Scoala Moto Ami

Prieteni
  • Conţinut creat

    57
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Timp online

    22m 55s

Despre Scoala Moto Ami

  • Data naşterii

Vizitatori recenţi

103 vizualizări profil
  1. Analizăm împreună care dintre mituri sunt (parţial) reale Motociclismul, ca şi fotbalul sau oricare altă ocupație populară, este brăzdat de mituri și legende transmise din om în om. Degeaba porţi echipament, siguranţa ta depinde de noroc Aproape complet fals. Desigur, riscul motociclismului nu poate fi niciodată redus la zero. Pe de altă parte, dacă vrei risc zero, ar trebui să nu mai ieși din casă. Oricum, ideea că accidentele sunt ceva care se întâmplă complet aleatoriu, după noroc, este una foarte dăunătoare pentru motociclist. Există foarte multe măsuri pe care le poți lua ca să reduci riscul: să te echipezi cât mai bine, să mergi preventiv, să te antrenezi și să evoluezi în materie de control al motocicletei, să ai pneuri umflate la presiunea corectă etc. Ca să stăpânești o motocicletă mare şi grea, trebuie să fii solid și puternic Din nou, aproape complet fals. Desigur, un rider de 1,50 m și 40 kg va avea probleme cu un BMW R 1200 GS Adventure. Dar acesta este un caz extrem. Pentru un motociclist de talie cât de cât normală, cu o tehnică bună, controlul unei motociclete n-ar trebui să fie o problemă, indiferent de mărimea și greutatea acesteia. Motocicleta se ține pe două roți din echilibru, nu din forță. Pentru că nu duci cele 250-300 kg ale unei motociclete mari în spate, ca să ai nevoie de mușchi, ci le ții în echilibru. Dacă îți dezvolţi simțul echilibrului și îți formezi o tehnică bună pentru a controla motocicleta la viteze mici, poți să “ții” foarte bine o motocicletă grea, înaltă, la viteze mici, acolo unde echilibrul este problematic. La viteze mai mari (peste 30-40 km/h), motocicleta se echilibrează singură și, din nou, schimbă direcția, frânează și accelerează prin manevre de finețe, care nu necesită forță decât în cazuri extreme (schimbare rapidă de direcție la viteze foarte mari). Ai grijă cu frâna față, căci te aruncă peste ghidon/blochează roata și cazi Fals. Cu condiția ca motocicleta să fie îndreptată, frâna față este cea mai importantă pentru oprirea rapidă. Când frânăm, greutatea motocicletei se transferă pe roata față, ceea ce sporește aderența acestei roți și permite acționarea și mai puternică a frânei. În majoritatea cazurilor, frâna față face peste 70% din treabă la frânarea de urgență. La o motocicletă fără ABS, într-adevăr, blocarea roții față poate fi o problemă. Dar majoritatea cazurilor în care se blochează fața la frânare cu motocicleta dreaptă se întâmplă din cauză că motociclistul nu și-a antrenat abilitățile de a frâna și, într-o situație de urgență, tinde să apese mult prea brusc maneta de frână, înainte ca transferul de masă să apuce să-și facă efectul și aderența să crească suficient. Ai grijă cu frâna spate, că se blochează, derapezi în lateral și cazi Parțial adevărat. Într-adevăr, dacă nu ai ABS și exagerezi cu frâna spate când motocicleta este chiar și foarte ușor înclinată, spatele se va bloca și va derapa în lateral. Dar asta nu înseamnă neapărat o căzătură. De cele mai multe ori, dacă nu te sperii și nu eliberezi frâna înainte ca motocicleta să se oprească, te vei opri pur și simplu de-a latul. Dacă exersezi puțin, te vei obișnui cu această senzație și nu ți se va mai părea ceva de speriat. Dacă motocicleta este perfect dreaptă, spatele se va bloca, dar va merge drept sau va ieși în lateral foarte puțin. Din nou, trebuie exercițiu ca să ne obișnuim cu senzația. Frâna spate este însă foarte importantă pentru controlul motocicletei la viteze mici. Dacă încercați să puneți frâna față cu ghidonul bracat, veți constata imediat că motocicleta tinde să cadă în direcția în care e bracat ghidonul. În această situație, frâna spate este esențială. La Şcoala Moto AMI insistăm foarte mult pe exersarea manevrabilităţii şi acomodarea cu motocicleta condusă. Îţi recomandăm ca, indiferent ce motocicletă îţi vei cumpăra, să fii cumpătat şi să conduci preventiv şi mai ales să te antrenezi riguros, pentru a cunoaşte cât mai bine manevrabilitatea motociletei în diverse situaţii. Cu antrenament, îţi vei îmbunătăţi şi tu timpii de reacţie şi acurateţea mişcărilor. Cuvinte relevante: mituri, mituri motocicleta, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti Vezi articolul integral
