Mergi la conţinut

Tiberiu Troia

Prieteni
  • Conţinut

    746
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    2
  1. FTR 1200 Artist Series este o serie limitată de rezervoare vopsite de cinci artiști cunoscuți, piese care pot fi comandate de clienți. Motocicleta FTR 1200 este ultimul model lansat de Indian cu un an în urmă, probabil cea mai spectaculoasă motocicletă din ultimii ani ai producătorului american. Cu acest model, Indian a ieșit din tiparele pe care le-a respectat timp de peste 100 de ani, FTR 1200 fiind prima motocicletă americană dezvoltată pe platforma unei motociclete utilizată în cursele de Flat-Track, competiție în care Indian face legea de când a produs modelul FTR 750. Prezentă cu un stand la expoziția Wheels & Waves Artride, eveniment organizat la Biarritz, în Franța, compania Indian Motorcycle a prezentat publicului în premieră linia de rezervoare decorate de cinci artiști cunoscuți. Ca să respect adevărul, trebuie să precizez că, de fapt nu e vorba de rezervor, ci de masca metalică care acoperă rezervorul adevărat al modelelor FTR 1200 și FTR 1200 S. Cei cinci artiști, cu tehnici și stiluri complet diferite, de la graffiti și artă urbană până la artă abstracta, oferă posesorilor de FTR 1200 posibilitatea să transforme motocicleta într-o adevarată operă de artă mobilă. – Steve Caballero – “Cab Dragon” – piesele sunt decorate într-un stil îndrăzneț, cu culori vii, tematica fiind alcătuită din desene ale artistului. – Risk – “A New Day” – Modelele sunt inspirate din lucrările artistului din perioada tranziției de la graffiti la alte stiluri. – ThankYouX – “Meant To Tell You” – Inspirat din sentimentul de libertate pe care ți-l oferă motocicleta. – Adam Turman – “Rising From The Ashes” – Artistul s-a inspirat din bogata istorie a firmei Indian Motorcycle. – D*Face – “The Devil Within” – Exprimă senzațiile trăite de artist pe motocicletă. Gama de accesorii oferită de producător pentru modelul FTR 1200 era și până acum impresionantă, oferind numeroase variante de personalizare completă a motocicletei, dar gama FTR 1200 Artist Series duce personalizarea la un alt nivel, oferind adevărate opere de artă celor care vor ca motocicleta lor să se deosebească de celelalte. Piesele din colecția FTR 1200 Artist Series vor putea fi comandate în unele magazine din rețeaua oficială Indian Motorcycle, importator al motocicletelor Indian în România fiind compania ASP East Group din București. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  2. FTR 1200 Artist Series este o serie limitată de rezervoare vopsite de cinci artiști cunoscuți, piese care pot fi comandate de clienți. Motocicleta FTR 1200 este ultimul model lansat de Indian cu un an în urmă, probabil cea mai spectaculoasă motocicletă din ultimii ani ai producătorului american. Cu acest model, Indian a ieșit din tiparele pe care le-a respectat timp de peste 100 de ani, FTR 1200 fiind prima motocicletă americană dezvoltată pe platforma unei motociclete utilizată în cursele de Flat-Track, competiție în care Indian face legea de când a produs modelul FTR 750. Prezentă cu un stand la expoziția Wheels & Waves Artride, eveniment organizat la Biarritz, în Franța, compania Indian Motorcycle a prezentat publicului în premieră linia de rezervoare decorate de cinci artiști cunoscuți. Ca să respect adevărul, trebuie să precizez că, de fapt nu e vorba de rezervor, ci de masca metalică care acoperă rezervorul adevărat al modelelor FTR 1200 și FTR 1200 S. Cei cinci artiști, cu tehnici și stiluri complet diferite, de la graffiti și artă urbană până la artă abstracta, oferă posesorilor de FTR 1200 posibilitatea să transforme motocicleta într-o adevarată operă de artă mobilă. – Steve Caballero – “Cab Dragon” – piesele sunt decorate într-un stil îndrăzneț, cu culori vii, tematica fiind alcătuită din desene ale artistului. – Risk – “A New Day” – Modelele sunt inspirate din lucrările artistului din perioada tranziției de la graffiti la alte stiluri. – ThankYouX – “Meant To Tell You” – Inspirat din sentimentul de libertate pe care ți-l oferă motocicleta. – Adam Turman – “Rising From The Ashes” – Artistul s-a inspirat din bogata istorie a firmei Indian