Mergi la conţinut

motosuport

Membri
  • Conţinut

    69
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  1. Pentru a intelege mai exact ceea ce facem si cum facem, am sa incep cu un mic istoric si descriere. BO/RA MOTORCYC CARE a luat nastere acum cativa ani, mai exact vreo 3 daca stau bine sa ma gandesc, cand am fost intrebat de un client MotoSUPORT.ro daca nu cumva pot sa-i spal motocicleta si sa-i fac schimburile necesare in acel moment. De fapt intrebarea lui a fost cam asa: „Manu nu poti sa-mi faci motocicleta sa arate asa ca a ta? Parca scoasa din cutie si daca tot mi-ai adus uleiul, filtrele, antigelul si ce mai e in cutia asta sa mi le si schimbi?”. Partajează:
  2. BO/RA MOTO – UN SERVICE MOTO UNIC IN ROMANIA

    Pentru a intelege mai exact ceea ce facem si cum facem, am sa incep cu un mic istoric si descriere. BO/RA MOTORCYC CARE a luat nastere acum cativa ani, mai exact vreo 3 daca stau bine sa ma gandesc, cand am fost intrebat de un client MotoSUPORT.ro daca nu cumva pot sa-i spal motocicleta si sa-i fac schimburile necesare in acel moment. De fapt intrebarea lui a fost cam asa: „Manu nu poti sa-mi faci motocicleta sa arate asa ca a ta? Parca scoasa din cutie si daca tot mi-ai adus uleiul, filtrele, antigelul si ce mai e in cutia asta sa mi le si schimbi?”. Partajează: Vezi sursa
  3. Scurt istoric – Sebis Enduro Challange este o competitie Off Road care a luat nastere datorita pasiunii pentru sportul cu motor. Astfel in anul 2012 clubul Lion Racing Team (compus din membri care din 2010 au luat startul in organizare), proaspat infiintat, isi dedica toate resursele si pasiunea pentru a crea o competitie ce urmeaza sa primeasca in 2014 premiul pentru cea mai buna organizare si titlul de “Organizatorul anului“. Pe langa acest titlu, pe care-l castiga an de an, acesti oameni pasionati din spatele clubului, reusesc sa atraga din ce in ce mai multi participanti si spectatori, ba chiar mai mult reusesc sa obtina si suportul Federatiei Romane de Motociclism, astfel reusind sa ajunga organizatori de competitii in Campionatul National al Romaniei si Campionatul European de Enduro Clasic si Endurocross. Experiențele lor au devenit din ce in ce mai iubite de catre participanti, astfel ca Lion Racing Team a dezvoltat in anul 2018, din dorinta de a se adresa doritorilor de senzatii exceptionale, o noua competitie cu un grad mai ridicat de dificultate in cadrul disciplinei Endurocross, denumita Extreme Crosscountry. Un lucru bine facut, o experienta pe care ti-o vei aminti toata viata si pofta de adrenalina sunt caracteristicile pe care le promoveaza LEII de la Lion Racing Team. Dar destul despre trecut. Sa trecem la prezent si la prima editie din acest campionat, unde am adus pentru prima data in Romania, conceptul de stand MOTUL PIT STOP. [embedded content] In momentul in care am primit un telefon din partea lui Mocuta Catalin (presedintele clubului Lion Racing Team) pentru a ne invita sa participam si sa sustinem clasele moto la Etapa III din Campionatul Extreme Crosscountry , mai exact pe data de 25.09.2020, MOTUL PIT STOP era in faza de proiect pentru anul viitor dar nu aveam cum sa ratam un eveniment de genu, mai ales ca urma sa aibe loc langa Cluj-Napoca. Asa ca ne-am mobilizat si impreuna cu MOTUL ROMANIA am reusit sa dam o forma fizica proiectului. Conceptul MOTUL PIT STOP il vom descrie in cel mai mic detaliu intr-o alta postare, insa pentru a va face o ideea generala vom puncta cele mai importante caracteristicii si servicii care stau la baza acestui stand, gandit pentru concurenti dar si pentru spectatori: 1. Servicii de mentenanta si intretinere inainte de cursa 2. Interventii de urgenta in timpul cursei 3. Testarea produselor din gama MOTUL MC CARE 4. Prezentare echipamente 5. Premiere sportivi castigatori Serviciile oferite la stand-ul MOTUL PIT STOP se adreseaza atat motocicletelor cat si ATV-urilor iar gama de produse MC CARE este oferita GRATUIT pentru testare. Programul competitiei a fost unul foarte matinal, astfel ca la ora 7:30 stand-ul MOTUL PIT STOP era deja operational si undeva pe la ora 8:00 aveam deja primii concurenti prezenti pentru diferite operatiuni de pregatire inainte de cursa care urma sa inceapa. Desi nu am avut foarte mult timp pentru a promova participarea noastra la aceasta competitie, am ramas surprinsi sa vedem ca acest concept, aceasta idee de PIT STOP este exact ceea ce lipsea la un astfel de eveniment. Pe langa concurentii din clasele moto si ATV, am avut parte si de vizite din partea spectatorilor si sustinatorilor concurentilor, care au venit in stand-ul nostru sa testeze produse precum: ✅ MOTUL C1 Chain Clean ✅ MOTUL C2 Chain Lube ROAD ✅ MOTUL C3 Chain Lube OFF ROAD ✅ MOTUL C4 Chain Lube RACING ROAD ✅ MOTUL P2 Brake Clean ✅ MOTUL P4 E.Z. Lube ✅ MOTUL E9 Wash & Wax ✅ MOTUL E11 Matt Surface Clean ✅ MOTUL P3 Tyre Repair ✅ MOTUL E5 Shine & Go ✅ MOTUL M1 Helmet & Visor Clean ✅ MOTUL E4 Perfect Seat ✅ MOTUL M4 Hands Clean ✅ MOTUL Brake Fluid DOT 3&4 In timp ce la stand-ul MOTUL PIT STOP aveam o activitate continua, concurentii celor 5 clase moto s-au inscris, astfel ca in jurul orei 11:00 a avut loc breafing-ul sportivilor urmat binenteles de startul cursei. Din pacate sau din fericire nu am avut posibilitatea sa urmaresc cursa live dar am avut parte de o surpriza neasteptata, o surpriza care ne-a facut sa intelegm cat de util si important este un astfel de stand. Surpriza a venit din partea lui Denis Lascoiu, unul dintre sportivii care a concurat la clasa moto Profi: In data de 3.10.2020 a avut loc cursa Extreme Crosscountry Gheorgheni la care am avut un rezultat bun, locul 1 la clasa Profi. A fost o cursa frumoasa, cu mult noroi si cateva incidente. In a 4 a tura am alunecat pe un lemn umed iar in urma impactului m-am ales cu capacul de ambreiaj spart, curgând astfel tot uleiul din motor. Am iesit de pe traseu si am pornit spre standul MOTUL PIT STOP, unde am primit asistenta de urgenta din partea staff-ului MotoSUPORT. Ei au completat cu ulei si in toata nebunia si adrenalina momentului, eu am incercat sa il lipesc. In acest timp am fost depasit, dar in urmatoarea tura am dat tot ce am avut mai bun pentru a recupera timpul pierdut, rezultatul fiind cateva spite rupte si cupa cu locul 1, obtinuta la limita. Denis Lascoiu Dupa o asemenea performanta, suntem mandrii ca am contribuit la succesul tau. FELICITARI DENIS LASCOIU ! Ne bucuram ca am putut fi de ajutor. La scurt timp dupa aceasta interventie, clasele moto au incheiat competitia si a urmat premierea, unde alaturi de partenerul nostru MOTUL ROMANIA am premiat castigatorii locului I din fiecare clasa. Deja la aceasta ora poiana din “Tufele Rosii” era arhiplina de ATV-uri din toata tara (Brasov, Arad, Timisoara, Arges, Zalau, Cluj etc.), care asteptau cu nerabdare sa intre in competitie. Ce a urmat a fost pur si simplu un spectacol si chiar daca noi am avut activitate aproape non stop, am reusit sa vedem cateva dintre cele mai interesante momente pe traseul de la linia de START/SOSIRE. [embedded content] Tinand cont de faptul ca am participat ca partener de suport in cadrul acestei competitii sportive, nu am prea avut timp sa vedem toate momentele interesante sau mai ales starturile claselor moto si ATV, dar pot spune ca de mult nu am vazut o organizare atat de bine pusa la punct. Nu sunt vreun expert in domeniul organizarii competitiilor sportive dar va pot spune ce am vazut si observat. Pe langa faptul ca la ora 7:30 dimineata, sus in varful unui deal, unde nu e foarte usor de ajuns cu o masina de strada, in conditiile in care toata saptamana de dinainte a plouat, deja era un stand unde puteai servi o cafea, un ceai fierbinte sau dupa pofte puteai deja servi micul dejun sau chiar pranzul – binenteles carne la gratar, carnati, mici si cartofi prajiti. Pe membrii staff-ului LION RACING TEAM i-am gasit inca de la poalele dealurilor si erau acolo ca sa te dirijeze spre locul unde avea sa aibe loc acest frumos eveniment. Ba chiar mai mult de atat, erau pregatiti cu o masina 4×4 care se preumbla de sus in jos pentru a oferi asistenta celor cu masini de strada si fara experienta in off road. Chiar daca “asfaltul” forestier era inca destul de ud, nu a fost nevoie de interventii si nici o masina nu a fost “ranita”. Oricum e de apreciat ca s-au gandit inclusiv la acest aspect. Pe langa aceste aspecte am avut placerea sa participam la un eveniment unde nu am vazut pe nimeni nemultumit de ceva anume. Toti participantii erau plini de voie buna, concurentii nerabdatori sa inceapa competitia si peste tot cate un “LEU” cu vesta reflectorizanta fugind dintr-o parte in alta. Deci se poate si ma bucur ca am avut un astfel de eveniment langa Cluj-Napoca chiar inainte de inchiderea sezonului moto. Multumim LION RACING TEAM si partenerilor care au fost alaturi de noi si au sustinut proiectul nostru MOTUL PIT STOP: Partajează:
