Tiberiu Troia

Prieteni
  • Conţinut creat

    103
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    1

Tiberiu Troia last won the day on June 7

Tiberiu Troia had the most liked content!

Despre Tiberiu Troia

  • Data naşterii
  1. At the Harley-Davidson event I tested two new models and had the pleasure of meeting Mr. Brad Richards, Styling Creative Design Director at the probably most beloved company in the world of motorcycling. [embedded content] I will tell you a story. A true story about how a new motorcycle model is born. When a great producer decides to launch on the market a revolutionary model, they have to make sure that they have a good marketing team. Otherwise, they will have to hire one. Of course, they will look for a specialist in the field, one that maybe has not had to do with motorcycles, but who has the required expertise. To cut to the chase, they found and hired Brad Richards. Brad was the magic hand that held the team together, coordinated it and started a whole process that they referred to as “a dance.” I would call it “a fight.” With Brad Richards at Saint Tropez Vezi articolul integral
  2. Pentru posesorii de carnet categoria A2, Kawasaki D-Tracker poate fi motocicleta perfectă pentru traficul imposibil din București. Într-o perioadă în care toți importatorii de motociclete își concentrează atenția pe vânzările de motociclete mari, care reprezintă valori mari și aduc vânzări de accesorii, United Motors, importatorul Kawasaki din România, a adus unul dintre cele mai interesante modele mici lansate în 2016, D-Tracker. Am intrat în magazinul Kawasaki ca să văd din nou modelul exclusivist ZX-10R Winter Test Edition, pe care visez să-l testez, motocicletă dezvoltată de Jonny Rea și Tom Sykes, produsă și omologată pentru echipa oficială din WSBK. Motocicleta îți ia mințile cu cei 210 CP produși cu RAM air la 13.000 rpm și numai accidentul pe care l-am avut, datorită căruia am stat pe bară două luni, a făcut imposibil testul promis de prietenul Mașinuță. Lângă minunea neagra care tronează la intrarea în magazin, am avut surpriza să văd una dintre cele mai mici motociclete de stradă produse în ultima perioadă de Kawasaki, D-Tracker. Micul super moto cu motor în 4 timpi SOHC de 144 cc, dezvoltă 12 CP la 8.000 rpm și este echipat perfect pentru lupta de gherilă urbană pe care o ducem zilnic în București: 120 kg la gol, o gardă la sol uriașă, de 270 mm și furcă telescopică inversată pe față, cu o cursă generoasă de 150 mm. Zi de zi, în oraș, eu sunt un folositor convins de motocicletă mică, având caracteristici tehnice asemănătoare celor descrise mai sus, astfel încât nu mi-a trebuit mult să înțeleg avantajele modelului D-Tracker, dar, ca să folosești o astfel de motocicletă, trebuie să-ți permiți o a doua motocicletă și să nu ai nimic de demostrat. A doua motocicletă, pentru că D-Tracker nu poate fi folosită la drumuri lungi și trebuie să te obisnuiești cu ideea că motocicleta mică se folosește utilitar în oraș datorită avantajelor ei și nu ai nimic de demostrat cu cei 12 CP, suficienți pe orice stradă aglomerată din București. Un ultim argument pentru Kawasaki D-Tracker îl poate constitui prețul prietenos al modelului: 3000 Euro, preț care rivalizează cu cel al unor modele de scuter de 50 cc existente pe piață. . Dacă vă plac motocicletele Kawasaki, puteți găsi mai jos teste făcute cu diferite modele performante ale aceluiași producător, articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  3. Our test today is a small celebration. It is a celebration for us because it is not every day that one gets to test a collectible motorcycle. This MV Agusta F4 RC is basically a collectible because there were produced only 250 units. [embedded content] F4 RC (Reparto Corse) represents the justification of the MV Agusta official racing team’s presence in the World Superbike Championship. It is no secret that the Italian designers are the best in the world. And they scored again with the MV Agusta F4 RC. It has high chances to win the title of best looking motorcycle in the world. And if I am to be contradicted by some, then I will rephrase it: it is most certainly the most beautiful motorcycle that I have tested so far. It comes as a street motorcycle, with 183 kg and having 205 horsepower – some features to be taken lightly by no means. The kit includes the full Termignoni exhaust system, the ECU with racing maps, as well as a fast access fuel tank cap. This kit, once installed, transforms the motorcycle into one of only 175 kg, taking its maximum output to 212 HP. I will briefly tell you the reasons behind the appearance of this motorcycle. After a part of the MV Agusta shares were bought by AMG, the company’s chairman, Mr. Giovanni Castiglioni, in the memory of his famous