Mergi la conţinut

Tiberiu Troia

Prieteni
  • Conţinut

    142
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    1

Tiberiu Troia last won the day on 7 Iunie

Tiberiu Troia had the most liked content!

1 Urmăritor

Despre Tiberiu Troia

  1. Cea de-a 20-a ediție a celui mai mare eveniment custom din Europa a fost încununată de prezentarea oficială a ultimei variante Ducati XDiavel. Model spectaculos produs de Ducati, XDiavel a produs senzație încă de la apariție, împărțind publicul în două tabere distincte: cei care s-au îndrăgostit iremediabil de motocicletă și ceilalți care au declarat că nu văd rostul unui astfel de model. Motocicleta era cunoscută și apreciată de toată lumea, chiar și de cei care nu agreau conceptul, dar Ducati a ales să prezinte în premieră mondială o ultimă variantă 2018, aici la Faaker See, la cel mai mare eveniment de custom și cruiser din Europa. Noul model este disponibil în culoarea “Iceberg White” și este echipat cu suspensii îmbunătătite, care sporesc gradul de confort al pilotului și pasagerului. În afară de noua variantă, firma din Bologna a venit la marele eveniment și cu XDiavel Experience Truck, un camion care a adus și pus la dispozitia publicului 20 de motociclete XDiavel model 2018. Apărut pentru prima oara în 2016, Ducati XDiavel unește două lumi, aparent fără legătură: cea a cruiserelor americane care oferă o pozitie avansată a comenzilor pilotului și un stil de pilotaj relaxat, la viteze mai reduse, cu lumea Ducati, definită de caracterul sportiv al motocicletelor sale. Rezultatul este o motocicletă plină de personalitate, pe care Ducati a transformat-o într-o adevarată marcă, stilul și designul italian fiind combinate cu tehnologia sofisticată de ultimă oră. Noul model XDiavel 2018 Iceberg White poate fi comandat la Ducati România, magazinul din Bucuresti al companiei Metrotehnica Internațional, importatorul oficial al produselor Ducati în România. Dacă vă interesează noile modele ale producătorului Ducati, mai jos puteti găsi prezentări și teste postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  2. Cea de-a 20-a ediție a celui mai mare eveniment custom din Europa a fost încununată de prezentarea oficială a ultimei variante Ducati XDiavel. Model spectaculos produs de Ducati, XDiavel a produs senzație încă de la apariție, împărțind publicul în două tabere distincte: cei care s-au îndrăgostit iremediabil de motocicletă și ceilalți care au declarat că nu văd rostul unui astfel de model. Motocicleta era cunoscută și apreciată de toată lumea, chiar și de cei care nu agreau conceptul, dar Ducati a ales să prezinte în premieră mondială o ultimă variantă 2018, aici la Faaker See, la cel mai mare eveniment de custom și cruiser din Europa. Noul model este disponibil în culoarea “Iceberg White” și este echipat cu suspensii îmbunătătite, care sporesc gradul de confort al pilotului și pasagerului. În afară de noua variantă, firma din Bologna a venit la marele eveniment și cu XDiavel Experience Truck, un camion care a adus și pus la dispozitia publicului 20 de motociclete XDiavel model 2018. Apărut pentru prima oara în 2016, Ducati XDiavel unește două lumi, aparent fără legătură: cea a cruiserelor americane care oferă o pozitie avansată a comenzilor pilotului și un stil de pilotaj relaxat, la viteze mai reduse, cu lumea Ducati, definită de caracterul sportiv al motocicletelor sale. Rezultatul este o motocicletă plină de personalitate, pe care Ducati a transformat-o într-o adevarată marcă, stilul și designul italian fiind combinate cu tehnologia sofisticată de ultimă oră. Noul model XDiavel 2018 Iceberg White poate fi comandat la Ducati România, magazinul din Bucuresti al companiei Metrotehnica Internațional, importatorul oficial al produselor Ducati în România. Dacă vă interesează noile modele ale producătorului Ducati, mai jos puteti găsi prezentări și teste postate până acum. Desmosedici Stradale, noul motor V4 prezentat de Ducati Ducati a lansat modelul 1299 Panigale Final Edition Ducati Multistrada 950 – test și prezentare Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  3. Derivat din modelul Star Venture, Eluder este primul bagger produs de Yamaha, concurent serios într-o categorie neînţeleasă de restul lumii. Piaţa din SUA este probabil cea mai importantă pentru majoritatea producătorilor de motociclete. Nu neapărat pentru că aici s-ar vinde cele mai multe motociclete noi, ci