Mergi la conţinut

teo3

Membri
  • Conţinut

    17
  • Membru din

  • Ultima vizită

Despre mine

  • Locatie
    Bucuresti
  • Posesor(oare) de
    Suzuki GSF 600 S

Metode de Contact

  • Pagina Web
    http://
  • Yahoo
    teodoru_dan
  1. teo3

  2. Incepartor, ce sa aleg GS 500, CB 400, Bandit 400

    gata, mi-am luat, multumesc pentru pareri si sper sa ne vedem cat mai des pe aici dar si pe sosele. motocicleta achizitionata: Suzuki GSF 600 S Bandit din 2000. toate bune, teo.
  3. XR1000 sau RSF2 Race?

    salutare, am si eu o rugaminte pentru posesorii de asemenea modele sa imi spuna parerile lor vis-a-vis de castile astea. diferenta intre ele nu e foarte mare, de vreo 40 de euroi in plus pentru shoei, deci nu ar fi o problema foarte mare, dar pe care sa o iau? cine are asa ceva sau cine a avut sa imi spuna cum sunt, daca sunt zgomotoase, aerodinamice, usoare, ventilate, comfortabile, rezistente (sper sa nu fie cineva care sa fi testat rezistenta acestor casti sau a alteia), daca au vizibilitate buna, etc. ce sa mai, vreau sa imi iau o casca buna si vreau si alte pareri. ah, si ar mai fi RX-7, dar acolo cred ca e mai mare diferenta, poate si calitatea. toate bune, teo. ps: sa imi spuneti parerea si despre accesoriile cu care sunt dotate standard, pt ca am vazut ca shark-ul e mai dotat un pic decat shoei, are masca antiaburire si parca si o viziera de schimb, in fine, astea sunt mai putin importante daca de exemplu modelul celalalt e ceva mai usor sau mai putin zgomotos sau mai comfortabil. cam asta ar fi, si va multumesc.
  4. Incepartor, ce sa aleg GS 500, CB 400, Bandit 400

    mai, eu asta as vrea sa imi iau, un CB500 dar in 4 cilindrii numai ca nu prea am gasit asa ceva, toate pe care le-am vazut sunt in 2 cilindrii, ce-i drept raciti cu apa. pana la urma care e treaba, se pare totusi, din cate am observat eu ca CB-urile de 400, deci japoneze, sunt in 4 cilindrii, si de aici ar putea sa apara diferenta intre cele pentru europa si cele pentru japonia, diferand la motor automat nici piesele deschimb ni se potrivesc de la una la cealalta, buna gaselnita, daca asta este intr-adevar, in fine. si totusi, exista CB500 in 4 cilindrii? si daca da cum le recunosc, in afara de poze in care se vad galeriile de evacuare . dupa an, model, cu sta treaba? toate bune, teo. PS: daca are cineva un CB500 in 4 cilindrii, an dupa 95 si care arata bine ar fi bine sa stie ca sunt interesat.
  5. salutare, asa cum ati citit si mai sus trebuie sa ma hotarasc la ceva nu prea mic si nici prea mare, asa ca pentru inceput.modelele pe care le-am insirat acolo sunt toate bune pentru un incepator sau cel putin asa am constatat eu dupa ce am citit pe forum-uri si dupa ce m-am mai consutat cu diferite persoane. problema este care dintre ele? sa fie in doi cilindrii ca GS-ul sau in 4 ca CB-ul (bine ca nu toate sunt in 4 dar sunt si in 4), apropos GS-uri sunt si in 4 cilindrii ca nu prea am vazut? de bandit stiu sigur ca sunt si in 4. racire pe aer ca la GS sau apa ca la celelalte? precizez ca ma voi deplasa in mare masura prin oras (bucuresti). in fine, Honda sau Suzuki. care e mai fiabila, de honda am auzit numai de bine, dar nici suzuki nu e prea rau:). ce se intampla cu motocicletele aduse din japonia si implicit facute acolo integral, e posibil sa nu gasesc piese pentru ele asa usor? ca am auzit ca unele modele facute acolo ar fi un pic diferite de cele de pe aici si ca ar fi mai greu de procurat piese. care dintre cele de mai sus sunt mai avantajoase din punctul asta de vedere? (cel al pieselor). daca imi mai vine vreo intrebare o sa va mai deranjez. multumesc mult si toate bune, teo. PS: eu inclit totusi catre un CB 400 sau 500, sincer nu neaparat din cauza ca e cu 4 pistoane si racire pe apa, doar ca este HONDA si parca as avea incredere mai multa, atat, daca aveti ceva pareri in legatura cu asta as vrea sa mi le spuneti ca sa ma orientez si eu. (eventual probleme tipice cu aceste modele, orice, vreau sa imi iau un motor bun, nu tzeeapa).
×