father, Mr. Claudio Castiglioni, decided to involve the factory in the world of high class competitions – namely, the World Superbike Championship. In this respect, he signed a deal with the Russian Yakhnich Motorsport Team, which was already present in WSBK, in order to represent the factory in a sustained manner. For Leon Camier to be able enter the competition in the Superbike class with the F4 model, they had to produce 250 bikes and, in this respect, they produced, homologated and sold 250 bikes. It is seldom that you get to get your hands on such a motorcycle and, due to this, I will show you some details. Here you can see a wonderful inline-four engine with 212 HP, as this factory-customized model comes with silicone hoses, all installed in a minimalistic fashion on a hand-welded trellis frame, as the tradition of the MV Agusta factory calls for. The frame bears a tiny print saying “saldato a mano” – hand welded. It is true that, years from now, the Italian motorcycles will not reach the function reliability of the Japanese motorcycles, but they have character, soul, they sound incredibly well and, for all these, this brand in particular, as well as other Italian brands, have millions of fans in general. Out of the desire to come up with a high-output motorcycle that functions flawlessly, the hydraulic installations – clutch, brakes – are Brembo. The front brakes features probably the best caliper – Brembo M50 monoblock; the shock absorbers are probably the best commercial front and rear models produced by Öhlins – the TTX; four of its injectors are Magnetti Marelli, but the other four are Mikuni. Once you start riding it, you get chills only from the mere fact that you are riding a collectible item. But the chills are moreover justified by the fact that the motorcycle works perfectly – it has aggressive brakes, the engine responds immediately, it has an amazing sound – because this contributes, too, to the pleasure of riding, a brisk, yet controllable, acceleration, as this model comes with an impressive electronic package comparable to the one featured by the best model that it exceeds in performance – the F4 RR, a series motorcycle with 201 HP. The brakes are fabulous just because we are talking about Brembo and they are endorsed by the Öhlins shock absorbers, which convey to the wheels the full power of the engine. For the F4 RC to reach 175 kg, the manufacturer led a fierce battle with millimeters and grams. Besides the speed kit, which took 6 kg off the motorcycle, the engine has no less than 333 titanium screws and 11 different magnesium caps. All these had to be reflected by the price, as a manually-assembled motorcycle having noble materials include in its parts, which took a lot of hard work to make, is a real investment. For such a MV Agusta F4 RC, a huge motorcycle fan has to pay 36.900 Euro and, believe me, the ones who have done it are happy with their choice. Vezi articolul integral
  4. Scout Bobber completează gama modelelor Indian de capacitate cilindrică medie, cu 1130 cc și cei 100 CP pe care îi produce motorul. Multe dintre cele mai reușite motociclete de serie au apărut ca urmare a succesului înregistrat de diferite proiecte artizanale reușite de constructori privați, motociclete care au dat naștere unor adevărate curente în producția de serie. Aceasta a fost povestea modelelor Scrambler, aceeași poveste o au și bobberele. Modă apărută încă din anii ‘30, bobberele au inspirat constructori renumiți din domeniu, unele dintre cele mai frumoase motociclete fiind produse de firma japoneză Zero Engineering. Succesul proiectelor de customizare nu a trecut neobservat și marii producători au intrat în joc, lansând pe piață modele de serie, tot atât de frumoase, dar mult mai ieftine decât modelele de serie mică. Primul bobber de serie a fost prezentat de Triumph anul trecut, Bonneville Bobber, motocicletă lansată la EICMA 2016. Nu a trecut nici un an și iată că Indian, firmă în mare creștere, a lansat Scout Bobber. Echipat cu un motor V-Twin răcit cu lichid, care produce 100 CP și un cuplu maxim de 97,7 Nm, motocicleta are 253 kg la plin, o lungime de 2229 mm, 649 mm înălțimea la șa și gardă la sol de 123 mm. Ținând cont de faptul că Indian a anunțat pentru sfârșitul acestui an apariția kitului de limitare a puterii pentru motorul de 1130 cc, transformându-l în motor posibil de folosit cu carnet categoria A2, încerc să-mi imaginez cum ar arăta un tânăr de 16 ani, care se duce la liceu în clasa a X-a cu un astfel de Indian Scout Bobber. În momentul în care modelul scout Bobber va fi disponibil și pentru piața din Europa, motocicleta va putea fi comandată la magazinul firmei ASP Group din București, distribuitor autorizat Indian în România. . Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre firma Indian și motocicletele pe care le produce, mai jos sunt articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  5. Scout Bobber completează gama modelelor Indian de capacitate cilindrică medie, cu 1130 cc și cei 100 CP pe care îi produce motorul. Multe dintre cele mai reușite motociclete de serie au apărut ca urmare a succesului înregistrat de diferite proiecte artizanale reușite de constructori privați, motociclete care au dat naștere unor adevărate curente în producția de serie. Aceasta a fost povestea modelelor Scrambler, aceeași poveste o au și bobberele. Modă apărută încă din anii ‘30, bobberele au inspirat constructori renumiți din domeniu, unele dintre cele mai frumoase motociclete fiind produse de firma japoneză Zero Engineering. Succesul proiectelor de customizare nu a trecut neobservat și marii producători au intrat în joc, lansând pe piață modele de serie, tot atât de frumoase, dar mult mai ieftine decât modelele de serie mică. Primul bobber de serie a fost prezentat de Triumph anul trecut, Bonneville Bobber, motocicletă lansată la EICMA 2016. Nu a trecut nici un an și iată că Indian, firmă în mare creștere, a lansat Scout Bobber. Echipat cu un motor V-Twin răcit cu lichid, care produce 100 CP și un cuplu maxim de 97,7 Nm, motocicleta are 253 kg la plin, o lungime de 2229 mm, 649 mm înălțimea la șa și gardă la sol de 123 mm. Ținând cont de faptul că Indian a anunțat pentru sfârșitul acestui an apariția kitului de limitare a puterii pentru motorul de 1130 cc, transformându-l în motor posibil de folosit cu carnet categoria A2, încerc să-mi imaginez cum ar arăta un tânăr de 16 ani, care se duce la liceu în clasa a X-a cu un astfel de Indian Scout Bobber. În momentul în care modelul scout Bobber va fi disponibil și pentru piața din Europa, motocicleta va putea fi comandată la magazinul firmei ASP Group din București, distribuitor autorizat Indian în România. . Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre firma Indian și motocicletele pe care le produce, mai jos sunt articole postate până acum. Indian – prima motocicletă americană învingătoare la Tourist Trophy, cursa de pe Insula Man Totul despre motocicletele Indian la SMAEB 2017 – modele, culori, prețuri Standul Indian la EICMA 2016 așa cum a fost văzut la TV Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  6. Desert Sled este singurul model din gama Scrambler care a fost produs pentru folosința off-road, având în componență elemente constructive destinate acestui scop. [embedded content] Apărute ca o modă a anilor ‘60, motocicletele denumite “Scrambler”, modele de stradă modificate pentru joaca în teren, au avut un succes răsunător în Statele Unite și au făcut ca mulți producători să lanseze modele de serie inspirate din această modă. Ducati a fost probabil cel mai prolific producător care a adoptat această idee și mulți ani mai tărziu a lansat chiar o nouă marcă purtând acest nume. În numai trei ani de la apariție, Scrambler a devenit o familie cu șase modele, din care ultimul apărut, Desert Sled, este gândit pentru folosința în afara asfaltului. Fără pretenții sportive, Desert Sled reprezintă un pretext perfect pentru a ieși la joacă în afara asfaltului, fiind echipat cu anvelopele Rally ScorpionTM STR, create de Pirelli special pentru acest model. Desert Sled a păstrat de la modelele anterioare numai motorul, majoritatea elementelor constructive fiind modificate pentru folosința off-road. Nici măcar cadrul nu este cel inițial, fiind ranforsat pentru o mai bună rigiditate, asistat de amortizoare diferite față de cele ale celorlalte modele Scrambler, cu o cursă de 200 mm față/spate, adică peste 30% mai mare decăt cea a amortizoarelor utilizate până acum. Roata față de 19”, ampatamentul de 1505 mm, garda la sol impresionantă și înălțimea mai mare a șeii, de 860 mm, toate acestea conferă modelului Desert Sled avantaje pentru utilizarea off-road, iar masa mai mare rezultată, de 207 kg la plin, asigură o stabilitate mai bună motocicletei. Scrambler Ducati Desert Sled este disponibil în două variante de culoare, prețul este de 11.258 Euro sau 11.372 euro, în funcție de culoare și poate fi văzut și achiziționat de la magazinul firmei Metrotehnica Internațional, importator oficial Ducati în România. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre noile modele Ducati, sau despre motocicletele testate, mai jos puteți găsi articole postate până acum. Ducati a lansat modelul 1299 Panigale Final Edition Ducati Multistrada 950 – test și prezentare Ducati a prezentat azi noul model Multistrada Enduro Pro Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  7. Desert Sled este singurul model din gama Scrambler care a fost produs pentru folosința off-road, având în componență elemente constructive destinate acestui scop. [embedded content] Apărute ca o modă a anilor ‘60, motocicletele denumite “Scrambler”, modele de stradă modificate pentru joaca în teren, au avut un succes răsunător în Statele Unite și au făcut ca mulți producători să lanseze modele de serie inspirate din această modă. Ducati a fost probabil cel mai prolific producător care a adoptat această idee și mulți ani mai tărziu a lansat chiar o nouă marcă purtând acest nume. În numai trei ani de la apariție, Scrambler a devenit o familie cu șase modele, din care ultimul apărut, Desert Sled, este gândit pentru folosința în afara asfaltului. Fără pretenții sportive, Desert Sled reprezintă un pretext perfect pentru a ieși la joacă în afara asfaltului, fiind echipat cu anvelopele Rally ScorpionTM STR, create de Pirelli special pentru acest model. Desert Sled a păstrat de la modelele anterioare numai motorul, majoritatea elementelor constructive fiind modificate pentru folosința off-road. Nici măcar cadrul nu este cel inițial, fiind ranforsat pentru o mai bună rigiditate, asistat de amortizoare diferite față de cele ale celorlalte modele Scrambler, cu o cursă de 200 mm față/spate, adică peste 30% mai mare decăt cea a amortizoarelor utilizate până acum. Roata față de 19”, ampatamentul de 1505 mm, garda la sol impresionantă și înălțimea mai mare a șeii, de 860 mm, toate acestea conferă modelului Desert Sled avantaje pentru utilizarea off-road, iar masa mai mare rezultată, de 207 kg la plin, asigură o stabilitate mai bună motocicletei. Scrambler Ducati Desert Sled este disponibil în două variante de culoare, prețul este de 11.258 Euro sau 11.372 euro, în funcție de culoare și poate fi văzut și achiziționat de la magazinul firmei Metrotehnica Internațional, importator oficial Ducati în România. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre noile modele Ducati, sau despre motocicletele testate, mai jos puteți găsi articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  8. Unul dintre cei mai talentați piloți de motocros din istoria României a împlinit 50 de ani. L-am văzut prima oară pe Florian la un concurs de motocros, pe când alerga la clasa rezervată copiilor. Nu a trecut mult timp și, prin anul 1982, conducerea Federației de Motociclism din acea vreme a început să organizeze cantonamente de pregătire pentru loturile naționale de motociclism din toate disciplinele practicate în România. Florian avea 15 ani și, cu toată diferența de vârstă, ne-am împrietenit. Îi spuneam “copilul”, pentru că era mult mai tânăr decât ceilalți sportivi, dar nu pot să uit cu câtă ambiție participa la antrenamente. Au urmat cantonamentele pregătitoare pentru concursurile internaționale care fuseseră anunțate și presiunea a crescut, între piloții de la motocros, dirt-track și cei de la viteză existând o concurență acerbă, chiar dacă nu împărțeau locurile în același lot național. Primul cantonament de pregătire fizică a loturilor naţionale de motociclism reunite pentru participarea la Cupa Prietenia 1984 Cariera lui Florian a fost lungă, încununată de victorii răsunătoare, dar și de accidentări înfiorătoare. Câștigător a numeroase competiții, Maestru al Sportului și multiplu Campion Național de motocros, a fost unul dintre cei câțiva piloți români invitați să participe la un concurs indoor organizat în sala Paris-Bercy, unde a uimit din nou asistența cu stilul său spctaculos și i-a îngrozit pe toți cu o accidentare serioasă, rămasă din fericire fără urmări. După mulți ani, atunci când a decis să încheie cariera la motocros, Florian a început să participe la competițiile de viteză pe circuit și, pentru prima oară, după 15 ani de când ne cunoscusem, am devenit adversari. Ca și cum concurența dintre noi nu ar fi fost suficient de interesantă, la prima cursă la care am participat împreună ca adversari la aceeași clasă, chiar la primul antrenament, ne-am încurcat într-o perioadă de frânare, incident care m-a obligat să rămân spectator timp de vreo două luni, dar nu a stricat prietenia noastră. După doi ani eu am hotărât că a venit momentul să nu mai particip la competiții, dar Florian a continuat să alerge și a reușit să cucerească multe titluri de campion și la această disciplină. În același timp participa la competițiile de motocros pentru veterani, unde domina cursele, dar și acum au apărut accidentări, dintre care una l-a țintuit la pat pentru mult timp. În astfel de împrejurări se deosebesc prietenii adevărați de cei de o zi, iar Florian a avut mulți prieteni care au știut să fie lângă el atunci când a fost nevoie. Cu Florian Pop la plimbare – film pentru începătorii care vor cu motorul în natură După o perioadă în care nici măcar medicii nu mai credeau că Florian va mai merge vreodată, o voință de fier l-a făcut să revină și, chiar dacă mergea cu