  2. Vă mulțumim că ați ales să deveniți motocicliști alături de Școala Moto AMI Ne bucurăm că existați din ce în ce mai mulți care visați să fiți motocicliști. Sezonul este în floare și noi motociclim cu mai mult drag ca niciodată. Alături de voi, Mulțumim tuturor elevilor noștri! Alături de voi, munca noastră este mai plăcută. Rezultatele noastre vin doar cu efortul, emoțiile și dorința voastră de a deveni motocicliști. Despre avantajele motocicletei nu are rost să vorbim, cu siguranță voi le știți deja. Suntem la fel de entuziasmaţi la fiecare examen pentru noii absolvenți. Fericirea din ochii voștri nu se poate exprima în cuvinte. Fără voi, echipa AMI nu ar mai fi la fel. Felicitările noastre sincere proaspeţilor motociclişti, asfalt uscat şi să ne vedem fericiţi în trafic. Iar celor care încă aşteaptă examenul, vă dorim mult succes! Cuvinte relevante: motociclisti incepatori, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti Vezi articolul integral
  3. Pe 28 Mai 2017 Şcoala Moto AMI alături de Asociaţia Moto Începători a fost la plimbare până la Dunăre Ne-am plimbat, am băut cafeaua şi am mâncat cele mai bune icre pe malul Dunării. Şi ne-a plăcut! Dacă nu aţi putut fi alături de noi, vă invităm să veniţi la următoarele ieşiri, pentru că uitaţi cât de bine ne-am simţit: [embedded content] Evenimentul a fost organizat de Asociaţia Moto Începători în colaborare cu Şcoala Moto AMI. Mai multe fotografii puteţi vedea aici. Vă dorim asfalt uscat în continuare şi vă aşteptăm la următoarele plimbări. Cuvinte relevante: plimbare incepatori, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti Vezi articolul integral
  4. Pe 28 Mai 2017 Şcoala Moto AMI alături de Asociaţia Moto Începătorii a fost la plimbare până la Dunăre Ne-am plimbat, am băut cafeaua şi am mâncat cele mai bune icre pe malul Dunării. Şi ne-a plăcut! Plimbarea a fost organizată de Şcoala Moto AMI, în colaborare cu Asociaţia Moto Începători. Alături de noi au participat atât motociclişti începători, cât şi motociclişti experimentaţi, iar voia bună nu a întârziat să apară. Ne-am dat întâlnire la benzinăria Lukoil, de pe Şoseaua Olteniţei, apoi am recapitulat regulile de mers în coloană şi am stabilit ordinea, iar la ora 10 am pornit la drum, spre Olteniţa, unde am băut cafeaua pe malul Dunării. Toţi participanţii la trafic au avut la ei buna dispoziţie, chiar dacă ne-a şi plouat puţin la întoarcere. Dacă nu aţi putut fi alături de noi, vă invităm să veniţi la următoarele plimbări, pentru că uitaţi cât de bine ne-am simţit: [embedded content] Mai multe fotografii puteţi vedea aici. Vă dorim asfalt uscat în continuare şi vă aşteptăm la următoarele plimbări. Cuvinte relevante: plimbare, plimbare incepatori, plimbare scoala moto, fabrica de fericire, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti
  5. Reguli de bază în poligonul moto: nu te grăbi, fii atent la traseu şi stai relaxat Am vorbit deja despre penalizarea greşelilor la examenul moto în poligon. În rest, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute, nu cazi şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon. Aici găseşti şi punctele de penalizare la proba din trafic, pentru că după ce ai trecut de poligon, urmează şi aceasta. Ai făcut poligonul de atâtea ori în timpul şcolii, aşa că nu ar trebui să fie o problemă pentru tine. Secrete Nu te grăbi! Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului! Concentrează-te la jaloanele de la începutul traseului! Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera! Rămâi concentrat şi fără emoţii! În poligonul moto, important este să respecţi traseul. Dacă ai emoţii şi te grăbeşti, concentrarea ta va scădea semnificativ, fără a-ţi da seama. În plus, nu ezita să întrebi instructorii, orice nelămurire ai avea. Ei te vor corecta, ajuta şi îndruma, pentru a nu rămâne niciun semn de întrebare. Pentru a-ţi fi mai uşor, ţi-am pregătit şi un filmuleţ. Uite aici ce te aşteaptă. Simplu, nu-i aşa? [embedded content] Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti Vezi articolul integral
