Mergi la conţinut

Robert CX

Membri
  • Conţinut

    114
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    CAPONORD

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  1. Salutari! Acum am vazut postul tau (destul de tarziu) banuiesc ca pana la momentul asta ai rezolvat problema, dar daca ai cumva nevoie de un manula de service pt Caponord te pot ajuta eu. E in format pdf si incape pe un cd...poate o sa-ti foloseasca. Eu am un Caponord dar nu am avut problema cu el pana acum,asa ca sfaturi nu pot sa-ti dau.Daca vrei sa-ti trimit un cd-ul da-mi un telefon la 0744-529189 si rezolvam.
  2. Hello! dupa parerea mea,cele 2 filme nu sunt concludente absolut de loc pt a face o comparatie echitabila. Se stie de cind lumea ca BMW-ul este facut mai mult pt asfalt,fiind si mai comod pt drumuri de calitate superioara.KTM-ul e mult mai util pentru asa ceva...adica mers off-road si alte chestiuni de genul asta. Normal ca filmele sunt facute in scop comercial (mai ales cel de la BMW) si atunci normal ca fiecare marca incearca sa-si prezinte avantajele. Sa auzim de bine...
  3. legislatie Schimbare Acte Si Aspect Motor

    Hello! Pentru a se trece atasul in acte trebuie sa se schimbe in cartea de identitate a vehiculului numarul de omologare. Treaba asta se face conform unor reguli destul de stricte.Motorul tau neavind prinderile pt atas din fabrica, e destul de greu sa poti obtine acceptul celor de la RAR.Daca motorul avea atas si tu puneai un altul in locul lui era cum era, dar asa nu stiu daca primesti omologarea pe ceva ce tu ai facut acasa.Orice modificare constructiva trebuie sa aiba o omologare ceea ce nu se poate da in cazul tau (pe ceea ce faci tu acasa). Poti sa pui o intrebare si celor de la RAR dar eu zic ca sunt slabe sperante. Bye!
  4. adventure touring Aprilia

    Salutare! am vazut mesajul tau asa ca o sa-ti raspund cit se poate de sincer: - despre partea cu intretinerea,piesele de schimb si alte cele e foarte foarte naspa si ma refer aici strict la piesele de schimb.am avut si am in continuare probleme cu cei de United Motors in ceea ce priveste procurarea pieselor (termen foarte lung de onorare a comenzilor si neseriozitate din partea celor de acolo). acum ma gindesc sa ma duc in Ungaria sa-mi fac reviziile generale. lucrarile marunte le-am facut pina acum eu - gen schimbat ulei si filltru,schimbat lichid racire, schimbat ulei in furca,schimbat lichid frina si ambreaj s.a.m.d. - despre problemele tehnice nu pot sa-ti spun absolut nimic pentru ca nu am avut , de cind o am eu (adica de 2 ani si citeva luni).e adevarat ca nu am umblat foarte mult cu ea in perioada asta (doar 16.000 km). o singura data computerul de bord a dat un cod de eroare dar l-am rezolvat destul de repede (era o borna de la baterie slabita si nu facea contact bine). - despre cum se comporta la drum...nu pot sa fac comparatie cu alt motor din aceeasi clasa pt ca nu am condus. motoarele de care pot sa-ti zic...adica suzuki bandit, bmw k75, honda transalp si dominator, aprilia pegaso nu fac parte din categoria asta. despre comportamentul la drum sunt destul de multe de spus dar incerc sa fiu cit mai scurt si obiectiv: se comporta destul de bine atit pe asfalt cit si pe drumuri neasfaltate, are putere suficienta pe a duce 2 persoane cu gabarit mare + bagaj mult. consumul l-am facut anul asta cind am mers la intilnirea de la Brasov (pina acum nu am fost curios). in conditiile a 2 pasageri,bagaj full in doua valize laterale si bagaj mult in loc de top case am scos consum de 4,5 litri la suta de km.viteza de deplasare a fost in medie de 80-100 km/ora si nu in mers constant ci opreste ,porneste, depaseste 2 tiruri,iar opreste in coloana...trafic de Romania. pe autostrada se schimba datele problemei. la viteza constanta de 160-170 consuma cam 7,5. Viteza maxima atinsa de mine 215-220 km/ora dar am simtit ca incepuse de spate sa fac usoare miscari stinga-dreapta si nu m-am simtit deloc sigur pe ea. - despre cum trage motorul...e ok daca-l duci la peste 2500 ture. sub turatia asta in orice viteza esti in afara de prima e cam mofturos,se balbaie,nu-i place. de la peste 5000 ture parca se dubleaza puterea si nu are goluri de putere pina unde intra pe rosu. concluzie: ce-mi place mie: tinuta de drum si motor, bordul (are inclusiv atentionare pt intervale service, indicator temperatura motor si ambientala,indicator carburant) si designul per ansamblu. ce nu-mi place: lipsa de putere sub 2500 ture, faptul ca e greu ca naiba. eu am 1,89 inaltime si vreo 95 kg si cu toate astea am scapat-o de 2 ori pe dunga de pe loc. eram in rampa si pe iarba cind a inceput sa vina inapoi si...adio mama...pe dunga cu ea. ah si inca ceva...daca avea transmisie pe cardan...ce bine era! zilele trecute am facut rost de manualul de reparatie pt ea asa ca daca doresti sa stii exact intervalele de service pot sa-ti spun. daca mai ai ceva de intrebat - oricind cu placere Bye!
  5. adventure touring Alegerea Imposibila

