Mergi la conţinut

Tiberiu Troia

Prieteni
  • Conţinut

    852
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    2
  1. Aniversarea a 10 ani de activitate este sărbătorită de Dementor printr-o serie de oferte venite în sprijinul pasionaților de motociclete KTM si Husqvarna. Nu cred că mai este nevoie de vreo introducere, nici pentru motocicletele KTM și Husqvarna sau pentru firma Dementor, de 10 ani importator oficial în România al celor două mărci. Prezență constantă pe piata moto din România, Dementor a împlinit în această lună 10 ani de activitate și aniversează evenimentul printr-o campanie de oferte, atât pentru motociclete, cât și pentru piese, accesorii și echipamente. Pentru orice comandă trimisă în luna octombrie pe site-ul dementor.ro, vor fi oferite reduceri de preț importante: 25% la piesele de schimb originale KTM și Husqvarna si 35% pentru echipamente și accesorii. Pentru cei care vizitează magazinul din București al firmei importatoare, aflat pe strada Orzari, nr.62, reducerile de preț vor ajunge la 50% pentru echipamentele și accesoriile aflate în stoc, iar pentru motociclete condițiile trebuie discutate cu personalul companiei. În afară de ofertele amintite mai sus, în mai puțin de o lună, Dementor va introduce pe piața din România noile modele de motociclete care vor fi prezentate la EICMA, expoziția internațională de motociclete de la Milano, unde, ca de fiecare dată, KTM și Husqvarna vor veni cu noutăți importante pentru sezonul 2020. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Sursa
  2. Aniversarea a 10 ani de activitate este sărbătorită de Dementor printr-o serie de oferte venite în sprijinul pasionaților de motociclete KTM si Husqvarna. Nu cred că mai este nevoie de vreo introducere, nici pentru motocicletele KTM și Husqvarna sau pentru firma Dementor, de 10 ani importator oficial în România al celor două mărci. Prezență constantă pe piata moto din România, Dementor a împlinit în această lună 10 ani de activitate și aniversează evenimentul printr-o campanie de oferte, atât pentru motociclete, cât și pentru piese, accesorii și echipamente. Pentru orice comandă trimisă în luna octombrie pe site-ul dementor.ro, vor fi oferite reduceri de preț importante: 25% la piesele de schimb originale KTM și Husqvarna si 35% pentru echipamente și accesorii. Pentru cei care vizitează magazinul din București al firmei importatoare, aflat pe strada Orzari, nr.62, reducerile de preț vor ajunge la 50% pentru echipamentele și accesoriile aflate în stoc, iar pentru motociclete condițiile trebuie discutate cu personalul companiei. În afară de ofertele amintite mai sus, în mai puțin de o lună, Dementor va introduce pe piața din România noile modele de motociclete care vor fi prezentate la EICMA, expoziția internațională de motociclete de la Milano, unde, ca de fiecare dată, KTM și Husqvarna vor veni cu noutăți importante pentru sezonul 2020. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Vezi articolul integral
  3. Prezentat în premieră în luna august, noul Low Rider S este singurul model Softail produs de Harley-Davidson în gama 2020. [embedded content] Ca în fiecare an, Harley-Davidson a prezentat noile modele pregătite pentru sezonul 2020 în cadrul întâlnirii dealerilor din întreaga lume, organizată la sfârșitul lunii august. Modelul electric LiveWire, Low Rider S, unicul Softail dintre noutățile apărute, Road Glide Limited, două modele CVO și un trike din aceeași gamă CVO, unități accesorizate de companie, sunt cele șase modele noi, dintre care, în România pot fi comandate motocicletele echipate cu motor termic, încă nu suntem pregătiți pentru motociclete electrice. La trei săptămâni de la prezentarea noilor modele, motocicletele au fost oferite spre testare jurnaliștilor de specialitate, invitați la un eveniment de marcă desfășurat la San Diego, California, după care, la alte trei săptămâni, modelul Low Rider S a ajuns la magazinul unicului dealer Harley-Davidson din România. Îmbunătățit, mai puternic ca niciodată, mai sportiv ca celelalte șase generații anterioare, Low Rider S te cucerește încă de la primii metri parcurși. Fișa tehnică a modelului Harley-Davidson Low Rider S Motor Milwaukee-Eight® 114, în patru timpi, cu 2 cilindri gemeni în V, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu aer, injecţie electronică secvenţială ESPFI. Capacitate cilindrică: 1969 cmc, alezaj x cursă (mm): 102,0 x 114,3 mm. Cuplu maxim: 155 Nm/3000 rpm, raport de compresie: 10,5 : 1. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea din fibră de carbon. Suspensia față: furcă telescopică Showa Ø 49 mm cu cartuş. Suspensia spate: monoamortizor cu reglare hidraulică de la distanță a preîncărcării. Frână faţă hidraulică cu disc din oţel, etrier cu 4 pistonaşe. Frână spate hidraulică cu disc din oţel, etrier flotant cu 2 pistonaşe. Roată faţă 19”/ spate 16”, jante cu cinci spiţe, tubeless, turnate din aluminiu. Anvelopa faţă: Michelin® Scorcher® “31” / 110/90B19,62H,BW Anvelopă spate: Michelin® Scorcher® “31” / 180/70B16,77H,BW Lungime: 2355 mm, ampatament: 1615 mm, înălţime la şa: 690 mm. Gardă la sol: 119 mm, masă la gol: 295 kg, capacitate rezervor ulei: 4,7 litri. Capacitate rezervor benzină: 18,9 litri, consum mediu: 6,0 ltr./100 km. Preţ în România: 20.528 – 20.885 euro – în funcţie de culoare Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 28 septembrie 2019. Echipamentul folosit la testul modelului Harley-Davidson Low Rider S Cască Shoei X-Spirit Norick Abe Geacă Harley-Davidson – Harley-Davidson Bucureşti Pantaloni FLM Greyhound Air Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team Pentru fanii firmei Harley-Davidson am selecționat mai jos câteva dintre testele postate în ultima perioadă. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  4. Prezentat în premieră în luna august, noul Low Rider S este singurul model Softail produs de Harley-Davidson în gama 2020. [embedded content] Ca în fiecare an, Harley-Davidson a prezentat noile modele pregătite pentru sezonul 2020 în cadrul întâlnirii dealerilor din întreaga lume, organizată la sfârșitul lunii august. Modelul electric LiveWire, Low Rider S, unicul Softail dintre noutățile apărute, Road Glide Limited, două modele CVO și un trike din aceeași gamă CVO, unități accesorizate de companie, sunt cele șase modele noi, dintre care, în România pot fi comandate motocicletele echipate cu motor termic, încă nu suntem pregătiți pentru motociclete electrice. La trei săptămâni de la prezentarea noilor modele, motocicletele au fost oferite spre testare jurnaliștilor de specialitate, invitați la un eveniment de marcă desfășurat la San Diego, California, după care, la alte trei săptămâni, modelul Low Rider S a ajuns la magazinul unicului dealer Harley-Davidson din România. Îmbunătățit, mai puternic ca niciodată, mai sportiv ca celelalte șase generații anterioare, Low Rider S te cucerește încă de la primii metri parcurși. Fișa tehnică a modelului Harley-Davidson Low Rider S Motor Milwaukee-Eight® 114, în patru timpi, cu 2 cilindri gemeni în V, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu aer, injecţie electronică secvenţială ESPFI. Capacitate cilindrică: 1969 cmc, alezaj x cursă (mm): 102,0 x 114,3 mm. Cuplu maxim: 155 Nm/3000 rpm, raport de compresie: 10,5 : 1. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea din fibră de carbon. Suspensia față: furcă telescopică Showa Ø 49 mm cu cartuş. Suspensia spate: monoamortizor cu reglare hidraulică de la distanță a preîncărcării. Frână faţă hidraulică cu disc din oţel, etrier cu 4 pistonaşe. Frână spate hidraulică cu disc din oţel, etrier flotant cu 2 pistonaşe. Roată faţă 19”/ spate 16”, jante cu cinci spiţe, tubeless, turnate din aluminiu. Anvelopa faţă: Michelin® Scorcher® “31” / 110/90B19,62H,BW Anvelopă spate: Michelin® Scorcher® “31” / 180/70B16,77H,BW Lungime: 2355 mm, ampatament: 1615 mm, înălţime la şa: 690 mm. Gardă la sol: 119 mm, masă la gol: 295 kg, capacitate rezervor ulei: 4,7 litri. Capacitate rezervor benzină: 18,9 litri, consum mediu: 6,0 ltr./100 km. Preţ în România: 20.528 – 20.885 euro – în funcţie de culoare Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 28 septembrie 2019. Echipamentul folosit la testul modelului Harley-Davidson Low Rider S Cască Shoei X-Spirit Norick Abe Geacă Harley-Davidson – Harley-Davidson Bucureşti Pantaloni FLM Greyhound Air Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team Pentru fanii firmei Harley-Davidson am selecționat mai jos câteva dintre testele postate în ultima perioadă. Harley-Davidson Fat Boy – test şi prezentare video Harley-Davidson Tri Glide Ultra – pregătire de livrare (Unboxing) Harley-Davidson Street Rod – test și prezentare video Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  5. La 16 ani de la apariția primului model Multistrada, vânzările totale au atins 100.000 de motociclete, din toate cele 10 modele produse până acum. Motocicleta cu numărul 100.000, un Pikes Peak 1260, având numărul gravat pe partea superioară a jugului, a fost livrată proprietarului de chiar Claudio Domenicali, CEO al companiei Ducati, motocicleta fiind comandată de un client din Düsseldorf, Germania. La apariția variantei de 1200 cmc, în 2010, Multistrada a fost prima motocicletă având moduri de pilotaj, sistem care a schimbat complet caracterul motocicletei, campania publicitară care a însoțit motocicleta prezentând-o ca fiind patru motociclete într-una. Patru ani mai târziu, Ducati a introdus versiunea D|Air, prima motocicletă echipată cu un sistem capabil să interacționeze cu o geacă cu airbag special proiectată. În 2015 Multistrada a devenit prima motocicletă cu motor având distribuție variabilă, Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing). În același ritm cu care s-a dezvoltat tehnologia implementată pe motociclete, a evoluat și fiabilitatea motoarelor, calitatea lor crescând permanent. Procesele de producție au fost îmbunătățite și materialele alese cu grijă, noile modele Multistrada 1260 și 950 ajungând la adevărate performanțe tehnice, dovadă fiind intervalele de verificare a supapelor de 30.000 km, de trei ori mai mari decât cele recomandate la primele generații. Cu șapte versiuni în gama actuală, familia Multistrada este mai numeroasă ca niciodată, două modele fiind echipate cu motorul de 950 cmc, care furnizează 113 CP și cinci modele de 1260 cmc (158 CP). Cea mai nouă interpretare a conceptului original de motocicletă plurivalentă, Multistrada 1260 combină confortul și capacitatea de transport a unei motociclete multifuncționale, cu dimensiunea anvelopelor, roțile și frânele tipice pentru o motocicletă sportivă. Echipată cu suspensii Öhlins, roți forjate și componente din carbon, Pikes Peak oferă adevărate performanțe sportive. Pentru cei care preferă aventura, Ducati a produs modelul Multistrada 1260 Enduro, proiectată să facă față celor mai dificile condiții de rulare și călătoriilor lungi, mulțumită capacității rezervorului de combustibil de 30 litri, suspensiilor cu cursă lungă, roții față de 19” și roților cu spițe. Pe lângă diferite modele existente, Ducati a făcut publică intenția de a prezenta în sezonul 2021 primul model Multistrada echipat cu noul motor V4, instalat pe actualele modele sportive Panigale. Modelele Ducati Multistrada produse până în prezent 2003 Multistrada 1000 DS 2005 Multistrada 620 2007 Multistrada 1100 2010 