  6. Reguli de bază în poligonul moto: nu te grăbi, fii atent la traseu şi stai relaxat Am vorbit deja despre penalizarea greşelilor la examenul moto în poligon. În rest, dacă nu depăşeşti timpul de 3:30 minute, nu cazi şi nu obţii mai mult de 15 puncte de penalizare, eşti promovat la proba de poligon. Aici găseşti şi punctele de penalizare la proba din trafic, pentru că după ce ai trecut de poligon, urmează şi aceasta. Ai făcut poligonul de atâtea ori în timpul şcolii, aşa că nu ar trebui să fie o problemă pentru tine. Secrete Nu te grăbi! Fii atent la numărătoarea opturilor şi la schimbarea sensului! Concentrează-te la jaloanele de la începutul traseului! Accelerează fără teamă la evitări, dar nu exagera! Rămâi concentrat şi fără emoţii! În poligonul moto, important este să respecţi traseul. Dacă ai emoţii şi te grăbeşti, concentrarea ta va scădea semnificativ, fără a-ţi da seama. În plus, nu ezita să întrebi instructorii, orice nelămurire ai avea. Ei te vor corecta, ajuta şi îndruma, pentru a nu rămâne niciun semn de întrebare. Pentru a-ţi fi mai uşor, ţi-am pregătit şi un filmuleţ. Uite aici ce te aşteaptă. Simplu, nu-i aşa? [embedded content] Cuvinte relevante: examen moto, scoala ami poligon, examen poligon, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti
  7. Ia aminte ce NU trebuie să faci la examenul moto Penalizarea greșelilor la examenul moto în poligon Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică de poligon pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM. Proba practică de conducere a motocicletei în poligon este promovată de candidații care parcurg traseul în cel mult 3:30 minute și nu cumulează mai mult de 15 puncte de penalizare. Pregătirea şi verificarea tehnică a motocicletei Penalizarea greşelilor Puncte penalizare – utilizarea echipamentului de protecţie: mănuşi, cizme, îmbrăcăminte şi cască de protecţie.(pentru AM, numai cască de protecție); 3 – verificarea stării anvelopelor şi a comutatorului de oprire în caz de urgenţă; 3 – verificarea, prin intermediul aparaturii de bord sau comenzilor vehiculului, funcţionalitatea direcţiei, frânei, transmisiei, instalaţiei de ungere/răcire, luminilor, semnalizării, catadioptrilor şi avertizorului sonor. 3 MANEVRE ÎN POLIGON Penalizarea greşelilor Puncte penalizare – aşezarea/coborârea motocicletei pe/de pe suportul de sprijin/cric şi deplasarea mergând pe lângă vehicul; 3 – pornirea motorului şi demararea uşoară fără bruscarea motocicletei; 3 – accelerarea progresivă, menţinerea direcţiei de mers, inclusiv la schimbarea vitezelor; 5 – poziţia pe motocicletă, tehnica menţinerii direcţiei, echilibrul permanent (fără sprijinirea de carosabil); 5 – manevrarea ambreiajului în combinaţie cu frâna, schimbarea vitezelor; 3 – executarea slalomului printre 5 jaloane; 5 – executarea de opturi printre 4 jaloane; 5 – lovirea/răsturnarea jalonului 3 – îndemânarea privind manevrarea frânei faţă/spate la frânarea de urgenţă, direcţia vizuală şi poziţia; 5 – executarea manevrei de evitare a unui obstacol la viteză de peste 30 km/h; ( manevră exclusă pentru categoria AM ) 5 – executarea manevrei de evitare a unui obstacol la o viteză de minim 50km/h; ( manevră exclusă pentru categoria AM ) 5 – executarea frănării, inclusiv frânarea de urgenţă, la o viteză minimă de 50km/h; ( manevră exclusă pentru categoria AM ) 5 – depăşirea timpului alocat executării manevrelor în poligon; 16 – A căzut cu motocicleta 16 – Nu a respectat traseul stabilit în poligon 16 Numararea gresita a