pentru că aici sunt banii. Cele mai căutate motociclete pe continentul american sunt cele din gama Touring, cu diferite variante denumite de americani bagger, full bagger, dresser, full dress tourer, în funcţie de dimensiunile elementelor de caroserie, de cât de îmbrăcată este motocicleta, care, de obicei, este echipată cu sistem complet de bagaje. Până acum, modelele de succes nu erau foarte diferite de cele distribuite în restul lumii, poate doar mai accesorizate. Totul până când curentul bagger a început să capete mai mulţi adepţi şi producătorii de motociclete au înţeles asta. Imediat au apărut modele care se adresează unui singur continent şi care nu ar avea mare căutare în altă parte. Yamaha s-a adaptat repede noului val, a preluat modelul Star Venture, proaspăt lansat în SUA şi a prezentat modelul Star Eluder, construit pe platforma Venture. . Echipat cu mai puţine accesorii, fără fotoliul pasagerului de pe Venture, cu un parbriz mai mic, Eluder se aliniază celorlalte modele care au format deja o clasă aparte, motociclete Tourer de peste 1800 cc, în care îşi face loc cu fruntea sus datorită performanţelor spectaculoase. Dacă este frumoasă sau nu, asta este mai greu de lămurit. Pentru americani probabil este o minunăţie, dar, pentru noi, europenii, cred că este mai mult o ciudăţenie, care pleacă de pe loc ca o sportivă, dar pe care foarte puţini şi-ar dori-o. . Dacă vreţi să aflaţi mai multe amănunte despre modele noi Yamaha, puteți citi mai jos alte povești şi teste postate recent. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  4. Derivat din modelul Star Venture, Eluder este primul bagger produs de Yamaha, concurent serios într-o categorie neînţeleasă de restul lumii. Piaţa din SUA este probabil cea mai importantă pentru majoritatea producătorilor de motociclete. Nu neapărat pentru că aici s-ar vinde cele mai multe motociclete noi, ci pentru că aici sunt banii. Cele mai căutate motociclete pe continentul american sunt cele din gama Touring, cu diferite variante denumite de americani bagger, full bagger, dresser, full dress tourer, în funcţie de dimensiunile elementelor de caroserie, de cât de îmbrăcată este motocicleta, care, de obicei, este echipată cu sistem complet de bagaje. Până acum, modelele de succes nu erau foarte diferite de cele distribuite în restul lumii, poate doar mai accesorizate. Totul până când curentul bagger a început să capete mai mulţi adepţi şi producătorii de motociclete au înţeles asta. Imediat au apărut modele care se adresează unui singur continent şi care nu ar avea mare căutare în altă parte. Yamaha s-a adaptat repede noului val, a preluat modelul Star Venture, proaspăt lansat în SUA şi a prezentat modelul Star Eluder, construit pe platforma Venture. . Echipat cu mai puţine accesorii, fără fotoliul pasagerului de pe Venture, cu un parbriz mai mic, Eluder se aliniază celorlalte modele care au format deja o clasă aparte, motociclete Tourer de peste 1800 cc, în care îşi face loc cu fruntea sus datorită performanţelor spectaculoase. Dacă este frumoasă sau nu, asta este mai greu de lămurit. Pentru americani probabil este o minunăţie, dar, pentru noi, europenii, cred că este mai mult o ciudăţenie, care pleacă de pe loc ca o sportivă, dar pe care foarte puţini şi-ar dori-o. . Dacă vreţi să aflaţi mai multe amănunte despre modele noi Yamaha, puteți citi mai jos alte povești şi teste postate recent. Cum a apărut seria Yamaha XS și de unde s-a inspirat producătorul Yamaha a lansat modelul Fazer 25 pentru piața asiatică Yamaha VMax model aniversar – test și prezentare video Yamaha OW48, motocicleta campioană mondială în 1980, restaurată de Kenny Roberts în Europa Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  5. Noul motor Desmosedici Stradale este varianta de stradă a motorului folosit de Ducati Corse la MotoGP şi va fi instalat pe viitorul Ducati Panigale V4. Claudio Domenicali, CEO Ducati prezentând noul Desmosedici Stradale După luni în care au circulat tot felul de zvonuri despre un motor V4, Ducati a prezentat versiunea stradală a motorului folosit la MotoGP, cu ocazia cursei de la Misano, Marele Premiu al statului San Marino. Cu o capacitate cilindrică de 1103 cc, motorul produce o putere maximă de 210 CP la 13000 rpm şi un cuplu motor de 120 Nm la 12250 rpm. Noul V4 se va produce şi în versiune pentru competiţii, atât varianta de stradă, cât şi cea specială vor avea acelaşi alezaj