Mergi la conţinut

motosuport

Membri
  • Conţinut

    41
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  1. Sloganul Yamaha este de cativa ani neschimbat. „Revs your heart" sau in traducere libera „Animati-va inima", este sloganul care inca reprezinta uzina nipona. Spun acest lucru deoarece modelul Tracer de 900cc se bucura de un succes fabulos si chiar daca este prezent pe piata din anul 2015 el inca reuseste sa impresioneze. Modificarile aparute de-a lungul anilor nu sunt multe dar trebuie sa apreciem implicarea producatorului in upgrade-ul adus acestui model de la an la an. Nu am sa enumar aceste modificari deoarece de-a lungul anilor au aparut diverse review-uri ale prietenilor si colegilor mei din acest domeniu, review-uri foarte bine concepute din punct de vedere tehnic si binenteles aparute o data cu lansarea acestui model in Romania. Scopul acestui test drive si review, despre si cu Yamaha Tracer 900 model 2019 este sa aduca un aer proaspat asupra brand-ului Japonez. *La sfarsitul acestui articol veti gasi 3 clipuri video de prezentare ale acestui model. MOTOLAND - dealer oficial YAMAHA in Cluj-Napoca Din pacate Clujul nu se poate compara cu Bucurestiul in domeniul magazinelor, dealerilor si importatorilor oficiali de motociclete. La fel este si in cazul in care-ti doresti sa faci un test drive cu o unitate noua atunci cand doresti sa achizitionezi sau cum este in cazul meu doresti sa faci un review. Chiar daca in ultimii ani au fost organizate cateva sesiuni de drive test la Cluj, acestea au fost organizate de catre importatorii oficiali, insa acest lucru este pe cale sa se schimbe. Spun acest lucru deoarece de cativa ani lucrez la proiectul MotoSUPORT.ro si am incercat de-a lungul timpului sa conving dealerii de aici ca este cazul sa iasa in evidenta daca vor o vizibilitate mai buna si vor sa dea dovada de profesionalism. Desi MOTOLAND nu este prima reprezentanta moto din Cluj dispusa sa ne puna la bataie o motocicleta noua pentru test drive, este singura reprezentata Yamaha din Ardeal care face acest lucru si tin sa multumesc inca o data celor doi fara de care pasionatii Yamaha din Cluj si poate chiar din Transilvania nu ar avea posibilitatea sa vada in realitate minunatiile japoneze. Felicitari Marcel si Cantemir Petrisor pentru anii dedicati pasiunii noastre, a tuturor. *Acum doi ani AUTOWORLD dealer oficial DUCATI a pus la dispozitie doua motociclete – articol AICI. Test drive YAMAHA Tracer 900 Ceea ce veti vedea mai jos este povestea si experienta mea cu TRACER-ul care a reusit sa ma impresioneze. Ca sa nu lungesc povestea prea mult am sa incep prima data cu specificatiile tehnice dupa care am sa va las pe voi sa decideti daca acest model merita si atentia voastra. Specificatii tehnice Motor Tip motor: 3-cilindri, 4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape Capacitate cilindrică: 847 cmÂł Alezaj X Cursă: 78.0 mm x 59.1 mm Compresie: 11.5 : 1 Putere maximă: 84.6kW (115PS) @ 10,000 rpm Varianta cu putere limitată: e disponibil Cuplu maxim: 87.5Nm (8.9kg-m) @ 8,500 rpm Sistem de ungere: Carter umed Tip ambreiaj: Umed, Disc multiplu Sistem de aprindere: Electric Sistem de transmisie: Angrenaj constant, 6-viteze Transmisie finală: Lanţ Fuel consumption: 5.5l/100km CO2 emission: 127g/km Sasiu Cadru: Diamant Cursă faţă: 137 mm Unghi rolă de direcţie: 24Âş Traseu: 100mm Sistem suspensie faţă: Furci telescopice Sistem suspensie spate: Basculă, (suspensie tip braţ) Cursă spate: 142 mm Frână faţă: discuri duble hidraulice , Ø298 mm Frână spate: mono disc hidraulic, Ø245 mm Anvelopă faţă: 120/70ZR17M/C (58W) Anvelopă spate: 180/55ZR17M/C (73W) Dimensiuni Lungime totală: 2,160 mm Lăţime totală: 850 mm Înălţime totală: 1,375 mm max 1,430 mm Înălţimea scaunelor: 850 mm max 865 mm Baza roţilor: 1,500 mm Gardă minimă la sol: 135 mm Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei): 214 kg Capacitate rezervor carburant: 18L Capacitate rezervor ulei: 3.4L Totul a inceput vineri dimineata cand am fost invitat la sediul MOTOLAND pentru a incaleca aceasta frumusete pe doua roti. Avand o zi intreaga la dispozitie pentru a testa modelul prezentat, am considerat ca traseul ales trebuie sa indeplineasca cateva conditii de baza, pentru o motocicleta sport touring si anume: portiune de drum cu asfalt bun, multe curbe si bineteles portiune de drum neasfaltat dar nu foarte accidentat. Pe moment varianta cea mai buna a fost sa aleg traseul Cluj-Napoca – Belis – Dealu Botii – Doda Pili – Poiana Horea – Marisel – Lacul Tarnit – Somesul Cald – Gilau – Cluj-Napoca, traseu cu niste zone superbe de munte, unde peisajele si senzatia de liberatate pe care ti-o ofera motocicleta se imbina perfect. Nu am vrut sa aleg un traseu mai lung de 200 km deoarece planul a fost de la bun inceput sa profit de toate senzatiile pe care aceasta drumetie stiam ca le poate oferi, printre care si dorinta mea de a ma conecta cu natura printr-un picnic traditional romanesc. Asa ca dupa ce am umplut cutiile laterale cu slanina afumata, carnati afumat, cascaval, rosii, ceapa verde, paine rustica si bineteles Coca-Cola am pornit la drum. Pozitie si comfort Fiind o motocicleta sport touring ma asteptam ca pozitia sa fie una comoda si asa a si fost. La inaltimea mea de 1,85 m si cu o greutate de 82 kg am simtit ca aceasta motocicleta ma primeste cu bratele deschise iar saua mai ingusta in partea din fata mi-a permis cu usurinta sa abordez o pozitie mai sportiva atunci cand am simtit nevoia sa iau virajele putin mai agresiv. Pe drumul serpuit si in urcare dintre Izvorul Crisului si Belis m-am putut relaxa si bucura de peisajele oferite de natura profitand de partea mai lata a seii. Asadar saua gandita pentru diferite pozitii, unghiul in care stau picioarele pe scarite, pozitia ghidonului si parbrizul reglabil pe inaltime iti ofera tot confortul pe care un sport touring trebuie sa-l ofere. Si pentru ca producatorul Yamaha isi doreste sa fie atent la detalii si la clienti, a creat o multime de accesorii printre care si un kit de coborare a inaltimii seii pentru motociclistii mai scunzi, kit care reduce inaltimea la sa cu 15mm si daca to nu este indeajuns exista si o sa care mai reduce 32 mm din inaltime. Pentru a putea da un feedback cat mai relevant am hotarat sa nu merg singur in aceasta drumetie. De cele mai multe ori cei care detin astfel de motociclete, touring, nu merg singuri in vacanta sau la intrunirile moto. Nevasta sau prietena ocupa locul din spate iar despre pozitia si confortul pasagerului va pot spune ca este una fabulos de comoda. Desi varianta cu care am avut placerea sa ies la plimbare nu avea un top case cu spatar, pasagerul meu nu a simtit nevoia pe acest traseu sa se sprijine cu spatele de ceva. Chiar mai mult de atat in timpul mersului pe drumurile serpuite de munte nu a simtit nevoia sa se tina de mine sau de manerele laterale prezente. Ba mai mult a reusit fara probleme sa faca si cateva poze – nu recomand acest lucru dar in cazul meu a fost ceva obligatoriu. Motorul in 3 cilindri ce dezvolta 115 CP, preluat de pe modelul MT-09, este deja bine cunoscut si apreciat de multi fericiti posesori dar si de multi motociclisti, care au testat aceasta motocicleta sau au auzit din diferite surse, de faptul ca indiferent unde te afli in plaja de turatie motorul trage daca-ti doresti sa o faca. Acest lucru l-am simtit si eu pe deplin indiferent de turatia motorului sau de viteza cu care rulam. A fost foarte distractiv sa ma joc cu acest motor pe curbele, urcarile si coborarile pe care traseul ales mi le-a oferit. Parte de autostrada nu am avut, dar sunt convins ca si acolo se comporta la fel de bine. Poate un parbriz putin mai inalt ar fi indicat in acest caz si probabil acesta este si motivul pentru care pe modelul TRACER 900 GT, Yamaha a decis sa monteze unul. Cele 3 moduri de putere oferite de sistemul de injectie (STD – standard, A si B) te ajuta atunci cand iti doresti sa abordezi virajele mai stranse, fiind intr-un regim de turatii mai joase sau atunci cand te afli pe autostrada si vrei sa profiti