greu, s-a suit în șaua motocicletei și am făcut împreună un material filmat pentru începători. Mii de oameni au urmărit filmul și l-au apreciat, fără să știe că marele campion care le arăta cum se merge pe o roată, vine după un accident înfiorător și de abia merge fără baston. Filmarea a fost făcută într-unul din cantonamentele echipei de moto Steaua, în care sportivii făceau antrenamente serioase, iar Florian învăța să meargă din nou. Cu aceeași ocazie am hotărât să facem o plimbare împreuna în deltă, loc în care îmi face mare plăcere să merg și am organizat imediat o deplasare în care Florian a venit de la Târgu Mureș împreuna cu Denis, unul dintre cei doi fii și cu un prieten. Ieșirea a fost memorabilă, una dintre cele mai reușite și am fost primiți la schitul dintre dunele de nisip de părintele Nectarie cu o vorbă bună și un pahar de vin. Delta Dunării văzută din şaua motocicletei – articol publicat în revista Playboy – iunie 2015 Revenirea lui Florian a fost marcată de hotărârea lui de a începe colaborarea cu importatorul firmei Beta, marele nostru campion ocupându-se cu seriozitate de interesele acestui producător. Am făcut împreună cu material de promovare a acestor motociclete, mai puțin cunoscute în țara noastră și vânzările au înregistrat o creștere substanțială datorată în primul rând renumelui celui care derula operațiunea. BETA – Prezentarea gamei – modele 2015 După succesul rapid înregistrat de vânzările motocicletelor Beta în România, pasul următor era participarea la competiții și înființarea unei echipe tehnice de asistență, pentru cei care vin la competiții organizate în România, folosind motoare Beta. Pasul a fost fâcut rapid și, la prima ediție a celei mai dificile competiții de hard-enduro de la noi, Romaniacs, Florian a fost coordonatorul unei echipe eficace, care a sprijinit mai mulți sportivi, înregistrând un succes imediat prin rezultatul reusit de Philipp Bertl, având în vedere participarea unor vedete de talie mondială. Reportaj Romaniacs – partea a 2-a (scurt interviu Jonny Walker) Povestea continuă, urmează alte plimbări, alte competiții la care Florian va fi unul dintre tehnicienii prezenți la fața locului, dar azi îl sărbătorim și nu pot să nu mă întreb cum au putut trece atât de repede 35 de ani din viața noastră. La mulți ani Florian, să fii sănătos ! Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  9. Unul dintre cei mai talentați piloți de motocros din istoria României a împlinit 50 de ani. L-am văzut prima oară pe Florian la un concurs de motocros, pe când alerga la clasa rezervată copiilor. Nu a trecut mult timp și, prin anul 1982, conducerea Federației de Motociclism din acea vreme a început să organizeze cantonamente de pregătire pentru loturile naționale de motociclism din toate disciplinele practicate în România. Florian avea 15 ani și, cu toată diferența de vârstă, ne-am împrietenit. Îi spuneam “copilul”, pentru că era mult mai tânăr decât ceilalți sportivi, dar nu pot să uit cu câtă ambiție participa la antrenamente. Au urmat cantonamentele pregătitoare pentru concursurile internaționale care fuseseră anunțate și presiunea a crescut, între piloții de la motocros, dirt-track și cei de la viteză existând o concurență acerbă, chiar dacă nu împărțeau locurile în același lot național. Cariera lui Florian a fost lungă, încununată de victorii răsunătoare, dar și de accidentări înfiorătoare. Câștigător a numeroase competiții, Maestru al Sportului și multiplu Campion Național de motocros, a fost unul dintre cei câțiva piloți români invitați să participe la un concurs indoor organizat în sala Paris-Bercy, unde a uimit din nou asistența cu stilul său spctaculos și i-a îngrozit pe toți cu o accidentare serioasă, rămasă din fericire fără urmări. După mulți ani, atunci când a decis să încheie cariera la motocros, Florian a început să participe la competițiile de viteză pe circuit și, pentru prima oară, după 15 ani de când ne cunoscusem, am devenit adversari. Ca și cum concurența dintre noi nu ar fi fost suficient de interesantă, la prima cursă la care am participat împreună ca adversari la aceeași clasă, chiar la primul antrenament, ne-am încurcat într-o perioadă de frânare, incident care m-a obligat să rămân spectator timp de vreo două luni, dar nu a stricat prietenia noastră. După doi ani eu am hotărât că a venit momentul să nu mai particip la competiții, dar Florian a continuat să alerge și a reușit să cucerească multe titluri de campion și la această disciplină. În același timp participa la competițiile de motocros pentru veterani, unde domina cursele, dar și acum au apărut accidentări, dintre care una l-a țintuit la pat pentru mult timp. În astfel de împrejurări se deosebesc prietenii adevărați de cei de o zi, iar Florian a avut mulți prieteni care au știut să