Motorcycle. – D*Face – “The Devil Within” – Exprimă senzațiile trăite de artist pe motocicletă. Gama de accesorii oferită de producător pentru modelul FTR 1200 era și până acum impresionantă, oferind numeroase variante de personalizare completă a motocicletei, dar gama FTR 1200 Artist Series duce personalizarea la un alt nivel, oferind adevărate opere de artă celor care vor ca motocicleta lor să se deosebească de celelalte. Piesele din colecția FTR 1200 Artist Series vor putea fi comandate în unele magazine din rețeaua oficială Indian Motorcycle, importator al motocicletelor Indian în România fiind compania ASP East Group din București. Foto: Indian Motorcycle Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  3. Apariția în 2020 a modelului Ducati Streetfighter V4 va fi anunțată cu ocazia cursei Pikes Peak, la sfârșitul lunii iunie. Apariția modelului Panigale V4 a avut un efect spectaculos, modelul V4R devenind imediat vedeta concursurilor de viteză pe circuit în MotoGP, WSBK și în principalele campionate naționale din Europa. Era normal ca motorul instalat pe Panigale să fie implementat și pe alte modele cunoscute ale producătorului din Bologna. Iată că italienii nu s-au lăsat mult așteptați și apariția noului Ducati Streetfighter V4 va fi făcută publică cu ocazia cursei de viteză în coastă Pikes Peak. Ce altă cursă putea fi mai reprezentativă pentru Ducati, cât timp aici, la una dintre cele mai dificile curse de viteză în coastă din lume (dacă nu cumva cea mai dificilă), firma Ducati a fost purtată în ultimii opt ani pe cea mai înaltă treaptă a podiumului de același Carlin Dunne, pe diferite versiuni Multistrada, cel care va pilota de această data prototipul noului Streetfighter V4. Cursa Pikes Peak, supranumită “Cursa către nori”, este organizată pe același traseu din statul Colorado începând din anul 1916, lungimea traseului fiind de 20 km, având 156 de viraje și o diferenţă de nivel de 1440 m, a fost considerată de Ducati ca fiind terenul perfect pentru a demonstra posibilitățile noului model. Ducati Streetfighter V4, considerat de Claudio Domenicali, CEO Ducati, încă de pe acum una dintre vedetele spectacolului Ducati World Premiere 2020, păstrează tradiția, derivând din Panigale V4 dezbrăcat de carene, fiind echipat cu ghidoane înalte și late. Performanțele motorului Desmosedici Stradale de 1100 cmc sunt controlate de profilul aerodinamic al motocicletei, special proiectate pentru acest model, dezvăluind formele finale pe care le vom putea admira în noiembrie la Milano, la EICMA 2019, moment care va fi urmat de livrarea motocicletelor în rețeaua oficială de magazine Ducati, începând din martie 2020. Modelul Ducati Streetfighter V4 va putea fi comandat și achiziționat de la magazinul Ducati București al companiei Metrotehnica Internațional, importator oficial Ducati în România. Sursa
  4. Apariția în 2020 a modelului Ducati Streetfighter V4 va fi anunțată cu ocazia cursei Pikes Peak, la sfârșitul lunii iunie. Apariția modelului Panigale V4 a avut un efect spectaculos, modelul V4R devenind imediat vedeta concursurilor de viteză pe circuit în MotoGP, WSBK și în principalele campionate naționale din Europa. Era normal ca motorul instalat pe Panigale să fie implementat și pe alte modele cunoscute ale producătorului din Bologna. Iată că italienii nu s-au lăsat mult așteptați și apariția noului Ducati Streetfighter V4 va fi făcută publică cu ocazia cursei de viteză în coastă Pikes Peak. Ce altă cursă putea fi mai reprezentativă pentru Ducati, cât timp aici, la una dintre cele mai dificile curse de viteză în coastă din lume (dacă nu cumva cea mai dificilă), firma Ducati a fost purtată în ultimii opt ani pe cea mai înaltă treaptă a podiumului de același Carlin Dunne, pe diferite versiuni Multistrada, cel care va pilota de această data prototipul noului Streetfighter V4. Cursa Pikes Peak, supranumită “Cursa către nori”, este organizată pe același traseu din statul Colorado începând din anul 1916, lungimea traseului fiind de 20 km, având 156 de viraje și o diferenţă de nivel de 1440 m, a fost considerată de Ducati ca fiind terenul perfect pentru a demonstra posibilitățile noului model. Ducati Streetfighter