cu cel al actualului motor folosit la MotoGP, de 81 mm, manetoanele vilbrochenului defazate la 70 grade şi ordinea aprinderii 0-90-290-380, caracteristică tehnică ce va conferi motorului caracterul unui motor V-Twin. Claudio Domenicali, CEO al companiei, a explicat că proiectarea dimensiunilor diferite ale motorului a urmărit optimizarea cuplului motor în plaja de turaţie mijlocie şi că în 2019 va fi produsă o versiune “R” a motorului, de 1000 cc, pentru a putea fi omologat pentru WSBK şi alte competiţii naţionale. Motorul Desmosedici Stradale are o masă de numai 65 kg, cu doar 2,15 kg mai greu decât varianta Superquadro, de 1285 cc, datorită blocului motor turnat din aluminiu, cilindrilor din aluminiu acoperit cu NiCaSil şi capacelor motorului turnate din magneziu. Lansarea vitorului Ducati Panigale V4 este aşteptată în noiembrie, cu ocazia expoziţiei internaţionale de la Milano, EICMA 2017, după care noua motocicletă va putea fi comandată la magazinul Ducati România din Bucureşti, importatorul oficial al produselor mărcii Ducati în România. . Dacă v-a plăcut articolul, puteți găsi mai jos alte materiale despre Ducati și noile modele lansate, articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  6. Desmosedici Stradale, noul motor V4 prezentat de Ducati

    Noul motor Desmosedici Stradale este varianta de stradă a motorului folosit de Ducati Corse la MotoGP şi va fi instalat pe viitorul Ducati Panigale V4. Claudio Domenicali, CEO Ducati prezentând noul Desmosedici Stradale După luni în care au circulat tot felul de zvonuri despre un motor V4, Ducati a prezentat versiunea stradală a motorului folosit la MotoGP, cu ocazia cursei de la Misano, Marele Premiu al statului San Marino. Cu o capacitate cilindrică de 1103 cc, motorul produce o putere maximă de 210 CP la 13000 rpm şi un cuplu motor de 120 Nm la 12250 rpm. Noul V4 se va produce şi în versiune pentru competiţii, atât varianta de stradă, cât şi cea specială vor avea acelaşi alezaj cu cel al actualului motor folosit la MotoGP, de 81 mm, manetoanele vilbrochenului defazate la 70 grade şi ordinea aprinderii 0-90-290-380, caracteristică tehnică ce va conferi motorului caracterul unui motor V-Twin. Claudio Domenicali, CEO al companiei, a explicat că proiectarea dimensiunilor diferite ale motorului a urmărit optimizarea cuplului motor în plaja de turaţie mijlocie şi că în 2019 va fi produsă o versiune “R” a motorului, de 1000 cc, pentru a putea fi omologat pentru WSBK şi alte competiţii naţionale. Motorul Desmosedici Stradale are o masă de numai 65 kg, cu doar 2,15 kg mai greu decât varianta Superquadro, de 1285 cc, datorită blocului motor turnat din aluminiu, cilindrilor din aluminiu acoperit cu NiCaSil şi capacelor motorului turnate din magneziu. Lansarea vitorului Ducati Panigale V4 este aşteptată în noiembrie, cu ocazia expoziţiei internaţionale de la Milano, EICMA 2017, după care noua motocicletă va putea fi comandată la magazinul Ducati România din Bucureşti, importatorul oficial al produselor mărcii Ducati în România. . Dacă v-a plăcut articolul, puteți găsi mai jos alte materiale despre Ducati și noile modele lansate, articole postate până acum. Ducati 1299 Superleggera prezentat de Stefano Tarabusi, Project Manager al companiei Ducati 1299 Superleggera – de ce costă cât un Porsche 911 Carrera Ducati a lansat modelul 1299 Panigale Final Edition Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  7. Cu câteva zile în urmă anunțasem sosirea noului model Indian Roadmaster Classic. Vestea a devenit realitate, motocicleta a sosit, dar nu va sta prea mult în magazin pentru că s-a vândut. Lansat în primavara acestui an, Indian Roadmaster Classic este una dintre cele mai exotice motociclete din gama Indian. În articolul precedent am prezentat pe scurt caracteristicle tehnice ale motocicletei și așteptam cu nerăbdare s-a văd în realitate. Fiind introdus pe piață la începutul anului, motocicleta nu a putut fi expusa în nici una din marile expoziții de profil, acestea fiind organizate de obicei toamna. Nerăbdător să văd monstrul, am ajuns când tocmai fusese scos din cutia impresionantă în care a călătorit până în România, instalarea accesoriilor nefiind terminată, chiar șaua pasgerului cu spătar, piesa care definește modelul, nefiind încă montată. Materialele folosite și detaliile reperelor de pe motocicletă m-au impresionat și trebuie să recunosc că toate accesoriile produse