  4. Scurt istoric – Sebis Enduro Challange este o competitie Off Road care a luat nastere datorita pasiunii pentru sportul cu motor. Astfel in anul 2012 clubul Lion Racing Team (compus din membri care din 2010 au luat startul in organizare), proaspat infiintat, isi dedica toate resursele si pasiunea pentru a crea o competitie ce urmeaza sa primeasca in 2014 premiul pentru cea mai buna organizare si titlul de “Organizatorul anului“. Pe langa acest titlu, pe care-l castiga an de an, acesti oameni pasionati din spatele clubului, reusesc sa atraga din ce in ce mai multi participanti si spectatori, ba chiar mai mult reusesc sa obtina si suportul Federatiei Romane de Motociclism, astfel reusind sa ajunga organizatori de competitii in Campionatul National al Romaniei si Campionatul European de Enduro Clasic si Endurocross. Experiențele lor au devenit din ce in ce mai iubite de catre participanti, astfel ca Lion Racing Team a dezvoltat in anul 2018, din dorinta de a se adresa doritorilor de senzatii exceptionale, o noua competitie cu un grad mai ridicat de dificultate in cadrul disciplinei Endurocross, denumita Extreme Crosscountry. Un lucru bine facut, o experienta pe care ti-o vei aminti toata viata si pofta de adrenalina sunt caracteristicile pe care le promoveaza LEII de la Lion Racing Team. Dar destul despre trecut. Sa trecem la prezent si la prima editie din acest campionat, unde am adus pentru prima data in Romania, conceptul de stand MOTUL PIT STOP. [embedded content] In momentul in care am primit un telefon din partea lui Mocuta Catalin (presedintele clubului Lion Racing Team) pentru a ne invita sa participam si sa sustinem clasele moto la Etapa III din Campionatul Extreme Crosscountry , mai exact pe data de 25.09.2020, MOTUL PIT STOP era in faza de proiect pentru anul viitor dar nu aveam cum sa ratam un eveniment de genu, mai ales ca urma sa aibe loc langa Cluj-Napoca. Asa ca ne-am mobilizat si impreuna cu MOTUL ROMANIA am reusit sa dam o forma fizica proiectului. Conceptul MOTUL PIT STOP il vom descrie in cel mai mic detaliu intr-o alta postare, insa pentru a va face o ideea generala vom puncta cele mai importante caracteristicii si servicii care stau la baza acestui stand, gandit pentru concurenti dar si pentru spectatori: 1. Servicii de mentenanta si intretinere inainte de cursa 2. Interventii de urgenta in timpul cursei 3. Testarea produselor din gama MOTUL MC CARE 4. Prezentare echipamente 5. Premiere sportivi castigatori Serviciile oferite la stand-ul MOTUL PIT STOP se adreseaza atat motocicletelor cat si ATV-urilor iar gama de produse MC CARE este oferita GRATUIT pentru testare. Programul competitiei a fost unul foarte matinal, astfel ca la ora 7:30 stand-ul MOTUL PIT STOP era deja operational si undeva pe la ora 8:00 aveam deja primii concurenti prezenti pentru diferite operatiuni de pregatire inainte de cursa care urma sa inceapa. Desi nu am avut foarte mult timp pentru a promova participarea noastra la aceasta competitie, am ramas surprinsi sa vedem ca acest concept, aceasta idee de PIT STOP este exact ceea ce lipsea la un astfel de eveniment. Pe langa concurentii din clasele moto si ATV, am avut parte si de vizite din partea spectatorilor si sustinatorilor concurentilor, care au venit in stand-ul nostru sa testeze produse precum: ✅ MOTUL C1 Chain Clean ✅ MOTUL C2 Chain Lube ROAD ✅ MOTUL C3 Chain Lube OFF ROAD ✅ MOTUL C4 Chain Lube RACING ROAD ✅ MOTUL P2 Brake Clean ✅ MOTUL P4 E.Z. Lube ✅ MOTUL E9 Wash & Wax ✅ MOTUL E11 Matt Surface Clean ✅ MOTUL P3 Tyre Repair ✅ MOTUL E5 Shine & Go ✅ MOTUL M1 Helmet & Visor Clean ✅ MOTUL E4 Perfect Seat ✅ MOTUL M4 Hands Clean ✅ MOTUL Brake Fluid DOT 3&4 In timp ce la stand-ul MOTUL PIT STOP aveam o activitate continua, concurentii celor 5 clase moto s-au inscris, astfel ca in jurul orei 11:00 a avut loc breafing-ul sportivilor urmat binenteles de startul cursei. Din pacate sau din fericire nu am avut posibilitatea sa urmaresc cursa live dar am avut parte de o surpriza neasteptata, o surpriza care ne-a facut sa intelegm cat de util si important este un astfel de stand. Surpriza a venit din partea lui Denis Lascoiu, unul dintre sportivii care a concurat la clasa moto Profi: In data de 3.10.2020 a avut loc cursa Extreme Crosscountry Gheorgheni la care am avut un rezultat bun, locul 1 la clasa Profi. A fost o cursa frumoasa, cu mult noroi si cateva incidente. In a 4 a tura am alunecat pe un lemn umed iar in urma impactului m-am ales cu capacul de ambreiaj spart, curgând astfel tot uleiul din motor. Am iesit de pe traseu si am pornit spre standul MOTUL PIT STOP, unde am primit asistenta de urgenta din partea staff-ului MotoSUPORT. Ei au completat cu ulei si in toata nebunia si adrenalina momentului, eu am incercat sa il lipesc. In acest timp am fost depasit, dar in urmatoarea tura am dat tot ce am avut mai bun pentru a recupera timpul pierdut, rezultatul fiind cateva spite rupte si cupa cu locul 1, obtinuta la limita. Denis Lascoiu Dupa o asemenea performanta, suntem mandrii ca am contribuit la succesul tau. FELICITARI DENIS LASCOIU ! Ne bucuram ca am putut fi de ajutor. La scurt timp dupa aceasta interventie, clasele moto au incheiat competitia si a urmat premierea, unde alaturi de partenerul nostru MOTUL ROMANIA am premiat castigatorii locului I din fiecare clasa. Deja la aceasta ora poiana din “Tufele Rosii” era arhiplina de ATV-uri din toata tara (Brasov, Arad, Timisoara, Arges, Zalau, Cluj etc.), care asteptau cu nerabdare sa intre in competitie. Ce a urmat a fost pur si simplu un spectacol si chiar daca noi am avut activitate aproape non stop, am reusit sa vedem cateva dintre cele mai interesante momente pe traseul de la linia de START/SOSIRE. [embedded content] Tinand cont de faptul ca am participat ca partener de suport in cadrul acestei competitii sportive, nu am prea avut timp sa vedem toate momentele interesante sau mai ales starturile claselor moto si ATV, dar pot spune ca de mult nu am vazut o organizare atat de bine pusa la punct. Nu sunt vreun expert in domeniul organizarii competitiilor sportive dar va pot spune ce am vazut si observat. Pe langa faptul ca la ora 7:30 dimineata, sus in varful unui deal, unde nu e foarte usor de ajuns cu o masina de strada, in conditiile in care toata saptamana de dinainte a plouat, deja era un stand unde puteai servi o cafea, un ceai fierbinte sau dupa pofte puteai deja servi micul dejun sau chiar pranzul – binenteles carne la gratar, carnati, mici si cartofi prajiti. Pe membrii staff-ului LION RACING TEAM i-am gasit inca de la poalele dealurilor si erau acolo ca sa te dirijeze spre locul unde avea sa aibe loc acest frumos eveniment. Ba chiar mai mult de atat, erau pregatiti cu o masina 4×4 care se preumbla de sus in jos pentru a oferi asistenta celor cu masini de strada si fara experienta in off road. Chiar daca “asfaltul” forestier era inca destul de ud, nu a fost nevoie de interventii si nici o masina nu a fost “ranita”. Oricum e de apreciat ca s-au gandit inclusiv la acest aspect. Pe langa aceste aspecte am avut placerea sa participam la un eveniment unde nu am vazut pe nimeni nemultumit de ceva anume. Toti participantii erau plini de voie buna, concurentii nerabdatori sa inceapa competitia si peste tot cate un “LEU” cu vesta reflectorizanta fugind dintr-o parte in alta. Deci se poate si ma bucur ca am avut un astfel de eveniment langa Cluj-Napoca chiar inainte de inchiderea sezonului moto. Multumim LION RACING TEAM si partenerilor care au fost alaturi de noi si au sustinut proiectul nostru MOTUL PIT STOP: Partajează: Vezi sursa
  5. BMW Motorrad Track Days un eveniment dedicat pasionatilor de motociclete BMW. Ce poate fi mai frumos decat sa ai o zi intreaga la dispozitie, pe un circuit, aproape toata gama de motociclete BMW disponibila pentru test drive si sesiuni de training cu Marius C. Bacila – instructor Rider Academy / instructor BMW Motorrad, BODO #111 (Zaharescu Andrei Bogdan) – fondator/professional rider Racing Academy si Matei Albulescu – instructor si tourguide RideX – Motorcycle Riding Experience / instructor BMW Motorrad? Pentru mine personal a fost o zi care as fi vrut sa nu se mai termine. Evenimentul a tinut 3 zile dar fiecare zi a fost dedicata unei reprezentante oficiale BMW, astfel in prima zi 30.06.2020 au fost prezenti pe circuitul MotorPark Romania de la Adancata cei de la BMW Motorrad Romania – reprezentanta din Bucuresti, in a doua zi 01.07.2020 BMW Motorrad Oradea si binenteles in a treia zi BMW Motorrad Iasi. Pentru a respecta normele impuse de starea de alerta si pentru a nu avea un circuit aglomerat cu o batalie continua pe motociclete, fiecare reprezentanta a avut o lista de inivitati, impartita in doua grupe, reusind astfel sa creeze un eveniment aerisit si care speri sa inceapa cat mai repede si sa se termine cat mai tarziu. Totul a inceput binenteles cu un briefing dupa care a urmat prima sesiune de test drive. Asa cum a fost explicat in primul briefing am avut parte de 3 sesiuni pe circuit si am fost impartiti in 3 grupe. Cei care au vrut sa-si atinga limitele au format un grup si au avut parte de experienta si profesionalismul lui BODO iar restul am fost coordonati si urmariti de Marius si Matei. Binenteles primul tur pe circuit a fost unul de acomodare dupa care fiecare a putut merge in ritmul sau. In tot acest timp, toti participantii au fost urmariti si dupa fiecare sesiune toti au primit sfaturi si indicatii relevante si concrete. E greu sa descriu in cuvinte senzatiile si trairile prin care am trecut in acele cateva ore, insa pot sa spun ca a meritat pe deplin. Organizarea a fost perfecta si pe langa faptul ca am testat mai multe modele din gama BMW, am avut parte de un instructaj din partea unor profesionisti, pe circuitul care gazduieste cea mai importanta competitie de motociclism viteza din Romania si anume campionatul MotoRC. Ce sa mai? A fost o zi plina de adrenalina si am avut din nou ocazia sa ma intalnesc cu prieteni din lumea motociclismului Romanesc. Cei care doresc sa afle mai multe despre experienta avuta la BMW Motorrad Track Days ne pot urmari pe pagina de Facebook sau Instagram unde vom posta mai multe poze, video-uri, pareri si informatii. Multumim BMW Motorrad Oradea pentru invitatie si adrenalina. Partajează:
  6. BMW Track Days alaturi de BMW Motorrad Oradea