de toata agresivitatea pe care ti-o ofera acest motor. Nu am testat pe deplin aceste moduri dar sunt convins ca fac fata cu brio oricaror teste ar fi supuse. Per total pot spune ca flexibilitatea acestui motor a reusit sa ma faca sa nu-mi doresc sa ma dau jos de pe el. Parca simteam nevoia sa merg fara oprire…cel putin pana cand foamea a triumfat si am decis sa caut un loc pentru picnicul romanesc. Comportament Asa cum am spus mai devreme am ales un traseu care sa-mi ofere o portiune de drum cu asfalt si una fara, dar nu foarte accidentat. In ambele situatii motocicleta nu mi-a creat senzatii neplacute. Pe asfalt a rulat ca „unsa" iar pe drumul care va urma candva sa se asfalteze, am reusit cu o foarte mare usurinta sa evit gropile si bolovanii adusi de furtuni de pe munte. Motorul, suspenisiile, sistemul de franare, modul ales si pozitia pe sa si la ghidon au reusit sa-mi ofere o incredere suplimentara si au transformat mersul crispat pe drumul neasfaltat intr-o adevarata placere. Luand in calcul cele mentionat mai sus si faptul ca producatorul japonez se implica foarte mult in oferirea de accesorii pentru toate gusturile si nevoile, pot spune sincer ca YAMAHA TRACER 900 este un „must have" pentru cei care-si doresc o motocicleta din categoria sport-touring. Dupa parerea mea TRACER are de toate: design, tehnologie, dotari, fiabilitate, confort si personalitate. Desi eu sunt pasionat impatimit DUCATI, la finalul acestui test drive am realizat ca nu ar fi rau deloc sa am in garaj si un NIKEN, model care beneficiaza de acelasi motor prezent si pe modelele MT-09 si TRACER 900, dar aici intru intr-o alta poveste, poveste pe care sper sa am ocazia sa v-o spun dupa un test drive cu o asemenea jucarie. Asadar trageti voi concluziile finale si chiar rog posesorii sau fostii posesori de TRACER sa lase un comentariu cu parerea lor personala. Lucrand de multi ani in domeniul moto stiu foarte bine ca nu toti suntem de aceeasi parere sau nu la toti ni se potriveste acelasi model. Parerile diferite sunt constructive si pot ajuta foarte mult pe cei care cauta informatii inainte de a achizitiona. Puteti pune chiar si link-uri catre pozele voastre de pe facebook sau alte retele de socializare, iar daca se aduna informatie indeajuns vom crea un articol unde vom structura parerile pro si contra. Yamaha Tracer 900 - 2019 10.600 Euro – TVA inclus STOC – MOTOLAND Yamaha Tracer 900 GT - 2019 12.400 Euro – TVA inclus LIVRARE RAPIDA Echipamente si accesorii folosite CONTAC MOTOLAND Alte pareri si teste cu Yamaha Tracer 900 MOTOBIKES.ro TIBERIUTROIA.ro PEMOTOARE.ro Test drive cu Yamaha Tracer 900 GT – 2019 5 (100%) 61 vote
  2. Test drive cu Yamaha Tracer 900 – 2019

    Sloganul Yamaha este de cativa ani neschimbat. „Revs your heart" sau in traducere libera „Animati-va inima", este sloganul care inca reprezinta uzina nipona. Spun acest lucru deoarece modelul Tracer de 900cc se bucura de un succes fabulos si chiar daca este prezent pe piata din anul 2015 el inca reuseste sa impresioneze. Modificarile aparute de-a lungul anilor nu sunt multe dar trebuie sa apreciem implicarea producatorului in upgrade-ul adus acestui model de la an la an. Nu am sa enumar aceste modificari deoarece de-a lungul anilor au aparut diverse review-uri ale prietenilor si colegilor mei din acest domeniu, review-uri foarte bine concepute din punct de vedere tehnic si binenteles aparute o data cu lansarea acestui model in Romania. Scopul acestui test drive si review, despre si cu Yamaha Tracer 900 model 2019 este sa aduca un aer proaspat asupra brand-ului Japonez. *La sfarsitul acestui articol veti gasi 3 clipuri video de prezentare ale acestui model. MOTOLAND - dealer oficial YAMAHA in Cluj-Napoca In ultimii ani au fost organizate cateva sesiuni de drive test la Cluj de catre importatorii oficiali, insa acest lucru este pe cale sa se schimbe in avantajul nostru. Lucrand de cativa ani la proiectul MotoSUPORT.ro am incercat in tot acest timp sa conving dealerii din zona ca este momentul sa se faca vizibili pentru pasionatii de moto. MOTOLAND este singura reprezentata Yamaha din Ardeal dispusa sa ofere o motocicleta noua pentru test drive. Apreciem acest tip de abordare si deschiderea lor spre noi modalitati de a ajunge la inima celor pasionati de moto. Multumesc inca o data celor doi fara de care pasionatii moto si Yamaha din Cluj si poate chiar din Transilvania nu ar avea posibilitatea sa vada si sa incerce minunatiile japoneze. Felicitari Marcel Petrisor si Cantemir Petrisor pentru dedicarea si implicarea in pasiunea noastre, a tuturor MOTOCICLISMUL ! *Acum doi ani AUTOWORLD dealer oficial DUCATI a pus la dispozitie doua motociclete – articol AICI. Test drive YAMAHA Tracer 900 Ceea ce veti vedea mai jos este povestea si experienta mea cu TRACER-ul care a reusit sa ma impresioneze. Ca sa nu lungesc povestea prea mult am sa incep prima data cu specificatiile tehnice dupa care am sa va las pe voi sa decideti daca acest model merita si atentia voastra. Specificatii tehnice Motor Tip motor: 3-cilindri, 4 timpi, Răcit cu lichid, DOHC, 4-supape Capacitate cilindrică: 847 cmÂł Alezaj X Cursă: 78.0 mm x 59.1 mm Compresie: 11.5 : 1 Putere maximă: 84.6kW (115PS) @ 10,000 rpm Varianta cu putere limitată: e disponibil Cuplu maxim: 87.5Nm (8.9kg-m) @ 8,500 rpm Sistem de ungere: Carter umed Tip ambreiaj: Umed, Disc multiplu Sistem de aprindere: Electric Sistem de transmisie: Angrenaj constant, 6-viteze Transmisie finală: Lanţ Fuel consumption: 5.5l/100km CO2 emission: 127g/km Sasiu Cadru: Diamant Cursă faţă: 137 mm Unghi rolă de direcţie: 24Âş Traseu: 100mm Sistem suspensie faţă: Furci telescopice Sistem suspensie spate: Basculă, (suspensie tip braţ) Cursă spate: 142 mm Frână faţă: discuri duble hidraulice , Ø298 mm Frână spate: mono disc hidraulic, Ø245 mm Anvelopă faţă: 120/70ZR17M/C (58W) Anvelopă spate: 180/55ZR17M/C (73W) Dimensiuni Lungime totală: 2,160 mm Lăţime totală: 850 mm Înălţime totală: 1,375 mm max 1,430 mm Înălţimea scaunelor: 850 mm max 865 mm Baza roţilor: 1,500 mm Gardă minimă la sol: 135 mm Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei): 214 kg Capacitate rezervor carburant: 18L Capacitate rezervor ulei: 3.4L Totul a inceput vineri dimineata cand am fost invitat la sediul MOTOLAND pentru a incaleca aceasta frumusete pe doua roti. Avand o zi intreaga la dispozitie pentru a testa modelul prezentat, am considerat ca traseul ales trebuie sa indeplineasca cateva conditii de baza, pentru o motocicleta sport touring si anume: portiune de drum cu asfalt bun, multe curbe si bineteles portiune de drum neasfaltat dar nu foarte accidentat. Pe moment varianta cea mai buna a fost sa aleg traseul Cluj-Napoca – Belis – Dealu Botii – Doda Pili – Poiana Horea – Marisel – Lacul Tarnit – Somesul Cald – Gilau – Cluj-Napoca, traseu cu niste zone superbe de munte, unde peisajele si senzatia de liberatate pe care ti-o ofera motocicleta se imbina perfect. Nu am vrut sa aleg un traseu mai lung de 200 km deoarece planul a fost de la bun inceput sa profit de toate senzatiile pe care aceasta drumetie stiam ca le poate oferi, printre care si dorinta mea de a ma conecta cu natura printr-un picnic traditional romanesc. Asa ca dupa ce am umplut cutiile laterale cu slanina afumata, carnati afumat, cascaval, rosii, ceapa verde, paine rustica si bineteles Coca-Cola am pornit la drum. Pozitie si comfort Fiind o motocicleta sport touring ma asteptam ca pozitia sa fie una comoda si asa a si fost. La inaltimea mea de 1,85 m si cu o greutate de 82 kg am simtit ca aceasta motocicleta ma primeste cu bratele deschise iar saua mai ingusta in partea din fata mi-a permis cu usurinta sa abordez o pozitie mai sportiva atunci cand am simtit nevoia sa iau virajele putin mai agresiv. Pe drumul serpuit si in urcare dintre Izvorul Crisului si Belis m-am putut relaxa si bucura de peisajele oferite de natura profitand de partea mai lata a seii. Asadar saua gandita pentru diferite pozitii, unghiul in care stau picioarele pe scarite, pozitia ghidonului si parbrizul reglabil pe inaltime