V4, considerat de Claudio Domenicali, CEO Ducati, încă de pe acum una dintre vedetele spectacolului Ducati World Premiere 2020, păstrează tradiția, derivând din Panigale V4 dezbrăcat de carene, fiind echipat cu ghidoane înalte și late. Performanțele motorului Desmosedici Stradale de 1100 cmc sunt controlate de profilul aerodinamic al motocicletei, special proiectate pentru acest model, dezvăluind formele finale pe care le vom putea admira în noiembrie la Milano, la EICMA 2019, moment care va fi urmat de livrarea motocicletelor în rețeaua oficială de magazine Ducati, începând din martie 2020. Modelul Ducati Streetfighter V4 va putea fi comandat și achiziționat de la magazinul Ducati București al companiei Metrotehnica Internațional, importator oficial Ducati în România. Vezi articolul integral
  5. În toamna anului trecut, Honda a prezentat publicului cinci noi modele de motociclete, toate fiind gândite pentru folosința zilnică, dintre care, cel mai așteptat a fost modelul sportiv CBR 650 R. [embedded content] Apărută pentru prima oară în 1983, seria Honda CBR este recunoscută pentru caracterul sportiv al motocicletelor produse, majoritatea modelelor ale acestei game fiind echipate cu motoare cu patru cilindri în linie. În ultima perioadă, vânzarea motocicletelor sportive cu performanțe de vârf a cunoscut un declin notabil (ca să nu spun o prăbușire), comparat cu vânzările înregistrate cu 20 de ani în urmă. Respectarea strictă a normelor de circulație în majoritatea țărilor europene, limitarea vitezei maxime, cu excepția Germaniei, dificultățile întâlnite în folosința zilnică a unei astfel de motociclete, lipsa totală a laturii practice, toate acestea au dus la scăderea interesului publicului, care a început să aleagă modelele mai ușor de utilizat. Producătorii au fost nevoiți să se adapteze cererii și astfel s-au înmulțit modelele sportive cu putere mai redusă și cu ergonomie adaptată unei utilizări cotidiene. Având tradiție în acest segment, Honda a lansat în 2014 modelul CBR 650 F, îmbunătățit doi ani mai târziu și înlocuit acum de noul CBR 650 R. Fișa tehnică Honda CBR 650 R Motor în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI. Capacitate cilindrică: 649 cmc, cursă și alezaj: 67 x 46 mm, raport de compresie: 11,6:1. Putere maximă: 95 CP (70 kW) la 12.000 rpm, cuplu maxim: 67 Nm la 8.500 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanţ. Cadru tip Diamant din țeavă de oțel cu elemente din oțel presate, basculă turnată din aluminiu. Control al tracţiunii decuplabil (Honda Selectable Torque Control). Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Showa cu funcţii separate SFF Ø 41 mm, cursă roată față 120 mm. Suspensia spate – monoamortizor cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate 43,5 mm. Frână faţă cu dublu disc flotant Ø 310 x 4,5 mm din oţel, etrier Nissin cu 4 pistonaşe. Frână spate cu disc Ø 240 x 5 mm din oţel, etrier Nissin cu 1 pistonaş, ABS cu dublu circuit. Roată faţă/spate 16”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu 5 spiţe. Lungime: 2130 mm, ampatament: 1450 mm, înălțime la şa: 810 mm. Gardă la sol: 130 mm, masă la plin: 207 kg. Capacitate rezervor: 15,4 ltr., consum mediu: 4,9 ltr./100 km. Preț Honda CBR 650 R – 8.890 Euro Motocicleta Honda CBR 650 R testată a fost pusă la dispoziție de firma importatoare Honda Romania – Moto cu sprijinul companiei Motor Team, dealer autorizat Honda. Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 8 iunie 2019. Echipament folosit la testul modelului Honda Gold Wing Tour DCT Airbag Cască Shoei X-Spirit Norick Abe Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team Pantaloni Wintex Mănuşi Spidi Spidi TX-1 – Motor Team Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team Credit foto: Radu Chindriş Pentru fanii firmei Honda am selecționat mai jos câteva dintre testele postate in ultima perioadă. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  6. În toamna anului trecut, Honda a prezentat publicului cinci noi modele de motociclete, toate fiind gândite pentru folosința zilnică, dintre care, cel mai așteptat a fost modelul sportiv CBR 650 R. [embedded content] Apărută pentru prima oară în 1983, seria Honda CBR este recunoscută pentru caracterul sportiv al motocicletelor produse, majoritatea modelelor ale acestei game fiind echipate cu motoare cu patru cilindri în linie. În ultima perioadă, vânzarea motocicletelor sportive cu performanțe de vârf a cunoscut un declin notabil (ca să nu spun o prăbușire), comparat cu vânzările înregistrate cu 20 de ani în urmă. Respectarea strictă a normelor de circulație în majoritatea țărilor europene, limitarea vitezei maxime, cu excepția Germaniei, dificultățile întâlnite în folosința zilnică a unei astfel de motociclete, lipsa totală a laturii practice, toate acestea au dus la scăderea interesului publicului, care a început să aleagă modelele mai ușor de utilizat. Producătorii au fost nevoiți să se adapteze cererii și astfel s-au înmulțit modelele sportive cu putere mai redusă și cu ergonomie adaptată unei utilizări cotidiene. Având tradiție în acest segment, Honda a lansat în 2014 modelul CBR 650 F, îmbunătățit doi ani mai târziu și înlocuit acum de noul CBR 650 R. Fișa tehnică Honda CBR 650 R Motor în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI. Capacitate cilindrică: 649 cmc, cursă și alezaj: 67 x 46 mm, raport de compresie: 11,6:1. Putere maximă: 95 CP (70 kW) la 12.000 rpm, cuplu maxim: 67 Nm la 8.500 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanţ. Cadru tip Diamant din țeavă de oțel cu elemente din oțel presate, basculă turnată din aluminiu. Control al tracţiunii decuplabil (Honda Selectable Torque Control). Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Showa cu funcţii separate SFF Ø 41 mm, cursă roată față 120 mm. Suspensia spate – monoamortizor cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate 43,5 mm. Frână faţă cu dublu disc flotant Ø 310 x 4,5 mm din oţel, etrier Nissin cu 4 pistonaşe. Frână spate cu disc Ø 240 x 5 mm din oţel, etrier Nissin cu 1 pistonaş, ABS cu dublu circuit. Roată faţă/spate 16”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu 5 spiţe. Lungime: 2130 mm, ampatament: 1450 mm, înălțime la şa: 810 mm. Gardă la sol: 130 mm, masă la plin: 207 kg. Capacitate rezervor: 15,4 ltr., consum mediu: 4,9 ltr./100 km. Preț Honda CBR 650 R – 8.890 Euro Motocicleta Honda CBR 650 R testată a fost pusă la dispoziție de firma importatoare Honda Romania – Moto cu sprijinul companiei Motor Team, dealer autorizat Honda. Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 8 iunie 2019. Echipament folosit la testul modelului Honda Gold Wing Tour DCT Airbag Cască Shoei X-Spirit Norick Abe Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team Pantaloni Wintex Mănuşi Spidi Spidi TX-1 – Motor Team Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team Credit foto: Radu Chindriş Pentru fanii firmei Honda am selecționat mai jos câteva dintre testele postate in ultima perioadă. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  7. Numai în luna iunie, toate modelele Sportster pot fi achiziționate cu 1000 euro mai puțin, iar FXDR cu 2000 euro discount. FXDR, cel de-al zecelea membru al familiei Softail și cel mai nou, a fost prezentat presei de specialitate în toamna anului trecut în Grecia. Am avut șansa să particip la acest eveniment și motocicleta m-a impresionat. În afară de masca laterală a șeii, pe care eu nu am înțeles-o, FXDR arată bine și merge foarte bine. Având noul șasiu Softail și motorul Milwaukee-Eight 114, FXDR este un adevărat power-cruiser, îți poate oferi niște accelerații spectaculoase și senzații pe măsură. Noul model nu este ieftin, dimpotrivă, FXDR este unul dintre cele mai scumpe modele Softail, dar șansa pe care o oferă dealerul Harley-Davidson București, de a achiziționa ultima noutate lansată de fabrică, cu 2000 de euro mai puțin decât prețul recomandat de producător, ar trebui să stimuleze pe cei care au testat motocicleta, probabil au fost plăcut impresionați de ceea ce oferă motocicleta, dar au fost descurajați de preț. În aceeași campanie promoțională sunt incluse toate modelele din gama Sportster, de 883 și 1200 cmc, oferite cu 1000 euro sub prețul recomandat de producător. Este vorba de modele 2019 și, evident, în măsura stocului disponibil. Am auzit de multe ori că motocicletele Sportster