Mergi la conţinut

Scoala Moto Ami

Prieteni
  • Conţinut

    117
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Online

    22m 55s

Vizitatori recenţi

874 vizualizări profil
  1. Ce facem cu vechile căști moto

    Fie că îți înlocuiești casca din cauza uzării sau ai găsit vechile tale căști în garaj, întotdeauna e greu să-ți dai seama ce să faci cu cele vechi. Căștile nu pot fi vândute second hand sau oferite cadou din cauza faptului că își pierd proprietățile după o perioadă sau utilizare îndelungată. Așadar, ce soluții ai? Iată câteva posibilități: Să le donezi către serviciile de urgență Probabil cea mai bună soluție ar fi să găsești un departament al serviciilor de urgență care ar putea fi interesat de folosirea echipamentelor moto vechi pentru pregătire. Le pot folosi pentru a preda cursanților cum se poate scoate o cască în condiții de siguranță după un accident. Scoaterea căștii unui pacient care ar putea fi rănit la cap, gât sau spate poate fi dificilă, deoarece sunt grele și nu sunt ușor de mânuit. Cei care intervin la locul unui accident trebuie să învețe să îndepărteze căștile în siguranță, fără riscul de a răni victimele. Refolosire ca decorațiuni Câțiva artiști creativi au găsit metode ingenioase de a folosi căștile ca decorațiuni. Pot fi etalate pe un perete, mai ales dacă au fost customizate și arată neobișnuit. Alții le-au transformat în ghivece de flori sau suporturi pentru plante în grădină. O altă variantă ar fi să folosești un kit de lămpi și să faci o veioză sau lanternă decorativă pentru exterior. Sursa foto: recyclart.org Reciclare Aici cel mai sigur ar fi să suni la centrul de reciclare și să afli dacă acceptă căști. E posibil să primești un răspuns negativ din cauza compoziției căștilor, ele conțin diverse substanțe chimice și materiale pentru a le menține sigure și ridige. Însă multe centre nu au echipamentele necesare pentru a le recicla. Chiar și cei care acceptă s-ar putea să te roage să îndepărtezi spuma și umplutura din interiorul căștii. Dacă totuși nu găsești nicio metodă de reciclare sau reutilizare, e recomandat să le tai cureaua de prindere pentru a împiedica pe altcineva să le folosească. Poate fi foarte periculos pentru cei care le găsesc, o cască uzată nu mai oferă siguranță. Sursa foto: Horn Helmets (Pinterest) Vezi articolul integral
  2. Scoala moto iarna

    Scoala moto iarna în parcarea subterană AFI Cotroceni Începi Scoala Moto iarna în parcarea subterană AFI Cotroceni și vei fi printre primii pregătiți de plimbare în trafic în primăvară. Sezonul se deschide oficial in Martie. Atunci încep examenele și cursurile. Dar pentru că noi nu avem stare să hibernăm și nici nu vrem să fim departe de motociclete atâta vreme, am decis să găsim soluții. Şcolarizarea include 26 de ore didactice, echivalente a 13 şedinţe practice de 2 ore: – 14 ore în poligon interior AFI Cotroceni – 2 ore acomodare poligon Electronicii – 10 ore în trafic. *1 ora didactică = 50 minute Şcoala Moto AMI îţi oferă cadou prima şedinţă de test gratuită, pentru ca tu să îţi dai seama dacă într-adevăr eşti atras de condusul motocicletei. După ședința de test te poți hotarî să te înscrii. Îți punem la dispoziție echipament complet de protecție moto: cască, armură, mănuși, genunchere. Cagulă cadou la înscriere 😀 Tu trebuie să vii cu ghete/bocanci care să îți protejeze și gleznele. Cursurile de teorie se desfășoară la sediul nostru din clădirea CDI – Șos. Electronicii nr.48: – Tehnică de conducere moto – Abordarea virajelor – Prim ajutor (cu voluntari ai Fundației pentru SMURD) – Mecanică – Echipamente – Legislație rutieră Te așteptăm la prima ședință moto, să împărtășim cu tine pasiunea și bucuria de a merge cu motocicleta. Înscrie-te online și te vom contacta pentru a stabili prima ta ședință. Formular înscriere școala moto Cuvinte relevante: scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna, moto iarna
  3. Scoala moto iarna