Multistrada 1200 2012 Multistrada Pikes Peak 2015 Multistrada 1200 DVT 2016 Multistrada 1200 Enduro 2016 Multistrada 950 2018 Multistrada 1260 2019 Multistrada 1260 Enduro Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  6. La 16 ani de la apariția primului model Multistrada, vânzările totale au atins 100.000 de motociclete, din toate cele 10 modele produse până acum. Motocicleta cu numărul 100.000, un Pikes Peak 1260, având numărul gravat pe partea superioară a jugului, a fost livrată proprietarului de chiar Claudio Domenicali, CEO al companiei Ducati, motocicleta fiind comandată de un client din Düsseldorf, Germania. La apariția variantei de 1200 cmc, în 2010, Multistrada a fost prima motocicletă având moduri de pilotaj, sistem care a schimbat complet caracterul motocicletei, campania publicitară care a însoțit motocicleta prezentând-o ca fiind patru motociclete într-una. Patru ani mai târziu, Ducati a introdus versiunea D|Air, prima motocicletă echipată cu un sistem capabil să interacționeze cu o geacă cu airbag special proiectată. În 2015 Multistrada a devenit prima motocicletă cu motor având distribuție variabilă, Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing). În același ritm cu care s-a dezvoltat tehnologia implementată pe motociclete, a evoluat și fiabilitatea motoarelor, calitatea lor crescând permanent. Procesele de producție au fost îmbunătățite și materialele alese cu grijă, noile modele Multistrada 1260 și 950 ajungând la adevărate performanțe tehnice, dovadă fiind intervalele de verificare a supapelor de 30.000 km, de trei ori mai mari decât cele recomandate la primele generații. Cu șapte versiuni în gama actuală, familia Multistrada este mai numeroasă ca niciodată, două modele fiind echipate cu motorul de 950 cmc, care furnizează 113 CP și cinci modele de 1260 cmc (158 CP). Cea mai nouă interpretare a conceptului original de motocicletă plurivalentă, Multistrada 1260 combină confortul și capacitatea de transport a unei motociclete multifuncționale, cu dimensiunea anvelopelor, roțile și frânele tipice pentru o motocicletă sportivă. Echipată cu suspensii Öhlins, roți forjate și componente din carbon, Pikes Peak oferă adevărate performanțe sportive. Pentru cei care preferă aventura, Ducati a produs modelul Multistrada 1260 Enduro, proiectată să facă față celor mai dificile condiții de rulare și călătoriilor lungi, mulțumită capacității rezervorului de combustibil de 30 litri, suspensiilor cu cursă lungă, roții față de 19” și roților cu spițe. Pe lângă diferite modele existente, Ducati a făcut publică intenția de a prezenta în sezonul 2021 primul model Multistrada echipat cu noul motor V4, instalat pe actualele modele sportive Panigale. Modelele Ducati Multistrada produse până în prezent 2003 Multistrada 1000 DS 2005 Multistrada 620 2007 Multistrada 1100 2010 Multistrada 1200 2012 Multistrada Pikes Peak 2015 Multistrada 1200 DVT 2016 Multistrada 1200 Enduro 2016 Multistrada 950 2018 Multistrada 1260 2019 Multistrada 1260 Enduro Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  7. Una dintre cele mai frumoase motociclete produse de Honda în ultima perioadă, CB 1000 R, este primul model din noua categorie Neo-Sports Café. [embedded content] Honda a lansat pentru prima dată modelul CB 1000 R în 2011, după care opțiunile publicului s-au schimbat și cererea de motociclete naked a crescut spectaculos. Honda a răspuns cererii pieței transformând vechiul model naked sportiv într-un café racer modern, noul CB 1000 R apărut în 2018 fiind prima motocicletă dintr-o nouă categorie creată de Honda: Neo-Sports Café. Formele reușite ale motocicletei sunt dublate de performanțele motorului, de componentele de calitate și de pachetul electronic existent. Sistemul Throttle By Wire instalat pe motocicletă oferă pilotului posibilitatea să controleze motorul folosind cele trei moduri de pilotaj presetate, apărute pentru prima dată pe modelul RC213V-S și îmbunătățite pe Gold Wing și Africa Twin și un al patrulea mod denumit USER, în care pilotul poate seta fiecare parametru după dorință, fiind disponibile trei trepte ale livrării puterii, ale frânei de motor (EB) și ale controlului tracțiunii HSTC decuplabil. Fișa tehnică Honda CB 1000 R Motor în 4 timpi cu patru cilindri în linie, DOHC, răcire cu lichid, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI Capacitate cilindrică: 998 cc, cursă și alezaj: 75,0 x 56,5 mm, raport de compresie: 11,6:1 Putere maximă: 143,5 CP (107 kW) la 10.500 rpm, cuplu maxim: 104 Nm la 8.250 rpm Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în ulei cu acţionare hidraulică, sau dublu ambreiaj în ulei, transmisie finală pe lanț Cadru din oţel, subcadru din aluminiu și basculă monobraț turnată din aluminiu Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată cu funcții separate Showa SFF-BP Ø 43 mm complet reglabilă Suspensia spate: amortizor Showa cu reglaj pe preîncărcare și revenire Cursă roată față 120 mm, cursă roată spate 130 mm Frână față hidraulică cu dublu disc flotant radial de Ø 310 mm și etriere radiale Tokico cu patru pistonașe Frână spate hidraulică cu disc de Ø 256 mm și etrier Tokico cu două pistonaşe, ABS cu dublu circuit Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aluminiu cu cinci spiţe în “Y” Anvelopă faţă: 120/70 ZR17, anvelopă spate: 190/55 ZR17 Lungime: 2120 mm, ampatament: 1455 mm, gardă la sol: 135 mm, înălțime la şa: 830 mm Masă la plin: 212 kg, capacitate rezervor: 16,2 ltr, consum mediu: 6 ltr/100 km Preț Honda CB 1000 R – 13.090 Euro Motocicleta Honda CB 1000 R testată a fost pusă la dispoziție de firma importatoare Honda Romania – Moto cu sprijinul companiei Motor Team, dealer autorizat Honda. Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 21 septembrie 2019. Echipamentul folosit la testul modelului Honda CB 1000 R Cască Shoei X-Spirit Norick Abe Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team Pantaloni Alpinestar Air Flo – Motor Team Mănuşi Spidi Spidi TX-1 – Motor Team Cizme Forma F1 Pentru fanii firmei Honda am selecționat mai jos câteva dintre testele postate în ultima perioadă. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  8. Una dintre cele mai frumoase motociclete produse de Honda în ultima perioadă, CB 1000 R, este primul model din noua categorie Neo-Sports Café. [embedded content] Honda a lansat pentru prima dată modelul CB 1000 R în 2011, după care opțiunile publicului s-au schimbat și cererea de motociclete naked a crescut spectaculos. Honda a răspuns cererii pieței transformând vechiul model naked sportiv într-un café racer modern, noul CB 1000 R apărut în 2018 fiind prima motocicletă dintr-o nouă categorie creată de Honda: Neo-Sports Café. Formele reușite ale motocicletei sunt dublate de performanțele motorului, de componentele de calitate și de pachetul electronic existent. Sistemul Throttle By Wire instalat pe motocicletă oferă pilotului posibilitatea să controleze motorul folosind cele trei moduri de pilotaj presetate, apărute pentru prima dată pe modelul RC213V-S și îmbunătățite pe Gold Wing și Africa Twin și un al patrulea mod denumit USER, în care pilotul poate seta fiecare parametru după dorință, fiind disponibile trei trepte ale livrării puterii, ale frânei de motor (EB) și ale controlului tracțiunii HSTC decuplabil. Fișa tehnică Honda CB 1000 R Motor în 4 timpi cu patru cilindri în linie, DOHC, răcire cu lichid, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI Capacitate cilindrică: 998 cc, cursă și alezaj: 75,0 x 56,5 mm, raport de compresie: 11,6:1 Putere maximă: 143,5 CP (107 kW) la 10.500 rpm, cuplu maxim: 104 Nm la 8.250 rpm Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în ulei cu acţionare hidraulică, sau dublu ambreiaj în ulei, transmisie finală pe lanț Cadru din oţel, subcadru din aluminiu și basculă monobraț turnată din aluminiu Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată cu funcții separate Showa SFF-BP Ø 43 mm complet reglabilă Suspensia spate: amortizor Showa cu reglaj pe preîncărcare și revenire Cursă roată față 120 mm, cursă roată spate 130 mm Frână față hidraulică cu dublu disc flotant radial de Ø 310 mm și etriere radiale Tokico cu patru pistonașe Frână spate hidraulică cu disc de Ø 256 mm și etrier Tokico cu două pistonaşe, ABS cu dublu circuit Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aluminiu cu cinci spiţe în “Y” Anvelopă faţă: 120/70 ZR17, anvelopă spate: 190/55 ZR17 Lungime: 2120 mm, ampatament: 1455 mm, gardă la sol: 135 mm, înălțime la şa: 830 mm Masă la plin: 212 kg, capacitate rezervor: 16,2 ltr, consum mediu: 6 ltr/100 km Preț Honda CB 1000 R – 13.090 Euro Motocicleta Honda CB 1000 R testată a fost pusă la dispoziție de firma importatoare Honda Romania – Moto cu sprijinul companiei Motor Team, dealer autorizat Honda. Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 21 septembrie 2019. Echipamentul folosit la testul modelului Honda CB 1000 R Cască Shoei X-Spirit Norick Abe Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team Pantaloni Alpinestar Air Flo – Motor Team Mănuşi Spidi Spidi TX-1 – Motor Team Cizme Forma F1 Pentru fanii firmei Honda am selecționat mai jos câteva dintre testele postate în ultima perioadă. Honda CBR 650 R – test și prezentare – varianta video Honda Gold Wing Tour DCT Airbag – test și prezentare video Honda CB 500X – test și prezentare video Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  9. Atât Africa Twin CRF1100L, cât și versiunea Adventure Sports, au evoluat mult, fiind mai ușoare, mai puternice, mai performante. Noul Africa Twin CRF1100L are un șasiu mai ușor, carenaj mai îngust și o poziție de pilotaj revizuită. Masa motocicletei este cu 4 kg mai mică (5 kg la Adventure Sports), motor de 1084 cmc, putere și cuplu mai mare și respectă normele EURO 5. O unitate de măsurare inerțială cu șase axe gestionează cele trei moduri de livrare a puterii, controlul tracțiunii HSTC, sistemul ABS activ pe viraje, control al plecărilor pe o roată (Wheelie Control), controlul roții spate (Rear Lift Control) și un sistem de control special pe versiunea DCT (cornering detection functionality). Bordul cu ecran color de 6,5” cu control tactil încorporează Apple CarPlay și conectivitate Bluetooth, farurile tehnologie LED au sistemul de ajustare pe timpul zilei DRL, iar pilotul automat (cruise control) este disponibil în configurație standard. Dacă prima generație lansată în 2016 a reprezentat un real succes comercial, cu peste 87.000 motociclete vândute în întreaga lume, sezonul 2020 se anunță a fi unul de referință pentru Africa Twin. Confortul oferit la drum lung, tehnologia utilizată și abilitățile versiunii CRF1100L Africa Twin Adventure Sports sunt puse în valoare de sistemul electronic de gestiune a amortizoarelor Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (SHOWA EERA) oferit ca opțiune de producător, în timp ce Africa Twin este complet redesenată, având un aspect mai agresiv, asemănător motocicletelor de raliu, parcă mai concentrată pe utilizarea off-road. Cadrul a fost complet reproiectat, are subcadru din aluminiu, față de cel din oțel al generației anterioare și o basculă din aluminiu, realizată după modelul celei instalate pe motocicleta de motocros CRF450R. Noua unitate de măsurare inerțială pe șase exe instalată gestionează nu numai controlul tracțiunii HSTC cu șapte nivele de intervenție, ci și controlul plecărilor pe o roată (Wheelie Control) cu trei nivele, sistemul ABS activ pe viraje, cu setare pentru off-road, sistemul de control al roții de spate (Rear Lift Control) și sistemul instalat pe versiunea DCT, cornering detection, toate fiind noutăți pentru modelele 2020. O setare off-road suplimentară este disponibilă, pe lângă cele trei moduri de pilotaj setate de fabrică, Urban, Tour și Gravel. Versiunea Adventure Sports este acum și mai orientată către utilizarea off-road, oferind o protecție la vânt îmbunătățită, autonomie mai mare mulțumită capacității mărite a rezervorului de combustibil și amortizoare față/spate cu cursa mărită. Pentru a face motocicleta mai ușor de utilizat de o categorie mare de piloți, Honda a modificat partea din spate a motocicletei, făcând-o mai îngustă, șaua este și ea cu 40 mm mai îngustă, cu o formă care facilitează mișcările înainte-înapoi, având două poziții cu diferență de înălțime de 20 mm, pe lângă șaua originală fiind disponibile alte două șei, care oferă înălțimea minimă de 825 mm, respectiv pe cea maximă de 895 mm. Ambele versiuni vor fi disponibile în magazinele rețelei oficiale Honda din România la începutul sezonului viitor, alături de gama largă de accesorii originale produse pentru noul Africa Twin CRF1100L. Fișa tehnică Honda Africa Twin (Adventure Sports) CRF1100L 2020 Motor în 4 timpi cu doi cilindri gemeni paraleli, cu biele defazate la 270o, SOHC, răcire cu lichid, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI. Capacitate cilindrică: 1084 cc, cursă și alezaj: 92,0 x 81,5 mm, raport de compresie: 10,1:1 Putere maximă: 100 CP (75 kW) la 7.500 rpm, cuplu maxim: 105 Nm la 6.250 rpm Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în ulei cu acţionare hidraulică, sau dublu ambreiaj în ulei, transmisie finală pe lanț Cadru din oţel semi-dublu leagăn, subcadru din aluminiu și basculă monobloc turnată din aluminiu Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa tip cartuș Ø 45 mm reglabilă Suspensia spate: basculă monobloc turnată din aluminiu cu Pro-Link și amortizor Showa cu gaz, cu reglarea preîncărcării hidraulică de la distanță Adventure Sports – opţional sistem Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA) față/spate Cursă roată față 230 mm, cursă roată spate 220 mm Frână față hidraulică cu dublu disc flotant de Ø 310 mm și etriere radiale cu 4 pistonașe orizontale opuse Frână spate hidraulică cu disc de Ø 256 mm și etrier cu 1 pistonaş ABS cu dublu circuit și IMU, cu moduri on-road și off-road, decuplabil pe spate Roată faţă 21”/spate 18”, jante din aluminiu cu spiţe Anvelopă faţă: 90/90-21M/C 54H (tubeless la Adventure Sports) Anvelopă spate: 150/70R18M/C 70H (tubeless la Adventure Sports) Anvelope: Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer / Metzler Karoo Street Lungime: 2330 mm, ampatament: 1575 mm, gardă la sol: 250 mm Înălțime la şa: 850/870 mm, şa joasă: 825 mm, şa înaltă: 895 mm (opţionale) Masă la plin: 226 kg (MT), 236 kg (DCT), Adventure Sports: 238 kg (MT), 248 kg (DCT) Masă la plin Adventure Sports cu suspensie Showa EERA: 240 kg MT (250 kg DCT) Capacitate rezervor: 18,8 ltr, Adventure Sports: 24,8 ltr Consum mediu: 4,9 ltr/100 km (MT), 4,8 ltr/100 km (DCT) Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Sursa
  10. Honda a lansat noile modele Africa Twin CRF1100L

    Atât Africa Twin CRF1100L, cât și versiunea Adventure Sports, au evoluat mult, fiind mai ușoare, mai puternice, mai performante. Noul Africa Twin CRF1100L are un șasiu mai ușor, carenaj mai îngust și o poziție de pilotaj revizuită. Masa motocicletei este cu 4 kg mai mică (5 kg la Adventure Sports), motor de 1084 cmc, putere și cuplu mai mare și respectă normele EURO 5. O unitate de măsurare inerțială cu șase axe gestionează cele trei moduri de livrare a puterii, controlul tracțiunii HSTC, sistemul ABS activ pe viraje, control al plecărilor pe o roată (Wheelie Control), controlul roții spate (Rear Lift Control) și un sistem de control special pe versiunea DCT (cornering detection functionality). Bordul cu ecran color de 6,5” cu control tactil încorporează Apple CarPlay și conectivitate Bluetooth, farurile tehnologie LED au sistemul de ajustare pe timpul zilei DRL, iar pilotul automat (cruise control) este disponibil în configurație standard. Dacă prima generație lansată în 2016 a reprezentat un real succes comercial, cu peste 87.000 motociclete vândute în întreaga lume, sezonul 2020 se anunță a fi unul de referință pentru Africa Twin. Confortul oferit la drum lung, tehnologia utilizată și abilitățile versiunii CRF1100L Africa Twin Adventure Sports sunt puse în valoare de sistemul electronic de gestiune a amortizoarelor Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (SHOWA EERA) oferit ca opțiune de producător, în timp ce Africa Twin este complet redesenată, având un aspect mai agresiv, asemănător motocicletelor de raliu, parcă mai concentrată pe utilizarea off-road. Cadrul a fost complet reproiectat, are subcadru din aluminiu, față de cel din oțel al generației anterioare și o basculă din aluminiu, realizată după modelul celei instalate pe motocicleta de motocros CRF450R. Noua unitate de măsurare inerțială pe șase exe instalată gestionează nu numai controlul tracțiunii HSTC cu șapte nivele de intervenție, ci și controlul plecărilor pe o roată (Wheelie Control) cu trei nivele, sistemul ABS activ pe viraje, cu setare pentru off-road, sistemul de control al roții de spate (Rear Lift Control) și sistemul instalat pe versiunea DCT, cornering detection, toate fiind noutăți pentru modelele 2020. O setare off-road suplimentară este disponibilă, pe lângă cele trei moduri de pilotaj setate de fabrică, Urban, Tour și Gravel. Versiunea Adventure