sunt pentru începători și nu împărtășesc această teorie. Cel mai mic Sportster are o masă de 255 kg și un motor de 883 cmc, date tehnice care, cu 20-30 de ani în urmă, ar fi fost considerate suficiente pentru orice motociclist amator. Nu toți avem 1,80 m și 90 de kg. Sunt și oameni mai scunzi, mai puțin corpolenți, pentru care cele 255 kg pot fi limita superioară, iar motocicleta respectivă să reprezinte alegerea pentru tot restul vieții. Așadar, mergeți la magazinul Harley-Davidson București, studiați motocicletele și oferta (lista de prețuri actuală este aici), eventual testați și s-ar putea să descoperiți că una din motocicletele pe care le întâlniți acolo este alegerea pe care încă nu ați făcut-o. Sursa
  8. Numai în luna iunie, toate modelele Sportster pot fi achiziționate cu 1000 euro mai puțin, iar FXDR cu 2000 euro discount. FXDR, cel de-al zecelea membru al familiei Softail și cel mai nou, a fost prezentat presei de specialitate în toamna anului trecut în Grecia. Am avut șansa să particip la acest eveniment și motocicleta m-a impresionat. În afară de masca laterală a șeii, pe care eu nu am înțeles-o, FXDR arată bine și merge foarte bine. Având noul șasiu Softail și motorul Milwaukee-Eight 114, FXDR este un adevărat power-cruiser, îți poate oferi niște accelerații spectaculoase și senzații pe măsură. Noul model nu este ieftin, dimpotrivă, FXDR este unul dintre cele mai scumpe modele Softail, dar șansa pe care o oferă dealerul Harley-Davidson București, de a achiziționa ultima noutate lansată de fabrică, cu 2000 de euro mai puțin decât prețul recomandat de producător, ar trebui să stimuleze pe cei care au testat motocicleta, probabil au fost plăcut impresionați de ceea ce oferă motocicleta, dar au fost descurajați de preț. În aceeași campanie promoțională sunt incluse toate modelele din gama Sportster, de 883 și 1200 cmc, oferite cu 1000 euro sub prețul recomandat de producător. Este vorba de modele 2019 și, evident, în măsura stocului disponibil. Am auzit de multe ori că motocicletele Sportster sunt pentru începători și nu împărtășesc această teorie. Cel mai mic Sportster are o masă de 255 kg și un motor de 883 cmc, date tehnice care, cu 20-30 de ani în urmă, ar fi fost considerate suficiente pentru orice motociclist amator. Nu toți avem 1,80 m și 90 de kg. Sunt și oameni mai scunzi, mai puțin corpolenți, pentru care cele 255 kg pot fi limita superioară, iar motocicleta respectivă să reprezinte alegerea pentru tot restul vieții. Așadar, mergeți la magazinul Harley-Davidson București, studiați motocicletele și oferta (lista de prețuri actuală este aici), eventual testați și s-ar putea să descoperiți că una din motocicletele pe care le întâlniți acolo este alegerea pe care încă nu ați făcut-o. Vezi articolul integral
  9. Husqvarna Svartpilen 401, unul dintre cele mai suprinzătoare modele ale momentului, motocicletă cu care nu poți trece neobservat în trafic. [embedded content] Fișa tehnică Husqvarna Svartpilen 401 Motor în patru timpi, monocilindru, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică Bosch. Capacitate cilindrică: 373 cmc, cursă și alezaj: 89,0 x 60,0 mm, raport de compresie: 12,6:1. Putere maximă: 43 CP (32 kW) la 9.000 rpm, cuplu maxim: 37 Nm la 7.000 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț X-ring. Cadru din oțel tip grindă cu zăbrele vopsit electrostatic. Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată WP Ø 43 mm, cursă roată față 142 mm. Suspensia spate: monoamortizor WP, cursă roată spate 150 mm. Frână față hidraulică cu disc flotant de Ø 320 mm din oţel, etrier Bybre radial cu patru pistonașe, sistem ABS Bosch 9.1MB decuplabil, cu circuit dublu. Frână spate hidraulică cu disc de Ø 230 mm din oţel, etrier Bybre flotant cu un pistonaș. Roată faţă/spate 17”, jante din aluminiu cu spițe. Ampatament: 1355 mm, înălțime la şa: 835 mm, gardă la sol: 170 mm. Masă la gol: 150 kg, capacitate rezervor: 9,5 ltr., consum mediu: 4,9 ltr./100 km. Motocicleta Husqvarna Svartpilen 401 a fost pusă la dispoziție de firma Dementor – Husqvarna România, importator autorizat în România. Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 25 mai 2019. Echipament folosit la testul modelului Husqvarna Svartpilen 401 Cască CMS D-Jet Geacă Highway Hawk Air – Lookwell Pantaloni FLM Greyhound Air Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team Cizme Puma Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  10. Husqvarna Svartpilen 401 – test și prezentare video