de Indian sunt realizate la cele mai înalte standarde de calitate. De altfel, materialele folosite la sistemul de bagaje instalat pe modelul Indian Roadmaster Classic, au făcut ca masa motocicletei să fie cu câteva kilograme mai mică decât cea a modelului Roadmaster standard. Se pare că nu am fost singurul impresionat de noua motocicletă, pentru că nu a durat mult și primul Indian Roadmaster Classic sosit în România s-a vândut imediat după ce a fost expus. Sigur că nu speram să testez o astfel de motocicletă, din motive simplu de înțeles, dar vestea că s-a și vândut, parcă mi-a spulberat visul de a merge pe o astfel de minunăție. Cel puțin deocamdată… Oricum, până la încheierea formalităților impuse de omologarea motocicletei, noul Indian Roadmaster Classic mai poate fi admirat în magazinul firmei ASP Group din București, dealer autorizat al produselor Indian în România. . Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre firma Indian și motocicletele pe care le produce, mai jos sunt articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  8. Cu câteva zile în urmă anunțasem sosirea noului model Indian Roadmaster Classic. Vestea a devenit realitate, motocicleta a sosit, dar nu va sta prea mult în magazin pentru că s-a vândut. Lansat în primavara acestui an, Indian Roadmaster Classic este una dintre cele mai exotice motociclete din gama Indian. În articolul precedent am prezentat pe scurt caracteristicle tehnice ale motocicletei și așteptam cu nerăbdare s-a văd în realitate. Fiind introdus pe piață la începutul anului, motocicleta nu a putut fi expusa în nici una din marile expoziții de profil, acestea fiind organizate de obicei toamna. Nerăbdător să văd monstrul, am ajuns când tocmai fusese scos din cutia impresionantă în care a călătorit până în România, instalarea accesoriilor nefiind terminată, chiar șaua pasgerului cu spătar, piesa care definește modelul, nefiind încă montată. Materialele folosite și detaliile reperelor de pe motocicletă m-au impresionat și trebuie să recunosc că toate accesoriile produse de Indian sunt realizate la cele mai înalte standarde de calitate. De altfel, materialele folosite la sistemul de bagaje instalat pe modelul Indian Roadmaster Classic, au făcut ca masa motocicletei să fie cu câteva kilograme mai mică decât cea a modelului Roadmaster standard. Se pare că nu am fost singurul impresionat de noua motocicletă, pentru că nu a durat mult și primul Indian Roadmaster Classic sosit în România s-a vândut imediat după ce a fost expus. Sigur că nu speram să testez o astfel de motocicletă, din motive simplu de înțeles, dar vestea că s-a și vândut, parcă mi-a spulberat visul de a merge pe o astfel de minunăție. Cel puțin deocamdată… Oricum, până la încheierea formalităților impuse de omologarea motocicletei, noul Indian Roadmaster Classic mai poate fi admirat în magazinul firmei ASP Group din București, dealer autorizat al produselor Indian în România. . Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre firma Indian și motocicletele pe care le produce, mai jos sunt articole postate până acum. Indian a prezentat noul model Scout Bobber Indian – prima motocicletă americană învingătoare la Tourist Trophy, cursa de pe Insula Man Noutățile aduse de Indian la EICMA 2016 – motociclete Indian pentru categoria A2 Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  9. Au trecut 115 ani de când patru tineri entuziaști, într-un atelier cu pereți din lemn, au instalat un motor pe un cadru de bicicletă, realizând prima motocicletă Harley-Davidson. Povestea celui mai mare producător de motociclete din SUA este cunoscută în toată lumea și a devenit legendă pentru toți pasionații de motoare. A devenit tradiție ca, din cinci în cinci ani, la fiecare nouă aniversare, Harley-Davidson să producă o serie de motociclete speciale, folosind culori și detalii care nu se repetă și nu se mai produc niciodată, pentru a oferi fanilor firmei posibilitatea să achiziționeze o motocicletă de colecție, pe care toți cunoscătorii o vor recunoaște și peste zeci de ani. Este foarte interesantă metoda prin care producătorul își protejează clienții care au cumpărat o astfel de motocicletă aniversară. Orice piesă specială, care se găsește numai pe motocicletele aniversare, de exemplu sigla metalică de pe rezervor, poate fi comandată și cumpărată numai dacă proprietarul figurează în baza de date Harley-Davidson ca proprietar al unei