Mergi la conţinut

Motobikes

Membri
  • Conţinut

    456
  • Membru din

  • Ultima vizită

    Niciodată
  • Days Won

    1
  1. Iată încă un episod al podcast-ului nostru, Cu Căștile Pe Masă, al treilea, mai exact. Acum vorbim despre cum este să trăiești o etapă de MotoGP de la fața locului, din postura unui jurnalist acreditat. Cum este acolo, ce vezi în plus față de la TV și ce picanterii poți afla. În plus, dezbatem puțin problema echipamentului moto. Cât purtăm, când îl purtăm, de ce îl purtăm? E OK să mergem fără din când în când. Dacă da, când? [embedded content] Un al treilea membru al redacției apare sporadic, și anume jucăușul câine Kimo. Fiți pe fază pentru noi episoade. De la episodul 4 încolo, vom avea câte un invitat (cel puțin) în fiecare episod. Like, share, subscribe, altfel ne supărăm! Sursa
  2. Iată încă un episod al podcast-ului nostru, Cu Căștile Pe Masă, al treilea, mai exact. Acum vorbim despre cum este să trăiești o etapă de MotoGP de la fața locului, din postura unui jurnalist acreditat. Cum este acolo, ce vezi în plus față de la TV și ce picanterii poți afla. În plus, dezbatem puțin problema echipamentului moto. Cât purtăm, când îl purtăm, de ce îl purtăm? E OK să mergem fără din când în când. Dacă da, când? [embedded content] Un al treilea membru al redacției apare sporadic, și anume jucăușul câine Kimo. Fiți pe fază pentru noi episoade. De la episodul 4 încolo, vom avea câte un invitat (cel puțin) în fiecare episod. Like, share, subscribe, altfel ne supărăm!
  3. VIDEO: Test Honda CB650F

    Am testat de curând pentru MotorVlogTV naked-ul polivalent cu patru cilindri de la Honda, noul CB650F. Ne-a impresionat prin calitatea fabricației, prin echilibrul general și printr-o ciclistică manevrabilă și stabilă în același timp. [embedded content] Pentru mai multe teste video, fiți pe fază aici pe site, pe Facebook și pe canalul de Youtube (unde vă invităm să vă abonați). Sursa
  4. VIDEO: Test Honda CB650F