    BMW Motorrad Track Days un eveniment dedicat pasionatilor de motociclete BMW. Ce poate fi mai frumos decat sa ai o zi intreaga la dispozitie, pe un circuit, aproape toata gama de motociclete BMW disponibila pentru test drive si sesiuni de training cu Marius C. Bacila – instructor Rider Academy / instructor BMW Motorrad, BODO #111 (Zaharescu Andrei Bogdan) – fondator/professional rider Racing Academy si Matei Albulescu – instructor si tourguide RideX – Motorcycle Riding Experience / instructor BMW Motorrad? Pentru mine personal a fost o zi care as fi vrut sa nu se mai termine. Evenimentul a tinut 3 zile dar fiecare zi a fost dedicata unei reprezentante oficiale BMW, astfel in prima zi 30.06.2020 au fost prezenti pe circuitul MotorPark Romania de la Adancata cei de la BMW Motorrad Romania – reprezentanta din Bucuresti, in a doua zi 01.07.2020 BMW Motorrad Oradea si binenteles in a treia zi BMW Motorrad Iasi. Pentru a respecta normele impuse de starea de alerta si pentru a nu avea un circuit aglomerat cu o batalie continua pe motociclete, fiecare reprezentanta a avut o lista de inivitati, impartita in doua grupe, reusind astfel sa creeze un eveniment aerisit si care speri sa inceapa cat mai repede si sa se termine cat mai tarziu. Totul a inceput binenteles cu un briefing dupa care a urmat prima sesiune de test drive. Asa cum a fost explicat in primul briefing am avut parte de 3 sesiuni pe circuit si am fost impartiti in 3 grupe. Cei care au vrut sa-si atinga limitele au format un grup si au avut parte de experienta si profesionalismul lui BODO iar restul am fost coordonati si urmariti de Marius si Matei. Binenteles primul tur pe circuit a fost unul de acomodare dupa care fiecare a putut merge in ritmul sau. In tot acest timp, toti participantii au fost urmariti si dupa fiecare sesiune toti au primit sfaturi si indicatii relevante si concrete. E greu sa descriu in cuvinte senzatiile si trairile prin care am trecut in acele cateva ore, insa pot sa spun ca a meritat pe deplin. Organizarea a fost perfecta si pe langa faptul ca am testat mai multe modele din gama BMW, am avut parte de un instructaj din partea unor profesionisti, pe circuitul care gazduieste cea mai importanta competitie de motociclism viteza din Romania si anume campionatul MotoRC. Ce sa mai? A fost o zi plina de adrenalina si am avut din nou ocazia sa ma intalnesc cu prieteni din lumea motociclismului Romanesc. Cei care doresc sa afle mai multe despre experienta avuta la BMW Motorrad Track Days ne pot urmari pe pagina de Facebook sau Instagram unde vom posta mai multe poze, video-uri, pareri si informatii. Multumim BMW Motorrad Oradea pentru invitatie si adrenalina. Partajează: Vezi sursa
  7. In acest an, prima cursa din campionatul MotoGP se tine online. Desi ar fi fost frumos sa vedem o cursa cu toti pilotii sau cel putin cu pilotii pe care am ajuns sa-i urmarim an de an, la cursa virtuala vor participa doar cativa din pilotii cu care ne-am obisnuit si am ajuns sa-i urmarim. Concurentii se vor intrece pe circuitul virtual de la Mugello iar cursa va tine doar 6 tururi. Inainte de cursa se va tine o sesiune de calificari de cinci minute in modul time-attack, astfel se va decide pozitia pe grila de start. Binenteles acest eveniment virtual, la care vor participa Marc Marquez (Repsol Honda Team) si Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP), este un eveniment special creat pe jocul MotoGP™19, joc video dezvoltat de compania Milestone. Evenimentul va fi transmis integral duminica, 29 martie, la ora 16:00 cu calificarile prezentate inaintea cursei. Cei care doresc sa urmareasca acest eveniment o pot face pe www.motogp.com, esport.motogp.com, pe posturile de televiziune selectate și pe platformele de socializare, inclusiv YouTube, MotoGP eSport Twitter, Instagram și Facebook (prin intermediul MotoGP și Pagini MotoGP eSport). Pe site-ul motogp.com exista si o lista cu televiziunile care vor emite live acest eveniment dar din pacate Romania nu apare. Ar fi fost frumos ca DIGI sa transmita si ei aceasta cursa, avand in vedere ca din mai multe surse am auzit ca ei au achizitionat drepturile de transmisie in acest an. Chiar daca nu este o cursa reala cu mize reale, este de apreciat aceasta initiativa pusa in miscare pentru fanii campionatului mondial de motociclism viteza. Va fi o cursa scurta dar noi o vom urmari, chiar daca pilotii nostri favoriti nu vor fi prezenti pe grila de start. Ii vom urmari pe cei prezenti si va sfatuim si pe voi sa o faceti. Tinand cont de situatia in care ne aflam este foarte probabil ca si urmatoarea cursa sa fie tot online si cine stie poate o data cu succesul primei curse virtuale vom avea partea de toti pilotii prezenti pentru a doua cursa. Binenteles nu ne dorim acest lucru dar acest eveniment are posibilitatea sa devina ceva mult mai mult decat o cursa virtuala pe motocicleta. The line-up: Repsol Honda Team: Marc Marquez, Alex Marquez Monster Energy Yamaha MotoGP: Maverick Viñales Aprilia Racing Team Gresini: Aleix Espargaro Team Suzuki Ecstar: Alex Rins, Joan Mir Petronas Yamaha SRT: Fabio Quartararo Red Bull KTM Tech 3: Iker Lecuona, Miguel Oliveira Pramac Racing: Francesco Bagnaia Asadar daca doriti sa fiti martorii acestui eveniment in premiera tot ce trebuie sa faceti este sa urmariti pagina noastra de Facebook si Instagram. Vom transmite si noi acest LIVE unicat. #StayAtHomeGP Partajează:
  8. MotoGP – prima cursa virtuala

    In acest an, prima cursa din campionatul MotoGP se tine online. Desi ar fi fost frumos sa vedem o cursa cu toti pilotii sau cel putin cu pilotii pe care am ajuns sa-i urmarim an de an, la cursa virtuala vor participa doar cativa din pilotii cu care ne-am obisnuit si am ajuns sa-i urmarim. Concurentii se vor intrece pe circuitul virtual de la Mugello iar cursa va tine doar 6 tururi. Inainte de cursa se va tine o sesiune de calificari de cinci minute in modul time-attack, astfel se va decide pozitia pe grila de start. Binenteles acest eveniment virtual, la care vor participa Marc Marquez (Repsol Honda Team) si Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP), este un eveniment special creat pe jocul MotoGP™19, joc video dezvoltat de compania Milestone. Evenimentul va fi transmis integral duminica, 29 martie, la ora 16:00 cu calificarile prezentate inaintea cursei. Cei care doresc sa urmareasca acest eveniment o pot face pe www.motogp.com, esport.motogp.com, pe posturile de televiziune selectate și pe platformele de socializare, inclusiv YouTube, MotoGP eSport Twitter, Instagram și Facebook (prin intermediul MotoGP și Pagini MotoGP eSport). Pe site-ul motogp.com exista si o lista cu televiziunile care vor emite live acest eveniment dar din pacate Romania nu apare. Ar fi fost frumos ca DIGI sa transmita si ei aceasta cursa, avand in vedere ca din mai multe surse am auzit ca ei au achizitionat drepturile de transmisie in acest an. Chiar daca nu este o cursa reala cu mize reale, este de apreciat aceasta initiativa pusa in miscare pentru fanii campionatului mondial de motociclism viteza. Va fi o cursa scurta dar noi o vom urmari, chiar daca pilotii nostri favoriti nu vor fi prezenti pe grila de start. Ii vom urmari pe cei prezenti si va sfatuim si pe voi sa o faceti. Tinand cont de situatia in care ne aflam este foarte probabil ca si urmatoarea cursa sa fie tot online si cine stie poate o data cu succesul primei curse virtuale vom avea partea de toti pilotii prezenti pentru a doua cursa. Binenteles nu ne dorim acest lucru dar acest eveniment are posibilitatea sa devina ceva mult mai mult decat o cursa virtuala pe motocicleta. The line-up: Repsol Honda Team: Marc Marquez, Alex Marquez Monster Energy Yamaha MotoGP: Maverick Viñales Aprilia Racing Team Gresini: Aleix Espargaro Team Suzuki Ecstar: Alex Rins, Joan Mir Petronas Yamaha SRT: Fabio Quartararo Red Bull KTM Tech 3: Iker Lecuona, Miguel Oliveira Pramac Racing: Francesco Bagnaia Asadar daca doriti sa fiti martorii acestui eveniment in premiera tot ce trebuie sa faceti este sa urmariti pagina noastra de Facebook si Instagram. Vom transmite si noi acest LIVE unicat. #StayAtHomeGP Partajează: Vezi sursa
  9. Casca SHOEI NXR Marquez Power up! TC-1 La fel ca si echipamentele testate pana acum, casca a trecut prin aceleasi teste. Drumuri lungi, scurte, in oras si in afara orasului, pe ploaie, soare si vant si bineteles am purtat-o din septembrie pana in noiembrie. Aflandu-ma la EST BIKE Adventure in Constanta pentru a-mi lua echipamentul complet pentru testare, Adrian Bustiucel, proprietarul magazinului EST BIKE, mi-a recomandat sa incerc noua casca de la SHOEI si anume modelul NXR. Desi eu aveam in gand sa testez alta casca, in momentul in care am luat in mana acest model am ramas placut surprins cat de usoara este si care pana la urma nu este topul de gama al producatorului nipon. Exista lucruri care, datorita succesului lor, devin un reper si exact acest lucru s-a intamplat cu SHOEI NXR, o casca sport touring uimitoare. După mai bine de 5 ani de la lansare primului model NXR, acesta continua sa fie una dintre cele mai cautate si mai vandute casti de la SHOEI din mai multe motive pe care voi incerca in acest articol sa le evidentiez. Succesul SHOEI NXR se bazeaza in primul rand pe faptul ca este o casca derivata din modelul XR-1100 ce s-a bucurat deja de un mare succes la vremea ei si care satisfacea nevoile utilizatorului. SHOEI, vazand acest lucru a decis sa lanseze acest model pe piata, consolidand astfel marile atu-uri ale predecesorului sau. Asa cum am mai spus acest model nu este topul de gama, ci mai degraba cred eu, este undeva la mijloc, desi cred ca SHOEI o considera o casca entry level. Carcasa castii fiind construita dintr-un material solid numit de producator AIM sau Advanced Integrated Matrix, care in esenta este un material compus din straturi de fibra de sticla si fibre organice, care pot fi sau nu, un tip de fibra de carbon, fac din NXR una dintre cele mai usoare casti entry level de pe piata. Asadar acest model vine cu o carcasa disponibila in 4 dimensiuni diferite iar marimea M, cea pe care am folosito eu, are o greutate de doar 1310 gr., deci este foarte usoara. Desi este usoara si construita din acest material AIM este foarte rezistenta iar la testele SHARP a obtinut un rating de 4 stele din 5. Asa cum este si normal la o casca noua, aleasa corect ca marime, a fost cam greu sa o pun pe cap din cauza buretilor ce se fixeaza pe zona gatului, iar buretii din zona obrajilor ii simteam cum ma apasa destul de puternic. Aceste 2 aspecte mi-au dat de inteles ca SHOEI NXR este o casca foarte bine gandita si cu siguranta ofera o protectie sporita fata de alte casti, care nu au acei bureti din jurul gatului atat de proeminenti. Ganditi-va la casti ca la o pereche de manusi de piele, nu se vor simti niciodata confortabile inca din prima zi. Asigurati-va ca achizitionati o casca mai stransa si in decurs de o luna va fi perfecta. In cazul meu casca a devenit confortabila dupa aproximativ 2 saptamani de folosire zilnica. Daca o casca este usoara, cu siguranta vom avea o casca confortabila. Asadar Shoei NXR este cu adevarat confortabila iar daca veti cauta pe internet, veti vedea ca multe din comentariile celor care au avut sau detin acest model, afirma ca este confortabila. Interiorul castii are o captuseala centrala 3D pentru un confort maxim si o captuseala speciala in zona urechilor, pentru a reduce zgomotul – unul dintre efectele care