iti ofera tot confortul pe care un sport touring trebuie sa-l ofere. Si pentru ca producatorul Yamaha isi doreste sa fie atent la detalii si la clienti, a creat o multime de accesorii printre care si un kit de coborare a inaltimii seii pentru motociclistii mai scunzi, kit care reduce inaltimea la sa cu 15mm si daca to nu este indeajuns exista si o sa care mai reduce 32 mm din inaltime. Pentru a putea da un feedback cat mai relevant am hotarat sa nu merg singur in aceasta drumetie. De cele mai multe ori cei care detin astfel de motociclete, touring, nu merg singuri in vacanta sau la intrunirile moto. Nevasta sau prietena ocupa locul din spate iar despre pozitia si confortul pasagerului va pot spune ca este una fabulos de comoda. Desi varianta cu care am avut placerea sa ies la plimbare nu avea un top case cu spatar, pasagerul meu nu a simtit nevoia pe acest traseu sa se sprijine cu spatele de ceva. Chiar mai mult de atat in timpul mersului pe drumurile serpuite de munte nu a simtit nevoia sa se tina de mine sau de manerele laterale prezente. Ba mai mult a reusit fara probleme sa faca si cateva poze – nu recomand acest lucru dar in cazul meu a fost ceva obligatoriu. Motorul in 3 cilindri ce dezvolta 115 CP, preluat de pe modelul MT-09, este deja bine cunoscut si apreciat de multi fericiti posesori dar si de multi motociclisti, care au testat aceasta motocicleta sau au auzit din diferite surse, de faptul ca indiferent unde te afli in plaja de turatie motorul trage daca-ti doresti sa o faca. Acest lucru l-am simtit si eu pe deplin indiferent de turatia motorului sau de viteza cu care rulam. A fost foarte distractiv sa ma joc cu acest motor pe curbele, urcarile si coborarile pe care traseul ales mi le-a oferit. Parte de autostrada nu am avut, dar sunt convins ca si acolo se comporta la fel de bine. Poate un parbriz putin mai inalt ar fi indicat in acest caz si probabil acesta este si motivul pentru care pe modelul TRACER 900 GT, Yamaha a decis sa monteze unul. Cele 3 moduri de putere oferite de sistemul de injectie (STD – standard, A si B) te ajuta atunci cand iti doresti sa abordezi virajele mai stranse, fiind intr-un regim de turatii mai joase sau atunci cand te afli pe autostrada si vrei sa profiti de toata agresivitatea pe care ti-o ofera acest motor. Nu am testat pe deplin aceste moduri dar sunt convins ca fac fata cu brio oricaror teste ar fi supuse. Per total pot spune ca flexibilitatea acestui motor a reusit sa ma faca sa nu-mi doresc sa ma dau jos de pe el. Parca simteam nevoia sa merg fara oprire…cel putin pana cand foamea a triumfat si am decis sa caut un loc pentru picnicul romanesc. Comportament Asa cum am spus mai devreme am ales un traseu care sa-mi ofere o portiune de drum cu asfalt si una fara, dar nu foarte accidentat. In ambele situatii motocicleta nu mi-a creat senzatii neplacute. Pe asfalt a rulat ca „unsa" iar pe drumul care va urma candva sa se asfalteze, am reusit cu o foarte mare usurinta sa evit gropile si bolovanii adusi de furtuni de pe munte. Motorul, suspenisiile, sistemul de franare, modul ales si pozitia pe sa si la ghidon au reusit sa-mi ofere o incredere suplimentara si au transformat mersul crispat pe drumul neasfaltat intr-o adevarata placere. Luand in calcul cele mentionat mai sus si faptul ca producatorul japonez se implica foarte mult in oferirea de accesorii pentru toate gusturile si nevoile, pot spune sincer ca YAMAHA TRACER 900 este un „must have" pentru cei care-si doresc o motocicleta din categoria sport-touring. Dupa parerea mea TRACER are de toate: design, tehnologie, dotari, fiabilitate, confort si personalitate. Desi eu sunt pasionat impatimit DUCATI, la finalul acestui test drive am realizat ca nu ar fi rau deloc sa am in garaj si un NIKEN, model care beneficiaza de acelasi motor prezent si pe modelele MT-09 si TRACER 900, dar aici intru intr-o alta poveste, poveste pe care sper sa am ocazia sa v-o spun dupa un test drive cu o asemenea jucarie. Asadar trageti voi concluziile finale si chiar rog posesorii sau fostii posesori de TRACER sa lase un comentariu cu parerea lor personala. Lucrand de multi ani in domeniul moto stiu foarte bine ca nu toti suntem de aceeasi parere sau nu la toti ni se potriveste acelasi model. Parerile diferite sunt constructive si pot ajuta foarte mult pe cei care cauta informatii inainte de a achizitiona. Puteti pune chiar si link-uri catre pozele voastre de pe facebook sau alte retele de socializare, iar daca se aduna informatie indeajuns vom crea un articol unde vom structura parerile pro si contra. Yamaha Tracer 900 - 2019 10.600 Euro – TVA inclus STOC – MOTOLAND Yamaha Tracer 900 GT - 2019 12.400 Euro – TVA inclus LIVRARE RAPIDA Echipamente si accesorii folosite CONTAC MOTOLAND Alte pareri si teste cu Yamaha Tracer 900 MOTOBIKES.ro TIBERIUTROIA.ro PEMOTOARE.ro Test drive cu Yamaha Tracer 900 – 2019 5 (100%) 85 vote Vezi sursa
  3. Nu este o noutate,dar poate unii dintre voi nu stiu, insa de curand BikerMag.ro a devenit importator oficial in Romania al brand-ului BELL. Castile BELL nu sunt mai speciale decat castile de la alte brand-uri precum AGV, SHOEI, SCORPION etc., cel putin nu toate modelele. Povestea se schimba in schimb cand vorbim despre modelele care au integrat sistemul MIPS sau FLEX – sisteme unice de protectie impotriva energiei rotationale generata la impact. Nu am sa descriu acest sistem in cuvinte deoarece BELL a creat mai multe clipuri care explica foarte bine aceste sisteme iar cu ajutorul imaginilor cu siguranta se va intelege mai bine 😀 Cred ca pana acum v-am starnit curiozitatea si chiar daca nu ati auzit de castile marca BELL sunteti curiosi sa aflati mai multe despre aceste casti, special concepute pentru a ne proteja cat mai mult. Ca sa va conving ca aceasta protectie suplimentara pe care aceste casti o ofera este ceva real, va pot spune ca pilotii echipei Racing Academy si Team BMR – EXE Software au ales sa foloseasca aceste casti, care pe langa un design si colorit superb ofera o extra protectie, protectie care in cazul lui Andrei Stamate a contat enorm, iar cuvintele lui descriu cel mai bine importanta sistemului FLEX. Ce poate fi mai convingator decat sa vezi piloti precum: Catalin Cazacu, Zaharescu Andrei Bogdan, Radu Ene si Andrei Petcu membrii echipei Racing Academy, Andrei Stamate, Catalin Marin, Eduard Alexandrescu si Alexandru Ionut Meremzoi membrii echipei Team BMR – EXE Software dar si piloti independenti precum George Catan, Bogdan Buleandra si bineteles Trufasu Bogdan (detinator BikerMag.ro) folosesc castile BELL RACE STAR? Eu zic ca nimic. Oricat as incerca sa scot in evidenta aceste casti prin cuvinte si marketing nu am sa reusesc sa va conving eu….dar poate acesti piloti care participa la campionatul de motociclism viteza MOTO RC reusesc sa o faca. Da stiu ca MOTO RC nu e MOTO GP, dar trebuie sa fim bucurosi ca in sfarsit avem si noi un campionat de motociclism viteza transmis live de TELEKOM SPORT. Castile BELL disponibile in MotoMARKET Multi dintre voi ne cunosc deja, dar si mai multi nu au auzit pana acum de MotoSUPORT.ro. Desi site-ul este online de cativa ani, pana acum a fost un proiect nascut din pasiunea pentru motociclete si mentinut la nivel de hobby. Desi am participat ca parteneri la mai multe evenimente si intruniri moto din tara, nu am dorit sa ne aruncam cu toata forta pe piata moto pana nu am gasit ceva cu ce sa iesim in evidenta. Magazine online si offline sunt destule (sau nu) in toata tara asa ca nu ne doream sa facem exact acelasi lucru. In urma cerintelor voastre si a brainstorm-ingului de-a lungul anilor am hotarat ca este momentul sa iesim pe piata moto intr-un mod diferit. Cum? Ca sa nu plictisesc pe nimeni am sa va spun doar ca MotoSUPORT.ro este un marketplace 100% dedicat domeniului moto, dar ca sa nu fim doar un simplu marketplace care promoveaza produsele partenerilor si produsele proprii am creat si un Blog in care veti ragasi teste si review-uri cu produsele partenerilor. – descrierea cu toate serviciile si avantajele MotoSUPORT.ro o vom face intr-un