motociclete aniversare, pe baza facturii emise și, chiar în această situație, piesa afectată (în cazul nostru emblema de pe rezervor), trebuie adusă la schimb. Anul viitor se vor împlini 115 ani de la înființarea firmei și compania a prezentat gama de modele aniversare, decorate cu două modele de însemne speciale, care vor putea fi comandate pentru sezonul viitor. Sunt nouă modele de motociclete din principalele familii de modele existente, Sportster, Softail, Touring, CVO și Trike. Forty-Eight, Breakout, Fat Boy în două variante, Heritage Classic, Street Glide, Street Glide Special, Ultra Limited, CVO Limited și Tri Glide Ultra sunt modelele aniversare, care diferă de produsele de serie cu același nume prin culorile folosite și detaliile existente. Softail Breakout 114 aniversar 115 ani Toate modele aniversare de 115 ani vor putea fi comandate și cumpărate de la magazinul Harley-Davidson București, unicul dealer autorizat al mărcii în România. . Dacă vă interesează noutățile lansate de Harley-Davidson, mai jos sunt alte articole postate până acum. Harley-Davidson a lansat gama Softail 2018 Universitatea Harley-Davidson a împlinit 100 de ani de existență Harley-Davidson a pregătit un kit Café Custom pentru Sportster Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  10. Au trecut 115 ani de când patru tineri entuziaști, într-un atelier cu pereți din lemn, au instalat un motor pe un cadru de bicicletă, realizând prima motocicletă Harley-Davidson. Povestea celui mai mare producător de motociclete din SUA este cunoscută în toată lumea și a devenit legendă pentru toți pasionații de motoare. A devenit tradiție ca, din cinci în cinci ani, la fiecare nouă aniversare, Harley-Davidson să producă o serie de motociclete speciale, folosind culori și detalii care nu se repetă și nu se mai produc niciodată, pentru a oferi fanilor firmei posibilitatea să achiziționeze o motocicletă de colecție, pe care toți cunoscătorii o vor recunoaște și peste zeci de ani. Este foarte interesantă metoda prin care producătorul își protejează clienții care au cumpărat o astfel de motocicletă aniversară. Orice piesă specială, care se găsește numai pe motocicletele aniversare, de exemplu sigla metalică de pe rezervor, poate fi comandată și cumpărată numai dacă proprietarul figurează în baza de date Harley-Davidson ca proprietar al unei motociclete aniversare, pe baza facturii emise și, chiar în această situație, piesa afectată (în cazul nostru emblema de pe rezervor), trebuie adusă la schimb. Anul viitor se vor împlini 115 ani de la înființarea firmei și compania a prezentat gama de modele aniversare, decorate cu două modele de însemne speciale, care vor putea fi comandate pentru sezonul viitor. Sunt nouă modele de motociclete din principalele familii de modele existente, Sportster, Softail, Touring, CVO și Trike. Forty-Eight, Breakout, Fat Boy în două variante, Heritage Classic, Street Glide, Street Glide Special, Ultra Limited, CVO Limited și Tri Glide Ultra sunt modelele aniversare, care diferă de produsele de serie cu același nume prin culorile folosite și detaliile existente. Softail Breakout 114 aniversar 115 ani Toate modele aniversare de 115 ani vor putea fi comandate și cumpărate de la magazinul Harley-Davidson București, unicul dealer autorizat al mărcii în România. . Dacă vă interesează noutățile lansate de Harley-Davidson, mai jos sunt alte articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  11. Ultima motocicletă de capacitate cilindrică mare lansată de Indian, Roadmaster Classic, va fi expusă în câteva zile și în magazinul din București. Echipat cu motorul Thunder Stroke 111 (1811 cc), cu doi cilindri gemeni în V la 49 grade, OHC, cu 2 supape pe cilindru, același care echipează modelele Chief și Chieftrain, care produce 76,4 CP la 4500 rpm și un cuplu maxim de 161,6 Nm la 3000 rpm, este cu 23 kg mai ușor decât modelul vechi Roadmaster, având o masă la plin de 405 kg. Diferența de masă se datorează soluției aleasă de producător pentru sistemul de bagaje, produse din piele, decorate cu franjuri, care conferă motocicletei un aspect clasic, așa cum sugerează și numele modelului. Chiar dacă liniile clasice ale motocicletei sunt făcute pentru a fi pe placul celor nostalgici, motocicleta are multe caracteristici ale unui vehicul modern, cu componente de înaltă tehnologie. Parbrizul carenei este acționat electric, pornirea este fără cheie, motocicleta