Sports este acum și mai orientată către utilizarea off-road, oferind o protecție la vânt îmbunătățită, autonomie mai mare mulțumită capacității mărite a rezervorului de combustibil și amortizoare față/spate cu cursa mărită. Pentru a face motocicleta mai ușor de utilizat de o categorie mare de piloți, Honda a modificat partea din spate a motocicletei, făcând-o mai îngustă, șaua este și ea cu 40 mm mai îngustă, cu o formă care facilitează mișcările înainte-înapoi, având două poziții cu diferență de înălțime de 20 mm, pe lângă șaua originală fiind disponibile alte două șei, care oferă înălțimea minimă de 825 mm, respectiv pe cea maximă de 895 mm. Ambele versiuni vor fi disponibile în magazinele rețelei oficiale Honda din România la începutul sezonului viitor, alături de gama largă de accesorii originale produse pentru noul Africa Twin CRF1100L. Fișa tehnică Honda Africa Twin (Adventure Sports) CRF1100L 2020 Motor în 4 timpi cu doi cilindri gemeni paraleli, cu biele defazate la 270o, SOHC, răcire cu lichid, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI. Capacitate cilindrică: 1084 cc, cursă și alezaj: 92,0 x 81,5 mm, raport de compresie: 10,1:1 Putere maximă: 100 CP (75 kW) la 7.500 rpm, cuplu maxim: 105 Nm la 6.250 rpm Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în ulei cu acţionare hidraulică, sau dublu ambreiaj în ulei, transmisie finală pe lanț Cadru din oţel semi-dublu leagăn, subcadru din aluminiu și basculă monobloc turnată din aluminiu Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa tip cartuș Ø 45 mm reglabilă Suspensia spate: basculă monobloc turnată din aluminiu cu Pro-Link și amortizor Showa cu gaz, cu reglarea preîncărcării hidraulică de la distanță Adventure Sports – opţional sistem Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA) față/spate Cursă roată față 230 mm, cursă roată spate 220 mm Frână față hidraulică cu dublu disc flotant de Ø 310 mm și etriere radiale cu 4 pistonașe orizontale opuse Frână spate hidraulică cu disc de Ø 256 mm și etrier cu 1 pistonaş ABS cu dublu circuit și IMU, cu moduri on-road și off-road, decuplabil pe spate Roată faţă 21”/spate 18”, jante din aluminiu cu spiţe Anvelopă faţă: 90/90-21M/C 54H (tubeless la Adventure Sports) Anvelopă spate: 150/70R18M/C 70H (tubeless la Adventure Sports) Anvelope: Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer / Metzler Karoo Street Lungime: 2330 mm, ampatament: 1575 mm, gardă la sol: 250 mm Înălțime la şa: 850/870 mm, şa joasă: 825 mm, şa înaltă: 895 mm (opţionale) Masă la plin: 226 kg (MT), 236 kg (DCT), Adventure Sports: 238 kg (MT), 248 kg (DCT) Masă la plin Adventure Sports cu suspensie Showa EERA: 240 kg MT (250 kg DCT) Capacitate rezervor: 18,8 ltr, Adventure Sports: 24,8 ltr Consum mediu: 4,9 ltr/100 km (MT), 4,8 ltr/100 km (DCT) Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Vezi articolul integral
  11. Alan Palmer a plecat într-o lume mai bună

    Stabilit în România la începutul anilor ‘90, Alan Palmer a fost singurul cetățean britanic care a ajutat constant și dezinteresat motociclismul din țara noastră. Vlad Haralambie, Tiberiu Troia & Alan Palmer – 1996 L-am cunoscut și ne-am împrietenit în 1994, când, fiind recent stabilit în România, Alan Palmer a mers la sediul Federaţiei Română de Motociclism oferindu-si ajutorul. Pentru că nimeni din persoanele de decizie din conducerea Federaţiei de Motociclism nu vorbea engleza, nu au ştiut cum să scape mai repede de el şi i-au dat contactele lui Vlad Haralambie şi al meu, noi doi fiind prieteni nedespărţiţi, parteneri şi membri ai aceleiaşi grupări sportive, Moto Club Number One, devenită mai târziu Yamaha Racing Team Romania. Yamaha Racing Team Romania in 1996 – Alan Palmer, Tiberiu Troia, Vlad Haralambie, Dragoş Panaitescu, Tănase Drăghici, Cristian Bratovici Ca semn al recunoaşterii noastre pentru mărinimia şi pasiunea pe care ne-a arătat-o zilnic, am hotărât imediat să-l alegem Preşedinte al grupării noastre. Fără să aibă nici o pretenţie financiară, Alan Palmer a adus două motociclete Honda RS 125, motociclete cu care unul dintre fii sai, Chris Palmer, de şase ori învingător al cursei Tourist Trophy din Insula Man, câştigase multe curse în Marea Britanie. Alan ne-a pus la dispoziție motocicletele, ocupându-se personal de întreţinerea lor şi costurile necesare, cu o singură condiţie: să mergem cu ele si, pe cât se poate, să câștigăm cursele. Alan Palmer pe prima treaptă a podiumului – Cupa FRM 1998 Pe lângă motociclete, Alan a adus echipament şi, poate cel mai important lucru, experienţa şi informaţiile la care avusese acces, mergând cu noi la curse, prezent zi de zi în parcul de motoare, făcând reglajele fine ale motoarelor şi munca obişnuită de întreţinere a mecanicilor. Anul 1998 a reprezentat ultimul an de participare la competiţii a seniorilor echipei, an în care echipa a reuşit să cucerească Cupa Federaţiei de Motociclism, devansând puternica echipă General Turbo – IMGB, pentru prima dată în ultimii 15 ani, performanţa fiind încununată şi de titlurile de Vicecampioni reuşite de Tase şi de mine la 125 cc, respectiv la 250 cc, precum şi titlul de Campion la una din clasele de juniori. Anii au trecut, echipa şi-a încetat activitatea, dar prietenia noastră a continuat. Chris Palmer pe circuitul Scarborough – Oliver’s Mount Am urmărit împreună evoluţia lui Chris Palmer, care a continuat să câştige curse pe circuitele stradale din Marea Britanie, Irlanda şi Insula Man până în 2014, când a hotărât să se retragă, devenind unul dintre cei mai cunoscuţi comentatori de motociclism din Marea Britanie. Asta până cu câteva zile în urmă, când Alan ne-a părăsit, după o grea suferință și a plecat într-o lume în care va întâlni vechi prieteni, mari campioni de motociclism. Ziua în care ne-am despărțit de prietenul nostru Alan a fost și ziua în care am făcut cunoștință cu fiul său Chris, venit în România să-și ia rămas bun de la tatăl său. A fost prima întâlnire cu marele campion, ziua în care ne-am cunoscut după nenumărate povești spuse de Alan, ziua în care ne-am despărțit de un vechi prieten, dar am câștigat alt prieten, pe fiul său. Am promis că ne vom revedea, de data asta pe Insula Man, leagănul motociclismului de viteză, locul în care noul nostru prieten este o legendă vie, ca să bem o halbă de bere rememorând zilele minunate petrecute împreună cu Alan Palmer, binefăcătorul motociclismului din România. Farewell my friend ! Rest in peace Alan ! Vezi articolul integral