opturilor este NERESPECTARE a traseului După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic. Penalizarea greșelilor la examen moto în trafic Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică în trafic pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM. Comportare în trafic Penalizarea greşelilor Puncte penalizare – nesincronizarea comenzilor (oprirea motorului, accelerarea excesivă, folosirea incorectă a treptelor de viteză); 6 – nemenţinerea direcţiei de mers; 9 – folosirea incorectă a drumului cu sau fără marcaj; 6 – încrucişarea cu alte vehicule, inclusiv în spaţii restrânse; 6 – neasigurarea la schimbarea direcţiei de mers; 9 – executarea neregulamentară a virajelor; 6 – nesemnalizarea sau semnalizarea greşită a schimbării direcţiei de mers; 6 – încadrarea necorespunzatoare în raport cu direcţia mers dorită; 6 – efectuarea unor manevre interzise (oprire, staţionare, întoarcere); 6 – neasigurare la patrunderea în intersecţii/părăsirea zonei de staţionare; 9 – intrarea/ieşirea de pe autostradă/artere similare, folosirea incorectă a benzilor/luminilor de întâlnire ziua; 5 – nepăstrarea distanţei suficiente faţă de cei care rulează înainte sau vin din sens opus; 9 – conducerea în mod neeconomic şi agresiv pentru mediul înconjurator (turaţie, frânare/accelerare); 5 – ezitarea repetată de a depăşi alte vehicule; 6 – nerespectarea normelor legale privind acordarea priorităţii de trecere pentru autovehicule şi pietoni, circulaţia la culoarea roşie a semaforului electric, nerespectarea normelor legale referitoare la manevra de depăşire, nerespectarea normelor legale referitoare la trecerea la nivel cu calea ferată; 21 – nerespectarea semnalelor poliţistului rutier/altor persoane cu atribuţii legate similare; 21 – tendinţe repetate de a ceda trecerea vehiculelor şi pietonilor care nu au prioritate; 6 – nerespectarea semnificaţiei indicatoarelor şi marcajelor; 9 – depăşirea vitezei maxime admise; 9 – conducerea cu viteză redusă în mod nejustificat, neîncadrarea în ritmul impus de ceilalţi participanţi la trafic; 6 – neîndemânarea în conducere în condiţii de carosabil alunecos (reducerea vitezei, conduita preventivă); 9 – nerespectarea dispoziţiilor examinatorului privind traseul indicat; 6 Alte situaţii care conduc la acordarea calificativului RESPINS prezentarea la examen sub influenţa băuturilor alcoolice, substanţelor sau produselor stupefiante, a medicamentelor cu efecte simlare acestora sau manifestări de natură să perturbe examinarea candidaţilor 21 producerea unui eveniment rutier ori intervenţia instructorului pentru evitarea unui pericol iminent 21 Cuvinte relevante: examen moto, examen trafic, instructor moto, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A. Vezi articolul integral
  8. Ia aminte ce NU trebuie să faci la examenul moto Penalizarea greșelilor la examenul moto în poligon Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică de poligon pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM. Proba practică de conducere a motocicletei în poligon este promovată de candidații care parcurg traseul în cel mult 3:30 minute și nu cumulează mai mult de 15 puncte de penalizare. Pregătirea şi verificarea tehnică a motocicletei Penalizarea greşelilor Puncte penalizare – utilizarea echipamentului de protecţie: mănuşi, cizme, îmbrăcăminte şi cască de protecţie.(pentru AM, numai cască de protecție); 3 – verificarea stării anvelopelor şi a comutatorului de oprire în caz de urgenţă; 3 – verificarea, prin intermediul aparaturii de bord sau comenzilor vehiculului, funcţionalitatea direcţiei, frânei, transmisiei, instalaţiei de ungere/răcire, luminilor, semnalizării, catadioptrilor şi avertizorului sonor. 