este echipată cu lumini tehnologie LED, un sistem de monitorizare a anvelopelor, șei și manșoane încălzite, cruise control, tălpici reglabile pentru pilot și, nu în ultimul rând, un bord dotat cu un panou de comandă denumit Ride Command System cu un ecran tactil de 7 inch, având multiple facilități de control și comunicație, de la GPS și conectivitate Bluetooth și un sistem audio performant de 100 W. Șasiul este o altă reușită a producătorului Indian, având cadru modular din aluminiu și basculă turnată din aluminiu, amortizoare de 46 mm pe față și monoamortizor cu aer cu precomprimarea reglabilă pe spate și discuri de frână de 300 mm, atât pe față, cât și pe spate. În câteva zile, modelul Roadmaster Classic va putea fi văzut și comandat la magazinul firmei ASP Group din București, distribuitor autorizat Indian în România, fiind disponibil în două variante de culoare și având prețul de 30.100 Euro, toate taxele incluse. . Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre firma Indian și motocicletele pe care le produce, mai jos sunt articole postate până acum. Indian a prezentat noul model Scout Bobber Totul despre motocicletele Indian la SMAEB 2017 – modele, culori, prețuri Indian – prima motocicletă americană învingătoare la Tourist Trophy, cursa de pe Insula Man Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  12. Ultima motocicletă de capacitate cilindrică mare lansată de Indian, Roadmaster Classic, va fi expusă în câteva zile și în magazinul din București. Echipat cu motorul Thunder Stroke 111 (1811 cc), cu doi cilindri gemeni în V la 49 grade, OHC, cu 2 supape pe cilindru, același care echipează modelele Chief și Chieftrain, care produce 76,4 CP la 4500 rpm și un cuplu maxim de 161,6 Nm la 3000 rpm, este cu 23 kg mai ușor decât modelul vechi Roadmaster, având o masă la plin de 405 kg. Diferența de masă se datorează soluției aleasă de producător pentru sistemul de bagaje, produse din piele, decorate cu franjuri, care conferă motocicletei un aspect clasic, așa cum sugerează și numele modelului. Chiar dacă liniile clasice ale motocicletei sunt făcute pentru a fi pe placul celor nostalgici, motocicleta are multe caracteristici ale unui vehicul modern, cu componente de înaltă tehnologie. Parbrizul carenei este acționat electric, pornirea este fără cheie, motocicleta este echipată cu lumini tehnologie LED, un sistem de monitorizare a anvelopelor, șei și manșoane încălzite, cruise control, tălpici reglabile pentru pilot și, nu în ultimul rând, un bord dotat cu un panou de comandă denumit Ride Command System cu un ecran tactil de 7 inch, având multiple facilități de control și comunicație, de la GPS și conectivitate Bluetooth și un sistem audio performant de 100 W. Șasiul este o altă reușită a producătorului Indian, având cadru modular din aluminiu și basculă turnată din aluminiu, amortizoare de 46 mm pe față și monoamortizor cu aer cu precomprimarea reglabilă pe spate și discuri de frână de 300 mm, atât pe față, cât și pe spate. În câteva zile, modelul Roadmaster Classic va putea fi văzut și comandat la magazinul firmei ASP Group din București, distribuitor autorizat Indian în România, fiind disponibil în două variante de culoare și având prețul de 30.100 Euro, toate taxele incluse. . Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre firma Indian și motocicletele pe care le produce, mai jos sunt articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  13. Harley-Davidson a lansat gama Softail 2018

    Opt modele noi Softail 2018 purtând numele vechi, echipate cu motorul Milwaykee Eight 107 și 114, mai ușoare, rapide și economice. Softail Deluxe 2018 Street Bob, Fat Bob, Low Rider, Breakout, Softail Slim, Fat Boy, Deluxe, Heritage Classic sunt numele motocicletele din nou gamă Softail 2018. Dacă citești lista numelor ai putea crede că nu s-a întâmplat nimic nou cu modelele anului 2018, dar realitatea este cu totul alta. Purtând numele vechilor modele, toate motocicletele din noua gamă Softail 2018 sunt echipate cu motorul Milwaukee Eight 107, patru dintre modele fiind disponibile și cu motorul Milwaukee Eight 114, motorizări care se găseau până acum numai pe modelele Touring și pe cele două tricicluri. În afară de motorizare, șasiul tuturor acestor Noul șasiu Softail 2018 noi modele a suferit modificări majore, motocicletele fiind cu 13 până la 15 kg mai ușoare decât generația 2017. Noul cadru mai