  12. Stabilit în România la începutul anilor ‘90, Alan Palmer a fost singurul cetățean britanic care a ajutat constant și dezinteresat motociclismul din țara noastră. Vlad Haralambie, Tiberiu Troia & Alan Palmer – 1996 L-am cunoscut și ne-am împrietenit în 1994, când, fiind recent stabilit în România, Alan Palmer a mers la sediul Federaţiei Română de Motociclism oferindu-si ajutorul. Pentru că nimeni din persoanele de decizie din conducerea Federaţiei de Motociclism nu vorbea engleza, nu au ştiut cum să scape mai repede de el şi i-au dat contactele lui Vlad Haralambie şi al meu, noi doi fiind prieteni nedespărţiţi, parteneri şi membri ai aceleiaşi grupări sportive, Moto Club Number One, devenită mai târziu Yamaha Racing Team Romania. Yamaha Racing Team Romania in 1996 – Alan Palmer, Tiberiu Troia, Vlad Haralambie, Dragoş Panaitescu, Tănase Drăghici, Cristian Bratovici Ca semn al recunoaşterii noastre pentru mărinimia şi pasiunea pe care ne-a arătat-o zilnic, am hotărât imediat să-l alegem Preşedinte al grupării noastre. Fără să aibă nici o pretenţie financiară, Alan Palmer a adus două motociclete Honda RS 125, motociclete cu care unul dintre fii sai, Chris Palmer, de şase ori învingător al cursei Tourist Trophy din Insula Man, câştigase multe curse în Marea Britanie. Alan ne-a pus la dispoziție motocicletele, ocupându-se personal de întreţinerea lor şi costurile necesare, cu o singură condiţie: să mergem cu ele si, pe cât se poate, să câștigăm cursele. Alan Palmer pe prima treaptă a podiumului – Cupa FRM 1998 Pe lângă motociclete, Alan a adus echipament şi, poate cel mai important lucru, experienţa şi informaţiile la care avusese acces, mergând cu noi la curse, prezent zi de zi în parcul de motoare, făcând reglajele fine ale motoarelor şi munca obişnuită de întreţinere a mecanicilor. Anul 1998 a reprezentat ultimul an de participare la competiţii a seniorilor echipei, an în care echipa a reuşit să cucerească Cupa Federaţiei de Motociclism, devansând puternica echipă General Turbo – IMGB, pentru prima dată în ultimii 15 ani, performanţa fiind încununată şi de titlurile de Vicecampioni reuşite de Tase şi de mine la 125 cc, respectiv la 250 cc, precum şi titlul de Campion la una din clasele de juniori. Anii au trecut, echipa şi-a încetat activitatea, dar prietenia noastră a continuat. Chris Palmer pe circuitul Scarborough – Oliver’s Mount Am urmărit împreună evoluţia lui Chris Palmer, care a continuat să câştige curse pe circuitele stradale din Marea Britanie, Irlanda şi Insula Man până în 2014, când a hotărât să se retragă, devenind unul dintre cei mai cunoscuţi comentatori de motociclism din Marea Britanie. Asta până cu câteva zile în urmă, când Alan ne-a părăsit, după o grea suferință și a plecat într-o lume în care va întâlni vechi prieteni, mari campioni de motociclism. Ziua în care ne-am despărțit de prietenul nostru Alan a fost și ziua în care am făcut cunoștință cu fiul său Chris, venit în România să-și ia rămas bun de la tatăl său. A fost prima întâlnire cu marele campion, ziua în care ne-am cunoscut după nenumărate povești spuse de Alan, ziua în care ne-am despărțit de un vechi prieten, dar am câștigat alt prieten, pe fiul său. Am promis că ne vom revedea, de data asta pe Insula Man, leagănul motociclismului de viteză, locul în care noul nostru prieten este o legendă vie, ca să bem o halbă de bere rememorând zilele minunate petrecute împreună cu Alan Palmer, binefăcătorul motociclismului din România. Farewell my friend ! Rest in peace Alan ! Sursa
  13. Termoscud® și Gaucho sunt cele două tipuri de protecții moto pentru sezonul rece pe care Tucano Urbano le oferă cu asigurare pe teritoriul României. Știrea prospătă, anunțată cu puțin timp în urmă de importatorul produselor Tucano Urbano, compania The Bike Hub Romania, este foarte importantă pentru cei puțini care folosesc motocicleta în lunile cu temperaturi scăzute. De mulți ani folosesc motocicleta non-stop, cu excepția zilelor în care este zăpadă pe stradă, doar pentru că mersul pe zăpadă cu motocicleta este interzis de legea din România. Sunt zile în care mă întâlnesc pe străzi numai cu câteva scutere care livrează pizza, care, evident nu sunt echipate cu nici o protecție, fiind scutere de firmă. Pe motocicletă folosesc doar protecții pentru mâini, dar produsele firmei Tucano Urbano, Termoscud® și Gaucho, acele șorțuri de protecție atât de întâlnite în țările din vestul Europei, mi-au făcut cu ochiul întotdeauna. Unul dintre principalele motive pentru care încă nu am cumpărat o astfel de protecție a fost gândul că nu poate rezista mult pe o motocicletă parcată în București, demontarea ei fiind o problemă de minute, sau chiar de secunde, în cazul în care curelele de fixare sunt tăiate. Decizia producătorului Tucano Urbano de a include în prețul produselor asigurare la furt a fost luată împreună cu importatorul The Bike Hub, pentru a susține dezvoltarea