alt articol 😀 Asa ca sa revenim la castile BELL. Cunoscand-ul pe Bogdan de la BikerMag.ro de ceva vreme si auzind ca va aduce acest brand in tara am stiut ca este obligatoriu sa promovam si noi acest brand, deja renumit in toata lumea. Zis si facut. In urma unei discutii la salonul moto SMAEB din acest an, avem placerea si onoarea sa va prezentam cateva din modelele disponibile in stoc: Pret si disponibilitate Stim foarte bine cat de important este aspectul pretului pentru multi dintre voi si legat de acest aspect avem o veste buna. BELL are o gama larga de modele cu preturi cuprinse intre 599 lei si 3839 lei, modele disponibile in stoc. Gama este mult mai variata dar ne vom concentra atentia asupra castilor pe care le puteti achizitiona acum, online, urmand ca a doua zi sa aveti casca acasa. Bineteles – o casca la 600 lei nu ofera aceleasi caracteristici ca si una de 3000 lei, dar cum spuneam mai devreme BELL are casti pentru orice buget. Noi vom testa modelul QUALIFIER DELUXE – ISLE OF MAN si vom reveni cu detalii. Va spun doar ca acest model vine cu viziera heliomata, tratata anti-aburire si protectie UV. AVANTAJUL acestei viziere este ca nu ai nevoie de o viziera transparenta in plus atunci cand te prinde intunericul pe motocicleta. Sursa media: Castile BELL in sfarsit disponibile si in Romania 5 (100%) 18 vote
  4. Castile BELL in sfarsit disponibile si in Romania

    Nu este o noutate,dar poate unii dintre voi nu stiu, insa de curand BikerMag.ro a devenit importator oficial in Romania al brand-ului BELL. Castile BELL nu sunt mai speciale decat castile de la alte brand-uri precum AGV, SHOEI, SCORPION etc., cel putin nu toate modelele. Povestea se schimba in schimb cand vorbim despre modelele care au integrat sistemul MIPS sau FLEX – sisteme unice de protectie impotriva energiei rotationale generata la impact. Nu am sa descriu acest sistem in cuvinte deoarece BELL a creat mai multe clipuri care explica foarte bine aceste sisteme iar cu ajutorul imaginilor cu siguranta se va intelege mai bine 😀 Cred ca pana acum v-am starnit curiozitatea si chiar daca nu ati auzit de castile marca BELL sunteti curiosi sa aflati mai multe despre aceste casti, special concepute pentru a ne proteja cat mai mult. Ca sa va conving ca aceasta protectie suplimentara pe care aceste casti o ofera este ceva real, va pot spune ca pilotii echipei Racing Academy si Team BMR – EXE Software au ales sa foloseasca aceste casti, care pe langa un design si colorit superb ofera o extra protectie, protectie care in cazul lui Andrei Stamate a contat enorm, iar cuvintele lui descriu cel mai bine importanta sistemului FLEX. Ce poate fi mai convingator decat sa vezi piloti precum: Catalin Cazacu, Zaharescu Andrei Bogdan, Radu Ene si Andrei Petcu membrii echipei Racing Academy, Andrei Stamate, Catalin Marin, Eduard Alexandrescu si Alexandru Ionut Meremzoi membrii echipei Team BMR – EXE Software dar si piloti independenti precum George Catan, Bogdan Buleandra si bineteles Trufasu Bogdan (detinator BikerMag.ro) folosesc castile BELL RACE STAR? Eu zic ca nimic. Oricat as incerca sa scot in evidenta aceste casti prin cuvinte si marketing nu am sa reusesc sa va conving eu….dar poate acesti piloti care participa la campionatul de motociclism viteza MOTO RC reusesc sa o faca. Da stiu ca MOTO RC nu e MOTO GP, dar trebuie sa fim bucurosi ca in sfarsit avem si noi un campionat de motociclism viteza transmis live de TELEKOM SPORT. Castile BELL disponibile in MotoMARKET Multi dintre voi ne cunosc deja, dar si mai multi nu au auzit pana acum de MotoSUPORT.ro. Desi site-ul este online de cativa ani, pana acum a fost un proiect nascut din pasiunea pentru motociclete si mentinut la nivel de hobby. Desi am participat ca parteneri la mai multe evenimente si intruniri moto din tara, nu am dorit sa ne aruncam cu toata forta pe piata moto pana nu am gasit ceva cu ce sa iesim in evidenta. Magazine online si offline sunt destule (sau nu) in toata tara asa ca nu ne doream sa facem exact acelasi lucru. In urma cerintelor voastre si a brainstorm-ingului de-a lungul anilor am hotarat ca este momentul sa iesim pe piata moto intr-un mod diferit. Cum? Ca sa nu plictisesc pe nimeni am sa va spun doar ca MotoSUPORT.ro este un marketplace 100% dedicat domeniului moto, dar ca sa nu fim doar un simplu marketplace care promoveaza produsele partenerilor si produsele proprii am creat si un Blog in care veti ragasi teste si review-uri cu produsele partenerilor. – descrierea cu toate serviciile si avantajele MotoSUPORT.ro o vom face intr-un alt articol 😀 Asa ca sa revenim la castile BELL. Cunoscand-ul pe Bogdan de la BikerMag.ro de ceva vreme si auzind ca va aduce acest brand in tara am stiut ca este obligatoriu sa promovam si noi acest brand, deja renumit in toata lumea. Zis si facut. In urma unei discutii la salonul moto SMAEB din acest an, avem placerea si onoarea sa va prezentam cateva din modelele disponibile in stoc: Pret si disponibilitate Stim foarte bine cat de important este aspectul pretului pentru multi dintre voi si legat de acest aspect avem o veste buna. BELL are o gama larga de modele cu preturi cuprinse intre 599 lei si 3839 lei, modele disponibile in stoc. Gama este mult mai variata dar ne vom concentra atentia asupra castilor pe care le puteti achizitiona acum, online, urmand ca a doua zi sa aveti casca acasa. Bineteles – o casca la 600 lei nu ofera aceleasi caracteristici ca si una de 3000 lei, dar cum spuneam mai devreme BELL are casti pentru orice buget. Noi vom testa modelul QUALIFIER DELUXE – ISLE OF MAN si vom reveni cu detalii. Va spun doar ca acest model vine cu viziera heliomata, tratata anti-aburire si protectie UV. AVANTAJUL acestei viziere este ca nu ai nevoie de o viziera transparenta in plus atunci cand te prinde intunericul pe motocicleta. Sursa media: Castile BELL in sfarsit disponibile si in Romania 5 (100%) 24 vote Vezi sursa
  5. M.A.N ROMANIA – Editia VI – Lepsa Magica

    Luand in calcul experienta de anul trecut de la M.A.N. Romania Transfăgărășan EPICA Ediția V am hotarat ca la aceasta editie sa ne implicam mai mult si sa aducem o data cu noi si cativa dintre parteneri si pentru a respecta traditia, desi festivalul a inceput de joi 12 iulie 2018, am fost invitati sa participam incepand cu data de 11 iulie la o seara cu mancare gatita la ceaun alaturi de organizatori si alti cativa parteneri ai festivalului. Desi nu a fost mazarea gatita de Nik (Nicola Cornateanu) de anul trecut, am ramas surprins cand am gustat din tocana de ciuperci cu carne gatita de Hanul DIOSZEGI – han care a pregatit delicatesele pe toata durata festivalului. Concluzie: tot mazarea lui NIK e mai buna 😀 Incepe nebunia Fiind printre primii ajunsi in Tabara Galaciuc, locul unde a fost organizat festivalul in acest an, ne-am inceput dimineata de 12 iulie cu o cafea si cu punerea in aplicare a strategiei de plasare a stand-ului. Si cum e normal intr-o comunitate am fost ajutati de prietenii de la BikerMag.ro, EstBike.ro, EVOMOTO.ro, gentimoto.ro si nu in ultimul rand de bunul nostru prieten NIK. Si asa cum e normal si noi la randul nostru am dat o mana de ajutor celor mentionati, ba chiar mai mult cu totii am participat la unele mici lucrari de amenajare a locului unde avea sa aibe loc festivalul. Desi nu ne asteptam ca joi sa apara multi motociclsti am fost surprinsi sa vedem ca tabara incepea sa prinda viata inainte de deschiderea oficiala (ora 16). Pe langa noi si firmele mentionate mai sus, am avut placerea sa ne intalnim din nou cu APAN MOTORS – dealer BMW Iasi, DUCATIROMANIA– importator DUCATI Bucuresti, MADRAS MOTOPARTS – dealer Yamaha Iasi si MOTODYNAMICS – importator Yamaha Bucuresti. Ca sa aducem un plus de profesionalism si sa putem face ceva frumos pentru comunitatea moto din Romania prezenta la festival, am reusit sa aducem in stand-ul MotoSUPORT mai multe brand-uri precum: IPONE, Rebelhorn, Ozone, KRIEGA, NZI, Falco, ICON si Alpinestars, brand-uri care au putut fi probate si testate. Pe langa acestea, cei care au vizitat stand-ul nostru au putut testa cateva dintre produsele EINHELL care se potrivesc si in domeniului moto. Desi nu e ceva la care ne asteptam nici noi, EINHELL produce redresoare de baterii de diferite marimi potrivite si pentru noi, motociclistii. Totodata la stand-ul nostru am avut si ghidurile Carpathian 2 Wheels Guide, ghiduri care deja au ajuns foarte cautate in tara si nu numai. Festivalul moto la care trebuie sa participi Spun acest lucru deoarece Cristi aka Gospodarul reuseste de la an la an sa ne surprinda cu mai multi parteneri participanti, cu formatii din ce in ce mai cunoscute si care au deja un renume in acest domeniu si cu evenimente si concursuri la care toata lumea abia asteapta sa participe. In acest an am avut parte de: Jurnal de calatorie cu Mihai Tica si Adrian Badea „Mongolia, 25ooo de kilometri. 