nu ne plac atunci cand rulam cu viteza mai mare. Din moment ce am mentionat mai sus cuvantul zgomot, izolarea foninca este un alt punct forte de luat in considerare la modelul NXR. Atunci cand conducem cu viteza mai mare si motocicleta detinuta nu are carenaj sau parbriz mai inalt, avem clar nevoie de o casca ce sa izoleze cat mai bine zgomotul. Datorita captuselii interioare, protectiei de la barbie si a etanseitatii bune a vizierei, izolarea fonica si a curentului de aer este perfecta. Pana acum am vorbit doar de calitatea materialelor folosite de SHOEI. In multe cazuri, asa cum este si in cazul de fata, calitatea ofera si siguranta. Pe langa acest aspect al calitatii, SHOEI ne promite si siguranta. Astfel ca modelul NXR este echipat cu sistemul propriu SHOEI EQRS (Sistem de eliberare rapida de urgenta) care faciliteaza indepartarea castii, din exterior in caz de accident, permitand astfel eliminarea buretilor laterali. Alte doua elemente de siguranta sunt inchiderea de tip double D cu catarama si viziera CWR-1 care se inchide perfect si se blocheaza. Ventilatie Nu stiu daca va amintiti sau ati stiut, dar una dintre marile schimbari dintre NXR si predecesorul sau a fost sistemul de ventilație. NXR are unul dintre cele mai bine gandite sisteme de ventilatie de pe piata. Avem patru prize de aer in fata (trei in zona superioara si una in partea de jos) si sase extractoare in spate care permit o circulatie excelenta a aerului. Mie personal imi plac castile cu o ventilatie cat mai buna iar vara, in oras pe 30 – 35 de grade e clar nevoie de o casca foarte bine ventilata. SHOEI NXR pur si simplu exceleaza si chiar daca nu am folosit casca la temperaturi mai mari de 28 de grade, din experienta avuta in cele 2 luni sunt convins ca acest sistem de ventilatie va face fata si pe temperaturi mai ridicate. Testand si analizand aceasta casca m-am tot gandit cum s-o definesc si cred ca SHOEI NXR ar putea fi comparata cu acel coleg de clasa care a facut intotdeauna totul bine. Este un student perfect pentru ca tot ceea ce ofera este de succes. Compacta, usoara, confortabila, frumoasa si disponibila in diferite culori si cu diferite grafice. Poate nu toti veti fi de accord cu mine, asa ca cei care nu ma cred pe cuvant sunt invitati la sediul MotoSUPORT.ro sa vada si de ce nu sa testeze casca pe care am testat-o eu. Sper ca informatiile furnizate mai sus sa va ajute in alegerea castii perfecte pentru nevoile si cerintele voastre. Pana data viitoare va urez ASFALT USCAT si nu uitati ca cea mai buna investitie este in siguranta si benzina. Partajează:
  10. Review casca SHOEI NXR Marquez Power up! TC-1

    Casca SHOEI NXR Marquez Power up! TC-1 La fel ca si echipamentele testate pana acum, casca a trecut prin aceleasi teste. Drumuri lungi, scurte, in oras si in afara orasului, pe ploaie, soare si vant si bineteles am purtat-o din septembrie pana in noiembrie. Aflandu-ma la EST BIKE Adventure in Constanta pentru a-mi lua echipamentul complet pentru testare, Adrian Bustiucel, proprietarul magazinului EST BIKE, mi-a recomandat sa incerc noua casca de la SHOEI si anume modelul NXR. Desi eu aveam in gand sa testez alta casca, in momentul in care am luat in mana acest model am ramas placut surprins cat de usoara este si care pana la urma nu este topul de gama al producatorului nipon. Exista lucruri care, datorita succesului lor, devin un reper si exact acest lucru s-a intamplat cu SHOEI NXR, o casca sport touring uimitoare. După mai bine de 5 ani de la lansare primului model NXR, acesta continua sa fie una dintre cele mai cautate si mai vandute casti de la SHOEI din mai multe motive pe care voi incerca in acest articol sa le evidentiez. Succesul SHOEI NXR se bazeaza in primul rand pe faptul ca este o casca derivata din modelul XR-1100 ce s-a bucurat deja de un mare succes la vremea ei si care satisfacea nevoile utilizatorului. SHOEI, vazand acest lucru a decis sa lanseze acest model pe piata, consolidand astfel marile atu-uri ale predecesorului sau. Asa cum am mai spus acest model nu este topul de gama, ci mai degraba cred eu, este undeva la mijloc, desi cred ca SHOEI o considera o casca entry level. Carcasa castii fiind construita dintr-un material solid numit de producator AIM sau Advanced Integrated Matrix, care in esenta este un material compus din straturi de fibra de sticla si fibre organice, care pot fi sau nu, un tip de fibra de carbon, fac din NXR una dintre cele mai usoare casti entry level de pe piata. Asadar acest model vine cu o carcasa disponibila in 4 dimensiuni diferite iar marimea M, cea pe care am folosito eu, are o greutate de doar 1310 gr., deci este foarte usoara. Desi este usoara si construita din acest material AIM este foarte rezistenta iar la testele SHARP a obtinut un rating de 4 stele din 5. Asa cum este si normal la o casca noua, aleasa corect ca marime, a fost cam greu sa o pun pe cap din cauza buretilor ce se fixeaza pe zona gatului, iar buretii din zona obrajilor ii simteam cum ma apasa destul de puternic. Aceste 2 aspecte mi-au dat de inteles ca SHOEI NXR este o casca foarte bine gandita si cu siguranta ofera o protectie sporita fata de alte casti, care nu au acei bureti din jurul gatului atat de proeminenti. Ganditi-va la casti ca la o pereche de manusi de piele, nu se vor simti niciodata confortabile inca din prima zi. Asigurati-va ca achizitionati o casca mai stransa si in decurs de o luna va fi perfecta. In cazul meu casca a devenit confortabila dupa aproximativ 2 saptamani de folosire zilnica. Daca o casca este usoara, cu siguranta vom avea o casca confortabila. Asadar Shoei NXR este cu adevarat confortabila iar daca veti cauta pe internet, veti vedea ca multe din comentariile celor care au avut sau detin acest model, afirma ca este confortabila. Interiorul castii are o captuseala centrala 3D pentru un confort maxim si o captuseala speciala in zona urechilor, pentru a reduce zgomotul – unul dintre efectele care nu ne plac atunci cand rulam cu viteza mai mare. Din moment ce am mentionat mai sus cuvantul zgomot, izolarea foninca este un alt punct forte de luat in considerare la modelul NXR. Atunci cand conducem cu viteza mai mare si motocicleta detinuta nu are carenaj sau parbriz mai inalt, avem clar nevoie de o casca ce sa izoleze cat mai bine zgomotul. Datorita captuselii interioare, protectiei de la barbie si a etanseitatii bune a vizierei, izolarea fonica si a curentului de aer este perfecta. Pana acum am vorbit doar de calitatea materialelor folosite de SHOEI. In multe cazuri, asa cum este si in cazul de fata, calitatea ofera si siguranta. Pe langa acest aspect al calitatii, SHOEI ne promite si siguranta. Astfel ca modelul NXR este echipat cu sistemul propriu SHOEI EQRS (Sistem de eliberare rapida de urgenta) care faciliteaza indepartarea castii, din exterior in caz de accident, permitand astfel eliminarea buretilor laterali. Alte doua elemente de siguranta sunt inchiderea de tip double D cu catarama si viziera CWR-1 care se inchide perfect si se blocheaza. Ventilatie Nu stiu daca va amintiti sau ati stiut, dar una dintre marile schimbari dintre NXR si predecesorul sau a fost sistemul de ventilație. NXR are unul dintre cele mai bine gandite sisteme de ventilatie de pe piata. Avem patru prize de aer in fata (trei in zona superioara si una in partea de jos) si sase extractoare in spate care permit o circulatie excelenta a aerului. Mie personal imi plac castile cu o ventilatie cat mai buna iar vara, in oras pe 30 – 35 de grade e clar nevoie de o casca foarte bine ventilata. SHOEI NXR pur si simplu exceleaza si chiar daca nu am folosit casca la temperaturi mai mari de 28 de grade, din experienta avuta in cele 2 luni sunt convins ca acest sistem de ventilatie va face fata si pe temperaturi mai ridicate. Testand si analizand aceasta casca m-am tot gandit cum s-o definesc si cred ca SHOEI NXR ar putea fi comparata cu acel coleg de clasa care a facut intotdeauna totul bine. Este un student perfect pentru ca tot ceea ce ofera este de succes. Compacta, usoara, confortabila, frumoasa si disponibila in diferite culori si cu diferite grafice. Poate nu toti veti fi de accord cu mine, asa ca cei care nu ma cred pe cuvant sunt invitati la sediul MotoSUPORT.ro sa vada si de ce nu sa testeze casca pe care am testat-o eu. Sper ca informatiile furnizate mai sus sa va ajute in alegerea castii perfecte pentru nevoile si cerintele voastre. Pana data viitoare va urez ASFALT USCAT si nu uitati ca cea mai buna investitie este in siguranta si benzina. Partajează: Vezi sursa
  11. Review SPIDI, SIDI si SHOEI

    Poate va intrebati ce au in comun aceste mari brand-uri pe piata din Romania, in afara de faptul ca toate sunt brand-uri deja consacrate in domeniul moto si au un renume care te duce cu gandul la calitate. Raspunsul este unul foarte simplu si anume pe MotoSUPORT.ro si EST BIKE. Desi venim dupa o mica pauza, pauza in care am lucrat la mai multe aspecte ale conceptului MotoSUPORT.ro, este cazul sa trecem la fapte. Asadar incepem cu testarea produselor pe care partenerii nostri le comercializeaza. Nu suntem primii care fac testare de produse dar cred ca suntem primii care testeaza produsele pe o perioada mai lunga de timp si in diferite conditii, plus toate produsele testate se pot vedea la noi in showroom. Acestea fiind spuse suntem mandri sa avem un nou partener, partener care are deja o vechim pe piata din Romania si cu siguranta multi au auzit de ei. EST BIKE Adventure este importator oficial SPIDI in Romania iar in magazinul situat in Constanta, gasim stocuri impresionante de echipamente, accesorii, consumabile si bineteles motociclete, scootere si ATV-uri noi. Da au si service autorizat RAR si ofera clientilor o multitudine de servicii. In curand vom posta si un articol dedicat in totalitate noului nostru partener, artiol in care veti afla mult mai multe lucruri despre EST BIKE Adventure – Constanta. Asa ca ma voi intoarce la brand-urile enumerate si comercializate de EST BIKE si am sa va spun parerea mea legata de raportul pret/calitate si daca merita sau nu o achizitie de genul. Pentru ca ne dorim cu adevarat sa testam produsul sau produsele pe care va urma sa le prezentam va aduc aminte ca testarea se face pe un