Mihai N

Membri
  • Conţinut creat

    3
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Timp online

    17d 22h 32m 20s

Despre Mihai N

  • Data naşterii 05.03.1979

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Bucuresti, Romania
  • Posesor(oare) de
    BMW F 650 GS [2008]

Metode de Contact

  • Facebook
    https://www.facebook.com/mihai.nicola.12
  • Instagram
    https://www.instagram.com/mihainicolla/
  • Prefer
    Enduro si Cross
    Sport si Sport-Touring

Vizitatori recenţi

151 vizualizări profil
  1. vand

    Salutare! Prieteni, aveti aici un alt client multumit de operatiunea gestionata de sotii Biris. Ii trasmit multe multumiri lui Marilena pentru rabdarea, vibe-ul intotdeauna pozitiv si optimismul de care am avut parte la fiecare conversatie, lui Cosmin pentru recenzia corecta si sfatul de a merge inainte cu achizitionarea, d-nului Vasile si fiului Cristi pentru o receptie placuta si ajutorul in obtinerea RAR-ului. Dar inainte sa ajung pe acest forum nu stiam de unde sa apuc problema. Asa ca vreau sa multumesc si tuturor celor care au scris aici pentru ca tocmai posturile lor m-au incurajat pe mine sa ii contactez pe sotii Biris. Iar acum a venit randul meu sa contribui cu experienta mea. Pas cu pas cum am ajuns in fericita situatie de a fi posesorul unui BMW F650GS, de la momentul in care am stiu ce motor imi doresc pana la momentul in care este inmatriculat, verificat si "usor reparat" la atelierul lui Tibi. Ah, si inca ceva, eu locuiesc de multi ani in Bucuresti insa am domiciliul oficial in provincie, in Craiova. O data ce am identificat ce motor imi doresc, am inceput sa il caut pe internet pe site-urile din Romania, pe olx si bikeshop cat si pe site-urile de afara moto.it, mobile.de, autoscout24.it. Nu mi-a luat mult timp sa descopar ca as putea sa il iau cu aproximativ 1000 de euro mai ieftin de afara. Insa problema era ca nu stiam pe nimeni de incredere la care sa apelez pentru acest serviciu iar eu nu aveam timpul sa merg in Germania sau Italia si nici nu detineam expertiza pentru a-l valida tehnic. Intr-o seara tot rasfoind forum-uri de motociclism am dat peste topic-ul acesta. Am citit fiecare post din el unde am descoperit prea multi multumiti proaspeti posesori de moto second-hand pentru a ignora ca am dat peste SolutiA la problema mea. 1. Primul pas a fost un email in care am solicitat serviciile lor pentru a achizitiona un motor. Raspunsul a venit prompt cu « termenii de functionare », descrierea pretului serviciilor defalcate pe fiecare categorie de serviciu si cu aria geografica unde pot sa ajunga pentru a valida si achizitiona motoreta. De asemena am primit o lista cu site-urile pe care sa le monitorizez pentru a gasi motor-ul dorit. In urma unui accept din partea mea am demarat procesul de cautare 2. Timp de o luna si ceva am trimis email-uri lui Marilena cu variante ale motor-ului dorit. Unele erau in afara zonei de cautare, altele nu aveau ABS (am vrut neaparat), altele erau deja date iar altele nu aveau un posesor dornic sa raspunda la email-uri sau la telefon. Insa cu rabdare am gasit un BMW asa cum il doream si la un pret foarte bun pentru iunie. Marilena a avut cateva discutii cu proprietarul si apoi cu mine pentru a-mi trasmite alte poze cat si pretul final. Am convenit ca merita vazut si am dat ok-ul pentru vizita lui Cosmin si eventuala cumparare daca toate informatiile se adevereau la fata locului si era bun tehnic in urma auditului facut de catre Cosmin. 3. Am fost sunat de catre Cosmin direct de langa motor in care mi-a comunicat ca motoreta era in stare buna de functionare si ca dupa parerea lui este o afacere buna. Am dat din nou OK-ul pentru achizitie si de aici a preluat Marilena. Intamplarea fericita a fost ca o zi mai tarziu se afla deja in tirul catre Romania. 4. Doua zile mai tarziu, intr-o Duminica. am fost sunat de d-nul Vasile pentru a ma anunta ca motoreta a ajuns la Varasti, un sat la 15 km la sud de Bucuresti. Nu mi-a luat mult sa ma mobilizez si sa ma urc in masina cu destinatia resedinta d-nului Vasile. Am ajuns relativ repede. Era mult mai frumoasa decat in poze si nu m-am putut abtine sa nu dau doua ture prin sat. Am mai dat un OK final si urmatorul pas a fost stabilirea unui plan concret pentru plata motorului, obtinerea actelor de la RAR si plata serviciilor. Motoreta a venit cu urmatoarele acte va : - Targa = talon moto din Italia cu abtibildul care demonstreaza ca talonul este invalid, moto-ul fiind exportat in Romania - Documentul ce atesta transportul pana in Romania (un act de la firma transportatoare) - Contractul de V-C in forma libera semnat intre proprietarul din IT si mine. (semnat de mine in Bucuresti dupa ce am achitat motor-ul) - Documentul de radiere a motorului din IT D-nul Vasile a facut programarea la RAR, de aici preluan fraiele Cristi, fiului d-nului Vasile. 