rigid, amortizoarele față Showa SDBV cu cartuș și modificările aduse amortizorului spate, în combinație cu motorul Milwaukee Eight, au făcut ca motocicletele să fie mai manevrabile și mai rapide, mai puternice și economice. Apariția noilor modele Softail 2018 a coincis cu întreruperea producției modelelor din gama Dyna. După 26 de ani de la apariția primului model FXD, inițiale care caracterizează motocicletele din gama Dyna (F – motor big twin, X – scărițe pentru pilot, nu tălpici, D – cadru Dyna, cu amortizoare spate tradiționale), asistăm la dispariția uneia dintre cele mai populare game de motociclete din istoria producătorului american. Softail Fat Boy 2018 Preluând caracteristici ale celor două vechi familii, Dyna și Softail, noua gamă Softail 2018 proaspăt prezentată de Harley-Davidson, are toate șansele să devină cea mai răspândită familie a producătorului care va împlini anul viitor 115 ani de la înființare. Unele dintre noile modele vor fi prezentate în magazinul unicului dealer autorizat din România, Harley-Davidson București, imediat ce fabrica va expedia primele unități și le vom vedea pe toate în noiembrie la EICMA, expoziția internațională de motociclete de la Milano. Softail Fat Bob 2018 Mai jos puteți găsi teste postate până acum ale unor modele interesante Harley-Davidson. Harley-Davidson Softail Slim S – test și prezentare – varianta video Test și prezentare Harley-Davidson Street Glide Special Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  14. Opt modele noi Softail 2018 purtând numele vechi, echipate cu motorul Milwaykee Eight 107 și 114, mai ușoare, rapide și economice. Softail Deluxe 2018 Street Bob, Fat Bob, Low Rider, Breakout, Softail Slim, Fat Boy, Deluxe, Heritage Classic sunt numele motocicletele din nou gamă Softail 2018. Dacă citești lista numelor ai putea crede că nu s-a întâmplat nimic nou cu modelele anului 2018, dar realitatea este cu totul alta. Purtând numele vechilor modele, toate motocicletele din noua gamă Softail 2018 sunt echipate cu motorul Milwaukee Eight 107, patru dintre modele fiind disponibile și cu motorul Milwaukee Eight 114, motorizări care se găseau până acum numai pe modelele Touring și pe cele două tricicluri. În afară de motorizare, șasiul tuturor acestor Noul șasiu Softail 2018 noi modele a suferit modificări majore, motocicletele fiind cu 13 până la 15 kg mai ușoare decât generația 2017. Noul cadru mai rigid, amortizoarele față Showa SDBV cu cartuș și modificările aduse amortizorului spate, în combinație cu motorul Milwaukee Eight, au făcut ca motocicletele să fie mai manevrabile și mai rapide, mai puternice și economice. Apariția noilor modele Softail 2018 a coincis cu întreruperea producției modelelor din gama Dyna. După 26 de ani de la apariția primului model FXD, inițiale care caracterizează motocicletele din gama Dyna (F – motor big twin, X – scărițe pentru pilot, nu tălpici, D – cadru Dyna, cu amortizoare spate tradiționale), asistăm la dispariția uneia dintre cele mai populare game de motociclete din istoria producătorului american. Softail Fat Boy 2018 Preluând caracteristici ale celor două vechi familii, Dyna și Softail, noua gamă Softail 2018 proaspăt prezentată de Harley-Davidson, are toate șansele să devină cea mai răspândită familie a producătorului care va împlini anul viitor 115 ani de la înființare. Unele dintre noile modele vor fi prezentate în magazinul unicului dealer autorizat din România, Harley-Davidson București, imediat ce fabrica va expedia primele unități și le vom vedea pe toate în noiembrie la EICMA, expoziția internațională de motociclete de la Milano. Softail Fat Bob 2018 Mai jos puteți găsi teste postate până acum ale unor modele interesante Harley-Davidson. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  15. Yamaha a lansat modelul Fazer 25 pentru piața asiatică