3 MANEVRE ÎN POLIGON Penalizarea greşelilor Puncte penalizare – aşezarea/coborârea motocicletei pe/de pe suportul de sprijin/cric şi deplasarea mergând pe lângă vehicul; 3 – pornirea motorului şi demararea uşoară fără bruscarea motocicletei; 3 – accelerarea progresivă, menţinerea direcţiei de mers, inclusiv la schimbarea vitezelor; 5 – poziţia pe motocicletă, tehnica menţinerii direcţiei, echilibrul permanent (fără sprijinirea de carosabil); 5 – manevrarea ambreiajului în combinaţie cu frâna, schimbarea vitezelor; 3 – executarea slalomului printre 5 jaloane; 5 – executarea de opturi printre 4 jaloane; 5 – lovirea/răsturnarea jalonului 3 – îndemânarea privind manevrarea frânei faţă/spate la frânarea de urgenţă, direcţia vizuală şi poziţia; 5 – executarea manevrei de evitare a unui obstacol la viteză de peste 30 km/h; ( manevră exclusă pentru categoria AM ) 5 – executarea manevrei de evitare a unui obstacol la o viteză de minim 50km/h; ( manevră exclusă pentru categoria AM ) 5 – executarea frănării, inclusiv frânarea de urgenţă, la o viteză minimă de 50km/h; ( manevră exclusă pentru categoria AM ) 5 – depăşirea timpului alocat executării manevrelor în poligon; 16 – A căzut cu motocicleta 16 – Nu a respectat traseul stabilit în poligon 16 Numararea gresita a opturilor este NERESPECTARE a traseului După ce toți candidații programați au fost examinați la proba practică de poligon, cei declarați ADMIS, vor fi examinați în trafic. Penalizarea greșelilor la examen moto în trafic Publicăm mai jos lista cu punctele de penalizare aplicate greșelilor la proba practică în trafic pentru obținerea permisului de conducere categoria A, A2, A1 și AM. Comportare în trafic Penalizarea greşelilor Puncte penalizare – nesincronizarea comenzilor (oprirea motorului, accelerarea excesivă, folosirea incorectă a treptelor de viteză); 6 – nemenţinerea direcţiei de mers; 9 – folosirea incorectă a drumului cu sau fără marcaj; 6 – încrucişarea cu alte vehicule, inclusiv în spaţii restrânse; 6 – neasigurarea la schimbarea direcţiei de mers; 9 – executarea neregulamentară a virajelor; 6 – nesemnalizarea sau semnalizarea greşită a schimbării direcţiei de mers; 6 – încadrarea necorespunzatoare în raport cu direcţia mers dorită; 6 – efectuarea unor manevre interzise (oprire, staţionare, întoarcere); 6 – neasigurare la patrunderea în intersecţii/părăsirea zonei de staţionare; 9 – intrarea/ieşirea de pe autostradă/artere similare, folosirea incorectă a benzilor/luminilor de întâlnire ziua; 5 – nepăstrarea distanţei suficiente faţă de cei care rulează înainte sau vin din sens opus; 9 – conducerea în mod neeconomic şi agresiv pentru mediul înconjurator (turaţie, frânare/accelerare); 5 – ezitarea repetată de a depăşi alte vehicule; 6 – nerespectarea normelor legale privind acordarea priorităţii de trecere pentru autovehicule şi pietoni, circulaţia la culoarea roşie a semaforului electric, nerespectarea normelor legale referitoare la manevra de depăşire, nerespectarea normelor legale referitoare la trecerea la nivel cu calea ferată; 21 – nerespectarea semnalelor poliţistului rutier/altor persoane cu atribuţii legate similare; 21 – tendinţe repetate de a ceda trecerea vehiculelor şi pietonilor care nu au prioritate; 6 – nerespectarea semnificaţiei indicatoarelor şi marcajelor; 9 – depăşirea vitezei maxime admise; 9 – conducerea cu viteză redusă în mod nejustificat, neîncadrarea în ritmul impus de ceilalţi participanţi la trafic; 6 – neîndemânarea în conducere în condiţii de carosabil alunecos (reducerea vitezei, conduita preventivă); 9 – nerespectarea dispoziţiilor examinatorului privind traseul indicat; 6 Alte situaţii care conduc la acordarea calificativului RESPINS prezentarea la examen sub influenţa băuturilor alcoolice, substanţelor sau produselor stupefiante, a medicamentelor cu efecte simlare acestora sau manifestări de natură să perturbe examinarea candidaţilor 21 producerea unui eveniment rutier ori intervenţia instructorului pentru evitarea unui pericol iminent 21 Cuvinte relevante: examen moto, examen trafic, instructor moto, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, reducere scoala de soferi, reducere scoala moto, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami, scoala categoria a bucuresti, permis de conducere categoria A.