termen mai lung si in diferite conditii meteorologice. Asadar trecem la fapte. In acest articol voi vorbi despre geaca de piele SPIDI EVORIDER, panataloni de piele SPIDI RR PRO 2, manusi tot de piele si tot SPIDI model CARBO 1, cizme SIDI VERTIGO 2 si nu in ultimul rand despre casca SHOEI NXR Marquez Power up! TC-1. Testarea produselor a inceput anul trecut undeva prin luna septembrie si au fost folosite pana in luna noiembrie. Ca sa pot fi cat mai obiectiv am testat aceste produse in diferite conditii – in oras, in afara orasului, pe drum national, pe autostrada, pe soare, pe ploaie si pe vant. Cam toate impostazele in care ne aflam cand ne gandim la un asemenea echipament. Facand acest lucru am reusit sa-mi creez o parere cat mai ampla, parere pe care o voi impartasi cu voi in cateva randuri. Inainte de a incepe vreau sa mentionez faptul ca nu am sa dau detalii tehnice foarte multe. Detaliile tehnice le gasiti pe pagina dedicata produsului si cu siguranta pe site-ul producatorului. Voi vorbi strict de calitate, pret si parere personala. Fara a mai lungi prea mult povestea am sa incep binenteles cu SPIDI. Pentru cei care poate nu stiti sau nu ati auzit niciodata de SPIDI va pot spune ca este o comapnie infintata in anul 1977, de catre Renato Dalla Grana in Italia. Initial a fost o companie ce producea strict manusi de curse. Istoria lor e frumoasa, lunga si plina de succese, dar de povestea lor poate ne vom ocupa intr-un alt articol. Stim cu totii ca nimic nu se comapra cu un video de prezentare asa ca inainte de a impartasi cu voi experienta mea cu SPIDI va invit sa urmariti acest scurt video in care veti vedea cateva dintre caracteristicile acestei superbe geci de piele. Geaca SPIDI EVORIDER Este foarte important sa-ti alegi geaca perfecta pentru tine iar acest lucru e uneori chiar dificil. Chiar daca multe magazine din toata tara ne pun la dispozitie tot felul de brand-uri, mai mult sau mai putin cunoscute, stim ca de mute ori ajungi sa probezi marimea potrivita dar uneori parca ceva nu e bine, parca nu simti geaca facuta pentru tine sau poate croiul ei nu e exact ce ti-ai imaginat sau dorit. De-a lungul timpului am incercat echipamente de la diferiti producatori si pot spune ca SPIDI este unul dintre acei producatori care, se pare pune pret si pe fitting. Inainte sa aleg acest model am fost invitat de Adrian Bustiucel, proprietar EST BIKE Adventure – Constanta, sa probez tot echipamentul SPIDI disponibil in stoc pentru a-mi face o ideea exact despre acest aspect. Zis si facut. Dupa ce am probat combinezoane din una sau doua bucati, geci racing de piele, geci textile scurte sau touring, pantaloni de piele si bineteles textili am ajuns la concluzia ca tot ce am probat pe marimea mea, imi venea perfect. Toate protectiile se asezau perfect astfel incat nici nu le simteam. Lungimea manecilor, lungimea pantalonilor, pozitionarea buzunarelor si toate detaliile care tin pana la urma de confortul pe care il cautam la un echipament moto, imi dadeau senzatia ca erau special facute la comanda pentru mine. Am precizat de pozitionarea buzunarelor deoarece am avut neplacerea la alte brand-uri (vorbesc de producatori cunoscuti si cu istorie pe piata moto globala) sa descopar ca acest aspect oarecum nu a fost luat in calcul iar in momentul in care aveai nevoie sa bagi mana in buzunar dupa o cheie era cam incomod. Buzunarul ori era pozitionat prea in spate ori era un buzunar cu o deschidere prea mica. Nu am inteles si nu inteleg de ce nu se tine cont si de acest aspect mai ales ca vorbim de o geaca marime 52, care in mod normal este gandita si construita pentru cineva care are o inaltime cuprinsa intre 173 si 185 cm, deci vorbim de un motociclist care are maini mai lungi si are o circumferinta la piept intre 102 si 108 cm. Clar nu vorbim de cineva foarte solid sau scund, deci se poate calcula foarte usor unde trebuie pozitionat un buzunar si cat de mare trebuie sa fie. Revenind la geaca noastra va spun ca am ales acest model din mai multe motive. Este o geaca sportiva ce poate fi folosita atat pe strada cat si pe circuit – nivel amator. Este construita din piele de vaca, cu o grosime cuprinsa intre 1.1 si 1.3 mm ceea ce face ca aceasta geaca sa fie destul de usoara. Cand am luat prima data geaca pe mine am observat imediat faptul ca are bratele pre-curbate, lucru care o face mult mai confortabila atunci cand esti calare pe motocicleta. Avand pe spate, de-a lungul umerilor panouri de material tip acordeon, geaca iti ofera o mobilitate mai buna, lucru care cred este un avantaj mare pentru cei care vor sa foloseasca geaca in conditii de pilotaj mai agresiv. Cu siguranta acest aspect ar trebuii sa starneasca interesul celor care vor o geaca pe care vor sa o foloseasca atat in plimbari usoare, in oras sau in afara dar si pe un circuit la nivel de amator, unde pilotajul este mai agresiv. Fermuarele si capsele sunt foarte usor de manevrat inclusiv daca ai manusile puse. Ori de cate ori am avut nevoie sa deschid fermuarul sau capsele, chiar daca eram in mers si aveam manusile pe maini, am reusit cu usurinta sa fac acest lucru fara ca fermuarul sa se agate in ceva exces de material sau cusaturi facute prea aproape de dintii fermuarului. In ceea ce priveste protectiile, SPIDI Evorider foloseste piele ca principala aparare impotriva abraziunii/frecarii, iar protectia impotriva impactului este asigurata prin scuturile exterioare „Warrior" insotite de o aparatoare „Forcetech" certificata CE pe interiorul umerilor. De asemenea aceste protectii „Forcetech" se regasesc si la coate tot pe interior. Pentru multi poate singurul minus al acestui model este faptul ca nu vine cu protectie spate inclusa. Minus care dupa parerea mea este un avantaj, daca e sa ne gandim la siguranta noastra. In general gecile care vin cu o protectie de spate/coloana inclusa, ofera o protectie minima si e pusa doar de dragul de a pune ceva acolo. Asa cum multi stiti nici unul din producatorii mari nu pun protectii de spate incluse, tocami in ideea de a te face constient ca trebuie sa-ti cumperi separat acest lucru. Da, este clar ca urmaresc si profitul lor, dar eu cred ca e mai important sa ne gandim la protectia noastra atunci cand cumparam un echipament. Asadar neavand o protectie deja inclusa te vei orienta sa cumperi o protectie de calitate. SPIDI ofera o gama larga de protectii, asadar in buzunarul gandit special pentru protectiile productie proprie, se poate monta o protectie CE Nivel 1 sau Nivel 2. Eu am ales o protectie „Warrior" Nivel 2 care pe langa linistea psihica iti ofera si o protectie fizica atunci cand este cazul. Protectia este comoda si se muleaza pe spate perfect, astfel nu incomodeaza. Este destul de mare ceea ce iti asigura o protectie pe aproape tot spatele. Unul dintre aspectele mele preferate este captuseala interna, care e atat de bine gandita incat atunci cand imbraci sau dai jos geaca nici nu o simti. Nu se aduna nicaieri astfel iti permite sa folosesti cu usurinta aceasta geaca, fara ati crea vreun inconfort nici macar in aceste cazuri. Evorider are un singur buzunar pe interior (pentru telefon sau portofel) si doua externe. Fiind o geaca de piele ea nu este impermeabila, dar SPIDI a gandit in asa fel acesta geaca incat permite montarea unei captuseli de impermeabilizare SPIDI H2Out sau pentru sezonul mai rece mesada termo. Folosind acesta geaca in lunile septembrie, octombrie si putin din noiembrie nu am simtit nevoia de a pune si mesada termo, dar nu pot nici sa spun ca am folosit motocicleta la temperaturi sub 12 grade. Probabil sub aceasta temperatura e nevoie. Cat despre ploaie pot spune ca am mers intentionat pe ploaie pentru a vedea in cat timp apa se inflitreaza si spre surprinderea mea acest lucru nu a fost instant. Fiind o ploaie usoara de toamna geaca a rezistat in jur de 10 minute pana cand am simtit usor umezeala in zonele unde geaca are material textil. Dupa aproximativ jumatate de ora, de mers pe ploaie eram ud leoarca. Ca si concluzie e clar. Pe ploie e nevoie de acea captuseala impermeambila H2Out sau de un combinezon impermemabil de luat peste. Trecand peste acest aspect al impermeabilitatii, la partea de ventilatie pot spune ca cele doua buzunare de ventilatie pozitionate pe piept, pielea perforata pe coate si spate impreuna cu materialul textil de pe partea interioara a mainilor asigura o ventilatie perfecta chiar daca afara sunt peste 30 de grade. Dar asta doar in afara orasului. In oras am fost obligat sa deschid fermuarul pana pe piept deoarece cele 2 buzunare prezente aici sunt destul de mici. Fiind o geaca de piele sportiva inteleg si de ce nu exista panouri mai mari de ventilatie. Oricum per total sunt de parere ca Evorider are o ventilatie buna. Tinand cont de aceste aspecte si de faptul ca geaca se vinde la pretul de 1855 Lei, pot spune ca raportul calitate/pret este unul foarte bun. Da stiu ca multi ar dori ca o geaca premium sa se vanda sub 200 de Euro, dar acest lucru nu este posibil. Oricum sunt de parere ca pretul pentru geaca SPIDI Evorider este unul mult mai bun ca si in cazul altor brand-uri, iar calitatea materialelor si atentia sporita a producatorului, la detalii, fac ca aceasta geaca sa-si merite pe deplin pretul. Fiind un an nou, SPIDI a adus cateva imbunatatiri acestui model (model inca disponibil), astfel ca noul model are denumirea de Evorider 2. De asemenea geaca se poate folosi cu mai multe modele de pantaloni insa eu am ales sa merg pe recomadarea SPIDI si anume pe modelul de pantaloni de piele SPIDI RR PRO 2. Pantalonii SPIDI RR PRO 2 Parerea mea despre pantaloni RR PRO 2 pot spune ca este cam aceeasi cu parerea despre geaca. Spun asta deoarece materialele folosite sunt identice si la fel ca si geaca, pantalonii au zona de material textil elastic, pe spatele picioareleor si intre picioare pentru a oferi comoditate, mobilitate si ventilatie. Pe langa aceste zone cu material textil, pantalonii au si ei zona de material tip acordeon deasupra genunchilor si pe spate l abaza coloanei. Ca orice alt pantalon are posibilitatea de a fi legat de geaca prin fermuar de jur imprejur, astfel se obtine un combinezon din 2 bucati. Acest lucru iti ofera in primul rand o protectie sporita in cazul unui accident, deoarece