Mergi la conţinut

redbeben

Membri
  • Conţinut

    10
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Posesor(oare) de
    mz etz 150
  1. fratilor daca am un mz si nu imi mai porneste brusc ce poate sa fie? am plecat cu ea in oras ,am stat la o terasa si cand sa plec aveam si pana pe fata si nici nu a pornit.m-am chinuit sa o pornesc si dupa ce am umblat la platina a pornit dar nu a mers decat 200m si s-a oprit.problema mea este k am schimbat bobina si condensatorul si platina si bujia(ngk) si tot nu mergea cum vroiam.dupa asta i-am reglat aprinderea la 3 mm inainte de capatul cursei pistonului dar platina nu pot sa o las la 0.3 mm (deschiderea) k la 2000-3000 rpm da rateuri si nu mai trage.k samearga bine trebuie sa aiba deschiderea la 1,5-2mm.oricum am reglat iar la 3mm de capatul cursei dar nu porneste.benzina imi vine dar scanteia nu o da unde trebuie----adica---- daca scot bujia si o lipesc de cilindru imi da scanteia la bujia ngk in jurul electrodului central(in santul din jurul elctrodului) iar la o bujie beru imi da scanteia deasupra electrodului de deasupra(pe electrod ) daca distantez bujia de cilindru imi da o ditamai scanteia buna si albastra intre electrozi dar nu o da constant(acu e ,acu nu mai e). eu am o lulea de tip vechi la bujie daia cu siguranta daia de sticla in ea si se cam misca pe bujie.firele sunt stranse bine la bobina,sigurantele in cutie sunt ok,am inlocuit si bobina si condensator si tot nu porneste nici la pedala si nici impinsa . de la dracu e ?/??????? sa fie oare vorba de fisa de bujie ? sa se fi stricat siguranta aia din lulea? sau daca stiti un service meseriass care mai face caracatite dastea ajutatima va roooooooooooooooooooogggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!
×