  9. Motociclişti mari şi mici, Şcoala moto AMI şi Asociaţia Moto Începători vă invită la plimbare. Instructorii Şcolii Moto AMI, Cristian Anghel şi Diana Porumb, vor însoţi şi supraveghea coloana, oferind informaţii şi explicaţii la fiecare oprire. Paşi de urmat Ne dăm întâlnire Sâmbătă, 13 Mai, ora 09:00, în benzinăria Lukoil, Şoseaua Olteniţei 217A. Recapitulăm regulile de mers în coloană şi stabilim ordinea. La ora 10:00 ne pornim la drum, spre Olteniţa, unde vom bea cafeaua pe malul Dunării. Mersul în coloană Mergem în zig-zag. Acesta ajută la menţinerea unităţii grupului, asigur suficient spaţiu de frânare şi oferă o vizibilitate bună asupra drumului. În intersecţii se menţine grupul cât mai unit. La semafor, ne oprim în paralel, dar nu traversăm intersecţia astfel. Întoarcerile se fac individual, numai când este posibil şi sigur, iar grupul se va restabili după trecerea de intersecţie. Depăşirea se face rând pe rând, doar cu semnal şi asigurare. Mersul în şir indian este folosit în viraje, sensuri giratorii, la intrarea şi ieşirea de pe autostrăzi, si pe drumuri cu obstacole. Astfel, fiecare îşi poate alege trasa în viraj. To do list Vă rugăm să aveţi la voi următoarele: – Voie bună; – Echipament de protecţie moto; – Acte valabile. Ritmul de mers va fi în funcţie de începătorii prezenţi. Dacă sunteţi avansaţi şi vreţi să vă alăturaţi, va trebui să mergeţi în acelaşi ritm. Dacă preferaţi să mergeţi mai repede, puteţi comanda voi cafelele 🙂 Va rugăm confirmaţi-vă prezenţa aici. Cuvinte relevante: plimbare, plimbare moto, plimbare motociclisti incepatori, motociclisti incepatori, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere
  10. Motociclişti mari şi mici, Şcoala moto AMI şi Asociaţia Moto Începători vă invită la plimbare. Instructorii Şcolii Moto AMI, Cristian Anghel şi Diana Porumb, vor însoţi şi supraveghea coloana, oferind informaţii şi explicaţii la fiecare oprire. Paşi de urmat Ne dăm întâlnire Sâmbătă, 13 Mai, ora 09:00, în benzinăria Lukoil, Şoseaua Olteniţei 217A. Recapitulăm regulile de mers în coloană şi stabilim ordinea. La ora 10:00 ne pornim la drum, spre Olteniţa, unde vom bea cafeaua pe malul Dunării. Mersul în coloană Mergem în zig-zag. Acesta ajută la menţinerea unităţii grupului, asigur suficient spaţiu de frânare şi oferă o vizibilitate bună asupra drumului. În intersecţii se menţine grupul cât mai unit. La semafor, ne oprim în paralel, dar nu traversăm intersecţia astfel. Întoarcerile se fac individual, numai când este posibil şi sigur, iar grupul se va restabili după trecerea de intersecţie. Depăşirea se face rând pe rând, doar cu semnal şi asigurare. Mersul în şir indian este folosit în viraje, sensuri giratorii, la intrarea şi ieşirea de pe autostrăzi, si pe drumuri cu obstacole. Astfel, fiecare îşi poate alege trasa în viraj. To do list Vă rugăm să aveţi la voi următoarele: – Voie bună; – Echipament de protecţie moto; – Acte valabile. Ritmul de mers va fi în funcţie de începătorii prezenţi. Dacă sunteţi avansaţi şi vreţi să vă alăturaţi, va trebui să mergeţi în acelaşi ritm. Dacă preferaţi să mergeţi mai repede, puteţi comanda voi cafelele 🙂 Va rugăm confirmaţi-vă prezenţa aici. Cuvinte relevante: plimbare, plimbare moto, plimbare motociclisti incepatori, motociclisti incepatori, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere Vezi articolul integral