geaca nu se va ridica deloc plus la viteze mai mari curentul de aer nu mai are pe unde sa intre sub geaca in partea din spate. Testarea pantalonilor a fost identica cu cea a gecii. Singurul minus la pantalonii de piele este atunci cand esti obligat sa-i porti prin oras, indiferent de model si de marca. In rest pot spune ca au trecut cu brio testele mele de fitting, comportament in diferitele conditii meteo si test de calitate. Binenteles testul de impermeabilitate nu aveau cum sa-l treaca deoarece nu sunt pantaloni impermeabili iar testul de rezistenta la frecare si impact nu am de gand sa-l fac. Aici ii las pe cei mai curajosi. Manusi SPIDI Carbo 1 Daca va aduceti aminte, la inceputul acestui articol am mentionat faptul ca SPIDI a aparut pe piata ca fiind o companie specializata pe productia de manusi sportive. Au avut succes asta este clar si au ajuns de la manusi sa produc o gama larga de echipamente. Astfel ca asteptarile mele in ceea ce priveste manusile, au fost mari de la bun inceput. Stiu ca o sa para ca ridic in slavi acest brand SPIDI, dar va asigur ca o fac intr-un mod justificat. Chiar va rog sa probati sau macar sa mergeti sa vedeti live produsele lor si sunt convins ca-mi veti da dreptate. Asadar revenind la manusi pot spune ca de-a lungul anilor mei de motociclist am folosit diferite manusi, de diferite tipuri si bineteles de la diferiti producatori, insa SPIDI intotdeauna a reusit sa ma surprinda placut. Nu am avut multe perechi de manusi SPIDI dar 3 perechi sigur am avut. In momentul de fata folosesc doua. Modeulu Carbo 1 si un alt model creat de SPIDI pentru DUCATI. Desi nu vreau sa vorbesc despre mausile DUCATI, vreau doar sa precizez faptul ca le folosesc de aproape 3 ani, mai exact de la cea dea V-a editie a festivalului moto M.A.N. Romania – Transfagarasan Epica si pot spune ca le voi folosi inclusiv si in acest an. Manusile respective sunt manusi scurte de vara si pe langa piele, au mult material textil. Au rezistat si rezista incontinuare si in afara de uzura normala nu au avut niciodata probleme cu cusaturi desfacute, velcro care sa nu mai prinda sau alte probleme. Asta pentru mine spune multe despre calitatea lor dar pe langa calitate, fitting-ul manusilor SPIDI pentru mine este ceva de necrezut. Nu stiu voi dar eu am avut mereu problema cu marimiea la manusi la multe alte brand-uri. Ba prea mult material la degetul mic, daca nu era la ala mic era la degetul mare sau prea putin material la aratator. In unele cazuri chiar am probat manusi care desi erau bune ca marime ma jena protectia sau in vreo 2 cazuri am patit sa probez, sa simt ca totul e ok, sa le cumpar dar in momentul in care am avut un drum mai lung de facut au inceput sa ma jeneze in diferite locuri. Nu cred ca sunt eu singurul care a patit unul sau mai multe din lucrurile de mai sus. Cu manusile SPIDI Carbo 1 insa nu am avut nici un fel de probleme. Fiecare deget e exact cat trebuie si anume putin mai mare decat degetele mele iar cusaturile de la varfurile degetelor, chiar daca sunt facute pe interior nu m-au deranjat deloc. Astfel ca partea de fitting e asigurata din start. Fiind pana la urma niste manusi din piele as fi preferat sa fie putin mai ventilate. Chiar daca sunt manusi lungi sportive si au pe degete si pe mana cateva zone cu piele perforata as fi vrut sa se ventileze mai bine. Nu ma intelegeti gresit, in mers se ventileaza perfect dar doar in afara orasului. In oras si la temperaturi peste 20 de grade am cam inceput sa transpir. Oricum si aici pot spune ca nu au gresit cei de la SPIDI cand au creat aceste manusi, deoarece in gama lor gasim mausi lungi de piele mai bine ventilate. Asta ma face sa vad in SPIDI o companie care incearca sa acopere toate nevoile noastre si uneori chiar fitzele pe care cateodata le avem iar acest aspect este de apreciat. Bineteles protectia principala este din carbon, de aici si numele, insa restul sunt protectii din piele mai groasa iar in podul palmei se observa zone dublate pentru o protectie suplimentara. Concluzia finala este ca aceste manusi cu siguranta isi fac treaba, sunt comode, sa zicem ca sunt destul de ventilate insa pretul zic eu este undeva intre. Nici prea scumpe nici prea ieftine dar cu siguranta nu pentru toate buzunarele. Casca SHOEI NXR Marquez Power up! TC-1 Pentru a nu avea un articol prea lung, review-ul legat de casca SHOEI NXR si cizmele SIDI VERTIGO 2 il voi posta intr-un alt articol. Fara sa-mi dau seama am ajuns la prea multe randuri de text si nu-mi doresc sa devin plictisitor. Parteneri MotoSUPORT.ro Vezi sursa
  12. Poate va intrebati ce au in comun aceste mari brand-uri pe piata din Romania, in afara de faptul ca toate sunt brand-uri deja consacrate in domeniul moto si au un renume care te duce cu gandul la calitate. Raspunsul este unul foarte simplu si anume pe MotoSUPORT.ro si EST BIKE. Desi venim dupa o mica pauza, pauza in care am lucrat la mai multe aspecte ale conceptului MotoSUPORT.ro, este cazul sa trecem la fapte. Asadar incepem cu testarea produselor pe care partenerii nostri le comercializeaza. Nu suntem primii care fac testare de produse dar cred ca suntem primii care testeaza produsele pe o perioada mai lunga de timp si in diferite conditii, plus toate produsele testate se pot vedea la noi in showroom. Acestea fiind spuse suntem mandri sa avem un nou partener, partener care are deja o vechime pe piata moto din Romania si cu siguranta multi au auzit de ei. EST BIKE Adventure este importator oficial SPIDI in Romania iar in magazinul situat in Constanta, gasim stocuri impresionante de echipamente, accesorii, consumabile si binenteles motociclete, scootere si ATV-uri noi. Da… au si service autorizat RAR si ofera clientilor o multitudine de servicii. In curand vom posta si un articol dedicat in totalitate noului nostru partener, articol in care veti afla mult mai multe lucruri despre EST BIKE Adventure – Constanta. Asa ca ma voi intoarce la brand-urile enumerate si comercializate de EST BIKE si am sa va spun parerea mea legata de raportul pret/calitate si daca merita sau nu o achizitie de genul. Pentru ca ne dorim cu adevarat sa testam produsul sau produsele pe care va urma sa le prezentam, va aduc aminte ca testarea se face pe un termen mai lung si in diferite conditii meteorologice. Asadar trecem la fapte. In acest articol voi vorbi despre geaca de piele SPIDI EVORIDER, pantaloni de piele SPIDI RR PRO 2, manusi tot de piele si tot SPIDI model CARBO 1, cizme SIDI VERTIGO 2 si nu in ultimul rand despre casca SHOEI NXR Marquez Power up! TC-1. Testarea produselor a inceput anul trecut undeva prin luna septembrie si au fost folosite pana in luna noiembrie. Ca sa pot fi cat mai obiectiv am testat aceste produse in diferite conditii – in oras, in afara orasului, pe drum national, pe autostrada, pe soare, pe ploaie si pe vant. Cam toate ipostazele in care ne aflam cand ne gandim la un asemenea echipament. Facand acest lucru am reusit sa-mi creez o parere cat mai ampla, parere pe care o voi impartasi cu voi in cateva randuri. Inainte de a incepe vreau sa mentionez faptul ca nu am sa dau detalii tehnice foarte multe. Detaliile tehnice le gasiti pe pagina dedicata produsului si cu siguranta pe site-ul producatorului. Voi vorbi strict de calitate, pret si parere personala. Fara a mai lungi prea mult povestea am sa incep binenteles cu SPIDI. Pentru cei care poate nu stiti sau nu ati auzit niciodata de SPIDI va pot spune ca este o companie infiintata in anul 1977, de catre Renato Dalla Grana in Italia. Initial a fost o companie ce producea strict manusi de curse. Istoria lor e frumoasa, lunga si plina de succese, dar de povestea lor poate ne vom ocupa intr-un alt articol. Stim cu totii ca nimic nu se compara cu un video de prezentare asa ca inainte de a impartasi cu voi experienta mea cu SPIDI va invit sa urmariti acest scurt video in care veti vedea cateva dintre caracteristicile acestei superbe geci de piele. Geaca SPIDI EVORIDER Este foarte important sa-ti alegi geaca perfecta pentru tine iar acest lucru e uneori chiar dificil. Chiar daca multe magazine din toata tara ne pun la dispozitie tot felul de brand-uri, mai mult sau mai putin cunoscute, stim ca de mute ori ajungi sa probezi marimea potrivita dar uneori parca ceva nu e bine, parca nu simti geaca facuta pentru tine sau poate croiul ei nu e exact ce ti-ai imaginat sau dorit. De-a lungul timpului am incercat echipamente de la diferiti producatori si pot spune ca SPIDI este unul dintre acei producatori care, se pare pune pret si pe fitting. Inainte sa aleg acest model am fost invitat de Adrian Bustiucel, proprietar EST BIKE Adventure – Constanta, sa probez tot echipamentul SPIDI disponibil in stoc pentru a-mi face o ideea exact despre acest aspect. Zis si facut. Dupa ce am probat combinezoane din una sau doua bucati, geci racing de piele, geci textile scurte sau touring, pantaloni de piele si bineteles textili am ajuns la concluzia ca tot ce am probat pe marimea mea, imi venea perfect. Toate protectiile se asezau perfect astfel incat nici nu le simteam. Lungimea manecilor, lungimea pantalonilor, pozitionarea buzunarelor si toate detaliile care tin pana la urma de confortul pe care il cautam la un echipament moto, imi dadeau senzatia ca erau special facute la comanda pentru mine. Am precizat de pozitionarea buzunarelor deoarece am avut neplacerea la alte brand-uri (vorbesc de producatori cunoscuti si cu istorie pe piata moto globala) sa descopar ca acest aspect oarecum nu a fost luat in calcul iar in momentul in care aveai nevoie sa bagi mana in buzunar dupa o cheie era cam incomod. Buzunarul ori era pozitionat prea in spate ori era un buzunar cu o deschidere prea mica. Nu am inteles si nu inteleg de ce nu se tine cont si de acest aspect mai ales ca vorbim de o geaca marime 52, care in mod normal este gandita si construita pentru cineva care are o inaltime cuprinsa intre 173 si 185 cm, deci vorbim de un motociclist care are maini mai lungi si are o circumferinta la piept intre 102 si 108 cm. Clar nu vorbim de cineva foarte solid sau scund, deci se poate calcula foarte usor unde trebuie pozitionat un buzunar si cat de mare trebuie sa fie. Revenind la geaca noastra va spun ca am ales acest model din