    Am testat de curând pentru MotorVlogTV naked-ul polivalent cu patru cilindri de la Honda, noul CB650F. Ne-a impresionat prin calitatea fabricației, prin echilibrul general și printr-o ciclistică manevrabilă și stabilă în același timp. [embedded content] Pentru mai multe teste video, fiți pe fază aici pe site, pe Facebook și pe canalul de Youtube (unde vă invităm să vă abonați).
  5. Cătălin Cazacu (Racing Academy) a câștigat a treia etapă de MotoRC, disputată pe Motor Park România, la Adâncata, la clasa Stock 1000. Adrian Petrovici a câștigat cursa clasei Stock 600. Cătălin Cazacu. Cătălin Cazacu s-a calificat fără emoții în pole-position, pe al său BMW S 1000 RR, în prima sa cursă pentru echipa Racing Academy. De acolo a plecat bine și a dominat autoritar cursa desfășurată ieri, construindu-și un avantaj de peste 10 secunde față de următorul clasat, Bogdan Vrăjitoru de la CSM București. Podium la Stock 1000. La MotoRC se premiază primii 10 piloți care ajung la finiș. Tricourile Racing Academy par să domine (Cazacu, Zaharescu și Andrei Petcu) Podiumul a fost completat de Adrian Rus, mai bine cunoscut sub pseudonimul său, Sinner, tot de la CSM București. „Sinnerul” a avut un weekend mai plin decât majoritatea piloților, căci a îndeplinit, ca și altădată, și rolul de comentator și MC, pe lângă cel de pilot. De remarcat evoluția excelentă a acestuia din 2018: în cursa de ieri a terminat la doar patru zecimi de secundă de Bogdan Vrăjitoru, un pilot mult mai experimentat. Bogdan Vrăjitoru. Cătălin Manea a terminat al patrulea, la marginea podiumului, la mai puțin de o secundă în spatele lui Sinner, făcând și el o cursă excelentă și un best lap fulminant: 1:45.1! Adrian „Sinner” Rus, urmărit îndeaproape de Cătălin Manea. Pe locul 6 a terminat George Negrea, un nume cunoscut celor care merg la curse și un pilot talentat, dar care ajunge mai rar la circuite în ultimii ani. În spatele acestuia a tras tare Bogdan Zaharescu, colegul lui Cazacu de la Racing Academy, obținând cea mai bună clasare a sezonului și un best lap personal: 1:47.1. Bătălie încinsă la începutul cursei Stock 1000: Andrei Petcu (27), în fața lui Bogdan Zaharescu (111), Cătălin Marin (88) și George Negrea. La Stock 600, Dan Măinescu (CSM București) a plecat din pole-position, dar câștig de cauză a avut Adrian Petrovici, pe eterna sa Yamaha R6 din altă epocă, urmat de Valentin Todorov, cu ultima treaptă a podiumului ocupată de Robertino Dumitru. Dan Măinescu a stabilit cel mai rapid tur în cursă, la 1:45,0, dar a terminat cursa la marginea podiumului. Adrian Petrovici. La clasa Michelin Street Racers, victoria în cursa finală i-a revenit lui Adrian Aelenei, urmat la foarte mică distanță (șase zecimi de secundă) de Radu Ene (Racing Academy), cu Silviu Kovacs, autorul celui mai bun timp în cursă, pe locul al treilea. Radu Ene. Sursa
  6. Cătălin Cazacu (Racing Academy) a câștigat a treia etapă de MotoRC, disputată pe Motor Park România, la Adâncata, la clasa Stock 1000. Adrian Petrovici a câștigat cursa clasei Stock 600. Cătălin Cazacu. Cătălin Cazacu s-a calificat fără emoții în pole-position, pe al său BMW S 1000 RR, în prima sa cursă pentru echipa Racing Academy. De acolo a plecat bine și a dominat autoritar cursa desfășurată ieri, construindu-și un avantaj de peste 10 secunde față de următorul clasat, Bogdan Vrăjitoru de la CSM București. Podium la Stock 1000. La MotoRC se premiază primii 10 piloți care ajung la finiș. Tricourile Racing Academy par să domine (Cazacu, Zaharescu și Andrei Petcu) Podiumul a fost completat de Adrian Rus, mai bine cunoscut sub pseudonimul său, Sinner, tot de la CSM București. „Sinnerul” a avut un weekend mai plin decât majoritatea piloților, căci a îndeplinit, ca și altădată, și rolul de comentator și MC, pe lângă cel de pilot. De remarcat evoluția excelentă a acestuia din 2018: în cursa de ieri a terminat la doar patru zecimi de secundă de Bogdan Vrăjitoru, un pilot mult mai experimentat. Bogdan Vrăjitoru. Cătălin Manea a terminat al patrulea, la marginea podiumului, la mai puțin de o secundă în spatele lui Sinner, făcând și el o cursă excelentă și un best lap fulminant: 1:45.1! Adrian „Sinner” Rus, urmărit îndeaproape de Cătălin Manea. Pe locul 6 a terminat George Negrea, un nume cunoscut celor care merg la curse și un pilot talentat, dar care ajunge mai rar la circuite în ultimii ani. În spatele acestuia a tras tare Bogdan Zaharescu, colegul lui Cazacu de la Racing Academy, obținând cea mai bună clasare a sezonului și un best lap personal: 1:47.1. Bătălie încinsă la începutul cursei Stock 1000: Andrei Petcu (27), în fața lui Bogdan Zaharescu (111), Cătălin Marin (88) și George Negrea. La Stock 600, Dan Măinescu (CSM București) a plecat din pole-position, dar câștig de cauză a avut Adrian Petrovici, pe eterna sa Yamaha R6 din altă epocă, urmat de Valentin Todorov, cu ultima treaptă a podiumului ocupată de Robertino Dumitru. Dan Măinescu a stabilit cel mai rapid tur în cursă, la 1:45,0, dar a terminat cursa la marginea podiumului. Adrian Petrovici. La clasa Michelin Street Racers, victoria în cursa finală i-a revenit lui Adrian Aelenei, urmat la foarte mică distanță (șase zecimi de secundă) de Radu Ene (Racing Academy), cu Silviu Kovacs, autorul celui mai bun timp în cursă, pe locul al treilea. Radu Ene.
  7. Sperăm că v-a plăcut primul episod al podcast-ului nostru, pe care îl găsiți aici. Noi am mai făcut oricum un episod, să fie, să nu trebuiască. În care vorbim despre motovlogging și despre unde se trage linia de la care e OK să devii un justițiar în trafic, împărțind dreptatea divină cu injurii, bătăi în geamuri și oglinzi rupte. Și alte câteva subiecte interesante. În timp ce bem o bere, pentru o atmosferă maxim de relaxată. [embedded content] Nu uitați să dați like, share, subscribe, etc. Altfel aflăm cine sunteți și vă ponegrim în direct. Ca să fie clar! Sursa
  8. Sperăm că v-a plăcut primul episod al podcast-ului nostru, pe care îl găsiți aici. Noi am mai făcut oricum un episod, să fie, să nu trebuiască. În care vorbim despre motovlogging și despre unde se trage linia de la care e OK să devii un justițiar în trafic, împărțind dreptatea divină cu injurii, bătăi în geamuri și oglinzi rupte. Și alte câteva subiecte interesante. În timp ce bem o bere, pentru o atmosferă maxim de relaxată. [embedded content] Nu uitați să dați like, share, subscribe, etc. Altfel aflăm cine sunteți și vă ponegrim în direct. Ca să fie clar!
  9. VIDEO: Test Honda NC750X DCT