    Hello! Inainte de toate cred ca conteaza bugetul pe care-l poti aloca pt treaba asta. Dupa parerea mea transalpul iese din discutie (cred ca este submotorizat si la fizicul tau care nu e de neglijat...).de restul nu stiu ce sa zic pt ca nu am condus si nu ma pot pronunta. Cred ca daca vrei sa mergi si cu pasager + bagaj atunci Varadero,Ktm 990,V strom,Caponord,Gs de la Bmw. Pt un om asa mare trebuie un motor mare. Sa auzim de bine!
  6. Hello! In primul rind vreau sa-l sau sa-i felicit pe cei care au avut ideea sa realizeze un astfel de forum pt cei pasionati de motoarele enduro-touring. Eu am o Aprilia Caponord an fabricatie 2003.Daca vrea cineva informatii despre genul asta de motor,atat cit pot o sa-l ajut, desi nu prea cred ca o sa fie cineva amator avind in vedere ca este considerat cel mai prost din categoria enduro-touring si lumea cam fuge de Caponord.
  7. Emisiune Big Fm

    Salutare oameni buni! Vreau sa va spun aici foarte pe scurt, despre ceea ce o sa se intimple in data de 24.04.2008 (joi) la radio BIG FM Deva. Intre orele 13-14 se va realiza un talk-show pe tema recentei campanii lansate de Asociatia Motociclistilor din Romania (AMR): "Motociclistii exista in trafic" cu invitati din partea politiei locale si a unor reprezentanti ai motociclistilor.Se incearca aflarea unor pareri pertinente din partea celor 2 parti implicate (autoritati si motociclisti) legate de problemele de legislatie rutiera,de constientizare a celorlalti participanti la trafic s.a.m.d. Pentru toti cei interesati radioul se poate asculta pe internet la adresa www.big-fm.ro sau pe plan local pe frecventa de 62,6 FM (orase precum Deva,Simeria ,Orastie,Hunedoara partial).Pentru intrebari si sugestii,se poate intra si in direct cu cei invitati la numerele de telefon 0354-101010 sau 0374-011010 (tarif normal) sau pt SMS-uri la 0741-303030. Astept aici eventualele sugestii legate de intrebari ce doriti sa fie adresate invitatilor...poate descrierea pe scurt a unor probleme pe care le-ati avut in trafic,etc si poate cel mai important niste incurajari avind in vedere ca este prima emisiune de genul asta pe care o moderez. Va multumesc.Bye! P.S. Am uitat sa spun ca si eu sunt motociclist.Asa ca vorbesc oarecum in cunostinta de cauza.
  8. Un Pic De Ajutor

    Hello! Am gasit intimplator povestea asta...am citit cele citeva rinduri si m-au impresionat tare mult. Poate ca tema asta a mai fost postata pe aici fapt pt care-mi cer scuze. Daca cineva poate sa o ajute pe fata asta SA O FACA! Am inteles ca a mai primit sprijin dar nu suficient. Ceea ce m-a convins pe mine a fost simplul gind ca puteam sa fiu eu oricind in locul ei. Asta-i link-ul povestii: http://www.speranta2007.ro/index.php .Multumesc.
  9. Bikes On Ice 3 *hunedoara

    Cu siguranta A NINS..si inca mult de tot...
  10. Intrebare

    Hello! Stie cineva amanunte despre un accident (din cite am inteles,din pacate mortal) petrecut zilele trecute (cred ca in seara zilei de 21.12.2007)in zona Calan judetul Hunedoara?Din intimplare am pozele cu motorul distrus si cu masina in cauza...dar vreau daca se poate sa aflu mai multe detalii. Cine, ce cum? Bye!
  11. articole Carburator Vs. Injectie