    Husqvarna Svartpilen 401, unul dintre cele mai suprinzătoare modele ale momentului, motocicletă cu care nu poți trece neobservat în trafic. [embedded content] Fișa tehnică Husqvarna Svartpilen 401 Motor în patru timpi, monocilindru, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică Bosch. Capacitate cilindrică: 373 cmc, cursă și alezaj: 89,0 x 60,0 mm, raport de compresie: 12,6:1. Putere maximă: 43 CP (32 kW) la 9.000 rpm, cuplu maxim: 37 Nm la 7.000 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț X-ring. Cadru din oțel tip grindă cu zăbrele vopsit electrostatic. Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată WP Ø 43 mm, cursă roată față 142 mm. Suspensia spate: monoamortizor WP, cursă roată spate 150 mm. Frână față hidraulică cu disc flotant de Ø 320 mm din oţel, etrier Bybre radial cu patru pistonașe, sistem ABS Bosch 9.1MB decuplabil, cu circuit dublu. Frână spate hidraulică cu disc de Ø 230 mm din oţel, etrier Bybre flotant cu un pistonaș. Roată faţă/spate 17”, jante din aluminiu cu spițe. Ampatament: 1355 mm, înălțime la şa: 835 mm, gardă la sol: 170 mm. Masă la gol: 150 kg, capacitate rezervor: 9,5 ltr., consum mediu: 4,9 ltr./100 km. Motocicleta Husqvarna Svartpilen 401 a fost pusă la dispoziție de firma Dementor – Husqvarna România, importator autorizat în România. Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 25 mai 2019. Echipament folosit la testul modelului Husqvarna Svartpilen 401 Cască CMS D-Jet Geacă Highway Hawk Air – Lookwell Pantaloni FLM Greyhound Air Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team Cizme Puma Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  11. Yamaha Niken, prima motocicletă cu trei roți construită de firma celor trei diapazoane, este probabil cea mai spectaculoasă noutate prezentată publicului în ultimul timp. Pentru că nu ai în orice zi posibilitatea să vezi o astfel de ciudățenie proaspăt sosită, vă invit să facem împreună pregătirea de livrare. [embedded content] Fișa tehnică Yamaha Niken Motor în patru timpi, cu trei cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, tehnologie crossplane, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI. Capacitate cilindrică: 847 cmc, cursă și alezaj: 78,0 x 59,1 mm, raport de compresie: 11,5:1. Putere maximă: 115 CP (84,6 kW) la 10.000 rpm, cuplu maxim: 87,5 Nm la 8.500 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lant O-ring. Cadru hibrid din oţel și aluminiu, tip Diamant. Suspensie faţă: furcă telescopică inversată cantilever tip tandem complet reglabilă, cu sistem Ackerman de gestionare a direcției. Suspenise spate: amortizor spate cu compensator complet reglabil. Frână faţă: discuri flotante Ø 298 mm, etrier cu 4 pistonaşe. Frână spate disc Ø 282 mm, etrier cu 2 pistonaşe, ABS. Roţi faţă 15”, roată spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu 10 spiţe. Lungime: 2150 mm, ampatament: 1510 mm, înălțime la şa: 820 mm. Gardă la sol: 150 mm, ecartament: 410 mm. Masă la plin: 263 kg, capacitate rezervor: 18 ltr. Pentru cei care nu au urmărit articolele postate cu ocazia lansării modelului Yamaha Niken, am selecționat mai jos atât prezentarea filmată prezentată în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24, cât și articolul apărut în revista Auto Motor și Sport. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  12. Yamaha Niken – pregătire de livrare (Unboxing)

