarba putin sa vada cum e. Poate pana la urma trece la un enduro :D .

    Iar inaltimea seii se poate ajusta din suspensie si se poate schimba o sa mai joasa.

    :yahoo::yahoo::yahoo:

    Totul se rezolva, important e sa vrei. :punk:

×
×
  • Creează O Nouă...