Mergi la conţinut

alexrider

Membri
  • Conţinut

    503
  • Membru din

  • Ultima vizită

Tot ce a postat alexrider

  1. salut, cat ceri pe hayabusa?

  2. Salut . observ ca esti tanar si arunci cu vorbe mari , dar e specific varstei. O sa vezi ce inseaman sa dea un cross cu tine de pamant nu de asfalt. Sa fiu ontopic. Te-ai gandit bine la Honda cr 125 . este un motor destul de reusit daca il intretii ca pe o motocicleta de concurs. Mai important ar fi echipamentul incepand cu casca, ochelari, cizme ,genuchere, platosa etc, ca sa te poti bucura de motor ., si pe aceasta cale te rog sa nu omiti echipamentul. Despe motor putem discuta zile intregi despre chestii tehnice care probabil deocamdata nu le intelegi. Dar ce e important sa stii este ca motocicleta de cross necesita o intretinere foarte atenta : ulei 2t foarte bun, kit piston( cel de fabrica este garantata 10 ore de functionare), kit lant, cauciucuri, semeringuri, bujii. Aceasta nu este o motocileta fiabila , est eun motor pentru curse care trebuie sa dea tot ce poate la cursa si sa fie intretinuta pentu asta. Apoi trebuie sa inveti sa mergi pe un 2t. Trebuie sa stii sa-l tii in ture unde are cuplu, sa inveti sa nu te surprinda la aceleratii, sa fii pregatit fizic pentru un 2t. Acum la achizitionare este OBLIGATORIU sa mergi cu cineva care se pricepe. De regula la achizitionare sh este o loterie cu atat mai mult la cross 2t. Poti sa mai iei in calcul si Rm 125 de la Suzuki. Despre cross si despre Honda cr ar fi foarte multe de spus. Intreaba tu ce mai vrei sa stii. Iti recomanda sa cauti pe torente lectii de cross, curse de cross, training-uroi de cross etc. ajuta foarte mult. Bafta
  3. Am tot vazut pe site intrebari de delimitare . Cu aceeasi problema m am confruntat si eu . Asa ca m am gandit sa spun si altora cum se face. Am scris un ghid pas cu pas, insotite de imagini, despre aceasta delimitare: www.delimitare-aprilia.com Spor la treaba ..
  4. Profitand de zilele cu soare, am scos si eu Caponordul de la garaj si l -am bagat putin in noroaie sa vad cum se descurca. Spre surprinderea mea se descurca onorabil pentru greutatea si clasa ei: suspensii bestiale, nu rupe aderenta. Greutatea ei te solicita la maxim, mai ales atunci cand treb sa impingi si se simtea o nevoie de un cauciuc mai cramponat( erau cu cauciucuri de strada noi).
  5. E bine ca ai scapat fara urmari prea grave. Si eu am patit cu un cal asa , dar am iesit mai sifonata motocicleta , eu am avut echipament. Numa bine iti doresc.
  6. Il aprob pe R1der. Verifica aprindere ( bujii, fise, bobine- veri ce rezistente au pe fir- sunt scrie in manualul de service) , cumpara bujii de " iarna" - distanta electrod mai mare , apoi daca tot face probleme regleaza si carb . Si obligatoriu un test de compresie - daca e sub limita , trebuie refacut . Si mergi l aun mecanic care stie cat de cat ceva despre asta, sa nu ti bage niste segmenti mai grosi decat poata sa incapa in cilindru . P.S Reparatia la un motor poate s afie destul de costisitoare( chiar din cauza unui amarat de segment)
  7. Salut. In mare ce ai spus tu aici se pare s afie de la bujii care trebuiesc schimbate . si carburatoarele trebuiesc curatate, verificat nivelul si sincronizare. Dupa ce zici tu aici schimba bujiile si cred ca se va rezolva. Din ce oras esti?
  8. salut. Eu am folosit la ducatiu meu. Motul 15w50 dublu ester si castrol power 10w50- toate sintetice. Cu castrol era motorul o idee mai silentios.