mai multe motive. Este o geaca sportiva ce poate fi folosita atat pe strada cat si pe circuit – nivel amator. Este construita din piele de vaca, cu o grosime cuprinsa intre 1.1 si 1.3 mm ceea ce face ca aceasta geaca sa fie destul de usoara. Cand am luat prima data geaca pe mine am observat imediat faptul ca are bratele pre-curbate, lucru care o face mult mai confortabila atunci cand esti calare pe motocicleta. Avand pe spate, de-a lungul umerilor panouri de material tip acordeon, geaca iti ofera o mobilitate mai buna, lucru care cred ca este un avantaj mare pentru cei care vor sa foloseasca geaca in conditii de pilotaj mai agresiv. Cu siguranta acest aspect ar trebuii sa starneasca interesul celor care vor o geaca pe care vor sa o foloseasca atat in plimbari usoare, in oras sau in afara dar si pe un circuit la nivel de amator, unde pilotajul este mai agresiv. Fermuarele si capsele sunt foarte usor de manevrat inclusiv daca ai manusile puse. Ori de cate ori am avut nevoie sa deschid fermuarul sau capsele, chiar daca eram in mers si aveam manusile pe maini, am reusit cu usurinta sa fac acest lucru fara ca fermuarul sa se agate in ceva exces de material sau cusaturi facute prea aproape de dintii fermuarului. In ceea ce priveste protectiile, SPIDI Evorider foloseste piele ca principala aparare impotriva abraziunii/frecarii, iar protectia impotriva impactului este asigurata prin scuturile exterioare „Warrior" insotite de o aparatoare „Forcetech" certificata CE pe interiorul umerilor. De asemenea aceste protectii „Forcetech" se regasesc si la coate tot pe interior. Pentru multi poate singurul minus al acestui model este faptul ca nu vine cu protectie spate inclusa. Minus care dupa parerea mea este un avantaj, daca e sa ne gandim la siguranta noastra. In general gecile care vin cu o protectie de spate/coloana inclusa, ofera o protectie minima si e pusa doar de dragul de a pune ceva acolo. Asa cum multi stiti nici unul din producatorii mari nu pun protectii de spate incluse, tocmai in ideea de a te face constient ca trebuie sa-ti cumperi separat acest lucru. Da, este clar ca urmaresc si profitul lor, dar eu cred ca e mai important sa ne gandim la protectia noastra atunci cand cumparam un echipament. Asadar neavand o protectie deja inclusa te vei orienta sa cumperi o protectie de calitate. SPIDI ofera o gama larga de protectii, asadar in buzunarul gandit special pentru protectiile productie proprie, se poate monta o protectie CE Nivel 1 sau Nivel 2. Eu am ales o protectie „Warrior" Nivel 2 care pe langa linistea psihica iti ofera si o protectie fizica atunci cand este cazul. Protectia este comoda si se muleaza pe spate perfect, astfel nu incomodeaza. Este destul de mare ceea ce iti asigura o protectie pe aproape tot spatele. Unul dintre aspectele mele preferate este captuseala interna, care e atat de bine gandita incat atunci cand imbraci sau dai jos geaca nici nu o simti. Nu se aduna nicaieri astfel iti permite sa folosesti cu usurinta aceasta geaca, fara ati crea vreun inconfort nici macar in aceste cazuri. Evorider are un singur buzunar pe interior (pentru telefon sau portofel) si doua externe. Fiind o geaca de piele ea nu este impermeabila, dar SPIDI a gandit in asa fel acesta geaca incat permite montarea unei captuseli de impermeabilizare SPIDI H2Out sau pentru sezonul mai rece mesada termo. Folosind acesta geaca in lunile septembrie, octombrie si putin din noiembrie nu am simtit nevoia de a pune si mesada termo, dar nu pot nici sa spun ca am folosit motocicleta la temperaturi sub 12 grade. Probabil sub aceasta temperatura e nevoie. Cat despre ploaie pot spune ca am mers intentionat pe ploaie pentru a vedea in cat timp apa se inflitreaza si spre surprinderea mea acest lucru nu a fost instant. Fiind o ploaie usoara de toamna geaca a rezistat in jur de 10 minute pana cand am simtit usor umezeala in zonele unde geaca are material textil. Dupa aproximativ jumatate de ora, de mers pe ploaie eram ud leoarca. Ca si concluzie e clar. Pe ploie e nevoie de acea captuseala impermeambila H2Out sau de un combinezon impermemabil de luat peste. Trecand peste acest aspect al impermeabilitatii, la partea de ventilatie pot spune ca cele doua buzunare de ventilatie pozitionate pe piept, pielea perforata pe coate si spate impreuna cu materialul textil de pe partea interioara a mainilor asigura o ventilatie perfecta chiar daca afara sunt peste 30 de grade. Dar asta doar in afara orasului. In oras am fost obligat sa deschid fermuarul pana pe piept deoarece cele 2 buzunare prezente aici sunt destul de mici. Fiind o geaca de piele sportiva inteleg si de ce nu exista panouri mai mari de ventilatie. Oricum per total sunt de parere ca Evorider are o ventilatie buna. Tinand cont de aceste aspecte si de faptul ca geaca se vinde la pretul de 1855 Lei, pot spune ca raportul calitate/pret este unul foarte bun. Da stiu ca multi ar dori ca o geaca premium sa se vanda sub 200 de Euro, dar acest lucru nu este posibil. Oricum sunt de parere ca pretul pentru geaca SPIDI Evorider este unul mult mai bun ca si in cazul altor brand-uri, iar calitatea materialelor si atentia sporita a producatorului, la detalii, fac ca aceasta geaca sa-si merite pe deplin pretul. Fiind un an nou, SPIDI a adus cateva imbunatatiri acestui model (model inca disponibil), astfel ca noul model are denumirea de Evorider 2. De asemenea geaca se poate folosi cu mai multe modele de pantaloni insa eu am ales sa merg pe recomadarea SPIDI si anume pe modelul de pantaloni de piele SPIDI RR PRO 2. Pantalonii SPIDI RR PRO 2 Parerea mea despre pantaloni RR PRO 2 pot spune ca este cam aceeasi cu parerea despre geaca. Spun asta deoarece materialele folosite sunt identice si la fel ca si geaca, pantalonii au zona de material textil elastic, pe spatele picioareleor si intre picioare pentru a oferi comoditate, mobilitate si ventilatie. Pe langa aceste zone cu material textil, pantalonii au si ei zona de material tip acordeon deasupra genunchilor si pe spate la baza coloanei. Ca orice alt pantalon are posibilitatea de a fi legat de geaca prin fermuar de jur imprejur, astfel se obtine un combinezon din 2 bucati. Acest lucru iti ofera in primul rand o protectie sporita in cazul unui accident, deoarece geaca nu se va ridica deloc plus la viteze mai mari curentul de aer nu mai are pe unde sa intre sub geaca in partea din spate. Testarea pantalonilor a fost identica cu cea a gecii. Singurul minus la pantalonii de piele este atunci cand esti obligat sa-i porti prin oras, indiferent de model si de marca. In rest pot spune ca au trecut cu brio testele mele de fitting, comportament in diferitele conditii meteo si test de calitate. Binenteles testul de impermeabilitate nu aveau cum sa-l treaca deoarece nu sunt pantaloni impermeabili iar testul de rezistenta la frecare si impact nu am de gand sa-l fac. Aici ii las pe cei mai curajosi. Manusi SPIDI Carbo 1 Daca va aduceti aminte, la inceputul acestui articol am mentionat faptul ca SPIDI a aparut pe piata ca fiind o companie specializata pe productia de manusi sportive. Au avut succes asta este clar si au ajuns de la manusi sa produc o gama larga de echipamente. Astfel ca asteptarile mele in ceea ce priveste manusile, au fost mari de la bun inceput. Stiu ca pare ca ridic in slavi acest brand SPIDI, dar va asigur ca o fac intr-un mod justificat. Chiar va rog sa probati sau macar sa mergeti sa vedeti live produsele lor si sunt convins ca-mi veti da dreptate. Asadar revenind la manusi pot spune ca de-a lungul anilor mei de motociclist am folosit diferite manusi, de diferite tipuri si bineteles de la diferiti producatori, insa SPIDI intotdeauna a reusit sa ma surprinda placut. Nu am avut multe perechi de manusi SPIDI dar 3 perechi sigur am avut. In momentul de fata folosesc doua. Modelul Carbo 1 si un alt model creat de SPIDI pentru DUCATI. Desi nu vreau sa vorbesc despre manusile DUCATI, vreau doar sa precizez faptul ca le folosesc de aproape 3 ani, mai exact de la cea dea V-a editie a festivalului moto M.A.N. Romania – Transfagarasan Epica si pot spune ca le voi folosi inclusiv si in acest an. Manusile respective sunt scurte, de vara si pe langa piele au mult material textil. Au rezistat si rezista incontinuare si in afara de uzura normala, nu au avut niciodata probleme cu cusaturi desfacute, velcro care sa nu mai prinda sau alte probleme. Asta pentru mine spune multe despre calitatea lor iar fitting-ul manusilor SPIDI este ceva de necrezut. Nu stiu voi dar eu am avut mereu problema cu marimea la manusi la multe alte brand-uri. Ba prea mult material la degetul mic, daca nu era la ala mic era la degetul mare sau prea putin material la aratator. In unele cazuri chiar am probat manusi care desi erau bune ca marime, ma jena protectia sau in vreo 2 cazuri am patit sa probez, sa simt ca totul e ok, sa le cumpar dar in momentul in care am avut un drum mai lung de facut au inceput sa ma jeneze in diferite locuri. Nu cred ca sunt eu singurul care a patit unul sau mai multe din lucrurile de mai sus. Cu manusile SPIDI Carbo 1 insa nu am avut nici un fel de probleme. Fiecare deget e exact cat trebuie si anume putin mai mare decat degetele mele iar cusaturile de la varfurile degetelor, chiar daca sunt facute pe interior nu m-au deranjat deloc. Astfel ca partea de fitting e asigurata din start. Fiind pana la urma niste manusi din piele as fi preferat sa fie putin mai ventilate. Chiar daca sunt manusi lungi sportive si au pe degete si pe mana cateva zone cu piele perforata as fi vrut sa se ventileze mai bine. Nu ma intelegeti gresit, in mers se ventileaza perfect dar doar in afara orasului. In oras si la temperaturi peste 20 de grade am cam inceput sa transpir. Oricum si aici pot spune ca nu au gresit cei de la SPIDI cand au creat aceste manusi, deoarece in gama lor gasim manusi lungi de piele mai bine ventilate. Asta ma face sa vad in SPIDI o companie care incearca sa acopere toate nevoile noastre si uneori chiar „fitzele" pe care cateodata le avem iar acest aspect este de apreciat. Binenteles protectia principala este din carbon, de aici si numele, insa restul sunt protectii din piele mai groasa iar in podul palmei se observa zone dublate pentru o protectie suplimentara. Concluzia finala este ca aceste manusi cu siguranta isi fac treaba, sunt comode, sa zicem ca sunt destul de ventilate insa pretul zic eu este undeva intre. Nici prea scumpe nici prea ieftine dar cu siguranta nu pentru toate buzunarele. Casca SHOEI NXR Marquez Power up! TC-1 Pentru a nu avea un articol prea lung, review-ul legat de casca SHOEI NXR si cizmele SIDI VERTIGO 2 il voi posta intr-un alt articol. Fara sa-mi dau seama am ajuns la prea multe randuri de text si nu-mi doresc sa devin plictisitor. Parteneri MotoSUPORT.ro
  13. 29 noiembrie 2019 este ziua perfecta pentru pasionatii si posesorii de motociclete BMW. Asa cum deja ati inteles din titlu, partenerul nostru BMW MOTORRAD ORADEA va pune la bataie multe reduceri foarte interesante. Ce va putem spune este ca reducerile substantiale vor fi la gama de produse din stoc indiferent ca vorbim de motociclete, accesorii si echipamente. Lista stocului o avem doar la motociclete, insa in showroom-ul de la BMW Oradea va asteapta si o sumedenie de accesorii si echipamente. MOTOCICLETE DISPONIBILE IN STOC - REDUCERI INTRE 10% si 20% Trei unitati noi BMW G310GS Doua unitati noi – Una Demo O unitate noua BMW C400GT O unitate noua – Una Demo BMW F750GS O unitate noua BMW F850GS Doua unitati noi BMW F850GSA O unitate noua – Doua Demo BMW S1000XR Doua unitati noi BMW R1250R O unitate noua – Una Demo BMW R1250RT O unitate noua – Una Demo ACCESORII SI ECHIPAMENTE DISPONIBILE IN STOC - REDUCERI INTRE 10% si 30% Aici nu am o lista cu ce este disponibil in stoc, dar cei care doresc sa profite de reducerile de Black Firday vor fi surprinsi cu siguranta de stocul existent in showroom. Pot doar sa spun ca veti gasi geci, pantaloni, manusi, casti, incaltaminte si fel si fel de accesorii originale BMW. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa va prezentati in 29 NOIEMBRIE la reprezentanta BMW din Oradea unde ZSOLT KISS si echipa lui va asteapta. Ofertele vor fi valabile in limita stocului disponibil! Pentru detalii puteti suna la: 0747234064 – pentru motociclete 0738682673 – pentru echipamente si accesorii
  14. BLACK FRIDAY la BMW Motorrad Oradea

    29 noiembrie 2019 este ziua perfecta pentru pasionatii si posesorii de motociclete BMW. Asa cum deja ati inteles din titlu, partenerul nostru BMW MOTORRAD ORADEA va pune la bataie multe reduceri foarte interesante. Ce va putem spune este ca reducerile substantiale vor fi la gama de produse din stoc indiferent ca vorbim de motociclete, accesorii si echipamente. Lista stocului o avem doar la motociclete, insa in showroom-ul de la BMW Oradea va asteapta si o sumedenie de accesorii si echipamente. MOTOCICLETE DISPONIBILE IN STOC - REDUCERI INTRE 10% si 20% Trei unitati noi BMW G310GS Doua unitati noi – Una Demo O unitate noua BMW C400GT O unitate noua – Una Demo BMW F750GS O unitate noua BMW F850GS Doua unitati noi BMW F850GSA O unitate noua – Doua Demo BMW S1000XR Doua unitati noi BMW R1250R O unitate noua – Una Demo BMW R1250RT O unitate noua – Una Demo ACCESORII SI ECHIPAMENTE DISPONIBILE IN STOC - REDUCERI INTRE 10% si 30% Aici nu am o lista cu ce este disponibil in stoc, dar cei care doresc sa profite de reducerile de Black Firday vor fi surprinsi cu siguranta de stocul existent in showroom. Pot doar sa spun ca veti gasi geci, pantaloni, manusi, casti, incaltaminte si fel si fel de accesorii originale BMW. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa va prezentati in 29 NOIEMBRIE la reprezentanta BMW din Oradea unde ZSOLT KISS si echipa lui va asteapta. Ofertele vor fi valabile in limita stocului disponibil! Pentru detalii puteti suna la: 0747234064 – pentru motociclete 0738682673 – pentru echipamente si accesorii Vezi sursa
  15. Aparitia noilor modele CRF1100L Africa Twin si CRF1100L Africa Twin Adventure Sports s-au bucurat de o expunere maxima chiar si la noi in tara. Spun asta deoarece pe langa importatorul si dealer-ii oficial Honda din Romania, tote site-urile de specialitate si o mare parte din bloggeri au promovat aceasta noutate. Chiar daca poate suntem ultimii care-si indreapta reflectoarele asupra acestor noi modele sunt sigur ca vom aduce si noi o noutate in domeniul moto…cel putin pentru vreo doua, trei persoane. Inainte da a enumera aceleasi detalii ca si colegii mei, care au fost mai promti in a servi aceasta noutate intregii tari, va invit sa urmariti un scurt video de prezentare. Fiindca e foarte greu sa scrii un articol care sa nu para a fi un simplu „copy & paste" am sa adopt o alta abordare mai simpla probabil si am sa va las pe voi sa descoperiti noutatile prezentate de Honda. 2020 AFRICA TWIN 2020 AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES Culori disponibile Dealer HONDA PREGATIT PENTRU AVENTURI CHIAR MAI MARI Mai usoara, mai puternic si cu mai multe caracteristici ca niciodată – acesta este noul Africa Twin gata pentru aventuri si mai mari. Oferind calitatea, rezistenta si fibilitatea cu care Honda ne-a obisnuit deja CRF1100L este alegerea perfecta atunci cand doriti sa fiti departe de casa. Practic acest producator nipon a luat ceea ce credea ca este cea mai buna motocicleta de adventure din lume si a imbunatatit-o, adaugand o serie completa de functii, inclusiv pilot automat si un afisaj cu panou tactil, care este compatibil cu Apple CarPlay ™. Gama standard Africa Twin este o alegere excelenta pentru pasionatii seriosi de off-road iar pentru pasionati de ture lungi mai linistite, modelul Africa Twin Adventure Sports ES este „incarcat" cu mai multe caracteristici, cum ar fi suspensia controlata electronic, un parbriz reglabil, un rezervor de combustibil mai mare, manere incalzite, anvelope tubless plus multe alte avantaje. AFRICA TWIN 14.500 euro AFRICA TWIN DCT 15.690 euro AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES 18.490 euro AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES DCT 19.590 euro Am preferat sa pun preturile inaintea specificatiilor tehnice deoarece multi detinatori de Africa Twin model 2019 vor observa o crestere destul de mare in ceea ce priveste pretul pentru variantele 2020 iar acest subiect este deja dezbatut de motociclistii internauti. Cu siguranta noile preturi sunt justificate prin upgrade-urile pe care producatorul nipon le-a adus pentru modelele 2020. Printre cele mai importanta sunt: IMU pe 6 axe, cruise control in dotare standard, display TFT cu Apple CarPlay, traction control, wheelie control, engine brake, cornering ABS si patru moduri de mers. Pentru a explica mai frumos si mai bine toate aceste noi lucruri, Honda a realizat un video pe care va sugerez sa-l urmariti. Cu siguranta prezentarea din video este una mai buna decat o pot face in scris. SPECIFICATII SI MOTORIZARI CRF1100 AFRICA TWIN – MT CRF1100 AFRICA TWIN (DCT) MOTOR SI PERFORMANTE Tip Motor 2 cilindri (paraleli), 4 timpi, 4 supape 2 cilindri (paraleli), 4 timpi, 4 supape Capacitiate cilindrica 1084 cc 1084 cc Putere (CP / RPM) 102 CP / 7.500 102 CP / 7.500 Cuplu motor (Nm / RPM) 105 Nm / 6.250 105 Nm / 6.250 Consum carburant (l/100km) 4.9 l/ 100 km 4.8 l/ 100 km Capacitate rezervor ulei (litri) 4.9 litri 5,2 litri Aprindere Gestionat Electronic Gestionat Electronic Sistem alimentare PGM-FI – Injectie electronica PGM-FI – Injectie electronica TRANSMISIE Ambreiaj Multi-disc, umed cu slipper clutch (MT) DCT – Dublu ambreiaj multi-disc Tip transmisie Mecanica Mecanica Cutie viteze 6 trepte (Manuala) 6 trepte (Automata – DCT) Sistem de control al cuplului Honda (HSTC)2 HSTC cu wheelie control HSTC cu wheelie control SASIU Tip sasiu Dublu leagan (otel) Dublu leagan (otel) DIMENSIUNI SI MASE Greutate la gol 226 kg 236 kg Greutate la plin 446 kg 456 kg Capacitate rezervor 18.8 litri 18.8 litri Lungime x Latime x Inaltime (mm) 2.334 x 961 x 1.391 mm 2.334 x 961 x 1.391 mm Ampatament (mm) 1,575 mm 1,575 mm Inaltime sa (mm) 850/ 870 mm 850/ 870 mm Garda la sol (mm) 250 mm 250 mm ROTI SUSPENSIE SI FRANA Tip sistem ABS Sistem ABS cu 2 canale, IMU si moduri selectabile pentru on-road si off-road Sistem ABS cu 2 canale, IMU si moduri selectabile pentru on-road si off-road Frana fata Dublu Disc 310 mm, flotant, hidraulic, etrier cu 4 pistoane, ABS si traction control Dublu Disc 310 mm, flotant, hidraulic, etrier cu 4 pistoane, ABS si traction control Frana spate Disc 256, hidraulic, etrier cu mono piston, ABS cu comutator de dezactivare Disc 256, hidraulic, etrier cu mono piston, ABS cu comutator de dezactivare Jante fata 21M/C x MT2.15 21M/C x MT2.15 Jante spate 18M/C x MT4.00 18M/C x MT4.00 Anvelope fata 90/90-21M/C 54H (tube type) 90/90-21M/C 54H (tube type) Anvelope spate 150/70R18M/C 70H (tube type) 150/70R18M/C 70H (tube type) Suspensie fata Furca Showa Up-side Down 45 mm, ajustabila (cursa 230mm) Furca Showa Up-side Down 45 mm, ajustabila (cursa 230mm) Suspensie spate Amortizor Pro-link SHOWA, cu gaz, compresie si preincarcare ajustabila, (cursa 220 mm) Amortizor Pro-link SHOWA, cu gaz, compresie si preincarcare ajustabila, (cursa 220 mm) INSTRUMENTE SI ELECTRICE Instrumente Instrumentar de bord Digital – LCD; Display multi informational TFT – 6.5" cu touch screen; Lumini de zi cu LED, Bluetooth audio si Apple Carplay; Cruise Control, Semnalizare cu auto cancel; Priza USB 1.5A; HSTC cu wheelie control, IMU; Semnal oprire de urgenta Instrumentar de bord Digital – LCD; Display multi informational TFT – 6.5" cu touch screen; Lumini de zi cu LED, Bluetooth audio si Apple Carplay; Cruise Control, Semnalizare cu auto cancel; Priza USB 1.5A; HSTC cu wheelie control, IMU; Semnal oprire de urgenta Far Dual LED Dual LED Stopuri LED LED Semnalizatoare LED LED Baterie 12V-6Ah Li-ion (20hr) 12V-6Ah Li-ion (20hr) Securitate Imobilizer Imobilizer Poate pentru multi aceasta abordare pare haotica si fara prea multa parere personala legata de noul model Africa Twin dar scopul acestui articol a fost sa scoata in evidenta frumusetea si noile caracteristici, de mult asteptate de pasionatii motocicletelor adventure. Probabil la anul vom avea parte si de test drive cu una dintre aceste noi modele. Pana atunci ii incurajam pe cei doritori de informatii si poate chiar de achizitii sa contacteze dealer-ul oficial Honda – EST BIKE ADVENTURE. Noua Africa Twin CRF1100L – detalii si preturi. 5 (100%) 15 vote
×