    Hello! Pe "mobrele" stapinite de mine pina acum am avut parte de ambele sisteme: carburator si injectie. Nu o sa intru prea mult acum in amanunte dar per total, dupa parerea mea injectia este in avantaj. Singurul semn de intrebare pe care-l am este: ce mama dracu' o sa fac daca ma lasa injectia vreo data in drum. La carburator mai desfaci, mai sufli, mai montezi la loc...la injectie pauza. Sa auzim de bine!
  12. legislatie Rar-ul Nu E Bau-bau....................

    Hello! Ceea ce urmeaza sa-ti spun,vine din partea unuia care de 8 ani lucreaza in domeniul asta (nu la R.A.R. ci la o statie de I.T.P. deci este oarecum in tema cu anumite lucruri) E adevarat -R.A.R.-ul NU ESTE BAU BAU. BAU BAU ESTE UN FEL DE SUGHI BUGHI IN COMPARATIE CU R.A.R.-UL. UN FEL DE POOLA CALULUI. Ceea ce se intimpla uneori pe acolo (uneori din nepasare,alteori din incompetenta sau din nesimtire) intrece orice imaginatie. Aproape zilnic ma lovesc de aberatiile lor... dar pina una alta ei au si painea su cutitul. Eu zic sa nu crezi intotdeauna ceea ce scrie in reviste. Nu zic ca autorul articolului a facut treaba de mantuiala. El a sintetizat mai multe informatii intr-o pagina de revista, dar e doar poate 2 la suta din totalul fenomenului de dementa totala ce se intimpla in general la R.A.R. Bafta pe mai departe si mult calm!
  13. service Cum se schimba uleiul la aprilia Pegaso2

    Hello! pai exact ce spui tu...ce am facut eu cu mina mea stiu foarte bine,ceea ce au facut altii nu prea stiu.Cum eu nu am avut probleme cu placutele de frina,nu te pot ajuta prea mult.Daca vrei alte sfaturi legate de schimbul bujiei,schimbat lichid de racire,capete de ghidon,schimb de rulmenti pe fata si alte mici maruntisuri te pot ajuta.In rest...poate primesti ajutor din alta parte.Bye!
  14. service Cum se schimba uleiul la aprilia Pegaso2

    Hello! Sigur ca are o joja de verificare a uleiului.Este atasata de busonul de sus(pe unde umpli cu ulei).Daca ai rabdare un pic o sa-ti zic si cit trebuie sa pui. Bye! Salutare! Pentru schimb ai nevoie de 2 litri de ulei daca schimbi si filtrul, sau 1,900 fara filtru. Pt a schimba filtrul de aer trebuie sa dai jos carena din partea stinga (cea mica, ce vine peste toba de esapament). Acolo gasesti un capac cu trei suruburi cu cap pt surubelnita in cruce.Le desfaci si gata...acolo e filtrul de aer. Bafta!
  15. service Cum se schimba uleiul la aprilia Pegaso2

    Salut! Cred ca te pot ajuta eu cu citeva "indicatii pretioase" legate de schimbul de ulei la Pegaso.Prima data desurubezi busonul de sus de pe cadru (pe acolo se si umple la loc cu ulei). Operatiunea 2:pe cadrul motorului, in partea din fata exista un surub pe care trebuie sa-l desfaci (pe acolo o sa curga cea mai mare paret din ulei). Este vizibil si nu ai cum sa nu-l gasesti. Operatiunea 3: se desface cu un imbus capacul filtrului de ulei aflat in partea dreapta a motorului (o sa curga si de acolo ceva ulei). Se scoate filtrul iar in spatele lui o sa vezi un surub cu capat pentru surubelnita dreapta.Trebuie sa-l desfaci o jumatate de tura. Dupa asta dai o data sau de doua ori la automat scurt dar fara sa pornesti.O sa aruce pe acolo putin ulei cu tot felul de impuritati.Stringi la loc surubul din spatele filtrului, pui filtrul nou,se pune la loc capacul (atentie!!! are o garnitura atasata,sa fie pozitionata la locul ei),se stringe surubul de pe cadru si cu asta gata.Prin partea de sus torni uleiul si...asfalt uscat. Uite aici ai linkul de unde poti sa-ti dai jos cartea tehnica pt Aprilia ta. http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=Pegaso%20650 Bafta multa!
×