    Vara aceasta am testat și Honda NC750X, o motocicletă crossover polivalentă, ușor de condus, ideală pentru începători și nu numai. Am luat-o de la Honda România, prin dealerul Motor Team și am dus-o pe tot felul de drumuri din sudul țării. Am scos-o puțin și în afara asfaltului. Testul l-am făcut pentru emisiunea MotorVlogTV de la TVR2. Iată ce a ieșit: [embedded content] Urmăriți-ne canalul de Youtube pentru mai multe teste cu motociclete, plus alte povești interesante despre două roți motorizate.
  10. VIDEO: Test Honda NC750X DCT

    Vara aceasta am testat și Honda NC750X, o motocicletă crossover polivalentă, ușor de condus, ideală pentru începători și nu numai. Am luat-o de la Honda România, prin dealerul Motor Team și am dus-o pe tot felul de drumuri din sudul țării. Am scos-o puțin și în afara asfaltului. Testul l-am făcut pentru emisiunea MotorVlogTV de la TVR2. Iată ce a ieșit: [embedded content] Urmăriți-ne canalul de Youtube pentru mai multe teste cu motociclete, plus alte povești interesante despre două roți motorizate. Sursa
  11. La Brno, Marquez atinge pragul de 100 de Mari Premii disputate la clasa regină. Cine a obținut mai multe victorii la atingerea acestui prag, dintre el și Valentino Rossi? O poză din vremea în care Rossi și Marquez erau încă în relații bune. La Brno, cu ocazia Marelui Premiu al Cehiei 2018, Marc Marquez va atinge pragul de 100 de curse disputate în clasa MotoGP. Știrea e interesantă pentru că spaniolul are doar 25 de ani și a obținut deja patru titluri mondiale din cinci posibile în clasa regină. În 2015 a ratat titlul, dar s-a clasificat totuși al treilea în campionat. Când Valentino ajungea la pragul de 100 de curse disputate în categoria mare, avea doi ani mai mult decât spaniolul și câștigase și el deja patru titluri (unul la 500 și trei la MotoGP) din cinci disputate. În 2000, anul de debut, a terminat al doilea în campionat, în spatele campionului din acel an, Kenny Roberts Jr, pe Suzuki. Max Biaggi era al treilea clasat în acel an, în urma debutantului din Tavullia. Marc Marquez a alergat până acum în 99 de Mari Premii în MotoGP, dintre care a câștigat 40. Pentru comoditate, vom rotunji cifra celor disputate la 100, presupunând în același timp, cum spun și mai toate pronosticurile, că Marquez va câștiga cursa de la Brno, cum a făcut-o și anul trecut, ajungând astfel la 41 de victorii din 100 de curse disputate. Dacă dăm ceasul înapoi cu 12 ani și numărăm victoriile Doctorului, descoperim că Vale a obținut 54 de victorii în acele prime 100 de curse. În afară de anul de debut, în acea vreme câștiga în fiecare an mai mult de jumătate din etape, demonstrându-și astfel superioritatea incontestabilă. Dacă ne uităm la numărul maxim de victorii dintr-un sezon, spaniolul primează, cu 13 victorii în 2014 dintr-un total de 18 curse, inclusiv o serie impresionantă de 10 victorii consecutive. Dacă adunăm punctele (presupunând în continuare că Marquez ar câștiga la Brno duminică), Rossi a obținut 1.957 de puncte în primele 100 de curse, față de 1.724 ale lui Marc. Desigur, această comparație este pur anecdotică, având în vedere că nu se pot compara direct performanțele celor doi, având în vedere că au fost obținute în ere diferite, cu alte motociclete, alți adversari etc. Sursa
  12. La Brno, Marquez atinge pragul de 100 de Mari Premii disputate la clasa regină. Cine a obținut mai multe victorii la atingerea acestui prag, dintre el și Valentino Rossi? O poză din vremea în care Rossi și Marquez erau încă în relații bune. La Brno, cu ocazia Marelui Premiu al Cehiei 2018, Marc Marquez va atinge pragul de 100 de curse disputate în clasa MotoGP. Știrea e interesantă pentru că spaniolul are doar 25 de ani și a obținut deja patru titluri mondiale din cinci posibile în clasa regină. În 2015 a ratat titlul, dar s-a clasificat totuși al treilea în campionat. Când Valentino ajungea la pragul de 100 de curse disputate în categoria mare, avea doi ani mai mult decât spaniolul și câștigase și el deja patru titluri (unul la 500 și trei la MotoGP) din cinci disputate. În 2000, anul de debut, a terminat al doilea în campionat, în spatele campionului din acel an, Kenny Roberts Jr, pe Suzuki. Max Biaggi era al treilea clasat în acel an, în urma debutantului din Tavullia. Marc Marquez a alergat până acum în 99 de Mari Premii în MotoGP, dintre care a câștigat 40. Pentru comoditate, vom rotunji cifra celor disputate la 100, presupunând în același timp, cum spun și mai toate pronosticurile, că Marquez va câștiga cursa de la Brno, cum a făcut-o și anul trecut, ajungând astfel la 41 de victorii din 100 de curse disputate. Dacă dăm ceasul înapoi cu 12 ani și numărăm victoriile Doctorului, descoperim că Vale a obținut 54 de victorii în acele prime 100 de curse. În afară de anul de debut, în acea vreme câștiga în fiecare an mai mult de jumătate din etape, demonstrându-și astfel superioritatea incontestabilă. Dacă ne uităm la numărul maxim de victorii dintr-un sezon, spaniolul primează, cu 13 victorii în 2014 dintr-un total de 18 curse, inclusiv o serie impresionantă de 10 victorii consecutive. Dacă adunăm punctele (presupunând în continuare că Marquez ar câștiga la Brno duminică), Rossi a obținut 1.957 de puncte în primele 100 de curse, față de 1.724 ale lui Marc. Desigur, această comparație este pur anecdotică, având în vedere că nu se pot compara direct performanțele celor doi, având în vedere că au fost obținute în ere diferite, cu alte motociclete, alți adversari etc.
  13. Se pare că Harley-Davidson are planuri mari pentru viitor, căci tocmai a prezentat o motocicletă complet nouă, un adventure-bike denumit Pan America – primul model de acest gen produs vreodată de constructorul din Milwaukee. Harley-Davidson are de gând să-și diversifice puternic gama de modele în viitor, modelul electric Livewire prezentat acum câțiva ani fiind primul semn în acest sens. Se pare că producătorul din Milwaukee are de gând să intre pe segmente de piață pe care nu a mai fost până acum, inclusiv enduro-touring, naked sau motociclete mici, pentru oraș. Au apărut primele poze cu prototipul Pan America, care pare destul de interesant. Motorul este unul complet nou, cu capacitate de 1.250 cmc, chiulase cu patru supape pe cilindru și un unghi de aproximativ 60 de grade între cilindri. Se pare că americanii din Wisconsin au de gând să producă acest motor în mai multe variante de cilindree, între 500 și 1.250 cmc, cu două variante de transmisie, ceea ce sugerează că se gândesc și la o transmisie finală prin cardan, pe lângă cea deja tradițională pentru Harley-Davidson, prin curea dințată. Nu e exclus să apară și prima cutie de viteze automată a producătorului american. Ciclistica pare și ea foarte modernă, cu furcă inversată, frâne Brembo și o basculă din aliaj de aluminiu. Look-ul motocicletei este unul nu tocmai convențional, dar, din anumite unghiuri, nu ți-ai da seama că e vorba de un Harley. Dacă ăsta e un lucru bun, vor decide cumpărătorii. Vă ținem la curent cu informațiile despre noile modele H-D, pe măsură ce le vom avea. Sursa
  14. Se pare că Harley-Davidson are planuri mari pentru viitor, căci tocmai a prezentat o motocicletă complet nouă, un adventure-bike denumit Pan America – primul model de acest gen produs vreodată de constructorul din Milwaukee. Harley-Davidson are de gând să-și diversifice puternic gama de modele în viitor, modelul electric Livewire prezentat acum câțiva ani fiind primul semn în acest sens. Se pare că producătorul din Milwaukee are de gând să intre pe segmente de piață pe care nu a mai fost până acum, inclusiv enduro-touring, naked sau motociclete mici, pentru oraș. Au apărut primele poze cu prototipul Pan America, care pare destul de interesant. Motorul este unul complet nou, cu capacitate de 1.250 cmc, chiulase cu patru supape pe cilindru și un unghi de aproximativ 60 de grade între cilindri. Se pare că americanii din Wisconsin au de gând să producă acest motor în mai multe variante de cilindree, între 500 și 1.250 cmc, cu două variante de transmisie, ceea ce sugerează că se gândesc și la o transmisie finală prin cardan, pe lângă cea deja tradițională pentru Harley-Davidson, prin curea dințată. Nu e exclus să apară și prima cutie de viteze automată a producătorului american. Ciclistica pare și ea foarte modernă, cu furcă inversată, frâne Brembo și o basculă din aliaj de aluminiu. Look-ul motocicletei este unul nu tocmai convențional, dar, din anumite unghiuri, nu ți-ai da seama că e vorba de un Harley. Dacă ăsta e un lucru bun, vor decide cumpărătorii. Vă ținem la curent cu informațiile despre noile modele H-D, pe măsură ce le vom avea.
  15. Wade Young a câștigat cea de a treia etapă din ediția 2018 și este la 110 km distanță de prima sa victorie la Red Bull Romaniacs. Sud-africanul care a ratat anul trecut podiumul este urmat în clasamentul general de Manuel Lettenbichler, care după trei zile extrem de dure, se află la doar 4 minute în spatele său. Jonny Walker se află pe locul trei, iar revenirea în Sibiu este marcată de retragerea lui Graham Jarvis și a lui Taddy Blazusiak. Wade Young sare peste râul Sebeș, la finișul zilei a treia. Vineri, 27 iulie, caravana celui mai dificil raliu hard enduro din lume a pornit din Valea Jiului, mai precis din Petrila, unde a fost dat startul către Sibiu, oprindu-se pentru cele 25 de minute de pauză în service pointul din Mărtinie. Prima parte a zilei a fost una numită de track managerul raliului ”bucla nebună”o zonă formată din zig-zaguri fără sfârșit, urcări pe coamă, urcări abrupte pline cu rădăcini, cărări foarte înguste, coborâri abrupte cu multă piatră, coborâri pe care majoritatea au fost nevoiți să le parcurgă pe lângă motocicletă și o intrare spectaculoasă în service point. Pentru a ajunge la meritata pauză și să își pregătească motocicletele pentru a doua parte a traseului, concurenții au trebuit să sară peste râul Sebeș. Nici după pauză lucrurile nu au fost mai simple pentru clasele Gold și Silver, majoritatea riderilor declarând la sosire că aceasta a fost cea mai tehnică zi din ediția 2018. Manuel Lettenbichler e foarte tânăr, dar merge excelent. După 126 de km, secțiuni extrem de tehnice și aproximativ șapte ore de stat în șa, Wade Young și Manuel Lettenbichler au fost despărțiți de doar 8 secunde. Sud-africanul s-a impus câștigând și etapa a treia, după ce a stabilit timpul de referință în etapa a doua, cea care a avut finișul în Lupeni. „A fost o zi foarte lungă. Secțiunile grele de la început ne-au stors. Nu am forțat cu adevărat pentru că am vrut să mai păstrez energie și pentru ultima zi. Chiar dacă miza este victoria, nu am emoții, eu doar navighez cât de bine pot. ” declara Wade Young după a treia și penultima zi a raliului. Emanuel Gyenes a fost al treilea în penultima etapă a raliului, însă sătmăreanul se află acum la 11 minute de locul trei la general și va încerca să recupereze acest ecart în zecile de kilometri care au mai rămas până la finișul de la Gușterița. Mani Gyenes e în poziție de podium la Silver. În timpul celei de a patra zile de off-road, raliul ajunge la Arena Platoș. Complexul de schi și snowboard va găzdui Service Point-ul. Acest loc este plin de distracții chiar și pe timpul verii. Este un parc plin cu tot felul de activități de sezon, precum: sanie de vară, tiroliană, trasee de downhill și cross-country, zorbing, bag jump și multe altele. Sâmbătă, 28 iulie, în intervalul orar 12:00 – 16:00 concurenții care au reușit să parcurgă și traseul etapei a patra sunt așteptați să ajungă la finișul oficial al raliului, urcarea abruptă de pe dealul Gușterița, de lângă Sibiu. Sursa
×