    Scoala moto iarna în parcarea subterană AFI Cotroceni Începi Scoala Moto iarna în parcarea subterană AFI Cotroceni și vei fi printre primii pregătiți de plimbare în trafic în primăvară. Sezonul se deschide oficial in Martie. Atunci încep examenele și cursurile. Dar pentru că noi nu avem stare să hibernăm și nici nu vrem să fim departe de motociclete atâta vreme, am decis să găsim soluții. Şcolarizarea include 26 de ore didactice, echivalente a 13 şedinţe practice de 2 ore: – 14 ore în poligon interior AFI Cotroceni – 2 ore acomodare poligon Electronicii – 10 ore în trafic. *1 ora didactică = 50 minute Şcoala Moto AMI îţi oferă cadou prima şedinţă de test gratuită, pentru ca tu să îţi dai seama dacă într-adevăr eşti atras de condusul motocicletei. După ședința de test te poți hotarî să te înscrii. Îți punem la dispoziție echipament complet de protecție moto: cască, armură, mănuși, genunchere. Cagulă cadou la înscriere 😀 Tu trebuie să vii cu ghete/bocanci care să îți protejeze și gleznele. Cursurile de teorie se desfășoară la sediul nostru din clădirea CDI – Șos. Electronicii nr.48: – Tehnică de conducere moto – Abordarea virajelor – Prim ajutor (cu voluntari ai Fundației pentru SMURD) – Mecanică – Echipamente – Legislație rutieră Te așteptăm la prima ședință moto, să împărtășim cu tine pasiunea și bucuria de a merge cu motocicleta. Înscrie-te online și te vom contacta pentru a stabili prima ta ședință. Formular înscriere școala moto Cuvinte relevante: scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto iarna, moto iarna Vezi articolul integral
  4. Mersul pe ploaie

    Tot ce trebuie să ştii despre mersul pe ploaie Vremea nu ţine cu noi, aşa că ţi-am pregătit câteva sfaturi indispensabile oricărui motociclist. Fiecare, fie că vrea sau nu, va fi surprins la un moment dat de ploaie. Aderenţa Este bine de ştiut în sezonul rece că aderenţa este scăzută. Asfaltul este umed, temperatura este scăzută, iar cauciucul este rigid. Motocicleta trebuie, pe timp de ploaie, să fie cât mai dreaptă, pentru a avea o aderenţă eficientă. Coeficientul de aderenţă este pe asfalt uscat de 0.8, pe când la polei este de 0.1. Pentru a evita micşorarea zonei de contact şi pentru a creşte aderenţa în viraje, este indicat să scoţi capul în afara motocicletei şi să apeşi pe scăriţa opusă virajului. Echipamentul de protecţie Ideal este să avem la îndemână echipament impermeabil sau măcar echipament de ploaie care se ia pe deasupra celui obişnuit. Dacă nu dispui de niciuna din cele două, mai există şi o a treia alternativă: spray-uri de impermeabilitate, care se pulverizează pe echipament, chiar şi pe bocanci, oprind trecerea apei pentru o durată de 24-48h, în funcţie de modelul ales. Comenzile Comenzile trebuie utilizate fin. Asta nu înseamnă că atunci când este cald poţi brusca în voie comenzile, dar cu atât mai mult, pe vreme rece sau chiar ploaie, bruscarea comenzilor poate cauza pierderea aderenţei. Accelerează şi frânează cât mai lin! Timpul de reacţie în condiţii normale este de 1.5 secunde, dar în condiţiile în care îţi va fi frig şi vei fi ud, capacitatea de concentrare scade îngrijorător, astfel încât timpul de reacţie creşte proporţional. Frânarea Cu cât viteza este mai mare, cu atât distanţa necesară frânării până la oprire va creşte, aşa că păstrează o distanţă cât mai mare. Frânarea eficientă se face acţionând din timp frâna şi dublând distanţa de siguranţă. Frânează pe cât posibil cu motocicleta dreaptă şi foloseşte frâna lin, pe oricare dintre cele trei le-ai acţiona. Atenţie! Nu brusca nici măcar frâna de motor (adică nu schimbă din viteza a cincea direct în viteza întâi)! În timp ce plouă, frânează uşor din când în când, pentru a curăţa discurile de umezeală. În vreme ce frânarea se recomandă a fi uşoară şi progresivă, accelerarea se recomandă să fie una cursivă. În plus, foloseşte o treaptă superioară de viteză. Pericole Ai mare grijă la bălţi, acestea putând acoperi gropi, guri de canal, pot avea depuneri de mizerii pe fund, care alunecă sau pot cauza acvaplanarea. Cel mai indicat lucru pe care îl poţi face este să ocoleşti balta. Ai grijă totodată şi la frunzele ude căzute pe asfalt. Atenţie ridicată trebuie acordată şi la liniile de tramvai, asfaltul decopertat, smoala ce umple crăpăturile, marcajele rutiere şi plăcile metalice, întrucât sunt mult mai periculoase pe ploaie sau la temperaturi scăzute, putând aluneca foarte uşor. Liniile de tramvai trebuie, mai mult ca oricând, să fie tăiate perpendicular, iar în cazul oricărei guri de canal sau plăci metalice, dacă nu pot fi ocolite, frânarea se face înainte de a ajunge pe ele, în niciun caz în timp ce eşti cu una din roţi deja acolo. Vizibilitatea Pe timp de ploaie, nu eşti văzut în trafic. Foloseşte benzi reflectorizante pe rucsac sau pe echipament, semnalizează din timp şi evită unghiurile moarte. Sperăm să îţi fie utile aceste sfaturi şi vă dorim, pe cât posibil, asfalt uscat! Vezi articolul integral
  5. Echipament moto pentru vreme rece