5. Dupa inca alte doua zile m-am intalnit cu sotia domnului Vasile care lucreaza in Bucuresti pentru a-i da banii pe motororeta, eu primind in schimb o confirmare de plata, scrisa de mana. 6. Dupa trecerea pasului RAR, chiar in aceasi zi, Cristi mi-a adus motoreta pe platforma si am depozitat-o in garaj. Documentele de la RAR au mai intarziat o zi pentru ca au fost ceva probleme cu soft-ul de la RAR si nu aputut fi eliberate. Fara stres J Cristi a revenit a doua zi cu actele, pe care le enumar mai jos : - Certificat de autenticitate - Cartea de identitate - ITP-ul 7. Urmatorul pas a fost traducerea actelor motocicletei : Targa (talon moto din IT) + Contractul de C-V . In vederea inmatricularii este sufficient numai traducerea autorizata a documentelor, legalizarea traducerilor nefiind necesara 8. Din Bucuresti am mai luat fisa de inmatriculare pe care am gasit-o la un centru de copiat acte din jurul cladirii de DPRCIV din Pipera. Cost = 8 lei Nota : nu am putut plati in Bucuresti taxa la CEC de 37 de lei pt certificatul de inmatriculare deoarece contul in care se plateste este specific municipalitatii unde se inmatriculeaza motoreta (in cazul meu in Craiova). 9. A venit momentul sa merg in Craiova. Iar vestile bune este ca am reusit sa rezolv toate actele intr-o singura zi. La ora 8h30 eram la directia de Taxe si Impozite pentru a inmatricula motocicleta. Dosarul a cuprins : - contract de C-V : original, traducere autorizata + copie ale traducerii - targa : original, traducere autorizata + copie ale traducerii - cartea de identitate a motocicletei - fisa de inmatriculare - cerere de inmatriculare (o iei direct de acolo) - taxa de 60 de lei platita direct acolo, la Directia de Taxe si Impozite - copie dupa CI Functionarul a validat vizual actele in original pe care mi le-a inapoiat Administratia din Craiova s-a miscat repejor si doua ore mai tarziu am recuperat fisa de inmatriculare vizata. 10. Plata taxei de inmatriculare la CEC = 37 de lei 11. Urmatorul pas a fost cumpararea unei asigurari RCA. La Groupama, a costat 275 pentru o perioada de 6 luni. Puteti incerca la centrele de copiat acte de pe langa centru de inmatriculare, veti gasi cu siguranta pe cineva care sa va vanda aceasta asigurare. 12. Intr-un final am ajuns la Centrul de Inmatriculare. Era undeva pe la ora 11. Dosarul complet : - Carte de Identitate Moto + copie - Cerere de inmatriculare - Copie dupa CI - Contract de C-V + traducere autorizata. Originalul in italiana ramane la tine, traducera o opresc ei. - Targa originala + traducere autorizata. Raman amandoua la ei - Fisa de inmatriculare vizata la Directia de taxe si impozite. - Asigurare RCA. O valideaza vizual si o returneaza - Certificatul de autenticitate si tichetul de la ITP - Documentul ce atesta transportul motocicletei - Taxa de 37 de lei platita la CEC - Platesti numerele direct la ghiseul unde depui dosarul Pe la ora 13h00 in aceasi zi m-am intors sa recuperez numerele de inmatriculare si dovada de circulatie pentru 15 zile. Daca va aflati in situatia mea, insistati sa depuneti o cerere pentru ridicarea talonului din Bucuresti pentru a nu va deplasa in provincie. In cazul in care nu depuneti aceasta cerere, talonul va fi trimis prin posta la adresa din domiciliu. Si cu asta am incheiat inmatricularea lui. 13. Ca orice nou posesor de motocicleta second-hand, urmatorul drum este la un service de incredere sa ii dea un diagnostic si sa faci eventualele revizii, schimburi si mici reparatii necesare a prinde incredere in noul tau companion de drum. In proportie de 100% recomadarile au fost catre Mototehnica, service-ul lui Tibi (Tiberiu Anghel). Asa ca nu am mai stat pe ganduri si mi-am facut programare pentru a-l vizita. Au mai durat 2 saptamani pana m-a putut primi, dar n-a fost stres. 14. Cum am ajuns la el, Tibi a sesizat un sunet metalic care il deranja, un tacanit. Mi-a zis ca sunt probleme cu supapele de evacuare sau admisie si ca trebuie reglate. Bun, asa a ramas. Schimbul consumabilelor de revizie a fost rezolvat de vechiul proprietar asa ca nu a fost nevoie sa mai investesc la acest capitol. Nu ma plang de rezultatul serviciilor lui Tibi si de cost, insa ceea ce nu a fost ok a fost faptul ca motorul a stat 2 saptamani la ei, faptul ca in prima saptamana nu s-a uitat deloc la el in ciuda faptului ca mi s-a promis rezolvarea lui si nu in ultimul rand faptul ca timp de 2 zile am sunat si am dat mesaje pe telefon lui Tibi fara a primi un raspuns inapoi ceea ce m-a facut sa ma urc in masina si sa ii fac o vizita in persoana. Una peste alta, astazi am luat motorul de la Tibi si in weekend ma pregatesc sa il scot la o plimbare pana la Cheia. Asfalt uscat ! si sa ne vedem cu bine pe sosea si nu numai. PS: Motorul este cel din semnatura
  2. BMW F650GS aka Templar