fie lângă el atunci când a fost nevoie. După o perioadă în care nici măcar medicii nu mai credeau că Florian va mai merge vreodată, o voință de fier l-a făcut să revină și, chiar dacă mergea cu greu, s-a suit în șaua motocicletei și am făcut împreună un material filmat pentru începători. Mii de oameni au urmărit filmul și l-au apreciat, fără să știe că marele campion care le arăta cum se merge pe o roată, vine după un accident înfiorător și de abia merge fără baston. Filmarea a fost făcută într-unul din cantonamentele echipei de moto Steaua, în care sportivii făceau antrenamente serioase, iar Florian învăța să meargă din nou. Cu aceeași ocazie am hotărât să facem o plimbare împreuna în deltă, loc în care îmi face mare plăcere să merg și am organizat imediat o deplasare în care Florian a venit de la Târgu Mureș împreuna cu Denis, unul dintre cei doi fii și cu un prieten. Ieșirea a fost memorabilă, una dintre cele mai reușite și am fost primiți la schitul dintre dunele de nisip de părintele Nectarie cu o vorbă bună și un pahar de vin. Revenirea lui Florian a fost marcată de hotărârea lui de a începe colaborarea cu importatorul firmei Beta, marele nostru campion ocupându-se cu seriozitate de interesele acestui producător. Am făcut împreună cu material de promovare a acestor motociclete, mai puțin cunoscute în țara noastră și vânzările au înregistrat o creștere substanțială datorată în primul rând renumelui celui care derula operațiunea. După succesul rapid înregistrat de vânzările motocicletelor Beta în România, pasul următor era participarea la competiții și înființarea unei echipe tehnice de asistență, pentru cei care vin la competiții organizate în România, folosind motoare Beta. Pasul a fost fâcut rapid și, la prima ediție a celei mai dificile competiții de hard-enduro de la noi, Romaniacs, Florian a fost coordonatorul unei echipe eficace, care a sprijinit mai mulți sportivi, înregistrând un succes imediat prin rezultatul reusit de Philipp Bertl, având în vedere participarea unor vedete de talie mondială. Povestea continuă, urmează alte plimbări, alte competiții la care Florian va fi unul dintre tehnicienii prezenți la fața locului, dar azi îl sărbătorim și nu pot să nu mă întreb cum au putut trece atât de repede 35 de ani din viața noastră. La mulți ani Florian, să fii sănătos ! Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  10. După aproape două luni de călătorie, echipa Kulturide East Adventure a ajuns în Mongolia. La mijlocul lunii mai, cinci prieteni au plecat în aventura vieții lor, Kulturide East Adventure, hotărâți să respecte un traseu care urma să-i ducă prin 15 țări, preț de 25.000 km, timp de 5 luni. Susținuti cu mult entuziasm de Motodynamics SRL, distribuitorul oficial Yamaha în România, cei cinci entuziaști, călare pe cinci modele diferite ale aceluiași model legendar, XT, cu diferitele sale variante, de 600 sau 660 cc, au străbătut o treime din distanța pe care și-au propus-o, traversând Rusia și Mongolia, cu frumusețea întinderilor pustii, necălcate de om. Drumul nu a fost ușor, au avut parte de multe zile ploioase, probleme tehnice inerente unui astfel de drum, dar care au fost rezolvate, în primul rând mulțumită expertizei lui Radu, mecanic cu multă experiență. Defecțiunile nu au însemnat numai spițe rupte, așa cum se întâmplă în expedițiile cu porțiuni mari off-road, ci și probleme tehnice mai serioase, una dintre motociclete având nevoie de un stator nou. Rezolvarea defecțiunilor nu a ținut numai de noroc și de priceperea lui Radu, ci și de pregătirea temeinică a echipei și suportului importatorului Yamaha, care a furnizat toate piesele de schimb necesare expediției. Problemele apărute au creat tensiuni în grup, unul dintre băieți, Codruț, luând decizia să părăsească echipa și să continue expediția de unul singur, pe un traseu diferit. Denisa, Radu, Tudor și Alexandru, cei patru rămași în echipă, au continuat programul inițial stabilit, au fost găzduiți de mongoli în iurte, au făcut baie în lacul Baikal și au plecat mai departe, nu înainte de a ne trimite câteva fotografii, mărturie a drumului lor fantastic. Povestea expediției Kulturide East Adventure continuă. Dacă nu ați citit articolul scris la plecarea echipei Kulturide, mai jos este începutul poveștii. Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  11. După aproape două luni de călătorie, echipa Kulturide East Adventure a ajuns în Mongolia. La mijlocul lunii mai, cinci prieteni au plecat în aventura vieții lor, Kulturide East Adventure, hotărâți să respecte un traseu care urma să-i ducă prin 15 țări, preț de 25.000 km, timp de 5 luni. Susținuti cu mult entuziasm de Motodynamics SRL, distribuitorul oficial Yamaha în România, cei cinci entuziaști, călare pe cinci modele diferite ale aceluiași model legendar, Yamaha XT600, au străbătut o treime din distanța pe care și-au propus-o, traversând Rusia și Mongolia, cu frumusețea întinderilor pustii, necălcate de om. Drumul nu a fost ușor, au avut parte de multe zile ploioase, probleme tehnice inerente unui astfel de drum, dar care au fost rezolvate, în primul rând mulțumită expertizei lui Radu, mecanic cu multă experiență. Defecțiunile nu au însemnat numai spițe rupte, așa cum se întâmplă în expedițiile cu porțiuni mari off-road, ci și probleme tehnice mai serioase, una dintre motociclete având nevoie de un stator nou. Rezolvarea defecțiunilor nu a ținut numai de noroc și de priceperea lui Radu, ci și de pregătirea temeinică a echipei și suportului importatorului Yamaha, care a furnizat toate piesele de schimb necesare expediției. Problemele apărute au creat tensiuni în grup, unul dintre băieți, Codruț, luând decizia să părăsească echipa și să continue expediția de unul singur, pe un traseu diferit. Denisa, Radu, Tudor și Alexandru, cei patru rămași în echipă, au continuat programul inițial stabilit, au fost găzduiți de mongoli în iurte, au făcut baie în lacul Baikal și au plecat mai departe, nu înainte de a ne trimite câteva fotografii, mărturie a drumului lor fantastic. Povestea expediției Kulturide East Adventure continuă. Dacă nu ați citit articolul scris la plecarea echipei Kulturide, mai jos este începutul poveștii. Echipa Kulturide East Adventure pleacă în lumea largă Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  12. Cu o putere de 209 CP și masă la plin de 190 kg, 1299 Panigale Final Edition este una dintre cele mai performante motociclete de la clasa ei. Anunțată de ceva vreme, lansarea noului model 1299 Panigale Final Edition a fost prilejuită de desfășurarea etapei de WSBK de la Laguna Seca, eveniment major din lumea motociclismului de performanță. Având în componență elemente ale motorului care echipează 1299 Superleggera, noua vedetă a gamei Panigale respectă normele de poluare Euro 4. Motorul superpătrat de 1285 cc are un vilbrochen mai ușor, bielele și supapele fiind din titan, în timp cel pistoanele cu un diametru de 116 mm au câte doi segmenți. Evacuarea din titan contribuie la masa redusă a motocicletei, forma fiind inspirată de modelul folosit pe motocicletele echipei de uzină din WSBK, ale cărei motociclete pilotate de Chaz Davies și Marco Melandri au fost vopsite în culorile noului model pentru etapa de la Laguna Seca. Propulsorul produce 209,4 CP la 11.000 rpm și un cuplu maxim de 142 Nm la 9.000 rpm, fiind instalat pe un șasiu monococă din aluminiu, având 168 kg la gol. Frânele și amortizoarele excepționale completează dotările de vârf ale motocicletei, Brembo și Öhlins furnizând cele mai performante modele, respectiv etriere radiale monobloc M50 cu patru pistonașe pe față, asistate de discuri de frână semiflotante de 330 mm, amortizoarele fiind NIX30 de 43 mm, complet ajustabile pe față și TTX36 complet ajustabil pe spate. Pachetul electronic este impresionant, 1299 Panigale Final Edition fiind echipată cu moduri de livrare a puterii, moduri de pilotaj, control al tracțiunii Ducati EVO (DTC EVO), ABS Bosch activ pe viraje, Ducati Wheelie Control EVO, control al frânei de motor (EBC), Ride by Wire, Ducati Data Analyzer cu GPS, auto reglare a pneurilor. Dacă luăm în considerare perioada reviziilor de 12.000 km și reglarea jocului supapelor la 12.000 km în regim de folosință stradală, 1299 Panigale Final Edition promite să fie o motocicletă de stradă foarte performantă și fiabilă. Motocicletele vor fi numerotate, având o serie gravată pe jugul superior, dar producția nu va fi limitată, modelul fiind produs atât timp cât există cerere, prețul fiind 50% din cel al modelului 1299 Superleggera, adică 40.000 $ în Statele Unite. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre 1299 Superleggera, modelul din care s-au inspirat creatorii noului 1299 Panigale Final Edition, mai jos sunt articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  13. Cu o putere de 209 CP și masă la plin de 190 kg, 1299 Panigale Final Edition este una dintre cele mai performante motociclete de la clasa ei. Anunțată de ceva vreme, lansarea noului model 1299 Panigale Final Edition a fost prilejuită de desfășurarea etapei de WSBK de la Laguna Seca, eveniment major din lumea motociclismului de performanță. Având în componență elemente ale motorului care echipează 1299 Superleggera, noua vedetă a gamei Panigale respectă normele de poluare Euro 4. Motorul superpătrat de 1285 cc are un vilbrochen mai ușor, bielele și supapele fiind din titan, în timp cel pistoanele cu un diametru de 116 mm au câte doi segmenți. Evacuarea din titan contribuie la masa redusă a motocicletei, forma fiind inspirată de modelul folosit pe motocicletele echipei de uzină din