    Folosește echipament moto adecvat pentru fiecare sezon Ca începător, este foarte important să nu îţi distragă nimic atenţia de la condus. Dacă ai degetele îngheţate, nu mai simţi bine cum acţionezi comenzile. Dacă tremuri, nu mai eşti la fel de atent la ce se întâmplă în jurul tău. Dacă ţi se abureşte viziera, nu mai vezi ce se întâmplă în trafic. Tocmai din aceste considerente, un echipament moto adecvat te poate ajuta foarte mult. Cât costă? Cu toţi știm că echipamentele de motor nu sunt deloc ieftine. Dar sunt unele echipamente speciale pentru sezonul rece, care sunt impermeabile și păstrează căldură. Şi îşi merită din plin preţul. Majoritatea vin cu dubluri interioare, cu care poţi merge şi la drum întins fără să îngheți și au protecţii complete, atât la jachetă, cât și la pantaloni. Ce conţine un echipament moto pentru sezonul rece? Niciodată să nu mergi cu motorul fără un echipament special! Pentru că gecile de vară nu sunt bune dacă ninge afară. Sau dacă plouă. Nu degeaba le zice de vară, pentru că sunt din material subțire și perforat, că să te aerisești. Mai bine folosești un echipament din piele sau textil, care să aibă eventual și mesadă. De preferat, echipamentul pentru vreme rece este izolat, eventual cu fermoar între pantaloni și geacă, pentru a nu permite aerului rece să intre. Mănușile groase sunt la fel de importante, dar și ghetele speciale, înalte. Pentru un plus de confort, alege haine termice, mesadă şi cagulă groasă, termică. Chiar dacă ţi se va părea că ai o cagulă suficient de lungă încât să îţi protejeze şi gâtul de frig şi curent, te sfătuim să ai la tine şi un windstopper pentru gât. Alege mănuşi cu lamă pentru şters viziera de sus în jos şi nu din stânga în dreapta, pentru că în al doilea caz creează microfisuri, care nu mai permit degajarea apei peste casca. Nu intră în categoria echipament, dar manşoanele încălzite vin în ajutorul mănuşilor şi te pot salva din a-ţi amorţi degetele de frig. În plus, alege o cască dotată cu pin lock. Acest sistem îl poţi găsi chiar şi la preţuri scăzute şi previne aburirea vizierei, pentru ca tu să te poţi concentra la drum. Caută în magazinele de echipamente sportive şosete termice. De obicei, le găseşti la raionul de drumeţii montane (denumit şi hiking). Dacă ţii la confortul tău chiar mai mult de atât, îţi poţi achiziţiona şosete şi branţuri cu încălzire electrică. Dacă tot am vorbit despre echipament cu încălzire electrică, poţi să te interesezi chiar şi de pantaloni sau chiar un combinezon întreg cu o astfel de opţiune. Mai multe sfaturi folositoare pentru mersul cu motocicleta în sezonul rece oferite de Asociaţia Moto Începători, găseşti aici. Sperăm să îţi fie utile aceste sfaturi şi îți dorim, pe cât posibil, asfalt uscat! Cuvinte relevante: echipament moto iarna, sezon rece, echipament moto sezon rece, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala soferi bucuresti, scoala moto categoria a, scoala categoria a, scoala moto ami. Vezi articolul integral
  6. Curs de siguranta rutiera – Politia Rutiera

    Asociatia Moto Incepatori a organizat un Curs de siguranta rutiera in colaborare cu Brigada de Politie Rutiera Bucuresti. Cursul a avut loc in Poligonul moto Electronicii. Reprezentantul Brigazii de Politie Rutiera Bucuresti, dl. Comisar Sef Ovidiu Munteanu, le-a vorbit incepatorilor despre importanta de a avea o conduita corecta si preventiva cand circula pe drumurile publice si despre necesitatea purtarii unui echipament de protectie cat mai complet cand merg pe motocicleta. Dl. Comisar Sef Ovidiu Munteanu si dna. Diana Porumb – Instructor Moto le-au dat sfaturi si explicatii incepatorilor despre: – Pozitionarea corecta pe banda – Efectuarea in siguranta a unei depasiri – Importanta purtarii echipamentului de protectie complet – Conducerea pe timp de ploaie – Comportamentul corect la plimbarile in grupuri moto – Mersul cu pasager pe motocicleta Moto Incepatorii i-au adresat domnului Comisar Sef Ovidiu Munteanu intrebari cu privire la legislatia rutiera in vigoare si au primit lamuriri asupra multor aspecte legale. Va asteptam la urmatoarele cursuri organizate de Asociatia Moto Incepatori in colaborare cu Politia Rutiera si la plimbari 😀 Asfalt uscat! Vezi articolul integral
  7. Reguli pentru pietoni

    Foto credit The Beatlesthe Abbey road album cover Reguli de circulatie pentru pietoni Persoanele care se deplasează pe jos pe un drum public sunt considerate PIETONI. Reguli pentru pietoni: – Să circule numai pe trotuare iar în lipsa acestora să folosească potecile laterale sau acostamentul drumurilor publice. (acostament = partea de pietriș de langa asfalt) – Când lipsesc și potecile și trotuarele, să circule pe partea stângă, în directia de mers, cât mai aproape de marginea drumului, în șir indian (dacă se circulă în grup) – Să nu staționeze pe carosabil sau să se deplaseze în fugă – Traversarea se va face numai prin locurile special amenajate (ex.zebra, indicatoare, etc.) sau cu semnalizări (semafoare) – Traversarea se face în pas vioi, perpendicular pe axul drumului, adica pe cel mai scurt drum, numai pe marcajul pietonal, prin dreptul indicatorului “trecere de pietoni”, pe lumina verde a semaforului, sau la semnalul agentului de circulatie, cu semnificatia de “liber”. La intersectiile fară “zebră” sau agent de circulatie , etc. traversarea se va face pe la coltul intersectiei , după ce, în prealabil, fiecare pieton s-a asigurat din ambele părti, lăsând să treacă vehiculele care se apropie în acel moment – Pietonii pot traversa drumul cu marcaje (zebra) numai pe lătimea acestor marcaje! Reguli de traversare pietoni Întotdeauna respectaţi culorile semaforului: Roșu – AŞTEPTĂM Galben – NE PREGĂTIM Verde – TRAVERSĂM  Înainte de a traversa pe o trecere de pietoni sau pe la colţul străzii, asiguraţi-vă că atât din partea stângă a voastră cât şi din dreapta, nu se apropie nici o maşină  Atenţie la sirena poliţiei, pompierilor sau salvării. Când o auziţi , măriţi atenţia, ochii-n patru, grăbiţi traversarea dacă aţi început-o sau nu traversaţi, chiar dacă semaforul arată verde. Se interzice pietonilor:  Să circule pe autostrăzi;  Să circule pe carosabil, dacă există amenajări speciale pentru ei;  Sa traverseze drumul public prin alte locuri decât cele permise, ori prin locuri permise fară să se asigure;  Să prelungească timpul de traversare, să întârzie sau să se oprească fară motiv;  Să se angajeze în traversare atunci când se apropie mașina salvării , a pompierilor, a poliției (cu atenționare acustică sau luminoasă) sau coloana oficială;  Să traverseze drumul public prin spatele sau prin fața unui autovehicul sau tramvai care staționează;  Să traverseze, strecurându-se printre autovehicule parcate în apropierea bordurii sau trotuarului;  Să traverseze prin locuri cu insuficientă vizibilitate (curbe, vârfuri de pantă);  Să traverseze peste calea ferată, când semnalul luminos sau poziția barierei sau semibarierei interzice trecerea;  Să traverseze în locuri unde sunt instalate dispozitive de protecție a pietonilor, prin escaladarea acestora; Joaca pe stradă este interzisă!  Pe stradă sau în apropierea ei , jocul copiilor poate fi foarte periculos. Preocupați de joc, copiii uită de mașini ori nu aud claxoanele lor. Se pot produce accidente grave în care victime sunt în principal copiii, dar pot suferi și șoferii sau chiar autovehiculele în cauză. Pericolul este agravat iarna din cauza săniușului, patinajului, etc. Circulația cu mijloacele de transport în comun  Mijloacele de transport în comun au de obicei două sau mai multe uși; regula este că urcarea pietonilor să se facă prin ușa din spate.  Nu se circulă agățat de scările acestor autovehicule (există pericolul ca în cazul depășirii unui alt vehicul să se producă accidente grave)  Așteptarea mijloacelor de transport în comun să se facă stând numai pe trotuar sau acostament, NU pe carosabil. Sursa Vezi articolul integral
  8. Conducere preventiva moto cu Brigada de Politie Rutiera

    Curs de conducere preventiva moto cu experti de la Brigada de Politie Rutiera si Asociatia Moto Incepatori Reprezentantul Brigazii de Politie Rutiera Bucuresti, dl. Comisar Sef Ovidiu Munteanu, le-a vorbit incepatorilor despre importanta de a avea o conduita corecta si preventiva cand circula pe drumurile publice si despre necesitatea purtarii unui echipament de protectie cat mai complet cand merg pe motocicleta. Moto Incepatorii au adresat agentilor intrebari cu privire la legislatia rutiera in vigoare si au primit lamuriri asupra multor aspecte legale. Ploaia torentiala nu le-a stat in cale. S-au mutat din poligonul moto in sala de curs si au continuat explicatiile. Scoala AMI sustine proiectele Asociatiei Moto Incepatori si cu siguranta vor mai urma cursuri teoretice moto cu participarea si sustinerea politiei, in vederea imbunatatirii sigurantei rutiere. Mergeti la urmatoarele cursuri, indiferent ca sunteti incepatori, avansati sau inca elevi la scoala moto. Vezi articolul integral
  9. Curs de conducere preventiva moto cu experti de la Brigada de Politie Rutiera si Asociatia Moto Incepatori Reprezentantul Brigazii de Politie Rutiera Bucuresti, dl. Comisar Sef Ovidiu Munteanu, le-a vorbit incepatorilor despre importanta de a avea o conduita corecta si preventiva cand circula pe drumurile publice si despre necesitatea purtarii unui echipament de protectie cat mai complet cand merg pe motocicleta. Moto Incepatorii au adresat agentilor intrebari cu privire la legislatia rutiera in vigoare si au primit lamuriri asupra multor aspecte legale. Ploaia torentiala nu le-a stat in cale. S-au mutat din poligonul moto in sala de curs si au continuat explicatiile. Scoala AMI sustine proiectele Asociatiei Moto Incepatori si cu siguranta vor mai urma cursuri teoretice moto cu participarea si sustinerea politiei, in vederea imbunatatirii sigurantei rutiere. Mergeti la urmatoarele cursuri, indiferent ca sunteti incepatori, avansati sau inca elevi la scoala moto.
  10. Tehnica de conducere moto – curs teoretic

    Tehnica de conducere moto – curs teoretic Cursul este proaspăt introdus în programa școlii AMI și va fi predat de instructorii moto Diana Fota (Porumb) și Bogdan Buleandră. Te vei putea programa din contul tău de cursant accesând ”Calendar Teorie”, cursul ”Tehnica de conducere moto” fiind notat cu prescurtarea ”Teh” Tehnica de conducere moto Este un curs teoretic menit să te ajute să înțelegi mai bine exercițiile cu care te chinuim în poligon și utilitatea lor practică pentru drumurile ce vor urma în trafic pe motor. Îți pregătim tips & tricks pentru plimbările moto pe stradă care te vor ajuta și la ieșirile cu instructorul pasager și în viitorul tău de motociclist. Începem cu regulile generale ale conducerii motocicletelor, poziția pe motocicletă și mobilitatea corpului tău, apoi detaliem tehnicile pe care ne dorim să le aplici încă din școala moto, pentru a-ți crea reflexele și deprinderile corecte. Răspundem la întrebări cum ar fi: Când, care din frâne le folosești și de ce? Ce presupune frânarea de urgență? Ce este countersteering-ul, pushsteering-ul, și alte -ul? Cum faci să știi în ce treaptă de viteză te afli? Ce tip de motocicletă ți s-ar potrivi? Cum faci ca plimbarea să fie o plăcere și nu o corvoadă? … și orice ai mai vrea să știi în domeniul moto 😀 Ne vedem în sala de curs, iar până atunci îți dorim Asfalt uscat! Cuvinte relevante: Curs moto, curs moto, curs teoretic moto, tehnica conducerii, tehnica de conducere moto, schimbare de viteze moto, conducere preventiva, countersteering, franare de urgenta, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala moto ami. Vezi articolul integral
  11. Tehnica de conducere moto – curs teoretic Cursul este proaspăt introdus în programa școlii AMI și va fi predat de instructorii moto Diana Fota (Porumb) și Bogdan Buleandră. Te vei putea programa din contul tău de cursant accesând ”Calendar Teorie”, cursul ”Tehnica de conducere moto” fiind notat cu prescurtarea ”Teh” Tehnica de conducere moto Este un curs teoretic menit să te ajute să înțelegi mai bine exercițiile cu care te chinuim în poligon și utilitatea lor practică pentru drumurile ce vor urma în trafic pe motor. Îți pregătim tips & tricks pentru plimbările moto pe stradă care te vor ajuta și la ieșirile cu instructorul pasager și în viitorul tău de motociclist. Începem cu regulile generale ale conducerii motocicletelor, poziția pe motocicletă și mobilitatea corpului tău, apoi detaliem tehnicile pe care ne dorim să le aplici încă din școala moto, pentru a-ți crea reflexele și deprinderile corecte. Răspundem la întrebări cum ar fi: Când, care din frâne le folosești și de ce? Ce presupune frânarea de urgență? Ce este countersteering-ul, pushsteering-ul, și alte -ul? Cum faci să știi în ce treaptă de viteză te afli? Ce tip de motocicletă ți s-ar potrivi? Cum faci ca plimbarea să fie o plăcere și nu o corvoadă? … și orice ai mai vrea să știi în domeniul moto 😀 Ne vedem în sala de curs, iar până atunci îți dorim Asfalt uscat! Cuvinte relevante: Curs moto, curs moto, curs teoretic moto, tehnica conducerii, tehnica de conducere moto, schimbare de viteze moto, conducere preventiva, countersteering, franare de urgenta, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala moto ami.
  12. Manevrabilitate pe motorul personal