56 zile. 11 tari. 2 continente Sax-show cu Roman Ciuganschi stand-up comedy Bobi Dumitras superconcert Mihai Margineanu si Banda Fara Zahar Unplugged cu Bobi Dumitras parada moto pe traseul Galaciuc- Panciu si retur sesiuni de ride-test instruire cu personal specializat din cadrul SMURD cursuri demonstrative de pilotaj Rider Academy concursuri moto cu premii superconcert Dave Evans, primul solist AC/DC & The ROCK campania caritabila „Donam pe 2 roti, culegem zambete!!!" Tombola cu premii Pentru a ne implica si mai mult, toti participantii la festival au putut participa gratuit la tombola organizata de noi, cu premii oferite de partenerii MotoSUPORT.ro . Toti cei care au completat un talon au avut sansa sa castige premii precum: kit-uri IPONE de intretinere casca si motocicleta, materiale promotionale IPONE – sepci, tricouri, ochelari, esarfe, breloace si manusi Rebelhorn si Ozone. Pe langa premiile oferite la tombola au fost puse in joc si premii pentru castigatorii concursurilor organizate – ulei IPONE, casti NZI, manusi Rebelhorn / Ozone si vouchere cu discount pentru toate brand-urile promovate de noi la M.A.N ROMANIA. Premiile au fost puse la dispozitie de: Desi au fost 5 zile in care a trebuit sa lucram, am reusit sa imbinam munca cu distractia iar concluzia este ca au fost cateva zile in care am petrecut alaturi de prieteni si colegi motociclisti. M.A.N ROMANIA merita aplauzele noastre si recomandam tuturor motociclistilor sa participe la acest festival. Noi cu siguranta vom fi prezenti in fiecare an si vom incerca sa facem ceva frumos de fiecare data. Felicitari GOSPO si echipei care a fost alaturi de tine la aceasta editie. Multumim tuturor pentru implicarea in proiectul MotoSUPORT.ro la M.AN ROMANIA editia VI - LEPSA MAGICA Parteneri MotoSUPORT.ro : CocMotors.ro echipament ALPINESTARS produse IPONE ASFALT-USCAT.ro echipament Rebelhorn echipament OZONE genti si rucsaci Kriega casti NZI incaltaminte FALCO POL DISTRIBUTION logistica IPONE PARTS EUROPE casca ICON Airflite Carpathian2WheelsGuide ghid-uri trasee moto sculeieftine.ro redresoare de baterii pistol aer comprimat pompa de aer electrica LA MULTI ANI NICOLA !!! Vezi sursa
  6. Luand in calcul experienta de anul trecut de la M.A.N. Romania Transfăgărășan EPICA Ediția V am hotarat ca la aceasta editie sa ne implicam mai mult si sa aducem o data cu noi si cativa dintre parteneri si pentru a respecta traditia, desi festivalul a inceput de joi 12 iulie 2018, am fost invitati sa participam incepand cu data de 11 iulie la o seara cu mancare gatita la ceaun alaturi de organizatori si alti cativa parteneri ai festivalului. Desi nu a fost mazarea gatita de Nik (Nicola Cornateanu) de anul trecut, am ramas surprins cand am gustat din tocana de ciuperci cu carne gatita de Hanul DIOSZEGI – han care a pregatit delicatesele pe toata durata festivalului. Concluzie: tot mazarea lui NIK e mai buna 😀 Incepe nebunia Fiind printre primii ajunsi in Tabara Galaciuc, locul unde a fost organizat festivalul in acest an, ne-am inceput dimineata de 12 iulie cu o cafea si cu punerea in aplicare a strategiei de plasare a stand-ului. Si cum e normal intr-o comunitate am fost ajutati de prietenii de la BikerMag.ro, EstBike.ro, EVOMOTO.ro, gentimoto.ro si nu in ultimul rand de bunul nostru prieten NIK. Si asa cum e normal si noi la randul nostru am dat o mana de ajutor celor mentionati, ba chiar mai mult cu totii am participat la unele mici lucrari de amenajare a locului unde avea sa aibe loc festivalul. Desi nu ne asteptam ca joi sa apara multi motociclsti am fost surprinsi sa vedem ca tabara incepea sa prinda viata inainte de deschiderea oficiala (ora 16). Pe langa noi si firmele mentionate mai sus, am avut placerea sa ne intalnim din nou cu APAN MOTORS – dealer BMW Iasi, DUCATIROMANIA– importator DUCATI Bucuresti, MADRAS MOTOPARTS – dealer Yamaha Iasi si MOTODYNAMICS – importator Yamaha Bucuresti. Ca sa aducem un plus de profesionalism si sa putem face ceva frumos pentru comunitatea moto din Romania prezenta la festival, am reusit sa aducem in stand-ul MotoSUPORT mai multe brand-uri precum: IPONE, Rebelhorn, Ozone, KRIEGA, NZI, Falco, ICON si Alpinestars, brand-uri care au putut fi probate si testate. Pe langa acestea, cei care au vizitat stand-ul nostru au putut testa cateva dintre produsele EINHELL care se potrivesc si in domeniului moto. Desi nu e ceva la care ne asteptam nici noi, EINHELL produce redresoare de baterii de diferite marimi potrivite si pentru noi, motociclistii. Totodata la stand-ul nostru am avut si ghidurile Carpathian 2 Wheels Guide, ghiduri care deja au ajuns foarte cautate in tara si nu numai. Festivalul moto la care trebuie sa participi Spun acest lucru deoarece Cristi aka Gospodarul reuseste de la an la an sa ne surprinda cu mai multi parteneri participanti, cu formatii din ce in ce mai cunoscute si care au deja un renume in acest domeniu si cu evenimente si concursuri la care toata lumea abia asteapta sa participe. In acest an am avut parte de: Jurnal de calatorie cu Mihai Tica si Adrian Badea „Mongolia, 25ooo de kilometri. 56 zile. 11 tari. 2 continente Sax-show cu Roman Ciuganschi stand-up comedy Bobi Dumitras superconcert Mihai Margineanu si Banda Fara Zahar Unplugged cu Bobi Dumitras parada moto pe traseul Galaciuc- Panciu si retur sesiuni de ride-test instruire cu personal specializat din cadrul SMURD cursuri demonstrative de pilotaj Rider Academy concursuri moto cu premii superconcert Dave Evans, primul solist AC/DC & The ROCK campania caritabila „Donam pe 2 roti, culegem zambete!!!" Tombola cu premii Pentru a ne implica si mai mult, toti participantii la festival au putut participa gratuit la tombola organizata de noi, cu premii oferite de partenerii MotoSUPORT.ro . Toti cei care au completat un talon au avut sansa sa castige premii precum: kit-uri IPONE de intretinere casca si motocicleta, materiale promotionale IPONE – sepci, tricouri, ochelari, esarfe, breloace si manusi Rebelhorn si Ozone. Pe langa premiile oferite la tombola au fost puse in joc si premii pentru castigatorii concursurilor organizate – ulei IPONE, casti NZI, manusi Rebelhorn / Ozone si vouchere cu discount pentru toate brand-urile promovate de noi la M.A.N ROMANIA. Premiile au fost puse la dispozitie de: Desi au fost 5 zile in care a trebuit sa lucram, am reusit sa imbinam munca cu distractia iar concluzia este ca au fost cateva zile in care am petrecut alaturi de prieteni si colegi motociclisti. M.A.N ROMANIA merita aplauzele noastre si recomandam tuturor motociclistilor sa participe la acest festival. Noi cu siguranta vom fi prezenti in fiecare an si vom incerca sa facem ceva frumos de fiecare data. Felicitari GOSPO si echipei care a fost alaturi de tine la aceasta editie. Multumim tuturor pentru implicarea in proiectul MotoSUPORT.ro la M.AN ROMANIA editia VI - LEPSA MAGICA Parteneri MotoSUPORT.ro : CocMotors.ro echipament ALPINESTARS produse IPONE ASFALT-USCAT.ro echipament Rebelhorn echipament OZONE genti si rucsaci Kriega casti NZI incaltaminte FALCO POL DISTRIBUTION logistica IPONE PARTS EUROPE casca ICON Airflite Carpathian2WheelsGuide ghid-uri trasee moto sculeieftine.ro redresoare de baterii pistol aer comprimat pompa de aer electrica LA MULTI ANI NICOLA !!!