mobilității urbane și extinderea perioadei de folosire a scuterului sau a motocicletei. Asigurarea de furt pentru Termoscud®/Gaucho este gratuită și este valabilă pentru un an de la momentul achiziției. În cazul unui furt, proprietarul obține un nou produs, dar care nu va mai fi asigurat încă o dată. Asigurarea este valabilă pentru produsele Termoscud® și Gaucho care se montează pe scutere și motociclete. Este obligatoriu ca protecțiile să fie cumpărate de la dealerul oficial din România iar asigurarea de furt se acordă doar pe teritoriul României. Pentru activarea asigurării gratuite a produsului Termoscud® sau Gaucho, în maxim 20 zile de la achiziție se completează formularul de pe pagina de web, în secțiunea “Activate the Termoscud®/Gaucho insurance” https://www.tucanourbano.com/en/sp/corporate/assicura-termoscud Odată cu această măsură de siguranță inclusă în prețul protecțiilor, este posibil ca cei care folosesc motocicletele în sezonul rece să instaleze produsele firmei Tucano Urbano, recent intrate pe piața din România, mai ales pentru că firma italiană este lider al producției acestei categorii de protecții. Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Sursa
  14. Termoscud® și Gaucho sunt cele două tipuri de protecții moto pentru sezonul rece pe care Tucano Urbano le oferă cu asigurare pe teritoriul României. Știrea prospătă, anunțată cu puțin timp în urmă de importatorul produselor Tucano Urbano, compania The Bike Hub Romania, este foarte importantă pentru cei puțini care folosesc motocicleta în lunile cu temperaturi scăzute. De mulți ani folosesc motocicleta non-stop, cu excepția zilelor în care este zăpadă pe stradă, doar pentru că mersul pe zăpadă cu motocicleta este interzis de legea din România. Sunt zile în care mă întâlnesc pe străzi numai cu câteva scutere care livrează pizza, care, evident nu sunt echipate cu nici o protecție, fiind scutere de firmă. Pe motocicletă folosesc doar protecții pentru mâini, dar produsele firmei Tucano Urbano, Termoscud® și Gaucho, acele șorțuri de protecție atât de întâlnite în țările din vestul Europei, mi-au făcut cu ochiul întotdeauna. Unul dintre principalele motive pentru care încă nu am cumpărat o astfel de protecție a fost gândul că nu poate rezista mult pe o motocicletă parcată în București, demontarea ei fiind o problemă de minute, sau chiar de secunde, în cazul în care curelele de fixare sunt tăiate. Decizia producătorului Tucano Urbano de a include în prețul produselor asigurare la furt a fost luată împreună cu importatorul The Bike Hub, pentru a susține dezvoltarea mobilității urbane și extinderea perioadei de folosire a scuterului sau a motocicletei. Asigurarea de furt pentru Termoscud®/Gaucho este gratuită și este valabilă pentru un an de la momentul achiziției. În cazul unui furt, proprietarul obține un nou produs, dar care nu va mai fi asigurat încă o dată. Asigurarea este valabilă pentru produsele Termoscud® și Gaucho care se montează pe scutere și motociclete. Este obligatoriu ca protecțiile să fie cumpărate de la dealerul oficial din România iar asigurarea de furt se acordă doar pe teritoriul României. Pentru activarea asigurării gratuite a produsului Termoscud® sau Gaucho, în maxim 20 zile de la achiziție se completează formularul de pe pagina de web, în secțiunea “Activate the Termoscud®/Gaucho insurance” https://www.tucanourbano.com/en/sp/corporate/assicura-termoscud Odată cu această măsură de siguranță inclusă în prețul protecțiilor, este posibil ca cei care folosesc motocicletele în sezonul rece să instaleze produsele firmei Tucano Urbano, recent intrate pe piața din România, mai ales pentru că firma italiană este lider al producției acestei categorii de protecții. Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Vezi articolul integral
  15. Rezultatul reprezintă un nou record al Marii Britanii (260,965 mph), iar Guy Martin se pregătește să-l îmbunătățească la 300 mph cu aceeași motocicletă. Guy Martin este unul dintre veteranii curselor din Insula Man, reușind în cei 14 ani în care a concurat 17 clasări pe podium și trei recorduri mondiale de viteză pe diferite vehicule, rezultate omologate de Guinness Book. Participând pe 10 septembrie 2019 la una dintre etapele campionatului Straightliners, pe pista aeroportului din mica localitate Elvington, cunoscutul pilot a reușit să se claseze pe primul loc la categoria la care a concurat, stabilind recordul de viteză al Marii Britanii în proba de o milă cu start de pe loc. Guy Martin a concurat pe o motocicletă Suzuki Hayabusa pe care a cumpărat-o și a încredințat-o prietenului său, Jarrod “Jack” Frost, vechi colaborator al său, împătimit la rândul sau de viteză. Hayabusa a fost preparată și echipată cu admisie prin supraalimentare, motorul furnizând în noua varianta 830 bhp (brake horsepower), echivalent a 882 CP. Rezultatul reușit și primele fotografii au fost publicate pe contul de Instagram Steve McDonald Photography, fiind preluate imediat de marile publicații de specialitate. Guy a apărut pentru prima dată cu noua sa motocicletă în luna mai, la Ballykelly North West Speed Trials, etapă a campionatului Irlandei de viteză pe circuit, motocicleta având carenajul original, după care a reușit 257 mph la o etapă de curse de accelerație organizată în cadrul aceluiași campionat Straightliners, în iunie 2019, pe aceeași pistă a aeroportului din Elvington, de această dată cu un carenaj special construit. După ultima performanță reușită, Guy Martin a declarat că pregătește o nouă tentativă de îmbunătățire a recordului, în încercarea de a atinge 300 mph (482 km/h), aducând câteva noi modificări motocicletei. Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Sursa
×