Mergi la conţinut

alexrider

Membri
  • Conţinut

    503
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    1d 11m 47s

2 Urmăritori

Despre alexrider

  • Data naşterii 28.12.1987

Despre mine

  • Sunt
    Motociclist
  • Locatie
    Moreni - Brasov
  • Posesor(oare) de
    Aprilia rs 125 , Ducati 750 ss, Honda cbr 929, Aprilia ETV 1000 Caponord

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    azenkel
  1. pompa benzina in rezervor model 07 , injectoare noi , electromotor nou , manete la culoare cu mansoanele , toba Shark bonus : Laptop pt power commander si scarite reglabile la culoare cu mansoanele si manetele acte pe numele meu totul la zi motivul vanzarii GSXR k8 ciao bafta

  2. Salut pe hayabusa vroiam 4300 euro dar pentru ca are niste zgarieturi de la depozitare au stat 5-6 moto in spatiu mic si ceva prb cu bendixul la pornire nu porneste din prima se chinuie ti-o las la 3800 euro moto are : power commander , filtru KN , conducte frana race , inaltatoare de codita , codita gsxr 750 baterie noua , plexi far protectie muste la culoare , mansoane rizoma ,

  3. salut, cat ceri pe hayabusa?

  4. Salut . observ ca esti tanar si arunci cu vorbe mari , dar e specific varstei. O sa vezi ce inseaman sa dea un cross cu tine de pamant nu de asfalt. Sa fiu ontopic. Te-ai gandit bine la Honda cr 125 . este un motor destul de reusit daca il intretii ca pe o motocicleta de concurs. Mai important ar fi echipamentul incepand cu casca, ochelari, cizme ,genuchere, platosa etc, ca sa te poti bucura de motor ., si pe aceasta cale te rog sa nu omiti echipamentul. Despe motor putem discuta zile intregi despre chestii tehnice care probabil deocamdata nu le intelegi. Dar ce e important sa stii este ca motocicleta de cross necesita o intretinere foarte atenta : ulei 2t foarte bun, kit piston( cel de fabrica este garantata 10 ore de functionare), kit lant, cauciucuri, semeringuri, bujii. Aceasta nu este o motocileta fiabila , est eun motor pentru curse care trebuie sa dea tot ce poate la cursa si sa fie intretinuta pentu asta. Apoi trebuie sa inveti sa mergi pe un 2t. Trebuie sa stii sa-l tii in ture unde are cuplu, sa inveti sa nu te surprinda la aceleratii, sa fii pregatit fizic pentru un 2t. Acum la achizitionare este OBLIGATORIU sa mergi cu cineva care se pricepe. De regula la achizitionare sh este o loterie cu atat mai mult la cross 2t. Poti sa mai iei in calcul si Rm 125 de la Suzuki. Despre cross si despre Honda cr ar fi foarte multe de spus. Intreaba tu ce mai vrei sa stii. Iti recomanda sa cauti pe torente lectii de cross, curse de cross, training-uroi de cross etc. ajuta foarte mult. Bafta
  5. Delimitare Aprilia Rs

    up
  6. Delimitare Aprilia Rs 125

    Am tot vazut pe site intrebari de delimitare . Cu aceeasi problema m am confruntat si eu . Asa ca m am gandit sa spun si altora cum se face. Am scris un ghid pas cu pas, insotite de imagini, despre aceasta delimitare: www.delimitare-aprilia.com Spor la treaba ..
  7. Profitand de zilele cu soare, am scos si eu Caponordul de la garaj si l -am bagat putin in noroaie sa vad cum se descurca. Spre surprinderea mea se descurca onorabil pentru greutatea si clasa ei: suspensii bestiale, nu rupe aderenta. Greutatea ei te solicita la maxim, mai ales atunci cand treb sa impingi si se simtea o nevoie de un cauciuc mai cramponat( erau cu cauciucuri de strada noi).
  8. M-am Tavalit Si Eu, 20.04.2009

    E bine ca ai scapat fara urmari prea grave. Si eu am patit cu un cal asa , dar am iesit mai sifonata motocicleta , eu am avut echipament. Numa bine iti doresc.
  9. service Problema La Un Gs 500

    Il aprob pe R1der. Verifica aprindere ( bujii, fise, bobine- veri ce rezistente au pe fir- sunt scrie in manualul de service) , cumpara bujii de " iarna" - distanta electrod mai mare , apoi daca tot face probleme regleaza si carb . Si obligatoriu un test de compresie - daca e sub limita , trebuie refacut . Si mergi l aun mecanic care stie cat de cat ceva despre asta, sa nu ti bage niste segmenti mai grosi decat poata sa incapa in cilindru . P.S Reparatia la un motor poate s afie destul de costisitoare( chiar din cauza unui amarat de segment)
  10. service Probleme Mari Pornire

    Salut. In mare ce ai spus tu aici se pare s afie de la bujii care trebuiesc schimbate . si carburatoarele trebuiesc curatate, verificat nivelul si sincronizare. Dupa ce zici tu aici schimba bujiile si cred ca se va rezolva. Din ce oras esti?
  11. service Ducati Monster 600

    salut. Eu am folosit la ducatiu meu. Motul 15w50 dublu ester si castrol power 10w50- toate sintetice. Cu castrol era motorul o idee mai silentios.
  12. service Bataie La Honda 954

    Problemele de la fireblade sunt la abreiaj , m ai exact rulmentulde la ambreiaj ( il schimbi si tot va zornaii- nu este o problema grava) , rulmentii de la jug si distributia care va incepe sa zornaie asta incepand cu 30 000 km pan ala 50 000km depinde cum a tinut-o fostul proprietar. Astea sunt cele mai frecvente probleme- daca nu ai grija de ea evident ca pot sa mai apara si altele In cazul motorului tau, trebuie sa spui mai precis e bataie ( unde bate ) sau ceva zornaiala ? la abreiaj il simti si la picior bate ceva si cand tragi ambreaiju numai se simte. In ceea ce priveste kilometrii eu nu ma iau niciodata dupa ce indica bordul motocicletei ( acesta poate fi schimbat sau motocicleta a mers la curse unde probabil i-a pus alt bord- si la vanzare ii pune carenele si tot ce mai are ea din fabrica si e ca " noua". De asta vedem motoare de 7-8 ani cu 10-15000km. Cu un manual pot sa te ajut eu daca e nevoie.
  13. Uae Desert Challenge 24-31.10.2008

    foarte adevarat ce spune zoltan: am mers si eu pe dunele din dubai anul trecut la nivel de amatori- imi pare rau ca am aflat tocmai azi ca sunt si concurenti romani. mult succes.
  14. enduro EXC 400 - WR 400 - DRZ 400 E ?

    se inmatriculeaza daca vine cu brief ( daca e luata din germania) - am vazut yzf 400 motor de cros -inmatriculat - deci se poate daca ai acte.
  15. salut. care ar fi probleme specifice ? eu stiu asa deocamdata 1 rulment ambreiaj aici se schimba rulmentu dar dupa 2000 km face tot la fel - poti sa mergi mult si bine cu el asa 2 probleme jug inferior - aici nu prea stiu , treb schimbat rulmentu sau jugu? problema e de la dat pe o roata .
×