  7. articole Despre IPONE

    ULEI DE LUPTA MADE IN FRANCE Ipone, uleiul de lupta Made in France, fondat in sudul insorit al Frantei in 1985 are ca filozofie unica si dorinta: 100% ulei de motocicleta. Ipone este o companie inovatoare care a reusit sa se adapteze si sa se dezvolte pentru a deveni lider de piata in mai putin de 10 ani. Crearea brand-ului Ipone Ipone leader in piata franceza de ulei 2T, primul ulei cu aroma de capsuni. Cucereste 25% din piata franceza. Prezent in 3 tari. Creaza bidonul de 1L cu dozaj Cucereste 33% din piata franceza. Ipone este prezent in 7 tari. Ipone este prezent in peste 20 de tari. Ipone isi uneste fortele cu Red Bull si devine partener cu Red Bull MotoGP Rookies Cup. Ipone este prezent in mai mult de 40 tari. In cautarea inovatiei, lanseaza „Speed and Easy Shift" din gama Katana ce pur si simplu iti va crea dependenta. Astazi Ipone are nu mai putin de 1500 de distribuitori in Franta si 40 de importatori pe 5 continente. Produsele Ipone sunt certificate de RAR sub numarul de licenta 4503/04.03.2016
  8. Despre IPONE

    ULEI DE LUPTA MADE IN FRANCE Ipone, uleiul de lupta Made in France, fondat in sudul insorit al Frantei in 1985 are ca filozofie unica si dorinta: 100% ulei de motocicleta. Ipone este o companie inovatoare care a reusit sa se adapteze si sa se dezvolte pentru a deveni lider de piata in mai putin de 10 ani. Crearea brand-ului Ipone Ipone leader in piata franceza de ulei 2T, primul ulei cu aroma de capsuni. Cucereste 25% din piata franceza. Prezent in 3 tari. Creaza bidonul de 1L cu dozaj Cucereste 33% din piata franceza. Ipone este prezent in 7 tari. Ipone este prezent in peste 20 de tari. Ipone isi uneste fortele cu Red Bull si devine partener cu Red Bull MotoGP Rookies Cup. Ipone este prezent in mai mult de 40 tari. In cautarea inovatiei, lanseaza „Speed and Easy Shift" din gama Katana ce pur si simplu iti va crea dependenta. Astazi Ipone are nu mai putin de 1500 de distribuitori in Franta si 40 de importatori pe 5 continente. Produsele Ipone sunt certificate de RAR sub numarul de licenta 4503/04.03.2016 Vezi sursa
  9. Review rucsac Kriega R25

    In sfarsit am gasit rucsacul perfect pentru motociclisti. Spun asta deoarece de cativa ani caut un rucsac, care sa fie gandit pentru noi motociclistii. Eu personal am auzit de Kriega recent, cand unul dintre parteneri a hotarat ca este cazul sa aduca pe piata din Romania acest brand cu renume mondial. Folosind rucsacul zilnic, de mai bine de doua luni, pot in sfarsit sa scriu cateva cuvinte despre acest produs care-mi face plimbarea pe doua roti mult mai comoda. Specificatii tehnice CONSTRUCTIE: 1000D Cordura® utilizat la baza si ham (chingi). 420D nylon rip-stop utilizat in zonele expuse. Chingi specifice Kriega de aluminiu pentru ajustare a hamului in zona soldului. Zone reflectorizate in zona frontaal si posterioara. Material Superspace 5mm in zona de contact spate-rucsac. Maner intarit cu material special Hypalon. Fermoare rezistente la apa YKK® originale made in USA Capacitate 25 litri DIMENSIUNI: 520(h) x 300(l) x 160(a) mm GREUTATE: 1400 Grame Avand sistemul unic de bretele Quadloc™, rucsacul Kriega R25 iti ofera libertatea de care ai nevoie atunci cand esti pe motocicleta. Spun asta deoarece cu ajutorul acestui sistem toata greutatea este luata de pe umeri si este distribuita la nivelul pieptului si a corpului, astfel incat bretelele deasupra umerilor vor fi libere si nu vor aplica presiune in nici un fel, indiferent de greutatea obiectelor din rucsac sau a echipamentul purtat. Sistemul de reglaj este unul unic. Cu ajutorul inelelor metalice, pozitionate pe partile laterale, rucsacul se ajusteaza astfel incat iti ofera senzatia ca e una si acelasi lucru cu geaca imbracata. Desi la inceput mi s-a parut ca este cam greu de reglat, folosindu-l zilnic am realizat cat de usor este sa-l reglez din 2 miscari. Pe langa sistemul Quadloc™, rucsacul are panouri reflectorizante pe spate si in fata, iar acest lucru adauga un nivel de siguranta sporita in timpul plimabrilor nocturne. Desi nu este un rucsac 100% impermeabil eu nu am avut probleme atunci cand a plouat. Avand cu mine mereu un laptop de 17" (incape perfect) si diferite documente nu am avut niciodata infiltrari de apa in rucsac. Cu siguranta in cazul unei ploi torentiale daca te incapatanezi sa-ti continui drumul, pana la urma apa se va infiltra prin tesatura materialului. Dar pentru astfel de probleme Kriega are diferite solutii si anume saci impermeabili de diferite marimi care se pot introduce in interior, astfel poti calatori fara griji. De asemenea Kriega ofera o gama larga de accesorii pentru rucsacii pe care-i produce. Toata gama de produse este disponibila in MotoMARKET. O alta parte geniala la acest produs este faptul ca e posibil sa-i maresti volumul cu 5, 10, 20 sau 30 litri. Acest lucru este posibil cu ajutorul gentilor US-5 , US-10, US-20 sau US-30. Toate gentile si rucsacii Kriega sunt construiti in asa fel incat sa permita montarea suplimentara a acestor accesorii prin intermediul chingilor cu eliberare rapida incluse. De asemenea aceste genti se pot monta si direct pe motocicleta. Eu personal am optat pentru a monta geanta US-5 pe cadrul motocicletei. Am facut acest lucru deoarece de multe ori telefoanele sau portmoneul din buzunarul din spate devin incomode. Avand geanta montata pe motocicleta este foarte comod sa le pun acolo atunci cand am un drum mai lung de facut. Geanta Kriega US-5 este 100% impermeabila si are doua compartimente. Materialul din care este construit este foarte rezistent iar acest lucru iti permite sa-l umpli la maxim, fara a-ti face griji ca undeva cusatura sau materialul va ceda. Spatele rucsacului este putin curbat iar materialul Superspace ofera o protectie suplimentara purtatorului. Pentru cei care doresc sa parcurga multi kilometri fara sa se opreasca pentru a se hidrata, Kriega ofera posibilitatea montarii in buzunarul interior a unui rezervor de hidratare. Tot in acest buzunar se poate monta protectia de spate suplimentara. Eu personal am ajuns sa iubesc acest rucsac si il folosesc si cand nu sunt cu motocicleta. Este un rucsac care a reusit sa ma impresioneze si sa depaseasca toate asteptarile pe care le aveam de la el. Versatilitatea si usurinta de utilizare acestui rucsac cu siguranta va impresiona orice biker. Luand in calcul toate aceste aspecte si faptul ca toate produsele Kriega au garantie 10 ani, pretul este unul foarte corect. Comparand pretul rucsacului pe care-l foloseam inainte de R25, un THULE EnRoute 17" ( 569 lei – rucsac care nu indeplinea nici macar jumate din caracteristicile descrise mai sus ) cred ca suma de 719 lei este o suma care merita cheltuita. *Review-ul a fost creat cu ajutorul rucsacului Kriega R25 si acesoriile oferite de ASFALT USCAT SRL. **Cei care doresc pot testa gratuit rucsacul Kriega R25 la festivalul M.A.N. Romania. ***Fotograf: Liviu Codreanu Vezi sursa
  10. articole Review ghiozdan Kriega R25