    Yamaha Niken, prima motocicletă cu trei roți construită de firma celor trei diapazoane, este probabil cea mai spectaculoasă noutate prezentată publicului în ultimul timp. Pentru că nu ai în orice zi posibilitatea să vezi o astfel de ciudățenie proaspăt sosită, vă invit să facem împreună pregătirea de livrare. [embedded content] Fișa tehnică Yamaha Niken Motor în patru timpi, cu trei cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, tehnologie crossplane, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI. Capacitate cilindrică: 847 cmc, cursă și alezaj: 78,0 x 59,1 mm, raport de compresie: 11,5:1. Putere maximă: 115 CP (84,6 kW) la 10.000 rpm, cuplu maxim: 87,5 Nm la 8.500 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lant O-ring. Cadru hibrid din oţel și aluminiu, tip Diamant. Suspensie faţă: furcă telescopică inversată cantilever tip tandem complet reglabilă, cu sistem Ackerman de gestionare a direcției. Suspenise spate: amortizor spate cu compensator complet reglabil. Frână faţă: discuri flotante Ø 298 mm, etrier cu 4 pistonaşe. Frână spate disc Ø 282 mm, etrier cu 2 pistonaşe, ABS. Roţi faţă 15”, roată spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu 10 spiţe. Lungime: 2150 mm, ampatament: 1510 mm, înălțime la şa: 820 mm. Gardă la sol: 150 mm, ecartament: 410 mm. Masă la plin: 263 kg, capacitate rezervor: 18 ltr. Pentru cei care nu au urmărit articolele postate cu ocazia lansării modelului Yamaha Niken, am selecționat mai jos atât prezentarea filmată prezentată în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24, cât și articolul apărut în revista Auto Motor și Sport. Yamaha Niken – test și prezentare – varianta video Yamaha Niken – două săbii japoneze – test și prezentare Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  13. Noul vehicul introdus în dotarea echipelor de intervenție este Polaris Ranger XP 1000 modificat de Speedfactory Quadstore. De multe ori, în cazul accidentelor petrecute iarna pe munte, diferența dintre viață și moarte este decisă de minute, poate chiar de secunde, iar succesul misiunilor de salvare este asigurat de echipamentele și vehiculele din dotare. După o perioadă în care echipele de intervenție au utilizat modelul Ranger XP 900, la începutul acestui an, vechiul model a fost înlocuit de Ranger XP 1000 modificat. O singură companie din Germania modifică aceste vehicule, fiind, în același timp, dealer autorizat Polaris. Întregul proiect este alcătuit din peste 100 de piese special construite pentru instalarea cabinei. Carcasa cabinei este realizată din aluminiu, cântărește aproximativ 200 kg și permite manevrarea facilă a tărgii mobile. Panourile laterale ale vehicolului au fost ranforsate de Speedfactory Quadstore, a fost instalat un scaun articulat pentru paramedic, iar spațiul destinat pacientului poate fi modificat în funcție de poziția în care trebuie transportat pacientul. În compartimentul motor nu au fost aduse modificări, propulsorul ProStar cu doi cilindri fiind foarte fiabil, iar, cu cei 83 CP pe care îi furnizează și cu un cuplu de 83 Nm, este cel mai performant de la clasa lui. Și celelalte caracterstici tehnice impresioneză, Ranger XP 1000 având o gardă la sol de 330 mm și capacitatea de a remorca 1100 kg. Mulțumită unei raze de viraj foarte strânse și a unui sistem de direcție precis, vehicolul poate circula fără dificultăți pe trasee dificile și înguste, fiind un partener de încredere în misiunile de salvare. Operațiunea de schimbare a șenilelor cu roțile standard durează câteva minute, Ranger XP 1000 fiind un vehicul ușor de utilizat de-a lungul întregului an. Modelul Ranger XP 1000 poate fi comandat și achiziționat de la firma ASP East Group, importator autorizat în România al produselor Polaris, sau din rețeaua dealerilor autorizați ai acestei companii. Pentru cei interesați de amănunte legate de modelele Polaris, am postat mai jos articolul scris cu ocazia vizitei făcute la fabrica din Opole, sigura fabrica Polaris din Europa, în care sunt produse modelele Ranger și testul pe care l-am făcut cu acea ocazie. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  14. Noul vehicul introdus în dotarea echipelor de intervenție este Polaris Ranger XP 1000 modificat de Speedfactory Quadstore. De multe ori, în cazul accidentelor petrecute iarna pe munte, diferența dintre viață și moarte este decisă de minute, poate chiar de secunde, iar succesul misiunilor de salvare este asigurat de echipamentele și vehiculele din dotare. După o perioadă în care echipele de intervenție au utilizat modelul Ranger XP 900, la începutul acestui an, vechiul model a fost înlocuit de Ranger XP 1000 modificat. O singură companie din Germania modifică aceste vehicule, fiind, în același timp, dealer autorizat Polaris. Întregul proiect este alcătuit din peste 100 de piese special construite pentru instalarea cabinei. Carcasa cabinei este realizată din aluminiu, cântărește aproximativ 200 kg și permite manevrarea facilă a tărgii mobile. Panourile laterale ale vehicolului au fost ranforsate de Speedfactory Quadstore, a fost instalat un scaun articulat pentru paramedic, iar spațiul destinat pacientului poate fi modificat în funcție de poziția în care trebuie transportat pacientul. În compartimentul motor nu au fost aduse modificări, propulsorul ProStar cu doi cilindri fiind foarte fiabil, iar, cu cei 83 CP pe care îi furnizează și cu un cuplu de 83 Nm, este cel mai performant de la clasa lui. Și celelalte caracterstici tehnice impresioneză, Ranger XP 1000 având o gardă la sol de 330 mm și capacitatea de a remorca 1100 kg. Mulțumită unei raze de viraj foarte strânse și a unui sistem de direcție precis, vehicolul poate circula fără dificultăți pe trasee dificile și înguste, fiind un partener de încredere în misiunile de salvare. Operațiunea de schimbare a șenilelor cu roțile standard durează câteva minute, Ranger XP 1000 fiind un vehicul ușor de utilizat de-a lungul întregului an. Modelul Ranger XP 1000 poate fi comandat și achiziționat de la firma ASP East Group, importator autorizat în România al produselor Polaris, sau din rețeaua dealerilor autorizați ai acestei companii. Pentru cei interesați de amănunte legate de modelele Polaris, am postat mai jos articolul scris cu ocazia vizitei făcute la fabrica din Opole, sigura fabrica Polaris din Europa, în care sunt produse modelele Ranger și testul pe care l-am făcut cu acea ocazie. Acasă la Polaris – o vizită la fabrica din Opole Am testat modelul Polaris GENERAL 1000 EPS Deluxe ABS – prezentare video Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  15. Intermot 2018 – am fost prezent la lansarea noului Suzuki Katana, acum a sosit momentul să văd ce știe să facă. Intermot, expoziția de motociclete de la Köln, este organizată din doi în doi ani și marii producători prezintă câte ceva la această manifestare, păstrând grosul noutăților pentru Milano. În 2018 au fost câteva premiere importante și, probabil una dintre cele mai așteptate, a fost noul model prezentat de Suzuki (pentru că a fost un singur model), noul Katana. Toată presa din lume prezentă la stand, sute de fotografi, recunoscuți ca fiind cei mai nesimțiți din industrie, pentru că trebuie să vină cu fotografii bune, toți vor să fie în față și calcă în picioare pe toată lumea. Am venit la stand cu mai bine de jumătate de ora înainte de ora anunțată, ca să prind loc în primul rând, am așteptat cuminte începerea festivității, mulțumit de planul bine pus la punct, până au venit mulțimile de fotografi asiatici, care m-au călcat în picioare. Am dat și am luat coate până nu m-a mai interesat nici o noutate, nici o Katana, îmi venea să arunc cu camera foto și să mă duc dracului să beau o cafea. Până la urmă am rezistat eroic și am rămas până la sfârșit, era prea importantă lansarea, dar am plecat bosumflat rău de tot. Eram convins că așa s-a încheiat orice fel de legătura între mine și noul Suzuki Katana. Iată că nu e așa și, mulțumită reprezentanței Suzuki în România, a sosit momentul să facem cunoștință, să ne întâlnim și, probabil, să ne împrietenim. Înainte de a începe livrările primelor unități către magazine, Suzuki a organizat un eveniment în cadrul căruia presa de specialitate are ocazia să testeze motocicleta și am avut privilegiul să fiu invitat. Nu este prima dată, am participat cu doi ani în urmă la testul noului GSX-R1000, organizat de Suzuki pe circuitul Hungaroring. De data asta, evenimentul va avea loc pe coasta dalmată, în Croatia, pe malul Mării Adriatice, vor participa jurnaliști din mai multe țări și vom avea ocazia să facem câteva sute de kilometri pe noua motocicletă. Așadar, pe 29 și 30 mai voi încerca să vă țin la curent cu tot ce se întâmplă la această manifestare, voi transmite live în ambele zile, voi face fotografii, un film și o prezentare amănunțită a noului Suzuki Katana. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
×