  11. Şcoala AMI se implică, aşa că am fost prezenţi alături de motocicliştii şi viitorii motociclişti la SMAEB 2017 Şcoala de şoferi AMI a participat şi anul acesta la cel mai mare târg de Motociclete, Accesorii şi Echipamente din Bucureşti (SMAEB), militând pentru siguranţă şi împlinirea visului de a fi motociclist. Ne-am bucurat tare mult să vedem cât de mulţi oameni care au trecut pe la standul nostru sunt doritori să fie motociclişti. Ne-a bucurat şi mai tare să ne reîntâlnim cu elevi şi foşti elevi, care au venit să îşi achiziţioneze echipament de protecţie de calitate, pentru că noi i-am învăţat cât de important este acesta. Am auzit poveşti despre plimbările foştilor elevi, care ne-au impresionat în mod plăcut. Acum este rândul vostru să ne inspiraţi. La SMAEB, am discutat cu viitorii motociclişti despre ce oferim noi: – cursurile de echipamente, prim ajutor, mecanică şi legislaţie; – cursurile practice din poligon şi trafic; – cursurile de enduro; – plimbările organizate de Şcoala moto AMI, împreună cu Asociaţia Moto Începători. În plus, am oferit sfaturi legate de motocicleste şi echipamente. De asemenea, am organizat şi test-drive la care, în cele trei zile ale târgului, am oferit tuturor doritorilor şansa de a experimenta mersul pe două roţi responsabil, cu echipament complet (cască, armură, genunchiere, mănuşi), chiar de la şedinţa de test. Vă mulţumim tuturor! Fără efortul, emoţiile, dorinţa de a deveni motociclişti şi poveştile voastre, noi nu am mai avea aceleaşi rezultate, dar nici aceeaşi satisfacţie. Cuvinte relevante: smaeb, prezenta, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere Vezi articolul integral
  12. Şcoala AMI se implică, aşa că am fost prezenţi alături de motocicliştii şi viitorii motociclişti la SMAEB 2017 Şcoala de şoferi AMI a participat şi anul acesta la cel mai mare târg de Motociclete, Accesorii şi Echipamente din Bucureşti (SMAEB), militând pentru siguranţă şi împlinirea visului de a fi motociclist. Ne-am bucurat tare mult să vedem cât de mulţi oameni care au trecut pe la standul nostru sunt doritori să fie motociclişti. Ne-a bucurat şi mai tare să ne reîntâlnim cu elevi şi foşti elevi, care au venit să îşi achiziţioneze echipament de protecţie de calitate, pentru că noi i-am învăţat cât de important este acesta. Am auzit poveşti despre plimbările foştilor elevi, care ne-au impresionat în mod plăcut. Acum este rândul vostru să ne inspiraţi. La SMAEB, am discutat cu viitorii motociclişti despre ce oferim noi: – cursurile de echipamente, prim ajutor, mecanică şi legislaţie; – cursurile practice din poligon şi trafic; – cursurile de enduro; – plimbările organizate de Şcoala moto AMI, împreună cu Asociaţia Moto Începători. În plus, am oferit sfaturi legate de motocicleste şi echipamente. De asemenea, am organizat şi test-drive la care, în cele trei zile ale târgului, am oferit tuturor doritorilor şansa de a experimenta mersul pe două roţi responsabil, cu echipament complet (cască, armură, genunchiere, mănuşi), chiar de la şedinţa de test. Vă mulţumim tuturor! Fără efortul, emoţiile, dorinţa de a deveni motociclişti şi poveştile voastre, noi nu am mai avea aceleaşi rezultate, dar nici aceeaşi satisfacţie. Cuvinte relevante: smaeb, prezenta, fabrica de fericire, fabrica de motociclisti, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere
  13. [unable to retrieve full-text content] Vezi articolul integral
  14. Scoala de soferi AMI are un procentaj de promovabilitate intre 87 si 92 % Eforturile depuse in anul 2016 de instructorii si elevii AMI au dat roade 😀 Ne bucuram ca majoritatea elevilor nostri au luat din prima examenul auto sau moto. Mai mult, suntem mandri sa spunem ca am ajutat multi oameni sa devina participanti responsabili la trafic. Instructor Diana Stefan Porumb: 92% Instructor Cristian Anghel: 92% Procentajul de promovabilitate in anul 2016 pentru Scoala Moto AMI si instructorii sai poate fi verificat si pe site-ul Top Instructori Auto. Datele sunt preluate de pe site-ul oficial drpciv.ro. Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor a publicat statisticile privind rata de promovabilitate pentru fiecare instructor in parte si pentru fiecare scoala de soferi. Rezultatele sunt publicate pentru obtinerea permisului de conducere la prima examinare, in functie de instructorul care a semnat dosarul de scolarizare. Va asteptam la cursurile de scolarizare sau perfectionare, pentru a va ajuta si a va sustine sa deveniti motociclisti sau soferi pasionati si responsabili. Cuvinte relevante: instructor moto, promovabilitate, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto ami, scoala soferi bucuresti, drpciv, top instructori auto, permis de conducere Vezi articolul integral
  15. Te aşteptăm la cursurile de echipamente, organizate în parteneriat cu Shop4Moto. Încă de la început, Şcola Moto AMI a militat pentru siguranţă şi condus responsabil în rândul viitorilor şi proaspeţilor motociclişti. Shop4Moto are aceleaşi principii, fapt pentru care s-a creeat acest parteneriat. Pentru că atât noi, cât şi Shop4Moto, vrem să facem lumea moto un loc mai bun, am introdus în programa Şcolii Moto cursurile de echipamente. Aceste cursuri se ţin în fiecare miercuri pentru elevii noştri, sunt susţinute de Shop4Moto, iar programările se pot face în PrograMotor. Cine sunt Shop4Moto? Şi-au început activitatea în 2005, actualmente având o experienţă de peste 10 ani în domeniul comerţului de echipamente, accesorii şi consumabile moto. Cu unii dintre voi se cunosc, cu unii sunt chiar prieteni, iar pentru cei care încă nu îi cunosc, le putem spune că cea mai mare confirmare a faptului că în toţi aceşti ani şi-au făcut bine treaba, este tocmai faptul că au rezistat aceşti ani pe piaţă, când alte magazine de profil s-au închis. Au încercat în toţi aceşti ani să aducă produse de calitate, la preţuri rezonabile şi credem noi că au reuşit. La ora actuală se mândresc cu faptul că pentru majoritatea produselor au preţuri mai mici decât în cazul altor magazine online sau fizice, din ţară sau din străinatate. Oferă consultanţă celor care sunt la început de drum în acest domeniu şi impărtăşesc informaţii folositoare, dobândite în ani de condus şi activitate în cadrul magazinului. Participă la expoziţii din ţară ca şi expozanţi şi, din străinătate, ca şi vizitatori, ţinând astfel legâtura cu furnizorii lor externi şi fiind la curent cu ceea ce este nou în domeniul moto. Încearcă să acumuleze cât mai multe informaţii pe care să le pună la dispoziţia clienţilor, în anumite cazuri stând de vorbă cu aceştia cât este nevoie şi de câte ori este cazul, indiferent dacă achiziţia finală este făcută de la ei sau din alta parte. Le-au trecut prin mâini mii de echipamente şi mii de clienţi, au lucrat în trecut cu branduri ca: SPIKE, JOE ROCKET, TEKNIC, NZI, SPOOL, CABERG, PREMIER, FORMA, DUCHINNI, BUFFALO, FALCO, GPR, IXIL, MOTRAX, PRECISPORT şi alţii, putând spune că au ceva cunoştinţe, nu că ştiu totul. Au avut chiar şi brandul propriu “SCORPIO-AZ MOTORS” şi sunt mândri să vadă că după 7,8 şi chiar 10 ani, că echipamentele lor sunt încă purtate. Au ales şi selecţionat ceea ce împreună cu clienţii lor au considerat că este un lucru de valoare cu un preţ corect. Nu au dorit niciodată să comercializeze anumite “mari” branduri, doar pe considerentul că “se văd la televizor”, sau că “toată lumea ştie de brandul X”. Au considerat acest lucru că este nereal şi că preţurile în astfel de situaţii nu sunt corecte, ceea ce este şi normal având în vedere că o mare parte din încasările acestor “mari” branduri se duc pe promovare, adică exact în mass media unde sunt văzute de către client, care mai apoi consideră că echipamentul “X” este bun că este peste tot. Un cerc din care clientul sigur nu are de câştigat. Te aşteptăm la cursurile de echipamente, pentru a lămuri toate dilemele pe care le ai legate de acestea. Cuvinte relevante: echipament, shop4moto, curs echipamente, accesorii, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti Vezi articolul integral