    Yamaha Fazer 25, o motocicletă ieftină, fiabilă și utilă în oraș, de care nu ne vom bucura în România (adică în Europa). În loc să încep cu prezentarea tehnică a noului model Yamaha Fazer 25, voi începe prin a vă prezenta motivele pentru care această motocicletă, care costă în India 1700 Euro, cu un consum de 2,3 ltr/100 km, fiabilă și cu un aspect civilizat, nu va putea fi vândută în România. Activitatea marilor producători de motociclete (și nu numai) este coordonată pe fiecare continent în parte de câte o entitate înființată direct de producător, în cazul nostru Yamaha Motor Europe. YME hotăraăște ce modele sunt importate în Europa, în funcție de necesitățile și cerințele diferitelor țări și capacitățile de producție ale fabricilor, pe care Yamaha Motor Europe le cunoaște. Un model ca cel despre care vorbim, Fazer 25, ar avea o cerere foarte redusă, tendința consumatorilor din Europa fiind de a cumpăra motociclete mari, performante, folosite pentru plăcere, nu pentru mersul la serviciu, ca în Asia. În afară de asta, legislația din Europa ar impune efectuarea unor modificări constructive ale modelului asiatic, principala modificare fiind prezența ABS-ului, pe lângă alte mici detalii, lucru care ar influența prețul final. Din câte știu eu, Yamaha Motor Europe va lua decizia să nu aducă acest model pentru marii consumatori de motociclete, Italia, Germania, Spania, Marea Britanie, Grecia fiind pe locul 5 în acest clasament. În această situație, importatorul local Yamaha, firma Motodynamics, companie deținută de Yamaha Grecia, firmă în care unul din principalii acționari este Yamaha Europe, chiar dacă și-ar propune să aducă în țara noastră noul Fazer 25, nu ar putea să facă asta datorită costurilor exagerat de mari, care ar ridica prețul final al motocicletei. Costurile suplimentare ar fi următoarele: modificări ale motocicletei (inclusiv apariția ABS-ului), transport maritim până în România, taxe vamale și TVA adăugate costului, transport rutier Constanța – București, omologarea de tip la RAR (operațiune scumpă și complicată în lipsa unei omologări Europene, care ar dura peste 2 luni). Cantitatea minimă care ar justifica un transport ar fi un container (mic sau mare), în care ar intra aproximativ 30, respectiv 50 de motociclete. Estimarea mea este aproape de adevăr, cu o marjă de eroare stabilită de modul de ambalare al motocicletelor noi. Aici însă, un eventual client hotărât să cumpere un container de motociclete, s-ar lovi de refuzul fabricii, care nu ar accepta să producă 30 de unități cu modificările impuse de legislația Europeană, adică ABS și alte mici giumbușlucuri, atât timp cât în India se vor vinde câteva zeci de mii de unități din acest model în fiecare an, însoțite de alte multe mii în Indonezia, de exemplu, toate astea fără mofturile Europene (ABS care va deveni obligatoriu în India în 2019 și Euro 3, 4, sau care va mai urma). Estimarea legată de volumul vânzărilor în India este de această dată subevaluată, având în vedere totalul vânzărilor din India ale anului 2016, când numărul unităților noi a depășit 17 milioane, depășind pentru prima dată în istorie vânzările din China. Cum putem să ne gândim că România ar conta în vreun fel pentru marii producători, atât timp cât la noi se vând sub 1000 de unități noi pe an, față de cele 17 milioane ale Indiei, 16,8 milioane în China, 6 milioane în Indonesia, 1,7 milioane în Thailanda, 850.000 în Filipine, 200.000 în Vietnam, sau cele câteva milioane de motociclete noi vândute în țările din vestul Europei ? Așadar, dacă cineva ar hotărâ că e cazul să facă un import în România, aducând un container de Fazer 25, în afară de faptul că decizia ar echivala cu un fel de sinucidere economică, fără nici un fel de șanse de a genera un mic plus (nu vreau să-i zic profit), prețul final rezultat ar fi de peste 3000 Euro și primul refuz ar fi cel al fabricii producătoare. Acestea sunt principalele motive pentru care Fazer 25 nu va fi vândut în România, chiar dacă piața din țara noastră are alte nevoi față de cele din vestul Europei, iar o astfel de motocicletă ar fi binevenită și ar putea înlocui motoarele second hand de 1000-1500 Euro. Discuția ar putea continua la nesfârșit, dar aceasta este situația momentului. Și acum să vedem ce pierdem și ce oferă Yamaha Fazer 25. Motor în 4 timpi, SOHC, răcit cu aer, 2 supape, 20,7 CP la 8000 rpm, 20 Nm la 6000 rpm, alimentare prin injecție, cutie cu 5 trepte, frâne hidraulice, disc frână față 282 mm și 220 mm pe spate, rezervor de 14 litri care îi asigură o autonomie de peste 600 km, consum mediu de 2,3 ltr/100 km, masă la plin 154 kg. Și, ca să parafrazez niște confrați din domeniu, voi ce părere aveți ? Dacă vreți să aflați mai multe amănunte despre acțiunile importatorului Yamaha, compania Motodynamics SRL, mai jos sunt articolele postate până acum. Caravana Yamaha vine la Constanța Caravana Yamaha pleacă la drum prin România Yamaha MT Tour 2017 ajunge în România Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
×