  9. Problemele de la fireblade sunt la abreiaj , m ai exact rulmentulde la ambreiaj ( il schimbi si tot va zornaii- nu este o problema grava) , rulmentii de la jug si distributia care va incepe sa zornaie asta incepand cu 30 000 km pan ala 50 000km depinde cum a tinut-o fostul proprietar. Astea sunt cele mai frecvente probleme- daca nu ai grija de ea evident ca pot sa mai apara si altele In cazul motorului tau, trebuie sa spui mai precis e bataie ( unde bate ) sau ceva zornaiala ? la abreiaj il simti si la picior bate ceva si cand tragi ambreaiju numai se simte. In ceea ce priveste kilometrii eu nu ma iau niciodata dupa ce indica bordul motocicletei ( acesta poate fi schimbat sau motocicleta a mers la curse unde probabil i-a pus alt bord- si la vanzare ii pune carenele si tot ce mai are ea din fabrica si e ca " noua". De asta vedem motoare de 7-8 ani cu 10-15000km. Cu un manual pot sa te ajut eu daca e nevoie.
  10. foarte adevarat ce spune zoltan: am mers si eu pe dunele din dubai anul trecut la nivel de amatori- imi pare rau ca am aflat tocmai azi ca sunt si concurenti romani. mult succes.
  11. se inmatriculeaza daca vine cu brief ( daca e luata din germania) - am vazut yzf 400 motor de cros -inmatriculat - deci se poate daca ai acte.
  12. salut. care ar fi probleme specifice ? eu stiu asa deocamdata 1 rulment ambreiaj aici se schimba rulmentu dar dupa 2000 km face tot la fel - poti sa mergi mult si bine cu el asa 2 probleme jug inferior - aici nu prea stiu , treb schimbat rulmentu sau jugu? problema e de la dat pe o roata .
  13. ca fost posesor pot sa ti zic asa: plusuri: -frane BREMBO -manevrabilitate -cuplu -putere liniara -suspensii extaordinare -sunet extraordinar , in veci o japoneza nu o sa produca acelasi sunet. -iertatoare cu incepatorii -consum foarte mic -asta ca ai auzit de la unii de la altii - sunt oameni care habar nu au cum se intetine un ducati sau nu au mers niciodata pe asa ceva. da isi dau normal, cum e romanu, cu parerea. daca ii pui langa un ducati habar nu au pe unde sa se urce . -nu te lua dupa toti "parlitii" , vb cu un om care a avut ducati si a stiu ce inseman si cum sa l intretina. minusuri: -interval de service mai mic ca la japoneze- si treb facut neaparat -relativ costuri mai mari la intretinere - daca nu iei piese de la ducati atunci intetinerea e ca la japoneza -modelul asta are o mica problema din fabrica - da putin ulei pe la cilindrul de sus , da nu este nicio problema nu treb sa mai completezi deloc ulei( deducem ca nu da mult) - asta daca te deranjeaza( pe mine nu m aderanjat) se rezolva in cateva ore la service printr o garnitura de cupru. daca ai mai multe intrebari : lasa id mes si vb numa bine
  14. De unde pot sa cumpar si eu un kit de piston pentru huski wr 250 ?
  15. frate daca vad ceva te anunt imediat
  16. Care aveti semeringul de la pompa de frana sau pompa de frana cu totu pentru un ducati 750 s an 2002? este vorba de frana spate
  17. Salut . Am rezolvat problema. Am dus-o la un desenator de cad si dupa aceea am taiat-o la laser.Numa bine
  18. Salut . Am rezolvat problema. Am dus-o la un desenator de cad si dupa aceea am taiat-o la laser.Numa bine
  19. Eu zic ca ar trebuii sa pui ce i mai bun. Nu te mai lua dupa " mecanici" din astia si vezi ce mai pun si baietii in motoare. Sper sa nu pui mobil. Numa bine PS. de unde esti? poate vacem o plimbare ceva. uite id meu de mes: azenkel
  20. MOTUL 15w-50 dublu ester , eu din asta pun. Si nu treb sa te duci la service sa ti schimbi uleiul, decat daca nu ai nicio cunostinta in domeniu.
  21. Si eu folosesc motul 300v , 15w 50 dublu ester, si sunt foarte multumit de el , merge impecabil motorul ,Pentru enduro am inteles ca merge motorex.
  22. Am mers pe wr 360 asta vara, 1, 2, 3, numai cu roata pe sus sta , are 60 cp , foarte puternica avand si un consum pe masura. Si referitor la un incepator da nu prea e recomandata , da eu am mers chiar daca merg numai de un an la motocors , hard enduro, eu zic ca treb sa ai incredere in tine , sa nu crezi ca le stii pe toate si sa fii un pic nebun( in sensu bun) si merge si un incepator pe ea.
  23. Salutare. Cine poate sa ma ajute si pe mine cu o foaie de honda xl 15 an 85 , sau dau la schimb o foaie de kle 500.
×
×
  • Creează O Nouă...