    In sfarsit am gasit ghiozdanul perfect pentru motociclisti. Spun asta deoarece de cativa ani caut un ghiozdan, care sa fie gandit pentru noi motociclistii. Eu personal am auzit de Kriega recent, cand unul dintre parteneri a hotarat ca este cazul sa aduca pe piata din Romania acest brand cu renume mondial. Folosind ghiozdanul zilnic, de mai bine de doua luni, pot in sfarsit sa scriu cateva cuvinte despre acest produs care-mi face plimbarea pe doua roti mult mai comoda. Specificatii tehnice CONSTRUCTIE: 1000D Cordura® utilizat la baza si ham (chingi). 420D nylon rip-stop utilizat in zonele expuse. Chingi specifice Kriega de aluminiu pentru ajustare a hamului in zona soldului. Zone reflectorizate in zona frontaal si posterioara. Material Superspace 5mm in zona de contact spate-rucsac. Maner intarit cu material special Hypalon. Fermoare rezistente la apa YKK® originale made in USA Capacitate 25 litri DIMENSIUNI: 520(h) x 300(l) x 160(a) mm GREUTATE: 1400 Grame
  11. articoleFilme cu temă moto

    Ce poți să faci când ți-ai pus motorul la căldură în garaj sau în casă și aștepți să vină primăvara? Pe lângă că mai lucrezi la el una alta, îți mai comanzi echipamente sau accesorii moto, seara așa bine merge un film cu temă moto... Pe mine una mă agită, îmi crește adrenalina și aștept primăvara cu mai mult drag, cu planuri și trasee noi. Am ales cele mai bune filme cu temă moto pe care le găsiți online de care să vă bucurați cu un popcorn bun. M-aș bucura să îmi spuneți și alte filme bune cu motociclete care trezesc în suflet un sentiment plăcut! Vizionare plăcută să aveți !! Hitting the Apex (2015) cu 8,4 pe IMDb [embedded content] The Greasy Hands Preachers (2014) cu 8 pe IMDb [embedded content] Road (2014) cu 7,8 pe IMDb [embedded content] Why we ride (2013) cu 7,6 pe IMDb [embedded content] 12 O'Clock Boys (2013) cu 6,4 pe IMDb [embedded content] TT3D: Closer to the Edge (2011) cu 8 pe IMDb [embedded content] Fastest (2011) cu 7,8 pe IMDb [embedded content] The World's Fastest Indian (2005) cu 7,8 pe IMDb [embedded content] Biker Boyz (2003) cu 4,6 pe IMDb [embedded content] Easy Rider (1969) cu 7,4 pe IMDb [embedded content]
  12. Filme cu temă moto

    Ce poți să faci când ți-ai pus motorul la căldură în garaj sau în casă și aștepți să vină primăvara? Pe lângă că mai lucrezi la el una alta, îți mai comanzi echipamente sau accesorii moto, seara așa bine merge un film cu temă moto... Pe mine una mă agită, îmi crește adrenalina și aștept primăvara cu mai mult drag, cu planuri și trasee noi. Am ales cele mai bune filme cu temă moto pe care le găsiți online de care să vă bucurați cu un popcorn bun. M-aș bucura să îmi spuneți și alte filme bune cu motociclete care trezesc în suflet un sentiment plăcut! Vizionare plăcută să aveți !! Hitting the Apex (2015) cu 8,4 pe IMDb [embedded content] The Greasy Hands Preachers (2014) cu 8 pe IMDb [embedded content] Road (2014) cu 7,8 pe IMDb [embedded content] Why we ride (2013) cu 7,6 pe IMDb [embedded content] 12 O'Clock Boys (2013) cu 6,4 pe IMDb [embedded content] TT3D: Closer to the Edge (2011) cu 8 pe IMDb [embedded content] Fastest (2011) cu 7,8 pe IMDb [embedded content] The World's Fastest Indian (2005) cu 7,8 pe IMDb [embedded content] Biker Boyz (2003) cu 4,6 pe IMDb [embedded content] Easy Rider (1969) cu 7,4 pe IMDb [embedded content] Vezi sursa
  13. Romania pe bicicleta – Pedalez pentru a darui!

    Azi am avut plăcerea de a afla că președintele clubului DUCATI DOC BUCUREȘTI și-a propus să unească cele două reprezentanțe DUCATI ROMÂNIA și DUCATI CLUJ printr-o cursă pe o bicicletă DUCATI, plus pe lânga faptul că va îmbina pasiunea și sportul își dorește să ajute copii din centrele de plasament. CUM VA FACE ACEST LUCRU? Foarte simplu. A decis să parcurgă traseul București - Bacău - Vatra Dornei - Bistrița - Cluj-Napoca - Brașov - București pe bicileta lui DUCATI. Da e vorba de o bicicletă nu motocicletă. "Voi pleca vineri 4 august într-o aventură cu bicicleta, de aproximativ 1000 km, pe frumoasele drumuri din România. Cu sprijinul vostru - prietenii și colegii mei din clubul Ducati DOC București și Electrica îmi doresc să contribuim la fericirea copiilor din centrele de plasament. Soarta nu a fost așa darnică cu ei. Măcar noi, cât putem, împreună să încercăm să fim. Vă aștept, alături de mine, cu sufletul deschis , să dăruim pentru un viitor mai bun al acestor micuți. Bucuria și zâmbetele copiilor merită asemenea gesturi caritabile!" - declară Cristi, pe site-ul unde se pot face donațiile. Cei care îl cunosc (mai mult sau mai puțin) știu foarte bine că este un om cu o activitate intensă și se implică în foarte multe proiecte și evenimente. Dovada o poate găsi orcine pe contul lui de facebook, printre pozele pe care le are publicate. CEI CARE VOR SĂ DONEZE O POT FACE ACCESÂND LINK-UL DE MAI JOS: www.lindenfeld.galantom.ro/fundraising-pages/view?id=4505 Puteți urmării traseul parcurs de Cristi pe pagina lui de FACEBOOK. - click pe text Vezi sursa
  14. Azi am avut plăcerea de a afla că președintele clubului DUCATI DOC BUCUREȘTI și-a propus să unească cele două reprezentanțe DUCATI ROMÂNIA și DUCATI CLUJ printr-o cursă pe o bicicletă DUCATI, plus pe lânga faptul că va îmbina pasiunea și sportul își dorește să ajute copii din centrele de plasament. CUM VA FACE ACEST LUCRU? Foarte simplu. A decis să parcurgă traseul București - Bacău - Vatra Dornei - Bistrița - Cluj-Napoca - Brașov - București pe bicileta lui DUCATI. Da e vorba de o bicicletă nu motocicletă. "Voi pleca vineri 4 august într-o aventură cu bicicleta, de aproximativ 1000 km, pe frumoasele drumuri din România. Cu sprijinul vostru - prietenii și colegii mei din clubul Ducati DOC București și Electrica îmi doresc să contribuim la fericirea copiilor din centrele de plasament. Soarta nu a fost așa darnică cu ei. Măcar noi, cât putem, împreună să încercăm să fim. Vă aștept, alături de mine, cu sufletul deschis , să dăruim pentru un viitor mai bun al acestor micuți. Bucuria și zâmbetele copiilor merită asemenea gesturi caritabile!" - declară Cristi, pe site-ul unde se pot face donațiile. Cei care îl cunosc (mai mult sau mai puțin) știu foarte bine că este un om cu o activitate intensă și se implică în foarte multe proiecte și evenimente. Dovada o poate găsi orcine pe contul lui de facebook, printre pozele pe care le are publicate. CEI CARE VOR SĂ DONEZE O POT FACE ACCESÂND LINK-UL DE MAI JOS: www.lindenfeld.galantom.ro/fundraising-pages/view?id=4505 Puteți urmării traseul parcurs de Cristi pe pagina lui de FACEBOOK. - click pe text
  15. Test drive DUCATI Monster 797 si Scrambler ICON

    Cu ocazia Motoraliu-lui Anual National – M.A.N. Romania Transfăgărășan EPICA Ediția V am avut ocazia să ies la un test drive cu DUCATI Monster 797 și DUCATI Scrambler ICON pe faimosul TRANSFĂGĂRĂȘAN. Deși nu prea cred că sunt bikeri care nu au auzit de festivalul moto M.A.N. ROMANIA, am pus un link în textul bold-uit de mai sus, unde veți găsi o mică descriere a ediției cu numărul V. Menționez faptul că acest articol va fi mai mult o părere personală decât un review tehnic, iar pe cei care doresc mai multe informații tehnice îi rog să contacteze DUCATICLUJ. Pentru a putea încerca aceste două motociclete am primit o cască MT Blade SV Alpha de la Bogdan Trufașu - proprietarul magazinului bikermag.ro - magazin care a fost prezent la festival cu echipamente moto și mai mult de atât a participat ca partener. Deși e o cască la un preț foarte accesibil am rămas placut impresionat de calitatea cu care este construită. Modelul pe care l-am primit eu are o vizieră fumurie deja montată dar casca nu are nevoie neaparat de ea, deoarece vine direct din fabrică cu ochelari de soare iar viziera transparenta este pregatită pentru a se putea monta viziera anti aburire - PINLOCK. M-am echipat și împreună cu Sebastian Sabo - specialist marketing DUCATICLUJ am pornit călare pe cele două motociclete. Traseul parcurs a fost de la Cabana Cumpăna - lacul Vidraru până în localitatea Cârțișoara și înapoi, astfel traversând TRANSFĂGĂRĂȘAN-ul cu fiecare motocicletă. Pe lângă norocul de a testa în premieră aceste două motociclete în România, am avut parte de un trafic lejer deși era o zi de vineri și mă așteptam la un trafic infernal în special sus la Bâlea Lac. DUCATI MONSTER 797 Fiind posesor de MONSTER de mai bine de 15 ani (Monster 750, Monster 600, Monster 800, Monster S4R), am ales să încep test drive-ul cu noul model care deși este dedicat începătorilor a reușit să mă impresioneze. Probabil sunteți familiarizați cu numele și știți că în ultimii 25 de ani, DUCATI a produs numeroase versiuni ale MONSTER-ului, fiecare reprezentând o evoluție în stil și inginerie. De data aceasta, atenția este acordată construirii unei motociclete mai mici și mai accesibile pentru riderii începători care au fost trecuți cu vederea când MONSTER 696 și 796 au fost scoase din producție în 2015. Mai mult decât simplitate, DUCATI a dorit ca motocicleta să fie suficient de capabilă, astfel încât și cei mai experimentați bikeri să îi poată aprecia stilul unic și performanțele sportive fiind accesibil, dar complet modern și capabil. Modelul 797 păstrează aceeași înălțime a scaunului de 805 mm ca și modelul MONSTER 821, dar peg-urile fiind poziționate puțin mai jos și ghidonul mai larg oferă o poziție mai confortabilă. Echipat cu un motor L-Twin de 803 cc care are o putere de 54 kW (73 hp) și un cuplu destul de mare a fost o adevărată plăcere să traversez Transfăgărășan-ul. 797 iese foarte bine din curbe și parcă te face să nu te mai oprești din mers iar spre norocul meu Transfăgărășan-ul mi-a oferit drumul perfect. Chiar dacă este o motocicletă entry-level asta nu înseamnă că cei de la DUCATI au uitat de calitatea materialelor cu care este construit acest model. Furca KAYABA inversată (43 mm - nereglabilă) și suspensia spate SACHS cu arc reglabil (pre-încărcare și rebound) mi-au oferit toată încrederea de care aveam nevoie pe acest traseu. Sistemul de frânare este excepțional datorită discurilor duble BREMBO (320 mm) și a etrierilor monobloc M 4.32 montat radial. Partea din spate are un singur disc de 245 mm și un etrier cu două pistoane. Pe lângă sistemul ABS de 9,1 MP de la BOSCH, Monster 797 vine cu jante din aliaj, cu 10 spițe, echipate cu anvelope Pirelli Diablo Rosso II cu dublă compoziție, care completează întregul pachet. 797 se produce în trei culori, inclusiv roșu DUCATI cu cadru roșu și roți negre, Star White Silk (modelul cu care am avut ocazia să fac test drive-ul) și Dark Stealth cu cadru și roți negre. Există un pachet Sport și o opțiune de Urban, fiecare adăugând o listă scurtă de accesorii care să vă completeze călătoria, precum și un model 797 Plus, care vine din fabrică cu un parbriz și cover de plastic pentru șa pasager. DUCATI SCRAMBLER ICON Campania de marketing a acestei motociclete a fost și este atât de puternică încât nu cred că există vreo persoană care să nu fi auzit de DUCATI Scrambler. Acest model de la DUCATI este o motocicletă care recreeaza viziunea Scrambler-ului original lansat în 1962. Nu am să ma axesz în a vă povesti istoria motocicletelor SCRAMBLER deoarece nu acesta este scopul meu și sunt sigur că majoritatea știți foarte bine istoria SCRAMBLER. Scrambler-ul vine echipat cu același motor prezent și pe MONSTER 797, motor L-twin de 803 cc răcit cu aer într-un șasiu cu greutate redusă, cu design Scrambler și anvelope tipice modelului. Ceea ce atrage foarte mult este simplitatea, design-ul, proporțiile și modul în care arată motocicleta. Farurile clasice rotunde devin moderne cu un ghidaj de lumină cu LED-uri în jurul lor, iar bordul este clasic și modern în același timp, în sensul că este un ecran LCD, cu afișaj: viteză, turații, interval de service etc., dar din păcate pentru mulți, nu are afișaj pentru nivelul de benzină ci doar un semnal luminos în momentul în care se ajunge pe rezervă. Răspunsul accelerației este un pic cam ciudat și vă poate surprinde. Motocicleta accelerează imediat ce se deschide accelerația, iar cuplul este frumos și puternic ducând astfel spre o plimbare foarte distractivă. Transmisia este precisă și netedă, iar rapoartele scurte reprezintă o plăcere să te plimbi prin traficul urban. Motorul L-twin oferă destulă putere și feeling astfel încât să fie motocicleta perfectă și pentru plimbări în afara orașului. Pornind de la Cabana Cumpăna spre Transfăgărășan am avut ocazia să vad cum se comporta această motocicletă pe un drum forestier. Deși nu foarte lung (doar 7 km) drumul neasfaltat nu a fost o problemă. Fiind o motocicletă foarte ușoară și având anvelope Pirelli - dual sport de dimensiuni 110/80-18 pe față și 180/55-17 pe spate, am reușit foarte ușor să evit gropile și pietrele aflate pe drum. Chiar a reușit să ma impresioneze ușurința cu care am evitat toate aceste obstacole la o viteză destul de mare (40 - 50 km/h). Familia SCRAMBLER este mare și cu siguranță unul din cele 7 modele vi se potrivește. Fiecare model în parte are și o listă lungă de accesorii ce pot fi achiziționate, iar cei de la DUCATI au creat o adevărată colecție de îmbrăcăminte personalizată pentru fanii acestui model. SIXTY2> ICON> CLASSIC> FULL THROTTLE> MACH 2.0> CAFÉ RACER> DESERT SLED> DUCATI MONSTER 797 vs. DUCATI SCRAMBLER ICON Deși ambele modele au același motor nu am cum să le compar, să zic care din ele e mai bună sau pe care dintre ele aș recomanda-o. Totul depinde de cine vrea să achiziționeze unul dintre aceste două modele, iar cel mai bun mod de a afla care vi se potrivește cel mai bine este să le încercați. DUCATICLUJ le oferă pe ambele la test drive. Tot ce trebuie să faceți este să îi contactați și să vă faceți o programare. CONCURS: #sayDUCATI PREMII: Tricou DUCATICLUJ Tricou DUCATI Scrambler Company Cap DUCATI Umbrela DUCATI Termos – DUCATI Corse Toți câștigatorii vor primi și un lanyard DUCATICLUJ ! REGULAMENT: Pentru a participa la concursul #sayDUCATI tot ce trebuie să faci este să dai LIKE și SHARE (în această ordine) la postarea de pe pagina noastră de facebook. ATENȚIE: la SHARE este obligatoriu să scrieți: #sayDUCATI LIKE la pagină nu este obligatoriu dar va fi apreciat. EXTRAGERE PREMII: Extragerea premiilor se va face în data de 12.august.2017 și vom folosi web site-ul Random.org. PREMII OFERITE DE DUCATICLUJ Vezi sursa
×