    Manevrabilitate pe motorul personal Pasul 1 a fost facut: Ai luat permisul moto. Pasul 2: Trebuie sa te acomodezi cu motorul personal. Vii la curs si afli atat limitele tale cat si ale motorului. Pasul 3: Mergi la cursul 1 to 1 cu instructorul pe viraje Ce vei face la cursul de manevrabilitate pe motorul personal? Descoperim impreuna secretele mersului cu motocicleta Parcurgem exercitii care iti vor fluidiza miscarile pe motocicleta indiferent de viteza de rulare Te ajutam sa capeti incredere in tine pentru a avea control total atunci cand esti in sa Raspundem cu drag si rabdare la toate intrebarile pe care le ai legate de mersul pe motocicleta Invatam sa modulam acceleratia si frana ca un expert Vei intelege termenul de countersteering si vei exersa evitari de obstacole fixe si mobile, la diferite viteze de deplasare Vom experimenta franarea de urgenta in conditii de asfalt uscat si ud Te vom chinui destul de tare, dar pana la finalul cursului de manevrabilitate moto te vei imprieteni foarte bine cu motocicleta ta si vei avea mai multa siguranta in abilitatile tale de a o controla. Ce vrem de la tine? Sa ai permis de conducere categoria A, A2 sau A1 Sa vii cu motocicleta personala Sa ai echipament complet (casca, armura/geaca moto, manusi, genunchere/pantaloni moto, bocanci) Sa ne anunti daca iti lipseste un accesoriu de echipament, ca sa iti aducem noi Sa ai voie buna si chef de distractie 🙂 Primesti si un cadou Voucher de 5% reducere pentru achizitia de echipament moto sau accesorii moto. Cand se organizeaza cursul de manevrabilitate? Cursurile de manevrabilitate pe motorul personal se organizeaza in weekend. Cat dureaza cursul de manevrabilitate? 8 ore. Ne distram si exersam de dimineata pana seara. Pret 450 lei Cum te inscrii la curs? Completezi Forumularul de inscriere si te contactam noi pentru a stabili programarea. Cuvinte relevante: Curs moto, perfectionare moto, curs perfectionare moto, curs manevrabilitate, countersteering, franare de urgenta, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala moto ami.
  13. Manevrabilitate pe motorul personal

    Manevrabilitate pe motorul personal Pasul 1 a fost facut: Ai luat permisul moto. Pasul 2: Trebuie sa te acomodezi cu motorul personal. Vii la curs si afli atat limitele tale cat si ale motorului. Pasul 3: Mergi la cursul 1 to 1 cu instructorul pe viraje Ce vei face la cursul de manevrabilitate pe motorul personal? Descoperim impreuna secretele mersului cu motocicleta Parcurgem exercitii care iti vor fluidiza miscarile pe motocicleta indiferent de viteza de rulare Te ajutam sa capeti incredere in tine pentru a avea control total atunci cand esti in sa Raspundem cu drag si rabdare la toate intrebarile pe care le ai legate de mersul pe motocicleta Invatam sa modulam acceleratia si frana ca un expert Vei intelege termenul de countersteering si vei exersa evitari de obstacole fixe si mobile, la diferite viteze de deplasare Vom experimenta franarea de urgenta in conditii de asfalt uscat si ud Te vom chinui destul de tare, dar pana la finalul cursului de manevrabilitate moto te vei imprieteni foarte bine cu motocicleta ta si vei avea mai multa siguranta in abilitatile tale de a o controla. Ce vrem de la tine? Sa ai permis de conducere categoria A, A2 sau A1 Sa vii cu motocicleta personala Sa ai echipament complet (casca, armura/geaca moto, manusi, genunchere/pantaloni moto, bocanci) Sa ne anunti daca iti lipseste un accesoriu de echipament, ca sa iti aducem noi Sa ai voie buna si chef de distractie 🙂 Primesti si un cadou Voucher de 5% reducere pentru achizitia de echipament moto sau accesorii moto. Cand se organizeaza cursul de manevrabilitate? Cursurile de manevrabilitate pe motorul personal se organizeaza in weekend. Cat dureaza cursul de manevrabilitate? 8 ore. Ne distram si exersam de dimineata pana seara. Pret 450 lei Cum te inscrii la curs? Completezi Forumularul de inscriere si te contactam noi pentru a stabili programarea. Cuvinte relevante: Curs moto, perfectionare moto, curs perfectionare moto, curs manevrabilitate, countersteering, franare de urgenta, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala moto ami. Vezi articolul integral
  14. 1 to 1 cu instructorul pe viraje

    1 to 1 cu instructorul pe viraje Pentru ca dupa ce ai luat permisul moto distractia abia incepe. De data aceasta pe trasee mai complexe si la viteze mai mari, dar mereu pe trasa care iti ofera cea mai multa siguranta. Ce vei face la cursul cu instructorul pe viraje? Punem bazele tehnicii de abordare a virajelor Invatam cum sa ne alegem repere si linia ideala pentru mersul pe strada Lucram la pozitia corpului pe motocicleta si invatam cum sa folosim corect privirea Folosim sisteme de comunicatie pentru a fi in contact cu tine pe tot parcursul cursului Ne asiguram ca ai deprins toate notiunile si corectam cu ajutorul camerei GoPro de pe motocicleta instructorului Vei exersa countersteering si evitari de obstacole, la diferite viteze de deplasare Dupa cursul acesta, plimbarile pe drumurile virajate vor fi o placere de fiecare data. Ce vrem de la tine? Sa ai permis de conducere categoria A, A2 sau A1. Sa vii cu motocicleta personala. Sa ai echipament complet (casca, armura/geaca moto, manusi, genunchere/pantaloni moto, bocanci) Sa ne anunti daca iti lipseste un accesoriu de echipament, ca sa iti aducem noi Sa ai voie buna si chef de distractie 🙂 Primesti si un cadou Voucher de 5% reducere pentru achizitia de echipament moto sau accesorii moto. Cand mergi cu instructorul pe viraje? Cursul se poate tine in orice zi a saptamanii. Preferam sa evitam weekendurile, pentru a fi drumurile mai libere. Daca mergem pana la Brasov si inapoi, se poate sa gasim aglomerat traseul si sa exersam porniri-opriri, in loc de viraje cursive. Cat mergi cu instructorul pe viraje? 8 ore. Plecam dimineata, ne plimbam si exersam. Ne oprim la o cafea si ne uitam la filmarea cu GoPro-ul instructorului. Astfel o sa intelegi mai bine ce vrea sa imbunatatesti. Apoi pornim spre casa si continuam exercitiile. Pret 1300 lei Cum te inscrii la curs cu instructorul pe viraje? Completezi Forumularul de inscriere si te contactam noi pentru a stabili programarea. Cuvinte relevante: Curs moto, perfectionare moto, curs perfectionare moto, curs viraje, cu instructorul pe viraje, curs manevrabilitate, countersteering, franare de urgenta, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala moto ami. Vezi articolul integral
  15. 1 to 1 cu instructorul pe viraje

    1 to 1 cu instructorul pe viraje Ce vei face la cursul cu instructorul pe viraje? Punem bazele tehnicii de abordare a virajelor Invatam cum sa ne alegem repere si linia ideala pentru mersul pe strada Lucram la pozitia corpului pe motocicleta si invatam cum sa folosim corect privirea Folosim sisteme de comunicatie pentru a fi in contact cu tine pe tot parcursul cursului Ne asiguram ca ai deprins toate notiunile si corectam cu ajutorul camerei GoPro de pe motocicleta instructorului Vei exersa countersteering si evitari de obstacole, la diferite viteze de deplasare Dupa cursul acesta, plimbarile pe drumurile virajate vor fi o placere de fiecare data. Ce vrem de la tine? Sa ai permis de conducere categoria A, A2 sau A1. Sa vii cu motocicleta personala. Sa ai echipament complet (casca, armura/geaca moto, manusi, genunchere/pantaloni moto, bocanci) Sa ne anunti daca iti lipseste un accesoriu de echipament, ca sa iti aducem noi Sa ai voie buna si chef de distractie 🙂 Primesti si un cadou Voucher de 5% reducere pentru achizitia de echipament moto sau accesorii moto. Cand mergi cu instructorul pe viraje? Cursul se poate tine in orice zi a saptamanii. Preferam sa evitam weekendurile, pentru a fi drumurile mai libere. Daca mergem pana la Brasov si inapoi, se poate sa gasim aglomerat traseul si sa exersam porniri-opriri, in loc de viraje cursive. Cat mergi cu instructorul pe viraje? 8 ore. Plecam dimineata, ne plimbam si exersam. Ne oprim la o cafea si ne uitam la filmarea cu GoPro-ul instrucotrului. Astfel o sa intelegi mai bine ce vrea sa imbunatatesti. Apoi pornim spre casa si continuam exercitiile. Pret 1300 lei Cum te inscrii la curs cu instructorul pe viraje? Completezi Forumularul de inscriere si te contactam noi pentru a stabili programarea. Cuvinte relevante: Curs moto, perfectionare moto, curs perfectionare moto, curs viraje, cu instructorul pe viraje, curs manevrabilitate, countersteering, franare de urgenta, scoala moto, scoala moto bucuresti, scoala moto bucuresti ami, scoala moto ami.
×