WSBK, ale cărei motociclete pilotate de Chaz Davies și Marco Melandri au fost vopsite în culorile noului model pentru etapa de la Laguna Seca. Propulsorul produce 209,4 CP la 11.000 rpm și un cuplu maxim de 142 Nm la 9.000 rpm, fiind instalat pe un șasiu monococă din aluminiu, având 168 kg la gol. Frânele și amortizoarele excepționale completează dotările de vârf ale motocicletei, Brembo și Öhlins furnizând cele mai performante modele, respectiv etriere radiale monobloc M50 cu patru pistonașe pe față, asistate de discuri de frână semiflotante de 330 mm, amortizoarele fiind NIX30 de 43 mm, complet ajustabile pe față și TTX36 complet ajustabil pe spate. Pachetul electronic este impresionant, 1299 Panigale Final Edition fiind echipată cu moduri de livrare a puterii, moduri de pilotaj, control al tracțiunii Ducati EVO (DTC EVO), ABS Bosch activ pe viraje, Ducati Wheelie Control EVO, control al frânei de motor (EBC), Ride by Wire, Ducati Data Analyzer cu GPS, auto reglare a pneurilor. Dacă luăm în considerare perioada reviziilor de 12.000 km și reglarea jocului supapelor la 12.000 km în regim de folosință stradală, 1299 Panigale Final Edition promite să fie o motocicletă de stradă foarte performantă și fiabilă. Motocicletele vor fi numerotate, având o serie gravată pe jugul superior, dar producția nu va fi limitată, modelul fiind produs atât timp cât există cerere, prețul fiind 50% din cel al modelului 1299 Superleggera, adică 40.000 $ în Statele Unite. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre 1299 Superleggera, modelul din care s-au inspirat creatorii noului 1299 Panigale Final Edition, mai jos sunt articole postate până acum. Ducati 1299 Superleggera prezentat de Stefano Tarabusi, Project Manager al companiei Ducati 1299 Superleggera – de ce costă cât un Porsche 911 Carrera Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  14. După un tur în care a trecut prin Brașov, Cluj, Suceava și Iași, caravana Yamaha oferă publicului din Constanța 9 modele din gama actuală spre testare. În ultimul timp, distribuitorul autorizat Yamaha pentru România, compania Motodynamics, a demonstrat că este unul dintre cei mai activi importatori de motociclete. Motocicletele aduse de caravana Yamaha au fost puse la dispoziția tuturor celor interesați să le testeze, fără prea multe mofturi sau condiții. O lună mai târziu, microbuzul importatorului încărcat cu motociclete din diferitele famili produse de Yamaha a făcut un tur în țară, venind în sprijinul dealerilor locali care mobilizaseră motocicliştii din zonă. A venit rândul pasionaților de motociclete din Constanța să poata vedea și testa flota care va sosi, modelele prezentate fiind scuterele NMax 125, X-Max 300, TMax, triciclul Tricity 155 și motocicletele XSR 700, MT-09, Tracer 700, Tracer 900 și Super Ténéré. Carvana cu motociclete va ajunge la magazinul dealerului din Constanța, Suszi SRL, lider de piață al vânzărilor de motoare de barcă și scutere de apă, pentru care Yamaha este vestită în întreaga lume. Testele se vor desfășura vineri 7 iulie, între orele 13.00-19.00 și sâmbătă 8 iulie, între 10.00-16.00. Dacă vreți să aflați mai multe amănunte despre acțiunile importatorului Yamaha, mai jos sunt articolele postate până acum. Caravana Yamaha pleacă la drum prin România Yamaha MT Tour 2017 ajunge în România Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  15. articole

    După un tur în care a trecut prin Brașov, Cluj, Suceava și Iași, caravana Yamaha oferă publicului din Constanța 9 modele din gama actuală spre testare. În ultimul timp, distribuitorul autorizat Yamaha pentru România, compania Motodynamics, a demonstrat că este unul dintre cei mai activi importatori de motociclete. Motocicletele aduse de caravana Yamaha au fost puse la dispoziția tuturor celor interesați să le testeze, fără prea multe mofturi sau condiții. O lună mai târziu, microbuzul importatorului încărcat cu motociclete din diferitele famili produse de Yamaha a făcut un tur în țară, venind în sprijinul dealerilor locali care mobilizaseră motocicliştii din zonă. A venit rândul pasionaților de motociclete din Constanța să poata vedea și testa flota care va sosi, modelele prezentate fiind scuterele NMax 125, X-Max 300, TMax, triciclul Tricity 155 și motocicletele XSR 700, MT-09, Tracer 700, Tracer 900 și Super Ténéré. Carvana cu motociclete va ajunge la magazinul dealerului din Constanța, Suszi SRL, lider de piață al vânzărilor de motoare de barcă și scutere de apă, pentru care Yamaha este vestită în întreaga lume. Testele se vor desfășura vineri 7 iulie, între orele 13.00-19.00 și sâmbătă 8 iulie, între 10.00-16.00. Dacă vreți să aflați mai multe amănunte despre acțiunile importatorului Yamaha, mai jos sunt articolele postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral